[ Voor 123% gewijzigd door Crash op 13-11-2004 17:22 ]
warez...naps schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:49:
Mishien ook handig om in de start topic te zetten hoe je de taal van nfsu2 kan veranderen?
[...]

omdat dat warez is...RMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:56:
waarom ben ik te dom om te vinden waar je deze game kunt 'knip'
(en waarom bestaan er van die regels dat dit niet doorgekaart mag worden)

2 topicreports!
[ Voor 49% gewijzigd door enira op 13-11-2004 17:00 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
pics!YellowNeck schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:54:
..Zojuist terug van het centrum, door wind en regen gefietst voor een Logitech Formula Force GP Racing Wheel!!....
waarom is de taal veranderen warez?! dan kan je de plaatjes die hier gepost worden ook wel warez gaan noemenjarnotjuh schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:57:
[...]
warez...edit voor dat een modje het doet
[...]
omdat dat warez is...mag hier niet...
2 topicreports!

woei, nog niet alle races gehad in career mode (van die dingen die niet op je kaart staan, ben ik simpelweg niet allemaal tegen gekomen), maar wel de laatste race die ergens voor meetelt gehad. Ziekelijk eenvoudig vergeleken met wat ik voor die tijd af en toe heb lopen kutten 
Het resultaat van allesch unlocked in customize mode (in career mode kan ik nog steeds geen Wide Body Kits kopen omdat ik dus op 74% zit, in quick race mode wel) Een mazda RX-7 met carbon fibre spiegels, spoiler, roof scoop, split hood, en wide body kit, alleen het dak is nog te verven
Het resultaat van allesch unlocked in customize mode (in career mode kan ik nog steeds geen Wide Body Kits kopen omdat ik dus op 74% zit, in quick race mode wel) Een mazda RX-7 met carbon fibre spiegels, spoiler, roof scoop, split hood, en wide body kit, alleen het dak is nog te verven

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Als ik online wil spelen dan zegt nfsu2 dat er een nieuwere versie is. Download ik die, run patch, dan zegt de patch dat hij geen oude file kan vinden...
Iemand al online gespeeld
ehh, die link die erbij staat heb ik het over!, die knip ik toch uit me quote....naps schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:03:
[...]
waarom is de taal veranderen warez?! dan kan je de plaatjes die hier gepost worden ook wel warez gaan noemen
zucht...
nope, kheb wel v1.1 maar als ik bij online wil inloggen of een acount wil aanmaken krijg ik: downloading terms & conditions en vervolgens failed to download terms & conditions. Dit probleem had ik bij de demo ook alVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:04:
Als ik online wil spelen dan zegt nfsu2 dat er een nieuwere versie is. Download ik die, run patch, dan zegt de patch dat hij geen oude file kan vinden...![]()
omdat je een fixed exe heb, leer het woord kopen eens uit je hoofdVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:04:
Als ik online wil spelen dan zegt nfsu2 dat er een nieuwere versie is. Download ik die, run patch, dan zegt de patch dat hij geen oude file kan vinden...![]()
maar we gaan er natuurlijk van uit dat iedreen die hem nu illigaal heeft hem netjes gaat kopen als hij hier in nederland uitkomt..jarnotjuh schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:07:
[...]
omdat je een fixed exe heb, leer het woord kopen eens uit je hoofd
dus als er een file gehost is op een soort van warez site mag je die link meteen niet meer posten?jarnotjuh schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:07:
[...]
omdat je een fixed exe heb, leer het woord kopen eens uit je hoofd

[ Voor 37% gewijzigd door naps op 13-11-2004 17:12 ]
Verwijderd
Als je de "wheel options" aan de praat krijgt mag je me vertellen hoe je dat voor elkaar gekregen hebtYellowNeck schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:54:
..Zojuist terug van het centrum, door wind en regen gefietst voor een Logitech Formula Force GP Racing Wheel!!....
Lukt hier niet echt namelijk, kan m'n Logitech MOMO wel instellen bij de controls maar de "wheel options" blijft grijs (kan hem niet selecteren).
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Als m'n warez versie niet online kan, zeker ja.
Alleen grote titels heb ik origineel, ik download ze meestal om ff te checken of ze het geld waard zijn, een demo is meestal zo gekortwiekt
Alleen grote titels heb ik origineel, ik download ze meestal om ff te checken of ze het geld waard zijn, een demo is meestal zo gekortwiekt
Resize je pics voordat je ze post!
edit: never mind
edit2: naja, der staat nog steeds "voordat", en besides, ik kon niet ruiken dat jij m al aan t editten was.
[ Voor 26% gewijzigd door bigfoot1942 op 13-11-2004 17:14 ]
sjies, anders geef je me ff de tijd om een tikfoutje te verbeteren
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
als ik nou men huidige ooto in wil ruilen, krijg ik dan gewoon al men geld van de goodies die er op zittne terug?
word trouwens die muts die op dat loading scherm staat nu al zat

