[Multiplatform] Need For Speed Underground 2 - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 15:30
Over een week is 'ie eindelijk uit :D
NFSU2 Homepage

Topic history:
[Multiplatform] Need For Speed Underground 2
Geript van EA

UNCOVER THE UNDERGROUND

Discover the living, breathing world of tuner culture in Need for Speed™ Underground 2, the sequel to the best-selling racing game of 2003, and the latest blockbuster installment in the legendary Need for Speed franchise.

Taking place in a massive, free-roaming city featuring five distinct interconnected neighborhoods, Need for Speed Underground 2 delivers an immersive game world where the streets are your menus. As players explore the city, they’ll encounter rival racers who will school them in the ways of the underground and tip them off to the hottest racing spots in town.

Deep new performance tuning allows gamers to fine-tune every aspect of their ride’s handling and performance, while hundreds of new visual customizations guarantee players can create their own personalized, totally unique car.

All-new game modes join Circuit, Drift, and Drag events to add depth and variety, pushing car and driver to the limit, while more than a dozen new cars and hundreds of aftermarket parts from the biggest names in the business make Need for Speed Underground 2 the deepest, most authentic tuner experience ever.

Key Features

# Free-Roaming City: Explore a massive city divided into five distinct, interconnected neighborhoods, ranging from serpentine suburban hills to an intense downtown grid. A complex series of drivable freeways connect the neighborhoods together.
# Emergent Gameplay: Want to make a name for yourself in the underground? You’ll need to find it first. Races can happen anywhere and at any time and as players encounter rivals on the street they’ll be clued into where they can buy the hottest upgrades or enter the most elite events.
# New Gameplay Modes: Three new gameplay modes are added to last year’s circuit, drift and drag competitions, challenging gamers to hone their skills in a number of driving disciplines.
# Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
# The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.
# Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.
# Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.
# Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.
Officiele systeemeisen

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

* Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system
* Intel Pentium III (or equivalent) CPU running at 933MHz or higher
* 32MB DirectX 9.0c compatible video card (Geforce2 or higher) using a
* Supported video chipset (see below)
* 256 MB RAM
* DirectX compatible sound card
* 2 GB of HD space
* 8X CD-ROM

Video Card Support:

Although Direct3D is supported, this support is only officially extended to certain 3D accelerator devices. The following major D3D chipsets are supported.

* ATI Radeon 7500 or greater

* NVIDIA GeForce2 or greater

While Direct3D supports a wider variety of 3D accelerator devices, the behavior of Need For Speed Underground 2 cannot be predicted in these situations. In extreme cases, running Need For Speed Underground 2 with a Direct3D device that is not officially supported can lead to an unstable PC environment.
Screenshots (Klik om te vergroten):

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/ivo/fromUK_001_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/reborngg/RebornGG_004_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/venom/Venom_004_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/PixelWave/pixelWAVE_006_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/slip/Slip_002_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/contest_winners/thejobin/theJobin_002a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs/underground2/us/screenshots/320x240/carshop/screenshot_4.jpg

[ Voor 255% gewijzigd door Maegrim op 12-11-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

Een nieuw topic :) Maar kan je de startpost misschien een beetje opleuken met wat info over het spel, dit is een beetje mager :P

Update : 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Wekkie op 12-11-2004 15:11 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
was ik mee bezig :p

Update: Verder nog iets? ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Maegrim op 12-11-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Hij draait op 1280x1024 en draait lekker, alleen de geforce 4 heeft vooral moeite met rook. Super spel voor de rest!!!!

Maar hoe kan je de kleur van je auto veranderen?

topicstarter even link van deeltje 1

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 12-11-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dan moet je langs een Graphics Shop (rood op je map) en daar paint -> base paint aanpassen. Als je dr nog geen gevonden hebt, moet je even in de laatste 20 ofzow posts van het oude topic kijken, daar had iemand een minimap gezet met de shops van stage 1 en 2.
om precies te zijn:
[rml]Chester in "[ Multiplatform] Need For Speed Undergrou..."[/rml]

[ Voor 16% gewijzigd door GTOfire op 12-11-2004 15:19 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Echt veel beter dan de vorige Need for Speed Underground
Beetje rond driven net zoals Midtown madness (Alleen dan 'anders' ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:22
hmm ik heb wat problemen met graphics (zie screenshot)
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa009166/nfsu.JPG

alles is zo donker en je ziet dus echt niets, dit is echter alleen in de game zelf, in menu's, filmpjes enzovoort van het spel is alles normaal
specs:
p4 3.0ghz
512mb ram
radeon 9600 xt
windows sp1
drivers catalyst 4.9

iemand die eventueel zou weten hoe dit komt?

