Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
21:00 lijkt er op dat de hele server gecrashed is.

Ze wisten hoe druk het met de beta was, het lijkt nu zelfs nog erger als de beta met lag :)

5 min laden voordat je in een instance bent. zo kan ik toch niet snel levelen weer :D

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Currently, the Star Trek Online Server is down. We are aware of this issue and are currently working to bring the server back online as soon as possible. Please keep an eye on this page for updates, and notification when Star Trek Online is available again. Thank you, The Star Trek Online Team
Hoop toch dat ze binnenkort meer informatie gaan geven (en enkele van die honderden stickies verwijderen, wat een puinhoop), dit is echt ... lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Lijkt een beetje verlenging van de beta zo :P
Ach ja ben wel wat gewend, heb ook Age of Conan en Anarchy Online gespeeld :)

Alleen jammer dat mijn Mass Effect 2 nog niet binnen is om de tijd een beetje te doden.

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
Ik heb zelf ook de Age of Conan launch meegemaakt, lovely. Tevens ben ik ondertussen gewend geraakt aan de crashes van EVE na de uitrol van een nieuwe patch. Maar kom op, downtime precies op het hele uur en dan zo'n copy&paste melding? Da's toch gewoon flauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Mwa dit zal wel het beste moment zijn om wat maintenance te doen voordat iedereen in de US gaat spelen.

Het is een us based bedrijf he :)

hopelijk gaan ze toch echt ooit eens een eu en us server opzetten.

het is onderhand wel duidelijk dat ze nog rete veel extra servercapaciteit nodig hebben om alles een beetje lagfree te laten draaien op de peek times.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/t/0657/spam.jpg

Pfft, net geregistreerd, en nou alweer spam... Moet dat nou zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
Ze waren zelfs al aan het spammen in de beta 8)7

Nu ik jouw screenshot zie: ik hoop dat de Exchange wat normaler werkt dan in de beta. Daar had je een Phaser die standaard op je schip zit (en voor 2 credits verkocht kan worden aan een npc) voor 40,000 credits staan enzo. Daar koop je een hele cruiser voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Battle Bunny schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:38:
Nu ik jouw screenshot zie: ik hoop dat de Exchange wat normaler werkt dan in de beta. Daar had je een Phaser die standaard op je schip zit (en voor 2 credits verkocht kan worden aan een npc) voor 40,000 credits staan enzo. Daar koop je een hele cruiser voor!
Ja klopt, ik stond er ook al verbaasd naar te kijken :P Ik doe gewoon 70% nieuwwaarde (of de waarde die bij zo'n item staat iig) en dan verkoop je het snel zat. Wat dat betreft was ik wel blij met die mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Het begint nu toch wel langgzamerhand duidelijk te worden dat ze echt dikke server capaciteit te kort komen...... Als ze de headstarters al niet eens fatsoenlijke kunnen hebben hoe moet het dan als de rest er 2 feb allemal bij komt?

Qeue 412 van 2467 er gaat niets omlaag alleen de queue wordt langer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

ok ok .. Ik was al bezig met een nieuwe start post.. Ik post hem hier wel dan zien we wel of het goed genoeg is voor een nieuw deeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50
Server is weer down sinds 7:45 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
hé die Amerikaanse tijden zijn wel irritant aan het worden... Ik zit 's avonds te wachten totdat de server het weer doet, geef ik het uiteindelijk op en ga ik slapen, zie ik natuurlijk net nog even dat ie online is. Wordt ik wakker, wil ik het nog eens proberen, is de server weer net offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ja dit begint echt bijzonder irritant te worden, het is zelfs erger dan de open beta........

Weet niet wat ze daar aan het doen zijn maar ik neem aan dat de server issues toch ook wel bekend waren met de open beta..........

Dat een game nog niet compleet is kan ik mee leven, maar serieus ik heb misschien 2 uurtjes gespeeld dit weekend, rest van de headstart tijd is de server down.

Ik hoopte eigenlijk dat het overdag allemaal wat meer zou meevallen aangezien meeste amerikanen dan in hun bedje liggen.

