c:/my documents/need for speed ?Chop2000 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 02:05:
waar laat dit spel eigenlijk z'n savegames?ik had vanmiddag ff m'n os opnieuw geinstald, my docs gebackupped, hele nfsu2 folder gebackupped, net weer trug gezet, maar m'n profiel is foetsie
hopelijk is hier nog wat aan te doen?
(had alles stage 3 etc, was op 60%)
die is der dus gewoon niet
wel een ea games map, in m'n docs, maar daar staan alleen nog saves in van hot persuit 2
niks
Damn, per 1 performance upgrade die je unlocked, unlock je eerst echt 2000000 body parts
WHO CARES !!!
Ik wil vermogen, wat er nu op zit vind ik ook best en ik ga nu eerst geld sparen om zodra ik een nieuwe auto kan kopen die gelijk helemaal vol te proppen met performance parts
Kep een Celica nu. Kan wel een Supra kopen, maar die heeft bout handling en net iets minder acceleratie. Misschien neem ik hem erbij.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
ben der al achter gekomen waar het stond, maarja dat ben ik dus mooi kwijt
net ff ergens een savegame gedl'd maar daar is de wide bodykit ook nog steeds locked, iemand enig idee hoe je die unlocked?
niks
spel is bij mij zo donker dat ik geen hol zie 
iemand het zeflde probleem?
...///...\\\...
Poeh ik vind de peugeot 206 toch wel de driftkoning tot nu toe. Die is lekker klein (dus makkelijk randen ontwijken) en stuurt enorm scherp. Voor de rest voldoet ie ook nog steeds. Als het maar scherpe bochten bevat is het winnen geblazen. Voor de flauwe bochten en de drages heb ik hyundai tyburon GT V6. Die is snel gebleken (368km/h op de lange drag met eentje met alles lvl3) en stuurt ook nog eens vrij lekker. Zit al een unique engine in, nog een leuke upgrade erbij en ik heb een waar racemonster
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik vind die 206 echt maar een kloteding. Hij is stock al echt lelijk, op een url race lijkt ie zo licht, dat hij overal heen stuiterd en hij hangt helemaal over in de bochten, wat niet echt fijn is.
Verwijderd
Mazda MX-5 blijft nog steeds mijn beste auto, trekt langzaam op maar eenmaal op snelheid doet ie alles goed. En in de bochten rijd ie ook lekker..
Misschien dt de audi TT die ik nu kan verandering daarin brengt?
Misschien dt de audi TT die ik nu kan verandering daarin brengt?
Chop2000 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 02:44:
ben der al achter gekomen waar het stond, maarja dat ben ik dus mooi kwijtnet ff ergens een savegame gedl'd maar daar is de wide bodykit ook nog steeds locked, iemand enig idee hoe je die unlocked?
offtopic:
*zucht*
*zucht*
1) De bodykit kan je krijgen als je gewoon alle races hebt gereden. Maar dan kan je de bodykit niet meer gebruiken in je carriere, maar alleen bij het Customizen in het hoofdmenu.
2) De bodykit kan je krijgen als je x aantal Outruns hebt gedaan, alsmede overige unieke dingetjes.
Verder even een algemene opmerking: een aantal vragen hier doen me vermoeden dat persoon X en persoon Y NFSU2 van "de boards" hebben gehaald, geinstalleerd en niet eens hebben gekeken naar hun control- / graphics- / gameplay-settings maar ook dit draadje niet lezen.Tweakers-moderators schreven bij elke reply-venster:
Waarschuwing
Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Tech vragen horen niet thuis in dit topic!
Resize je pics voordat je ze post!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Halloo
Ik ben nu al een tijdje aan het racen en het gaat wel lekker. Het eerste deel heb ik van mijn moter al veranderd en ook veel qua uiterlijk maar ik zie nergens een garage waar ik mijn kleur kan veranderen. Ik heb nu nog steeds dat saaie blauw.
Moet ik wachten?
Ik ben nu al een tijdje aan het racen en het gaat wel lekker. Het eerste deel heb ik van mijn moter al veranderd en ook veel qua uiterlijk maar ik zie nergens een garage waar ik mijn kleur kan veranderen. Ik heb nu nog steeds dat saaie blauw.
Moet ik wachten?
