[Xbox / PC] Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.563 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 19:36

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik heb het nu ook een uurtje gespeeld (half uur over mijn naam nagedacht en half uurtje gespeeld) en vind het toch wel lekker vertrouwd werken :)

Verder nog tips voor mensen die het te langzaam vinden gaan: Zet soft shadows uit. Het verschil in graphics zie ik niet, maar het verschil in performance is bij mij huge (P-M 1,7Ghz met Mobility 9600).

Wel heb ik last van het feit dat het spel zich op mijn laptop in windowed mode opstart, na een resolutie change is dat echter weer goed. Ik ga nog maar eens verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
*schop*

kan niemand mij helpen? ik ben nog niet bijzonder ver in het spel ( 3 uurtjes ofzo) dus genoeg mensen moet al veel verder zijn...

*edit* nm, heb het al gevonden >:) */edit*

[ Voor 15% gewijzigd door bassGunner op 11-02-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43

4x2

lộn xộn quá

4x2 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:42:
(nu nog ergens 50 euro vandaan toveren, want ik heb me voorgenomen om het legaal te kopen ook omdat mn CD-R's op zijn....)
Toveren gaat me overduidelijk beter af dan op een normale manier aan mn geld te komen, want ik ben 'm nu aan het installeren (legaal en wel, 1e volle mep spel in lange tijd).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

4x2 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:42:
[...]

(nu nog ergens 50 euro vandaan toveren, want ik heb me voorgenomen om het legaal te kopen ook omdat mn CD-R's op zijn....)
de gcshop heeft hem voor 49 euro

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1401

ik weet nog niet of ik hem ga kopen, ik heb wel veel van deel 1 genoten.

(en dan heb ik ook nog het dillemma of ik WoW ook ga kopen :P )

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30

odan

The dark side is within all!

WJP schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:07:
[...]

hd-games heeft hem voor 40 inc verzenden.

(enne als je nu nog twijfelt of je WoW wilt hebben zou ik niet te lang twijfelen. anders zou je wel eens tot juni moeten wachten tot ze weer beschikbaar zijn)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

WJP schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 17:07:
[...]

Heb 'm bij dixons gehaald voor 49,95, geen zin om te wachten ed om 10 euro te besparen :P.

Maar tot nu toe gaat het leuk, begint wel iets rommeliger dan deel 1, maar gaat tot nu toch goed :).
Al heeft ie me er net voor de 1e keer uitgeknikkerd :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik zag hem vandaag in de mediamarkt in Utrecht liggen voor 46 euro. Nu hebben ze een exemplaar minder ;)

Ik vind het wel jammer dat er geen multiplayer optie in het spel zit. Je zou zeggen dat dat door de onderliggende Neverwinter Nights engine niet zo heel moeilijk zou moeten zijn. Maar ja, door tijdsdruk zal dat wel te lastig geweest zijn om toe te voegen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb 2-3uur gespeeld, ben net vertrokken met Ebon Hawk naar Telos.Is wel goed spel, alleen zie ik de verschillen nog niet met de eerste deel.
Ik ben nu met light begonnen, maar ga het zeker een keer als dark-jedi spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik het spel tot nu toe verassend goed vind. Ik ben begonnen zonder dat ik ook maar *iets* weet van deel 1 en vind het tot nu toe nogal een leuke afwisseling met de gewone Star Wars-saga. Op dit moment ben ik met Ebon Hawk aangekomen op de eerste planeet nadat je je hebt losgewordtelt van de asteroïde. Het enige nadeel vind ik de ellenlange dialogen, maar daar kijk ik overheen dankzij de goeie gameplay en battles.Mijn character aardt naar de light side van de Force, daarentegen ben ik benieuwd naar de donkere kant. Kijken hoever ik het daar bij zal schoppen.

Heeft iemand trouwens al enig idee of de cheats überhaupt wel werken? Ik ben iemand die op zijn gemak een game wilt spelen zonder daarbij dood te gaan, maar de gevonden cheats werken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Leuk spel, maar vind het wel erg vele van hetzelfde.. Lijkt bijna hetzelfde spel als je het mij vraagt :) Ben nog niet zo ver, paar missies gedaan op Telos, soms zijn de de dialogen (veels) te lang, maar de verslavende gameplay houdt je op been.

Het enigste wat echt heel erg vervelend is zijn alle bugs, zoals 2 robots die je moet vermoorden, die uit een deur komen, maar de tweede deur is te langzaam en de deur schuift dan al dag. Vervolgens zit die ene robot dus achter die deur, waar ik niet bijkom en moet ik m'n save maar weer laden :| Dat soort dingen zijn erg lame, maar ik heb ook last van dat de dialogen soms niet afspelen, als een karakter bijvoorbeeld meer te zeggen heeft springt het van regel naar regel meteen naar m'n antwoorden, verwarrend als de hel sindsdien je wel gewoon dark/light wilt antwoorden natuurlijk :{. Ook mis ik geluid bij de cutscenes. Wachten op een patch, het is..

Verder ben ik wel benieuwd naar de andere party-members, hoe ze eruit zien/hun karakter. Vraag me ook af of we nog iets herkennen uit deel 1. De Ebon Hawk en de twee droids komen uit het origineel, maar geen van de echte karakters nog teruggezien, zou Mission met haar Wookie wel weer willen zien eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Switch schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:07:
Verder ben ik wel benieuwd naar de andere party-members, hoe ze eruit zien/hun karakter. Vraag me ook af of we nog iets herkennen uit deel 1. De Ebon Hawk en de twee droids komen uit het origineel, maar geen van de echte karakters nog teruggezien, zou Mission met haar Wookie wel weer willen zien eigenlijk :).
spoiler:
wat ik zo een beetje gelezen heb op andere fora komen HK-47, T3-M4, Carth (afhankelijk van revan in het begin), Bastila (afhankelijk van revan in het begin), Master Vrook en Canderous weer terug, hetzij dat ze niet in je party kunnen, afgezien van beide droids.

Moet trouwens zeggen dat veel mensen over Carth zaten te zeuren zoals ie in deel 1 was (jankbal etc).
Maar als je 'm als Female PC speelt maakt ie nog best grappige opmerkingen.
Precies hetzelfde met Bastila, die is eigenlijk best grappig als je als Male PC speelt (vooral op Tatooine met Tanis, de hunter met zn droids, komt ze erg leuk uit de hoek).

Ook een aanrader voor deel 1 is een patch waardoor je Bastila op Korriban mee kan nemen.
Neem haar samen met Carth mee, versier ergens een Sith Medallion en spreek dan eens met de guard voor de academy voordat je daar aangenomen bent door Yuthura.

als ik iets afgezaagds vertel, naja, jammer dan

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Wat heb je allemaal nodig om een lightsaber te maken?Ik had een tijdje geleden van die hagedissen een energycell ofzo gekregen;)Daarbij kwam ook een quest "craft a lightsaber" je moest juiste spullen vinden.
Maar kom je het later vanzelf tegen of moet je specifiek zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
So far so good m.b.t. de performance... totdat ik net met de EH op Dantooine kwam. Gelijk massive framerate drops, chars willen nauwelijks meer bewegen, dikke bagger dit. Hopen dat een reboot gaat helpen ofzo, anders maar wachten op een patch... :|

*edit*
gefixed door "Disable Vertex Buffer Objects=1" onder "Graphics" in kotor2.ini toe te voegen, yay
*/edit*

[ Voor 20% gewijzigd door bassGunner op 12-02-2005 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

bassGunner schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 03:40:
So far so good m.b.t. de performance... totdat ik net met de EH op Dantooine kwam. Gelijk massive framerate drops, chars willen nauwelijks meer bewegen, dikke bagger dit. Hopen dat een reboot gaat helpen ofzo, anders maar wachten op een patch... :|

*edit*
gefixed door "Disable Vertex Buffer Objects=1" onder "Graphics" in kotor2.ini toe te voegen, yay
*/edit*
Weet je ook wat voor effecten je dan niet meer ziet?
Mijn opstarten in windowed mode heb ik trouwens opgelost door in de kotor2.ini ergens een 0 in een 1 te veranderen, geen idee waarom dit standaard op windowed mode stond. Is verder in het spel ook niet in te stellen.

