Heb je alle shops wel, sommige dingen worden pas geunlocked als je ook de shops hebt gevonden. Volgens die smsjes had ik ook nieuwe head, taillights maar in de shops was niks te vinden tot ik de shops in de haven vond.Cozm0 schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:50:
[...]
t rare is, volgens de sms heb ik alle wide body kits, maar niet dus
ipdv heb ik de full carbon kit
qua wide body kit heb ik alleen die unique
Voor mensen die liever niet zelf in hun register klooien:
Klik hier
En nu ga ik weer verder racen, met m'n focus
Klik hier
En nu ga ik weer verder racen, met m'n focus
Verwijderd
Wagen zouden als standaard sterren moeten hebben. Kom op zeg een escalade op zich naam en merk zouden al garant moeten staan voor 2 sterren ofzo. Terwijl een peugot 206 geen ster zou krijgen.
Als je met een standaard escalade door rotterdam rijd krijg je al genoeg bekijks.
Geweldige game btw helemaal verslaafd et enige jammere is dat geld uitgegeven ook echt weg is ... je kan de onderdelen niet verkopen zelfs niet voor minder of spoilers / stickers ofzo op andere autos plakken... .beetje jammer.
Maakt et overschakelen op andere autos erg lastig.
Ik rijd nu in een Audi TT wat een geweldige driftbak ... megadrifts met dat ding.
Daarnaast een Mustang GT met 600 torque voor de dragraces.
Als je met een standaard escalade door rotterdam rijd krijg je al genoeg bekijks.
Geweldige game btw helemaal verslaafd et enige jammere is dat geld uitgegeven ook echt weg is ... je kan de onderdelen niet verkopen zelfs niet voor minder of spoilers / stickers ofzo op andere autos plakken... .beetje jammer.
Maakt et overschakelen op andere autos erg lastig.
Ik rijd nu in een Audi TT wat een geweldige driftbak ... megadrifts met dat ding.
Daarnaast een Mustang GT met 600 torque voor de dragraces.
kan je, als je een nieuwe auto koopt, ook de stats van de auto's bekijken voordat je een auto koopt?
Ik bedoel dus niet alleen de drie groene balkjes, maar info zoals rwd/fwd, vermogen, koppel etc.
Ik bedoel dus niet alleen de drie groene balkjes, maar info zoals rwd/fwd, vermogen, koppel etc.
Verwijderd
Hehe ik rijd ook in een 206 en haal scores met driften van 85k+ in 1 drift. Zal zeker niet aan de auto liggen denk ik zoFire_escape schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:56:
[...]
Ja, maar als het een sponsored driftrace is moet je hem doen. Anders kom je niet verder. Je sponsor verlangt nl. van je dat je die race wint.
Verdere tips heb ik eigenlijk niet voor je. Misschien een auto pakken die een wat zwaardere kont heeft. Een Civic bijvoorbeeld, die gooi je wat makkelijker dwars in de bocht dan jouw 206.
Succes
Is het trouwens mogelijk om een wagen te verkopen voor geld ipv ruilen tegen een andere bak?
hehe vind de 206 ideaal om te driften, in nfsu1 sloeg ik iedereen om de oren met een 206, gewoon steeds vantevoren ff je banden 'downgraden', glijdt het beste. vind trouwens dat het driften wel een stuk makkelijker is geworden in nfsu2.
edit: trouwens als je je bak inruilt voor een andere gaan de spoilers enzo dan automatisch op je nieuwe bak of moet je dat weer allemaal opnieuw kopen?
edit: trouwens als je je bak inruilt voor een andere gaan de spoilers enzo dan automatisch op je nieuwe bak of moet je dat weer allemaal opnieuw kopen?
[ Voor 27% gewijzigd door MaTr1x op 15-11-2004 12:59 ]
neeDacide schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:56:
Is het trouwens mogelijk om een wagen te verkopen voor geld ipv ruilen tegen een andere bak?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dat moet je allemaal opnieuw kopenMaTr1x schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:56:
BTW, hoe ziek zijn we met zn allen bezig zeg, een dikke 500 posts in geen 3 dagen tijd
[ Voor 44% gewijzigd door GTOfire op 15-11-2004 13:03 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Dat krijg je met zo een verslavend spel.GTOfire schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:02:
[...]
Dat moet je allemaal opnieuw kopen
BTW, hoe ziek zijn we met zn allen bezig zeg, een dikke 500 posts in geen 3 dagen tijd
Nu nog op het origineel wachten voor online gaming
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Een vriend van me is pas op 40%, hij heeft al stage 4 races op de kaart staan. Zit nu op 58% en heb ze nog steeds niet. Ik rijd maar wat rond door de map maar k zie nergens races en heb voor de rest alles gehaald.
Verwijderd
Ik snap werkelijk geen aarsch van dat driften. Die bots zitten binnen een paar bochten al op 20k terwijl ik dan met geluk 5k heb ofzo. IK doe het zo: gewoon gassen (met de MX5/Miata), dan handrem + stuur omgooien. De auto gaat dan gewoon dwars en glijden, maar krijg er practisch geen punten voor
puntenaantal heeft te maken met snelheid en lengte van de driftVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:14:
Ik snap werkelijk geen aarsch van dat driften. Die bots zitten binnen een paar bochten al op 20k terwijl ik dan met geluk 5k heb ofzo. IK doe het zo: gewoon gassen (met de MX5/Miata), dan handrem + stuur omgooien. De auto gaat dan gewoon dwars en glijden, maar krijg er practisch geen punten voor
je kunt imho bij driften beter de handrem niet gebruiken omdat je anders de vaart eruit haalt.
gewoon hard de bocht in gaan, achterkant laten komen en vervolgens weer op het gas
gewoon hard de bocht in gaan, achterkant laten komen en vervolgens weer op het gas
Voor de gein kies ik alleen autos waarin ik ECHT in gereden heb
eerste barrel:

