Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
is het niet zo dat als je je auto eerst weer terugmod naar een standaard stock car, de verschillende onderdelen als "owned" staan weergegeven, en je ze dus zo weer for free op je nieuwe car kan zetten?GTOfire schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:09:
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
wat reeds gemeld is geweest in post nummer 30 ongeveer van dit topic (bij mij op pagina 2)
voor de duidelijkheid, je kunt alleen stock auto's kopen en die krijg je ook stock, geen extra's dus, ook niet als je em inruilt tegen een auto die je al had. 1 van de weinige minpuntjes die ik tot nu toe heb gemerkt, want als ik besluit mn reeds behoorlijk geupgrade Hyundai niet meer te willen ben ik al het geld dat ik erin gestoken heb dus kwijt
vandaar dat ik ook maar met mn civic ben blijven rijden, als je het bij 1 of 2 auto's houd heb je geen geld problemen
Visual rating 10.0 is inmiddels ook een feit, w00t. Ik zal vanavond nog wel een fatsoenlijke pic posten, NFS heeft net mn hele systeem gecrasht

tis op dit moment goed voor 5.82 stars
-edit-

En nog een artistiek plaatje
[ Voor 47% gewijzigd door TheGHunter op 13-11-2004 01:32 ]
Verwijderd
p4 2ghz
geforce 4 mx 460

en 512ddr
en het spel draaid ENORM kut
iemand ideee?
(underground 1 draai ik wel enorm goed...)
Misschien driverproblemen? Heb zelf, Amd Athlon XP 1700, 512 ddr 333 + g4 440mx 64 en nergens problemen mee. Draait prima.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 01:26:
ik met mijn
p4 2ghz
geforce 4 mx 460![]()
en 512ddr
en het spel draaid ENORM kut
iemand ideee?
(underground 1 draai ik wel enorm goed...)
| system specs |

Visual Rating 10 en een beetje dat je toch niet ziet. Al moet ik zeggen, ik snap nog steeds niet wat ze met carbon fibre hebben in NFSU, ik vind bijv. mn spiegels en roof scoop leuk zo, maar in gewoon oranje had ik ze prolly net zo leuk gevonden. Maar voor die 10.0 moet je dus wel zoveel mogelijk carbon dr op pleuren, en die kleur ziet er niet uit in combinatie met mijn oranje natuurlijk
ik zit nu op 75 % oid, al wel 100% parts unlocked, maar nog geen wide body kits
Volgende project wordt een Supra of 3000GT denk ik
*owja, de oplettende kijker ziet dat ik er geen level 3 sideskirts onder heb zitten: klopt, ik vond ze geen van allen mooi staan op mn civic, maar gelukkig heb je als je alles visueel upgrade een buffer van een halve tiende ofzow, waardoor ik met level 2 sideskirts ook de 10 haal
[ Voor 17% gewijzigd door GTOfire op 13-11-2004 01:52 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Ik heb catalist 4.11 gepakt en die doet het idd prima.Ricardo87 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 19:37:
[...]
Maar natuurlijk:
http://patches.ea.com/nfs_underground2/EN-US/home.html
Heb je ook de nieuwste Catalyst drivers?
De patch doet niets aan de video, maar toch bedankt
"This patch was released to address the following issues:
Improvements to lobby mouse control
Online fix for issues regarding Windows XP Firewall preventing correct Ping functionality"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 01:58 ]
Ik heb echt alles al: carbon spiegels, spoilers (geen hood, want dan gaan m'n sterren zelfs omlaag), heb level 2 bumpers, heb een roofdinges, heb geen stock velgen meer en eentje met de hoogste sterren waardering... wtf kan ik nog kopen voor die laatste 5 honderste ster?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
HunterPro schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 02:08:
Ik vind de game erg goed, lekker spelen, zelfs hoe de wagen reageert op manual tuning klopt globaal gezien, supertof. Lekker wat stugger afgesteld en voor iets omlaag. Verder m'n NOS geoptimaliseerd voor mijn rijstijl.
Wat ik me afvraag: Ik vind de muziek erg goed. Bijvoorbeeld de Snoop-versie van Riders On The Storm. Nou vind ik het een beetje suf om de game op te starten als ik die plaat wil horenen de CD is ook (nog?) niet te krijgen bij EA. Is het mogelijk om de audiotracks uit de game te rippen naar een ASF/MP3 formaat? Dat is weer wat makkelijker voor m'n playlist en ipod
nu toch maar even slapen

