ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Welke is dat? Ik ben bang dat ik hem ingeruild heb kandat?
En als ik hem zou hebben zou hij dan gewoon in de garage staan?
Vapor

Mantis

Armageddon

Apocalypse

[ Voor 85% gewijzigd door bAdmuTs op 15-11-2004 21:24 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Je kan geen auto's verkopen
Je kan geen onderdelen onderling wisselen
Je kan geen Unique's onderling wisslen
Je kan alleen maar STOCK auto's halen
Je hebt maar 5 car slots (die je moet unlocken)
Je kan geen eigen muziek in het spel zetten
Je moet URL's en Sponsor racer (en Sponsor verplichtingen) racen om meer races te unlocken
Mn SMSjes kloppen niet (SMS over dat auto van Rachel terug moet halverwege spel) klopt, is een bug denk ik.. hebben meerdere mensen gehad maar gebeurt verder nix.
..
vergeet ik nog een vraag??
[ Voor 45% gewijzigd door LordMithril op 15-11-2004 21:34 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja, hoe kan je de plaatjes bekijken van de covers in windows.Lord_Mithril schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:30:
Zucht.. mischien lijstje voor in de startpost?
Je kan geen [...]
Verwijderd
Lees het verhaal lijn voortaan wat beter door en blaat niet waarom rachel haar auto terug wilt!
(Nog?) Niet, ze worden opgeslagen in documents and setting (en nog wat gedoe erachter) als bestanden maar zonder extensie.. krijg ze niet geopend met pic view progsels..cardinal808 schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:34:
[...]
Ja, hoe kan je de plaatjes bekijken van de covers in windows.
Mischien dat iemand met meer verstand van die dingen er iets op kan verzinnen? convert tooltje ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door LordMithril op 15-11-2004 21:41 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
- Je savegames staan in C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2Lord_Mithril schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:30:
Zucht.. mischien lijstje voor in de startpost?
Je kan geen auto's verkopen
Je kan geen onderdelen onderling wisselen
Je kan geen Unique's onderling wisslen
Je kan alleen maar STOCK auto's halen
Je hebt maar 5 car slots (die je moet unlocken)
Je kan geen eigen muziek in het spel zetten
Je moet URL's en Sponsor racer (en Sponsor verplichtingen) racen om meer races te unlocken
Mn SMSjes kloppen niet (SMS over dat auto van Rachel terug moet halverwege spel) klopt, is een bug denk ik.. hebben meerdere mensen gehad maar gebeurt verder nix.
..
- Een plattegrond van alle shops in het spel staat hier. Dank aan Vandread hiervoor.
- Je zult worden uitgescholden als je het als newbie nog waagt 1 van deze vragen te stellen
[ Voor 10% gewijzigd door GTOfire op 15-11-2004 21:56 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Tsja, Mijn bak trekt ook wel harder dan 325 als ik mn motor op blaas, maar daar heb je geen zak aan heSchaapje_BlaaT schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:08:
Ziezo
[afbeelding]
maar dit is een standaard bak met alle zooi erin die 357 gaat op de dyno, de mijne haalt 366 en zou dus in principe harder moeten kunnen. Maar ja in career mode kun je het verkeer niet uitzetten dus dat is constant crashen
Mn career-mode civic heb ik in het stadrijden wel eens naar de 350+ getrokken, ik zal zo ff checken wat ie op de dyno doet.
updeetje:
op de dyno trekt mn Career mode Civic 347km/h
In Explore Mode op de snelweg met een dubbel volle NOS vanaf de 300 leeggepompt trekt ie naar de 354 en veel harder dan dat zal het ook niet gaan met deze auto.
op de dyno in Drag Race tuning mode trekt ie 342 (terwijl ik geen van beide ooit heb aangepast
In een daadwerkelijke drag race wist ik em nog naar de 325 te NOSsen voor mn motor opblies.
Conclusie, aan de Dyno resultaten heb je geen ene reet kwa vergelijkingsmateriaal met resultaten die in-game behaald zijn