tweede barrel:

tweede barrel (10 sterren + vrij ver met tunen)

beetje heavy metal look met die schedels & carbon meuk
ennuh... dood aan spinners
en gelukkig kan je practisch de hele game halen zonder te driften
want dat vind ik echt nergens op slaan....
eerste barrel:

tweede barrel:

tweede barrel (10 sterren + vrij ver met tunen)

beetje heavy metal look met die schedels & carbon meuk
ennuh... dood aan spinners
en gelukkig kan je practisch de hele game halen zonder te driften
Als je op T drukt zie je wat je nog moet doen. Ik had zelf een DVD-cover te weinig omdat m'n auto te weinig sterren had.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:12:
Een vriend van me is pas op 40%, hij heeft al stage 4 races op de kaart staan. Zit nu op 58% en heb ze nog steeds niet. Ik rijd maar wat rond door de map maar k zie nergens races en heb voor de rest alles gehaald.
Pas toen ik drie sterren had, kreeg ik m'n DVD-cover en daarna kwamen er weer races op de kaart.
Nu ik, nog altijd met m'n 4+ sterren focusje 
Mijn ootootje

Kijk ze eens stofhappen ^^
Mijn ootootje
Kijk ze eens stofhappen ^^
[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 15-11-2004 13:54 ]
Verwijderd
Zo heb ik een bloedhekel aan Street X. Ik kan dat dus ECHT niet...pffff....Vandread schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:22:
en gelukkig kan je practisch de hele game halen zonder te driftenwant dat vind ik echt nergens op slaan....
M'n Focus houd niet van draftenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:56:
[...]
Zo heb ik een bloedhekel aan Street X. Ik kan dat dus ECHT niet...pffff....