Verder heb ik erg last van lage framerates bij rook en mist effecten, iemand enig idee hoe je dit sneller kan krijgen? Of zal ik gewoon de resolutie en alles moeten verlagen, wat in principe zonde is, want de overige stukken loopt hij wel vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Bij rook en mist is het bij mij ook zo, wel vreemd.Want zelfs in combat met veel npc's heb ik nog een prima fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Hasib schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:11:
Bij rook en mist is het bij mij ook zo, wel vreemd.Want zelfs in combat met veel npc's heb ik nog een prima fps.
Rook is gewoon veel deeltjes = hele hoge fillrate, ofzo. In bijna elk spel is rook het zwaarste qua FPS, bij Vampire Bloodlines was dat ook al zo erg.

@en en kaa: nee sorry, dat heb ik nog niet ergens terug kunnen vinden eigenlijk, maar zelf heb ik geen verschil bemerkt

[ Voor 15% gewijzigd door bassGunner op 12-02-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Switch schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:07:

Het enigste wat echt heel erg vervelend is zijn alle bugs, ik heb ook last van dat de dialogen soms niet afspelen, als een karakter bijvoorbeeld meer te zeggen heeft springt het van regel naar regel meteen naar m'n antwoorden, verwarrend als de hel sindsdien je wel gewoon dark/light wilt antwoorden natuurlijk :{. Wachten op een patch, het is..
Dat is inderdaad lastig, ik heb er nu ook last van. Dit was bij mij wel plotseling, heb jij er al sinds het begin last van?
Ook had ik net weer een extreem schokkig stukje, maar na het disabelen van zo'n optie in het graphics menu deed hij het weer vloeiend, 1 minuut later die optie toch maar weer aangezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Dat ie af en toe de dialoog overslaat heb ik nu 2x gehad (ben nu een uur of 6 aan het spelen geloof ik, ben nog wat rond aan het kloten op Telos).
En hij heeft me er 2x uitgegooid, maar goed, daar kan ik verder prima mee leven, beetje lagere framerate in sommige gevallen is ook niet zo'n ramp.

Tenminste, ik heb gisteren tot half 4 's morgens door zitten spelen, dus ik denk dat het wel bevalt :+
Ik wil alleen weer 2 lightsabers, is ten 1e cool en ten 2e is het geluid bij flourish weapon dan geweldig (deed dat in 1 bijna constant :P)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Leuk spel maar het is echt onspeelbaar, ik heb het dialoog-geskip nu niet meer gehad sinds ik weet dat Alt-Tab (of terug naar Windows gaan) de engine gewoon ontzettend instabiel maakt :). Echter heb ik nu wel random freezes, gewoon als ik loop bijvoorbeeld, ik ben bang dat mijn Radeon 9800 iets te warm wordt (of zou dat een ander effect terweeg brengen, zoals artifacts?)

Als je een beetje rondleest op verschillende forums zie je dat dit spel/engine enorm veel issues heeft met ATi kaarten, sommige mensen kunnen het spel niet eens opstarten :| Lijkt wel alsof het spel even snel op de markt is gebracht zonder efficient getest te zijn..

Erg jammer, want het spel zelf is te gek (Vooral die HK droids :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik heb dus nergens last van met mn Radeon 9600 (catalyst 4.12, windows 2003 server).
Wel dat ie na een tijdje (lees: uur of 3-4 spelen) wat langzaam gaat doen, maar een keer opnieuw opstarten lost dat ook op.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk

nnk

Ik heb ook geen last van vastlopers of desktop crashes (met zowel mijn Geforce 4 Ti 4200 als mijn Mobility Radeon 9600). Verder wint mijn laptop het qua performance enorm tenopzichte van mijn desktop.

Specs laptop:
Pentium M 1,7Ghz
Mobility Radeon 9600
768Mb PC2700

Specs Desktop:
Athlon XP @ 2000Mhz
Geforce 4 Ti 4200
1024Mb PC3200

Op mijn desktop heb ik FSAA en AF uitstaan, terwijl dat bij mijn laptop allebei uitstaat. Verder alle details op max en de resolutie ook (wel jammer dat er geen 1400x1050 resolutie inzit, maar dat is misschien teveel gevraagd :))

Verder zit ik nu nog maar voor het eerst op de ebon hawk (5 uur spelen) en ik begin al allemaal theorien te bedenken, vooral over die oude vrouw, omdat ze nogal vaag is over de geschiedenis. Mijn vriendin is ook helemaal verslaafd en zit inmiddels op 12 uur spelen (Telos heet de planeet geloof ik).

edit:

Net voor het eerst vastgelopen, ach :) Wel net een gaaf filmpje gezien :9~

[ Voor 8% gewijzigd door nnk op 12-02-2005 21:38 . Reden: Vastloper ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Woei, vrijdag meteen gehaald en begonnen met spelen :D
Wat een vet deel weer :) Zit nu ook op Telos :p
Wat ik vond tegenvallen is dat je weer iemand speelt die aan geheugenverlies lijdt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topicstarter
Chester schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:09:
Woei, vrijdag meteen gehaald en begonnen met spelen :D
Wat een vet deel weer :) Zit nu ook op Telos :p
Wat ik vond tegenvallen is dat je weer iemand speelt die aan geheugenverlies lijdt.
anders moet je aan het begin zoveel uitleggen, nu kan je er zelf achter komen, je leid dus inderdaad echt aan geheugenverlies, want e weet niet wat ervoor gebeurd is ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Psies, het is ook zoiets als je de eerste 4 uur van het spel bezig bent om een beetje up to date te komen met je 'probleempjes' :P

Die oude heks staat mij trouwens ook niet aan.
En ik ben nu lightside aan het spelen (met een lichte darkside actie er tussendoor om wat geld/tijd te besparen hier en daar).
Krijg het vaak niet over mn hart om dark side te spelen, wat misschien betekent dat ik van mezelf een goed mens ben :P

spoiler:
In deel 1 Che..Zaalbar Mission laten vermoorden deed ik dan wel standaard als ik darkside speelde, maar die Ithorian op Taris (met die kindjes) hielp ik iedere keer weer, die klonk zo overtuigend zielig :+
Bastila om zeep brengen heb ik ook net 1 keer bewust gedaan (heb dr 2/3x meer vermoord, maar toen was ik wat dialogen uit aan het proberen)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel zit vol met "broken quests" ..ik kan niet verder omdat er een fout in het script zit.

...blijkbaar hebben ze nog nooit van "bughunting" gehoord daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 18-10 14:10

GG85

.......

Pfiew, met alles volgens de Light-Side uitgespeelt! Beetje jammer dat je toch wel weer ineens de aftiteling te zien krijgt maar ja, einde vond ik wel iets minder als deel 1, over een paar daagjes maar ff de darkside proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Bug in het spel? Of ik weet niet hoe ik moet Swoop racen :p
Telkens als het lampje groen brand en ik op mn muisknop klik om the vliegen, stijgt mn racer naar het plafond toe, waardoor ik niet over die boosters heen kan vliegen en dus geen snelle tijden neer kan zetten ;(
Doe ik iets fouts, of is het een fout in het spel ?

edit:

De races op Telost dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 12-02-2005 23:00 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Chester schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:57:
Bug in het spel? Of ik weet niet hoe ik moet Swoop racen :p
Telkens als het lampje groen brand en ik op mn muisknop klik om the vliegen, stijgt mn racer naar het plafond toe, waardoor ik niet over die boosters heen kan vliegen en dus geen snelle tijden neer kan zetten ;(
Doe ik iets fouts, of is het een fout in het spel ?

edit:

De races op Telost dus.
mmh met rechts spring je en met links schakel je... gassen gaat vanzelf.. :)

ik heb een andere vraag, ik heb net mijn eerste 8u kotor2 erop zitten, maar nu loop ik vast door iets wat volgens mij een bug is:

spoiler:
als ik de quest met die robot die de mainframe van czerka hackt klaar ben, en ik krijg mijn eigen karakter weer te besturen ipv die robot, dan zijn ineens mijn beide teamgenoten verdwenen. Er wordt verder geen aandacht aan besteed van dat iemand zegt dat ze weg zijn o.i.d.

Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd, maar telkens dus dit probleem. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 23:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Buntmans schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:25:
Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd, maar telkens dus dit probleem. Heeft iemand anders hier ook last van?
Je moet/kunt ze weer selecteren in je menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Buntmans schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:25:
Ehm, dat is geen bug hoor :) Je kan kiezen welke karakters je met je mee wilt in je party select screen (ESC en dan het knopje met de drie hoofdjes) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Switch schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:50:
[...]

Ehm, dat is geen bug hoor :) Je kan kiezen welke karakters je met je mee wilt in je party select screen (ESC en dan het knopje met de drie hoofdjes) :).
Hehe, ja. En je hoeft niet eens op ESC te drukken hoor, dat knopje zit standaard rechtsbovenin in je HUD.

Het begint nou behoorlijk leuk te worden, in het begin vond ik het allemaal nogal rommelig. Deed vanochtend om 6 uur eindelijk mijn PC maar eens uit. Maar dat was nog niet zo erg als KOTOR I, de eerste dag dat ik dat speelde was ik tot 10uur 's ochtend bezig. :9

@4X2: herkenbaar die LS/DS keuzes van je. Ik vind LS verreweg het leukst omdat ik me altijd zwaar schuldig voel met DS acties. Hoewel ik vaak ook wel hard moet lachen om de DS dialoogopties. In KOTOR I vond ik het het ergst om Kashyyk aan puin te helpen, Wookyys zijn zo cool, dat ging me echt aan mijn hart. :'( Maar ja, "someone's gotta do it" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

hehe... ook al 2 dagen (& nachten) kotor2 aan het spelen... wel een paar keer op irri bugs gestoot...
1. crashed savegame... :( :X :( :X helemaal opnieuw moete beginne :X :X
2. ook problemen gehad met opstijgende swoop bij starten (opgelost door een paar keer op spatiebalk te rammen voordat het licht op groen springt... )
3. maakt niet uit hoe snel ik finish bij die swoopraces, die idiote Twi-Lek zegt dat ik niet gefinished heb.....
4. wat ik ook doe of zeg, ik verlies maar influence op die ouwe heks....

die *hand*maiden is wel best lekker :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Elvis schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:15:
hehe... ook al 2 dagen (& nachten) kotor2 aan het spelen... wel een paar keer op irri bugs gestoot...
1. crashed savegame... :( :X :( :X helemaal opnieuw moete beginne :X :X
2. ook problemen gehad met opstijgende swoop bij starten (opgelost door een paar keer op spatiebalk te rammen voordat het licht op groen springt... )
3. maakt niet uit hoe snel ik finish bij die swoopraces, die idiote Twi-Lek zegt dat ik niet gefinished heb.....
4. wat ik ook doe of zeg, ik verlies maar influence op die ouwe heks....

die *hand*maiden is wel best lekker :P
Tnx, eens even met spatiebalk proberen. (voor de rest nog nergens last van gehad).

Dit is dus wat ik bedoelde:
Afbeeldingslocatie: http://www.chester.speedxs.nl/wtf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
speel hem op de xbox maar echt irritante fps drops heb ik nog niet meegemaakt trouwens, ontgaat me bij zon mooi spel denk ik ;)

ik moest wel ff inkomen weer voordat ik het echt leuk begon/moet gaan vinden, zit nu op telos surface.
vond het wel jmmr dat ze vaag doen over deel 1, ok je kon het op 2 manieren uitspelen maar van mij hadden ze best van 1 optie uit kunnen gaan, maar misschien komt dat ook nog verder in het spel

en idd die voor die ouwe tang kun je volgens mij niks goed doen als je het goed wil doen dan, volgens mij als je dark gaat word dat je buddie ofso

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Heb een uurtje of 15-20 gespeeld, alleen kom ik soms erg irritante bugs tegen.Vooral toen ik op Korriban zat, kreeg ik een cutscene 2x, die met keira in de tombe.Ook deed het geluid(stemmen van npc's) het niet, maar na terug laden van eerdere savegames deed ie het gelukkig weer wel.Ook verdwijnen sommige npc's opeens.Volgens mij had ik ook godmode, zonder dat ik cheats of wat gebruikt had.
Verder is het wel een topspel maar hadden ze echt die bugs eruit moeten halen, volgens mij hebben ze helemaal geen bugs uit de amerikaanse xbox versie gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

ap0stah schreef op zondag 13 februari 2005 @ 01:01:
en idd die voor die ouwe tang kun je volgens mij niks goed doen als je het goed wil doen dan, volgens mij als je dark gaat word dat je buddie ofso
Kreia moet je over het algemeen darkside antwoorden geven wil ze je aardig vinden.
Wat mij betreft kan ze gewurgd worden door die achterlijke stukken touw aan dr hoofd, maar goed :P.
Enige bij wie ik nu echt mn best doe zijn T3M4 (vind 'm in dit deel echt een leuke rol hebben) en Bao-dur (hoe kalm die is vind ik wel leuk).
Naja, zo eens even zoeken hoe ik verder moet op Nar Shadda, heb nu iig alweer een tijdje een lightsaber, voelde me naakt zonder dat ding.
bassGunner schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:58:
@4X2: herkenbaar die LS/DS keuzes van je. Ik vind LS verreweg het leukst omdat ik me altijd zwaar schuldig voel met DS acties. Hoewel ik vaak ook wel hard moet lachen om de DS dialoogopties. In KOTOR I vond ik het het ergst om Kashyyk aan puin te helpen, Wookyys zijn zo cool, dat ging me echt aan mijn hart. :'( Maar ja, "someone's gotta do it" :)
Ik vond de Wookies eigenlijk maar irritant, maar ze helpen leek mij de snellere en makkelijkere oplossing, die Czerka figuurtjes stellen toch niks voor :P.
Zelfde resultaat, ander (darkside ?) motief.
Met KotOR2 wijk ik nu ook af en toe gewoon af als me dat zo uitkomt, ben een beetje opportunistische jedi :P.

Wat ik trouwens nog steeds enorm jammer vind is het ontbreken van je party uit KotOR, de huidige party spreekt me gewoon minder aan.
Als er een KotOR3 komt (wat mij erg waarschijnlijk lijkt gezien het feit dat KotOR2 op de Xbox erg goed ontvangen is) wil ik gewoon weer de party van KotOR1 (of iig het grootste deel).
Laat die exile maar weer doen waar ie het beste in is.... :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Heb nu Telos, Dantooine en Korriban gedaan en ben nu bezig aan Onderon. Heb sinds eind Dantooine mijn heerlijke double-bladed lightsaber. Nu zo'n 16 uurtjes bezig.

Ik had idd ook die bug dat ik 2x Kreia te zien kreeg in die Korriban tombe, niets ernstigs alleen. Trouwens dat gesprek dat je met haar hebt na Korriban was zwaar irritant, ik zei niet veel slechts dacht ik maar kreeg LSP en DSP, netto DSP. Ben ik weer mijn LS mastery bonus kwijt. Bitch. :9

spoiler:
Heb in dat gesprek trouwens voor Jedi Watchman gekozen, vond ik wel het coolst klinken, en Exar Kun _/-\o_ was een Watchman.
Ben benieuwd wat de grote verschillen zijn tussen Weapon Master-Watchman-Jedi Master, klinkt beetje als Guardian-Sentinel-Consular oftewel Knokken-Mix-Force. Maar misschien gaat het wat dieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat een ontiegelijke bug zit er in Dantooine. Als je land met je schip op die planeet is er niks aan het handje met de framerate, maar zodra je de hoek om bent en naar het kantoor wilt lopen, ben je een half uur bezig met lopen omdat de poppetjes vreemd reageren omdat de framerate gigantisch dropt. Ik heb ook soms last van dat dialogen niet gesproken worden en dat ik een geheugenfout krijg omdat er een adres niet gelezen kan worden? Tijd voor een patch denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

bassGunner schreef op zondag 13 februari 2005 @ 02:02:
Heb nu Telos, Dantooine en Korriban gedaan en ben nu bezig aan Onderon. Heb sinds eind Dantooine mijn heerlijke double-bladed lightsaber. Nu zo'n 16 uurtjes bezig.