[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 13-11-2004 17:13 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Kun je nu ook vinyls (geen unieke dingen, gewoon die stickers; vlammen etcetera) over bv. een luchtinlaat op de motorkap plakken?
Of moet je die dan weer naar "stock" veranderen?
Of moet je die dan weer naar "stock" veranderen?
tjah daarom heb ik ook de intro fixTepelStreeltje schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:13:
als ik nou men huidige ooto in wil ruilen, krijg ik dan gewoon al men geld van de goodies die er op zittne terug?
lig het aan mij of is het hele snelheids gvoel eruit, ik vind alles zo sloom gaan?
If it aint broke, fix it till it is!
Hoe kom je op 74%? Ik zit na career mode op 70%GTOfire schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:03:
woei, nog niet alle races gehad in career mode (van die dingen die niet op je kaart staan, ben ik simpelweg niet allemaal tegen gekomen), maar wel de laatste race die ergens voor meetelt gehad. Ziekelijk eenvoudig vergeleken met wat ik voor die tijd af en toe heb lopen kutten
[afbeelding]
Het lijkt me sterk dat er aan 30% van die hidden races zijn

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Niet zeurenSH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:06:
[...]
Ow? Jij hebt um een week voor de officieele release al gekocht en bezorgd gekregen?
Dit hele topic gaat over een warez game, niet zeuren dus.
@Hierboven, ik zal het eens proberen =)
Ik wil um kopen 
Duurt nog zo lang voordat ik um heb
Duurt nog zo lang voordat ik um heb

offtopic:
Misschien toch even iets neerhalen voordat ikbucks uit ga geven...
Misschien toch even iets neerhalen voordat ikbucks uit ga geven...
dat snap ik ookjarnotjuh schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:57:
[...]
omdat dat warez is...mag hier niet...
Verwijderd
Heeft iemand een save game voor mij waarin je het al bijna of helemaal uitgespeelt hebt?
Ben nu zelf ongeveer op de helft met een redelijke focus maar het heb wel zo'n beetje gezien eigenlijk. Wil nu dus gewoon nog ff racen in de snelste wagen van het spel zeg maar.
Ben nu zelf ongeveer op de helft met een redelijke focus maar het heb wel zo'n beetje gezien eigenlijk. Wil nu dus gewoon nog ff racen in de snelste wagen van het spel zeg maar.
Eej, je hebt als je 100% hebt dan wel alles unlocked maar ken je nog wa met het spel? Ik bedoel alsk nu customize doe, hoe kan ik al die mooie audio dan laten zien en die mooie flashende inside neon enz? Ik vind het maar gaar dat er geen showoff mode is ofzo
Uh.heb dus net zo'n stuurtje gekocht. Welk profiel gebruik je? Of heb je derzelf een in elkaar geflanst? zou je em online kunnen zetten?StuiTeR schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:49:
[...]
ik ziet hier lekker in mun playseat met een logitech force feedback en dat gaat errugggg lekker.
weet iemand trouwens hoe ik die binnenspiegel kan disabalen ? vind hem errug lastig
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat lijkt me inderdaad wel vet ja!, hood open, deuren open, en dan foto's makenBioHazard schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:22:
Eej, je hebt als je 100% hebt dan wel alles unlocked maar ken je nog wa met het spel? Ik bedoel alsk nu customize doe, hoe kan ik al die mooie audio dan laten zien en die mooie flashende inside neon enz? Ik vind het maar gaar dat er geen showoff mode is ofzo
Verwijderd
Wat zitten er nou toch veel bugs in NFSU2.bAdmuTs schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:39:
Had net een rare bug, was even terug naar windows gegaan en toen ik weer verder ging was me sound weg (behalve menu sound) en me needle van me snelheidsmeter bleef hangen, na 1 min ofzo was het weer weg.
[afbeelding]

Schijnbaar heb ik hem net uitgespeeld... tenminste dat zei die chick dat er verder geen events meer waren. In m'n careerstatus staat het totaal nog op 64% of zo maar dat stond ie halverwege het spel ook al. 
Het meeste is nu unlocked alleen heb ik nog steeds geen access tot de wide body kits. Mgoed als er iemand is die de savegame wil hebben kan hij of zij me dan vertellen welk dat bestand dat in godsnaam is? Ik zie tig mapjes bij "Local Settings\Application Data\NFS Underground 2" alleen ik weet niet welke het is.
Ow en nog een picje van m'n pimping Hummer. Van nul naar honderd in 16 seconden
en top speed 328 km/u
Het meeste is nu unlocked alleen heb ik nog steeds geen access tot de wide body kits. Mgoed als er iemand is die de savegame wil hebben kan hij of zij me dan vertellen welk dat bestand dat in godsnaam is? Ik zie tig mapjes bij "Local Settings\Application Data\NFS Underground 2" alleen ik weet niet welke het is.
Ow en nog een picje van m'n pimping Hummer. Van nul naar honderd in 16 seconden

