Mss komt dat nog, het game is nog maar uit dus heb ff geduldproller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:15:
Jammer dat er niet van die car mods zijn zoals dat wel het geval was in voorgaande NFS spellen. Ik kan me nog herinneren dat ik dagen lang auto's aan het downloaden was voor NFS
Zou eigenlijk ook hier moeten kunnen, zonder dat oude auto's vervangen worden (dus gewoon auto's toevoegen, die op een bepaalde plek te verkrijgen zijn via één of andere mod. Sja... nostalgie...
^^ waar zijn de mods voor het originele NFS:U? Nooit wat van gemerkt eik 
Dus ik ga dit topic ff in de gaten houden hoor

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 13-11-2004 23:17 ]
bestaan die dan?proller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:17:
^^ waar zijn de mods voor het originele NFS:U? Nooit wat van gemerkt eik
Daarom vroeg ik het dus ook voor NFS:U2
(vorige pagina denks).
Ik hoop dus dat er nu wél mods uitkomen, itt NFS:U...
ik vind dat ze gewoon een Software Devellopment kit moeten uitbrengen van NFS:U2proller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:19:
Daarom vroeg ik het dus ook voor NFS:U2(vorige pagina denks).
Ik heb in het spel nu 1 auto waar ik alle races mee doe maar ik zou ook graag me 2e en 3e bak willen tunen alleen is allles daar gelocked.... Moet ik dan races winnen met die auto's? ze kunnen alleen lang niet mee komen met de tegenstanders die dus wel getuned zijn...
daag
Verwijderd
@The_Thijs©: Je moet met die auto's zelf naar de Shops (Performance Shop, Body Shop etc.) rijden je kan dit niet vanuit je Garage doen.
Verder vond ik het in het begin een k*t spel nu is het wel c00l
ik vind het nu vooral ook beter omdat ik op 1280*1024 kan spelen en verder in het speler worden de races leuker denk ik ofzo
Mijn Celica

Drag race Xvid 28MB
BTW cheats zijn voor n00bs
Verder vond ik het in het begin een k*t spel nu is het wel c00l
ik vind het nu vooral ook beter omdat ik op 1280*1024 kan spelen en verder in het speler worden de races leuker denk ik ofzo
Mijn Celica

Drag race Xvid 28MB
BTW cheats zijn voor n00bs
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 00:28 ]
Verwijderd
waar kan je dat "press-enter" menu vinden??DJ-R schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:37:
Misschien ahndig voor de mensen die hun auto per ongeluk hebben ingeruild (of voor de luie mensen onder ons;))
Cheats for the PC - Version
In the "Press Enter"-Screen type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
regmebaby 20000 start money in career mode
opendoors Unlock disctricts
ordermybaby Unlock all cars
gimmevisual1 Unlock all visual upgrades Level 1
gimmevisual2 Unlock all visual upgrades Level 2
needperformance1 Unlock all performance parts Level 1
needperformance2 Unlock all performance parts Level 2
goforoldspice Unlock Old Spice vinyl
needmybestbuy Unlock Best Buy vinyl
gotmycingular Unlock Cingular Sponsor vinyl
gottahavebk Unlock Burger King vinyl
gottaedge Unlock Edge Sponsor vinyl
davidchoeart (presumably vinyl)
shinestreetbright (?)
wantmyd3 (?)
wannacapone (presumably vinyl)
gimmechingy (presumably vinyl)
yodogg (presumably vinyl/Snoop Dogg Special)
tunejapantuning (presumably vinyl)
Cheats for the PS2 - Version
In the Main Menu type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right Best Buy Car
Cheats for the Xbox - Version
In the Main Menu type in the following cheatcodes (works only in Singleplayer!):
Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cheats.php?lang=eng
Verwijderd
gimmevisual1 werkt, maar gimmevisual2 niet. Minstens: Ik kan wide body kits en deuren niet "tunen".DJ-R schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:37:
Misschien ahndig voor de mensen die hun auto per ongeluk hebben ingeruild (of voor de luie mensen onder ons;))
Daarnaast kan ik in het customize menu na het typen van "ordermebaby" (ordermybaby geeft geen pingetje) alleen uit de standaard auto's kiezen.
Ik wil zo graag cheaten
Wat dacht je van nét voor het starten van het spel? Na het EA logo enzo, intro gebeuren, kom je op een scherm waar je éérst op een knop moet drukken alvorens je in het menu komtVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:42:
[...]
waar kan je dat "press-enter" menu vinden??
Was in de demo zo, was in NFS:U zo, dus denk nu hier ook
ff geinen hor 
ben maar wat aan het strooienRMB schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:42:
merk je trouwens verschil in wegligging met verschillende spoilers?
vast niet want je merkt ook niets van die kilo's meer subwoofers en bounce meuk
ik vind wel jammer dat er geen R32 33 en 35 skyline in zit, om te tunen zijn de 32 en 33 veel cooler als de 34!
maakt ook niks uit imho....
Auto's die ik mis in deze game incl. bling auto's :
Hummer 1ik moet er niet aan denken
![]()
Porsche Cayenne nog zo'n fijne bak voor de bochten
Nissan Skyline R32,R33,R35 GT-R alle 3 word een beetje veel van het goed he?
Viper GTS(-r) bagger wegligging wel leuk te tunen opzich maar voor dit spel wss niet goed geschikt door het gebrek aan mooie optische tuning die er is
Honda NSX helemaal mee eens!
BMW 328/M3 fout! is geen japstyle tuning bak
BMW M5 nog fouter (same)
BMW Z4 hu? dont do drugs!
Audi A4/A6 ook niet cool
Mercedes SLK boodschappenkar
Mercedes CLK/CL te zwaar![]()
Chevrolet Corvette C6 & Stingray bladveerophanging... wat moet ik nog meer zeggen?
70's Ford Mustang mja ... neem meteen een shelby
Sprinter Trueno (Toyota?) die zit er in?!barbaar! heiden!!!!!
Mini Cooper wel grappig idee eigenlijk, maar overduidelijk heeft EA geen licence met BMW omdat BMW geen pauper imago wil...
Opel Speedster geen tuning bak, zeg dan de MR2!!!
Ook mis ik wat oude roest bakken... lijkt me leuk de game te beginnen met een auto waar werkelijk roest op zit waarmee je oma niet mee over straat durft, en dan daarmee races winnen en zo je wagen VET maken
oftewel een sleeper, alleen in een game, tja... niet echt boeiend? in het echt wel heel leuk, dikke turbo op je standaard auto schroeven
Dat was het wel zo'n beetje
[ Voor 2% gewijzigd door Vandread op 14-11-2004 00:24 . Reden: typo ]
Tsja, zelfde probleem hier.StuiTeR schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:13:
[...]
heee hoe pak jij dat aan met je wheel ? ik zit met het probleem dat ik niet genoeg wheel knoppen heb dus in explore modus moet ik of een keybord / gamepad erbij gebruiken. Gebruik ik de pad werkt mun force feedback niet meer. Keybord kan wel maar daar kan ik niet bij aangezien ik in een playseat zit en geen wireless keybord heb / geen plek om hem neer te zetten...........plz inform me
moet zeggen spel begint er ook steeds gaver uit te zien, of zou dat door het bier komen
Zoveel knoppen heeft zo'n stuur gewo0n niet,
met m'n stuur kan ik gear up - gear down - handbrake & nitro, dan houdt ut op.
Mijn keyboard ligt er gelukkig wel naast
Zoals hierboven al gezegd is...bij het opstartscherm..Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:42:
[...]
waar kan je dat "press-enter" menu vinden??
Maar werken die codes bij jouw wel????
Ik krijg er niet 1 werkend
hm, nou toch maar eens dit spel gespeeld, want iedereen doet het 
Maar nu heb ik al die "donuts" op de map wegegespeeld, alle parts die geunlocked zijn gekocht. (tuning set 1 oid??) maar al het optische is nog gelocked, en verders heb ik geen idee wat ik nu moet doen om dingen te unlocken
Maar nu heb ik al die "donuts" op de map wegegespeeld, alle parts die geunlocked zijn gekocht. (tuning set 1 oid??) maar al het optische is nog gelocked, en verders heb ik geen idee wat ik nu moet doen om dingen te unlocken
PSN: DutchTrickle PVoutput
Lexus IS300
mooi geluid