We wachten het wel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Woow! Ik ben nu aan het inloggen, server is weer up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:25
Agh, ik vind het allemaal wel mee vallen.
Dit is bij elke mmorpg zo dat ze in het begin gewoon veel problemen hebben.
WoW had dit.. alle mmorpg hebben dat gewoon... dussss effe een week of 2 geduld en hij zal het misschien optimaal doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Dit was bij WoW niet anders.. dikke queues en vaak reboots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
maniak schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:51:
Mja.. dan stond je 2 uur in de queue en kon je 30 minuten spelen. Dan was het weer een disconnect en weer 2 uur in de queue staan :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
rgarretsen schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:45:
Het begint nu toch wel langgzamerhand duidelijk te worden dat ze echt dikke server capaciteit te kort komen...... Als ze de headstarters al niet eens fatsoenlijke kunnen hebben hoe moet het dan als de rest er 2 feb allemal bij komt?

Qeue 412 van 2467 er gaat niets omlaag alleen de queue wordt langer :-)
Ik denk dat de meeste gewoon al mee doen met deze headstart. Geloof dat je overal wel een pre-order code bij kreeg? In ieder geval zal het misschien 25% zijn die er nog bij komt lijkt me.
rgarretsen schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:11:
Ja dit begint echt bijzonder irritant te worden, het is zelfs erger dan de open beta........

Weet niet wat ze daar aan het doen zijn maar ik neem aan dat de server issues toch ook wel bekend waren met de open beta..........

Dat een game nog niet compleet is kan ik mee leven, maar serieus ik heb misschien 2 uurtjes gespeeld dit weekend, rest van de headstart tijd is de server down.

Ik hoopte eigenlijk dat het overdag allemaal wat meer zou meevallen aangezien meeste amerikanen dan in hun bedje liggen.

We wachten het wel weer af.
Inderdaad slechte support zo. Geen idee wat er nou precies achter de schermen aan de hand is. Zo lastig is het toch niet om ff te twitteren over de status?
maniak schreef op zondag 31 januari 2010 @ 11:51:
En hoeveel jaar was dat geleden? Mogen ze onderhand wel wat van geleerd hebben ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
en hij blijft weer hangen op retrieving list of characters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
One is de nick :P

en de server ligt weer op zun gat..........

maar ff een serie kijken ofzo en morgen weer spelen want vanavond wordt het nix meer als heel amerika ook nog joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
emergency maintenance.

a.k.a. we trekken het niet tabee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Wel typisch elke keer.. je kunt je klok er bijna op gelijk zetten.

Weet zeker dat ze het probleem al hebben gevonden, het is denk ik meer een questie van hoeveel geld ze er tegen aan moeten gooien.

Ik ga der al vanuit dat we morgen weer kunnen spelen. overdag was vandaag wel redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Hmm, server replicator zeker weer stuk.
Wel weer veel problemen vandaag zeg. Al de 2e keer en zelfs de 3e keer in 24 uur. De beta was dan nog zo slecht niet. Ben gelukkig al wel bijna lvl 9 en kan dus over een tijdje aan mn nieuwe schip toe.
Geen idee welke ik daarvoor ga nemen, maar eerst maar es gaan lvllen.

Vandaag en gister weer aardig wat samengewerkt met wat tweakers. De Fleet is nog niet echt groot, maar dat komt vanzelf wel. Zoiezo passen er maar 5 mensen in 1 team (waarmee je dus samenwerkt).

Wel jammer dat telkens de missies op de planeten zo lang duren om te laden, want die heb ik nog niet veel in een team gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Handig voor de TS:
http://www.mmoserverstatus.com/star_trek_online

Trouwens, filmpje over de servers van Cryptic:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qJQwHwP0ojI&feature=related]

Edit: Servers doen het weer (al geeft die site hierboven aan van niet)

[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
ROFL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

lol, server is up, alleen nu zit er een login-wachtrij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
en weer down ;-)

Schijnt een software probleem te zijn wat niet voor dinsdag gepatched zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 09:55
pfft, ik kan het spel niet eens starten, omdat het te druk is bij Steam. Lekker dan.

Gelukkig heb ik al een beetje kunnen spelen en ben ik nu Lt.-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
InFrA-WiZ schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:21:
lol, server is up, alleen nu zit er een login-wachtrij in.
Die wachtrij is anders ook lekker bugged. Heb al 0 uit 0 gestaan, 11 uit 2000+ (voor een minuut of 10) en weet ik veel welke positie nog meer.