[ Voor 26% gewijzigd door GTOfire op 15-11-2004 22:08 ]
mmzzz waar zie jij welke framerate ze lopen ?? ik zie wel vaker mensen dat posten en ook in game framerates maarre hoe kom je daar aan ??SH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:41:
[...]
Kheb ook SP2, en die filmpjes lopen hier ook niet zo lekker.
Vreemde is wel dat de framerate op 100+ fps ligt
Als je last hebt van die "blokjes": installeer natuurlijk eerst de laatste drivers en patch 1.1, maar dat alleen werkte bij mij nog steeds niet...
Je moet bij options het graphic detail helemaal maximaal zetten en het spel afsluiten. Daarna het spel weer opstarten en het detail evt. weer wat lager zetten en WEG zijn de blokjes. Gelukkig nu kan ik eindelijk op een relaxte manier verder in mijn career..
Jeroen
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
FrapsStuiTeR schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:01:
[...]
mmzzz waar zie jij welke framerate ze lopen ?? ik zie wel vaker mensen dat posten en ook in game framerates maarre hoe kom je daar aan ??
Detail terug zetten doen we natuurlijk niet, dan maar de resolutie een standje minderDaChosen1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:05:
Je moet bij options het graphic detail helemaal maximaal zetten en het spel afsluiten. Daarna het spel weer opstarten en het detail evt. weer wat lager zetten en WEG zijn de blokjes. Gelukkig nu kan ik eindelijk op een relaxte manier verder in mijn career..
Ik wou dat dat bij mij werkte, want ik heb mn opties zowiezo al op vol gezet en tis niet de eerste keer dat ik het spel afgesloten en opgestart hebDaChosen1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:05:
jaaaa, tis gelukt.. ik heb geen blokjes meer! Iemand gaf deze tip eerder in dit topic, maar ik zet hem hier nog maar eens neer...
Als je last hebt van die "blokjes": installeer natuurlijk eerst de laatste drivers en patch 1.1, maar dat alleen werkte bij mij nog steeds niet...
Jeroen
Wil je ook lekker snel opstarten zonder die irri filmpjes?
Ga naar /NFSU2/MOVIES/ en gebruik de blank.vp6, copy en paste die met de namen ealogo.vp6, THX_logo.vp6, FMVOpening.vp6 & PSA.vp6 naar de dir en voila!
Geen irri movies meer, lkkr snel doorracen
Kijken of je alle shops hebt?BigB schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:16:
Iemand al oplossing wat je moet doen als je op ongv 25% bent en je geen 1 race meer kunt kiezen op de map?
Kijken of je genoeg sterren hebt?
Press 'T'
[ Voor 33% gewijzigd door SH4D3H op 15-11-2004 22:18 ]
Jij gek, detail terugzetten en max resolutieSH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:08:
[...]
Fraps
[...]
Detail terug zetten doen we natuurlijk niet, dan maar de resolutie een standje minder
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Wat ik zo vet vind is het tunen van meerdere auto's. Zo heb ik een Escalade gepimped, druk bezig qua performance en body kits, een Evo VIII die al bruut geupgrade is en heb zonet een Skyline mogen halen. En dan maar winnen tot ze allemaal aan de top zitten.
Geniaal spelletje dit
MAW, dan zou ik toch wat ander tune-spul kunnen unlocken?El_Bandito schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:42:
[...]
Ik heb:
Performance Shop
Graphics Shop
Garage
Car Lot
Car Specialities
Body Shop
[ Voor 12% gewijzigd door El_Bandito op 15-11-2004 23:02 ]
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
iemand tips want ze outrunnen me zwaar
oja enne wat is het verschil tussen die bolletjes en x jes in de map ?? ik wil ondertussen wel eens wat verder kunnen tunen. hoe kom ik erachter wat ik nog moet winnen om verder te komen ? kan ook niet meer precies vinden wat ik voor mijn sponsor nog moet winnen............
\
hehe en dan te bedenken dat ik normaal lekker tjeaat, maar dit spel is tof genoeg om echt te spelen !!!
[ Voor 34% gewijzigd door Ray op 15-11-2004 23:23 ]