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Nou heb ik na alles te hebben gelezen toch nog een vraagje .
Hoe zit dat nou precies met het inwisselen van auto's .
Rij nu zelf met een focus , maar misschien dat ik nog wel wil veranderen .
Kan ik dan "beter" niet te veel updaten of hoe gaat dat ?
Hoe zit dat nou precies met het inwisselen van auto's .
Rij nu zelf met een focus , maar misschien dat ik nog wel wil veranderen .
Kan ik dan "beter" niet te veel updaten of hoe gaat dat ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
alles wat je in die focus stopt ben je kwijt als je je gewenste auto gaat halen. Dus idd niet teveel geld erin stoppen, want je zult het veel leuker kunnen gebruiken bij je toekomstige auto. Begin met de URL races voor zover je ze kan doen, die unlocken nl de nieuwe auto's, zodat je zo snel mogelijk echt kan beginnen. 1 uitzondering: als je een auto wil die pas in stage 5 unlockt, dan interesseert het geen zak meer hoeveel geld je nu in die focus steekt, dat verdien je met 4 races in stage 4 wel weer terug
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Poeh, ik had een mazda RX7 gepimpt en dat ding heeft dus echt een geweldige handling. Het balkje handling scheelt nauwelijks met de audi TT maar het is echt een wereld van verschil. Met deze bak ben ik koning van de street X. URL's gaan ook veel gemakkelijker hiermee trouwens.
Oh, en wat voor top speed hebben jullie weten te krijgen. Tot nu toe heb ik 362.1 km/h kunnen halen met mijn TT met unique ECU. Dat is dus op de dyno met optimized settings. Het balkje staat maxed maar met meer unique onderdelen moet er meer uit te halen zijn, toch?

mijn RX7 met carbon fiber wide body kit
Oh, en wat voor top speed hebben jullie weten te krijgen. Tot nu toe heb ik 362.1 km/h kunnen halen met mijn TT met unique ECU. Dat is dus op de dyno met optimized settings. Het balkje staat maxed maar met meer unique onderdelen moet er meer uit te halen zijn, toch?

mijn RX7 met carbon fiber wide body kit
[ Voor 10% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 14-11-2004 03:14 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Heb je de manual niet gelezen wat bij de LEGALE versie zitVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:03:
Waar kan je je auto verven of van die stickers erop plakken?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 03:17 ]
Nee, want de legale versie is nog niet uit dus jij hebt die ook niet. Beetje reply van niks als je het mij vraagt. Je bent zelf ook illegaal bezig.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 03:17:
[...]
Heb je de manual niet gelezen wat bij de LEGALE versie zit

Om je auto te verven, stickers plakken e.d. moet je naar een graphics shop gaan (rode bolletje op je map).
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
lol maar dan moet je ze wel eerst vinden heFire_escape schreef op zondag 14 november 2004 @ 03:49:
Om je auto te verven, stickers plakken e.d. moet je naar een graphics shop gaan (rode bolletje op je map).
maar ik heb ze al wel gevonden hoor
[ Voor 8% gewijzigd door carlino op 14-11-2004 04:17 ]
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Mijn rides

Ik zit nu een beetje vast, ik heb alle rces die op de map en world map staan gedaan, maar krijg geen nieuwe. Ben nu al die andere gasten (oranje pijltjes) aannet pakken, hopelijk gaat ie dan verder.