En dat terwijl ik nog probeerde om lvl 11 te halen (moet nog 1,1 lvl ). Gaat me nu niet meer lukken denk ik.

Edit:
Hmm, weer maintenance. Enerzijds wel jammer, want ik wilde nog wel ff doorgaan. Wel lvl 10, maar nog geen 11 (wil die betere schepen nu onderhand wel zien ja!). Anderzijds was ik wel klaar met mn missie (net op tijd) en moet ik morgen weer vroeg op.
Toch had ik wel wat meer uptime verwacht.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 01-02-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Martinspire schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:23:
[...]

En hoeveel jaar was dat geleden? Mogen ze onderhand wel wat van geleerd hebben ;)
Mja.. ik denk dat blizzard ook echt de concurrent info gaat geven.. 8)7

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
Zo vrijdag eerst even een tijdelijk char aangemaakt aan de Federation kant, en deze geleveld naar lvl6 (alleen met de SS Azura missie een probleem, bij het inleveren kreeg ik alles behalve m'n brdige officer hiervoor gelijk een bugrapport aangemaakt).

daarna een Klingonm aangemaakt en hiermee wat missies en pvp gedaan, en het is me gelukt deze naar Lt'Cmdr te krijgen, gelijk m'n nieuwe tier2 schip gehaald met een battle cloack een heerlijk bootje moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Hmm toch wel een pre-order bonus :P
Dank u 12Game.com :D

Wat kunnen die Amerikanen toch verontwaardigd reageren als je rond vliegt in je TOS cruisertje.. Dreigementen met rapports enz nog daar gelaten.

Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/screenshot_2010-01-30-17-16-31.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door ShockWave_Omega op 01-02-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Eh :?
Wat maakt het uit of je het cruisertje uit TOS namaakt :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Deze valt NIET na te maken.. dit is een pre-order bonus van 12game.com. Zie de schotel + nacelles.
Als je het verschil niet ziet ben je geen trekkie! :P

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave_Omega op 01-02-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
OxiMoron schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:11:
[...]

Mja.. ik denk dat blizzard ook echt de concurrent info gaat geven.. 8)7
Niet zozeer de info, maar wel dat er gewoon een hoop extra servers nodig zijn. Dat ze eens wat extra servers huren voor een jaartje ofzo. Zoals het nu gaat is gewoon dramatisch.
Ook duurt die maintenance gewoon veel te lang. Snap niet waarom dat 1 uur of 1,5 uur moet duren. Zijn ze een reinstall aan het uitvoeren ofzo?

En trouwens, Champions online en City of Heroes (of Villans) is ook gewoon van cryptic. Schijnbaar geven ze er niets om ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ShockWave_Omega schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:00:
Deze valt NIET na te maken.. dit is een pre-order bonus van 12game.com. Zie de schotel + nacelles.
Als je het verschil niet ziet ben je geen trekkie! :P
sinds wanneer staat die preorder er in, en hoe is die gekoppeld aan je account dan,
heb het ook besteld bij hun ben benieuwd vanavond maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Gewoon de van 12games gekregen key toevoegen aan je account :

Star Trek Online

Activated Features:

Star Trek Online Closed Beta
Star Trek Online - Preorder
Star Trek Online Lifetime Subscription
Star Trek Online - In game items

Dit is dan je pre-order bonus schip. Deze moet je claimen in de ingame C-Store.

Wellicht heb je de key niet gehad via de mail. Deze werdt verstuurd on het kopje igame item & headstart key vanuit 12game.

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave_Omega op 01-02-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:58:

Dit is dan je pre-order bonus schip. Deze moet je claimen in de ingame C-Store.

Wellicht heb je de key niet gehad via de mail. Deze werdt verstuurd on het kopje igame item & headstart key vanuit 12game.
hmm heb die key ook gehad van 12game en al aan mijn account toegevoegd, maar als ik ingame naar de C-store ga zie ik niets staan, vanavond nog maar eens kijken, of ligt het aan mijn level 9 dat ik hem nog niet zie?

Wel weer erg zin om vanavond in te loggen, ik hoop dat de server er net zo'n zin in heeft. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
je kan vanaf lvl 0 dat schip al pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Ik ben nu eindelijk lvl 11 en heb mn nieuwe schip. Had verwacht dat ie wel groter zou zijn (zit tenslotte 300 man meer op). En wat ik ook raar vind is dat ik nu nergens meer mn credits kwijt kan. Daar moet ik nu die Exploration dinges voor hebben en die heb ik dus amper. Kan nu dus geen nieuwe spullen kopen van lvl 3 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48

Rannasha

Does not compute.

