[Multiplatform] Need For Speed Underground 2 - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Zeg, ik heb:

AMD Athlon XP 1600+
1Gig. PC2100 DDR
Geforce 4 TI6400
SB Live!

Alle spellen die ik draai doen het nog snel op hoge kwaliteit.
Zelfs Doom 3, wat ik niet had verwacht.
Maar dit spel moet ik echt beduidend lager zetten. Is de kwaliteit van het spel dan zo hoog? Of kan het zijn dat ik de allernieuwste drivers moet hebben of dat ik moet wachten op een update omdat het nog niet helemaal lekker loopt..

Anders moet ik maar iets in mijn computer gaan vervangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:20
Mijn kar tot nu toe....

Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/4845/AudiTT1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img62.exs.cx/img62/6690/TUNED.th.jpg

Op dit moment ben ik ong. op 35%.

edit:
Neon moet nog ff aangepast worden :7

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 17-11-2004 15:13 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 16:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Hmm.. vreemd? of hoort dat zo..

als ik in game op "T" (voor stats) druk zie ik Game Completion Status op 63% staan.
Heb net in Stage 5 de laatste race tegen Caleb gereden en die gewonnen.. krijg net zo'n berichtje van die Rachel dat ik nu klaar ben :? en die andere 37% dan ? Ik zie ook geen races meer op mijn World map staan ... :?

* AngelDust is confused

Iemand dit ook al meegemaakt?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
wát een slechte console port zeg!
racen is leuk, en grafisch ook goed, maar die menustructuur..... :(
vooral aan het saven erger ik me kapot.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

dan zet je hem op autosave :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel stages zijn er?
Als het spel uitgespeeld is er dan nog wel de mogelijkheid om in je career aan je auto te sleutelen? of SUV races van de hummer te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

megamuch schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:33:
[...]

Wat voor races, want bijna alle gebieden zijn al unlocked (ik speel xbox nu) terwijl ik minder ver was op de PC en daar al wel de remmen en banden kon verwisselen.

Drag, Circuit, etc? welke van de 4?
Antwoord op eigen vraag: je moet naar bepaalde winkels gaan om die te unlocken. Heeft dus weinig met races te maken...

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:40:
Hoeveel stages zijn er?
Als het spel uitgespeeld is er dan nog wel de mogelijkheid om in je career aan je auto te sleutelen? of SUV races van de hummer te doen?
Er zijn dus 5 stages, en ik heb de 5e net uitgespeeld...
voor zover ik kan zien kan je nog steeds je auto verbouwen, maar of er SUV races zijn weet ik niet... :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AngelDust ook alle races/outruns/shops enzo gedaan/gevonden (ook die niet op de kaart staan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AngelDust schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:30:
Hmm.. vreemd? of hoort dat zo..

als ik in game op "T" (voor stats) druk zie ik Game Completion Status op 63% staan.
Heb net in Stage 5 de laatste race tegen Caleb gereden en die gewonnen.. krijg net zo'n berichtje van die Rachel dat ik nu klaar ben :? en die andere 37% dan ? Ik zie ook geen races meer op mijn World map staan ... :?

* AngelDust is confused

Iemand dit ook al meegemaakt?
Dit kan kloppen omdat voordat je naar de laatste race ging er ook races zijn die niet op de map staan en dat is ook een gedeelte van je percentage.

Je ziet nu niks meer (behalve de winkels) op de map tenzij je nog een savegame hebt voordat je de laatste race in gaat nog bepaalde plekken( met races) kan bezoeken wat niet op de map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Heb het al gevonden... als ik naar de garage ga, kan ik naar de worldmap en daar staan nog wel een boel races op "Not completed" dus die kan ik nog afmaken :)

Net ff zitten klooien met een Hummer H2 8)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v140/Frieso/NFSU/HummerH2Audio.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v140/Frieso/NFSU/HummerH2Pimpin.jpg

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, die hummer is ziek, ik ga het spel zodadelijk of morgen ook ff kaufen denk ik :) als hij nog niet is uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Ik heb geen zin om heel topic door te spitten maar kan het kloppen dat een 9800pro de full detail niet aan kan? Zou toch moeten kunnen. Specs zie hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kan je eigenlijk ook al die sterren gewoon NIET doen?

dus dat ik eerst alle races doe tot stage 5, en dan dikke bak koop, en dan alle uniques der op gooi (dus alle sterren ga doen).

dan kan ik dus dikke Skyline vol gooien met unique motor enzo :9 :9~

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

CRAM schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:31:
Ik heb geen zin om heel topic door te spitten maar kan het kloppen dat een 9800pro de full detail niet aan kan? Zou toch moeten kunnen. Specs zie hier onder.
ik heb zowat hetzelfde systeem en ik trek het wel :D

Heb net audi TT gekocht :)

[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 17-11-2004 16:41 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

CRAM schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:31:
Nee kan niet kloppen. Draai hem op 1280x1024 full detail en heb _echt_ nergens last van. Heb je wel de 4.12 (beta) drivers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Defspace schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:41:
[...]