Ik zit nu een beetje vast, ik heb alle rces die op de map en world map staan gedaan, maar krijg geen nieuwe. Ben nu al die andere gasten (oranje pijltjes) aannet pakken, hopelijk gaat ie dan verder.
Je bent toch niet op het punt waar je auto's een star rating van 6 moeten hebben he anders lukt het zo te zien idd niet.
Nee daar ben ik nog niet..... maar star rating van 6 kan ik met die infinity nog wel halen hoor
zit nog geen hydraulics onder.
Verwijderd
Hier is het nog erger, ik kan alleen maar races doen via worldmap. Of ik moet ze heel goed gaan zoeken. Andere gasten zijn weg, en ik moet naar een carlot waar niets gebeurt.Lawtje.com schreef op zondag 14 november 2004 @ 04:25:
Mijn rides
[afbeelding]
[afbeelding]
Patch naar 1.1 helpt niet (met 1.0 gespeeld), zou me savegame kapot zijn?
Ik hoorde dat nog 2-3 mensen hier last van hadden.... enig idee waar het aan ligt?
Ik speel totaal niet via de world map optie, ik druk gewoon op M dan klik ik op een lokatie (als ik het niet kan vinden) en lang leve de GPSVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 05:38:
[...]
Hier is het nog erger, ik kan alleen maar races doen via worldmap. Of ik moet ze heel goed gaan zoeken. Andere gasten zijn weg, en ik moet naar een carlot waar niets gebeurt.
Ik hoorde dat nog 2-3 mensen hier last van hadden.... enig idee waar het aan ligt?
mijn autotjes, een 206 om mee te racen en de MX-8 voor draggen

Uhm, wie kan even snel een 3d ASE importer en exporter maken? Kwil het spel beetje modden
Verwijderd
Ok, de oplossing voor het 1024x768 locked probleem!
geen drivers instaleren maar je doet dit
start > run > regedit
hkey_local_machine > software > eagmes > need for speed underground 2
dan krijg je daar een hele lijst met allemaal settings
dan zoek je deze op
g_RacingResolution
als je hem op 2 zet is die 1024x768
en op 4 is die 1280x1024
dus gewoon even teste welke reso jij wilt, ik wou 1280 aangezien me tft anders gaar word!
geen dank!
start > run > regedit
dan zoek je deze op
g_RacingResolution
en op 4 is die 1280x1024
dus gewoon even teste welke reso jij wilt, ik wou 1280 aangezien me tft anders gaar word!
geen dank!
Verwijderd
Ik vind het een hele mooie game alleen het is weer soms(vind ik) weer zo nep als deel 1. Dan komt er opeens met circuit/street x in de laatste ronde weer een auto 3 seconde dichterbij
. Zelfde is met sprint, lig ik de hele tijd 3 seconde voor en in de laatste paar bochten halen ze mij in
. Dan snap ik het even niet meer...
Maar voor de rest is het wel een vette game alhoewel ik niet verder kan
.

Maar voor de rest is het wel een vette game alhoewel ik niet verder kan
Zeg, m'n sponsor zegt me net dat ik 'n nieuwe car kan krijgen.
Ik snel naar die car lot en wat blijkt?
Er zijn 2 nieuwe 'lompe' cars bijgekomen die ik met m'n fiets nog inhaal
En die andere kon ik in het begin al kiezen, of zijn die grote cars erg snel na wat tunen?
Nu zijn de balkjes ervan namelijk (bijna) helemaal leeg
@hierboven, jij ook al? CPU cars cheaten gewo0n!
En die andere kon ik in het begin al kiezen, of zijn die grote cars erg snel na wat tunen?
[ Voor 14% gewijzigd door SH4D3H op 14-11-2004 10:57 ]
Dat van die cpu cars heb ik al veel eerder gezegd, heel opvallend dat ze soms 2 seconden sneller dan jouw snelste rondje zijnSH4D3H schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:54:
Wat die auto betreft je kunt beter wachten tot de betere bakken komen
301SQN
Maar krijg ik die dan nog altijd voor nop van m'n sponsor?
Verwijderd
ik heb echt enorme last van.. haperend beeld.
heb een p4 2ghz
geforce4 mx 460
512ddr
ben ik echt de enigge ?
aan mn sys. ligd het niet, ik draai andere spelle op bijna vol..
iemand tips ?
heb een p4 2ghz
geforce4 mx 460
512ddr
ben ik echt de enigge ?
iemand tips ?
Ja die kun je gewoon gratis (gratisSH4D3H schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:59:
Maar krijg ik die dan nog altijd voor nop van m'n sponsor?
301SQN
Ligt vast niet aan je videokaartVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:02:
ik heb echt enorme last van.. haperend beeld.
heb een p4 2ghz
geforce4 mx 460
512ddr
ben ik echt de enigge ?
iemand tips ?
Resolutie? Details voluit?
Geweldig!!!, kan ik eindelijk ook optimaal gebruik maken van m'n tft!!!Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:26:
Ok, de oplossing voor het 1024x768 locked probleem!
start > run > regedit
dan zoek je deze op
g_RacingResolution
en op 4 is die 1280x1024
geen dank!
Verwijderd
en al zet ik alles op zn laagst.. ook de resolutie.. dan blijfd ie een beetje hakkellen (iets minder, maar nog steeds)SH4D3H schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:05:
[...]
Ligt vast niet aan je videokaart
Resolutie? Details voluit?
verder heb ik dat het spel soms opeens ff goed loopt en daarna weer niet.
en wat voor details wil je ?
hmz, kwil uiteindelijk ook een RX8 gaan rijden, of een skyline, maar zijn dat wel de beste wagens?!!
en heb nu die Unique Motor, en Unique hood op men MX5, maar die krijg ik dus nooit meer op men RX8?
en is die Unique motor beter dan de lvl 3?
en heb nu die Unique Motor, en Unique hood op men MX5, maar die krijg ik dus nooit meer op men RX8?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Door slechte programmering zorgt AA dat ik lag krijg (FX5600 256mb, dus daar ligt het zeker niet aan)

Heb je alle car lots al geprobeerd? Bij mij was het zo dat car lots van elkaar verschilden. Bij eentje in de haven kon ik de Lancer evo al kiezen terwijl hij bij de car lot in het centrum niet op de lijst stond.SH4D3H schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:54:
Hetzelfde geld voor performance shops, in het centrum gaat maar tot level 2 terwijl in de haven level 3 beschikbaar is. (don't ask why)
Jah die is beter.TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:55:
hmz, kwil uiteindelijk ook een RX8 gaan rijden, of een skyline, maar zijn dat wel de beste wagens?!!
Ik ga eens wat shoppies bezoeken ^^Remi schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:23:
[...]
Heb je alle car lots al geprobeerd? Bij mij was het zo dat car lots van elkaar verschilden. Bij eentje in de haven kon ik de Lancer evo al kiezen terwijl hij bij de car lot in het centrum niet op de lijst stond.
Hetzelfde geld voor performance shops, in het centrum gaat maar tot level 2 terwijl in de haven level 3 beschikbaar is. (don't ask why)
Bij sponser nummer 3 moet je 3 x dvd cover hebben..dus je visual effect moet op 6 sterren staan..Dan kan je weer verder.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 05:38:
[...]
Hier is het nog erger, ik kan alleen maar races doen via worldmap. Of ik moet ze heel goed gaan zoeken. Andere gasten zijn weg, en ik moet naar een carlot waar niets gebeurt.
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Ik had dus ok een mooie car getuned (peugeot 206), en als ik die dan omwissel met een andere (zo'n carola) krijg je hem in de "stock" uitvoering, terwijl je in nfsu1 toch altijd je engine, nitro, turbo, en dergelijke allemaal hield. Hoe moet dit nu, want ik ruil m'n bakkie in, heb ik de stock versie en ruil ik hem terug dan ben ik allus kwijt wat ik eerst wel op m'n peugeot had
verder is het echt een vet spel
Maak er ff rx8 van, mx8 staat zo stomPhant0m schreef op zondag 14 november 2004 @ 05:56:
[...]
mijn autotjes, een 206 om mee te racen en de MX-8 voor draggen
[afbeelding]
[afbeelding]