Ik heb hetzelfde probleem, misschien kan je hier verder discussieren:Tranzy schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:20:
Ok hier de vraag der vragen .....
Is het iemand hier gelukt om via VPN te LAN gamen ?
Heb een draytek router en die maat van me die logt daar gewoon op in ...ik zie hem netjes in windows maar als ik in het spel een LAN Server start dan zien we elkaar gewoon niet.
Beide 1.1 us patch draaiend.
NFSU2: LAN Game, ziet mekaar wel, komt alleen niet in lobby./
Even de nieuwste Catalyst drivers voor je videokaart downloaden (4.11) en de patch en alles doet het perfect.CyClopSs schreef op donderdag 18 november 2004 @ 03:52:
spel is bij mij zo donker dat ik geen hol zie
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nee, die kan je zoeken... En anders kijk je hier maar dat is lame... Lees je uberhaupt wel je SMSjes die je krijgt??Versteegrob schreef op donderdag 18 november 2004 @ 08:18:
Halloo
Moet ik wachten?

Verwijderd
Eindelijk stage 5 daarvoor alle races gedaan! Nu alleen nog de wrx en de skyline! toch is beslissen welke daarvan mijn garage gaat sieren!
Verwijderd
ik maak ff een opzetje voor deel 3 die zal vanmiddag wel erop kunnen en dan zal ik de startpost ook wel onderhouden
Hoe krijg jij hem in godusnaam op die resolutie. Ik kan niet hoger als 1024*768 draaien, spel gaat niet verder ofzo. Heb een een tft schemer met een resolutie van 1280*1024 en een xfx6800gt@ ultraDefspace schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:41:
[...]
Nee kan niet kloppen. Draai hem op 1280x1024 full detail en heb _echt_ nergens last van. Heb je wel de 4.12 (beta) drivers ?
PSN: KeaveXL
Ik heb hier ook helemaal geen probleem.. Draait hier met een 9800pro @ XT op 1280x1024 met alles op vol.. Alleen AA op de helft.KeaveXL schreef op donderdag 18 november 2004 @ 09:53:
[...]
Hoe krijg jij hem in godusnaam op die resolutie. Ik kan niet hoger als 1024*768 draaien, spel gaat niet verder ofzo. Heb een een tft schemer met een resolutie van 1280*1024 en een xfx6800gt@ ultra
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Voor techvragen kan je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht, maar lees dan wel Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eerst even heel goed door
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 18-11-2004 10:22 ]
Ik word zo suf van mensen die gewoon voor eigen belang het topic lopen te verzieken door er toch techvragen in te vragen... Er wordt duidelijk aangegeven dat zoiets niet is gewenst in een SGD topic, doe dat dan ook niet en plaats je vraag in SPV...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:06:
Ik word zo suf van die Video-problemen met dit spel .....
Heeft iemand nog tips hoe je die downhill drift kunt volbrengen? Ik knal steeds tegen de muren aan, de auto gaat een tijdje in een mooie drift maar slaat vervolgens door en *boem*..Zoek eerst zelf naar een antwoord voordat je iets vraagt!
Ik krijg dat level nooit completed
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Bij een downhill drift heb je vaak een soort van "rotonde" of "omweg". Hiermee haal je met gemak over de 30.000 punten. Moet simpel zijn. Probeer anders eens een andere auto
downhill drift: neem peugeot 206 of andere auto die klein is en scherp stuurt en let op bonus plekken zoals een pleintje waar je heel hoge scores kunt halen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Misschien toch handig om de bekende technische problemen op te nemen in de startpost van het 3e deel... Veel vragen komen bijna elke pagina wel weer een keer terug..
Verwijderd
Idd, die langere route, zeg maar de buitenbocht.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:26:
Bij een downhill drift heb je vaak een soort van "rotonde" of "omweg". Hiermee haal je met gemak over de 30.000 punten. Moet simpel zijn. Probeer anders eens een andere auto
Daar had ik laatste 98k in één drift
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 10:32 ]
Nu alleen nog een scriptje dat mensen eerst de startpost lezen en je bent klaarMacer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:28:
Misschien toch handig om de bekende technische problemen op te nemen in de startpost van het 3e deel... Veel vragen komen bijna elke pagina wel weer een keer terug..
