Zo, hehe, ook uitgespeeld. Was lekker hakken met mijn 27-65 lightsabertje.
Ik vond het einde niet zo bijzonder slecht hoor, het laat idd nog wat open voor een vervolg, en er wordt nog even teruggegrepen op de gebeurtenissen van deel I. Maar de verhaallijn was gewoon wat abstracter dit keer, in KOTOR I was alles al heel snel heel duidelijk en daardoor konden ze ook een redelijk straightforward einde eraan plakken. Nu was het steeds vaag gelul over echoes hier, echoes daar, is het je trouwens opgevallen hoe vaak er wel niet het woord "echoes" gezegd is? Werd er een beetje simpel van.
Maar ik vond het wel een verhaal waar je meer over kon, en moest, nadenken. Ook de manier hoe elke character tot jezelf in verhouding stond had net wat meer diepgang dan in deel I vond ik.
Net zoals in het vorige deel gebruikte ik alleen slechts een derde van mijn party, ik pakte altijd een Jedi met Jedi Support en een knokmannetje (of een Jedi of iemand anders), de droids en mensen met veel skills hebben het hele spel kunnen BBQ-en op de Ebon Hawk.
Het was wel een belachelijk makkelijk spel (op medium iig), ik had in deel I vaak toch net wat meer moeite. Daar stopte ik me soms ook helemaal vol met stimpacks, die heb ik hier geen 1x gebruikt. Alleen in de laatste levels Verpine Prototype Shields en verder Master Speed en/of Enlightenment ofzo (briljant is die, werkt alleen beetje kort) gebruikt. Verder blaasde ik iedereen altijd omver met Force Wave, om daarna met flurries het af te maken.
Maar die Darth Nihilus sloeg echt alles, ik had verwacht dat hij de Uber-uber-eindbaas zou zijn, was helemaal bang gemaakt van alle verhalen over hem, maar hij was echt serieus met 1 flurry op de grond. Wel een hele coole naam trouwens, deed me ff denken aan de nihilist van The Big Lebowski.
Nu even een paar daagjes uitrusten van al het Force-gesmijt, daarna beginnen aan de reeks uitspelingen met andere characters. Woehoe!
*edit*
Ik lees net op
3D Gamers dat er een
patch uit is!!!

Nog geen changelog bekend.
Ook op
LucasArts
*/edit*
[
Voor 11% gewijzigd door
bassGunner op 15-02-2005 00:45
]