[ Voor 3% gewijzigd door scatman op 12-11-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
zet "light trails" eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Is dit nou ook standaard over een LAN speelbaar?
Dit miste ik nl in NFSU1. je kon wel een patch downloaden zodat je alsnog (helaas maar met 4 spelers) kon multiplayen over een LAN, maar het zat er niet standaard in. Heeft NFSU2 dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
er is een LAN optie, maar ik zal die waarschijnlijk nooit aanklikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

scorpie

Supra Addict

Mijn Supra, nice and slick (al vind ik hem nu al wat 'overdone', maarja dat is nou eenmaal de bedoeling van het spel)..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~parema/supra.jpg

En ja, ik was even dat bouncing gedoe aan het testen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

ik had dat in mn focus ook gepleurt maar het werkte dacht ik niet
da doe je toch met h of j ofzo?

anyways
mn hundai begint er al aardig bruut uit te zien :D
ik vind alleen stom dat die races soms zo lang duren :@
wel cool btw dat met die foto's je zelf mag uitkiezen hoe je het erop wil hebben:D

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03 13:42
Heeft iemand al een oplossing voor de mensen, waaronder ik, die geen resolutie boven de 1024x768 kunnen kiezen?

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

hoe zit dat met die hydraulics? Zodra je ze onder je auto legt kun je in Free Roam je achterwielen of voorwielen omhoog krikken, maar als ik daarna J druk en dan weer, kan ik alleen nog maar bouncen en niet meer de achterwielen hoog houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

werkt hij op gf 4 ??! OMG ...

Ik heb ook zown oude roest kist }:O

maarja mx B)

Word duz een nieuwe :/ , vraagje wat kost kost een beetje goede koeler/goedkoop mogelijk!

SUPER SPEl, kijk dat miste ik nou dus in deel 1, de mooiste onderdelen waren gewoon de laatste in het rijtje, en die audioinstallatie :7 über!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 17:35
Volgens mij doe ik iets verkeerd, ik heb al vet veel gereden...heb nog steeds m'n eerste bak (mazda4x?) al wel enigzins geupgrade maar heb alles wat er te racen valt al gedaan...alle courses zijn weg...

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 19:16
Hehe check this mijn gepimpte audi TT staat in een nederlands magazine
'onze turbo blaast de kwart mijl', ROFLMAO :D
Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/6346/Nlmagazine.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 12-11-2004 16:01 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
scatman schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:28:
[afbeelding]

alles is zo donker en je ziet dus echt niets, dit is echter alleen in de game zelf, in menu's, filmpjes enzovoort van het spel is alles normaal
specs:
p4 3.0ghz
512mb ram
radeon 9600 xt
windows sp1
drivers catalyst 4.9

iemand die eventueel zou weten hoe dit komt?
Ditzelfde probleem had ik ook, nadat ik mijn drivers naar Catalyst 4.10 had geupdated en de nieuwste bugfix van de EA website had afgehaald werkte alles correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Vind het echt een superspel!
Alleen 1 ding is minder, had een aardig getunede civic maar dacht ruil uhm is in tegen een hyundai is ie helemaal standaard en m'n tuninngspullen zijn weg!? Nu lukt het me dus nie om die races te winnen, die andere zijn sneller...

denk nie dat dat nog terug te halen is :?

[ Voor 10% gewijzigd door visboer32 op 12-11-2004 16:04 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:18
scatman schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 15:28:
[afbeelding]
?
of je resized ff...
[img=600,400,1] [ /img]

:/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
maze: mazda miata mx5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny230681
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 11:54
Ik heb een surround set met Creative Audigy 2.

Nu kan ik in de opties niet voor surround kiezen, enkel voor Mono of Stereo.

Zit dat gewoon niet in het spel ingebakken?