Toch wel een goeie tip die ik ingame kreeg (ook voor Street X). Vlak voor een bocht hard remmen om vervolgens op de helft van die bocht weer vol gas te geven. Ook Street X is daarmee prima te halen.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
StreetX kan ik ook niet. Laatst bijna een race gewonnen omdat de 3 AI rijders op elkaar knalden. 4 seconden voorsprong, 4 ronden, elke ronde verloor ik een seconde .. je raadt het al: op de finishlijn gepasseerd door 2 andere auto'sparty42 schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:00:
Toch wel een goeie tip die ik ingame kreeg (ook voor Street X). Vlak voor een bocht hard remmen om vervolgens op de helft van die bocht weer vol gas te geven. Ook Street X is daarmee prima te halen.
KUT StreetX.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hoe kan je de parts van je ene auto overzetten op je andere auto? Dit is handig als je een nieuwe auto koopt, alleen mij lukt het niet
Ik heb van me Civic alle performance parts teruggezet naar stock parts, alleen nu krijg ik ze nie op me nieuwe nissan 240 -> daar staan alle performance dingen nog op locked? (In de Garage...)
Ben alle shops al afgegaan, maar daar kan ik ze alleen kopen...
Hoe kan je dit verhelpen?
Ik heb van me Civic alle performance parts teruggezet naar stock parts, alleen nu krijg ik ze nie op me nieuwe nissan 240 -> daar staan alle performance dingen nog op locked? (In de Garage...)
Ben alle shops al afgegaan, maar daar kan ik ze alleen kopen...
Hoe kan je dit verhelpen?
Ik heb daar toch weinig moeite mee, en driften verlies je alleen tijd mee, eerst bocht laat je of beuk je ze er allemaal uit, lig je een seconde voor, en dan netjes je lijnen rijden en geen fouten maken. En Voila daar is je eerste plek. Maar ik hoor dat je moet driften? Waarom, ga je dan nog sneller? Ik verlies alleen maar tijd met driften.Arfman schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:06:
[...]
StreetX kan ik ook niet. Laatst bijna een race gewonnen omdat de 3 AI rijders op elkaar knalden. 4 seconden voorsprong, 4 ronden, elke ronde verloor ik een seconde .. je raadt het al: op de finishlijn gepasseerd door 2 andere auto's
KUT StreetX.
Dat klopt, het kan namelijk niet.B-Force schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:07:
Hoe kan je de parts van je ene auto overzetten op je andere auto? Dit is handig als je een nieuwe auto koopt, alleen mij lukt het niet
StreetX en Drift zijn 2 verschillende dingen, heSpeedy55 schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:11:
[...]
Ik heb daar toch weinig moeite mee, en driften verlies je alleen tijd mee, eerst bocht laat je of beuk je ze er allemaal uit, lig je een seconde voor, en dan netjes je lijnen rijden en geen fouten maken. En Voila daar is je eerste plek. Maar ik hoor dat je moet driften? Waarom, ga je dan nog sneller? Ik verlies alleen maar tijd met driften.
StreetX hou ik me netjes aan de lijnen, rijd mooi strak, maar op de een of andere manier is mijn auto (of ik

En Drift moet je volgens mij soms doen, er zitten Sponsored Events bij die je moet winnen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Street X kan je heel easy winnen door als eerste te starten aan het begin daarna kan niemand je inhalen min of meer 
Drift is echt heel veel geluk hebben vind ik
Dat had leuker gekund...
Drift is echt heel veel geluk hebben vind ik

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik moet nu van Rachel snel naar de Car Lot anders mag ik niet meer racen, maar wat is de bedoeling nu dan?

Intentionally left blank.
Mijn excuses voor het door elkaar halen van 2 dingen. maar goed doet verder niet af aan het feit hoe ik ze win, maar goed veel doen, lukt het vanzelf welArfman schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:14:
[...]
Dat klopt, het kan namelijk niet.
[...]
StreetX en Drift zijn 2 verschillende dingen, he
StreetX hou ik me netjes aan de lijnen, rijd mooi strak, maar op de een of andere manier is mijn auto (of ik) niet snel genoeg. Laatst een turbo geunlocked, gelijk weer StreetX geprobeerd, en ja hoor: moet je opeens tegen auto's die nog veel sneller zijn ...
En Drift moet je volgens mij soms doen, er zitten Sponsored Events bij die je moet winnen.
Dat driften is toch ook een eitje, win altijd met 20000 tot een keer 100000 verschil aan punten, ik vind het driften op de openbare weg iets lastiger, zoals in de demo dus. downhill.
street X vereist een auto met hoge steering ratio, de RX7 bijvoorbeeld
Die unlock je alleen vrij laat en ik weet zo niet welke auto ook hoge steering ratio heeft en vroeg in de game beschikbaar is
oh ja, qua tuning moet je voor street x het balkje zo ver mogelijk op accelleration zetten, dat is veel belangrijker dan topsnelheid daar
Die unlock je alleen vrij laat en ik weet zo niet welke auto ook hoge steering ratio heeft en vroeg in de game beschikbaar is
oh ja, qua tuning moet je voor street x het balkje zo ver mogelijk op accelleration zetten, dat is veel belangrijker dan topsnelheid daar
[ Voor 27% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 15-11-2004 14:32 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Hmm.. jullie moeten nou trouwens niet denken dat ik niet kan driften he 
Op de normale tracks gaat het super, en in de demo won ik ook altijd. Maar het is echt die ene track waar ik geen logica in kan vinden
Trouwens, het is dus ZEKER dat wanneer je je auto terugbrengt in stock-staat, en hem inruilt voor een andere, je je upgrades niet op je nieuwe auto kan zetten?
Dat zou echt klote zijn
Op de normale tracks gaat het super, en in de demo won ik ook altijd. Maar het is echt die ene track waar ik geen logica in kan vinden
Trouwens, het is dus ZEKER dat wanneer je je auto terugbrengt in stock-staat, en hem inruilt voor een andere, je je upgrades niet op je nieuwe auto kan zetten?
Dat zou echt klote zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
je moet ze opnieuw kopen, is pas 100x gezegd....cheiron schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:32:
Dat zou echt klote zijn
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
En verkopen kon ook al niet toch?jarnotjuh schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:39:
[...]
je moet ze opnieuw kopen, is pas 100x gezegd....
Je moet de bak die je ff van haar leende inleveren en nu zelf een auto uitzoeken. Daar ga je dan mee racen en die mag je van de grond af aan opbouwen.aKra schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:16:
Ik moet nu van Rachel snel naar de Car Lot anders mag ik niet meer racen, maar wat is de bedoeling nu dan?
oh ja, wat betreft driften in de bergen, je score hangt af van je auto. (met een minder goeie auto hoef je minder punten te halen) Dus pak je ouwe bak ervoor en je hoeft ineens veel minder punten te halen
[ Voor 17% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 15-11-2004 14:47 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Maar ik heb al twee auto's, eerste was 206 en tweede mijn Honda Civic, ik neem aan dat ik dus die 206 nu moet inruilen voor een andere auto?bassio schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:43:
[...]
Je moet de bak die je ff van haar leende inleveren en nu zelf een auto uitzoeken. Daar ga je dan mee racen en die mag je van de grond af aan opbouwen.