*spoiler*
Ik heb er 1 sinds Nar Shaddaa (waar ik als 1e heen ben gegaan na Telos)
spoiler:
voornl omdat ik wist dat je daar de onderdelen voor HK-47 kon vinden

Over je onderste stukje: voor zover ik weet komt het idd met de jedi classes overeen, je krijgt alleen wat meer forcepoints per level en feats/skills gaan iets anders.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 18:12
Robin Vreuls schreef op zondag 13 februari 2005 @ 03:05:
Wat een ontiegelijke bug zit er in Dantooine. Als je land met je schip op die planeet is er niks aan het handje met de framerate, maar zodra je de hoek om bent en naar het kantoor wilt lopen, ben je een half uur bezig met lopen omdat de poppetjes vreemd reageren omdat de framerate gigantisch dropt. Ik heb ook soms last van dat dialogen niet gesproken worden en dat ik een geheugenfout krijg omdat er een adres niet gelezen kan worden? Tijd voor een patch denk ik :P.
Arg,ik heb hetzelfde probleem. Eerst lijkt het gewoon goed te lopen en dan oppeens schiet ik naar 0,1 fps ofzo.Zwaar irritant.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Die framerate drop is te fixen door Disable Vertex Buffer Objects=1 onder 'Graphic Options' in je kotor2.ini toe te voegen, dit is ook al eerder gezegd in dit topic :)

Maar een patch moet inderdaad niet te lang op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 18-10 14:10

GG85

.......

Ik heb het opgelost door ff ingame de anisotropic opties te veranderen, problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Als je op nar shadan aankomt, komt er zo'n blauwe hagedis naar je toe.Wat ik ook tegen hem zeg, ik krijg altijd darkside points, hoe is dat te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Geen idee, ik was ook bezig het vriendelijk op te lossen, maar die mislukte bromvlieg werkte niet echt mee....
Dan maar bedreigen :P.

btw: leuke tip: probeer je influence met HK-47 hoog te krijgen en vraag 'm dan wat over zn vorige master (wie zou dat nu zijn...), antwoord wat ie dan na een tijdje zorgde ervoor dat ik me aardig verslikte in mn cola :D (Lightside male gekozen in de discussie met Atton).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 10:49
kweet niet, ben ik nog niet.

Maar het is echt gwn een super goed spel net als z'n voorganger. Echt relaxt!! zoveel zin om 'm uit te spelen en heel het verhaal uit te pluizen.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Weer een irritante bug volgens mij, mij journal doet het volgens mij.Als ik met sommige npc's praat over quests gaat het lichtje wel branden.Maar staat er niet journal updated en in de journal staat ook niks nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Geweldig spel (net zo goed als zijn voorganger)!

Ben em nu al voor de 2de keer aan het spelen (nu Lights side op difficult)
Met de quest opzich is niks mis, vindt het alleen zeer jammer dat de dialogen met je party zeer beperkt zijn, in kotor1 kon je veel meer met zo praten (en zeggen ze nog iets zinvols terug).
Wel mooi dat je grotendeels je party kan beinvloeden :)

Ook heel erg leuk om even te vermelden, welke party members je hebt hangt af van hoe je speelt :P
Male - Light, Male Dark, Female - Light of Female Dark

Wel jammer dat difficult eigenlijk nog vrij makkelijk is :P, maja dit was bij KotOR1 ook het geval.

Ga zometeen weer ff tig keer Ebon Hawk in en uit lopen, dialogen zijn daar weer van afhankelijk (en ik vindt het gewoon achterlijk dat je van alles te zien krijgt, naar nergens op kan reageren :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Niet online
Hmm ik heb 'm op m'n xbox nu al 2 keer uitgespeeld, 1x op female light side en 1x op male dark side. Nu heb ik de pc versie geleend en geinstalleerd. 2 dingen vallen me op:

1. Veel betere graphics (maar 17" tft is toch iets minder als 70cm breedbeeld :P)
2. Rotte besturing. Joystick vind ik toch duidelijk beter. Eens kijken of ie m'n oude Gravis Gamepad Pro herkent.

Auto pause lijkt ook anders te werken op de pc :? Bij m'n xbox had ik alles zo ingesteld dat ie bij alle opties op pause sprong (vind ik fijner, krijg je meer het turn based idee), maar op pc lijkt dat niet echt te werken. Althans zodra ik een enemy zie springt ie niet op pause terwijl alle pause opties aanstaan,

De verhaallijn van deel 1 doet me toch meer. Wel positief zijn de extra powers en betere uitgewerkte light- en darkside. Ook de werelden in deel 2 vind ik wat minder. Zo vond ik die zandwereld (Tatooine?) uit deel 1 erg gaaf. Een bug in deel 2 zorgt voor 1 spawn point in het hele spel, waar je flink wat sterker kan worden door veel beessies te killen, dat vind ik ook wel een pluspunt :P

Ik hoop dat een eventueel deel 3 niet lang op zich laat wachten :)

[ Voor 65% gewijzigd door Mike Jarod op 13-02-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Kan iemand misschien vertellen, wat je op nar shaadan moet doen?Ik heb alle exchange thugs in refugeesector afgemaakt, de leader kan ik niet aanvallen en hij wil verder ook niks met mij te maken hebben.Die andere clan(se..nogwat) in dat zelfde gebouw heb ik helemaal afgemaakt omdat ze mijn plannen te dom vonden.
Toen ik terugging naar mijn schip, werd ik aangevalllen en heb ik bijna alle hagedissen afgemaakt.Toen zei die baas dat ie me in de cantina kon spreken, ik kreeg 1700 van hem.Maar niks daarvan kwam in de journal, is dit nou een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Nar Shaddaa moet je gewoon een keer vertrekken, naar een andere planeet gaan.
Ik ben naar Korriban gegaan en heb die even opgeruimd, wat opvallend simpel ging, ook een interessante planeet om te doen trouwens (Mysteries of the Sith op Drommund Kaas).

Maar als je dan dus weer terugkomt contact iemand van de exchange je als het goed is en kun je weer verder.
Maar Nar Shaddaa duurt vrij lang.
En vergeet vooral niet te zoeken naar onderdelen voor HK-47 (naja, zoeken is wat overdreven, ze zijn relatief simpel te vinden).

Ik ga nu weer verder, ben 24H bezig en begin al richting de laatste stapjes te gaan volgens mij.
En heb nu bergen lightsabers die asociaal veel damage doen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Ik had korriban en dantoine al lang geleden opgeruimd, maar ik heb dat bericht gekregen dat die zo'n gast van exchange moet ontmoeten.Alleen op weg ernaartoe kwam ik een vrouw tegen, ff met haar geluld.
Maar nu moet Atton tegen 2 assassins vechten, hij is echte te zwak om ze te verslaan.En als je er 1 bijna dood hebt nemen ze 3-4 healthpacks achter elkaar en dat terwijl jij er maar 1 kunt nemen.
Echt zwaar irritant dit, nu ff verder proberen om ze te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Dat was bij mij niet zo'n probleem, gewoon veel shields en life-support packs gebruiken en het ging redelijk soepel.

spoiler:
Dit betekent trouwens wel dat je de laatste stage van Nar Shaddaa ingaat.
Naja, dat laatste is maar relatief daar, want dr komt nog behoorlijk wat achteraan, waaronder een stukje met Mira waar ik behoorlijk problemen mee had (tip: rennen op zoek naar de goede deur en vooral niet vechten)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Bedankt voor je tip btw, ik had met moeite 4 bountyhunters verslagen en die gasten begonnen mij serieus te irriteren en mijn medicpacks raakten langzaam op.Het is idd beter om te rennen denk ik, nog niet geprobeerd hehe;).

Edit:
Hoe maak je eigenlijk dat zwarte spoiler stukje?