weet je zeker dat je hem hebt uitespeeld? heb je alle shops al gevonden?
JupM1lamb3r schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:46:
weet je zeker dat je hem hebt uitespeeld? heb je alle shops al gevonden?
(tenzij nfs liegt natuurlijk)
Zit een verschil in uitspelen (100%) en uitspelen (64%)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Legale versie? Het zou kunnen dat je de illegale versie niet volledig uit kan spelen vanwege een of andere beveiliging (aangezien je status @ 60% blijft). Denk aan DTM race driver waar ze dit soort geintjes ook hadden.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
je hebt ook alle races op de worldmap gespeeld? (world map die je via je garage kan berijken, dit is een andere als onder m zit)
heeft iemand de volgorde van de auto's die je unlocked, dan kan ik er naar uitkijken wanneer ik bijvoorbeeld de impreza/lancer unlock
Verwijderd
Ik wil een paar saved games gebruiken van een ander maar ik kan bij Documents&Settings nergens vinden waar een nfs u dir staat!
Zelfs niks kunnen vinden op de D schijf waar game installed staat! Users aanmaken en opslaan in spel wil wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 18:18 ]
Komaan, waar blijven die savegames? 
In mijn documenten zitten die ergens...Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:18:
![]()
![]()
Ik wil een paar saved games gebruiken van een ander maar ik kan bij Documents&Settings nergens vinden waar een nfs u dir staat!
Zelfs niks kunnen vinden op de D schijf waar game installed staat! Users aanmaken en opslaan in spel wil wel.
[ Voor 85% gewijzigd door ETzPliskin op 13-11-2004 18:27 ]
Dat waren bij mij de laatste auto's die geunlocked werden op de Nissan Skyline na.sdk schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:12:
heeft iemand de volgorde van de auto's die je unlocked, dan kan ik er naar uitkijken wanneer ik bijvoorbeeld de impreza/lancer unlock
Verwijderd
Ik heb ondertussen alle upgrades unlocked.
En naar mijn idee ook alle shops gevonden.(als ik op T druk geeft ie alles VOL!)
Maar ik heb nog steeds geld te kort om nog even een dikke bak volledig op te fokken.
Ik zit ondertussen net ff iets over de 50% heen.. wat kan ik nu nog verwachten in het spel?
M'n laatste unlocked car is de impreza !
En naar mijn idee ook alle shops gevonden.(als ik op T druk geeft ie alles VOL!)
Maar ik heb nog steeds geld te kort om nog even een dikke bak volledig op te fokken.
Ik zit ondertussen net ff iets over de 50% heen.. wat kan ik nu nog verwachten in het spel?
M'n laatste unlocked car is de impreza !
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 18:34 ]
hebbie meer mense hier last van?nope, kheb wel v1.1 maar als ik bij online wil inloggen of een acount wil aanmaken krijg ik: downloading terms & conditions en vervolgens failed to download terms & conditions. Dit probleem had ik bij de demo ook al
[ Voor 74% gewijzigd door naps op 13-11-2004 18:37 ]
welllu, ik heb hem gewoon ingesteld als onder nfsu1YellowNeck schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:26:
[...]
Uh.heb dus net zo'n stuurtje gekocht. Welk profiel gebruik je? Of heb je derzelf een in elkaar geflanst? zou je em online kunnen zetten?
nog even over die blokjes, jaja ik weet het maarre is dit nu zoals het zou moeten zijn ???

ik heb hem op 1280x1024 staan met full detail. toch vind ik hem vergeleken met nfsu1 erg lelijk.
Ziet het er bij jullie ook zo uit ??
Mja, zo ongeveer wel, maar heb je die idiote 'road reflection' ook uitstaan ?
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verborgen mappen aan?Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:18:
![]()
![]()
Maarre ff terug over die muts....brooke burke...wel leuk tog?
En ik had ergens gelezen dat als je voordat je je auto verkoopt alle upgrades eraf haalt, dat er daarna "owned" ofzo bij die upgrade staat en dat je die dan vervolgens op je nieuwe auto kan zetten...klopt dat?
PS: ik heb het spel zelf namelijk nog niet, kan niet testen...
Ik vind het ook lelijker geworden dan NFSU1... Maarja, niet extreem lelijk ofzo.
Even een (misschien dom) vraagje, maar is er een manier om auto's te verkopen?
Ik krijg ze alleen ingeruilt voor andere.. Maar ik wil er eentje verkopen zodat ik meer geld heb om een ander te upgraden

Die golf wil ik kwijt.. Lelijk kreng.. Heb nou de Audi A3 en die wil ik wat meer upgrade (zonder te cheate
)
Ik krijg ze alleen ingeruilt voor andere.. Maar ik wil er eentje verkopen zodat ik meer geld heb om een ander te upgraden

Die golf wil ik kwijt.. Lelijk kreng.. Heb nou de Audi A3 en die wil ik wat meer upgrade (zonder te cheate
[ Voor 6% gewijzigd door Sluuut op 13-11-2004 19:45 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
c:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:43:
Weet iemand waar je profile wordt opgeslagen als je op een andere pc wil verder spelen?
//edit: je zou ook kunnen zoeken (f3) op laatste datum bestanden gewijzigd ofzo...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 19:45 ]
Verwijderd
Ik geloof niet dat je auto's kan verkopen.Sluuut schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:44:
Ik vind het ook lelijker geworden dan NFSU1... Maarja, niet extreem lelijk ofzo.
Die golf wil ik kwijt.. Lelijk kreng.. Heb nou de Audi A3 en die wil ik wat meer upgrade (zonder te cheate)
je kan auto's alleen inruilen tegen nieuwe, dus als je een nieuwe auto wil kan dat gewoon. Je kan alleen geen geld krijgen door je auto te verpatsen, beetje jammer.
Ik heb nog ff door gecrosst in career mode en als die muts zegt dat er geen races meer zijn dan heb je het 'verhaal' helemaal uitgespeeld. Echter, er zijn dus ook tig (echt veel) races geweest die niet op de kaart zijn aangegeven, maar die je gewoon met rondrijden tegen kon komen als je ergens langs de weg zo'n race icoontje zag. Die races maken het verschil tussen 76% career completion status en 100%. Ik had nl toen ik de 'laatste' race reed 74% completed.
Dus ik terug naar de garage, world map erbij, en dan door de events bladeren, in stage 1 alleen al 2 races Not Completed. In stage 2 waren dit er al 6 ofzow, stage 3 - 5 heb ik niet eens geteld, maar dat waren dr proportioneel net zo tering veel. Na een stuk of 5 van die races gedaan te hebben stond mn teller ineens op 76%
Met dat soort races zul je dus ook wide body kits in career mode unlocken, je hebt er alleen niet veel aan, want je kan ze in quick race al gratis krijgen en dan mag je nog zelf je races uitzoeken ook
Ik beschouw mijn savegame dus nu ook maar mooi als uitgespeeld, want ik kan alles aan en op mn auto verbouwen wat er maar in het spel zit (al komt dat erop neer dat ik het vaak hou met net-niet-top-onderdelen kwa visual rating, omdat ik bijv. de Sweeper bumpers + sideskirts veel mooier vindt dan de level 3's of wide body kits. Kheb nu een prachtige Supra van rating 8.nogwat en een 3000GT waar ik niks meer aan wil veranderen die net geen 9 is. Alleen mn RX-7 heeft rating 10 omdat ik die dus voor de gein compleet van carbon fibre heb, vinden ze blijkbaar geil daar bij EA.
Ik heb nog ff door gecrosst in career mode en als die muts zegt dat er geen races meer zijn dan heb je het 'verhaal' helemaal uitgespeeld. Echter, er zijn dus ook tig (echt veel) races geweest die niet op de kaart zijn aangegeven, maar die je gewoon met rondrijden tegen kon komen als je ergens langs de weg zo'n race icoontje zag. Die races maken het verschil tussen 76% career completion status en 100%. Ik had nl toen ik de 'laatste' race reed 74% completed.
Dus ik terug naar de garage, world map erbij, en dan door de events bladeren, in stage 1 alleen al 2 races Not Completed. In stage 2 waren dit er al 6 ofzow, stage 3 - 5 heb ik niet eens geteld, maar dat waren dr proportioneel net zo tering veel. Na een stuk of 5 van die races gedaan te hebben stond mn teller ineens op 76%
Met dat soort races zul je dus ook wide body kits in career mode unlocken, je hebt er alleen niet veel aan, want je kan ze in quick race al gratis krijgen en dan mag je nog zelf je races uitzoeken ook
Ik beschouw mijn savegame dus nu ook maar mooi als uitgespeeld, want ik kan alles aan en op mn auto verbouwen wat er maar in het spel zit (al komt dat erop neer dat ik het vaak hou met net-niet-top-onderdelen kwa visual rating, omdat ik bijv. de Sweeper bumpers + sideskirts veel mooier vindt dan de level 3's of wide body kits. Kheb nu een prachtige Supra van rating 8.nogwat en een 3000GT waar ik niks meer aan wil veranderen die net geen 9 is. Alleen mn RX-7 heeft rating 10 omdat ik die dus voor de gein compleet van carbon fibre heb, vinden ze blijkbaar geil daar bij EA.
Verwijderd
Voor iedereen die het wil heb ik een aardig alles unlockte savegames.
volg de link: http://members1.chello.nl/~d.vtrigt/savegames.rar
Hij is 100% uitgespeelde onderdelen. Hij doet het nu wel
Hij is 100% uitgespeelde onderdelen. Hij doet het nu wel
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 20:06 ]
Verwijderd
je link werkt nietVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:56:
Voor iedereen die het wil heb ik een aardig alles unlockte savegames.
eerst zelf proberen zvm te komen
Ik vind het trouwens een enorm goed spel,
alleen vind ik de career mode niet helemaal even duidelijk.
juistem, voor de liefhebbers dan maar, zodat je iig alle parts kan combineren enzow, de 100% parts unlocked savegame:
1. Open NFSU2
2. Maak een nieuw profile aan, om het even welke naam
3. Sluit NFSU2
4. kopieer dit bestand naar je C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\profiel-naam\ map (rechter muisknop, opslaan als)
5. vervang het bestand dat er al staat door de nieuwe savegame, en zorg dat de nieuwe de filenaam van de oude krijgt.
6. start NFSU2 en laadt het nieuwe profiel onder de naam die je zelf bij 2 hebt opgegeven
7. veel plezier.
Career mode is dus op 76% ofzow door de hidden races die ik niet gedaan heb. Echter, in main menu -> customize kun je alles wat er maar in het spel kan op en aan je quick-race (en prolly LAN-online) auto sleutelen.
Denk er ff aan dat je je muziek weer aan zet mocht je dat willen, ik werd zo schijtziek van snoop dogg dat ik winamp ben gaan gebruiken voor het achtergrondgeluid
Heh, trigt was eerder terwijl ik aan het posten was
1. Open NFSU2
2. Maak een nieuw profile aan, om het even welke naam
3. Sluit NFSU2
4. kopieer dit bestand naar je C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\profiel-naam\ map (rechter muisknop, opslaan als)
5. vervang het bestand dat er al staat door de nieuwe savegame, en zorg dat de nieuwe de filenaam van de oude krijgt.
6. start NFSU2 en laadt het nieuwe profiel onder de naam die je zelf bij 2 hebt opgegeven
7. veel plezier.
Career mode is dus op 76% ofzow door de hidden races die ik niet gedaan heb. Echter, in main menu -> customize kun je alles wat er maar in het spel kan op en aan je quick-race (en prolly LAN-online) auto sleutelen.
Denk er ff aan dat je je muziek weer aan zet mocht je dat willen, ik werd zo schijtziek van snoop dogg dat ik winamp ben gaan gebruiken voor het achtergrondgeluid
Heh, trigt was eerder terwijl ik aan het posten was
[ Voor 7% gewijzigd door GTOfire op 13-11-2004 20:05 ]
Verwijderd
Wie kan me de link geven van de v1.1 patch aangezien ik die niet gegoegled krijg.
Wat is er ook allemaal veranderd in de update?
Er bestaat geen TT RS versie dacht ik
spoiler: plaatje met alles shops:
http://www.xs4all.nl/~bravel/webfolder/pc/misc/shops.jpg
http://www.eagames.com/of...derground2/us/patches.jspVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:07:
Wie kan me de link geven van de v1.1 patch aangezien ik die niet gegoegled krijg.
als je die "andere" zoekt is dat een warezrequest
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
uuuh even een praktisch vraagje. Ik heb de luxe van een playseat met een logitech stuurtje alleeeeenn. als ik dus in explore modus zit moet ik elke x opstaan, naar keybord toe om dingen in te stellen etc omdat ik niet genoeg keys heb op mun stuur om alles te regelen. dan dus snel weer in de stoel springen en racen. Nu kan ik wel mun logitech dual action aansluiten en daar alles mee regelen alleen werkt dan mun force feedback van het stuur niet meer
Ik kan ook mijn keybord niet naast de seat zetten.
Heeft iemand dit al handig opgelost ? of weet iemand hoe ik toch mun force feedback houd terwijl ook een gamepad is aangesloten ???
oja ennnu ik moest dus ook van de snol naar de carlot en mocht mijn 2e auto uitzoeken. Allemaal leuk maar volgens de worldmap heb ik stage 1 completed alleen wat nu ?? hoe kom ik nu verder en kan ik upgrade dingen unlocken ?? ben het een beetje beu in mun standaard 240
Heeft iemand dit al handig opgelost ? of weet iemand hoe ik toch mun force feedback houd terwijl ook een gamepad is aangesloten ???
oja ennnu ik moest dus ook van de snol naar de carlot en mocht mijn 2e auto uitzoeken. Allemaal leuk maar volgens de worldmap heb ik stage 1 completed alleen wat nu ?? hoe kom ik nu verder en kan ik upgrade dingen unlocken ?? ben het een beetje beu in mun standaard 240
[ Voor 18% gewijzigd door Ray op 13-11-2004 20:20 ]
Ik zit momenteel aan het einde van stage 1 van NFS underground, nou kreeg ik een mail van rachel dat ik naar de car lot moest, nou ben ik daar en ga naar binnen en dan?
Welke auto moet ik ruilen of wat moet ik doen
Ik rijd momenteel in de 240...
Welke auto moet ik ruilen of wat moet ik doen
Ik rijd momenteel in de 240...
Begin singleplayer een beetje zat te worden, teveel herhaling en de races duren nu toch echt te lang en je krijgt er te weinig voor terug
.
Net met me broertje over LAN gedaan en dat is echt kewl, hij met ze peugeotje en ik met me corolla allebei alles lvl 2 en ecu lvl 3 en ik ben veeel sneller in de bochten maar hij is weer sneller op het rechte stuk, das echt een hoop lol
.

Net met me broertje over LAN gedaan en dat is echt kewl, hij met ze peugeotje en ik met me corolla allebei alles lvl 2 en ecu lvl 3 en ik ben veeel sneller in de bochten maar hij is weer sneller op het rechte stuk, das echt een hoop lol
Waar kan je trouwens de kleur van je auto veranderen?
@Sluuut
Bij een Graphics Shop, dit zijn de donker-rode stippen.
5 posts boven jouw post staat wel een map met de locaties van de shops. Daarop kan je dus even kijken als je dit geen spoiler vindt.
Bij een Graphics Shop, dit zijn de donker-rode stippen.
5 posts boven jouw post staat wel een map met de locaties van de shops. Daarop kan je dus even kijken als je dit geen spoiler vindt.
[ Voor 53% gewijzigd door Copyman op 13-11-2004 20:26 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Bij de garage met het rode bolletje (graphics shop)Sluuut schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:22:
Waar kan je trouwens de kleur van je auto veranderen?
En dan bij paint -> base color ofzo
edit: spuit heel veel
[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 13-11-2004 20:25 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[quote]GTOfire schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:04:
juistem, voor de liefhebbers dan maar, zodat je iig alle parts kan combineren enzow, de 100% parts unlocked savegame:
quote]
yeah thx m8, die gto rijdt echt wel lekker !!
quote]
yeah thx m8, die gto rijdt echt wel lekker !!
[ Voor 13% gewijzigd door Ray op 13-11-2004 20:34 ]
Zo ff een drag testje gedaan met mun nissan skyline GTR