Intentionally left blank.
Ah, ik heb nog wel een standaard-bak staan, zal het vanavond eens proberen!Schaapje_BlaaT schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:46:
oh ja, wat betreft driften in de bergen, je score hangt af van je auto. (met een minder goeie auto hoef je minder punten te halen) Dus pak je ouwe bak ervoor en je hoeft ineens veel minder punten te halen
Ik heb anders ook een paar keer langs horen komen dat je met deze constructie alsnog je extra's kan gebruiken op de volgende auto. Het lijkt mij ook iets heel logisch eigenlijk...jarnotjuh schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:39:
[...]
je moet ze opnieuw kopen, is pas 100x gezegd....
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Waar pas je dat aan dan?Schaapje_BlaaT schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:31:
street X vereist een auto met hoge steering ratio, de RX7 bijvoorbeeld
[b]oh ja, qua tuning moet je voor street x het balkje zo ver mogelijk op accelleration zetten, dat is veel belangrijker dan topsnelheid daar[b]
En streetX heb ik helemaal geen moeite mee, gewoon nette bochten maken, zonder driften oid. Ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan is, want het is eigenlijk gewoon een kort circuit met veel bochten, ik vind dat driften erg moeilijk, dus dat doe ik maar gewoon niet meer
Naar de dynotrackVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:50:
[...]
Waar pas je dat aan dan?
En streetX heb ik helemaal geen moeite mee, gewoon nette bochten maken, zonder driften oid. Ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan is, want het is eigenlijk gewoon een kort circuit met veel bochten, ik vind dat driften erg moeilijk, dus dat doe ik maar gewoon niet meer.
mijn laatste nieuwe ride, die rx-8 is toch wel ff wennen als je een 206 me voorwielaandrijving gewend ben:

Nah, is bugje ofzo.. kreeg ook smsje over dat er nieuwe spiegeltjes waren, terwijl ik za allang allemaal hadaKra schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:49:
[...]
Maar ik heb al twee auto's, eerste was 206 en tweede mijn Honda Civic, ik neem aan dat ik dus die 206 nu moet inruilen voor een andere auto?

Bier, Whiskey en Metal!!
Logisch? Misschien dat ik verkeerd denk, maar hoe kan een spoiler bijvoorbeeld van een 206 op een honda civic of hummer h2 passen? Dan kan toch in het echt niet ook niet??cheiron schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:50:
[...]
Ah, ik heb nog wel een standaard-bak staan, zal het vanavond eens proberen!
[...]
Ik heb anders ook een paar keer langs horen komen dat je met deze constructie alsnog je extra's kan gebruiken op de volgende auto. Het lijkt mij ook iets heel logisch eigenlijk...
Gametechnisch wijsneusMADG0BLIN schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:08:
[...]
Logisch? Misschien dat ik verkeerd denk, maar hoe kan een spoiler bijvoorbeeld van een 206 op een honda civic of hummer h2 passen? Dan kan toch in het echt niet ook niet??Vind het dan ook logischer dat je ze niet kan meenemen.
Je hoort van veel mensen dat ze in de knoop komen met geld omdat ze alle auto's een beetje willen tunen. Strooi dan meer geld rond in het spel (bonussen van 50 dollar begin je natuurlijk niks mee
Zoals: Ik verkoop een auto met level 3 spoilers, level 2 engine etc., en die levels krijg ik ook in mn oude auto.
Het is ook niet logisch dat je een volledig getunede auto inruilt voor een simpel stockmodel of wel
Flickr PSN ID= cheironnl
Zeg mensen, die stomme 'vezel' troep die je niet kan verven vind ik een spelverpester.
Het past eigenlijk niet bij m'n car
Mijn ootootje met dat lelijke spul