[ Voor 6% gewijzigd door danny230681 op 12-11-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

wat een vet geluid heeft die 206 zeg!! daar is die a3 helemaal niks bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
visboer32 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:02:
Vind het echt een superspel!
Alleen 1 ding is minder, had een aardig getunede civic maar dacht ruil uhm is in tegen een hyundai is ie helemaal standaard en m'n tuninngspullen zijn weg!? Nu lukt het me dus nie om die races te winnen, die andere zijn sneller...

denk nie dat dat nog terug te halen is :?
dan moet je ff naar de garage gaan (paarse stipje of jump to garage in het esc menu) en daar change car.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

niet om te beledigen ofzo, maar ik vind dat er voor zo`n populair spel toch echt een mooie html startpost moet komen, met duidelijk informatie en in het nederlands.
ook met de systeem eisen e.d.
toch bedankt dat je de moeite neemt voor een startpost!!

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 12-11-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

zeg ik weet niet of ik dat hier mag vragen, maar is er ergens een savegame te vinden? ik heb net een 200GB hd gekocht en de oude, zonder enige notie, aan mijn zusje gegeven die hem natuurlijk formatteerde. Dus ik moet nu wer overnieuw beginnen.... :(

maargoed, ik weet dus niet of ik dat hier mag vragen want eigenlijk is dat dus gewoon cheaten... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het is geen schande om eerst even rond te kijken hoor: NFSU2 Savedgame - welke locatie/directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 114270 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:20:
zeg ik weet niet of ik dat hier mag vragen, maar is er ergens een savegame te vinden? ik heb net een 200GB hd gekocht en de oude, zonder enige notie, aan mijn zusje gegeven die hem natuurlijk formatteerde. Dus ik moet nu wer overnieuw beginnen.... :(

maargoed, ik weet dus niet of ik dat hier mag vragen want eigenlijk is dat dus gewoon cheaten... toch?
Dat zou je natuurlijk kunnen recoveren ;) Check de OM afdeling voor de FAQ :)
Anoniem: 111718 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:18:
niet om te beledigen ofzo, maar ik vind dat er voor zo`n populair spel toch echt een mooie html startpost moet komen, met duidelijk informatie en in het nederlands.
ook met de systeem eisen e.d.
toch bedankt dat je de moeite neemt voor een startpost!!
Nu ik toch vrij heb wil ik dit wel regelen :), mits daar intresse voor is :)
danny230681 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:14:
Ik heb een surround set met Creative Audigy 2.
Nu kan ik in de opties niet voor surround kiezen, enkel voor Mono of Stereo.
Zit dat gewoon niet in het spel ingebakken?
Daar ben ik ook beniewd naar :)
en

[ Voor 19% gewijzigd door GeforceDDQ op 12-11-2004 16:25 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat snap ik, ik weet ok wel waar ze staan.. maar dan moet ik hem wel hebben. lees:
(...)zonder enige notie, aan mijn zusje gegeven die hem natuurlijk formatteerde. Dus ik moet nu wer overnieuw beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

recoveren duurt wel erg lang is het niet? maargoed, dan kan ik dus net zo goed over nieuw beginnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98479

--- toevallig net dezelfde vraag als hierboven :x ---

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 98479 op 12-11-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

(dat was al wel gezegd door terr :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 114270 op 12-11-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Anoniem: 114270 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:24:
recoveren duurt wel erg lang is het niet? maargoed, dan kan ik dus net zo goed over nieuw beginnen.....
Neehoor zijn simpele tools voor (zie dus die FAQ ;)) waar je explorer gewijs door me mappen heengaat en recoverd wat je wilt :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
kampoe: niet zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 20:04
weer een nieuw bak in mijn collectie:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/fbruin/skyline.JPG
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik toch vrij heb wil ik dit wel regelen , mits daar intresse voor is
zeker intresse voor, iig van mijn kant :P
nee maar we moeten zo`n mooi spel natuurlijk ook een heel mooi topic geven :D

*edit*

zijn er mensen die spelen op min. 1024x768 met detail level full en verder ook alles aan?
watvoor videokaart hebben jullie?

ik ben op dit moment aan het kijken voor een nieuwe kaart, en ik zat te denken aan een radeon 9600 pro, maar denk je dat al die opties ook lukken met een gewone 9600?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 12-11-2004 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 111718 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:57:
[...]

zijn er mensen die spelen op min. 1024x768 met detail level full en verder ook alles aan?
1280x1024 alles hoog

sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

Toch wel leuk, hij draait hier (vloeiend!) op een GF 2 GTS Deluxe _/-\o_ Zal er alleen wel minder mooi uitzien dan met een betere kaart :P
Details staan geloof ik op medium, met rook krijgt ie het soms wat moeilijk :P

[ Voor 18% gewijzigd door Wekkie op 12-11-2004 17:12 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sig??

watvoor kaart hebben julie dan?

edit |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 12-11-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Leuk spel, ziet er mooi uit :) Speelt lekker NFS weg (ideaal, ik hou niet van realistische racers :P).

En ik ga lekker voor mezelf (en andere) schaamteloos het plaatje van Chester nog een keer neergooien want ik vond het erg handig :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.berndsen/map.JPG

[edit]En nu de goede met dank aan cypher21 ;)

[ Voor 37% gewijzigd door IceStorm op 12-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Vind het persoonlijk een beetje een grafspel. Het loopt wel goed op mn GF3Ti500, maar weer geen schademodel erin..... En die driftraces zijn zo nep, daar is geen reet aan. Ik ben net begonnen en wil dan de dragrace zoeken die op een heel groot knooppunt ligt. Ik erboven gereden eronder, maar ik kan het gewoon niet vinden :/ Gaat me wel irriteren, het lijkt net alsof het op de weg ligt die nog afgesloten is.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik vond em in 1x, achter een hoekje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Weet iemand misschien of NFSU2 geport wordt naar Linux? Dan kan ik misschien wel een beetje normaal spelen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Hoe die je die jumps als je hydraulics hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Repeat schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:42:
Vind het persoonlijk een beetje een grafspel. Het loopt wel goed op mn GF3Ti500, maar weer geen schademodel erin..... En die driftraces zijn zo nep, daar is geen reet aan. Ik ben net begonnen en wil dan de dragrace zoeken die op een heel groot knooppunt ligt. Ik erboven gereden eronder, maar ik kan het gewoon niet vinden :/ Gaat me wel irriteren, het lijkt net alsof het op de weg ligt die nog afgesloten is.
voor o.a. die mensen is GPS in het spel gestopt :Y)
Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:57:
h en j

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-11-2004 17:58 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:57:
h of j inhouden en dan met de pijltjestoetsen.

Nog ff mn driftrecord in de bergen showen :p
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/drift.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
IceStorm schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:40:
Leuk spel, ziet er mooi uit :) Speelt lekker NFS weg (ideaal, ik hou niet van realistische racers :P).

En ik ga lekker voor mezelf (en andere) schaamteloos het plaatje van Chester nog een keer neergooien want ik vond het erg handig :D

[afbeelding]
denk dat je aan deze misschien wat meer hebt ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.berndsen/map.JPG

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 111718 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:57:
[...]

zeker intresse voor, iig van mijn kant :P
nee maar we moeten zo`n mooi spel natuurlijk ook een heel mooi topic geven :D

*edit*

ik ben op dit moment aan het kijken voor een nieuwe kaart, en ik zat te denken aan een radeon 9600 pro, maar denk je dat al die opties ook lukken met een gewone 9600?
1600x1200 full detail met een Geforce 6800LE@ 12x6 370/850mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7346

Ricardo87 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:02:
[...]

Ditzelfde probleem had ik ook, nadat ik mijn drivers naar Catalyst 4.10 had geupdated en de nieuwste bugfix van de EA website had afgehaald werkte alles correct.
Heb je toevallig een linkje van die bugfix? Want ik kan hem niet vinden, niet op de globale als europese site en ftp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

zeg deze startpost is echt beschamend voor zo'n mooi spel! Wie heeft hier toestemming voor gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Speel ik zojuist tegen een ene DashKill0r, gaat hij letterlijk twee keer zo snel als mij. :?