Als vragen en dus ook antwoorden bijna elke pagina terugkomen en men leest die niet eens, dan heb ik weinig hoop op het feit dat ze de startpost wel lezen...
* Han gaat nu zoeken naar pleintjes om toch maar eens die downhilldrift te halen

http://gathering.tweakers...message/22108876#22108876
Toen ik dit zag viel ik achterover van verbazing.. Het lukt mij niet om het level te halen, maar toen ik dit zag kreeg ik een behoorlijk minderwaardigheidscomplex
[ Voor 33% gewijzigd door Han op 18-11-2004 10:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij ben ik failliet ofzo
Ik heb de fout gemaakt zonder dit topic te lezen 3 auto's te kopen en ze allemaal een beetje te upgraden (en dan in te ruilen voor bijv. een stock A3 en een Hummer
). Ik heb nu een flink aantal races gereden (27% van het spel gedaan) en er rijden geen concurrenten meer rond om uit te dagen (die laatsten betaalden om de een of andere reden ook niet
) en ik heb geen geld meer om naar een 3 ster visual rating te gaan
Ik ben op 2,95 blijven steken. Hoe los ik zoiets op? Er staan geen races meer aangegeven op de map en blijkbaar moet ik verborgen races vinden ofzo? Ik heb er daarvan al 2 gereden, maar ben glad vergeten waar de andere races waren
Ik rij nu echt al uren door het spel heen, maar kan echt niks vinden

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 18-11-2004 10:55 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Cheats 
Waarschijnlijk heb je een visual rating van 3 sterren nodig om verder te kunnen
Zeg jongens, dat driften lukt me toch echt niet zo goed.
Geef eens wat tips;
ik kom aanrijden, stuur om, rem intrappen, ding gaat sliden, ik geef weer gas ...
En dan krijg ik nog maar weinig puntjes
Geef eens wat tips;
ik kom aanrijden, stuur om, rem intrappen, ding gaat sliden, ik geef weer gas ...
Verwijderd
Dacht je dat ik daar nog niet gekeken had ofzo,... mijn god,.. het schiet dus niet op zoHan schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:15:
[...]
Ik word zo suf van mensen die gewoon voor eigen belang het topic lopen te verzieken door er toch techvragen in te vragen... Er wordt duidelijk aangegeven dat zoiets niet is gewenst in een SGD topic, doe dat dan ook niet en plaats je vraag in SPV...
[...]
! Maar mijn bericht wordt aangepast terwijl als je dit topic doorleest je ziet dat er
heeeeeeel veeeeeeel mensen zijn die problemen hebben met hun videokaart .. en
daarom als ultieme poging mijn bericht ook hier maar geplaatst.
mahjaa ik ben dus weer aan mezelf overgeleverd .....
Verwijderd
Misschien handig om mijn lijst aan te vullen van wat nou allemaal in de startpost moet komenMacer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:28:
Verwijderd
Probeer je handrem is te gebruiken ...SH4D3H schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:02:
Cheats
Geef eens wat tips;
Maar als je de eerste 3 en laatste 5 pagina's van het topic had gelezen had je het probleem zelf wel opgelost... Al die problemen zijn al vele malen langsgekomen hier..
Ik dacht dat je meer punten kreeg als je hard ging?Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:24:
[...]
Probeer je handrem is te gebruiken ...als je de bocht in stuurd !
Verwijderd
Je krijgt punten o.a. op basis van de tijd dat je drift duurt (sec/min) ! Glij overSH4D3H schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:26:
[...]
Ik dacht dat je meer punten kreeg als je hard ging?
de gestreepte balken op wegdek en je krijgt nog meer punten ! (snelheid doet
er volgens mij niet zoveel toe) als je mr drift !
Als je een nieuwe auto koopt en die gaat lopen upgraden, kan je dan alle unieke rewards (die je met je oude auto al een keer gehaald hebt) weer opnieuw halen, door maar genoeg outruns te doen?
Anders heeft het weinig zin om een nieuwe auto te kopen, want die is dan toch nauwelijks sneller omdat hij die unieke performance dingen niet heeft.
Anders heeft het weinig zin om een nieuwe auto te kopen, want die is dan toch nauwelijks sneller omdat hij die unieke performance dingen niet heeft.