Maar ik heb een kort vraagje, ik zit nu inmiddels met een tweede sponsor...mn laatste auto in de car lot is een toyota supra...van mijn sponsor mag ik dus gratis een auto halen, maar ik wil helemaal geen supra of celica. Wat gebeurt er als ik geen auto neem en het contract verlopen is? Krijg ik later nog een gratis auto?? Of is het nu of nooit?
[ Voor 8% gewijzigd door Evolutionz op 15-11-2004 23:28 ]
later krijg je nog een kans, ik heb nu ook een open plek, maar wacht ff op andere bak die ik pas neem..Evolutionz schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:27:
OK, hier is mijn bakkie, zit nu pas op 20% van het spel na 6 uren ofzo:
[afbeelding]
Maar ik heb een kort vraagje, ik zit nu inmiddels met een tweede sponsor...mn laatste auto in de car lot is een toyota supra...van mijn sponsor mag ik dus gratis een auto halen, maar ik wil helemaal geen supra of celica. Wat gebeurt er als ik geen auto neem en het contract verlopen is? Krijg ik later nog een gratis auto?? Of is het nu of nooit?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Kheb gewo0n alle pakketjes die available zijn erop gedondert, en m'n Focus wint nog altijdStuiTeR schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:13:
mwaaah ik reez me helemaal een rsi arm maarre nu zit ik met het volgeden. circuits en sprints geen problemo die win ik allemaal dik. draft is wat lastiger maar ik kom niet meer door street x en drift heen (zit nu in stage 3) kan het zijn dat ik wat aan mun 240 sx moet veranderen ??? heb hem nu gewoon streetpackage tuned ............
iemand tips want ze outrunnen me zwaar
Die met die X moet je dus voor je sponsor winnenoja enne wat is het verschil tussen die bolletjes en x jes in de map ?? ik wil ondertussen wel eens wat verder kunnen tunen. hoe kom ik erachter wat ik nog moet winnen om verder te komen ? kan ook niet meer precies vinden wat ik voor mijn sponsor nog moet winnen............
OMG!
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
NFSU2 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Unique's
Vinyl (bugged), Turbo, Weightreduction, Engine, Hood, Spoiler, Rims
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 16-11-2004 00:20 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb er een race mee gereden en daarna die auto teruggebracht.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:09:
lol. de 1e auto die je krijgt is van Rachel, daar moet je niet in gaan rondracen, die moet je naar de car lot brengen
En veel later in pas krijg ik ook de SMS.
Ik zit nu vast in stage 1 met nog twee URL races te gaan, maar die wagens zijn te snel.
Hmm, op medium zijn die races wel goed te doen. Toch jammer dat het op hard nauwelijks tot niet mogelijk is.
En stage 2 heb ik blijkbaar al voor 129 % af

[ Voor 21% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-11-2004 01:21 ]

Enne, ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind dat die auto's (audi a3, hummer h2, lancer evo 8 ) voor geen meter sturen vergeleken met de mx5. De mx5 mag dan wel langzamer optrekken en niet zo een hoge top speed hebben, maar hij haalt al die anderen wel in bij de bochten. Maarja, ik hoop dat ik snel de rx7 of rx8 krijg, denk dat die wel redelijk rijden. Maar kan er iemand hier uit eigen ervaring zeggen welke van de 2 beter is, rx7 of rx8?
PS: die mustangs met "a lot of american horse power" zijn zo hatelijk!
[ Voor 8% gewijzigd door Evolutionz op 16-11-2004 00:45 ]

[ Voor 19% gewijzigd door thorretje op 16-11-2004 00:59 ]
Alleen die videos renamen is voldoende.SH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:16:
Zo daar ben ik ook vanaf
Ga naar /NFSU2/MOVIES/ en gebruik de blank.vp6, copy en paste die met de namen ealogo.vp6, THX_logo.vp6, FMVOpening.vp6 & PSA.vp6 naar de dir en voila!
Het is wel jammer dat er in het spel zelfs nauwelijks tussen videos zitten. In NFSU1 had je die nog wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-11-2004 01:53 ]
Verwijderd