Verwijderd
Met die cheats, als ik een nieuw profiel maak en daarin ff met die cheats een hele vette bak ga bouwen, blijft mn "speel" profiel dan gewoon normaal, zonder die cheats? Want het lijkt me wel leuk om daar ff mee te klooien, maar ik wil het niet in mn normale spel hebben.
en @deding, ja dat is idd kut, het is dus eigenlijk nooit de moeite waard om je auto om te ruilen, want hij is dan altijd veel slechter dan de gene die je had, tenzij je gelijk superveel geld gaat uitgeven aan al die upgrades, maar bij elkaar is dat wel heel veel geld....
en @deding, ja dat is idd kut, het is dus eigenlijk nooit de moeite waard om je auto om te ruilen, want hij is dan altijd veel slechter dan de gene die je had, tenzij je gelijk superveel geld gaat uitgeven aan al die upgrades, maar bij elkaar is dat wel heel veel geld....
Hij vraagt ook: "Would you like to trade your 206 for this stock Carola?"deding schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:45:
Ik had dus ok een mooie car getuned (peugeot 206), en als ik die dan omwissel met een andere (zo'n carola) krijg je hem in de "stock" uitvoering, terwijl je in nfsu1 toch altijd je engine, nitro, turbo, en dergelijke allemaal hield. Hoe moet dit nu, want ik ruil m'n bakkie in, heb ik de stock versie en ruil ik hem terug dan ben ik allus kwijt wat ik eerst wel op m'n peugeot hadverder is het echt een vet spel
OK, ff een paar vraagjes, want over 3 uren ofzo kan ik spelen
heb geen zin om klote te beginnen...
Vraagjes:
- Dus als ik dit alles zo lees, dan is het slim om niet zoveel te besteden aan je eerste kar?
- En het is beter om zo snel mogelijk over te stappen op bijv rx7/rx8, zodat je daar je unique stuff erop krijgt?
- Intotaal krijg je dus 5 slots?
- dus als resultaat Hummer, audi tt, rx8, rx7, evolution is mogelijk? Wat als je nog meer auto's wil?
- Hummer, cadillac krijg je cadeau van je sponsor?
Edit:
- Welke auto's zijn in deel 2 de dominerende auto's? Weer de rx7 en skyline? of is de rx8 beter dan de rx7?
Vraagjes:
- Dus als ik dit alles zo lees, dan is het slim om niet zoveel te besteden aan je eerste kar?
- En het is beter om zo snel mogelijk over te stappen op bijv rx7/rx8, zodat je daar je unique stuff erop krijgt?
- dus als resultaat Hummer, audi tt, rx8, rx7, evolution is mogelijk? Wat als je nog meer auto's wil?
Edit:
- Welke auto's zijn in deel 2 de dominerende auto's? Weer de rx7 en skyline? of is de rx8 beter dan de rx7?
[ Voor 11% gewijzigd door Evolutionz op 14-11-2004 12:59 ]
Hmz, hoe hard gaat die bak met unique motor?TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:55:
en heeft er ook iemand zowel de unique motor als unique turbo o.i.d in 1 auto zitten. Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe snel die auto's kunnen worden in dat spel
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Evolutionz schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:56:
OK, ff een paar vraagjes, want over 3 uren ofzo kan ik spelenheb geen zin om klote te beginnen...
Vraagjes:
jep, tot 3 sterren heb ik het gedaan
het is inderdaad handig om unique spullen in je beste karren te hebben
jep
- dus als resultaat Hummer, audi tt, rx8, rx7, evolution is mogelijk? Wat als je nog meer auto's wil?![]()
jep, meer auto's kan niet.. maar met die volgorde ben je wel je eerste auto kwijt met al zijn investeringen
ja
Edit:
kan ik nog niet zeggen
Ehm, je kunt van auto wisselen zonder assecoires/upgrades te verliezen?
In je garage heb je een Parts Storage gedeelte, daarmee kun je parts/upgrades uit je auto halen en daar opslaan. Als je dat dus eerst doet en dan pas een nieuwe wagen haalt, kun je daarna al die parts weer terug plaatsen?
In je garage heb je een Parts Storage gedeelte, daarmee kun je parts/upgrades uit je auto halen en daar opslaan. Als je dat dus eerst doet en dan pas een nieuwe wagen haalt, kun je daarna al die parts weer terug plaatsen?
tis een MX8, met alleen Unique motor derin (ja, en rims en hood, maar dat boeit nietSchaapje_BlaaT schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:09:
[...]
Hmz, hoe hard gaat die bak met unique motor?
en heeft er ook iemand zowel de unique motor als unique turbo o.i.d in 1 auto zitten. Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe snel die auto's kunnen worden in dat spel
lvl 2 ecu, Nos, uhm...
naja, iig ALLES lvl 1, en paar dingen lvl 2...
durf ff niet meer te zeggen wat nog meer...
Anyway, hij rijd MAX 260 km/h
Battle.net Spud#2543
die unique spullen, krijg je die door in career mode een hoop Outrun te doen ofzow? Ik heb dat nl nooit zo vaak gezocht, hun auto's waren toch telkens net ff sneller door dat verrekte Catchup en dus was het telkens rondrijden tot zij crashten en dan zo hard mogelijk die 300m overbruggen 
En als je ze in career mode hebt, kun je ze dan zeker niet op je quick race auto's pleuren? Ik heb het dan over motor e.d., unique vinyls kun je iig wel overal op plakken ben ik al achter.
En als je ze in career mode hebt, kun je ze dan zeker niet op je quick race auto's pleuren? Ik heb het dan over motor e.d., unique vinyls kun je iig wel overal op plakken ben ik al achter.
Ik heb inderdaad bij Outruns die unique spullen verdiend en die willen wellis verrekte lang duren
, meestal cross ik zo snel mogelijk naar de snelweg
Hmm, even afwachten dus tot je die auto met unique motor hebt geupgrade naar level 3.
enneh de RX7 rulet hard zoals ik al zei, maar of de MX8 nog beter is weet ik niet nog niet geprobeerd. Ik weet niet hoe het met joystick o.i.d. is maar met toetsen zit je dus altijd ermee dat auto's niet scherp genoeg willen sturen, dus altijd knop vol in voor de bocht en dan nog niet slippen. De RX7 stuurt scherper dus daarmee win ik alles waar bochten in voorkomen.
Ziezo, gefixt
. Ah ik zie het al had het klakkeloos overgenomen van TepelStreeltje
enneh de RX7 rulet hard zoals ik al zei, maar of de MX8 nog beter is weet ik niet nog niet geprobeerd. Ik weet niet hoe het met joystick o.i.d. is maar met toetsen zit je dus altijd ermee dat auto's niet scherp genoeg willen sturen, dus altijd knop vol in voor de bocht en dan nog niet slippen. De RX7 stuurt scherper dus daarmee win ik alles waar bochten in voorkomen.
Ziezo, gefixt
[ Voor 12% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 14-11-2004 20:35 ]
RX7Schaapje_BlaaT schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:05:
Hmm, even afwachten dus tot je die auto met unique motor hebt geupgrade naar level 3.
enneh de MX7 rulet hard zoals ik al zei, maar of de MX8 nog beter is weet ik niet nog niet geprobeerd. Ik weet niet hoe het met joystick o.i.d. is maar met toetsen zit je dus altijd ermee dat auto's niet scherp genoeg willen sturen, dus altijd knop vol in voor de bocht en dan nog niet slippen. De MX7 stuurt scherper dus daarmee win ik alles waar bochten in voorkomen.
't is een RX8TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:55:
[...]
tis een MX8, met alleen Unique motor derin (ja, en rims en hood, maar dat boeit niet)
lvl 2 ecu, Nos, uhm...
Moeilijk he.. die mazda's
[ Voor 6% gewijzigd door RMB op 14-11-2004 14:16 ]
Daar zat ik net aan te denken, zometeen even proberenDutchBlood schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:54:
Heeft iemand tips om bij drag de eerste shift geljk perfect te maken? Ik krijg altijd over rew omdat ik gelijk vol gas geef. Kan iemand de perfecte start uitleggen?
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Verwijderd
Outruns zijn toch van die races dat als je een andere auto ergens tegenkomt en je krijgt zon icoontje rechtsboven in beeld en je ramt op enter dat je die ander er dan uit moet rijden? Je kan dat dus het beste niet in het begin doen, maar alleen als je al de beste auto hebt, zodat daarop je unique parts komen?
Die parts passen volgens mij toch alleen bij de auto waar je ze op gekocht hebt? En niet op andere?DutchBlood schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:54:
dat is bijna niet te doen met een keyboard...... maar gewoon wachten met gas geven... en dan opeens als jij denkt dat het juist is vol gas indrukken... als je geluk hebt en je bent in het groene vlak bij het aftelen bij 0.. dan heb je een perfect shift.....Mobie schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:17:
[...]
Daar zat ik net aan te denken, zometeen even proberen
Heeft iemand tips om bij drag de eerste shift geljk perfect te maken? Ik krijg altijd over rew omdat ik gelijk vol gas geef. Kan iemand de perfecte start uitleggen?
MX5 dusTepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:55:
[...]
tis een MX8, met alleen Unique motor derin (ja, en rims en hood, maar dat boeit niet)
lvl 2 ecu, Nos, uhm...
ennuh, heb net ALLES lvl 2 behalve men turbo, met die unique motor.
moet ik dus nog steeds naar dat stomme fluitje luistere van die butt turbo
ik zal eens kijken wat zen top nu is...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
dus t is mischien mogelijk om je eerste bak helemaal te upgraden met alle unique shit dan die spullen opslaan in je garage, de tt kopen en daar alles gratis opgooien?? plzzz zeg dat dit waar is!
niet dat ik weer, maar zou wel heeeeeel mooi zijnVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:31:
dus t is mischien mogelijk om je eerste bak helemaal te upgraden met alle unique shit dan die spullen opslaan in je garage, de tt kopen en daar alles gratis opgooien?? plzzz zeg dat dit waar is!

kan ik die skyline strax helemaal vol douwen met al men unique
ff patsen hoor

men beste drift zit in de 45K trouwens (net te laat met screenie
alleen dan blijft het een outrages... tword niets meer geloof ik?
wat is jullie beste?
@ hieronder, kheb toch echt een MX5 Miata gekozen in het begin, en nog steeds geen nieuwe auto genomen (getweaked)
[ Voor 32% gewijzigd door TepelStreeltje op 14-11-2004 14:39 ]
Battle.net Spud#2543
RX-8TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:24:
[...]
MX5 dus
ennuh, heb net ALLES lvl 2 behalve men turbo, met die unique motor.
moet ik dus nog steeds naar dat stomme fluitje luistere van die butt turbo
ik zal eens kijken wat zen top nu is...
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Mijn beste is 29k maar door te driften in dei wit/blauwe vlakken, krijg je bonus punten?TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:32:
[...]
men beste drift zit in de 45K trouwens (net te laat met screenie)
wat is jullie beste?
@ hieronder, kheb toch echt een MX5 Miata gekozen in het begin, en nog steeds geen nieuwe auto genomen (getweaked)![]()
En heb eindelijk spinners
Nu nog even een mooie kleur zoeken voor me MX-5
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 14:41 ]
Verwijderd
ik rijd momenteel in de WRX. een heel fijn wagentje als je hem tot aan het maximale geupgrade hebt. 
http://www.crookram.net/stuff/etc/waggie1.jpg
weet iemand trouwens of het mogelijk is om auto's te wisselen van 1 profiel naar het andere? of moet ik dan gaan kloten met savegames renamen etc?
http://www.crookram.net/stuff/etc/waggie1.jpg
weet iemand trouwens of het mogelijk is om auto's te wisselen van 1 profiel naar het andere? of moet ik dan gaan kloten met savegames renamen etc?
[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 14-11-2004 16:11 . Reden: ook voor jou geld dat je moet resizen ]
Verwijderd
Yes! Coal Harbor geunlockt. Maar wanneer worden die deuren en motorkap upgrades eindelijk eens geunlockt, ik zit nu bij stage 4 en het duurt me echt te lang
Iemand van school had na 1 dag spelen als omhooggaande deuren, en ik wil dat eigenlijk ook 
Hoe doe je dat de omgeving helemaal goudkleurig gloeiend wordt? Photoshop?TepelStreeltje schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:32:
[...]
niet dat ik weer, maar zou wel heeeeeel mooi zijn
kan ik die skyline strax helemaal vol douwen met al men unique
ff patsen hoor
[afbeelding]
men beste drift zit in de 45K trouwens (net te laat met screenie)
wat is jullie beste?
@ hieronder, kheb toch echt een MX5 Miata gekozen in het begin, en nog steeds geen nieuwe auto genomen (getweaked)![]()
hehehe, dat lijkt zo denk ikVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:51:
Yes! Coal Harbor geunlockt. Maar wanneer worden die deuren en motorkap upgrades eindelijk eens geunlockt, ik zit nu bij stage 4 en het duurt me echt te langIemand van school had na 1 dag spelen als omhooggaande deuren, en ik wil dat eigenlijk ook
[...]
Hoe doe je dat de omgeving helemaal goudkleurig gloeiend wordt? Photoshop?
is gewoon in een of andere garage. (bij menu - jump to garage)
maar heb gouwe neon, gouwe window tint, gele lampen, en meerdere andere gele onderdelen op men otoo
vandaar dat het misschien een goude gloed krijgt
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
He jongens even een paar vraagjes die vast al voorbij zijn gekomen, maar ik stel ze toch lekker
Waar vind ik eigenlijk die Bayview body shop???
En vanaf wanneer kan ik mijn auto veranderen met frontbumpers etc?
Alles is nog gelocked, maar heb toch al een stuk of 15 races gedaan. Misschien moet ik wat langer wachten, maar ik wou het graag weten. Kan wel al wat upgrades voor auto doen (ecu, transmission)
Voor de rest vind ik het nu al beter dan deel 1. Dat rond scheuren door de stad is echt vet gewoon.
[Edit]
Laat maar. Na snel zoeken in het vorige topic, heb ik al een map gevonden met alle body shops etc erop. [edit]
Waar vind ik eigenlijk die Bayview body shop???
En vanaf wanneer kan ik mijn auto veranderen met frontbumpers etc?
Alles is nog gelocked, maar heb toch al een stuk of 15 races gedaan. Misschien moet ik wat langer wachten, maar ik wou het graag weten. Kan wel al wat upgrades voor auto doen (ecu, transmission)
Voor de rest vind ik het nu al beter dan deel 1. Dat rond scheuren door de stad is echt vet gewoon.
[Edit]
Laat maar. Na snel zoeken in het vorige topic, heb ik al een map gevonden met alle body shops etc erop. [edit]
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 15:59 ]
Verwijderd
bleh, heb ik juist het spel, wil het niet proper werken 
eerst had ik het probleem met de weg die allemaal in vierkantjes/blokjes verdeelt was, en aangezien ik die fout al had gelezen hier dacht ik van ik update even mijn drivers van de videokaart (Geforce 440mx 64ddr ram) met de nieuwe drivers (66.93_win2kxp_english.exe), krijg ik even leuk dit te zien:

(tijdens het racen zelf geeft hij ook een witte wagen, al verander ik alle display instellingen)
Hebben jullie dit ook al voorgehad en/of weten jullie een oplossing voor dit probleem?
ps: ik heb ook de update al geinstalleerd, weet niet of dit iets uitmaakt...
eerst had ik het probleem met de weg die allemaal in vierkantjes/blokjes verdeelt was, en aangezien ik die fout al had gelezen hier dacht ik van ik update even mijn drivers van de videokaart (Geforce 440mx 64ddr ram) met de nieuwe drivers (66.93_win2kxp_english.exe), krijg ik even leuk dit te zien:

(tijdens het racen zelf geeft hij ook een witte wagen, al verander ik alle display instellingen)
Hebben jullie dit ook al voorgehad en/of weten jullie een oplossing voor dit probleem?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 16:22 ]
Zo als ik het hoor is NFS:U2 heeeel groot
Raak je de weg niet kwijt ofzo? Of heeft iemand daar een handig foefje voor?
(binnenkort ook hier bij de Bart Smit te koop dus dan mag ik ook eindelijk spelen
)
(binnenkort ook hier bij de Bart Smit te koop dus dan mag ik ook eindelijk spelen
[ Voor 47% gewijzigd door Nik op 14-11-2004 16:23 ]
Probeer eens wat te spelen met wat effecten.. gister zag ik ook iemand die een wit model had in HL2 (stress test) ... zal wel een DX9 verhaal zijn, maar een MX440 is niet echt de beste kaart hiervoor.. probeer eens wat effecten uit en aan te zetten in de display opties... wordt meteen aangepast dus het resultaat zie je meteen...Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:19:
bleh, heb ik juist het spel, wil het niet proper werken
[afbeelding]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Nee hoor, je hebt een map waar vanalles op staat en je auto heeft een gprs systeem, waarmee je zo naar de gewenste race of shop kan gaan. Valt reuze mee hoor.proller schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:22:
Zo als ik het hoor is NFS:U2 heeeel grootRaak je de weg niet kwijt ofzo? Of heeft iemand daar een handig foefje voor?
(binnenkort ook hier bij de Bart Smit te koop dus dan mag ik ook eindelijk spelen)
Verwijderd
zal eens prutsen met die effecten, maar heb zojuist nog op een ander forum gelezen dat die blokjes op de weg na het opnieuw opstarten weg zouden zijn... misschien die Nvidia drivers deinstalleren en dan nogmaals kijken?
kheb zojuist gezien dat in andere spellen (rollercoaster tycoon 3 en de demo van NFSU2) ook alles witte kleuren heeft gekregen, duidt dit op een vernielde videokaart of een directx 9.0c probleem (dacht dat hier mijn kaart-> Geforce 440 MX 64 niet compatibel met was ?)
kheb zojuist gezien dat in andere spellen (rollercoaster tycoon 3 en de demo van NFSU2) ook alles witte kleuren heeft gekregen, duidt dit op een vernielde videokaart of een directx 9.0c probleem (dacht dat hier mijn kaart-> Geforce 440 MX 64 niet compatibel met was ?)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 16:49 ]
GPSproller schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:22:
Zo als ik het hoor is NFS:U2 heeeel grootRaak je de weg niet kwijt ofzo? Of heeft iemand daar een handig foefje voor?
(binnenkort ook hier bij de Bart Smit te koop dus dan mag ik ook eindelijk spelen)
[ Voor 5% gewijzigd door Remi op 14-11-2004 16:29 . Reden: Spuit 11 ]
Je hebt GPS, dus alles blijft overzichtelijk..proller schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:22:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
waar waar zit dat part storage gedeelte dan?? als ik "jump to garage" doe dan krijg ik allus behalve dat tezien, en is het ook zo dat je andere auto's krijgt als je in het begin een andere sponsor kiest?
Mijn Ford Focus trekt het ook nog altijd ^^
Tegen Mustangs, ed (hehe namen vergeten
)
Tegen Mustangs, ed (hehe namen vergeten
Zo verschikkelijk groot is het niet hoor. Na een uurtje of drie cruisen had ik het allemaal wel zo'n beetje door.proller schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:22:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Even m'n cars showen..
Hier mijn Peugeot 206, waar ik (tot nu toe) de hele game mee heb gereden:

Maar om in Stage 5 te komen moest ik een auto pimpen zodat hij een Visual Rating van 10 punten had (hoger kan trouwens niet). Daar heb ik toen deze Cadillac Escalade maar even voor verneukt ..

En dit is mijn nieuwste aanwinst, de Ford Mustang GT, lekker sinpel gehouden, hij rijdt alleen erg lastig, die achterwiel aandrijving is even wennen.

Ik heb trouwens ook nog een 'Performance Upgrade Guide (for Cheapskates)' gemaakt, misschien dat sommige dat hier nog handig vinden. Er staat in welke performance upgrades je wel en niet nodig hebt om een stock cars te upgraden (er van uitgaande dat je alle Level3 performance upgrades hebt ge-unlockt)..
http://mafioso.brokenliqu...rformanceUprade_Guide.txt (C&C is welkom)
Hier mijn Peugeot 206, waar ik (tot nu toe) de hele game mee heb gereden:

Maar om in Stage 5 te komen moest ik een auto pimpen zodat hij een Visual Rating van 10 punten had (hoger kan trouwens niet). Daar heb ik toen deze Cadillac Escalade maar even voor verneukt ..

En dit is mijn nieuwste aanwinst, de Ford Mustang GT, lekker sinpel gehouden, hij rijdt alleen erg lastig, die achterwiel aandrijving is even wennen.

Ik heb trouwens ook nog een 'Performance Upgrade Guide (for Cheapskates)' gemaakt, misschien dat sommige dat hier nog handig vinden. Er staat in welke performance upgrades je wel en niet nodig hebt om een stock cars te upgraden (er van uitgaande dat je alle Level3 performance upgrades hebt ge-unlockt)..
http://mafioso.brokenliqu...rformanceUprade_Guide.txt (C&C is welkom)
Het spel is wel heel anders dan z'n voorganger, kwa 'zwaarte'.
Full detail 1024x768 gaf bij NFSU1 zo'n 45 fps, NFSU2 geeft er dan maar 15
Ach, 800x600 Full Detail rijdt net zo lekker, maar ik zal m'n kaart eens even in de gamestand zetten
Zo, eens even de gamestand getest, geeft me 1024x768 @ full detail ~25 fps.
Ben ik de enige of is het spel gewo0n heavy geworden
Full detail 1024x768 gaf bij NFSU1 zo'n 45 fps, NFSU2 geeft er dan maar 15
Ach, 800x600 Full Detail rijdt net zo lekker, maar ik zal m'n kaart eens even in de gamestand zetten
Zo, eens even de gamestand getest, geeft me 1024x768 @ full detail ~25 fps.
Ben ik de enige of is het spel gewo0n heavy geworden
[ Voor 32% gewijzigd door SH4D3H op 14-11-2004 17:07 ]
Verwijderd
Al 40.000 dollar aan mijn auto uitgegeven. En al 100 races gedaan. Maar nog geen omhooggaande deuren!
ik heb mijn auto's nu ook een beetje bewerkt 

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Voor de liefhebbers, mijn Drag tuning tips:Mobie schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:17:
[...]
Daar zat ik net aan te denken, zometeen even proberen
De eerste schakeling:
Wat ik altijd doe is tikjes geven op mn pijltjes-toets zodat de RPM teller ongeveer op hetzelfde niveau blijft hangen (dr zit een hele kleine vertraging tussen wanneer je loslaat en wanneer de teller zakt, speciaal om dat met keyboard mogelijk te maken). Op het moment dat zo'n muts dr armen omlaag gooit nog HEEL even wachten, want ze doet het altijd te vroeg, dan vol gassen en als je een beetje geluk, vaardigheid en fijne auto hebt, voila, perfect shift.
De auto waar je in rijdt maakt ook een hoop uit. Sommige auto's hebben een heel lang good/perfect-shift gebied, sommige auto's moet je echt als een idioot kunnen reageren.
Het tunen:
Stel de gear ratio bij. Ik had altijd ongeloofelijk veel moeite om van 1 naar 2 een perfect te maken, omdat na het wegtrekken vanuit N je altijd ff een burnout maakt en dan ineens zwiept die teller als een gek omhoog. Ik heb mn 1e versnelling een stuk langer gemaakt en nu heb ik dus iets meer tijd tussen de burnout en het schakelen naar zn 2 zitten. Mn 2 en 3 zijn ook net ff iets langer om het een beetje éénlijnig te houden.
Kheb net ff zitten testen op de tuning drag baan. Met standaard gear ratio:
1.68 - 0-100km/h
9.38 - 400m tijd
255.06 - topspeed
totale tijd 11.95s
Best netjes, maar niet iets wat ik elke keer zou kunnen doen, want dit was dus met 5 uit 5 perfect shifts en dat was vooral bij de 1 en 2 puur geluk, lukt me nooit om dat effectief te doen.
Met mn final gear ratio naar acceleration en vervolgens mn 1-3 weer iets omhoog:
1.92 - 0-100km/h
9.42 - 400m tijd
254 - km/h topsnelheid
11.6 - secs totale tijd
Iets slechter, dat is duidelijk, maar dit is echt extreem simpel uit te voeren, op de eerste schakeling van N naar 1 na dan. Hiermee lukt het gewoon elke keer om 4 of 5 perfect shifts te maken en die tijd te halen. Met de bovenste lukt het meestal niet en kom ik op tijden van een seconde langzamer uit.
Het mooie aan die tijden: ze zijn geheel zonder nitro
Met nitro ging het nog beter
1.93 0-100
8.38 400m
295 topspeed
10.3 totaal
Ik rij overigens een Toyota Supra met alle performance upgrades naar level 3 (niks unique)
Buiten de performance tuning drag track kan het 1 en ander anders zijn, want deze baan is wel erg kort natuurlijk. Ik kon vanaf de 2e versnelling nitro open zetten tot het eind op 10.3 secs, maar in single- en multiplayer duurt een race natuurlijk langer dan dat, en heb je je nitro misschien aan het eind nog hard nodig, en dan het liefst in 1 flinke dot gas ipv langdurig extra power.
EDIT:
Op echte tracks:
Ik kom net een ander probleem tegen
Met mijn gear ratios trekt mn bak naar de 300 en dan zit ie in zn 6 in het rood en blaast dus mn motor op als ik niet gas terug neem. Nou lag ik wel genoeg voor om dat te doen, maar we hebben natuurlijk het liefst dat je door kan gassen.
Gear ratios aangepast door mn Final Gear Ratio een flinke hap naar top speed te verplaatsen en toen trok ik op dezelfde baan met minder perfect shifts ineens 1.5 secs sneller en 25km/h harder aan het eind
[ Voor 8% gewijzigd door GTOfire op 14-11-2004 17:24 ]
alles lvl3 met unique turbo
heb een duurdere car getuned en gepimped maar dat ding reed voor geen meter
dus maar weer trug naar de hyunday tuburion V6
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Verwijderd
Of je koopt een stuur met gaspedaal of gamepad met iets analoogs en doet het op gevoelGTOfire schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:13:
[...]
Voor de liefhebbers, mijn Drag tuning tips:
De eerste schakeling:
Wat ik altijd doe is tikjes geven op mn pijltjes-toets zodat de RPM teller ongeveer .....
Mijn A3 alleen uiterlijk getuned de rest nog niet

En de celica

Hmmm dan moet je of meer oefenen of deze schoenen kopenSH4D3H schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:28:
[...]
Kheb 'n stuur met gaspedaal en nog is het moeilijk
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 17:34 ]
Kheb 'n stuur met gaspedaal en nog is het moeilijkVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:23:
[...]
of je koopt een stuur met gaspedaal of gamepad met iets analoogs en doet het op gevoel
@hierboven, hehe
[ Voor 6% gewijzigd door SH4D3H op 14-11-2004 17:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!