PSN: Arienix
Verwijderd
Eén grote tip, zet schakelen op manual, en nie boven versnelling 2 gaan. => teveel toeren, niet stabiel => veel slippenSH4D3H schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:02:
Geef eens wat tips;
Ja mee eens, probeer ook niet teveel te remmen, als je de vaart er een beetje in houdt en dan door op het juiste moment de bocht in te sliden zal de auto vanzelf afremmen, eventueel klein beetje bijremmen, dan weer op het gasVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:53:
[...]
Eén grote tip, zet schakelen op manual, en nie boven versnelling 2 gaan. => teveel toeren, niet stabiel => veel slippenveel ptn
the system works
Verwijderd
wat willen jullie specefiek in het nieuwe topic?
dit staat al in de faq:
Help, ik kan niks vinden, ik ben de weg kwijt!!!

Mijn beeld is blokkerig of vaag
- installeer de nieuwste drivers voor je videokaart
of dit:
• Windows 98, 98SE, ME, 2000 Pro, XP Pro/Home,
• 933 Mhz CPU
• 32MB DirectX 9.0c compatible video card
• Ati vanaf Radeon 7500
• Nvidia vanaf Gforce 2
• 256 MB RAM
• DirectX compatible sound card
• 2 GB vrije HD ruimte
• 8X CD-ROM
Waar vind ik mijn savedgame?
- C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Kan ik mijn eigen muziek in de game plaatsen?
- Nee
Waarom zie ik geen schade
- Dit heeft te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan
Hoeveel auto`s kan ik bezitten?
- maximaal 5 slots, zelf unlocken
Ik kan geen auto`s verkopen!
- klopt
Kan ik alleen maar stock auto`s kopen?
- Ja
Kan ik de Uniques onderling wisselen?
- Nee
Kan ik mijn onderdelen onderling wisselen?
- Nee
Hoe unlock ik meer parts?
- Alles racen en alle winkels bezoeken, rijd ook sponsor races!!
nog iets erbij?
dit staat al in de faq:
of dit:
Wat zijn de systeem eisen?DaChosen1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:05:
Je moet bij options het graphic detail helemaal maximaal zetten en het spel afsluiten. Daarna het spel weer opstarten en het detail evt. weer wat lager zetten en WEG zijn de blokjes.
• 933 Mhz CPU
• Ati vanaf Radeon 7500
• Nvidia vanaf Gforce 2
• 256 MB RAM
• 2 GB vrije HD ruimte
• 8X CD-ROM
- C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
- Nee
- Dit heeft te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan

- klopt
- Ja
- Nee
- Nee
nog iets erbij?
Heb tot nu toe alles met mn Honda civic gedaan
net in stage 4 aangekomen, en ik dacht: ik koop een audi a3 erbij, allerlei upgrades erop, gaat dat ding niet eens sneller dan mijn civic
had ik nu maar nog langer gewacht

Misschien is het beter die map onder een link te plaatsen in de TS, mensen die nog enigszins eigen initiatief hebben en zelf die shops willen zoeken zullen hem anders misschien als spoiler beschouwen...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:01:
wat willen jullie specefiek in het nieuwe topic?
dit staat al in de faq:
[afbeelding]
of dit:
[...]
Wat zijn de systeem eisen?
• 933 Mhz CPU
• Ati vanaf Radeon 7500
• Nvidia vanaf Gforce 2
• 256 MB RAM
• 2 GB vrije HD ruimte
• 8X CD-ROM
- Nee
- Dit heeft te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan![]()
- klopt
- Ja
- Nee
- Nee
nog iets erbij?
PSN: Arienix
Wat moet ik met de auto van Rachel?
Gewoon in racen tot dat Rachel zegt 'no more racing till I say so', dan breng je 'm naar de garage.
Hoe gebruik ik de hydraulics?
H en J i.c.m. de pijltjestoetsen
Hoe krijg ik m'n oude auto terug?
Esc > jump to garage
Ik ben klaar, maar de status staat op 70%, hoe kan dit?
Naast de gewone zichtbare races zijn er ook extra races, die je per telefoon te horen krijgt. Bijvoorbeeld 'check out the airport area'.
Wat doen die oranje pijltjes op de world map?