Ik kan nu alleen nog maar wat outruns spelen. En ik kan ook bv. nog steeds niet op 'n 2e wagen in careermode een wide body kit hangen. Misschien dat die nog met outrunnen te verdienen is maar ik betwijfel het. En waar is dus die andere 35% spel gebleven??
Ik heb het spel uitgespeeld met de MX5 die ik gekocht heb in het begin, en die heb ik gewoon niet meer ingeruild
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 02:12 ]
Dit is m'n latest jappenbakkie:

Het lijkt er op alsof ze wat te weinig tijd hadden (wie niet?) om dit spel op tijd af te krijgen. De movies die in het spel zitten zijn gewoon een paar fly-overs van de stad. Af en toe bij de URL races nog een soort van stripboek, is misschien zlefs wel HET storyboard voor het filmpje at ze daar geplanned hadden. Gooi daar nog een behoorlijk zooitje bugs bij elkaar en je hebt al behoorlijk wat ingredienten voor een haast-product.OlafvdSpek schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:54:
[...]
Alleen die videos renamen is voldoende.
Het is wel jammer dat er in het spel zelfs nauwelijks tussen videos zitten. In NFSU1 had je die nog wel.
Wat niet wegneemt dat het wel een geweldig spel is maar (net zo als het vorige deel) is het gewoon net niet helemaal.
Nog een vraagje: Hoeveel outrun-races moet je doen voordat je unique parts krijgt? heb me daar nog helemaal nie tmee bezig gehouden en heb dus ook nog geen unique parts:(
Verwijderd