[ Voor 12% gewijzigd door Hasib op 13-02-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
[plain]
spoiler:
[/] :)

Ben nu net voorbij dat gedeelte met Atton waar jullie het net over hadden, en ik kon ze echt niet aan. Maar als je vlucht naar de uitgang die dicht zit volgen die verotte Twi'leks je niet en ben je zowat onzichtbaar, vanuit daar heb ik ze gewoon neergesniped zonder dat ze erop reageren :P

En met dat gedeelte met Mira móet je gewoon stealth hebben :P Anders is het echt niet meer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Hasib schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:13:
Bedankt voor je tip btw, ik had met moeite 4 bountyhunters verslagen en die gasten begonnen mij serieus te irriteren en mijn medicpacks raakten langzaam op.Het is idd beter om te rennen denk ik, nog niet geprobeerd hehe;).
Fijn gaan rennen, je hoeft niet bang te zijn dat je de experience niet krijgt, die kun je daarna nl op een veel soepelere manier halen als je de Exile weer terughebt :P.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Uitgespeeld in 21uur (lekker rustig aan op mijn gemakje alle kistjes leeg jatten.
spel uitgespeeld met 2 single lightsabers (silver / orange) die elk ongeveer de 30-50 +28 deden :)
Uiteraard met een heavy armor (Regeneration Mark 5)
Naar mijn mening.... veel te makkelijk en waardeloos einde (KotOR1 is nogsteeds in vele opzichten stukken beter)

Dialogen zijn echt nog een beetje TE vaag :P, praat je met een aantal NPC's die jou vertellen dat jedi masters allang niet meer bestaan en dat 'jij' de laatste van de (light) jedi bent, terwijl in mijn 'persoon' tabblad toch echt staat dat ik een Jedi Master level 5 ben :/ en je zo'n beetje overal Jedi's tegenkom.

Overigens ook jammer dat Kreia weer niet te beinvloeden is :(
spoiler:
zij heeft dus een hekel aan The Force en is tegelijkertijd een Sith Lord... maar je kunt haar niet overhalen naar de Light kant :(

Met Mandalore en Goto droid is mij dit overigens ook nog niet gelukt (overhalen naar light), de rest van mijn party is uiteraard 100% light side :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

4x2 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:27:

spoiler:
Dit betekent trouwens wel dat je de laatste stage van Nar Shaddaa ingaat.
Naja, dat laatste is maar relatief daar, want dr komt nog behoorlijk wat achteraan, waaronder een stukje met Mira waar ik behoorlijk problemen mee had (tip: rennen op zoek naar de goede deur en vooral niet vechten)
Ik snap jouw probleem niet :S speel op difficult (consular) en heb met haar totaal geen problemen gehad, rustig iedereen af lopen slachten :) kwam er pas later achter dat ik een deur open moest maken :P wilde meteen die visquash (ofzoiets) afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

weer heerlijk spelleke, net als zen voorganger
heb alleen het gevoel dat het niet af is, der zitten zoveel bugs in...
spontane reboots, teammaatjes die ineens voor je neus verschijnen als je rent, allemaal van dat soort vage dingetjes...
ook draait hij sinds de eerste spontane reboot in windowed mode (niet dat ik dat erg vind, maar toch...)

ben nu op de surface van die eerste planeet (al die namen onthoud ik niet meer hoor op dit tijdstip :+ )
ziet er weer mooi uit, en die gozer die je er net bij gekregen hebt, die is echt FIJN, hij kan alles!!
wat ik wel beetje neppig vind (was in vorige deel ook al zo) is dat je een party van 3 hebt, maar je kan ALTIJD, wanneer je wilt switchen.
dus je houd sjappie met zen vage arm lekker achter de hand, en als er wat gehacked/geopend/gerepareerd moet worden haal je sjappie tevoorschijn en gaan :)
beetje maf vind ik dat...
maar goed, blijft een vet spel :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Heb nu alle planeten gehad, alleen nog ff voor de 2e keer naar Onderon. Net als laatste die smugglers/refugees planeet gedaan. Atton molde bij mij met 2 vingers in zijn neus die Twileks eigenlijk, mss was hij al wat verder dan bij jullie (lvl 19 ofzo). Met Mila was het daarna iets lastiger, maar met veel medpacks heb ik alle guards wel om zeep gekregen. Die Wookie was belachelijk makkelijk trouwens, had wel wat meer van hem verwacht.

Speel op normal btw.

Oh ja, ook eindelijk mijn party compleet, ik moet zeggen, 't is een gemeleerd gezelschap. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Ik heb ook nog een leuke bug voor het lijstje :P

bij mij staat carth (admiral onasi) in de ebon hawk :)
hij verschijnt een keer als hologram wanneer je de dialogen van de droid helemaal volgt. Nou heb ik denk ik iets te vaak (of te snel) doorgeklikt, want de hologram blijft gewoon lekker staan.

Wel leuk :P heb nu dus 10 man aan boord, een Carth die een beetje staat te gapen en zich uit te rekken _/-\o_

En ja de power 'Force Speed' is ook wel komisch, moet je voor de lol eens door een smal gangetje heen lopen :)... --> party gaat flippen :P
of sta je rustig op dantooine te vechten met wat laigrek, flop, sta je weer een paar meter terug :?

@bassGunner
lvl19? ben nu bezig op laatste planeet (voordat 2de keer Onderon) en alle charaters zitten op lvl21 en ikzelf op 22 O-) , doe je denk ik toch iets te weinig (ik heb alle quests gedaan)

[ Voor 15% gewijzigd door The_Savage op 14-02-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

The_Savage schreef op maandag 14 februari 2005 @ 07:59:
Ik heb ook nog een leuke bug voor het lijstje :P

bij mij staat carth (admiral onasi) in de ebon hawk :)
hij verschijnt een keer als hologram wanneer je de dialogen van de droid helemaal volgt. Nou heb ik denk ik iets te vaak (of te snel) doorgeklikt, want de hologram blijft gewoon lekker staan.
Hoe heb je die gekregen ?
Want ik had wel ergens opgevangen dat T3 nog wat had over de vorige crew, maar ik heb 'm niet zover gekregen dat ie dat afspeelde.
HK-47 heb ik wel aan het praten gekregen (iets met cargo hold en muscus covered lips :P).
The_Savage schreef op maandag 14 februari 2005 @ 01:18:
[...]

Ik snap jouw probleem niet :S speel op difficult (consular) en heb met haar totaal geen problemen gehad, rustig iedereen af lopen slachten :) kwam er pas later achter dat ik een deur open moest maken :P wilde meteen die visquash (ofzoiets) afslachten.
De Exile wandelde gewoon door die flapdrollen heen, alleeen Mira had er problemen mee, kreeg er toen gewoon zat van en ben maar op zoek gegaan naar een deur die open kon.
Exile naar binnen, Exile ging lekker knokken en al die Jedi haters lagen binnen 3 klappen op de grond.

Zit nu trouwens op het laatste stuk na een 30 uur spelen.
Alle characters zitten nu rond lvl 23/24 (Die Cannoks en andere beestjes zijn bijzonder handig om snel veel experience bij elkaar te schrapen).
En ik speel dan wel lightside
spoiler:
zelfs Candy was grey aan het worden
maar werk wel heel veel met force Storm.
Opvallend hoe enorm snel je dan door al dat gewone voetvolk heen komt, in een beetje ruimte mol je er gewoon 10 tegelijk a 200XP p/s met 3x bliksemmen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

En uitgespeeld, na 30 uur, male Jedi Sentinel/Watchman op lightside, level 26 :*).
Nog een keer opnieuw spelen met darkside, maar dan met cheats denk ik.