Weer een lesje in stofhappen, stoere focus
[ Voor 12% gewijzigd door SH4D3H op 15-11-2004 15:19 ]
\aKra schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:16:
Dat heb ik ook dus, ik zit me al rot te zoeken. Ik heb verder ook geen races meer te rijden. Heb nu een Tiburon, Navigator (24" spokes
En damn, 6 rondjes op het circuit.. 5 leiden en godver de laatse bocht ingehaald worden........
Drift roelt!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik heb nog maar een race op mijn map: een gele (circuit dus) Maar ik kan deze echt niet winnen: Die auto's (Audi TT etc) stuiven me Nissas 240sx der gewoon voorbij bij de start
als er een CRX in zit, koop ik het spel.
Aldus, naar waarheid ingevuld
Helaas.... geen Targa 1.6 VTIZonderZout schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:35:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Er is meer dan alleen de start toch ?B-Force schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:34:
Ik heb nog maar een race op mijn map: een gele (circuit dus) Maar ik kan deze echt niet winnen: Die auto's (Audi TT etc) stuiven me Nissas 240sx der gewoon voorbij bij de start
Vaak maken ze onderweg nog fouten, en het is wel een kwestie van geluk soms ja...
Enne, ik ben weer verder, had een halve ster te weinig
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Een gele?
Of drift of URL, jij bedoeld zeker de URL?
Circuit is paars
URL races zijn cool, ze razen ik het begin als een gek weg, maar ik rij gewo0n veel beter
Of drift of URL, jij bedoeld zeker de URL?
Circuit is paars
URL races zijn cool, ze razen ik het begin als een gek weg, maar ik rij gewo0n veel beter
Ik heb ff een paar vraagjes.
Ik krijg bij dit spel een zwart beeld waar alleen de lampen in het spel op te zien zijn als ik anti-aliasing aan heb staan. Als ik dat uit zet is het beeld wel goed. Wat kan ik hier aan doen?
Verder wil ik graag weten of het ook mogelijk is om de auto rond te draaien als je hem gaat kopen of aan het tunen bent. Nu zie ik hem telkens maar van 1 kant.
Ik krijg bij dit spel een zwart beeld waar alleen de lampen in het spel op te zien zijn als ik anti-aliasing aan heb staan. Als ik dat uit zet is het beeld wel goed. Wat kan ik hier aan doen?
Verder wil ik graag weten of het ook mogelijk is om de auto rond te draaien als je hem gaat kopen of aan het tunen bent. Nu zie ik hem telkens maar van 1 kant.
Verwijderd
Iemand een id?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:29:
Hoe kan je trouwens snel je muziek veranderen? En is het mogelijk om zelf mp3tjes in een map te gooien en te beluisteren
Middenmuisknopje indrukken en slepenUltraR-pc schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:55:
echt een kut bug dit
ik ben bij stage 2 en heb geen races meer op mn map staan, dus dacht ik, ik race de races wel via garage->world map en dan een race selecteren, maar via deze manier krijg ik er doodleuk geen geld bij als ik de race win