Dit zijn tegenstanders die je kunt uitdagen. Ga er achter rijden en zodra je telefoon piept druk je op enter. Degene die als eerste 300m bij de ander vandaan rijdt wint. Rijd er voorbij om de leiding over te nemen. Overigens leveren deze races interessante niewe onderdelen op.
Welke auto's zitten er in het spel?
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cars.php?lang=eng
Gewoon in racen tot dat Rachel zegt 'no more racing till I say so', dan breng je 'm naar de garage.
Hoe gebruik ik de hydraulics?
H en J i.c.m. de pijltjestoetsen
Hoe krijg ik m'n oude auto terug?
Esc > jump to garage
Ik ben klaar, maar de status staat op 70%, hoe kan dit?
Naast de gewone zichtbare races zijn er ook extra races, die je per telefoon te horen krijgt. Bijvoorbeeld 'check out the airport area'.
Wat doen die oranje pijltjes op de world map?
Dit zijn tegenstanders die je kunt uitdagen. Ga er achter rijden en zodra je telefoon piept druk je op enter. Degene die als eerste 300m bij de ander vandaan rijdt wint. Rijd er voorbij om de leiding over te nemen. Overigens leveren deze races interessante niewe onderdelen op.
Welke auto's zitten er in het spel?
http://www.nfs-planet.de/nfs8_cars.php?lang=eng
[ Voor 44% gewijzigd door BADgoofy2000 op 18-11-2004 12:22 ]
Verwijderd
sorry, maar deze vind ik echt lelijk, die bumpers enzoVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:51:
Hier dan nog even mijn bakkie met 10 ster. Heb alleen 1 paar carbon spiegeltjes en wat stickers. Heb in ieder geval een bakkie op 10 ster met zo weinig mogelijk carbon troep![]()
Hier istie dan:
[afbeelding]
en dan deze nog ff:
[afbeelding]
Plaatjes zijn natuurlijk klikbaar
Heb net stage 5 geunlocked en moet daar nog mee beginnen. Voor de rest een leuk spelletje om te doen

totaal nie mijn stijl ! maarja, smaken verschillen ..
Heeft er iemand al online gespeeld en kan mij zeggen welke auto's welke gametype's domineren?
Verwijderd
ok zal ik doen, ff aanpassen...Chi3F schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:11:
[...]
Misschien is het beter die map onder een link te plaatsen in de TS, mensen die nog enigszins eigen initiatief hebben en zelf die shops willen zoeken zullen hem anders misschien als spoiler beschouwen...
In mijn ge-editte post hier boven staat nu een link met alle auto's.
Dat plaatje van de stad zou ik er gewoon als link inzetten, is toch een beetje een spoiler/cheat.. (te laat
)
Ik heb een ATI, maar zie alleen zwart scherm met achterlichten
Installeer patch v1.1 en de nieuwste catalyst drivers (4.11), daarna is alles weer in orde.
Verder misschien een korte uitleg van de verschillende races.
Installeer patch v1.1 en de nieuwste catalyst drivers (4.11), daarna is alles weer in orde.
Verder misschien een korte uitleg van de verschillende races.
[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 18-11-2004 12:29 ]
Als je een klein autootje hebt (206) kun je zelfs driften op de rechte stukken. Beetje vaart maken, stuur omgooien, handrem aantikken en gas geven. Tijdens drift met stuur corrigeren om nergens tegenaan te botsen. Met corrigeren is het ook mogelijk om van richting te veranderen zodat je van bocht naar bocht kunt driften. Je hoeft ook niet te winnen, je hoeft niet eens te finishen binnen de tijd, als je maar de meeste punten hebt. Dus zeker niet te hard gaan, net hard genoeg zodat je niet stil komt te staan. Dan moet het lukken, heb gisteren gewonnen met 110k, meestal eindig ik ergens rond de 70k, tot nu toe altijd genoeg om te winnen met 300 rep.SH4D3H schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:02:
Geef eens wat tips;
De 206 is
Je kan die bak echt alle hoeken ingooien.. Heb op dit moment nog geen behoefte aan een andere auto (zit op ongeveetr 25%)
Je kan die bak echt alle hoeken ingooien.. Heb op dit moment nog geen behoefte aan een andere auto (zit op ongeveetr 25%)
Verwijderd
pwnedChester schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 18:21:
[...]
h of j inhouden en dan met de pijltjestoetsen.
Nog ff mn driftrecord in de bergen showen
[afbeelding]

Of installeer wel de 1.1 patch, maar niet de catalyst 4.11 (of hoger, zoals de 4.12 beta) drivers als je dat niet wilt, en zet dan in 'display options' de 'lighttrails' uit.Macer schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:28:
Zo draai ik ook met de 1.1 versie van NFSU2 en de omega drivers gebaseerd op de 4.10 beta.
BTW in het spel is er een optie om de 'enhanced contrast' uit te zetten. Als ik dat doe zijn al me auto's in de garage en de shops pikzwart

Verwijderd
Aangezien het licht wat spoilers (niet die dingen achterop, maar onderdelen die wat verklappen) heeft:
spoiler:
Die wereld-kaart klopt niet... Tenminste, degene die ik het laatst zag in dit topic, is anders dan de mijne.
Mijn kaart dus
Verwijderd
Vraag is al vaker voor gekomen, maar zijn er al mensen die online hebben gespeeld???
Zo ja, wat zijn de snellere auto's bij de verschillende onderdelen??
Het gaat mij vooral om het draggen, deed ik het eerste deel ook veel.
Heb al een manier gevonden om die unique's op andere auto's te installeren en dat is: Als je de races krijgt waarbij je naar een shop moet scheuren voor die unique's dan doe je die races pas als je alles hebt geunlocked of je begint pas met outrunnen als je dus alles geunlocked hebt.
Zo ja, wat zijn de snellere auto's bij de verschillende onderdelen??
Het gaat mij vooral om het draggen, deed ik het eerste deel ook veel.
Heb al een manier gevonden om die unique's op andere auto's te installeren en dat is: Als je de races krijgt waarbij je naar een shop moet scheuren voor die unique's dan doe je die races pas als je alles hebt geunlocked of je begint pas met outrunnen als je dus alles geunlocked hebt.
Een nissan skyliner heeft gewoon een goeie accerleratie. Een Mazda RX-7 trouwens ook wel
. Ik zet er gewoon alle lvl 3 upgrades en ik tune de ECU en turbo wat (veel kracht op hoge toeren
)
Ik heb ook een unqiue part op mijn Audi TT'je, een unique ECU, unique body vyncl (ofzo) en een unique achterspoiler. Allemaal met outrun, maar toch vraag ik me af hoe ik dat telkens doeVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:17:
[ Voor 61% gewijzigd door Hans1990 op 18-11-2004 13:22 ]
Ik heb nu 70.41 beta drivers van Nvidia.
De 1.1 patch is ook al geïnstalleerd.
Probleem met de blokjes is nog niet opgelost.
Iemand een idee wat de nieuwste NVidia drivers zijn?
Of is dit wel de nieuwste?
Verwijderd
Ik heb het nu completed, maar met outrun krijg ik niks meer. Zelfs niet na 20 races. Doe ik wat fout?
Verwijderd
dit al geprobeerd:Ik heb nu 70.41 beta drivers van Nvidia.
DaChosen1 schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:05:
Je moet bij options het graphic detail helemaal maximaal zetten en het spel afsluiten. Daarna het spel weer opstarten en het detail evt. weer wat lager zetten en WEG zijn de blokjes.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 13:29 ]
BETA drivers...chubby- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:24:
Ik heb nu 70.41 beta drivers van Nvidia.
De laatste WHQL-drivers staan op www.nivida.com, verder staat er iets terug in dit topic ook meer over de blokjes en detail-instellingen gezegd.
Verwijderd
en nu ophouden over technisch geleuter!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 13:30 ]
Ja, cheats staan op www.gamefaqs.comVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:26:
is er al iets bekend over cheats, trainers of 100% savegame?
Lees je mijn bericht 12 stuks terug ook ff over die landkaart?
Verwijderd
ja die zal ik er ook inzetten, dan mogen jullie bepalen welke nou de echte isMAX3400 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:32:
[...]
Ja, cheats staan op www.gamefaqs.com
Lees je mijn bericht 12 stuks terug ook ff over die landkaart?