btw het was de demo versie. 4 laps en hij wist 45 seconde eerder te eindigen terwijl m'n tijden rond de 50 seconde per lap waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Hij zat dus onder de 40 per lap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Anoniem: 98389 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:50:
zeg deze startpost is echt beschamend voor zo'n mooi spel! Wie heeft hier toestemming voor gegeven?
er was niemand die het deed en iig iemand heeft de moeite genomen zodat wij hier kunnen replyen. Als je een mooie HTML startpost wil maken, maak deze en dan kan die er echt wel overheen gezet worden.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 09-06 21:17
Ehmm.. ben ik gek, of klopt t dat je in de demo niets aan je auto kunt tunen, of dingen kan kopen, en dat je alleen teasers (previews genoemt door EA) krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
frickY schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:04:
Ehmm.. ben ik gek, of klopt t dat je in de demo niets aan je auto kunt tunen, of dingen kan kopen, en dat je alleen teasers (previews genoemt door EA) krijgt?
Nee, dat klopt :)
Je kan wel bij de garage je auto omruilen voor een iets beter getunede versie, maar verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

En ja hoor heb ik weer eens gelijk : Dit spel zuigt nog harder dan zijn voorganger :/

Het is echt super iriitant om te spelen en je wordt echt op onmogelijke manieren ingehaald door de AI :|

Is het zo moeilijk ?? Een spel a la NFS: High Stakes/Road Challenge/NFS:HP2 uitbrengen wat betreft gameplay ?? Maar ja goed, moet wat te doen hebben tot de PC versie van GTA:SA :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:36
hoi ik heb net need for speed underground 2 geinstalleerd. maar ik krijg het niet voor elkaar om te kiezen voor een stuurtje kan bij controls alleen kiezen uit keyboard weet iemand hoe je een stuurtje moet selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 09-06 21:17
Crash schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:12:
[...]

Nee, dat klopt :)
Je kan wel bij de garage je auto omruilen voor een iets beter getunede versie, maar verder niets.
Owz. das dan ook weer lekker bagger. Dus alle redenen die NFS:U2 bijzonder maken, zitten niet in de demo? Zo ist niets meer dan NFS:U1.. of een willeurig ander racespel..

* frickY maakt weer 579MB vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
frickY schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:23:
[...]

Owz. das dan ook weer lekker bagger. Dus alle redenen die NFS:U2 bijzonder maken, zitten niet in de demo? Zo ist niets meer dan NFS:U1.. of een willeurig ander racespel..

Daarvoor moet je dus het spel kopen, marketing heet dat =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:07
frickY schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:23:
[...]

duh daarom is het een demo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
heeft er iemand mischien een leuke save game al van een opgefokte peugot 206 O-) O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 12-11-2004 19:33 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:46
Anoniem: 7346 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:44:
[...]

Heb je toevallig een linkje van die bugfix? Want ik kan hem niet vinden, niet op de globale als europese site en ftp.
Maar natuurlijk:

http://patches.ea.com/nfs_underground2/EN-US/home.html

Heb je ook de nieuwste Catalyst drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Is dat die zelfde update als die ze geven op sup*nova? ;)
Mja, volgende week donderdag komt ie eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

Dat er niet geantwoord wordt in het SPV topic betekend niet dat je het kan gaan zitten crossposten

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-11-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 12-06 15:05
ik heb het hele topic door gelezen maar hoe krijg je het voor elkaar om je auto te ruilen? kom er maar niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83183

StuiTeR schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:26:
nou dan maar even hier. Er zijn al wat vragen her en der geweest maar nog steeds niemand met een antwoord behalve dat rebooten zou moeten werken. nou bij mij dus niet :(

wat is er aan de hand ? nou dit :

[afbeelding]

die blokjes horen er toch echt niet thuis. Probleem doet zich voor bij ati / nividia cards, drivers up to date. goede dirext x etc.

weet iemand een oplossing ???
je meot de 67.x drivers downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Is er al een savegame van iemand die hem uitgespeeld heeft? Want die single player interesseert me niet zoveel, ik wil gewoon racen.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

OMG supergeil spel, meer dan ik verwacht had ;).
Maar ik ben van plan om een stuurtje erbij te kopen, met forcefeedback (twijfel tussen Logitech Wingman Formula Force en de Thrustmaster Ferrari ENZO Wheel). Heeft iemand ervaringen hiermee met dit spel?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

YellowNeck schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:46:
OMG supergeil spel, meer dan ik verwacht had ;).
Maar ik ben van plan om een stuurtje erbij te kopen, met forcefeedback (twijfel tussen Logitech Wingman Formula Force en de Thrustmaster Ferrari ENZO Wheel). Heeft iemand ervaringen hiermee met dit spel?
ik ziet hier lekker in mun playseat met een logitech force feedback en dat gaat errugggg lekker.

weet iemand trouwens hoe ik die binnenspiegel kan disabalen ? vind hem errug lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jay-K schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:45:
Is er al een savegame van iemand die hem uitgespeeld heeft? Want die single player interesseert me niet zoveel, ik wil gewoon racen.
Ik wacht hier ook op... :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Is zo'n stuurtje echt het infesteren waard bij dit spel of lukt het ook wel aardig met toetsenbord of Logitech Dual Power 3 gamepad?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
StuiTeR schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:49:
[...]

ik ziet hier lekker in mun playseat met een logitech force feedback en dat gaat errugggg lekker.

weet iemand trouwens hoe ik die binnenspiegel kan disabalen ? vind hem errug lastig
Staat geloof ik bij graphics in de options :) (advanced gedeelte oid)

Btw is iemand het al opgevallen dat 1 tegenstander in de laatste ronde van circuit (daar is het heel duidelijk, streetx en url btw ook) veel sneller is dan normaal ?
De laatste ronde is meestal 2 seconden sneller als mijn snelste ronde :D
lig btw bijna de complete race aan kop dan :)
Sport_Life schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:58:
Is zo'n stuurtje echt het infesteren waard bij dit spel of lukt het ook wel aardig met toetsenbord of Logitech Dual Power 3 gamepad?
Ik speel met tobo (stuurtje moet eerst uit kast 8)7) en dat werkt prima. Maar met stuurtje geeft het wel een beter gevoel en, hoewel ik dat niet 100% zeker weet, kun je zelfs sneller zijn dan met tobo :)

[ Voor 26% gewijzigd door GeforceDDQ op 12-11-2004 21:02 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
euhm weet iemand de locatie van de savegame zijn,

ik wil iets proberen in het spel maar ben nogal bang dat mijn auto weggaat met al zijn gemodde dingen:)

ik zou een "new set of wheels" willen traden met mijn bestaande miati, zullen al mijn extras dan op die nieuwe stock auto komen?

nuja, ik maak gewoon een kopietje van men savegame en dan test ik dit :)
daarvoor wil ik weten waar dit zich bevind maar ik vind het dus niet :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

nickske_v schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:04:
euhm weet iemand de locatie van de savegame zijn,

ik wil iets proberen in het spel maar ben nogal bang dat mijn auto weggaat met al zijn gemodde dingen:)

ik zou een "new set of wheels" willen traden met mijn bestaande miati, zullen al mijn extras dan op die nieuwe stock auto komen?

nuja, ik maak gewoon een kopietje van men savegame en dan test ik dit :)
daarvoor wil ik weten waar dit zich bevind maar ik vind het dus niet :-s
C:\Documents and Settings\User1\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
wat reeds gemeld is geweest in post nummer 30 ongeveer van dit topic (bij mij op pagina 2)

voor de duidelijkheid, je kunt alleen stock auto's kopen en die krijg je ook stock, geen extra's dus, ook niet als je em inruilt tegen een auto die je al had. 1 van de weinige minpuntjes die ik tot nu toe heb gemerkt, want als ik besluit mn reeds behoorlijk geupgrade Hyundai niet meer te willen ben ik al het geld dat ik erin gestoken heb dus kwijt :(
vandaar dat ik ook maar met mn civic ben blijven rijden, als je het bij 1 of 2 auto's houd heb je geen geld problemen :)
Visual rating 10.0 is inmiddels ook een feit, w00t. Ik zal vanavond nog wel een fatsoenlijke pic posten, NFS heeft net mn hele systeem gecrasht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
YellowNeck schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:08:
[...]

C:\Documents and Settings\User1\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
/edit : sorry, stom dat er 2 application data mappen zijn :) nogmaals sorry

[ Voor 24% gewijzigd door nick_vh op 12-11-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Wat is eigenlijk de Nitro-toets, Ik heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
bling bling 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.turan2/audi2.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:21:
Wat is eigenlijk de Nitro-toets, Ik heb hem eigenlijk nog nooit gebruikt :>
right alt, is default...

zeg, kunne die "waar staan me savegames?!?!" en "is er al 100% savegame?!?!"vragen niet ff in de startpost? ik wordt er nu al schijtzeik van :/

over dat laatste: speel gewoon fair, en loop niet te cheaten, das echt mega zwak... MIJN mening..

leer tegen je verlies kunnen en ga niet zeggen als je 1 keer het niet haalt dat het te lastig of zelfs onhaalbaar is...

maar ik durf nu al te wedden dat er weer mensen zijn de de startpost niet lezen en dan nog de 2 vragen stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 16:19
Zo... ff geraced... getuned... to zover de auto... nu m'n bedje in...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v132/Zephyer/2061.jpg

8) :z

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

[quote]jarnotjuh schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:44:
[...]

zeg, kunne die "waar staan me savegames?!?!" en "is er al 100% savegame?!?!"vragen niet ff in de startpost? ik wordt er nu al schijtzeik van :/

over dat laatste: speel gewoon fair, en loop niet te cheaten, das echt mega zwak... MIJN mening..

leer tegen je verlies kunnen en ga niet zeggen als je 1 keer het niet haalt dat het te lastig of zelfs onhaalbaar is...

end quote

sure heb je helemaal gelijk in als fervente gamer.

echter ik speel puur voor fun en vind het niet erg als ik dan opeens alle auto's en tracks al heb. Iets wat ik zelf anders nooit zou halen omdat ik er gewoon die tijd niet in investeer (en het wellicht ook gewoon niet kan, jaja ik geef toe :) ). Door het hebben van een cheat save heb ik dus toch meer plezier aan het spel. Tis maar net hoe je het bekijkt en wil beleven.

[ Voor 3% gewijzigd door Ray op 12-11-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Wat doet blank.vp6?
En waar op de CD moet het staan?

Bij mij lijkt het te missen :(

Edit:
Er is een bestand van ruim 600 MB, dat 'compressed' heet, maar daar lijkt ie niet in te zitten :?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
1,1,Support\*.* /s
1,1,eauninstall.exe
1,1,NFSU_icon.ico
2,3,MOVIES\blank.vp6
2,3,MOVIES\DragTut.vp6
2,3,MOVIES\DriftTut.vp6
2,3,MOVIES\ealogo.vp6
2,3,MOVIES\FMVOpening.vp6
2,3,MOVIES\IndustEast.vp6
2,3,MOVIES\IndustWest.vp6
2,3,MOVIES\movies.tag
2,3,MOVIES\OrganicsTut.vp6
2,3,MOVIES\PSA.vp6
2,3,MOVIES\Scene01.vp6
2,3,MOVIES\Scene05.vp6
2,3,MOVIES\Scene06.vp6
2,3,MOVIES\Scene07.vp6
2,3,MOVIES\Scene08.vp6
2,3,MOVIES\Scene09.vp6
2,3,MOVIES\Scene10.vp6
2,3,MOVIES\Scene11.vp6
2,3,MOVIES\Scene12.vp6
2,3,MOVIES\Scene13.vp6
2,3,MOVIES\Scene14.vp6
2,3,MOVIES\Scene15.vp6
2,3,MOVIES\Scene16.vp6
2,3,MOVIES\Scene17.vp6
2,3,MOVIES\Scene18.vp6
2,3,MOVIES\Scene20.vp6
2,3,MOVIES\StreetXTut.vp6
2,3,MOVIES\Suburban.vp6
2,3,MOVIES\THX_logo.vp6
2,3,MOVIES\UpperClass.vp6
2,2,SDATA\sdat.viv
2,1,speed2.exe
2,1,00000000.016
2,1,00000000.256

Mss die blank.vp6 hieruit deleten >:)

[ Voor 86% gewijzigd door SH4D3H op 12-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 16-06 17:32
hier nog ff mijn pimp ride 8)

http://www.metrodesign.nl/rotzooi/nfs2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 13-11-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
Conan, resize die pic eens ;)

Wel jammer overigens dat je maar 2 auto's kunt opslaan in je garage ;(
Verder tof spel. Veel leuker dan NFS U terwijl dat opzich al een redelijk leuke game was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103759