Hoe kan je evenementen overslaan, dat gebeurt toch niet automatisch? Want ik wil eigenlijk gewoon alle races doen.. StreetX is trouwens ontzettend leuk vind ik
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
der staat mx8 als plaatjePhant0m schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:52:
[...]
mijn laatste nieuwe ride, die rx-8 is toch wel ff wennen als je een 206 me voorwielaandrijving gewend ben:
[afbeelding]
Dan koop je het toch lekker niet *oogklepjes*ZonderZout schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:35:
zorgen dat je de covers (en url races oid) pas als laatste doet... dan ben je klaar met je sponsor en ga je verder naar volgende stageDemoniac schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:23:
Hoe kan je evenementen overslaan, dat gebeurt toch niet automatisch? Want ik wil eigenlijk gewoon alle races doen.. StreetX is trouwens ontzettend leuk vind ik
[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 15-11-2004 16:27 ]
Niet en Nee.
Aangezien dit een port is van de console versie (of iig ene tegelijk gemaakte versie).
Kijk voor de gein maar eens in de NFS dir.. staat een dir "memcard"
Bier, Whiskey en Metal!!
Je moet even bij je video opties Light-trails uitzetten. Dan moet het goed gaan en kan je AA aanzetten.UltraR-pc schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:55:
Volgens mij kan je je car niet ronddraaien....
Verwijderd
nieuwere catalyst drivers installerenUltraR-pc schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:55:
en voor dat tweede weet ik de oplossing niet dus heb ik eruit geknipt
Verwijderd
even een vraagje.. hoe kan je je sensitivty van je stuurtje aanpassen ingame. of moet die persé erbuiten gebeuren.
Hoi,
Heb sinds vandaag ook NFSU 2, maar nu heb ik een probleem...
Zit nog in Stage1 maar als ik StreetX ga doen rijd er een Celica mee die veel sneller is dan de rest.... ook al rijd het parcours zonder fouten, ik kan die wagen echt niet inhalen. Hoe kan dit?
De meeste tune-parts zijn nog locked, dus ik kan hem ook nog niet sneller maken....
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cheats.php?lang=eng
Hier staan cheats, maar wat bedoelen ze met het ''press-enter'' scherm?
Heb sinds vandaag ook NFSU 2, maar nu heb ik een probleem...
Zit nog in Stage1 maar als ik StreetX ga doen rijd er een Celica mee die veel sneller is dan de rest.... ook al rijd het parcours zonder fouten, ik kan die wagen echt niet inhalen. Hoe kan dit?
De meeste tune-parts zijn nog locked, dus ik kan hem ook nog niet sneller maken....
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cheats.php?lang=eng
Hier staan cheats, maar wat bedoelen ze met het ''press-enter'' scherm?
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Ik had volgens mij een 'sms'je gekregen dat ik de stats van een auto kan bekijken, maar ik kan dat nergens vinden. Zit er gewoon niet in of wel?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
kan je nu eigenlijk je eigen muziek in het spel zetten (bijvoorbeeld net zoals in GTA) of is het weer net zoals andere EA games dat je aan de muziek in het spel zelf vast zit
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Cheaten is voor losers, maar het Enter scherm krijg je meteen als het spel opstart.
(dan staat er ook 'Press Enter')
*edit*Wimpy006 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:54:
Ik had volgens mij een 'sms'je gekregen dat ik de stats van een auto kan bekijken, maar ik kan dat nergens vinden. Zit er gewoon niet in of wel?
[ Voor 5% gewijzigd door El_Bandito op 15-11-2004 17:30 ]
Vind ik ook, maar als ik niet verder kom omdat mn auto te sloom is is ook niks...Wimpy006 schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:05:
Cheaten is voor losers, maar het Enter scherm krijg je meteen als het spel opstart.(dan staat er ook 'Press Enter')
Liever heb ik natuurlijk ook een tip hoe ik die Celica kan inhalen
Tip: Beuk die celica de eerste bocht de vangrail in.
Ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen
Zowel bij dragraces en street X zet ik bij options stabilitation control ofzo uit, dan kan ik gewoon normaal rijden en win ook nog...dussuh...trouwens...ik rij in een miata, weet niet of dat veel uitmaakt
Zowel bij dragraces en street X zet ik bij options stabilitation control ofzo uit, dan kan ik gewoon normaal rijden en win ook nog...dussuh...trouwens...ik rij in een miata, weet niet of dat veel uitmaakt
Het enige waar ik problemen mee heb is drag races, me auto is net niet snel genoeg. Voor de rest haal ik alles makkelijk, vooral bij Street X lig ik na een ronde meestal al een 4 sec voor
.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Gaat niet..... ik sta achter hem bij de start..... en hij spurt als een gek wegWimpy006 schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:37:
Tip: Beuk die celica de eerste bocht de vangrail in.
Traction control staat uit....
Ik vind drags juist het makkelijkst
StreetX en URL vind ik het lastigst...... omdat ik gewoon steeds niemand kan inhalen