Mmmm.... De mijne is het meest compleet...Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:33:
[...]
ja die zal ik er ook inzetten, dan mogen jullie bepalen welke nou de echte is
Dat je de blokjes weg krijgt door de instellingen om hoog te schroeven en het spel opnieuw opstarten wist ik al. Daar had ik dit forum niet voor nodig.
Maar daarom heb ik het spel niet om het elke keer opnieuw op te starten.
Er wordt wel elke keer geschreeuwd dat de nieuwste drivers geïnstalleerd moeten worden maar blijkbaar helpt dit niks.
Tenzijn er uiteraard nieuwe drivers zijn waar ik niks van afweet
Er wordt wel elke keer geschreeuwd dat de nieuwste drivers geïnstalleerd moeten worden maar blijkbaar helpt dit niks.
Die Supra is trouwens wel sneller op de drags dan de Celica met dezelfde upgrades. Van 0-100km valt het wel mee, maar daarna merk je wel verschil, ik denk door het veel hogere koppel. Kep nu een Supra voor de drags ne een zwaar optisch en ook motorisch natuurlijk, getunede Mazda MX-5 en Celica
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
meestal licht het dus aan de drivers, of aan de instellingen of het feit dat ie illegaal is, jij gaf niet duidelijk aan wat je had geprobeerd, en daarbij komt ook nog dat dit gedeelte van het forum niet bedoeld is voor zulke "technische"vragen!chubby- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:39:
Dat je de blokjes weg krijgt door de instellingen om hoog te schroeven en het spel opnieuw opstarten wist ik al. Daar had ik dit forum niet voor nodig.
maak dan een nieuw topic aan in SPV zodat iedereen overzichtelijk alles kan blijven vinden
In NFSU1 was het in ieder geval zo dat je extra punten kreeg als je in de buitenste baan van de weg driftte, dus zeg maar over de stoeprand.SH4D3H schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:02:
Geef eens wat tips;
En je krijgt ook meer punten naarmate de hoek waarin je drift dichterbij de 45 graden is. Dit zag je naast je speedometer.
Driften deed ik altijd met een opgefokte Miata, en met Stability Control off (zie Options).
Overigens zou ik inderdaad je handrem gebruiken, in plaats van de gewone rem.
Vlak voor een bocht naar rechts even naar links sturen, stuur naar rechts gooien, gas los, en handrem even aantrikken. Zodra ze instuurt vol op het gas, en je trekt hem zo 180graden rond
Ik hoop dat het inderdaad het feit was dat ie illegaal is.
Ik heb net één gekocht dus ben druk aan het duimen dat het nu wel goed gaat.
Zou wel een beste streek zijn trouwens dat ze zoiets uithalen met illegale kopieën
Ideaal gwoon.
bedankt in ieder geval
Zou wel een beste streek zijn trouwens dat ze zoiets uithalen met illegale kopieën
bedankt in ieder geval
Verwijderd
Mensen ik zit vast?! Ik heb alle races uitgereden inclusief de secret races... maar ben pas op 29% van de game. Hoe kom ik verder? Ik heb het Zuiden nog niet geunlockt ook.
Verwijderd
kan altijd te maken hebben met die patches en cracks die erbij zitten die niet goed zijn.chubby- schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:53:
Ik hoop dat het inderdaad het feit was dat ie illegaal is.
Zou wel een beste streek zijn trouwens dat ze zoiets uithalen met illegale kopieënIdeaal gwoon.
bedankt in ieder geval
ik hoop dat het gaat lukken voor je
Verwijderd
ook alle sponsor races gedaan, ik weet het niet precies maar zoiets las ik ergens, ik heb in ieder geval eerder gehoord dat mensen zijn blijven hangen op 30%Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:01:
Mensen ik zit vast?! Ik heb alle races uitgereden inclusief de secret races... maar ben pas op 29% van de game. Hoe kom ik verder? Ik heb het Zuiden nog niet geunlockt ook.
Ik snap nog steeds niet waar ik kan zien op hoeveel % ik van de game ben...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Is je auto genoeg geupgrade ? (sterren ?)Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:01:
Verwijderd
Probeer "T" eens in te drukken. Volgens mij was dat hem. Of kijk onder welke knop hij ge-assigned is in de optiesScorperito schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:13:
Ik snap nog steeds niet waar ik kan zien op hoeveel % ik van de game ben...