Nee kan niet kloppen. Draai hem op 1280x1024 full detail en heb _echt_ nergens last van. Heb je wel de 4.12 (beta) drivers ?
Alles op max nu behalve de light trails uit. Dat stond hier ergens. Nu is het wel goed maar toch blijft het vaag. 9800pro zou alles gewoon moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al een keer gevraagd maarjah...

Hoe kun je in career mode de Wide Body Kit unlocken?

Ik ben op 90%, heb al bericht van Rachel gehad dat ik alles heb geünlocked en die zooi, maar geeeen wide body kit..

En hoe kan ik die andere 10 % nog uitspelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo lekker eerlijk? bug uit world map!!!

Modbreak:Resizen!

rx8 tegen die vrachtwagens hahaha

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 17-11-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:51:
[...]

Dit kan kloppen omdat voordat je naar de laatste race ging er ook races zijn die niet op de map staan en dat is ook een gedeelte van je percentage.

Je ziet nu niks meer (behalve de winkels) op de map tenzij je nog een savegame hebt voordat je de laatste race in gaat nog bepaalde plekken( met races) kan bezoeken wat niet op de map staat.
Dat is wel uhm, minder dan :(
AngelDust schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:17:
Heb het al gevonden... als ik naar de garage ga, kan ik naar de worldmap en daar staan nog wel een boel races op "Not completed" dus die kan ik nog afmaken :)

Net ff zitten klooien met een Hummer H2 8)

[afbeelding]
[afbeelding]
Vet! Welke velgen hangen daaronder hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Echt een optie die ik mis man
Dat je geen showoff hebt, je hebt dus echt werkelijk geen reet aan je hydro's en audio. Ik erger me hier nog steeds aan. Hebben ze alleen gedaan voor de verkoop zkr, "Put audio into your car". Ja leuk als je het nooit ziet behalve in de shop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ze hebben het in die smsjes soms over 'megalow parts', is dat een aparte shop die ik nog niet gevonden heb ofzo?

En klopt het dat er bij elke performance upgrade maar 2 packages zijn, ipv 3 in NFSU1?
Ik krijg trouwens ook wel eens smsjes dat er nieuwe suspension of ECU available is, terwijl ik het tweede pakket al geinstalleerd heb?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 08:55
Heerlijk spel dit, deel 1 uitgespeeld nu druk met deel 2 bezig.
Mijn bakkie tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/got/nfsu2/focus1.jpg

Tis trouwens niet eerlijk me broertje heeft al spiners en ik ben behoorlijk verder en heb ze nog niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Chi3F schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:07:
Ze hebben het in die smsjes soms over 'megalow parts', is dat een aparte shop die ik nog niet gevonden heb ofzo?

En klopt het dat er bij elke performance upgrade maar 2 packages zijn, ipv 3 in NFSU1?
Ik krijg trouwens ook wel eens smsjes dat er nieuwe suspension of ECU available is, terwijl ik het tweede pakket al geinstalleerd heb?
megalow is waar jij zo te zien al je performance upgrades haalt. Daar hebben ze nl geen lvl 3 parts in het assortiment, daarvoor moet je naar een andere shop (megalow is goedkoper, daarom wordt je eerst daarheen gestuurd).
Tis gewoon een performance shop die ze een naam hebben gegeven, ik meen dat ie vlakbij de brug naar Beacon Hill ligt.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie ook de wereld zo klein?

En het is ook zeker niet heel streetracer-friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 15-09 15:32
Qosmic schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:41:
ik heb nu NFSU2 gepatched naar versie 1.1

Maar is dat ingame nog ergens te controleren of je ipv 1.0 nu 1.1 draait?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiqum schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:20:
Heerlijk spel dit, deel 1 uitgespeeld nu druk met deel 2 bezig.
Mijn bakkie tot nu toe:
[afbeelding]

Tis trouwens niet eerlijk me broertje heeft al spiners en ik ben behoorlijk verder en heb ze nog niet |:(
Geloof me, wat je nu onder je auto hebt is véél mooier dan spinners :)
BioHazard schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:06:
Echt een optie die ik mis man
Dat je geen showoff hebt, je hebt dus echt werkelijk geen reet aan je hydro's en audio. Ik erger me hier nog steeds aan. Hebben ze alleen gedaan voor de verkoop zkr, "Put audio into your car". Ja leuk als je het nooit ziet behalve in de shop 8)7
Je kan het H en J (of J en K) bouncen :) Maar hoe doe je die lvl3 bunnyhop?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer een unique engine upgrade gewonnen met een outrun, maar ik ken dat ding niet terug vinden. Ik heb ook helemaal niet gemerkt of je auto er ook sneller van word of niet. Het ding had totaal niets toegevoegd aan mijn auto.