[ Voor 12% gewijzigd door El_Bandito op 15-11-2004 18:02 ]
Verwijderd
Cheaten is nix, wat je moet doen is alle shops in de map zoeken. Op pagina 2 of 3 van die draadje staat een map met alle shops, die zou je kunnen gebruiken (ook een soort van cheat maar dat is teminste niet zo lame als zo alles krijgen). Koop dan het beste wat je bij alle shops kan krijgen en je moet die Celica makkelijk kunnen vlammen.El_Bandito schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:30:
[...]
Vind ik ook, maar als ik niet verder kom omdat mn auto te sloom is is ook niks...
Liever heb ik natuurlijk ook een tip hoe ik die Celica kan inhalen
Ik heb bij de Performance Shop gewoon de Pack1 gekocht..... Pack2 is nog locked. Meer kan ik nog niet.....
Verwijderd
Ik zit nu in stage 4 met een Hiyunda Tiburon GT V6. Nou wil ik een vettere auto, maar ik heb geen idee voor welke ik op dit moment moet gaan, iemand tips 
ps. met een vettere bedoel ik vooral een snellere (op de meeste gebieden als 't kan
)
ps.2 ik haalde net 260k in een drift-race de berg af, 98k in 1 slide
ps. met een vettere bedoel ik vooral een snellere (op de meeste gebieden als 't kan
ps.2 ik haalde net 260k in een drift-race de berg af, 98k in 1 slide
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 18:43 ]
Ik heb een audi TT en ik rijdt nu (alles op 2 unlocked behalve chiptune op 3) bijna 300km/h zonder nitro te gebruiken. 4WD is ook wel grappig. Maar ja ik ben pas bij stage 3. Denk niet dat er veel zijn die net zo ver zijn als jou. (ik over een paar uur misschien ook)
Dit is dan gewoon een rondje op de outer ring.
Edit:
Ff geraced en kwam op 298 zonder NOS en geNOS'd tot 334km/h met traffic.
Edit:
Ff geraced en kwam op 298 zonder NOS en geNOS'd tot 334km/h met traffic.
[ Voor 22% gewijzigd door Wimpy006 op 15-11-2004 18:58 ]
Verwijderd
Als ik al die visual ratings 10 zie hier, dan zijn er nogal wat verder. Er is ook al een 100% savegame langsgekomenWimpy006 schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:49:
Ik heb een audi TT en ik rijdt nu (alles op 2 unlocked behalve chiptune op 3) bijna 300km/h zonder nitro te gebruiken. 4WD is ook wel grappig. Maar ja ik ben pas bij stage 3. Denk niet dat er veel zijn die net zo ver zijn als jou. (ik over een paar uur misschien ook)Dit is dan gewoon een rondje op de outer ring.

SH4D3H schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:18:
Zeg mensen, die stomme 'vezel' troep die je niet kan verven vind ik een spelverpester.
[afbeelding]
[afbeelding]

[ Voor 10% gewijzigd door MaFFia op 15-11-2004 18:59 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ehm, ik heb bij stage 3 alle rondjes op de map gespeelt, en weet niet hoe ik verder moet, dus speel ik via het escape menu>world map de uncompleted races, maar ik krijg er geen geld voor
iemand dit probleem ook?

Ik kom niet verder 
25% ongv kan geen races meer vinden op de map
En krijg smsje dattik auto moet terug brengen.
Kan die auto niet vinden en weet niet welke auto en weet niet waarheen!
Iemand oplossing over dat Rachel gezeur?
Verwijderd
je hebt dit topic gevonden, dus lees het topic ff door wil je?cdl schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:06:
Heb NFSU2 ook net geinstalleerd. Gelijk ff met een carriere begonnen. Weet iemand waar de savegames bewaard worden? Ik kan ze nergens vinden.
sommige mensen leren het ook nooit!!!
Verwijderd
lol. de 1e auto die je krijgt is van Rachel, daar moet je niet in gaan rondracen, die moet je naar de car lot brengen

Het eerste wat ik deed was daarin ook een race'je doen.
Ik begreep het eerst ook niet helemaal (pff klote verhaallijn ook, ik wil racen!Wimpy006 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:17:
Het eerste wat ik deed was daarin ook een race'je doen.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Maar heb je ook alle shops op de hele map? Er worden parts unlocked als je alle shops hebt (stuk of 10-12 in t begin)El_Bandito schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:08:
Ik heb bij de Performance Shop gewoon de Pack1 gekocht..... Pack2 is nog locked. Meer kan ik nog niet.....
Iemand enig idee wanneer die skyline in het spel komt 
Ik heb volgens mij nog niemand hier met een skyline gezien in z'n screenie...of ligt dat aan mij
Ik heb volgens mij nog niemand hier met een skyline gezien in z'n screenie...of ligt dat aan mij
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Als ik mijn eigen muziek wil luisteren zet ik altijd gewoon de spelmuziek uit en Winamp aanRubman schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:04:
kan je nu eigenlijk je eigen muziek in het spel zetten (bijvoorbeeld net zoals in GTA) of is het weer net zoals andere EA games dat je aan de muziek in het spel zelf vast zit
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb:Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:21:
[...]
Maar heb je ook alle shops op de hele map? Er worden parts unlocked als je alle shops hebt (stuk of 10-12 in t begin)
Performance Shop
Graphics Shop
Garage
Car Lot
Car Specialities
Body Shop
Ik meen me te herineren dat ik hem wel gezien heb hoorPringleMaster schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Er zijn 2 dingen waar ik gigantisch kwaad om kan worden:
-4 van de 6 rondes (zo ongeveer 1:30:00 per ronde, dat is toch weer zo een 6 minuten rijden) lead lap rijden, je maakt geen fouten, en vlak voor de finish in het 6e lap wordt je dik geboekt (ingehaalt) zonder dat je ook maar een haar anders rijdt dan normaal