Maar wat een waardeloos einde imho, volgens mij hadden ze tijd te weinig en hebben ze er toen maar iets van gebakken met het idee van: meer reden voor een kotor3 :X

Maar opzich verdient het spel nog wel een 8/8.5

En laat in godsnaam in kotor3 gewoon de party uit deel 1 weer terugkomen, bij voorkeur ga je Revan zoeken met Carth/Bastila of wie dan ook, als die 2, Revan en beide droids maar weer terugkomen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
The_Savage schreef op maandag 14 februari 2005 @ 07:59:

@bassGunner
lvl19? ben nu bezig op laatste planeet (voordat 2de keer Onderon) en alle charaters zitten op lvl21 en ikzelf op 22 O-) , doe je denk ik toch iets te weinig (ik heb alle quests gedaan)
Aan het einde van die planeet zat ik ook op 22/21 hoor, toen nog niet. ;)

Pfoeh, aan de tijd van mijn vorige post kun je zien dat het wel weer een aardig verslavend spelletje is. Toen ik gisternacht bezig was op Nar-Shaddaa kon ik gewoonweg niet stoppen, er gebeurde opeens zoveel achter elkaar, ik moest gewoon alles doen. Al die actie hield me wel goed wakker, ik heb geen moment van moeheid gevoeld. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Heb pas de PC versie, en alhoewel het er strak uitziet ga ik hem denk ik toch niet spelen.

Waarom, ow waarom nou weer van die brakke bediening ? Ik wil helemaal niet rondkijken met de muis, lopen naar iets wat ik niet zie omdat mijn "look" op dat moment ergens anders is. Hier baal ik nou van he, wanneer gaan die game-ontwikkelaars nou een begrijpen dat mensen net als echt lopen wennen aan bepaalde handelingen. De handelingen zoals in Quake3 en UT2004 series bijv., laat het zo en ga niet steeds weer wat nieuws verzinnen wat vaak alleen maar irritaties oproept en lastiger werkt. Black & White, ze mogen het houden.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

je kunt ook met W A S D rondlopen hoor, dat werkt perfect imho, je draait de camera met A D en loopt met W S.
Gewoon mouse look uitzetten :).

Besturing van Kotor1 en 2 vind ik iig prima, heb me er geen moment aan ge-ergerd.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
lees dat veel mensen hem in 20-30 uur hebben uitgespeeld over deel 1 deed ik de 1ste keer dik 50 uur heb na telos alleen onderon gedaan en zit nu ook al bijna aan 20 ofso, ben ik zeker beetje traag

ook vond ik idd de party uit deel 1 leuker heb nog enkele slots open dus hopelijk komt er nog wat leuks bij

en toch idd ook af en toe /soms vaak met battles irri framedrops, speel de xbox versie (games als deze hebben mijn voorkeur vanuit de luie stoel ;) ), in 1 had ik er nooit hinder van maar nu is het af en toe vervelend, en soms vage bugs ofso na conversaties als die eindigen en een partymember wil iets gaan zeggen springt ie zo verder naar de game ? 2 keer gehad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

4x2 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:29:
En uitgespeeld, na 30 uur, male Jedi Sentinel/Watchman op lightside, level 26 :*).
Nog een keer opnieuw spelen met darkside, maar dan met cheats denk ik.

Maar wat een waardeloos einde imho, volgens mij hadden ze tijd te weinig en hebben ze er toen maar iets van gebakken met het idee van: meer reden voor een kotor3 :X

Maar opzich verdient het spel nog wel een 8/8.5

En laat in godsnaam in kotor3 gewoon de party uit deel 1 weer terugkomen, bij voorkeur ga je Revan zoeken met Carth/Bastila of wie dan ook, als die 2, Revan en beide droids maar weer terugkomen.
Wat ik mis in KotOR2 is iets wat in de Star Wars films wel voorkomt, een mooie glimmende rode draad (nee geen lightsaber). KotOR1 was mooi afgesloten, duidelijk dat light of dark gewonnen had. In KotOR2 is de exile nog de enige hoop voor de Jedi wat eigenlijk zwaar tegen viel (verhaal is al veel te vaak gebruikt) en lag veel te veel voor de hand. LucasArts heeft gewoon de grote fout gemaakt om KotOR1 af te sluiten naja zo definitief af te sluiten. Dit hadden ze best over 2 a 3 delen kunnen verspreiden, ieder wel elk met een einde... maar toch behoorlijk open. (mensen die Star Wars kennen snappen wat ik bedoel)
(eigenlijk redelijk wat jij in je sub zei, alleen had dat dus deel 2 moeten zijn en dit deel 3 :P)

Grote ergenis is nogsteeds dat hele dialoog gebeuren :( vaak is het gewoon niet duidelijk wat nou de bedoeling is of dat je überhaupt een keuze kan maken.
En heeft iemand eigenlijk enig idee wat je met je status moet ? (Jedi Watchman, Jedi Master, Sith Lord, Sith Assassin, en nog 2 andere) Was dus Jedi Master en heb eigenlijk weinig verschil gemerkt (behalve dan dat ik nogsteeds uitgemaakt wordt voor 'hellspawn' endergelijke)

Maar ja, veel mensen zeggen dan ook dat ik zeur :P

@ap0stah
dik 50 uur ?
Deel 1 ongeveer (1ste keer) 28 uur (2de keer en verder) 18 tot 21 uur
Deel 2 ongeveer (1ste keer) 22 uur (2de keer) 19 uur :)
uiteraard alles als scout/consular en op difficult

[ Voor 6% gewijzigd door The_Savage op 14-02-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Op GoT zitten gewoon allemaal freaks hoor, ik gok dat een normaal persoon er gemiddeld 50 uur aan zit :) Ik deed er bij KOTOR1 volgens mij zo'n 54 uur over om 'm uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
hehe, idd
gwn rustig aandoen, alles goed bekijken
en heel de tijd op x drukken om te swingen met je lightsabers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:45

Japser

Jeej!

Pff ik snap er geen ruk van. Ik ben op de surface van telos en daar heb ik Atton en Boa-dur meegenomen als party. Op gegegeven moment moet je naar de polar gedeelte op Telos, en daar aangekomen na de crash sta je ineens weer met Kreia en Atton tegenover enkele HK bots. En dat wil ik nie....is dit een bug of gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Japser schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:30:
Pff ik snap er geen ruk van. Ik ben op de surface van telos en daar heb ik Atton en Boa-dur meegenomen als party. Op gegegeven moment moet je naar de polar gedeelte op Telos, en daar aangekomen na de crash sta je ineens weer met Kreia en Atton tegenover enkele HK bots. En dat wil ik nie....is dit een bug of gewoon normaal?
Was helaas bij mij ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer verder komen. Ik ben op alle planeten geweest (en ook uitgespeeld) maar weet nu niet waar ik heen moet. Je zal als het goed is een quest moeten krijgen van die vrouw, maar die krijg ik maar niet. Verder heb ik nog wel een paar quests over maar de meeste daarvan snap ik niet of is niet meer mogelijk doordat ik al te veel heb gepraat met mensen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hij ligt naast de shuttlel, bewusteloos ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

4x2 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:32:
je kunt ook met W A S D rondlopen hoor, dat werkt perfect imho, je draait de camera met A D en loopt met W S.
Gewoon mouse look uitzetten :).

Besturing van Kotor1 en 2 vind ik iig prima, heb me er geen moment aan ge-ergerd.
kotor 1 bediening was ook perfect, hadden ze wat mij betreft niets aan hoeven te veranderen. Bedankt voor je tip, dit werkt iig een stuk aangenamer, alhoewel je nog steeds niet gewoon je poppetje kan draaien met de pijltjes toetsen (waarmee eigenlijk wel?). Vind toch dat ze dat beter hadden kunnen laten., vandaar dat ik geen 8,9 of 10 voor de bediening geef.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Zo, hehe, ook uitgespeeld. Was lekker hakken met mijn 27-65 lightsabertje. >:)
Ik vond het einde niet zo bijzonder slecht hoor, het laat idd nog wat open voor een vervolg, en er wordt nog even teruggegrepen op de gebeurtenissen van deel I. Maar de verhaallijn was gewoon wat abstracter dit keer, in KOTOR I was alles al heel snel heel duidelijk en daardoor konden ze ook een redelijk straightforward einde eraan plakken. Nu was het steeds vaag gelul over echoes hier, echoes daar, is het je trouwens opgevallen hoe vaak er wel niet het woord "echoes" gezegd is? Werd er een beetje simpel van.
Maar ik vond het wel een verhaal waar je meer over kon, en moest, nadenken. Ook de manier hoe elke character tot jezelf in verhouding stond had net wat meer diepgang dan in deel I vond ik.