blablabla
Ik ben eruit reed telkens verkeerd

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 05:32 ]
Ik ken dat.. zit zelf op 72%, alles gedaan, kan idd alleen nog maar wat outruns rijden en verder niets. Ik mis alleen nog 2 hidden shops, maar da's toch geen 28% van 't spel lijkt me zo.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 02:10:
Ik snap 'm niet. Ik heb bij game completion staan: 65%. En toch:
[afbeelding]
Ik kan nu alleen nog maar wat outruns spelen. En ik kan ook bv. nog steeds niet op 'n 2e wagen in careermode een wide body kit hangen. Misschien dat die nog met outrunnen te verdienen is maar ik betwijfel het. En waar is dus die andere 35% spel gebleven??
Ik heb het spel uitgespeeld met de MX5 die ik gekocht heb in het begin, en die heb ik gewoon niet meer ingeruild
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Verwijderd
Hmmmmz raar raar ik zit op 38 % pas.. Hoe lang kan je dat spel trouwens spelen. Ik ben nu sinds 20:00 vanavond ongeveer bezig.thorretje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 04:46:
[...]
Ik ken dat.. zit zelf op 72%, alles gedaan, kan idd alleen nog maar wat outruns rijden en verder niets. Ik mis alleen nog 2 hidden shops, maar da's toch geen 28% van 't spel lijkt me zo.
Verwijderd
Ben er inderdaad al uit thanxUltimateb schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 04:47:
Je neemt dan blijkbaar een verkeerde afslag...
Er zijn ook een hoop (lees: erg veel) races die niet aangegeven staan op de kaart (je word bijv gebeld van ga een daar en daar kijken) en die vormen die 28%thorretje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 04:46:
[...]
Ik ken dat.. zit zelf op 72%, alles gedaan, kan idd alleen nog maar wat outruns rijden en verder niets. Ik mis alleen nog 2 hidden shops, maar da's toch geen 28% van 't spel lijkt me zo.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 02:10:
Ik snap 'm niet. Ik heb bij game completion staan: 65%. En toch:
thorretje schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 04:46:
[...]
Dat niet alleen, de resterende %ten komen van de races die je niet hebt gedaan. Ongetwijfelt heb je dan niet alle races in stage 1 t/m 5 gedaan. Oplossing: Ja die is er, laad je carreer zoals normaal ipv dat je naar explorer mode gaat. Ga je naar world map en seleceteer de races waar bij staat "incomplete" met pijltje naar rechts ga je telkens een stage verder.Phant0m schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 05:39:
[...]
Er zijn ook een hoop (lees: erg veel) races die niet aangegeven staan op de kaart (je word bijv gebeld van ga een daar en daar kijken) en die vormen die 28%
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Peeps, welke car zou ik nou nemen om verder te gaan? Ik heb 25k geld dus daarmee moet 't wel lukkenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:40:
Ik zit nu in stage 4 met een Hiyunda Tiburon GT V6. Nou wil ik een vettere auto, maar ik heb geen idee voor welke ik op dit moment moet gaan, iemand tips
ps. met een vettere bedoel ik vooral een snellere (op de meeste gebieden als 't kan)
ps.2 ik haalde net 260k in een drift-race de berg af, 98k in 1 slide
Gaan we dat vanavond ff doen, die winkels vinden, want racen doe ik al.....SH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:10:
Om dingen te unlocken moet je racen en nieuwe winkels vinden
Nog een ding, ik heb begrepen dat een Focus kiezen niet erg slim is? Omdat de andere standaard al sneller zijn? Een Focus is dus niet zo snel te krijgen als andere wagens?
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
valt mee hoor, om de motor niet op te blazen zet je de gear ratio helemaal richting topsnelheid, met mijn 366km/h bak haalde ik dan inderdaad 366 (zonder de motor op te blazen) dus de snelheid die erop staat haal je zeker. In principe moet je meer kunnen halen maar ik weet niet hoeveel meer voordat je de motor opblaast. Ik zal nog wel eens een paar keer drag proberen zonder de boel op te blazen.GTOfire schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:59:
[...]
Tsja, Mijn bak trekt ook wel harder dan 325 als ik mn motor op blaas, maar daar heb je geen zak aan he(hij trekt overigens ook 357 op de dyno, maar bij 325 zit ie in zn 6 op het eerste rode streepje a.k.a. de streep des doods voor je motor in een drag race.
Mn career-mode civic heb ik in het stadrijden wel eens naar de 350+ getrokken, ik zal zo ff checken wat ie op de dyno doet.
updeetje:
op de dyno trekt mn Career mode Civic 347km/h
In Explore Mode op de snelweg met een dubbel volle NOS vanaf de 300 leeggepompt trekt ie naar de 354 en veel harder dan dat zal het ook niet gaan met deze auto.
op de dyno in Drag Race tuning mode trekt ie 342 (terwijl ik geen van beide ooit heb aangepast)
In een daadwerkelijke drag race wist ik em nog naar de 325 te NOSsen voor mn motor opblies.
Conclusie, aan de Dyno resultaten heb je geen ene reet kwa vergelijkingsmateriaal met resultaten die in-game behaald zijn
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wat moet ik doen om wel alle races te rijden?..........
sponsorraces als laatste doen?
foto's (covers) pas het allerlaatste doen?
URL races ook pas doen nadat je alle gewone races hebt gereden?
(tuurlijk moet je de verborgen races rijden)
Ik vind het zonde om zo'n coole game (best nfs ever

Je kunt de overige races wel rijden via de world map, maar hier krijg je geen geld voor en kunt ook niets meer unlocken...... dus zonde... zonde... zonde.

via world map ken je tog gewoon alle races nog doen?lancelot46 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:46:
effe vraagje! Ben nu op 25% van de game en zie dat ik in stage 1 en stage 2 ± 10 races heb gemist. Dit vind ik zeer jammer en overweeg om opnieuw te beginnen.
Wat moet ik doen om wel alle races te rijden?..........
sponsorraces als laatste doen?
foto's (covers) pas het allerlaatste doen?
URL races ook pas doen nadat je alle gewone races hebt gereden?
(tuurlijk moet je de verborgen races rijden)
Ik vind het zonde om zo'n coole game (best nfs ever![]()
![]()
![]()
!!!) straks maar voor 70% te hebben uitgespeeld. Ik wil gaan voor de volle 100%!!!!
Je kunt de overige races wel rijden via de world map, maar hier krijg je geen geld voor en kunt ook niets meer unlocken...... dus zonde... zonde... zonde.