-Street X. Beetje onsportief rijden enzo. Mogen ze er wel uithalen. Kutracen, slaat helemaal nergens op, dat je moet winnen door onsportief te rijden.
-4 van de 6 rondes (zo ongeveer 1:30:00 per ronde, dat is toch weer zo een 6 minuten rijden) lead lap rijden, je maakt geen fouten, en vlak voor de finish in het 6e lap wordt je dik geboekt (ingehaalt) zonder dat je ook maar een haar anders rijdt dan normaal
-Street X. Beetje onsportief rijden enzo. Mogen ze er wel uithalen. Kutracen, slaat helemaal nergens op, dat je moet winnen door onsportief te rijden.
Verwijderd
Datzelfde probleem heb ik dus ook, ik heb de auto die ik gekregen heb niet eens meer!BigB schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:04:
Ik kom niet verder
Ik denk dat de tegenstander heel veel NOX opspaard en die er op het laatst uit gooit. Je kan het spel trouwens altijd nog makkelijker zettenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:49:
Er zijn 2 dingen waar ik gigantisch kwaad om kan worden:
-4 van de 6 rondes (zo ongeveer 1:30:00 per ronde, dat is toch weer zo een 6 minuten rijden) lead lap rijden, je maakt geen fouten, en vlak voor de finish in het 6e lap wordt je dik geboekt (ingehaalt) zonder dat je ook maar een haar anders rijdt dan normaal![]()
Kijk hier trouwen eens naar mijn super winst:

Verwijderd
hmm ik zie geen opponent cars meer voor outrun en dat terwijl ik nog maar 2 unique parts heb geunlockt
iemand die dit ook heeft (gehad)?
Ik heb hem net gehad, ik zit nu op 50% en ben bezig met m'n 4e sponsor.PringleMaster schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
Jup, dat hoort.. bij de volgende stage komen er weer meer (dus gewoon ff alle andere dingen afracen.)Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:59:
hmm ik zie geen opponent cars meer voor outrun en dat terwijl ik nog maar 2 unique parts heb geunlocktiemand die dit ook heeft (gehad)?
Bier, Whiskey en Metal!!
Hoezo onsportief rijdenVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:49:
Verwijderd
20 seconden voor? Dan heb je wel een superbak. Ik haal de eerste in, maar veel verder dan 4 seconden voorsprong lukt mij amper.
wacht, laat me raden, je speelt op easy

Verwijderd
oke thnx, maar ik ben zit nu nog in stage 4Lord_Mithril schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:05:
[...]
Jup, dat hoort.. bij de volgende stage komen er weer meer (dus gewoon ff alle andere dingen afracen.)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 18:22 ]
Heb de toyota corolla en ik speel op mediumVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:16:
20 seconden voor? Dan heb je wel een superbak. Ik haal de eerste in, maar veel verder dan 4 seconden voorsprong lukt mij amper.
mmm ik ging net eens niet direct naar het spel toe en keek naar het intro filmpje. sjemig dat looopt echt totaal klote bij mij, dit terwijl de game goed loopt. Nu las ik hier iets van iemand die een vergelijkbaar probleem heeft en dat aan sp2 zou kunnen liggen.
Game loopt dus goed op 1280x1024 max settings, intro en andere filmpjes niet. is dit nog goed te maken met een setting of ??
heb ati 4,12 beta drivers en het verse ccc installed
Game loopt dus goed op 1280x1024 max settings, intro en andere filmpjes niet. is dit nog goed te maken met een setting of ??
Kheb ook SP2, en die filmpjes lopen hier ook niet zo lekker.StuiTeR schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:35:
mmm ik ging net eens niet direct naar het spel toe en keek naar het intro filmpje. sjemig dat looopt echt totaal klote bij mij, dit terwijl de game goed loopt. Nu las ik hier iets van iemand die een vergelijkbaar probleem heeft en dat aan sp2 zou kunnen liggen.
Vreemde is wel dat de framerate op 100+ fps ligt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!