Martinspire schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:40:
Ik ben nu eindelijk lvl 11 en heb mn nieuwe schip. Had verwacht dat ie wel groter zou zijn (zit tenslotte 300 man meer op). En wat ik ook raar vind is dat ik nu nergens meer mn credits kwijt kan. Daar moet ik nu die Exploration dinges voor hebben en die heb ik dus amper. Kan nu dus geen nieuwe spullen kopen van lvl 3 of hoger.
Jawel, maar niet op aarde :) Er zijn nog andere Starbases (Deep Space K7, Starbase 37, Deep Space 9) waar ze andere dingen te koop hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Hmm, amerika is ook weer wakker.
Ben nu level 6 en heb ff een Klingon aangemaakt, alleen ik word steeds eruit gegooid als ik mijn eerste officer wil trainen en naar mn ship wil gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Hehe en zojuist weer maintenance van 2 uur lol.

Ze gaan er tenmiste op vooruit.. vandaag bijna hele dag zonder problemen kunnnen spelen.

Maar grrrrr had nog maar iets minder dan de helft voor commander te gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze beginnen nu al weer met gold farmer spam.
Die trieste mensen blijf je altijd houden maar het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Eindelijk geven ze ook es een eindtijd aan in de chat waarbij je niet meteen hoeft om te rekenen:
Star Trek Online is currently down for maintenance. ETA until uptime 0000 GMT 1600 PST. (Do not PM the mods, we don't know anymore than this)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 17-09 18:55
Dit gaat nog leuk worden met die wachttijden als morgen de rest van de klanten ook nog gaan proberen in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 17-09 13:21

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb nog nooit in een wachtrij gezeten, bij welke inlog zie je hem?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Idd.. wordt er nog wel eens uitgeschopt, maar heb nog nooit in de wachtrij gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Er was zondagavond een wachtrij, maar de voortgangs-indicator werkte niet goed. Als je inlogde kreeg je te zien (bijvoorbeeld) 284/284. De lengte van de wachtrij, het 2e getal nam steeds toe, maar jouw positie veranderde nauwelijks tot je opeens 15-30 minuten later ingelogd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wachtrij geeft inderdaad geen duidelijke indicatie, ik stond 10 minuten op nummer 720 en plop ineens zat ik erin. Gisteravond na die maintanance liep het allemaal wel weer erg soepel moet ik zeggen, bijna lv 11 geworden, vanavond eindelijk mijn escort

De meeste quests vind ik tot nu toe wel lekker gevarieerd , stuk beter dan de doorsnee schiet 10 beestjes dood meuk (alleen die plantjes zoeken is zo saaai). Die met die brandblusser was ook lachen, ik heb die brandblusser gehouden en aan mijn BO gegeven, die spuit er nu steeds random mee in de rondte _/-\o_
ShockWave_Omega schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:39:
je kan vanaf lvl 0 dat schip al pakken
damn dan klopt die code niet die ze me hadden gemailt, dan hoop ik dat die van de box een andere is en wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Gisteren niet veel tijd gehad, maar ingame geen problemen ben ineidergeval Lt Cmdr lvl 3 geworden
gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:39:
De meeste quests vind ik tot nu toe wel lekker gevarieerd , stuk beter dan de doorsnee schiet 10 beestjes dood meuk (alleen die plantjes zoeken is zo saaai). Die met die brandblusser was ook lachen, ik heb die brandblusser gehouden en aan mijn BO gegeven, die spuit er nu steeds random mee in de rondte _/-\o_
Wat dacht je van brandblusser feestjes in Quark's op DS9? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Zal wel een simpele knop voor zijn, maar hoe maak je zo'n screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:30
Ik ben gisteren begonnen en tot 22:30 gespeeld maar ik heb helemaal geen last van inlog problemen. Wel een paar keer een DC gehad. Komen de inlog problemen na 22:30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
TrekDude101 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:57:
[...]