Wat moet je er dan mee?? De volgende unique upgrades laat ik gewoon lekker staan en als ik het spel uit heb gespeeld, dan doe ik de unique upgrade races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:47:
Ik heb een keer een unique engine upgrade gewonnen met een outrun, maar ik ken dat ding niet terug vinden. Ik heb ook helemaal niet gemerkt of je auto er ook sneller van word of niet. Het ding had totaal niets toegevoegd aan mijn auto.

Wat moet je er dan mee?? De volgende unique upgrades laat ik gewoon lekker staan en als ik het spel uit heb gespeeld, dan doe ik de unique upgrade races.
Je ziet ze ook niet staan, je hebt ze gewoon. En ja je bak wordt er echt sneller van.
Gewoon upgraden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
hmmm, ik heb alle races gedaan. (er staan er geen meer op de map) Ik heb het zuiden nog niet unlocked. Heb al een tijdje geen telefoontjes of smsjes gehad. Ik kan dus niks doen! (behalve dan andere racers op straat uitdagen)
Iemand een tip om verder te gaan. Ik denk dat ik ergens halverwege zit in de game (aan de itmes te zien die ik unlocked heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
gooi nieuwe dingen op je auto zodat je meer sterren krijgt, daardoor krijg je weer nieuwe races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet verder? Probeer dan je bak te upgraden (qua sterren). Dus ff langs de bodyshop, graphics shop en car specialty shop. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een belletje (en een ster op de kaart) waarna je weer verder kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Klein vraagje: Is er ergens een kaartje te vinden waar alle shop's op staan? Ik heb al ff gegoogeld maar dat leverde weinig op.

Al gevonden, sorry O-)

[ Voor 14% gewijzigd door DaWaN op 17-11-2004 20:31 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:10
DaWaN schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:09:
Klein vraagje: Is er ergens een kaartje te vinden waar alle shop's op staan? Ik heb al ff gegoogeld maar dat leverde weinig op.
OMG! |:(

LEES....

[ Voor 4% gewijzigd door Ahmi op 17-11-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Dat je geen auto's kan verkopen is echt onhandig. Had een auto gekocht (weet zo evne niet welke) en heb daar vrij veel geld in gestopt. Achteraf bleek ie er toch helemala niet uit te zien, en heb dus nu een nieuwe auto. Had toen ik deze nieuwe kocht ongeveer 40000 ($?), ik dacht dat ik hem daarmee wel helemaal zou kunnen upgraden en zo. Maar nee hoor, het was zo op. Nu moet ik dus weer super veel racen voordat ik eindelijk een beetje een vette bak heb. Dan begint de verleiding wel heel groot te worden om er ff geld bij te cheaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook zo vaag vind: ik speel alle races met mijn stuur alleen de drift met mijn toetsenbord. Maar als ik ga driften dan wil hij soms (meestal eerst paar bochten) niet sturen, naar 1 kan of hij wil alleen rechtdoor :/. Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Afbeeldingslocatie: http://nfsu2.thorretje.com/jpg/135-29.jpg

ook wel vaag eigenlijk.. 135.29% van een level spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo peeps, waar haal ik (meer) uniques vandaan.

Ik heb al wat vinyls van die graphic shop in coal/port en wat spoilers van een een dude tijdens een outrun.

Verder nog ergens wat te vinden?

btw, een lijstje voor wat in openingspost moet:

- map
- patch
- hoe verder? (meer sterren, url-races, etc)
- rachels auto terugbrengen (luisteren naar story line ;))

aanvullingen zijn welkom ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Laatst online: 06-05-2024
Nou heren,

Ik heb dat Medion stuur met pedalen en schakelpook+handrem en ik moet zeggen het rijd fanstastisch ! Heerlijk..... echt gaaf.

Aanradertje dus.....

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Net ff cheat geprobeert, maar dan is er dus echt niets meer aan. Ben blij dat ik nog een savegame had waar ik geen cheats bij heb gebruikt. Ga daar toch maar gewoon mee verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:14
Weet iemand of het mogelijk is om een auto te bouwen met meer dan 550pk ? Ik heb echt al vanalles geprobeerd maar krijg niet meer dan 550pk, heb alles al proberen te tunen de ecu en de turbo maar volgens mij is dit de max. ! Ben ook erachter gekomen dat de max van 0-60 op 2.03s ligt, heeft iemand al lager dan 2.03 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Ik weet niet..... ik ben nog met mn Focus bezig, best vet karretje al zeg ik het zelf.