[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-11-2004 02:58 ]

Verwijderd

Hier staan van mij een zooitje pics.
Kan het spel zelf ook nog een beetje getuned worden? Intro filmjes enzo eruit, vooral die THX duurt te lang
En is het mogelijk dat spel een beetje te gaan vertalen? In de Languages map vond ik wel een Dutch.bin maar aan die andere bestandjes te zien is dat die license agreement crap.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Het enige slechte puntje aan dit spel is dat de filmpjes echt super slecht gemaakt zijn. allemaal van die stripfiguurtjes die ze door het scherm laten lopen.
waar dan? op nvidia site hebben ze nog 66 en beta drivers zijn zelfs 66.81Maegrim schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:49:
er zijn al nieuwere nvidia drivers hoor, 67.xx
ik pas de startpost morgen wel aan, geen zin nu
http://www.nzone.com/obje...loads_winxp_2k_66.81.html
die stotteren idd, en zijn slechte kwaliteit jah...Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 07:55:
Ik vind het spel echt 'uber' vet en verslavend. 'k heb het gister de hele dag gespeeld.
Het enige slechte puntje aan dit spel is dat de filmpjes echt super slecht gemaakt zijn. allemaal van die stripfiguurtjes die ze door het scherm laten lopen.
over dat thx logo en die vanea wegkrijgen: bij 1.0 patch werkte het als je ze delete, hier niet

iemand?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
[ Voor 91% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2004 12:59 ]
de 66.93 drivers zijn er alweer, officieel op de nvidia site:Don3k schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:56:
[...]
waar dan? op nvidia site hebben ze nog 66 en beta drivers zijn zelfs 66.81
http://www.nzone.com/obje...loads_winxp_2k_66.81.html
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93
super game dit, dit is zoals NFS:U 1 had moeten zijn
die Civic is echt mijn auto ^^ rijd heerlijk na een paar upgrades
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
AMD 2400+
Geforce4 Ti4200
512MB
WinXP Prof
61.77 drivers
anyways... NFSU is beetje dom opgezet om het maar zo even te zeggen... ik hoef geen spoiler, ik hoef geen roof scope. standaard achterbumper is de mooiste etc. Nu heb ik mijn perfecte auto, maar geen style points. Hoe dom kunnen ze zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Don3k op 13-11-2004 11:19 ]
kun je niet lezen ofzo??
Waarschuwing
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
zucht...
anyway, ik in stage 3 beland, maak net wat vets mee
lancerende tegenstander!! :)
2,0 mb avi
vet
[ Voor 26% gewijzigd door enira op 13-11-2004 11:25 ]
Ja daar heb ik ook last van, ook al ben ik nog niet zo ver... ik moet nu naar 3 sterren, maar ik vindt 'm zo eigenlijk al op z'n mooist:Don3k schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:
anyways... NFSU is beetje dom opgezet om het maar zo even te zeggen... ik hoef geen spoiler, ik hoef geen roof scope. standaard achterbumper is de mooiste etc. Nu heb ik mijn perfecte auto, maar geen style points. Hoe dom kunnen ze zijn.