Zal wel een simpele knop voor zijn, maar hoe maak je zo'n screenshot?
Yep :P Printscreen :D je moet alleen wel even zoeken in je gamemapje naar de screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Calamor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:01:
Ik ben gisteren begonnen en tot 22:30 gespeeld maar ik heb helemaal geen last van inlog problemen. Wel een paar keer een DC gehad. Komen de inlog problemen na 22:30?
Ergens tussen 11 en 1 gaat de server telkens down, wat dan weer 2 uur duurt. Dunno, waarom zo lang en ik heb het idee dat het gewoon is om die europeanen te laten stoppen zodat er meer space komt voor de USA. Maar vind het zoiezo een rotgein om er telkens 2 uur van te maken. Dat moet met een half uur toch wel gefixed en reboot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Weet iemand hoe je kan zien wanneer je account verloopt?
Heb op de STO site gekeken maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
is er iemand die ervaring heeft met TSO en een 8400GS? Is dat een beetje te doen?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Hij draait op mijn laptop op een Ati 4570 en hierbij kan ik nog wat dingen op medium zetten (AA & FSAA uit, dat wel). Draai dan op een acceptabele fps. Maar grote kans dat die van jou net ff op Low moet staan.
Ik zie trouwens een topic op het forum waar je misschien wat aan hebt: http://forums.startrekonline.com/showthread.php?p=1860030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Voor mensen die dit nog niet wisten:

/powerhue <x> <y>

x is je wapen nummer ofzo (0 is alle)
y is de hue (0-360)

Om de kleuren van je phasers enzo aan te passen.

Die van mij zijn roze, valt tenminste een beetje op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
OxiMoron schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:42:
Voor mensen die dit nog niet wisten:

/powerhue <x> <y>

x is je wapen nummer ofzo (0 is alle)
y is de hue (0-360)

Om de kleuren van je phasers enzo aan te passen.

Die van mij zijn roze, valt tenminste een beetje op :D
En voor de kleuren bij het nummertje: Wikipedia: Hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 09:55
Ik mag niet meer inloggen. Er staat "You are not allowed to log into this server at this time"

Weet iemand wat dit mag betekenen of hebben meer mensen hier last van.

edit:

Ik moest mijn steam key nog activeren. Steam heeft alleen maar mijn pre-order key ingevuld en geen standard key. Nu kan ik weer spelen

[ Voor 30% gewijzigd door Lt-Crash op 03-02-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Lt-Crash schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:21:
Ik mag niet meer inloggen. Er staat "You are not allowed to log into this server at this time"

ze zullen wel met een update ofzoiets bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Lt-Crash schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:21:

edit:

Ik moest mijn steam key nog activeren. Steam heeft alleen maar mijn pre-order key ingevuld en geen standard key. Nu kan ik weer spelen
Yup.. aparte key nu hij live is, daarmee onlock je ook de bonussen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik moet wel toegeven het is wel leuker om te spelen , dus ik stick er nog ff mee bijna lt cmdr :P

wat ik graag wil zien:

1. Ship Interiors , maar dan ook op juiste grote, in sommige missies zijn de schepen van binnen veels te groot en hoog

2. Naar willekeurige planeten beamen waar je actief wat kan doen

Moi Ship:

Afbeeldingslocatie: http://www.hyperspin-fe.com/forum/attachment.php?attachmentid=4639&d=1265236018

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik had ook last van dat ik niet kon inloggen.
Na nog een keer proberen lukte het wel weer.
Wel was het moeilijk om te vinden waar ik die key moest invullen.

Voor de mensen die het ook niet kunnen vinden: Inloggen -> Hoofdpagina -> rechterkant staat "redeem your key"
Mij lukt het nog niet omdat er problemen zijn. Gaven ze op die zelfde pagina aan. Zag eerst wel dat er wel dat het toegevoegd was maar ingame zag ik niks extra in de store-c. Heb wel 2 dingen in de Store-c die al bij de laung al aanwezig waren. De mogelijk om ambassador bij me naam te zetten. En nog 1 maar weet niet wat er stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Njay schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:29:
1. Ship Interiors , maar dan ook op juiste grote, in sommige missies zijn de schepen van binnen veels te groot en hoog
Dit hebben ze expres gedaan, het schijnt dat het anders heel moeilijk wordt om je 'camera' te kunnen bewegen, omdat hij steeds tegen muren botst.

Ik denk dat ze hier ook wel andere oplossingen voor hadden kunnen vinden hoor, zoals muren die van binnen doorzichtig zijn en waar de camera gewoon doorheen kan. Maar dat wordt op het forum opgegeven als reden. Ik vind het ook lelijk maar het klonk toen als iets dat niet meer gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
GekkePrutser schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Dit hebben ze expres gedaan, het schijnt dat het anders heel moeilijk wordt om je 'camera' te kunnen bewegen, omdat hij steeds tegen muren botst.

Ik denk dat ze hier ook wel andere oplossingen voor hadden kunnen vinden hoor, zoals muren die van binnen doorzichtig zijn en waar de camera gewoon doorheen kan. Maar dat wordt op het forum opgegeven als reden. Ik vind het ook lelijk maar het klonk toen als iets dat niet meer gaat veranderen.
Het is inderdaad erg hoog, maar het is gewoon jammer dat je niet verder kunt gaan dan de brug. Als je nou nog ff naar de mess-hall of de engineering kon gaan, had je in ieder geval nog iets. Kun je desnoods je eigen STO film maken :+

Al heb ik zo'n vermoeden dat dit ook nog wel zal komen. Hoop alleen wel dat ze eerst de bugged missies fixen (Breaking the planet bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze dan ook gelijk even fixen dat je kan uitzoomen in crouch-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Hmm... Net ook maar eens gekocht & geinstalleerd, maar na een char gebouwt te hebben en de boel laten laden (met hier en daar een "server not responding" melding) kom ik alleen in een compleet leeg stuk ruimte terecht met m'n scheepje... Als ik de camera wat draai zie ik soms m'n eigen scheepje, maar helemaal niets wat ik kan doen. Op de minuut oid komt er een rood popupje met " nothing on the sensors, would you like to set a new course" en alleen een dismiss knop. Begint goed zo, iemand anders die dit ook gezien heeft?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:50:
Hmm... Net ook maar eens gekocht & geinstalleerd, maar na een char gebouwt te hebben en de boel laten laden (met hier en daar een "server not responding" melding) kom ik alleen in een compleet leeg stuk ruimte terecht met m'n scheepje... Als ik de camera wat draai zie ik soms m'n eigen scheepje, maar helemaal niets wat ik kan doen. Op de minuut oid komt er een rood popupje met " nothing on the sensors, would you like to set a new course" en alleen een dismiss knop. Begint goed zo, iemand anders die dit ook gezien heeft?
Nope, misschien een bug. Je kunt proberen opnieuw in te loggen en anders zou ik een nieuwe Char aanmaken. Je moet namelijk eerst de tutorial doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Martinspire schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:03:
[...]

Nope, misschien een bug. Je kunt proberen opnieuw in te loggen en anders zou ik een nieuwe Char aanmaken. Je moet namelijk eerst de tutorial doen.
Opniew inloggen / nieuw poppetje maken / spel opnieuw starten / andere videosettings/drivers heeft allemaal geen effect, ik wacht de patch van zometeen wel even af :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:43:
[...]

Opniew inloggen / nieuw poppetje maken / spel opnieuw starten / andere videosettings/drivers heeft allemaal geen effect, ik wacht de patch van zometeen wel even af :)
Bugreport gedaan? Anders ff in de irc-chat van STO gaan zitten. Grote kans dat ze je daar wel kunnen helpen. En screenshot posten op het forum doet ook wel wonderen.

Balen dat je game zo begint, maar laat maar weten als je er eindelijk wat mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Captain 5 nu... moet zeggen best wel verslavend.

Maar net zoals elke andere MMO vervalt het nu wel een beetje in herhaling :)

Kijken of we admiral halen dit weekend.

Die grote cruiser is wel ff wennen het is alsof je een vrachtwagen moet keren op een 1 richtings weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
de 10 dagen demo's zijn nog niet uit toch?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Exphy schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:58:
de 10 dagen demo's zijn nog niet uit toch?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Als ik de geluiden hier dus goed lees moet ik nog even een poosje wachten voor deze betaalde beta-test is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 19:59
betaalde beta-test ?
De beta is al lang afgelopen, het spel is al officieel uit en als je hem gepre-ordered hebt kon je al vanaf 29 jan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
jimmy87 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:19:
betaalde beta-test ?
De beta is al lang afgelopen, het spel is al officieel uit en als je hem gepre-ordered hebt kon je al vanaf 29 jan spelen. ;)
Klopt, maar ze zijn nu nog een hoop bugs eruit aan het halen. Bevalt wel prima, maar sommige dingen kunnen inderdaad beter. Denk dat het over een week of 2 al prima te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Iemand tips over hoe ik zo snel mogelijk kan levelen? :P
Ben nu Lt. 6, maar ik zag gisteren een schip met grote kanonnen (+8 tov mij ofzo) en ik vroeg me af wat nu een beetje wijsheid is qua skills en missies. Iemand general tips voor mij? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Arfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:08:
Iemand tips over hoe ik zo snel mogelijk kan levelen? :P
Ben nu Lt. 6, maar ik zag gisteren een schip met grote kanonnen (+8 tov mij ofzo) en ik vroeg me af wat nu een beetje wijsheid is qua skills en missies. Iemand general tips voor mij? :)
Een fleet joinen, onze fleet heeft bevoordeeld een hele fleet bank die altijd vol zit met mark 2 tot mark 6 spul, om zo de beginner snel op weg te helpen. En andere spelers kan je dan ook makkelijk om advies tips vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Zenix schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:14:
[...]

Een fleet joinen, onze fleet heeft bevoordeeld een hele fleet bank die altijd vol zit met mark 2 tot mark 6 spul, om zo de beginner snel op weg te helpen. En andere spelers kan je dan ook makkelijk om advies tips vragen.
Met beter spul gaan de missies inderdaad sneller, maar er is niet echt een manier om snel te levellen.
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel spelen.
Het is vaak makkelijker als je in team-verband speelt, al gaat het ook prima met Fleet actions en Patrol x sector / Defend x sector block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Martinspire schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:46:
[...]

Met beter spul gaan de missies inderdaad sneller, maar er is niet echt een manier om snel te levellen.
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van veel spelen.
Het is vaak makkelijker als je in team-verband speelt, al gaat het ook prima met Fleet actions en Patrol x sector / Defend x sector block
Het is voor mij wel de manier van levellen Ik koop bij elk nieuw schip zowat gelijk het maximale mark wat er op kan op de exchange enzo. Zodat ik gelijk een voordeel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online
Zenix schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:00:
[...]

Het is voor mij wel de manier van levellen Ik koop bij elk nieuw schip zowat gelijk het maximale mark wat er op kan op de exchange enzo. Zodat ik gelijk een voordeel heb.
Dan moet je wel aardig wat verdienen, want meestal is 1 item even duur als mijn hele budget?
Al loop ik nu langzaamaan wel met een hoop op zak. Maar al die wapens kosten exploration badges en die doe ik eigenlijk nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zenix schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:14:
[...]

Ik zit bij de Ariesfleet, maar daar is dus een bank bij? :o
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ik aan wapens kan komen, merk toch dat ik een handleiding heel erg mis. Alle wapens die ik heb zijn opgepikt na een spacebattle. Waar zit zo'n fleetbank? En waar kan ik wapens voor m'n schip kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Arfman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:56:
[...]

Ik zit bij de Ariesfleet, maar daar is dus een bank bij? :o
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee waar ik aan wapens kan komen, merk toch dat ik een handleiding heel erg mis. Alle wapens die ik heb zijn opgepikt na een spacebattle. Waar zit zo'n fleetbank? En waar kan ik wapens voor m'n schip kopen?
De fleetbank zit naast de exchange meestal en heet gewoon Federation bank, zit ook bij je eigen bank maar dan moet je voor fleet bank kiezen. Bij de shipyard in earth spacedock heb je mark 2 spul. Ik zou ook mark 1 overslaan en gelijk voor mark 2 gaan. Mark 3 en 5 zijn op starbase 39 in sierra system. Daar heb je ook een bank en exchange. Zoals bij zowat elke starbase en memory alpha. Als je het eenmaal doorhebt, duur even paar dagen heb je geen handleiding nodig. Ik heb hem nooit gebruikt en het is mijn eerste mmo. Ik weet ook niet of er op jou fleetbank veel staat moet je even aan je leader vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
@ Arfman..

Ja wij hebben een fleetbank. Deze zit net als je normale bank op elk station zo ongeveer. Als je aangeeft wat je wil uit de bank dan kan ik je dat geven mits je naar de bank kan komen.