Met alle parts op niveau 3, rijd wel aso lekker dit ding
Right for all the wrong reasons.
Ik heb zelf op dit moment de Hyundai huppeldepup V6 en de Lincoln Navigator. Maar ik heb bijvoordbeeld auto's als de VW Golf nog niet geunlocked. Klopt het dat die pas later komen, of mis ik gewoon auto's?
Bij de ene player is de unlock volgorde anders als bij de ander...King_Louie schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:42:
Ik heb zelf op dit moment de Hyundai huppeldepup V6 en de Lincoln Navigator. Maar ik heb bijvoordbeeld auto's als de VW Golf nog niet geunlocked. Klopt het dat die pas later komen, of mis ik gewoon auto's?
Over het algemeen is hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je geunlockt krijgt. Maar wat ik me af vraag heeft iemand al de Porsche Cayenne of de Ferrari Modena (360) gezien?
Zitten die er in danSebazztiaan schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:51:
Over het algemeen is hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je geunlockt krijgt. Maar wat ik me af vraag heeft iemand al de Porsche Cayenne of de Ferrari Modena (360) gezien?

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 13-11-2004 20:59 ]
Wanneer krijg je die Peugeot 106 en de Opel Corsa 1.8 GSI???
ik ben al heel erg ver maar heb die bakken nog steeds niet en vind de corsa UBER vet...
ik ben al heel erg ver maar heb die bakken nog steeds niet en vind de corsa UBER vet...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Kheb ergens een lijst gezien met welke autos er allemaal inzitten, maar kan die niet meer vinden
Zou iemand die hier kunnen posten?

Verwijderd
corsa en 106 zitten alleen in de europese versie en idereen hier speelt de illegale versie die uit de vs komt!
zo, ik heb ALLES unlocked
kostte me ff wat tijd, maar hier is een van de resultaten, ding rijdt voor geen meter maar ziet er wel grappig uit ben btw pas op 69% van et totale spel
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ja precies, en ik weet toch echt 100% zeker dat daar een porsche Cayenne in zat. Onder de Bling-Bakken zeg maar!Juan schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:07:
Kheb ergens een lijst gezien met welke autos er allemaal inzitten, maar kan die niet meer vinden![]()
Verwijderd
Hoe kan je je auto verven? heb al in die garage en bodyshop gekeken maar daar kan het niet?
Heel erg bedankttttt! Het helpt inderdaad, eindelijk opgelostToolzman schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:08:
Voor de mensen die ook last hebben van die vreemde grote pixels.
Bij de graphics options die kwaliteit slider helemaal open gooien en nu de game afsluiten en daarna weer opstarten. Zet daarna de graphics weer zo als je ze had staan. Misschien helpt dit bij mij tenminste wel. Hopelijk wordt dit snel opgelost met een patch ofzo.
Ik hoop alleen dat ze hiervoor heel snel een patch vinden want ik moet dit elke keer opnieuw doen als ik de spel opstart..