Ook de volgorde van het unlocken van onderdelen verbaast me wat... lvl 1 spoilers heb ik nog niet, maar wel de duurdere carbon spoilers

Always outnumbered, never outgunned!
Als je een paar keer outrun doet (die auto's die als oranje pijltjes op de kaart staan uitdagen) krijg je een unieke gadget. Die krikken je sterren flink op.Scorperito schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 01:59:
Ik heb geen races meer te doen, heb pas alle level 2 upgrades, en alleen de level 3 van de ecu en van de suspension... maar ik hoorde dat mens via m'n telefoon zeggen dat ik level 6 qua sterren moest hebben want dan zou ik op de cover komen bij blad <x> (ik neem aan dat ik dan ook weer wat races krijg)... maaaaaaaar ik heb die hele bak volgeplakt met stickers (hij is er vet sneller van geworden!![]()
) maar ik kom niet verder dan 5.95 sterren aargh.
Ik heb echt alles al: carbon spiegels, spoilers (geen hood, want dan gaan m'n sterren zelfs omlaag), heb level 2 bumpers, heb een roofdinges, heb geen stock velgen meer en eentje met de hoogste sterren waardering... wtf kan ik nog kopen voor die laatste 5 honderste ster?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dan heb je volgens mij niet alle bodyshops gevondenKeizer schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:30:
[...]
Ja daar heb ik ook last van, ook al ben ik nog niet zo ver... ik moet nu naar 3 sterren, maar ik vindt 'm zo eigenlijk al op z'n mooist:
[afbeelding]
Ook de volgorde van het unlocken van onderdelen verbaast me wat... lvl 1 spoilers heb ik nog niet, maar wel de duurdere carbon spoilers
301SQN
Komt ervan als je illigaal games gaat spelen.
[ Voor 88% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2004 13:00 ]
Kun je in de game ook een mustang krijgen? (heb ik namelijk roddels van gehoord...) zo ja, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om daar een screen van te posten (een ongetunede please
[ Voor 45% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 11:54 ]
Spring&kofferbak meuk kopen.... en spinners (LELIJK maar wel puntenScorperito schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 01:59:Ik heb echt alles al: carbon spiegels, spoilers (geen hood, want dan gaan m'n sterren zelfs omlaag), heb level 2 bumpers, heb een roofdinges, heb geen stock velgen meer en eentje met de hoogste sterren waardering... wtf kan ik nog kopen voor die laatste 5 honderste ster?
Ja er is een mustangRMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:52:
Whaa wat een graphics! ik ga deze game zeker ook scoren!... aan de screens te zien is de game echt gruwelijk veel verbeterd
Kun je in de game ook een mustang krijgen? (heb ik namelijk roddels van gehoord...) zo ja, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om daar een screen van te posten (een ongetunede please) ?
301SQN
RMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:52:Kun je in de game ook een mustang krijgen? (heb ik namelijk roddels van gehoord...) zo ja, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om daar een screen van te posten (een ongetunede please) ?

ben weer te goed voor deze wereld...
Whooooh! hoe bruut!Vandread schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:02:
[...]
[afbeelding]
ben weer te goed voor deze wereld...
waar kun je de game nu al kopen? (in welke winkelketen) en voor hoeveel ongeveer?
En natuurlijk bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 12:21 ]
Hehe, niet.RMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:19:
[...]
Whooooh! hoe bruut!
waar kun je de game nu al kopen? (in welke winkelketen) en voor hoeveel ongeveer?
Release is a.s. donderdag
Prijs variert per platform dacht ik, zo'n 50-60€ ...
[ Voor 12% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 12:22 ]
eehhh.. hoe kunne jullie hem dan al spelenSH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:22:
[...]
Hehe, niet.
Release is a.s. donderdag
Prijs variert per platform dacht ik, zo'n 50-60€ ...
via zo'n cirquit: "dat kan ik hier niet zeggen" zeker?
[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 12:24 ]
Verwijderd
ja zoietsRMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:23:
[...]
eehhh.. hoe kunne jullie hem dan al spelen
via zo'n cirquit: "dat kan ik hier niet zeggen" zeker?
maar het spel is zo uber vet,
vooral het geluid is er op vooruit gegaan vergeleken met het 1e deel
ik heb stuurtje en wil dit graag gebruiken bij het spelen van Nfsu2 maar kan bij controls nergens aangeven dat ie het stuurtje moet gebruike. weet iemand waar je moet instellen dat je het stuurtje wilt gebruiken.
alvast bedankt
Je 1e post is gewoon warez. Je weet dat het niet mag, verwacht je dan van ons hulp?

[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2004 13:02 ]
Ja waar is nou die Car Specialties shop?Keizer schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:30:
[...]
Ja daar heb ik ook last van, ook al ben ik nog niet zo ver... ik moet nu naar 3 sterren, maar ik vindt 'm zo eigenlijk al op z'n mooist:
[afbeelding]
Daar kan je volgens mij ook die DVD dingen kopen en dergelijke.. maarja ik kan hem niet vinden. Iemand
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Als ik een nieuwe auto koop, dan zie ik nergens een optie om men huidige onderdelen over te zetten? Hoe zit dit, moet je per nieuwe auto weer alles gaan tunen ofzo?
Dit is mijn mazda miata btw:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 12:38 ]
N1 bak! Idd sommige bumpers etc zijn echt te groot enzo maar wel vette punte...Don3k schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:
Voor all the ricers out there, this is the way it should be done![]()
[afbeelding]
Maar hoe maak jij ss uit die hoeken volgens mij kan je je auto niet draaien in de garage of w/e :\ of is er ergens wel zo iets?
Heb precies hetzelfde probleem, en wel 100 keer opnieuw gestart maar ik blijf blokjes in de wolken en op de weg houden..ik heb de laatste nvidia drivers 66.93 en 67.50 beta geprobeerd..helpt geen f*ck..Maar ik herriner mij ook dat ik bij het eerste keer opstarten geen probleem had..:(daandegoeiste schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:17:
Ik heb een probleem met Underground 2. Het spel lijkt wel op Software Rendering oid te draaien. De weg is hoekig en je kan nauwelijks vooruit kijken. Ook de omgeving is gewoon 1 groot blok. Hij heeft het 1 keer goed gedaan, geen idee waarom. Wie weet het??
AMD 2400+
Geforce4 Ti4200
512MB
WinXP Prof
61.77 drivers
middelste muisknop...kRyPtO schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:44:
[...]
N1 bak! Idd sommige bumpers etc zijn echt te groot enzo maar wel vette punte...
Maar hoe maak jij ss uit die hoeken volgens mij kan je je auto niet draaien in de garage of w/e :\ of is er ergens wel zo iets?
hier was de rx8 nog leuk... maar moest 6 punten hebben dus de pleuris in "gemod"

liev mx5je:

Enige wat nog niet wil is anti-aliasing. Maargoed, dus ook niet echt nodig
[ Voor 18% gewijzigd door HunterPro op 13-11-2004 12:55 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2004 13:05 ]
Ow? Jij hebt um een week voor de officieele release al gekocht en bezorgd gekregen?w03f schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:29:
[...]
Je 1e post is gewoon warez. Je weet dat het niet mag, verwacht je dan van ons hulp?
Dit hele topic gaat over een warez game, niet zeuren dus.
@Hierboven, ik zal het eens proberen =)
Verwijderd
Ik draai ook 1280x 1024 maar de details staan natuurlijk op medium of lager.HunterPro schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:54:
wat voor resolutie draaien jullie m eigk? Ik draai 'm hier in 1280x1024 op een XP2000+ met een Radeon 9600 en 1gb RAM, en dat draait best behoorlijken aangezien dat de native res is van m'n TFT's ziet het er ook nog eens behoorlijk gelikt uit
En door de GF4TI laat ie directx9 effecten weg dus hij draait soepel
Sorryjustawitte schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:56:
<span style="color: blue;">Niet helpen met warez op GoT</span>

Maar threads waarin een tot nu toe illigaal verkregen spel wordt besproken mogen wel, meten met 2 maten dus ...justawitte schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:56:Niet helpen met warez op GoT
En nee dan heb ik het niet over inches en centimeters
[ Voor 13% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 13:14 ]
Verwijderd
Ik zie screenshots langskomen van mensen met meerdere auto's getuned..
Hoe zit dat nou?
Ik heb nu bvb 25000, koop ik een nieuwe auto moet ik het allemaal daar aan hangen?
Ik kan men huidige engine upgrades enzo niet gebruiken?
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:37:
Ik heb een vraagje, misschien is hij al in bod gekomen in deel1 maar kon het even niet over men hart lezen al die paginas te doorhalen.
Als ik een nieuwe auto koop, dan zie ik nergens een optie om men huidige onderdelen over te zetten? Hoe zit dit, moet je per nieuwe auto weer alles gaan tunen ofzo?
laat ik nou vaker al wat eerder via officiele EA-bronnen dergelijke spellen binnenkrijgen als reviewmateriaal... iets met kortzichtigheidSH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:13:
[...]
Maar threads waarin een tot nu toe illigaal verkregen spel wordt besproken mogen wel, meten met 2 maten dus ...
En nee dan heb ik het niet over inches en centimeters![]()
Nee dit kan niet, je moet nieuwe onderdelen kopenVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:13:
Iemand moet dit toch weten..
Ik zie screenshots langskomen van mensen met meerdere auto's getuned..
Hoe zit dat nou?
Ik heb nu bvb 25000, koop ik een nieuwe auto moet ik het allemaal daar aan hangen?
Ik kan men huidige engine upgrades enzo niet gebruiken?
[...]
En dan nog iets, ik had een nieuwe wagen gekocht, en ging meteen alles level 2 kopen, maar dat ding was nog zo traag als wat... wat blijkt nou, je moet ook de level 1 upgrades hebben... (uiteraard wist iedereen dit al
En ik vind dit spel maar een hoog rice gehalte hebben, helaas
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
<miereneuk>
Ieeewww. De meeste screenshots zien er echt heel mooi uit, maar dan krijg je dit!? Moet je die garagedeur eens zien! Dat texture is echt slecht, veels te pixelig!
En wat ik ook nooit snap is dat de verhoudingen vaak zo verkeerd zijn, ik bedoel, het lijkt wel een vliegtuig hangar waar de auto uit komt, ipv een garage...
</miereneuk>
Ok verders lijkt het me wel een zeer gaaf spel
FireFox - neem het web in eigen hand
En die andere 500 met jou?HunterPro schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:17:
[...]
laat ik nou vaker al wat eerder via officiele EA-bronnen dergelijke spellen binnenkrijgen als reviewmateriaal... iets met kortzichtigheid
Wat zeg ik 500? Die torrents hebben al duizenden dloaders per stuk, mja zeg 500 gotters
Nee dus, kortzichtigheid van jou kant dus.
Ennuh, ik vroeg enkel naar de indeling van jullie disks.
Hoe de structuur is van de disk en de structuur van compressed.zip,
nix met warez te maken dus ...
[ Voor 10% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 13:23 ]
Hoe kan je Nitrous Purge doen? Je kan leuke dingen kopen maar niets mee doen?
Waar zit megalow?
Dat was het
Verwijderd
<a href="https://homedrive.home.nl/palpower/publiek/NFSU2_1.jpg" rel="external" class="link">
<a href="https://homedrive.home.nl/palpower/publiek/NFSU2_2.jpg" rel="external" class="link">
<a href="https://homedrive.home.nl/palpower/publiek/NFSU2_3.jpg" rel="external" class="link">
<a href="https://homedrive.home.nl/palpower/publiek/NFSU2_4.jpg" rel="external" class="link">
1
| [url=link]klik[/url] |
werkt beter denk ik
Meen je dat nou? Volgens mij worden level 1 en 2 parts gedeinstalleerd zodra je level 3 parts neemt dus weet je zeker dat dit moet?Scorperito schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:17:
[...]
Nee dit kan niet, je moet nieuwe onderdelen kopen
En dan nog iets, ik had een nieuwe wagen gekocht, en ging meteen alles level 2 kopen, maar dat ding was nog zo traag als wat... wat blijkt nou, je moet ook de level 1 upgrades hebben... (uiteraard wist iedereen dit al)
En ik vind dit spel maar een hoog rice gehalte hebben, helaas
Gas loslaten en je nitro knop indrukken.DRaakje schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:25:
Heerlijk spel weer. Ik heb toch nog 2 vragen die ik nergens kan vinden.
Hoe kan je Nitrous Purge doen? Je kan leuke dingen kopen maar niets mee doen?
Waar zit megalow?
Dat was het
Verwijderd
Nissan 240 SX
Audi A3 3.2 V6
Toyota Supra
Audi TT RS
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 13:39 ]
Verwijderd
Sorry, eerste keer dat ik met links werk hier!SH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:28:
Probeer eenscode:
1 [url=link]klik[/url]
werkt beter denk ik
Ik zei het alleen ^^Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:36:
[...]
Sorry, eerste keer dat ik met links werk hier!
En je kan ook nog editen, weer nofi
Die Audi TT lijkt wel aardig op de Audi TT die ik ooit gemoddeld heb, mss ben ik beter dan ik denk
[ Voor 20% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 13:40 ]
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Eerst ff een mustang tunen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Bij de graphics options die kwaliteit slider helemaal open gooien en nu de game afsluiten en daarna weer opstarten. Zet daarna de graphics weer zo als je ze had staan. Misschien helpt dit bij mij tenminste wel. Hopelijk wordt dit snel opgelost met een patch ofzo.
krijg je die pas bij 100%Chester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:07:
Gister eindelijk uitgespeeld, nu op naar de 100%
Eerst ff een mustang tunen
Nope, krijg je al redelijk vroeg
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