edit: soz ik las het verkeerd

ik krijg btw af en toe wel geld erbij via world map, na de race meteen terug naar verkenne kreeg ik er wel geld bij? aleen verder werd er niets unlocked nee
[ Voor 14% gewijzigd door naps op 16-11-2004 11:16 ]
Dan ben ik gewoon errug goedEl_Bandito schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:08:
[...]
Gaan we dat vanavond ff doen, die winkels vinden, want racen doe ik al.....
Nog een ding, ik heb begrepen dat een Focus kiezen niet erg slim is? Omdat de andere standaard al sneller zijn? Een Focus is dus niet zo snel te krijgen als andere wagens?
@Hierboven, je hebt helemaal gelijk
En al die unlocks komen vanzelf ...
[ Voor 9% gewijzigd door SH4D3H op 16-11-2004 11:17 ]
Verwijderd
Ik heb zelf de Audi TT....vierwiel aangedreven. Deze gebruik ik voor de races en dragraces. Mijn Mazda Miata gebruik ik voor het driften.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 08:06:
[...]
Peeps, welke car zou ik nou nemen om verder te gaan? Ik heb 25k geld dus daarmee moet 't wel lukken
Verwijderd
gister ff zo'n SUV race gedaan, man wat rijd die stock Escalade lomp
ik geloof dat mijn A3 quatro is. Echter kan ik die wagen niet op de baan houden,niet als je vrij rond rijdt, laat staan op een circuit.....kan dit kloppen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:17:
[...]
Ik heb zelf de Audi TT....vierwiel aangedreven. Deze gebruik ik voor de races en dragraces. Mijn Mazda Miata gebruik ik voor het driften.
Wat ik jammer vind aan het spel is dat je een hogere star rating krijgt door je auto lomp uit te bouwen met vliegtuig spoilers etc. ik hou meer van wat minder overdreven wagens en dus is de keuze tussen of een lelijke wagen met hoge rating of een mooie wagen met lagere rating ( mijn persoonlijke mening
Hier staan mijn 2 auto's voor zover als ik ze uit kan bouwen,al weer jammer van die lelijke spoilers maar deze waren het minst overdreven
[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 14:25 ]
Resize je pics voordat je ze post!
wordt nogal onoverzichtelijk. Wel coole auto btw.
[ Voor 35% gewijzigd door party42 op 16-11-2004 11:51 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verder snap ik de mensen niet zo die zo zitten te zeuren over dat je de auto's vol moet bouwen met spoilers en dergelijke.. Dat is nou eenmaal het spel, ik hou zelf ook meer van strakke bakken zonder veel spoilers en vooral geen stickers.. Als je een hoge star rating wil, moet je hem vol plakken met stickers en spoilers.. (al ga ik dus NOOIT die spinner wieldoppen erop zetten).
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd

zo'n shot krijg je vast geen 2e keer
trouwens over die covers, je kan ze toch gewoon in-game allemaal terugzien en dan met F12 een screenshot maken?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 12:41 ]