Cars in NfS Underground 2
2003 Acura RSX Type S (Only in North American version))
2004 Audi A3
2004 Audi TT
2004 Cadillac Escalade
2003 Ford Focus ZX3
2005 Ford Mustang GT
2000 Honda Civic Coupe Si (Only in North American version))
2004 Hummer H2
2003 Hyundai Tiburon GT
2004 Infiniti G35
2002 Lexus iS300
2004 Lincoln Navigator
1999 Mazda Miata - MX5
1995 Mazda RX-7
2004 Mazda RX-8
1999 Mitsubishi 3000 GT
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII
1992 Nissan 240sx
2003 Nissan 350Z
2003 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Nissan Skyline R34 GTR
Opel/Vauxhall Corsa (Not in North American version))
Peugeot 106 (Not in North American version))
2003 Peugeot 206 GTI
2004 Pontiac GTO
2004 Subaru WRX STI
2003 Toyota Celica GT-S
1987 Toyota Corolla GTS (AE86)
1998 Toyota Supra
2003 Volkswagen Golf GTI
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cars.php?lang=eng
geen porches & ferrari's dus, maar dat leek me ook al heel onwaarschijnlijk
2003 Acura RSX Type S (Only in North American version))
2004 Audi A3
2004 Audi TT
2004 Cadillac Escalade
2003 Ford Focus ZX3
2005 Ford Mustang GT
2000 Honda Civic Coupe Si (Only in North American version))
2004 Hummer H2
2003 Hyundai Tiburon GT
2004 Infiniti G35
2002 Lexus iS300
2004 Lincoln Navigator
1999 Mazda Miata - MX5
1995 Mazda RX-7
2004 Mazda RX-8
1999 Mitsubishi 3000 GT
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Mitsubishi Lancer EVO VIII
1992 Nissan 240sx
2003 Nissan 350Z
2003 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Nissan Skyline R34 GTR
Opel/Vauxhall Corsa (Not in North American version))
Peugeot 106 (Not in North American version))
2003 Peugeot 206 GTI
2004 Pontiac GTO
2004 Subaru WRX STI
2003 Toyota Celica GT-S
1987 Toyota Corolla GTS (AE86)
1998 Toyota Supra
2003 Volkswagen Golf GTI
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cars.php?lang=eng
geen porches & ferrari's dus, maar dat leek me ook al heel onwaarschijnlijk
heee, voor mensen die nog niet de 1.1 update hebben gedraaid !! doen !! ik had eerst de "verkeerde" maar na goed patchen is het hele grafische blokjes gedoe een stuk beter geworden en het hele spel loopt een stuk sneller !
Misschien ahndig voor de mensen die hun auto per ongeluk hebben ingeruild (of voor de luie mensen onder ons;))
Cheats for the PC - Version
In the "Press Enter"-Screen type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
regmebaby 20000 start money in career mode
opendoors Unlock disctricts
ordermybaby Unlock all cars
gimmevisual1 Unlock all visual upgrades Level 1
gimmevisual2 Unlock all visual upgrades Level 2
needperformance1 Unlock all performance parts Level 1
needperformance2 Unlock all performance parts Level 2
goforoldspice Unlock Old Spice vinyl
needmybestbuy Unlock Best Buy vinyl
gotmycingular Unlock Cingular Sponsor vinyl
gottahavebk Unlock Burger King vinyl
gottaedge Unlock Edge Sponsor vinyl
davidchoeart (presumably vinyl)
shinestreetbright (?)
wantmyd3 (?)
wannacapone (presumably vinyl)
gimmechingy (presumably vinyl)
yodogg (presumably vinyl/Snoop Dogg Special)
tunejapantuning (presumably vinyl)
Cheats for the PS2 - Version
In the Main Menu type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right Best Buy Car
Cheats for the Xbox - Version
In the Main Menu type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cheats.php?lang=eng
In the "Press Enter"-Screen type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
shinestreetbright (?)
wantmyd3 (?)
klaar 

Maar nog steeds geen widebody kits
Ik denk dat je die dan krijgt door outrun te doen ofzow, net als mn unique velgen en engine

Maar nog steeds geen widebody kits

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Waar heb je deze bugfix precies gedownd, kan hem nie vindeRicardo87 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:02:
[...]
Ditzelfde probleem had ik ook, nadat ik mijn drivers naar Catalyst 4.10 had geupdated en de nieuwste bugfix van de EA website had afgehaald werkte alles correct.
Kan die 0-100 km/h tijd niet lager ? Dit is mijn tijd met een ford Mustang:primemaximuz schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:37:
Zo ff een drag testje gedaan met mun nissan skyline GTR![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is niet eens met lvl 3 turbo, nos, tires en gearbox.
wees eens aardig en zet je save game online
mail of msn maar at: chester.leetmaster [at] gmail.com
Ik zet mn saves niet online omdat die links te snel worden doorgegeven enzow
Ik zet mn saves niet online omdat die links te snel worden doorgegeven enzow

dit is mijn auto waar ik in rijd

ik ben nog niet zow ver maar dat komt nog wel
ik ben nog niet zow ver maar dat komt nog wel
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Damn dat is snelHans1990 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:03:
[...]
Kan die 0-100 km/h tijd niet lager ? Dit is mijn tijd met een ford Mustang:
[afbeelding]
Keb mijn tijd ook nog een beetje verbeterd, (ik denk dat ik hard te kort schiet op het schakelen
Klik<-- Overigens heb ik de nos boost wel wat korter en krachtiger gemaakt om dat te halen
Right for all the wrong reasons.
Ik heb nu ff de patch eroverheen gezet, maar kan iemand zeggen waar je in het spel kan zien welke versie je hebt?
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
een porsche cayenne lijkt me wel vet :P! wel zonder tuning....
hopelijk komt er eens een mod kit voor deze game
merk je trouwens verschil in wegligging met verschillende spoilers?
ik vind wel jammer dat er geen R32 33 en 35 skyline in zit, om te tunen zijn de 32 en 33 veel cooler als de 34!
Auto's die ik mis in deze game incl. bling auto's :
Hummer 1
Porsche Cayenne
Nissan Skyline R32,R33,R35 GT-R
Viper GTS(-r)
Honda NSX
BMW 328/M3
BMW M5
BMW Z4
Audi A4/A6
Mercedes SLK
Mercedes CLK/CL
Chevrolet Corvette C6 & Stingray
70's Ford Mustang
Sprinter Trueno (Toyota?)
Mini Cooper
Opel Speedster
Ook mis ik wat oude roest bakken... lijkt me leuk de game te beginnen met een auto waar werkelijk roest op zit waarmee je oma niet mee over straat durft, en dan daarmee races winnen en zo je wagen VET maken
Dat was het wel zo'n beetje
hopelijk komt er eens een mod kit voor deze game
merk je trouwens verschil in wegligging met verschillende spoilers?
ik vind wel jammer dat er geen R32 33 en 35 skyline in zit, om te tunen zijn de 32 en 33 veel cooler als de 34!
Auto's die ik mis in deze game incl. bling auto's :
Hummer 1
Porsche Cayenne
Nissan Skyline R32,R33,R35 GT-R
Viper GTS(-r)
Honda NSX
BMW 328/M3
BMW M5
BMW Z4
Audi A4/A6
Mercedes SLK
Mercedes CLK/CL
Chevrolet Corvette C6 & Stingray
70's Ford Mustang
Sprinter Trueno (Toyota?)
Mini Cooper
Opel Speedster
Ook mis ik wat oude roest bakken... lijkt me leuk de game te beginnen met een auto waar werkelijk roest op zit waarmee je oma niet mee over straat durft, en dan daarmee races winnen en zo je wagen VET maken
Dat was het wel zo'n beetje
[ Voor 102% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 22:54 ]
Pfff, echt wel om van te watertanden.
Schone windows, en knallen maar met m'n wheeltje =)
Het leukst is nogwel als je tegenstanders je proberen de vangrail in te persen,
dan moet ik me stuurtje goed vasthouden, mja, ze maken geen schijn van kans
Don3k schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:18:
Voor all the ricers out there, this is the way it should be done![]()
anyways... NFSU is beetje dom opgezet om het maar zo even te zeggen... ik hoef geen spoiler, ik hoef geen roof scope. standaard achterbumper is de mooiste etc. Nu heb ik mijn perfecte auto, maar geen style points. Hoe dom kunnen ze zijn.
[afbeelding]
maare, heb jij alles op high staan?
[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 13-11-2004 23:03 ]
Verwijderd
weet je hoe onrealistisch die tijd is in het echtHans1990 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:03:
[...]
Kan die 0-100 km/h tijd niet lager ? Dit is mijn tijd met een ford Mustang:
[afbeelding]

Woeiiii....ik heb me suf gezocht naar cheats..DJ-R schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:37:
Misschien ahndig voor de mensen die hun auto per ongeluk hebben ingeruild (of voor de luie mensen onder ons;))
shinestreetbright (?)
wantmyd3 (?)
Heb totaal geen zin en geduld om het hele spel uit te gaan racen.
Thx m8...:)
Daarom is et een gameVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:03:
[...]
weet je hoe onrealistisch die tijd is in het echt![]()
check de map die al vaker is langsgekomenVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:03:
Waar kan je je auto verven of van die stickers erop plakken?
Jammer dat er niet meer outrunners zijn. Dat vind ik juist het gaafst! Inmiddels heb ik mijn wagen grotendeels op level 2 van alles, dus ik ben nog lang niet klaar, maar wat mij betreft mogen er veel meer outrunners bij!
Er is niets gaver dan je eigen route bepalen, dwars door de stad, met als doel je tegenstander van je af te schudden. Dat je daar nog bijzonder leuke prijzen mee kunt winnen, is bijzaak voor mij.
Er is niets gaver dan je eigen route bepalen, dwars door de stad, met als doel je tegenstander van je af te schudden. Dat je daar nog bijzonder leuke prijzen mee kunt winnen, is bijzaak voor mij.
heeft nog iemand auto's die aan mijn geposte lijstje toegevoegd kunnen worden
?
heee hoe pak jij dat aan met je wheel ? ik zit met het probleem dat ik niet genoeg wheel knoppen heb dus in explore modus moet ik of een keybord / gamepad erbij gebruiken. Gebruik ik de pad werkt mun force feedback niet meer. Keybord kan wel maar daar kan ik niet bij aangezien ik in een playseat zit en geen wireless keybord heb / geen plek om hem neer te zetten...........plz inform meSH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:43:
Pfff, echt wel om van te watertanden.
moet zeggen spel begint er ook steeds gaver uit te zien, of zou dat door het bier komen
[ Voor 7% gewijzigd door Ray op 13-11-2004 23:14 ]
Jammer dat er niet van die car mods zijn zoals dat wel het geval was in voorgaande NFS spellen. Ik kan me nog herinneren dat ik dagen lang auto's aan het downloaden was voor NFS 
Zou eigenlijk ook hier moeten kunnen, zonder dat oude auto's vervangen worden (dus gewoon auto's toevoegen, die op een bepaalde plek te verkrijgen zijn via één of andere mod. Sja... nostalgie...
Zou eigenlijk ook hier moeten kunnen, zonder dat oude auto's vervangen worden (dus gewoon auto's toevoegen, die op een bepaalde plek te verkrijgen zijn via één of andere mod. Sja... nostalgie...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!