ik zit overigens niet in het begin hoor! want daar ben ik allang geweest. en alle ''bolletjes'' op de radar die je kon rijden heb ik ook allemaal al geraced, dus ik zit nu een beetje vast.
[ Voor 49% gewijzigd door Jorn1986 op 13-11-2004 15:41 ]
Ja!!!! Dit is de oplossingToolzman schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:08:
Voor de mensen die ook last hebben van die vreemde grote pixels.
Bij de graphics options die kwaliteit slider helemaal open gooien en nu de game afsluiten en daarna weer opstarten. Zet daarna de graphics weer zo als je ze had staan. Misschien helpt dit bij mij tenminste wel. Hopelijk wordt dit snel opgelost met een patch ofzo.
Bij het instellen van de video-eigenschappen kiezen voor Default settings. Dan de slider helemaal opengooien, het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Dan je eigen instellingen selecteren en zie daar:

Blokjes zijn nu eindelijk weg
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
Thanks in advance
en ik had gister ook iets vaags.. zoals je weet kun je geen auto's verwijderen.. maar ik was gisteren dus ineens mijn auto kwijt.. had toen 2 van die hummers
majah vind tot nu toe die peugeot (zo schrijf je het toch?¿) toch een super auto
PeugotVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:38:
peugeot (zo schrijf je het toch?¿)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Het draaid hier wel lekker op een p4 2,53 ghz met 512 mb ram en gf 4 TI 4200. Reso is 800x600 bij hoger gaatie flippen.HunterPro schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:54:
wat voor resolutie draaien jullie m eigk? Ik draai 'm hier in 1280x1024 op een XP2000+ met een Radeon 9600 en 1gb RAM, en dat draait best behoorlijken aangezien dat de native res is van m'n TFT's ziet het er ook nog eens behoorlijk gelikt uit
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
MAP spoilerVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:38:
zeg, kan iemand een spoilertje maken met een link van hun map?.. Ik kan een shop niet vinden in de stad zelf
Thanks in advance
Nou, nu moet ik mijn ride ook maar ff showen
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:38:
peugeot (zo schrijf je het toch?¿)
My bad, je heb helemaal gelijk

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 13-11-2004 16:08 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Jammer dat ik in de garage niet ff de moterkap kan opengooien en de deuren, uiteraard is het een split hood en de deuren gaan omhoog

alleen handling is niet maxed out, weet iemand een auto waarmee dat wel kan?
[ Voor 25% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 13-11-2004 16:07 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Heb gister anderhalf uur zitten spelen, verschillende races / drifts / drags gewonnen, ik word nu gesponsored door Street Glow, maar als ik naar de garage ga, blijft alles gelocked? Hoeveel moet ik winnen voordat ik eindelijk een btje mag gaan tunen ?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
career-mode. Yellowneck pastte niet, dus werd et Yellow ...
Niet echt stoer dus...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Broertje rijd nu al rond met een Supra
Nja goed mijn tijd komt nog wel
Iemand trouwens al een Mitsubishi Evo of die nieuwe Mustang gereden? =)
ja-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:04:
Heeft er al iemand met een Mustang kunnen rijden?

En ik ga hem niet zover tunen dat ie op 10 sterren komt, want dan ziet ie er helemaal niet uit

@De_Bastaard
Impreza rijdt fijner als de Evo
@Megamuch
Je kan al tunen, je moet alleen de shops even zelf zoeken.
Als er interesse is heb ik nog een map met alle shops.
[ Voor 20% gewijzigd door Chester op 13-11-2004 16:15 ]
Verwijderd
Leuk spel trouwens, had deeltje 1 gemist maar het free roaming gedeelte sprak me meer aan dat alleen races uitvoeren zoals in deel 1. Soms is het ook gewoon fun om met 250+ rondjes over de snelweg te rijden..
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
en dan donker Aqua blauw met een witte streep en veel chroom
zit er een hummer in de game ?
[ Voor 35% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 16:43 ]
Uhh je moet ook niet voor het tunen naar de garage gaan. Maar naar de preform shop.megamuch schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:12:
Kan iemand mij vertellen wanneer ik in career mode eindelijk eens wat mag veranderen aan m'n voiture.
Heb gister anderhalf uur zitten spelen, verschillende races / drifts / drags gewonnen, ik word nu gesponsored door Street Glow, maar als ik naar de garage ga, blijft alles gelocked? Hoeveel moet ik winnen voordat ik eindelijk een btje mag gaan tunen ?
of gewoon via deze patch!How to get from Need for Speed Underground 2 the language(s) you like:
Edit with notepad or whatever Autorun/Autorun.cfg
here you may disable the english language by putting flag ENGLISH=1 to 0
and enable the language of your choice (puttin' it to 1 of course); if
you're an asshole who wants everything from life then you can make the
release multi up to 23 languages; just change the flag
LanguageSelectionScreen=0 to 1 and change NumLanguages to the total
number of the languages you chose by putting them to 1.
For instance, Jeff wants it multi5
(english/german/french/spanish/italian)
Here it is his own config:
LanguageSelectionScreen=1
English US=1
French=1
German=1
Italian=1
Spanish=1
NumLanguages=5
That's All.. have fun!
Download!================================================
= Need For Speed Underground 2 Language Switch =
= =
= By Reptile =
================================================
Instructions:
=============
Install the game.
Start the "NFSU2 Language Switch.exe".
Select any language and press Switch.
[ Voor 23% gewijzigd door naps op 13-11-2004 17:10 ]
w00t, gimme save ^^ pls pls plsChester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:13:
[...]
ja
[afbeelding]
En ik ga hem niet zover tunen dat ie op 10 sterren komt, want dan ziet ie er helemaal niet uit
@De_Bastaard
Impreza rijdt fijner als de Evo
@Megamuch
Je kan al tunen, je moet alleen de shops even zelf zoeken.
Als er interesse is heb ik nog een map met alle shops.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!