Zit nu Streetpackage 1 op, andere transmission, andere banden, turbo, NOS, remmen en ECU :P

Result:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/amridder/dyno4.JPG

Is nog best slome bak hoor....

Waarom staat previous niet ingevuld eigenlijk? Houd ie dat niet bij ?

[ Voor 14% gewijzigd door El_Bandito op 17-11-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
El_Bandito schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:14:
Ik weet niet..... ik ben nog met mn Focus bezig, best vet karretje al zeg ik het zelf.

Zit nu Streetpackage 1 op, andere transmission, andere banden, turbo, NOS, remmen en ECU :P

Result:

[afbeelding]

Is nog best slome bak hoor....

Waarom staat previous niet ingevuld eigenlijk? Houd ie dat niet bij ?
previous staat ingevuld als je iets aan de settings veranderd en opnieuw een dyno run doet, en hij wordt idd gewist als je de tune garage verlaat

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 22:11 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:26:
Wat ik ook zo vaag vind: ik speel alle races met mijn stuur alleen de drift met mijn toetsenbord. Maar als ik ga driften dan wil hij soms (meestal eerst paar bochten) niet sturen, naar 1 kan of hij wil alleen rechtdoor :/. Heeft iemand dit ook?
Ik denk het wel.. heb soms iig problemen met sturen (op toetsenbord), dan rij ik zo tegen een muur aan en kan ik ook niet meer de map bekijken of ESC doen voor het menu :/ Niet echt fijn als je net een goede race aan het rijden bent :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Gotcha NL schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:41:
mag je hier geen warez requests doe dan??

je mag hier ook helemaal niets he.. je mag niet inschrijven onder een hotmail, msn of gmail account en weet ik wat nog meer neit, geen requests plaatsen, nog meer?
Is niet zo heel vreemd hoor...

Als iedereen dat ging doen dan kan je straks niet eens meer online spelen.....

Kijk, ik werk bij de Intertoys, dus ik kan een stapeltje serials regelen natuurlijk, maar dan krijg ik weer boze klanten dat hun key in use is ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het willen weten:

- Mijn snelste optrekkende auto is een Evo VIII => 1.91 sec naar de 100km/h
- Mijn snelste drag auto is de Skyline; in een free run op de eerste drag kom ik met 348 km/h over de finish.
- NFSU2 al 2x uitgespeeld.
- Heb een map met alle shops (mailen naar highwaydevil@zonnet.nl als ie in de startpost moet komen).

Verder; geinig spel...

Tip: Koop onderdelen LOS en per merk; meer performance dan volledige packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
thorretje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:28:
[afbeelding]

ook wel vaag eigenlijk.. 135.29% van een level spelen :9
Lijkt mij niet zo heel raar, als je een stage gwoon op 100% uitspeelt, dus dat je bijv. 35/35 race events, 7/7 url races, 4/4 dvd covers etc gedaan hebt, maar er zijn natuurlijk meer races per stage dan die 35, dus als je er dan 45 doet ofzo, haal je een hoger % dan 100. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:45:

- Mijn snelste drag auto is de Skyline; in een free run op de eerste drag kom ik met 348 km/h over de finish.
- Heb een map met alle shops (mailen naar highwaydevil@zonnet.nl als ie in de startpost moet komen).

Verder; geinig spel...

Maakt het dan uit wat voor merken je gebruikt? Bijvoorbeeld meer dezelfde merken=meer performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:45:

Verder; geinig spel...

Hey das een goeie tip, zit nu ook eindelijk onder de 2s op de 0-100. De evo is inderdaad veel sneller dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

In NFSU1 was het zo dat de Skyline in principe het snelst kon zijn. Heeft iemand al tijd besteed om te kijken of er in 2 ook 1 auto sneller is dan alle andere?

Het viel me al op dat het niet echt uitmaakte in career mode dat ik het bij mn Civic had gehouden, met alle upgrades was ie sneller dan bijv. een 3000GT met alle upgrades. Maar met performance tunen heb ik me nog niet echt bezig gehouden verder, en de skyline heb ik ook niet uitgebreid geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Oldie_ schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:53:
[...]

Maakt het dan uit wat voor merken je gebruikt? Bijvoorbeeld meer dezelfde merken=meer performance?
Ja, blijkbaar wel... Ik heb een Skyline met packages en een Skyline met HKS/AEM/Greddy. De laatste doet ongeveer 17km/h meer op top en ongeveer 0.2s sneller naar de 100.

Hier mijn Evo < - Klikbaar!

Let niet op de overige stats; dit was mijn pure drag-racer voor de korte races (ja, je kan tijdens het spel switchen van auto).
GTOfire schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:57:
In NFSU1 was het zo dat de Skyline in principe het snelst kon zijn. Heeft iemand al tijd besteed om te kijken of er in 2 ook 1 auto sneller is dan alle andere?

Het viel me al op dat het niet echt uitmaakte in career mode dat ik het bij mn Civic had gehouden, met alle upgrades was ie sneller dan bijv. een 3000GT met alle upgrades. Maar met performance tunen heb ik me nog niet echt bezig gehouden verder, en de skyline heb ik ook niet uitgebreid geprobeerd.
De Skyline is en blijft het snelste... Mijn top op de rollenbank, zonder boost, ligt op een mooie 361km/h. Maar die trekt voor geen meter tot de 190 km/h; ook een tuning-projectje.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Waarom hoor ik niemand over de rx7 praten, bij deel 1 was hij tog 1 van de betere samen met de skyline...hoewel de snelste circuit tijden meestal met de rx7 worden gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@MaxDevil heb je ook de Mustang GT getest?

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 17-11-2004 22:04 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 20:39
Ik moet nou een 2e sponsor kiezen, maar wat is het verschil tussen die 2. Bij eentje krijg je een gratis auto uit je car lot en bij die andere een door de sponser ge............(kweet nie wat er stond) auto. Wat houdt dat in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

enige verschil tussen de sponsoren is het type races dat ze willen dat je rijdt en het geld dat je krijgt. De tekst wat je hoort te doen is in andere bewoordingen, maar betekent precies hetzelfde. Gratis auto, dvd-cover, x aantal URL's, x aantal races, x aantal sponsor-races, en die x-en zijn bij elke sponsor hetzelfde.

Kheb het net ff snel bekeken: Nissan Skyline met default tuning is een anderhalve seconde sneller dan een Supra met standaard tuning, die al 2 secs sneller was dan een 3000GT.
Op zich best zwaar ruk, want dat betekent simpelweg dat je als je een beetje competatief wil zijn tegen anderen je niet in de auto van je keuze kan rijden :(
Natuurlijk, als je goed rijdt in een supra kun je sneller zijn dan een skyline, maar alleen als die andere tjap niet net zo goed rijd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:04:
@MaxDevil heb je ook de Mustang GT getest?
De Mustang geeft een redelijk beter motor-vermogen bij lage toeren (onder de 6000). Vind zelf niet dat de handling ook maar enigszins in de buurt kan komen van een LvL2 Eclipse/Evo/Skyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Voor de gein eens een Mustang GT getuned voor drags, werkt leuk :P ze moeten alleen niet langer zijn dan 400 meter anders blaas ik mn motor op (maar dat is simpel te verhelpen met Final Gear Ratio)..

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45284/thumb.jpg
liev :) kan nog sneller optrekken maar dan moet ik echt heel snel reageren.. Het is nu al bijna niet te doen :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:17:
Voor de gein eens een Mustang GT getuned voor drags, werkt leuk :P ze moeten alleen niet langer zijn dan 400 meter anders blaas ik mn motor op (maar dat is simpel te verhelpen met Final Gear Ratio)..

[afbeelding]
liev :) kan nog sneller optrekken maar dan moet ik echt heel snel reageren.. Het is nu al bijna niet te doen :D
Which proves my point... :9 Amerikanen hebben grote blokken voorin liggen. En draggen is voornamelijk een flinke hoeveelheid trekkracht tot de 6000 toeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ok hier de vraag der vragen .....

Is het iemand hier gelukt om via VPN te LAN gamen ?

Heb een draytek router en die maat van me die logt daar gewoon op in ...ik zie hem netjes in windows maar als ik in het spel een LAN Server start dan zien we elkaar gewoon niet.

Beide 1.1 us patch draaiend.

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 17-11-2004 22:21 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:19:
[...]

Which proves my point... :9 Amerikanen hebben grote blokken voorin liggen. En draggen is voornamelijk een flinke hoeveelheid trekkracht tot de 6000 toeren.
Tot 6000? hm.. ik kom met mn drag niet eens onder de 6000 volgensmij :D
ffies kijken :P

Mwa, laagste waar hij op komt is 5500 als ik van zn 2 naar zn 3 schakel :D verder is t allemaal boven de 6200 8)

[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 17-11-2004 22:24 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:57:
[...]
Ja, blijkbaar wel... Ik heb een Skyline met packages en een Skyline met HKS/AEM/Greddy. De laatste doet ongeveer 17km/h meer op top en ongeveer 0.2s sneller naar de 100.

Hier mijn Evo < - Klikbaar!

Let niet op de overige stats; dit was mijn pure drag-racer voor de korte races (ja, je kan tijdens het spel switchen van auto).

[...]

De Skyline is en blijft het snelste... Mijn top op de rollenbank, zonder boost, ligt op een mooie 361km/h. Maar die trekt voor geen meter tot de 190 km/h; ook een tuning-projectje.
Waar doe je zo een drag test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:23:
[...]

Waar doe je zo een drag test?
Dyno tune ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik zit nu in het tune menu. Ik kan alleen via test run op het circuit rijden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:21:
[...]

Tot 6000? hm.. ik kom met mn drag niet eens onder de 6000 volgensmij :D
ffies kijken :P

Mwa, laagste waar hij op komt is 5500 als ik van zn 2 naar zn 3 schakel :D verder is t allemaal boven de 6200 8)
Precies... Maar waarschijnlijk heeft jouw Mustang op de dyno een gelijkere kromme tussen de 0 en 10K rpm... Die Evo van mij begint pas na de 7200 ineens te stijgen; mijn Skyline heeft een volledig stijgende lijn van de 6800 naar de 9700 rpm.

Oftewel; hoe vlakker je lijntje (oranje), hoe meer trekkracht door je hele toerengebied dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je eingelijk de Skyline? Kan iemand antwoord op geven? Kwil zo snel mogelijk de skyline hebbe!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 19:10
Dan hier weer mijn gebakkie, kan nu alle slots vullen, maar wacht ff totdat er leuke auto's beschikbaar zijn... :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Egyptiandrifter/Hyundai-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/Audi%20TT%20Rocks.JPG

GROTE VERSIE

Vindt hem wel redelijk strak. Moet morgen nog ff 1 upgrade doen en dan de buitenkant vermooien..

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 17-11-2004 22:58 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ter navolging van Lord_Mithril heb ik ook ff 400 meter drag gedaan.

Toyota Corrolla:
100m: 1.88
400m: 8.53
topspeed 276.07 km/h

Pontiac GTO
100m: 1.47
400m: 8.58
topspeed 279.92 km/h

Maakt allemaal niet zoveel verschil dus.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
sjobber schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:57:
ter navolging van Lord_Mithril heb ik ook ff 400 meter drag gedaan.

Toyota Corrolla:
100m: 1.88
400m: 8.53
topspeed 276.07 km/h

Pontiac GTO
100m: 1.47
400m: 8.58
topspeed 279.92 km/h

Maakt allemaal niet zoveel verschil dus.
Is dat getuned of niet getuned?
Ik heb geen downforce, mn turbo en ECU maxxed in vanaf 6000 rpm en nog wat geklooid met mn gear ratio's..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
woowww...

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Kan je btw een auto verkopen als je er meerdere hebt. Ik heb er nu 3, maar ik wil er 1 verkopen om geld te krijgen zodat ik de ander verder kan updaten.
Kan je verkopen?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

Lord_Mithril schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:09:
[...]

Is dat getuned of niet getuned?
Ik heb geen downforce, mn turbo en ECU maxxed in vanaf 6000 rpm en nog wat geklooid met mn gear ratio's..
wel getuned, echter, alleen me gearbox en downforce.
Aan ECU turbo en nitro hebik niet gezeten.

well stom... kom geld tekort, en geloof datenigemanier nu is is geld te winnen dmv outrun... en dan krijg je ook nog eens 100 dollar per keer :'(

[ Voor 18% gewijzigd door sjobber op 17-11-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DJ Chicken schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:29:
Kan je btw een auto verkopen als je er meerdere hebt. Ik heb er nu 3, maar ik wil er 1 verkopen om geld te krijgen zodat ik de ander verder kan updaten.
Kan je verkopen?
* LordMithril slaps DJ Chicken around with a pimped Hummer H2..
lees topic en huivert.. NEE!

ah dat lucht op :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
DJ Chicken schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:29:
Kan je verkopen?
Niet dat ik weet, je kan wel inruilen door in de car lot een nieuwe wagen te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

De skyline krijg je in Stage 5 als je daar de eerste URL race wint.

Is er iemand die al online heeft gespeeld en kan zeggen welke auto's
sprint, circuit, drag en drift domineren?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

weet iemand al van de ferrari 360 die er in zit want het geluid zit er wel in

namelijk deze file GIN_Ferrari_360_DCL.gin

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje,

Hoe kan ik mijn sponsor auto ophalen, ik ben alle shops al afgegaan het enigste wat ik kan vinden is dat ik naar een parkeerplaats ofsow moet ???

Ten 2e ik heb nu die 2e veringsset geinstaleerd (lekker stuiteren met je kar)
maar hoe doe je dit want dat ding van mij blijft gewoon normaal op de weg staan.

gr.
Etienne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb maar besloten dat ik schijt ga hebben aan zo competatief mogelijk zijn met een skyline, en ook visual rating 10.0 hoef ik niks van te hebben. Vol trots presenteren wij u:
Supra C1000, geen fratsen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sjappie/redsupra.jpg

Geen dual scoop, geen split hood, geen spinners, geen carbon fibre, geen neon lampen, geen stickers over mn metallic lak heen, en ik vind em de mooiste auto die ik in mn Customize menu heb staan :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sjappie/redsuprab.jpg

Frenzy voor, Sweeper midden, Rage achter, Switchblade spoiler, Speedline motorkap, Headwind roof scoop, Redial spiegels, Ace uitlaat, I-beam oid achterlampen, Avus M-01 velgen.
Visual Rating iets van 6,7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15-09 16:27
Word een beetje priegel van dit spel. Alle world map races gedaan, 100% uitgespeeld, stuk 20 outruns gedaan en nog steeds geen wide body kit!! :'( ;( 8)7
Las ook iets over unique parts? Was da? Of zijn dat gewoon die vinyls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Rafe schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:35:
[...]

Niet dat ik weet, je kan wel inruilen door in de car lot een nieuwe wagen te kiezen.
hoe dan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan nog even mijn bakkie met 10 ster. Heb alleen 1 paar carbon spiegeltjes en wat stickers. Heb in ieder geval een bakkie op 10 ster met zo weinig mogelijk carbon troep :+

Hier istie dan:

Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/Dadonator-peugeot2.JPG

en dan deze nog ff:

Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/Dadonator-Peugeot1.JPG

Plaatjes zijn natuurlijk klikbaar :)

Heb net stage 5 geunlocked en moet daar nog mee beginnen. Voor de rest een leuk spelletje om te doen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:37:
De skyline krijg je in Stage 5 als je daar de eerste URL race wint.

Is er iemand die al online heeft gespeeld en kan zeggen welke auto's
sprint, circuit, drag en drift domineren?
Hoe kan je zien in welke stage je bent? Etc? En wat is URL race? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

URL zijn de fel-gele races (Underground Racing League)

druk op "T" voor je career en stage status.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

BruceLee schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:37:
weet iemand al van de ferrari 360 die er in zit want het geluid zit er wel in

namelijk deze file GIN_Ferrari_360_DCL.gin
GIN_Porsche_Cayenne.gin
deze ben ik ook nog niet tegen gekomen... maar misschien andere namen voor andere wagens, als grapje van de makers? bedoel RX7 staater niet tussen...

[ Voor 15% gewijzigd door sjobber op 17-11-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook nog met een klein probleem, heb inmiddels al een unique engine en unique ECU geinstalleerd, maar die kan ik zeker niet op andere auto's gebruiken?? Met het vorige deel heb ik veel drag gedaan op het internet Draggen, maar met deze bak met die unique's ben ik lang niet snel genoeg neem ik aan. Daar heb je wel andere auto's voor. Bij de NFS:U 1 kon je zelf eigen savegames maken en als je een beetje handig was, kon je dus je favoriete wagen nog even met al die unique's uitrusten. Kan nu niet. Is wel jammer.

Enige manier om op je favoriete auto die unique's te krijgen door ze allemaal op te sparen, en pas aan het eind van de game als je alles geunlocked hebt, om ze dan pas te halen lijkt mij.

• Evolutionz
  • Laatst online: 14-09 12:58
Welke auto is dus de snelste voor dragrace?

Verwijderd

Evolutionz schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:00:
Welke auto is dus de snelste voor dragrace?
Ben ik dus ook nog aan het uitzoeken. In het vorige deel was dat de RX7. Of dat nu zo is weet ik niet, dat kan je in feite alleen maar testen als je daar dus ook die unique's op andere auto's kunt testen.

Bij het eerste deel had ik als unique's: nitro, tire en engine. Was perfecte setting.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 00:03 ]

Verwijderd

pizzaboertje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:10:
Weet iemand of het mogelijk is om een auto te bouwen met meer dan 550pk ? Ik heb echt al vanalles geprobeerd maar krijg niet meer dan 550pk, heb alles al proberen te tunen de ecu en de turbo maar volgens mij is dit de max. ! Ben ook erachter gekomen dat de max van 0-60 op 2.03s ligt, heeft iemand al lager dan 2.03 ?
setup van Mitsubishi Evolution VIII voor drag

Afbeeldingslocatie: http://img92.exs.cx/img92/3008/specs.jpg

had em nog op 1.81 gekregen daarna niet meer geprobeerd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 00:29 ]

• Maegrim
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/mx5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/tt.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/mgt.JPG
<3

[ Voor 6% gewijzigd door Maegrim op 18-11-2004 00:22 ]

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

krijg je ook meer geld per race als je visual hoger is?
of ligt het aan je difficulty settings?
was net bij maat van me en die kregen gemakkelijk 4000 piek voor een race!

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:24:
krijg je ook meer geld per race als je visual hoger is?
of ligt het aan je difficulty settings?
was net bij maat van me en die kregen gemakkelijk 4000 piek voor een race!
Naarmate je ook verder in het spel komt des te meer geld je krijg per race.

• sjobber

sjobber

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 00:17:
[...]

setup van Mitsubishi Evolution VIII voor drag
had em nog op 1.81 gekregen daarna niet meer geprobeerd
zeg... de tijd op de 400 meter lijkt me belangrijker dan de eerste 100 meter. Vooral on-line. De 1 is sneller wegdan jij, je gaat erachter hangen = extra boost, en je vleigt hem voorbij?:)

• Thennis
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Ik heb hetvolgende systeem:

AMD Athlon XP 1600+
1Gig. PC2100 DDR
Geforce 4 TI6400
SB Live!

Alle spellen die ik draai doen het nog snel op hoge kwaliteit.
Zelfs Doom 3, wat ik niet had verwacht.
Maar dit spel moet ik echt beduidend lager zetten. Is de kwaliteit van het spel dan zo hoog? Of kan het zijn dat ik de allernieuwste drivers moet hebben of dat ik moet wachten op een update omdat het nog niet helemaal lekker loopt..

Anders moet ik maar iets in mijn computer gaan vervangen :'(

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ook mijn bakje maar even posten:

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/NFSU2.jpg

Ik houd ook niet van die carbon troep enzo, dit is best strak en nog 10 sterren ook :D

• Maegrim
anuskriebel: herhaal jij jezelf altijd 4x? :p

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

aaaaah ik zie enge mustangs overal :P
de mustang is al mooi genoeg je moet em gewoon lekker origineel houden _/-\o_
nou ja niet helemaal _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2RI7A11Z0CBP
mustang is ideaal voor draggen ;)

en dit is mijn circuit auto ... RX-8
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/01LG4CT5H7KG
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/HE318W8VE5W2
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/WNF4E117E1PR
lekker bakkie is het :9

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
ff pimpen :D

M'n racebak:
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/8305/nfsu2celica4.th.jpg
O+

M'n 10-star pimpbak, all-american }:O hummer:
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/8503/nfsu2hummer3.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/6553/nfsu2hummer5.th.jpg
:*)

Miata om te driften:
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/9474/nfsu2miata.th.jpg
O-)

En m'n Kitt-wannabe bak waarmee ik de eerste races heb gedaan B)
Afbeeldingslocatie: http://img80.exs.cx/img80/1676/nfsu2kitt.th.jpg
8)

Heb nog 1 plekje vrij, denk dat ik een skyline ga halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Frggl op 18-11-2004 01:20 ]

Verwijderd

Wat een geweldig spel zeg! NOG verslavender dan NFSU1, ik kom niet meer aan slapen toe bijna! ;)

Hier mijn auto's

Mijn 10 sterren Hyundai waar ik bijna al m'n races mee heb gereden:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Hyundai.jpg

Mijn 'casual' Mazda RX8, op z'n mooist zonder veel toeters en bellen:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Mazda_RX8.jpg

En mijn Nissan Skyline die ik zojuist gekocht heb, erg leuke auto!:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Nissan_Skyline.jpg

Ik heb ook nog een Peugot 206, maar die is echt lelijk en is al een hele tijd niet meer geupgrade! Ik ga die denk ik weer tot een stock auto maken en dan inruilen voor een Mustang ofzo! Ook wil ik nog een Hummer hebben, leuk voor erbij :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 01:46 ]

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:23

Chop2000

Vroem

waar laat dit spel eigenlijk z'n savegames? :S ik had vanmiddag ff m'n os opnieuw geinstald, my docs gebackupped, hele nfsu2 folder gebackupped, net weer trug gezet, maar m'n profiel is foetsie :S hopelijk is hier nog wat aan te doen?

(had alles stage 3 etc, was op 60%)

niks

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Hele ouwe bak maar hij rijd nog wel, visual rating van 5.90.
Helaas weinig tijd om er mee te scheuren.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/files/NFSU2.jpg

Heeft het trouwens nog nut om als je een auto inruilt eerst alles naar stock te zetten?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!