Door een of andere bug is het momenteel niet mogelijk om spullen uit de bank te halen tenzij je die er zelf in hebt gezet :S Hiervoor lopen al meerdere tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ze mogen best wel eens een goede melding geven waarom je niet kan inloggen. Nu krijg ik de melding dat ik niet mag inloggen. Maar waarom? En welke gek gaat op zondag maintenance doen. Op maandag kan ik nog begrijpen maar op een dag dat bijna iedereen vrij is.

Wel vind ik goed dat ze erg active zijn met patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Calamor schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:35:
Ze mogen best wel eens een goede melding geven waarom je niet kan inloggen. Nu krijg ik de melding dat ik niet mag inloggen. Maar waarom? En welke gek gaat op zondag maintenance doen. Op maandag kan ik nog begrijpen maar op een dag dat bijna iedereen vrij is.

Wel vind ik goed dat ze erg active zijn met patches.
Ik vind ook dat ze het niet in het weekend horen te doen. Ook houden ze alleen rekening met de Amerikanen, in Australië is het nu gewoon prime time. En hier volop weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Als ze het niet zouden doen zou je het hele weekend niet kunnen spelen ;-)

Het lijkt erop of hun huidige hardware + software het niet meer dan een volle dag trekt voordat alles begint te laggen en crashen.

elke dag patches en verbeteringen, en het is elke dag om de zelfde tijd (kun je mooi ff in die tijd de hut schoonmaken of andere nuttige dingen doen) :-D

Rear admiral 2 nu... ben er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

rgarretsen schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:11:
Als ze het niet zouden doen zou je het hele weekend niet kunnen spelen ;-)

Het lijkt erop of hun huidige hardware + software het niet meer dan een volle dag trekt voordat alles begint te laggen en crashen.

elke dag patches en verbeteringen, en het is elke dag om de zelfde tijd (kun je mooi ff in die tijd de hut schoonmaken of andere nuttige dingen doen) :-D

Rear admiral 2 nu... ben er bijna :)
Ze trekken het makkelijk totdat de Amerikanen online komen. Ik vind dat ze de maintenance tijden moeten roteren. Amerikanen hebben altijd het voordeel en wij Europeanen en Australië niet.

edit: en het is nu al meer dan een half uur uitgelopen op een zondag middag lekker!

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 07-02-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 17-09 13:21

The Wizard

Moderator Mobile
Rear Admiral 2???? Heb je nog wel een leven?? :P

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Kom ik aan met m'n Lt 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Lt 8 hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Commander lvl 9.5 hier.. Hang alleen een beetje vast ivm te weinig missies op dat level :( Moet dus wat gaan grinden naar lvl 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
m'n Klingon is Lt Cmdr. 8
m'n Federation is net Lt Cmdr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ben zaterdag pas Lt geworden.
Had gisteren wel gehoopt dat ik een paar lvl's hoger zou zijn.

Aan de wachtrij hebben ze nog niks gedaan.
Duurde nog heel erg lang om er weer terug in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Calamor schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:49:
[...]

Ben zaterdag pas Lt geworden.
Had gisteren wel gehoopt dat ik een paar lvl's hoger zou zijn.

Aan de wachtrij hebben ze nog niks gedaan.
Duurde nog heel erg lang om er weer terug in te komen.
Ben zelf net captain, en jarig dus mooi cadeau.
Die wachtrij kan je omzeilen gewoon blijven opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
The Wizard schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:48:
Rear Admiral 2???? Heb je nog wel een leven?? :P
Had een week vakantie ;-)

Maar lijkt alsof ik nu door de quests heen ben, krijg niets nieuws meer.

Zal dat als ik weer kan spelen eens uit gaan zoeken, zou wel erg karig zijn als je maar tot rear admiral 2 / 3 kan komen door de questen te volgen en dat het dan gewoon stopt en je alleen nog maar kan levelen door de exploration en defend missies te blijven herhalen.

Maar ga maar eens een alt maken (misschien wel klingon) of gewoon een andere class.

Voor de rest vermaak ik me prima met de game hopelijk binnenkort weer wat meer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:28

D33F

Tweelingtemmer

nvm-

[ Voor 98% gewijzigd door D33F op 08-02-2010 20:42 . Reden: probleem heeft zich al opgelost ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.