Zou je je savegame kunnen plaatsen? Zo te zien ben je aardig ver en dan kunnen mensen hier ook onbeperkt tunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 18:38
Crash schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:16:
Conan, resize die pic eens ;)

Verder tof spel. Veel leuker dan NFS U terwijl dat opzich al een redelijk leuke game was :)
ik kan 5 auto's opslaan in men garage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Crash schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:16:

Hmm een maat van mij zei dat ie er al 3 had staan in zijn garage :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik ben alweer wat verder, help eens mee ;)

Disk structuur:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Dir - AutoRun
Dir - DirectX
Dir - Support
File - autorun (inf, ini?)
File - AutoRun.exe
File - AutoRunGUI.dll
File - bin.dat
File - common_filelist.txt
File - compressed.zip
-> Dir - TRACKS
-> Dir - SOUND
-> Dir - GLOBAL
-> Dir - CARS
File - eauninstall.exe
File - NFSU_icon.ico
File - setup.exe

Nu gaat het om die compressed.zip denk ik, moet daar ook een map movies in zitten :?

Edit:
Het komt trouwens bij 53%, ik weet niet of iemand dat wat zegt?
De emulatie komt van Daemon Tools =)

[ Voor 11% gewijzigd door SH4D3H op 12-11-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103759

De 100% savegame is er geloof ik! Hij staat op Gamecopyworld.com bij NFSU 2 en dan All Acces Cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik zou niet trots op mezelf zijn als ik een 100% savegame zou gebruiken, maar dat komt omdat ik de afgelopen 2 dagen al non-stop zowat aan het racen ben (ben nu dan ook volgens mij zowat klaar met career mode op medium). Ik wil niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik kan vrij aardig racen. Ik heb echter al minstens 10 races meer dan 3 keer opnieuw moeten rijden omdat het gewoon niet lukte (meestal drag races voor ik alle upgrades had, dan zijn zij zonder NOS net zo snel als ik met, kostte wel ff wat moeite :) ). Dr zijn zat mensen die gewoon niet de 100% kunnen halen, en nog veel meer mensen die er de tijd niet voor hebben of niet voor over hebben. Ik zou het toch behoorlijk kut vinden als ik 50 euro neerleg voor een spel en dan maar 10% kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/nfsu-12-11-2.JPG
:)

[ Voor 12% gewijzigd door Maegrim op 12-11-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:42

R-B

Blokkert

Hacku schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:25:
[...]

Hmm een maat van mij zei dat ie er al 3 had staan in zijn garage :?
je heb totaal 5 slots ofzo. :D

mijn bak op moment: Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/yeah%20pimpa%20ride.JPG

zit nu op 17% :)

[ Voor 21% gewijzigd door R-B op 13-11-2004 00:01 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand al een oplossing gevonden voor die k*t blokjes (pixel probleem op de wolken en weg)?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:19:
Iemand al een oplossing gevonden voor die k*t blokjes (pixel probleem op de wolken en weg)?? :(
Patch 1.1 al geprobeerd?

Ik begin me te ergeren aan de user interface. Waarom moet het helemaal opgeblazen zijn als je zo'n hoog resolutie heb? DAT IS TOCH LELIJK. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

ik heb toch wel de ultieme cover lay

Afbeeldingslocatie: http://www.baberating.net/dondj_nfs2u_pimp1.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
voor de zoveelste keer: reboot eens :p

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/nfsu/nfsu-12-11-3.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door Maegrim op 13-11-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jarnotjuh schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:44:
[...]

maar ik durf nu al te wedden dat er weer mensen zijn de de startpost niet lezen en dan nog de 2 vragen stellen...
aanvulling:
"ik heb lelijke graphicsblokjes, help?!?!"

3 dingen voor in de startpost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Maegrim schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:46:
voor de zoveelste keer: reboot eens :p
geloof me ik heb al zovaak gereboot :) het helpt niet ik blijf "blokjes" houden, ik heb directx9.0c en nvidia drivers 66.93..zelfs oude geprobeerd maar het blijft gewoon hetzelfde.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
er zijn al nieuwere nvidia drivers hoor, 67.xx ;)
ik pas de startpost morgen wel aan, geen zin nu

[ Voor 34% gewijzigd door Maegrim op 13-11-2004 00:49 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!