- Visual rating opschroeven.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:01:
- Nieuwere auto aanschaffen.
- Hidden races rijden.
- SMSjes lezen.
En toen??Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:58:
Ik heb al 3 bakken
Lexus L300
Supra
Honda Civic

MX-5
240SX
Audi TT
2x Eclipse
3000GT
2x Skyline
Escalade
(toegegeven, in 3 profieltjes, maar toch).
Verwijderd
zijn er al mensen die hem volledig hebben uitgespeeld?
welke auto`s zijn er allemaal beschikbaar dan?
(voor de startpost)
welke auto`s zijn er allemaal beschikbaar dan?
(voor de startpost)
Verwijderd
minder dat ik geen screenshots kan maken.. maar goed das zo t enige minpunt dat ik kan bedenken aan de consoleversie
Verwijderd
DigicamVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:55:
minder dat ik geen screenshots kan maken.. maar goed das zo t enige minpunt dat ik kan bedenken aan de consoleversie
Verwijderd
vinyls verzieken meestal het uiterlijk van de cars. maar gelukkig zijn er genoeg dingen om ze "pimperisch""te makenMarrruuuk schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:58:
Hier mijn gepimpte bak
Ik hou niet van grote en lelijke vinyl's daarom een klein stickertje
[afbeelding]
klik!
150.000 gold eraan besteeden ik vind hem geslaagd.
Ik heb deze bak al vanaf het begin en ik win er gewoon iedere race mee
Nu ff al die lelijke reclame stickers eraf halen en je hebt een zeer mooie auto
Vind de muziek in het spel trouwens wel erg vet
sommige van die rap-nummers wat minder, maar dat nummer van The doors, feat snoop dogg vind ik dan wel weer erg lekker, ook de nummers van killing joe en Qotsa zijn erg vet
Verwijderd
Muziek is echt zwaaaaaaar klote, hopelijk komt er net als bij NFS:U deel 1 zo'n proggie waarmee je je eigen muziek in het spel kunt zetten
Verwijderd
Yay, ik heb hem nu ook, alleen nog ff drivers voor mn videokaart installeren, en dan (hopelijk) spelen.. en die muziek zit wel sn0r vind ik..
-Ministry
-Queens of the stone age
redelijk toch?
-Ministry
-Queens of the stone age
redelijk toch?
Waar kun je het versienummer van de game zien?
Ik heb geupdate, kreeg geen error message maar weet niet zeker of de update nu geslaagd is.
Ik heb geupdate, kreeg geen error message maar weet niet zeker of de update nu geslaagd is.
ik sluit me volledig aan bij Duuvel
wat een takke herrie is dat zeg. Alleen dat nummer van Fat Joe is wel lache voor de rest is het bagger

Verwijderd
Ik heb probleempje, als ik ga spelen is alles zwart, ik zie een paar lichten branden zoals men achterlampen van men wagen en wat lantaarn palen verder is echt alles zwart, radar enzo zie ik wel.
Iemand anders dit ook gehad? Maybe een oplossing voor me?
lol jah je mag zulke mooie subwoofers in bouwen en wat voor muziek ga je met subwoofers draaien? idd Snoeiharde TERROR niet die lelijke rap muziek
Lekker zijn is een gave :)
Welke auto's kun je in het begin kopen/krijgen, dus nadat je begonnen bent met die auto die je te leen hebt? Dus als je nadat je door die jongedame bent geintroduceerd direct haar auto teruggeeft (zoals het een echte gentleman betaamd).
Edit: En ja, * Cryolite zit nog steeds met smart te wachten tot het glimmende schijfje op de deurmat valt.
Edit: En ja, * Cryolite zit nog steeds met smart te wachten tot het glimmende schijfje op de deurmat valt.
[ Voor 19% gewijzigd door Cryolite op 18-11-2004 16:49 ]
zoek en gij zult vindenVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:45:
Ik heb probleempje, als ik ga spelen is alles zwart, ik zie een paar lichten branden zoals men achterlampen van men wagen en wat lantaarn palen verder is echt alles zwart, radar enzo zie ik wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Thrillseeka op 18-11-2004 16:48 ]
Lekker zijn is een gave :)
Dit topic is gesloten.
Let op: