Kun je in Underground 2 nou stickers (vinyls) over aangepaste motorkappen e.d. plakken, of moet je ze daarvoor eerst terugzetten naar "stock"?
Dan moet je CD1 erin doen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:37:
huh? snap dat nietals ik die movies knip en plak krijg ik de movies nog bij het opstarten
Het spijt mij dat ik alle mensen met een 10 sterren auto moet teleurstellen. Want zoals je ziet kan je met 6.xx sterren al een veel mooiere bak hebben

Ja, die stickers had ik er liever ook niet op gehad maar dat hoort nu eenmaal bij het spel he
En daarbij staat het bij deze natuurlijk wel goed

Ja, die stickers had ik er liever ook niet op gehad maar dat hoort nu eenmaal bij het spel he
ik vind een auto bij 5 sterren al mooi
NFSU2 is wel bruut spel!
Alleen vind ik jammer dat je niet de onderdelen van een auto af kan halen, en je ze op je nieuwe auto kan zetten. Of kan dat toch?
Btw die hummer vind ik wel een beetje TE voor in zo'n race spel.
Alleen vind ik jammer dat je niet de onderdelen van een auto af kan halen, en je ze op je nieuwe auto kan zetten. Of kan dat toch?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
mijn auto 

[edit] oeps typo in link naar et plaatje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 19:19 ]
Heeft iemand wat mirrorglue voor mij? Mijn rearview mirror blijft niet op zijn plaats zitten.
Bij mij als ik een paar seconden gas geef dan looptie vanzelf weer terug naar 0 km/h en dan moet ik zeg maar weer opnieuw op pijltje naar voren drukken en dat om de paar seconden, dit is toch niet normaal lijkt mij
of vraag ik nu iets doms
PB 3.2
Verwijderd
Ze kunnen over niet-standaard hoods, maar niet op carbon.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:39:
Kun je in Underground 2 nou stickers (vinyls) over aangepaste motorkappen e.d. plakken, of moet je ze daarvoor eerst terugzetten naar "stock"?
Verwijderd
Ik vind soieso al die jeeps een beetje overdreven, ze rijden voor geen meter en ik zie zo'n ding ook egt niet streetracen.. Ook veel te duur die dingen voor de meeste streetracers en in het egt zonde om te tunen als je het mij vraagt.. Ze zien er ongetuned al vet uit..xtreme_lunatic schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:17:
NFSU2 is wel bruut spel!![]()
Ipv die auto's hadden ze van mij wel deze er in mogen proppen:
- BMW 1 serie, lijkt me leuk om te tunen of een 3 serie compact
- BMW Mini Cooper (waarschijnlijk geen toestemming van BMW)
- VW Polo en New Beetle
- Alfa Romeo 147 en 156
- Citroen C2 VTR of VTS
- Opel Astra
- Renault Clio, en dan als betere wagen zo'n Clio met 3.2 liter motor
- Seat Leon
Nou ja en noem maar op, de kleine tunebakkies dus.. Maar helaas zijn er maar weinig Europese cars te vinden.. (Voor mijn gevoel dan)
Probeer jij maar eens een motorkap van een 206 op een RX8 te plaatsen, dat gaat je in het echt ook echt niet lukken hoor..xtreme_lunatic schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:17:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je ride is volgens automatisch getuned voor de goede racemode als je die gaat doen. En als je niks verandert aan de settings op de dyno is 'ie voor alle modes hetzelfde getuned.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:24:
[...]
Helemaal niks. Ik heb zelfs alle dragraces gereden met auto's die getuned waren voor circuit. Alles is circuit. Ik geloof het verder wel.
trekt wel langzaam op, als ik datzo aflees bij je. Mijne staat al binnen 6 seconden opde 100 km/u
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Ik vind die Hummer juist zoooo vet
Hij is lomp ja, maar ik krijg dr echt helemaal een "cribs" gevoel van, die lui hebben ook vaak dikke hummers zoals hier
Zoek een auto met max. acceleration. Top speed maakt me weinig uit, en max. handeling. Wie weet welke auto dit heeft (na de upgrades natuurlijk) ? Want heb nu een audi TT met max acc. bijna max top speed. Maar Handeling is 4/5 vol. En wil die graag op max zien. Net zoals de acceleratie. Maar top speed maakt me weinig uit want rij toch nooit/weinig boven de 300 ofzo.
ik heb nu NFSU2 gepatched naar versie 1.1
Maar is dat ingame nog ergens te controleren of je ipv 1.0 nu 1.1 draait?
Maar is dat ingame nog ergens te controleren of je ipv 1.0 nu 1.1 draait?
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
Mijn MX5 is vol op alle 3 de balkjes. Top is 325 of zo in de praktijk. Dat ding gaat bizar scherp een hoek om. X-races is een makkie. 0-100 is in 2.5 - 3 tellen zonder NOS.dark4ever schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:38:
Zoek een auto met max. acceleration. Top speed maakt me weinig uit, en max. handeling. Wie weet welke auto dit heeft (na de upgrades natuurlijk) ? Want heb nu een audi TT met max acc. bijna max top speed. Maar Handeling is 4/5 vol. En wil die graag op max zien. Net zoals de acceleratie. Maar top speed maakt me weinig uit want rij toch nooit/weinig boven de 300 ofzo.
Verwijderd
Het is mijl per uur...sjobber schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:31:
trekt wel langzaam op, als ik datzo aflees bij je. Mijne staat al binnen 6 seconden opde 100 km/u
wat voor auto is dat? ziet er namelijk wel mooi uitVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:19:
mijn auto
[afbeelding]
hihihihihihihiyundai tiburon, zeg maar de nep Toyota SupraLifeTecH schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:47:
[...]
wat voor auto is dat? ziet er namelijk wel mooi uit

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
inderdaad de Hyundai Tiburon, de Toyota Supra is idd cooler, maar die heb k nog nie unlocked 
deze auto heb k nu op 3 sterren oid,
gaat wel lekker
[edit] tot nu toe 2 unique upgrades gehaald dmv outruns, moet toch maar ff wat meer doen
Tip: als je een voorsprong hebt met outrun, 180 graden draai maken en je tegenstander tegemoet rijden en voorbij natuurlijk, tegenstander keert niet snel genoeg om dus heb je de "race" in de pocket
deze auto heb k nu op 3 sterren oid,
[edit] tot nu toe 2 unique upgrades gehaald dmv outruns, moet toch maar ff wat meer doen
Tip: als je een voorsprong hebt met outrun, 180 graden draai maken en je tegenstander tegemoet rijden en voorbij natuurlijk, tegenstander keert niet snel genoeg om dus heb je de "race" in de pocket
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 21:19 ]
dammmz ik kom echt niet meer door die draft en street x heen. De rest win ik allemaal met gemak maar deze onderdelen willen gewoon niet lukken. Iemand een tip welke auto / settings ik zou kunnen gebruiken zodat deze onderdelen wat makkelijker zijn ???
Misschien een hele domme vraag maar ik speel het nu 2 uurtjes maar wat zijn de paarse kruisjes op mijn kaart, de rondjes weet ik wel. Dat zijn de garages/racen.
Verwijderd
kruisjes zijn races die je voor je sponsor moet doen, de kleuren staan voor de race-soortVersteegrob schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:33:
Misschien een hele domme vraag maar ik speel het nu 2 uurtjes maar wat zijn de paarse kruisjes op mijn kaart, de rondjes weet ik wel. Dat zijn de garages/racen.
paars = circuit
donkerblauw = drag
lichtblauw/wit-achtig = drift
groen = sprint
etc etc.
die rijdt toch wel stukje beter dan de toyota colrollaScorperito schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:49:
[...]
hihihihihihihiyundai tiburon, zeg maar de nep Toyota Supra
btw Paul v Dijk \o/
Die URL races op de luchthaven zijn wel erg vet. Alleen jammer dat die geen lap records toont.
op zijn screenshot toch echt in km/h. En als je omschakeld van mp/h naar km/h veranderen die getallen ook.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:47:
[...]Het is mijl per uur...
Je kan m toch gereden hebben, terwijl je bijv. 2de werd, maar wel de snelste ronde hebt gereden?Wazzup! schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:57:
Bij 3 kwart van de races staat er dit
[afbeelding]![]()
Lekker droog wel Not Complete maar wel een best lap.
Verwijderd
nee joh gekkie
mijn mustang knalt in 2.7 sec naar de 60 mph... das dus 100kmph 
Alleen mijn Mitsubishi Lancer Evolution trekt sneller op dan mijn Mustang GT

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 22:06 ]
Hmm ja dat zou kunnen alleen heb ik nog nooit verloren met circuit en sprint en toch staat er bij minimaal een stuk of 10 van die races dit.Juan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:02:
[...]
Je kan m toch gereden hebben, terwijl je bijv. 2de werd, maar wel de snelste ronde hebt gereden?
Naja ik rij ze nog wel een keer dan.
edit:
Als ik bijv. een Stage 5 Street X opnieuw speel dan kan ik die andere racers zo'n beetje een rondje inhalen voglens mij klopt er toch iets niet. Voor de rest wel een dope game iig
[ Voor 20% gewijzigd door Wazzup! op 16-11-2004 22:24 ]
heb een unique body kit ge-unlocked door een aantal outrun-races te doenVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:52:
Hoe kun je de Wide Body Kit unlocken???
Verwijderd
en te winnen uiteraardDJ-R schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:11:
[...]
heb een unique body kit ge-unlocked door een aantal outrun-races te doen
toch staat er in je plaatje km/h, of ben ik nu zo blind ?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:03:
nee joh gekkiemijn mustang knalt in 2.7 sec naar de 60 mph... das dus 100kmph

enne... als ik me wagentje lekker getuned heb, en ik sla me profiel op... waarom behoud hij dan niet me tunings settings ?
Misschien moet je die event twee keer rijden in verschillende stages.Wazzup! schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:11:
Hmm ja dat zou kunnen alleen heb ik nog nooit verloren met circuit en sprint en toch staat er bij minimaal een stuk of 10 van die races dit.![]()
Naja ik rij ze nog wel een keer dan.
Verwijderd
Gelukkig hoef je zo een 10 star rating alleen maar voor die ene DVD te hebben. Daarna kun je dat lelijke carbon gelijk weer eraf halen
Alleen wiste het wel mijn mooie paintjob
Wat moet ik winnen voordat ik andere banden en remmen kan kiezen ? Ik heb ondertussen een turbo, 1x nos, flink wat stickers en (carbon)spoilers maar die remmen en banden worden maar niet unlocked. Ook zou ik graag de performance naar level 2 zien te krijgen maar ook dat wil nog niet lukken.
Iemand die toevallig weet wat ik daarvoor moet scoren ? Geld genoeg, maar kan zo weinig upgraden als het niet unlocked wordt.
Iemand die toevallig weet wat ik daarvoor moet scoren ? Geld genoeg, maar kan zo weinig upgraden als het niet unlocked wordt.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Gewoon meer races winnen, dan unlock je ze vanzelfmegamuch schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:27:
Wat moet ik winnen voordat ik andere banden en remmen kan kiezen ? Ik heb ondertussen een turbo, 1x nos, flink wat stickers en (carbon)spoilers maar die remmen en banden worden maar niet unlocked. Ook zou ik graag de performance naar level 2 zien te krijgen maar ook dat wil nog niet lukken.
Wat voor races, want bijna alle gebieden zijn al unlocked (ik speel xbox nu) terwijl ik minder ver was op de PC en daar al wel de remmen en banden kon verwisselen.Juan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:30:
[...]
Gewoon meer races winnen, dan unlock je ze vanzelf
Drag, Circuit, etc? welke van de 4?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
en alle shops vinden, dan unlock je ook een heleboel
owkee, dan toch maar ff mijn bakjes showen. Niet allen even mooi, majah dat krijgje met dat sterren gebeuren 
Dit is me Toyota Corolla, start wagentje. Shotje van achteren:

Shotje van voren, waar ik hem er opzicht wel grappig uit vind zien. Echter jah... dat carbon 10 sterren systeem heeft hem verfout.

Stats van deze wagen op de rollerbank.

En hier me pontiac GTO. Vind hem zelf erg goed gelukt, niet TE bling bling.

En natuurlijk ook z'n kontje

En jah, dit was een test ontwerpje op een Subaru WRC.
Dit is me Toyota Corolla, start wagentje. Shotje van achteren:

Shotje van voren, waar ik hem er opzicht wel grappig uit vind zien. Echter jah... dat carbon 10 sterren systeem heeft hem verfout.

Stats van deze wagen op de rollerbank.

En hier me pontiac GTO. Vind hem zelf erg goed gelukt, niet TE bling bling.

En natuurlijk ook z'n kontje

En jah, dit was een test ontwerpje op een Subaru WRC.

[ Voor 6% gewijzigd door sjobber op 16-11-2004 22:50 ]
Verwijderd
Je moet de patch downloaden. Er is namelijk een fix hiervoor namelijk:Wazzup! schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:57:
Bij 3 kwart van de races staat er dit
[afbeelding]![]()
Lekker droog wel Not Complete maar wel een best lap.
"Prevented completed events from becoming not-completed in career using world map
Verwijderd
Damn, als die Supra en 350Z nou is gauw vrijkomen...achja, die tiburon, hummer h2 en sentra doen het voorlopig nog wel ff. Op welk knopje moet je trouwens drukken in de car lot om te kijken wat de aandrijving bijvoorbeeld van je auto is, heb nu 2 keer miskoop met voorwielaandrijving gehad, veel te veel onderstuur
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de muziek uit het spel te halen? Met GAP opent ie 'm wel, maar komt er niks zinnigs uit, zeg maar
Alleen een vastlopertje...
Op Google was ook nog niets te vinden.
offtopic:
Ik heb er tenslotte voor betaald

[ Voor 10% gewijzigd door IceEyz op 16-11-2004 23:07 ]
Verwijderd
ben @ +/- 70% nu 
Tijd dat die extreme nitro enzo eens unlocken
naja m'n auto's

Mitsubishi 300GT

Ford Mustang

Nissan Skyline

Toyota Supra
heb die skyline tot 10 gekregen met walgelijke carbon bodykits, na die dvd cover snel weer terug naar normaal

naja m'n auto's

Mitsubishi 300GT

Ford Mustang

Nissan Skyline

Toyota Supra
heb die skyline tot 10 gekregen met walgelijke carbon bodykits, na die dvd cover snel weer terug naar normaal

----Niks----
[ Voor 120% gewijzigd door Aghanim op 16-11-2004 23:20 ]
OMFG..RESIZE!!
.
Je moet [IMG=600,,1]URL[/IMG] gebruiken! ipv [URL]-[/URL]
Je moet [IMG=600,,1]URL[/IMG] gebruiken! ipv [URL]-[/URL]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Mijn wagentjes 
( Ik vind stickers etc. niet mooi )

( Ik vind stickers etc. niet mooi )

[ Voor 45% gewijzigd door Aghanim op 16-11-2004 23:20 ]
Erg mooie bakkenVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:06:
ben @ +/- 70% nu
naja m'n auto's
[afbeelding]
Mitsubishi 300GT
[afbeelding]
Ford Mustang
[afbeelding]
Nissan Skyline
[afbeelding]
Toyota Supra
[ Voor 91% gewijzigd door Steije op 16-11-2004 23:22 ]
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Welke sponsoren heb je?megamuch schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:33:
[...]
Wat voor races, want bijna alle gebieden zijn al unlocked (ik speel xbox nu) terwijl ik minder ver was op de PC en daar al wel de remmen en banden kon verwisselen.
Drag, Circuit, etc? welke van de 4?
hey, ik krijg een melding dat ik neon kan halen in de specialty shop, en dan druk ik op m, en dan staat die er helemaal niet tussen...mijn vraag is dus hoe ik daar toegang tot krijg...
Die shops moet je zoeken,kan evt. wel een screen posten van de kaart maar dat kan ook een spoiler zijn voor de rest natuurlijkm.lammers schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:26:
hey, ik krijg een melding dat ik neon kan halen in de specialty shop, en dan druk ik op m, en dan staat die er helemaal niet tussen...mijn vraag is dus hoe ik daar toegang tot krijg...
Bij hoeveel % finished begint het spel bij jullie te vervelen?
Ik ben nu bij 45 % ofzo en het wordt steeds meer van hetzelfde nu...de races en url's worden ook steeds langer. Dat gebrek had underground 1 ook al vond ik, te eentonig
Ik ben nu bij 45 % ofzo en het wordt steeds meer van hetzelfde nu...de races en url's worden ook steeds langer. Dat gebrek had underground 1 ook al vond ik, te eentonig
Ik kon alle nummers van nfsu2 al downloaden ergens.IceEyz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:06:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de muziek uit het spel te halen? Met GAP opent ie 'm wel, maar komt er niks zinnigs uit, zeg maarAlleen een vastlopertje...
offtopic:
Is EA vergeten de remlichten van al die auto's aan te sluiten?
Pff.
Ze moeten eens meer naar Brooke luisteren dan kijken (public safety enzo).
Pff.
imo zijn die auto's er op het laatst ff snel bijgeplakt. Ze stammen af uit een tijdperk van geforce 2 kaarten en de ai van de kunstmatige automobilisten is om te huilenOlafvdSpek schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:00:
Is EA vergeten de remlichten van al die auto's aan te sluiten?
Pff.
Verwijderd
Ja de topsnelheid staat in km/hsjobber schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:15:
[...]
toch staat er in je plaatje km/h, of ben ik nu zo blind ?![]()
enne... als ik me wagentje lekker getuned heb, en ik sla me profiel op... waarom behoud hij dan niet me tunings settings ?
maar de 0-60 speed en 0-100 speed is gewoon in mph
Verwijderd
Maar op deze map staan nog niet alle shops namelijk. Ik mis namelijk 1 shop, maar daar krijg je pas toegang tot als je verder in het spel zit. Ik heb namelijk al een shop gespot bij een gebied waar ik nog geen toegang tot hebGandalfTheGrey schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:34:
eerder in dit topic al gepost door iemand:
http://members.chello.nl/d.berndsen/map.JPG
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 00:29 ]
hmmz, net ff nogmaals geprobeerd, maar nu heb je wel gelijk. Terwijl ik eerst had dat hij ineens zo'n 3 a 4 seconden versprong... van 8 sec. richting 12 sec.
Zit nu op 87% woei
Zit nu op 87% woei
Ik was aan het proberen 100% te halen bij het einde van de career-mode. Dit wil zeggen ook alle hidden races halen, maar niet via de world map, gewoon zoeken in de stad. Ik loop steeds tegen een probleem op in stage 2, er zijn dan 4 hidden races voor zover ik weet. En ik vermoed dat er nog een aantal komen als je je sponsorcontract vervuld hebt, het probleem is dan ga je gelijk of na 1 race verder (ofzo?) ook al naar de volgende stage en zijn de hidden races van stage 2 alleen maar via de world map te spelen. Klopt dit verhaal nou, of lukt jullie dat wel of kan dat gewoon uberhaupt niet?
je gaat 1 stage verder meteen na de race die je laatste sponsor-requirement vervult. Ik weet ze zo niet uit mn hoofd, maar stel je moet 5 URL's, 4 sponsor-races en 19 driver's-choice races rijden, dan kun je 35 races, 4 sponsor-races en 4 URL's rijden en zit je nog steeds niet in het volgende stage, pas als je die laatste URL pakt. (ook de DVD covers tellen mee met deze logica)
Als je dus nog niet alle hidden races hebt moet je zorgen dat je nog minstens 1 ding van je sponsor niet helemaal af hebt, of dit nu de sponsor-races of URL's of DVD covers is, want daarna is het over met de pret van die stage.
Als je dus nog niet alle hidden races hebt moet je zorgen dat je nog minstens 1 ding van je sponsor niet helemaal af hebt, of dit nu de sponsor-races of URL's of DVD covers is, want daarna is het over met de pret van die stage.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:28:
[...]
Maar op deze map staan nog niet alle shops namelijk. Ik mis namelijk 1 shop, maar daar krijg je pas toegang tot als je verder in het spel zit. Ik heb namelijk al een shop gespot bij een gebied waar ik nog geen toegang tot heb. Misschien dat er in dat gebied nog meer shops zijn.
Verwijderd
Zijn er eigenlijk ook wel mensen die tunen 
Ik snap 1 ding niet. Je kunt per racesoort je bak tunen, maar dat slaat ie niet op? De volgende keer dat ik de profile open, dan staat alles weer op default bij die gamesoort
Ik snap 1 ding niet. Je kunt per racesoort je bak tunen, maar dat slaat ie niet op? De volgende keer dat ik de profile open, dan staat alles weer op default bij die gamesoort

bij mij slaat ie het wel op, ik heb save op prompt staan. Hij vraagt erom en ik zeg ja en dan is het opgeslagen. Gelukkig maar anders blijf je bezigVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:39:
Zijn er eigenlijk ook wel mensen die tunen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
joepie.. ben erdoor 

Morgen maar 's ff opnieuw beginnen.. verslavend dit

[ Voor 20% gewijzigd door thorretje op 17-11-2004 03:15 ]
hee das een super vette bak, zou je zo aardig willen zijn jou save game online te willen zettenthorretje schreef op woensdag 17 november 2004 @ 03:14:
joepie.. ben erdoor
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag ga ik deze halen 
Van Medion bij Aldi natuurlijk

• USB aansluiting
• zeer realistisch door vibratie bij sturen
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functietoetsen
• Plug & Play
• stuurhoek tot 90 graden in elke richting
• wrijvingsarme besturing
• bevestiging d.m.v. klemmen
en zuignappen
• geschikt voor Windows 98SE/ME/2000/XP
en voor PC's vanaf Pentium II
• ook geschikt voor PS1 en PS2,
Gamecube en Xbox
per stuk
32.99
• USB aansluiting
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functietoetsen
• Plug & Play
en zuignappen
Gamecube en Xbox
per stuk
32.99
[ Voor 8% gewijzigd door El_Bandito op 17-11-2004 07:56 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Stoer stuurtje, vrij kleine pedalen lijkt me. Heeft als et goed is alleen vibration feedback?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
is prima, waar kan ik 'm heen sturen?StuiTeR schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:19:
[...]
hee das een super vette bak, zou je zo aardig willen zijn jou save game online te willen zettendan kan ik er ook eens in rondcrossen !!! alleen het eerste bestandje will do hehe de foto's maak ik daarna zelf wel
Ja dat vermoeden had ik dus ook al. Maar ik heb het zo geprobeerd en dan blijf ik maar 4 hidden races houden in stage 2. Ik denk dat er nog een aantal 'geunlockt' worden na het spelen van de 3e (en laatste) url-race. Het is me alleen nog niet gelukt die url-race te rijden zonder je sponsorcontract te vervullen. Volgens mij heb je een x aantal gewone world races nodig + dvd-cover voordat die url race op de map verschijnt vandaar...GTOfire schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:52:
je gaat 1 stage verder meteen na de race die je laatste sponsor-requirement vervult. Ik weet ze zo niet uit mn hoofd, maar stel je moet 5 URL's, 4 sponsor-races en 19 driver's-choice races rijden, dan kun je 35 races, 4 sponsor-races en 4 URL's rijden en zit je nog steeds niet in het volgende stage, pas als je die laatste URL pakt. (ook de DVD covers tellen mee met deze logica)
Ik zit me net trouwens te bedenken dat die overige races die ik tot nu toe alleen via de world map kan rijden misschien wel de races zijn die sponsorraces zijn als je een andere sponsor gekozen zou hebben, hmm nog eens goed opletten.
[ Voor 11% gewijzigd door JoyriderZZ op 17-11-2004 10:22 ]
Ik zou dat stuurtje niet kopen, goedkope stuurtjes voelen goedkoop aan en trek je zo kapot, ik heb zelf het duurste logitech stuurtje en die krijgt toch wel het een en ander te verwerken als je in het spel opgaat en flink aan het stuur trekt. Die van mij vindt dat niet erg, maar ik heb ook goedkopere gehad en die zijn daar niet zo blij mee.
In dit geval is goedkoop vaak duurkoop.
In dit geval is goedkoop vaak duurkoop.
www.tweakers.net/gallery/107938/sys
mijn eenvoudig autootje

ben af en toe deze eens verder aan het uitbouwen en ondertussen sparen voor een nieuwe auto, zit nu op $16000 dus gaat wel lekker

ben af en toe deze eens verder aan het uitbouwen en ondertussen sparen voor een nieuwe auto, zit nu op $16000 dus gaat wel lekker
[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 17-11-2004 10:05 ]
206
je krijgt de auto's die hoef je toch niet te kopen?die kun je in je garage zetten en je hebt wel geld nodig voor uitbouwen natuurlijk
je krijgt de auto's die hoef je toch niet te kopen?die kun je in je garage zetten en je hebt wel geld nodig voor uitbouwen natuurlijk
Is zo'n stuurtje nou echt zo fijn?
Ik bedoel, het racet natuurlijk wat realistischer .. maar ik heb vaak het idee dat je toch een stuk minder snel kan sturen omdat je het helemaal van de ene naar de andere kant moet draaien in bijv een chicane. Daarnaast glijden die pedalen altijd steeds verder van m'n voeten weg.
Maarja, ik heb dan ook een prehistorische Trustmaster T2
, die ik dus nooit meer gebruik
.
Ik bedoel, het racet natuurlijk wat realistischer .. maar ik heb vaak het idee dat je toch een stuk minder snel kan sturen omdat je het helemaal van de ene naar de andere kant moet draaien in bijv een chicane. Daarnaast glijden die pedalen altijd steeds verder van m'n voeten weg.
Maarja, ik heb dan ook een prehistorische Trustmaster T2

Verwijderd
beter maakt iemand ff een mooie startpost met alle informatie, anders wordt dit topic gewoon een puinzooi en dat lijtk em niet de bedoeling, er is toch wel iemand die een startpost kan maken?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 11:05:
Kan iemand in de startpost zetten wat je kunt/moet doen om op 100% te komen?
geef die dan aan een modje en die plaatst hem heus wel.
Ik heb geen stuur maar wel een joystick, maar volgens mij is voor NFSU2 een keyboard of joypad veel beter omdat je veel sneller kunt sturen en de precisie van een joystick of stuur niet nodig hebt.Frggl schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:55:
Is zo'n stuurtje nou echt zo fijn?
Verwijderd
Ik heb een Logitech® Formula Force GP stuur, daarmee speel ik DTM Race Driver 2 en GTR. Ik heb ook even met dit stuur NFSU2 gespeeld maar ik speel dit spel nu weer met het toetsenbord. Vooral met dragraces is het handiger omdat je dan steeds met een toetsaanslag van baan kunt veranderen.
Ik vind mijn wannabe-playstation 2 joypad wel goed genoeg voor dit spel...
Verwijderd
Aargh, vlak voordat ik het had uitgespeelt, moest me laptop naar systeembeheer
Kan ik het niet uitspelen binnen de 7 dagen (nu ik er zo op terugkijk, 7 dagen is wel klote weinig, zelfs knight rider duurde meer dan 7 dagen, alleen hier heeft het tunen wat meer replayabilitie value)
Verwijderd
Mijn NFSU2 bakkies

Mazda RX8

Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Nissan Skyline

Mazda RX8

Mitsubishi Lancer Evolution VIII

Nissan Skyline
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:07 ]
helemaal mee eens, dat ding rulet.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
OMFG ik heb het echt ff gehad met deze game
. Ik ben nu op 40% oid en ik vind het steeds nepper worden! Nu lig ik 4 seconde voor en in 1 bocht!(die ik hetzelfde neem) halen ze opeens 3.3 seconde in
. Dus dat word nog maar een keer overnieuw beginnen
.
Sorry dat ik zo negatief over de game ben!
Edit:
En het kost me ook TEVEEL toetsenborden
, heb dit mooie tobo net 3 maand en is alweer kapot
.

Sorry dat ik zo negatief over de game ben!
Edit:
En het kost me ook TEVEEL toetsenborden

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:52 ]
eindelijk es een die best mooi is.... meeste vind ik zooo lelijk
wil geen namen noemen maar die van thorretje is best ugly vind ik, met zo'n dikke vatsige neus die orgineel zoveel mooier is
Dat heb ik ook gemerkt, met allerlei verschillende races. Je kan tot de laatste paar 100 meter voorlopen, maar opeens krijgen de tegenstanders de geest en halen alles in. Heb een keer met drag een perfecte start + 3 perfecte shifts gehad en ik wordt op het einde toch nog ingehaald. Ik was op 30 seconden 4 seconden sneller dan alle runs daarvoor en eindig met 0.1 seconde voorsprong. Jammer jammer dat het valsspelen zo doorzichtig is.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:20:
OMFG ik heb het echt ff gehad met deze game. Ik ben nu op 40% oid en ik vind het steeds nepper worden! Nu lig ik 4 seconde voor en in 1 bocht!(die ik hetzelfde neem) halen ze opeens 3.3 seconde in
. Dus dat word nog maar een keer overnieuw beginnen
.
Verwijderd
Ik rijd momenteel met een CIVIC, en heb een Hummer in de garage staan, mak ben nog totaal nie ver int spel, ben opnieuw moeten beginnen, ik had geld problemen en geen fatsoenlijke getuned auto (had accidenteel mijn auto ingeruild)...
Iemand al MP gespeeld ? lijkt me wel vetjes...
Iemand al MP gespeeld ? lijkt me wel vetjes...
ja ik heb ook zo'n gamepad, die analoge sticks sturen beter als ik gedacht had...Evolutionz schreef op woensdag 17 november 2004 @ 12:07:
Ik vind mijn wannabe-playstation 2 joypad wel goed genoeg voor dit spel...
denk dat je er niet lekker mee gaat rijden. Weet je hoe fucking hoog dat ding is.. Hij moet OP je bureau. En dat is veel te hoog..El_Bandito schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:56:
Vandaag ga ik deze halen
[afbeelding]
• USB aansluiting
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functietoetsen
• Plug & Play
en zuignappen
Gamecube en Xbox
per stuk
32.99
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik raak helemaal gefrustreerd van die drag races...
Mijn 240SX gaat op de dyno 325 km/h. Nou heb ik hem voor drag races zo getuned dat hij een zo hoog mogelijke topsnelheid zou moeten kunnen halen (gear ratio aangepast enzo).
Maar als ik 305 km/h bereik, schiet het rode balkje als een gek de lucht in, en moet ik het gas loslaten om mijn motor heel te houden.
De laatste race lag ik op kop, maar ik blies m'n motor bijna op dus moest heel even inhouden vlak voor de finish, en ja hoor: de nummer 2 haalt me net in.
Zwaar frustrerend dus, want zo win ik natuurlijk alleen maar als de rest ergens tegenop knalt...
Mijn 240SX gaat op de dyno 325 km/h. Nou heb ik hem voor drag races zo getuned dat hij een zo hoog mogelijke topsnelheid zou moeten kunnen halen (gear ratio aangepast enzo).
Maar als ik 305 km/h bereik, schiet het rode balkje als een gek de lucht in, en moet ik het gas loslaten om mijn motor heel te houden.
De laatste race lag ik op kop, maar ik blies m'n motor bijna op dus moest heel even inhouden vlak voor de finish, en ja hoor: de nummer 2 haalt me net in.
Zwaar frustrerend dus, want zo win ik natuurlijk alleen maar als de rest ergens tegenop knalt...
PSN: Arienix
heeft iemand dat mapje nog waar alle shops zitten kan zelfs niet vinden en kan m in t topic ook niet meer vinden
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
idd, dat staat mss 10 gepost in deze topic, maarja zolang ze te lui zijn om ne topic te overlopen en zolang dit niet in de startpost staat...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!