Ik heb wel de spinners erop al was het alleen maar omdat ik die stickers niet wil. Verder alleen carbon rooftops en een beetje normale spoilers.
Rijdt ook perfect deze TT.
Verwijderd
Dude dat is echt het vetste wat er is, dat die dingen doordraaien als je stoptMacer schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:15:
(al ga ik dus NOOIT die spinner wieldoppen erop zetten).
ps. ik geloof niet echt dat er 1 bak is die heel erg goed is ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 12:39 ]
Erg verslavend dit spel. Ik heb de hele tijd het "oeh, nog 1 race" idee
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Dat ding is nu helemaal tuned up. 5.7 liter Corvette motor (ik herken 'm echt uit mijn dagelijks irl vervoer
Ik heb eigenlijk dus de races gereden met m'n überfout gepimpte MX5. Die is zo snel, en zo licht, dat ie echt bizar hard en scherp kan hoeken. X-race droomwagen. Alleen is ie zó licht dat ie ook vrij snel wil spinnen als je te vroeg op het gas gaat staan. Vooral in de regen.
Ik krijg het trouwens maar half voor elkaar om de auto's te laten galloperen. Dus met level 3 hydraulics echt die bokkesprongen maken. En hoe doe je een spray show terwijl je je deuren en zo open hebt staan? Ik moet daarvoor 'control car' doen en dan gaat alles weer dicht.
Ik vond trouwens alleen draggen soms irritant. X-race, driften .. allemaal vrij makkelijk. Driften is sowieso makkelijk .. het gaat niet eens op tijd .. gewoon de hele tijd die kont heen en weer zwalken .. klaar. X-race: gas er op, beuken, en vooral heel heel strak sturen. Echt met je voorbumper de verf van de hoeken af blazen bijna.
Sprint en circuit: sja.. karren.
U.R.L races: die vond ik het allervetst. Vooral die op het vliegveld. Echt naar de apexen rijden, en 5 bochten vooruit denken, remmen, insturen, gas er op. Sweet.
Ik vond dat het spel wel een paar kleine minpuntjes heeft: ik wil een auto kunnen roteren als ik parts bekijk. Vanuit de hoeken die gekozen werden was het soms erg moeilijk om te zien of iets wel mooi was. En met foto's maken wil ik de camera echt kunnen bewegen naar waar ik 'm hebben wil! En verder vind ik het jammer dat je met een handbak niet gas en versnellingen echt onafhankelijk kunt bedienen. Achteruit moet gewoon achteruit zijn, en niet remmen tot je stilstaat eerst.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 12:55 ]
Initial D!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:16:
Ik vind het trouwens wel cool dat die corolla er in zit. Ik ga 'm wit verven met zwarte skirts, en kijken of ik er fujiwara tofu shop op kan hacken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Jij hebt zo te horen ook 1 gespeeldVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:47:
[..]
Ik vond dat het spel wel een paar kleine minpuntjes heeft: ik wil een auto kunnen roteren als ik parts bekijk. Vanuit de hoeken die gekozen werden was het soms erg moeilijk om te zien of iets wel mooi was. En met foto's maken wil ik de camera echt kunnen bewegen naar waar ik 'm hebben wil! En verder vind ik het jammer dat je met een handbak niet gas en versnellingen echt onafhankelijk kunt bedienen. Achteruit moet gewoon achteruit zijn, en niet remmen tot je stilstaat eerst.
Reden dat je met foto's maken de hoek niet kunt bepalen, is dat ie nu per-fect uitkomt op de template van de magazines/dvd's. Mag je dat zelf bepalen, dan heb je kans dat je onder een titel staat met het dak ofzo.
en kun je in het echt dan wel al rijdend 'm in R knikkeren? Geeft denk ik erg kinky effecten?
[ Voor 20% gewijzigd door HunterPro op 16-11-2004 13:11 ]
wel ff screenshotje maken he-=BoKKiE=- schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:03:
heeft iemand die Toyota Trueno E86 al? kan je de Initial D auto namaken
gisteren begonnen met een civic, en eerst maar beetje rond gereden alle shops vinden en de stad leren kennen.
vind het jammer dat die pagecall races niet om de map verschijnen als je ze krijgt, want ik weet af en toe echt niet meer welke straat/gebied ik nou zit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
/me mailt zichzelf thuis meteen een reminderVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:47:
Jij hebt zo te horen ook 1 gespeelddaarbij kon je de auto zo beetpakken en rondslingeren. Ik had ook zoiets van 'dat doe je toch niet weg' en dat hebben ze gelukkig ook niet gedaan. Probeer je middelste mousebutton maar eens

Nou .. in het echt kun je wel een achteruitrijdende burnout doenen kun je in het echt dan wel al rijdend 'm in R knikkeren? Geeft denk ik erg kinky effecten?
Of remmen tot je stilstaat, zonder daarna achteruit te rijden, bijvoorbeeld ..
je hebt geluk dat ik op tijd zag dat ik edit ipv quote had aangeklikt. gm powah side effectje

rtftjoostve schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:18:
heeft er iemand een lijst met de auto's die in NFSU2 voorkomen?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 13:23 ]
Moet me pc es grondig formaten, want het loopt vrij bagger nu.
Signature?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOsdorp-Dude schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:40:
Waar kan ik m'n savegame vinden?
C:\documents and settings\username\local settings\application data\nfs underground 2\

Ik ben compleet nieuw in dit topic en toch heb zelfs ik dit echt al ontelbaar keer langs zien komen. Doe even de moeite om een paar posts in dit topic te lezen ipv meteen binnen te komen met een vraag.Osdorp-Dude schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:40:
Waar kan ik m'n savegame vinden?
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Edit: Duidelijk niet de enige die beetje moe wordt van dezelfde vragen.
[ Voor 8% gewijzigd door twit op 16-11-2004 13:49 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
hehe dat heb ik dus vanmorgen gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:20:
[...]
Nou .. in het echt kun je wel een achteruitrijdende burnout doen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb mijn best gedaan om het hier te vinden, maar het is erg lastig zoeken in grote topics als deze.
"T"....Shook schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:02:
Hoe zie je op hoeveel procent je zit? en na stage 3 ben ik door al mijn races heen, is er nog een stage 4 of lees ik dat verkeerd.
Ik heb mijn best gedaan om het hier te vinden, maar het is erg lastig zoeken in grote topics als deze.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd

Woei!
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 14:26 . Reden: RESIZEN! ]
etc..
Ow, ah kwartje valt. My bad. Ik dacht dat er een of andere inside verwijzing werd bedoeld die ik niet snapte, wat wel vaker voorkomt op fora. Excuseer mij.
Verwijderd
Die kan ik beide namelijk cheap halen, maar ik weet niet of ik er dan iets mee op[ schiet.
Dus dan zou het imho wel redelijk moeten lopen. Wel is waar niet met alles op high en 1200+ reso maar toch
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Een 8500 is wel vrij oud.
op de desktop zit ik overigens tegen een Ati dinges 9600 something aan te kijken die niet goedkoop was, geen idee welk type, daar ben ik niet zo van
[ Voor 28% gewijzigd door HunterPro op 16-11-2004 15:31 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Je krijgt een berichtje te zien links (moet je een 10tal meter achter ze rijden), en hoord tegelijkertijd een bliep geluidje...en dan is het zaak om op de "enter" toets te rammenmegamuch schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:36:
Als je achter die oranje dudes aanrijdt in world explorer (or similar) dan krijg je wel drafting punten, maar kan je die gasten ook uit dagen en zo ja hoe ?
[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 16-11-2004 16:43 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb net als velen even vast gezeten nadat alle races van stage 3 uitgereden zijn ik had niet in de gaten dat mijn auto een rating van 6 moest krijgen
Dus nu bij stage 4 aangekomen, moet ik er voor gaan zorgen om een 10 rating bak te gaan maken omdat dit er zowiezo er niet uit gaat zien heb ik maar voor de Lincoln Navigator gekozen als slachtoffer heirvoor.

Mijn iets strakkere A3:

En de Celica waar ik de race's mee race

En mijn progress tot nu toe:

Ikzelf ben voor hoog vermogen gegaan (dus hoge toeren) volgens mij is dit beter bij hoge snelheden. Optrekken bij lage snelheden kan wel eens sneller gaan met een hoger koppel dus afstemmen op de lagere toeren (weet iemand hoe dit in het echt zit en hoe in nfsu2?) .
Ik heb trouwens zowieso maar weinig gelezen over performance tweaking. (dacht toch echt dat ik op tweakers zat
Ik vond trouwens ook raar dat ik 3 races of zo met mijn Audi TT tegen SUV's moest rijden (dat was echt een eitje) in stage 3.
Wilde nog wat zeggen, maar komt misschien later nog
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Maar aangezien halflife 2 uit is ben ik niet van plan zo ver te komen met dit spel

Verwijderd
Helemaal niks. Ik heb zelfs alle dragraces gereden met auto's die getuned waren voor circuit. Alles is circuit. Ik geloof het verder wel.Wimpy006 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:26:
Wat hebben jullie aan performance /dyno tweaking gedaan. Afgestemd op lage of hoge toeren bij circuit/drag.
Verwijderd
huh? snap dat nietSH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:16:
Zo daar ben ik ook vanaf
[...]
Kijken of je alle shops hebt?
Kijken of je genoeg sterren hebt?
Press 'T'

nvm werkt al
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:56 ]
Dit topic is gesloten.
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!