Net zoals in het vorige deel gebruikte ik alleen slechts een derde van mijn party, ik pakte altijd een Jedi met Jedi Support en een knokmannetje (of een Jedi of iemand anders), de droids en mensen met veel skills hebben het hele spel kunnen BBQ-en op de Ebon Hawk. :9

Het was wel een belachelijk makkelijk spel (op medium iig), ik had in deel I vaak toch net wat meer moeite. Daar stopte ik me soms ook helemaal vol met stimpacks, die heb ik hier geen 1x gebruikt. Alleen in de laatste levels Verpine Prototype Shields en verder Master Speed en/of Enlightenment ofzo (briljant is die, werkt alleen beetje kort) gebruikt. Verder blaasde ik iedereen altijd omver met Force Wave, om daarna met flurries het af te maken.

Maar die Darth Nihilus sloeg echt alles, ik had verwacht dat hij de Uber-uber-eindbaas zou zijn, was helemaal bang gemaakt van alle verhalen over hem, maar hij was echt serieus met 1 flurry op de grond. Wel een hele coole naam trouwens, deed me ff denken aan de nihilist van The Big Lebowski. ;)

Nu even een paar daagjes uitrusten van al het Force-gesmijt, daarna beginnen aan de reeks uitspelingen met andere characters. Woehoe!

*edit*
Ik lees net op 3D Gamers dat er een patch uit is!!! :*) Nog geen changelog bekend.
Ook op LucasArts
*/edit*

[ Voor 11% gewijzigd door bassGunner op 15-02-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die uit kan leggen wat je moet doen wanneer je op alle planeten bent geweest... die vrouw geeft me niet de eind quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMFG @ die patch, die fixed echt helemaal niks :D
These patches are for the International Language versions of the game only.

The updates cure some ingame text issues, as well as update the game documentation.
You can find them here:
http://support.lucasarts.com/patches/KotOR2.htm

NOTE: these updates are not intended for the Domestic version of the game.
wtf hebben we daar nou aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ik ben nu zelf ook eindelijk klaar :)
Female - light - difficult,.... 27 uur :P
Ben even helemaal hooked geweest aan deze game.

het verhaal is lekker wazig en vaag, maar dat boeide mij meer om door te vragen bij de teammaatjes maar ook bij de NPC's.. kwilde alles weten :P
Ik vraag me alleen ten zeerste af, hoe het mij als dark zijnde zal vergaan.... ik ga maar es een beginnetje maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat vrouwtje (handmaiden) extreem makkelijk en goed, ben nu op iziz (2e planeet pas) en ben lvl12. Jammer dat ik me zo laat beinvloeden door dat wijfje ze is goed en ik wil dat ze me aardig vindt enzo maar ik wil ook dark worden dus ja ik moet nu de keuze maken, lak nemen aan haar of gewoon haar te vriend proberen te houden.

Maakt het veel uit of ik haar te vriend houd en influence ik heb, wordt zei trouwen ook slecht als ik dat ook wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
ja, als jij lekker de dark side op gaat dan heb je het al snel voor elkander :P
Dan volgt je team ook... ze worden gewoon meegezogen... meer zeg ik niet :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Wat heb je eigenlijk aan influence?Wat is het effect in het spel?Die keia irriteerde me gewoon de hele tijd, maar wat gebeurt er precies als je veel of weinig invloed op haar hebt?
Ik ga nu ook als Dark Jedi beginnen, eindelijk kan ik lekker evil doen en op iedereen reageren zoals je altijd wilt doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen hier wil light worden (uitzonderingen bevestiggen de regel uiteraard) ben ik dan de enige die eindelijk eens wil doen wat hij in het echt ook wil doen.

Ik weet nu hoe ik en dark kan worden en geen gezeik heb met mijn handmaiden, gewoon iemand anders meenemen dan kan ze ook niet reageren op je beslissingen, en dan in het schip gewoon verder praten met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb Visas én die handmaiden, ze vechten beide om mij :P Visas is nu 100% light nog lighter dan ik ben en handmaiden is 70% light ofzo, maar praat niet meer met me :X Boeit toch niet, Visas is sexy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Switch schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:43:
Ik heb Visas én die handmaiden, ze vechten beide om mij :P Visas is nu 100% light nog lighter dan ik ben en handmaiden is 70% light ofzo, maar praat niet meer met me :X Boeit toch niet, Visas is sexy.
Jij gaat ook graag naar Afghanistan om burkavrouwen op te pikken ? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:28:
Iedereen hier wil light worden (uitzonderingen bevestiggen de regel uiteraard) ben ik dan de enige die eindelijk eens wil doen wat hij in het echt ook wil doen.

Ik weet nu hoe ik en dark kan worden en geen gezeik heb met mijn handmaiden, gewoon iemand anders meenemen dan kan ze ook niet reageren op je beslissingen, en dan in het schip gewoon verder praten met haar.
Ik doe wat ik in het echt zou doen.
Als er geen consequenties zouden zijn zou ik idd wat makkelijker eea vermoorden, maar zou nog steeds darker dan een halve lightsider worden (ofzo...)
Tenminste, dat zeg ik nu......
Hasib schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 23:15:
Wat heb je eigenlijk aan influence?Wat is het effect in het spel?Die keia irriteerde me gewoon de hele tijd, maar wat gebeurt er precies als je veel of weinig invloed op haar hebt?
Ik ga nu ook als Dark Jedi beginnen, eindelijk kan ik lekker evil doen en op iedereen reageren zoals je altijd wilt doen. >:)
Influence kun je informatie lospeuteren uit je partygenoten.
Tip die er al stond van me:
HK47 aan het praten krijgen over zn vorige master als je aan hebt gegeven dat Revan een LS male was.
En T3 schijnt ook nog wat van de Kotor1 party te hebben.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Switch schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:43:
Hehe, same here. Jammer dat Visas niet wou dansen in Nar-Shaddaa. :'( En ik had ook wel iets meer actie verwacht toen we "upon each other" gingen "looken".

Op Rage3D trouwens gelezen dat je met genoeg Persuade en Influence al je characters naar Jedi kan omtoveren, heb ik zelf niet echt meegekregen, de volgende keer maar es naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 14:41

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik ben nu dus ook bezig ben net van telos af en ben hard op zoek naar een light saber, ik ben nu dus al zo'n 7 uurtjes aan het spelen en nog steeds geen lightsaber. :'( Ik wordt dit echt redelijk zat! Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n ding het snelste kan fixen?

Daarnaast valt het me op dat ik het een geweldig spel vind alleen hadden ze er een add on van moeten maken want zo vernieuwend (naast het verhaal) is deze 2e niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Topicstarter
bassGunner schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 01:12:
[...]

Hehe, same here. Jammer dat Visas niet wou dansen in Nar-Shaddaa. :'( En ik had ook wel iets meer actie verwacht toen we "upon each other" gingen "looken".

Op Rage3D trouwens gelezen dat je met genoeg Persuade en Influence al je characters naar Jedi kan omtoveren, heb ik zelf niet echt meegekregen, de volgende keer maar es naar kijken dan.
niet al je characters, maar [insert echte naam] (handmaiden) atton, mira en bao-doa (oid) kunnen Jedi worden ja.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
woaa,
kei leuk dat je nou hoger dan lvl 19 kan komen. Nu heb je ook veel meer het gevoel dat je echt sterk bent. het is veel makkelijker dan kotor 1 naar mijn mening. Iedereen die ik nou tegen kom zijn echt push-overs. Kotor 1 op normal gespeeld en dit ook, maar alles is te gvd makkelijk.
Ik weet nog dat je in kotor 1 de eerste bounty hunter tegen kwam op eerste planeet, calo nord ofzoeits.
Dat was 10x moeilijker dan zo'n groepje hier of een groepje sith assasins.
Maar ik ben nog niet zo ver, pas bij 3e planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
het is idd wel erg easy op normal, ben bij de 2e planet ook en ik gebruikt zon beetje alleen force powers. ze vallen zo neer met wat force lightning kom niet eens aan het hakwerk toe soms.
vooral de eerste paar dark jedi's en masters zijn te makkelijk

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ap0stah schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:43:
het is idd wel erg easy op normal, ben bij de 2e planet ook en ik gebruikt zon beetje alleen force powers. ze vallen zo neer met wat force lightning kom niet eens aan het hakwerk toe soms.
vooral de eerste paar dark jedi's en masters zijn te makkelijk
Force Storm is the shit! Een kamer met kereltjes clearen is nog nooit zo makkelijk geweest.. Vind het wel wat bijdragen, heb nu wat meer het gevoel dat je ook die machtige jedi/sith bent waar iedereen het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
Het is wel zo dat er gewoon weinig jedi's zijn die krachtige force powers tegen je gebruiken, dat was in deel 1 wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Force Storm + Force Tidal Wave (+ Advanced Lightsaber Throw) == unbeatable, duw de tegenstander(s) naar achteren, stun hem met Force Storm, dan is een Sith Assasin of Sith Elite Warrior allang dood, maar voor Storm Beasts (Malachor V) kan je er nog een advanced lightsaber throw achteraan gooien en je bent klaar.

spoiler:
Voor baasjes (Die vrouwlijke Jedi/Sith op Telos bijvoorbeeld) herhaal je de tidal wave/force storm paar keer en je bent klaar

Echt veels en veels te makkelijk als je het mij vraagt, de eerste paar keer dat dit je lukt voel je je goed en oppermachtig, maar na een half uurtje vond ik het wel erg lame worden.

• Japser
  • Laatst online: 17-10 15:45

Japser

Jeej!

Ik vind die gevechten op Difficult setting best lastig. Ben pas lvl 10Sentinel, met Atton en Bao Dur in mn party maar ik wordt telkes de pan in gehakt, mede omdat ik heel slecht tussendoor kan healen...het werkt gewoon niet echt prettig. Verder is t wel mooi spel...

• cheiron
  • Laatst online: 00:14
Gisteren een uurtje kunnen spelen (voetbal op tv gaat toch voor :) ), en het was weer oud en vertrouwd. Heerlijk om weer in het SW wereldje te zitten. Wel vielen mij meteen wat zaken op:
- De link met deel 1 wordt soms wel heel knullig gelegd met vragen als "was Revan nou een man of vrouw" e.d.
- Meteen in het eerste deel al een bug (robots die gescheiden stonden en opeens weer bij elkaar waren)
- Tot nu toe mis ik een beetje "the feel" die ik in deel 1 meteen had. Het gevoel dat je in een speciaal avontuur zit. Waarschijnlijk komt dat nog wel, maar in deel 1 had ik dat gevoel vanaf de eerste seconden al.
- Het spel lijkt toch minder "polished" te zijn dan deel 1. Mijn systeem is dan niet top, maar deel 1 zag er bij vlagen toch prachtig uit, deel 2 is (in het begin) een beetje cheap-looking.

Toch kan ik niet wachten om vanavond weer verder te gaan!

Flickr PSN ID= cheironnl

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

cheiron schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:16:
- Tot nu toe mis ik een beetje "the feel" die ik in deel 1 meteen had. Het gevoel dat je in een speciaal avontuur zit. Waarschijnlijk komt dat nog wel, maar in deel 1 had ik dat gevoel vanaf de eerste seconden al.
Had ik dus ook, heb het ook niet echt teruggekregen.
Komt ten eerste door het ontbreken van je Kotor1 party en ten tweede hadden veel dingen net zo goed uit star trek oid kunnen komen.
Het Star Wars gevoel is niet echt geweldig.

Evengoed is het een vermakelijk spel (en het geld waard), maar ik vond 1 toch een stuk beter :).

leeg

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30

odan

The dark side is within all!

vannacht ook uitgespeeld. zo'n 36 uur bezig geweest en light side geeindigd.

moet zeggen het verhaal was wel goed. maar minder als bij deel 1. en helemaal het einde was een beetje minder. maar een kotor 3 zal er vast wel komen.

enne jullie zeggen wel dat de oude party terug moet komen maar je party bestaat uit aardig wat members van vroeger :)

spoiler:
de droids uiteraard. en candoures aka mandalore (spelling :) )

ga straks weer overnieuw beginnen en dan compleet de darkside op :) proberen om iedereen ook die kant op te krijgen.

Pulse mee voor GoT!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

odan schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:50:
enne jullie zeggen wel dat de oude party terug moet komen maar je party bestaat uit aardig wat members van vroeger :)

spoiler:
de droids uiteraard. en candoures aka mandalore (spelling :) )
Jah, maar Bastila, Carth en Jolee zitten er niet meer in en die vond ik meestal het leukste (samen met HK-47).
Mission, Zaalbar en Juhani mogen opzich ook wel terugkomen, maar die bovenste 3 moeten echt terugkomen, Carth en Bastila hadden ook erg leuke opmerkingen (zeker als je Bastila meenam naar Korriban door eoa crack).

spoiler:
het is trouwens Canderous, maar die was maar af en toe te herkennen aan zn stem, vond ik wel jammer
Als je trouwens aan hebt gegeven dat Revan een DS male was heeft T3 nog een holo van een DS Bastila in zich zitten.
En volgens mij is die echt gek op Revan, als je dr hoort, ondanks dr darksiderigheid

leeg

• cheiron
  • Laatst online: 00:14
Nu eindelijk even wat tijd door kunnen brengen met Sith Lords, maar ik ben toch nog niet onverdeeld happy.. Misschien komt dat nog. Tot nu toe heeft het gewoon niet de feel van deel 1.

Maar hij is wel leuk ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 22:17
Ik heb het spel net uitgespeeld op mijn Xbox en ik begin het eigenlijk spijtig te vinden dat ik er zoveel tijd heb in gestopt. Dat einde is waardeloos! Het spel komt traag op gang maar het spel wordt dan snel beter en leuker. En ik heb mij echt wel geamuseerd. Maar op de duur moest ik de ene na de andere Sith en Dark Jedi neerhalen en dat begon wat te vervelen. Ongelooflijk veel tegenstanders die eigenlijk bijna geen weerstand boden. En de anti-climax op het einde haalt het spel dan nog een flink stuk naar beneden.

Dat is toch mijn mening, tenminste :P

spoiler:
Ik begon al nattigheid te voelen toen ik Dark Nihilous had verslagen op de Bridge van de Ravager. Moest dat een machtige tegenstander voorstellen? En dan mag Visas ook nog eens zijn masker af nemen om te kijken wie het was terwijl ik lekker in het ongewisse gelaten word. Malachor V was dan één van de zwakste levels uit het spel. De Ebon Hawk crasht en komt vast te zitten. En plots loop je helemaal alleen rond op Malachor. Waar zijn de anderen gebleven? Al die Jedi aan boord en geen enkele te zien?
Je ziet dan ook de Ebon Hawk naar beneden vallen en helemaal op het einde komt hij je dan plots ophalen (denk ik toch?) en vliegt weg. THE END... Wat was dat? Hoe is dat ding plots terug vliegklaar? En hoeveel keer kan je trouwens crashen met een ruimtetuig en het toch overleven? In dit spel blijkbaar vele malen! Ik was al blij dat ik eens gewoon kon landen :)

Zit er trouwens verschil in het einde als je het uitspeelt als Light of Dark?
Want in een walkthrough kwam ik dit tegen:
Based on whether you kill her or not, you get the light or dark ending.
Voor zover ik weet had ik enkel maar de optie om Kreia te doden? En wat kan er dan van verschil zitten in het einde? De Ebon Hawk vliegt weg, punt uit.

Kan er mij alsjeblieft iemand uitleggen hoe het allemaal zit? Zeg mij dat ik verkeerd zit! Leg mij uit waarom! En vooral, overtuig mij dat het toch een goed spel is! Please!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waar de crystal cave is??

Ik kan die dus echt niet vinden :S
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste