Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook vrienden kan inviten met een 'buddy key'? Ik had ernaar gezocht maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
rgarretsen schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Maar lijkt alsof ik nu door de quests heen ben, krijg niets nieuws meer.

Zal dat als ik weer kan spelen eens uit gaan zoeken, zou wel erg karig zijn als je maar tot rear admiral 2 / 3 kan komen door de questen te volgen en dat het dan gewoon stopt en je alleen nog maar kan levelen door de exploration en defend missies te blijven herhalen.

Maar ga maar eens een alt maken (misschien wel klingon) of gewoon een andere class.

Voor de rest vermaak ik me prima met de game hopelijk binnenkort weer wat meer content.
Probeer het eens aan de Klingon kant deze vind ik toch een stuk pittiger, maar komt ook doordat het meer pvp is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:06:
Weet iemand of je ook vrienden kan inviten met een 'buddy key'? Ik had ernaar gezocht maar niets kunnen vinden.
De enige manier is de Guest Pass (trial van 10 dagen), maar alleen mensen met een collectors edition hebben zo'n pass gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Ik probeer mijn retail key te activeren en krijg ik dus zon scherm te zien. http://i50.tinypic.com/2aah8qw.jpg
Ik heb al eerder 12 maanden sub geactiveerd. En nu moet ik dus bij recurring weer een 12 month sub kiezen anders gaat ie niet verder? Doe ik iets fout? Want een jaar vind ik zat. Kan nu dus niet verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 09-02-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Zenix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:51:
Ik probeer mijn retail key te activeren en krijg ik dus zon scherm te zien. http://i50.tinypic.com/2aah8qw.jpg
Ik heb al eerder 12 maanden sub geactiveerd. En nu moet ik dus bij recurring weer een 12 month sub kiezen anders gaat ie niet verder? Doe ik iets fout? Want een jaar vind ik zat. Kan nu dus niet verder.
Gewoon recurring sub van 12 maanden selecteren. Je kunt die eventueel direct na het aanmelden weer cancellen. Of anders gewoon laten lopen tot je stopt met spelen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Species5618 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Gewoon recurring sub van 12 maanden selecteren. Je kunt die eventueel direct na het aanmelden weer cancellen. Of anders gewoon laten lopen tot je stopt met spelen.
Er staat dat ik moet betalen, heb jij dit zelf ook gehad of geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Zenix schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Er staat dat ik moet betalen, heb jij dit zelf ook gehad of geprobeerd?
Ik kan nergens direct uit opmaken dat je direct moet betalen.

Overigens was het bij mij erg gek, toen ik m'n retail key activeerde werd ik niet gevraagd naar credit card gegevens en volgens de account pagina heb ik 2 maanden speeltijd te gaan en niet de 30 dagen die er standaard bij zit.
edit: Nu is het al 3 maanden 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Rannasha op 09-02-2010 16:24 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:28

D33F

Tweelingtemmer

jullie lucky bastards :P heb mijn retail helaas nog niet ontvangen wat dus betekent dat ik niet kan spelen totdat ik het spel in huis heb, hij is wel verstuurd vandaag dus hoop dat hij morgen in de bus ligt. ( en natuurlijk weer terug bij flying dutchmen kan vliegen ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door D33F op 09-02-2010 19:39 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Species5618 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:27:
[...]

Ik kan nergens direct uit opmaken dat je direct moet betalen.

Overigens was het bij mij erg gek, toen ik m'n retail key activeerde werd ik niet gevraagd naar credit card gegevens en volgens de account pagina heb ik 2 maanden speeltijd te gaan en niet de 30 dagen die er standaard bij zit.
edit: Nu is het al 3 maanden 8)7
Dat is wel lekker :D. Vooral als je elke keer kijk dat er een maand er bij komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:28

D33F

Tweelingtemmer

is dan ook fijn, heb ik eindelijk mijn retail box + abbo geactiveerd krijg ik nog te zien not allowed to login..

pff nog even en dan heb ik het echt helemaal gehad met cryptic, want tickets reageren ze ook nauwelijks op dus wat een customer support =|

Lies are obvious to read because the truth is already written

• BruntFCA
David Regeling schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:49:
is dan ook fijn, heb ik eindelijk mijn retail box + abbo geactiveerd krijg ik nog te zien not allowed to login..

pff nog even en dan heb ik het echt helemaal gehad met cryptic, want tickets reageren ze ook nauwelijks op dus wat een customer support =|
geloof me cryptic is niet anders dan alle andere ook WOW ed zijn net zo "goed" begonnen toen het spel net op de markt was

• Zenix

Zenix

BOE!

De patch vandaag is wel mooi, ik vind het stuk fijner als ze elke 3 dagen of zo een patch uitbrengen die echt wat toevoegt.

• BruntFCA
Zenix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:25:
De patch vandaag is wel mooi, ik vind het stuk fijner als ze elke 3 dagen of zo een patch uitbrengen die echt wat toevoegt.
wat zit er in de patch ?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

Staat gewoon op het forum hoor, bij release notes.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
The Borg Return

Level 43+ Federation players now have access to missions versus the Borg. Talk to Admiral Quinn and use the transwarp conduit in the Risa to rendezvous at the Fleet Staging area to begin.

These missions include:
- 3 new Borg related episodes
- Repeatable Star Cluster mission against Borg threats
- Deep Space encounters with Patrolling Borg fleets
- A Daily Star Cluster mission which grants Marks of Exploration for use at an exclusive store in the Staging Fleet to gear up for upcoming Raidisode content.

In addition, level 43+ Klingon players now have access to repeatable Borg related Klingon Defense missions.

Level 43+ players of both factions also gain access to Daily PVP missions which grant Marks of Honor which can be redeemed for exclusive top end gear at stores on K7/Ganalda respectively.

This update sets the stage for additional Borg conflicts which will be released in coming weeks.

Now on to Release Notes

General

* The pre-order bonus Borg Bridge Officers should now display their traits. They were always there, but they were not visible.
* You no longer receive an error message when clicking the "Call for Help" button after dying when you are not on a team.
* Added the ability to filter the types of PVP Queues displayed when looking up what Queus are available.
* Updated instructions given during game play on how to assign Bridge Officers
* Closing the mail window no longer prevent you from interacting with objects and contacts until you walk away from the mailbox.
* We've improved framerate when viewing the Skills window and reduced the lag when decreasing the rank of a skill.
* The Character Rename button should now work properly

Missions

* Borg missions are now available to Fed players when they arrive in the Borg Sector
* New Daily missions are available for level 43+ players that offer Marks as rewards which can be used in special stores in the Staging Fleet, K7 and Ganalda. To to your remote contacts for details.
* Added repeatable Star Cluster and Deepspace hunting missions versus the Borg for both Fed and Klingon players
* Updated the Klingon Player introductory mission progression to help get players to Ganalda
* Federation PvP missions have been added
* Updated Miral Paris' following/combat AI on Regulus IV ground to be more robust;
* Fixed some bugs in the Klingon daily PVP missions - players with ground objectives (kill X captains on ground) might not have seen this complete if they were in an indoor PvP map
* Fixed some text bugs with the Klingon daily PvP missions
* Fixed the number of Klingon PvP missions required at each rank to be 3 per rank
* Made all repeatable Star Cluster missions have a 30 minute cooldown from start of mission instead of from turn in.
* Made all repeatable Deep Space Encounter missions have a 30 minute cooldown from start of mission.

Powers and Skills

* The ability to skill up captaining the Negh'Var is now available in Klingon skill trees.
* Some space weapons tooltips were reporting 5% chance, when the chance was actually 2.5%.
* Disruptor damage resistance proc now works correctly
* Tri-cobalt mines dropped correctly now
* Mines only slot in aft weapon slots as design intended
* The primary explosion from abandon ship no longer affects friendly targets. The resulting delayed warp core breach will still affect friendly targets.
* Field Logistics is now correctly listed as an Admiral skill
* The Engineering ability Aceton Field had a bug that caused it to appear as a ground power on Bridge Officers even though it's a space power.

UI

* Added a missin icon for the Anesthesine gas applied power.
* Corrected a bad description on one of the Tribbles.
* Corrected a bad display name on the Pre-order Automated Defense Turret.
* Added the missing icon for Vulcan "Logical" trait.
* Updated message text when renaming characters to be clearer
* Added a Crew button to the inventory window that opens your status assignment window
* Updated the the Cancel and OK buttons
* Rearranged elements of the Ship customization window to match the layout of the character customization window.
* Updated the headshot displayed for a saved costume
* Added proper indentation to objectives displayed in the mission journal.
* Spending skillpoints on your captain, then attempting to spend skillpoints on a bridge officer without first hitting accept will no longer trigger an error message to be displayed.
* Upon deleting a Klingon character, if the next character in character selection was a FED, the UI no longer remains in the red-Klingon scheme.
* Updated the power tray sensitivity so that you must drag an element completely off the tray in order to remove an item. This prevents losing an item when trying to move it to another slot and dropping it accidentally.
* Add lots of additional information to the character selection screen.
* Purchase and Cancel buttons are now always available when customizing a costume.

Visual and Sound FX

* Hooked up correct beam up fx for some critter groups
* Fixed Plasma sniper rifles so that the laser sight no longer comes out of the player's foot
* Adjusted shields on Borg ships that were sticking out strangely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Dat ik deze draad gemist heb!

Ben sinds een paar dagen ook een medespeler. Moet er wel echt aan wennen, maar uiteindelijk lukt het wel. Ik wil even vragen hoe je trouwens aan Energy Credits komt. Ik las ergens dat je die kreeg uit sommige missies en loot (in space zijn dat toch die geel/goud oplichtende dingen?), maar tot nu toe kon ik ze alleen maar verzamelen via verkoop van spullen. Merits heb ik genoeg, maar die ga ik nu nog niet uitgeven natuurlijk :)

*En, wat kan je eigenlijk met die supplies waarin staat dat ze worden gebruikt in Federation Outreach and Aid programs?

[ Voor 11% gewijzigd door HotFix op 14-02-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

HotFix schreef op zondag 14 februari 2010 @ 09:52:
Dat ik deze draad gemist heb!

Ben sinds een paar dagen ook een medespeler. Moet er wel echt aan wennen, maar uiteindelijk lukt het wel. Ik wil even vragen hoe je trouwens aan Energy Credits komt. Ik las ergens dat je die kreeg uit sommige missies en loot (in space zijn dat toch die geel/goud oplichtende dingen?), maar tot nu toe kon ik ze alleen maar verzamelen via verkoop van spullen. Merits heb ik genoeg, maar die ga ik nu nog niet uitgeven natuurlijk :)

*En, wat kan je eigenlijk met die supplies waarin staat dat ze worden gebruikt in Federation Outreach and Aid programs?
Energy credits krijg je snel door pvp te doen ( als je goed doet zo n 18k a 20k per keer ), maar vooral om dingen die meer zeldzaam zijn te verkopen via exchange met wat winst. En die supplies heb je niks aan, aid planet kost teveel geld. Je kan het beter gelijk verkopen dat spul als je het krijgt als loot. En in explorer missies gewoon verder naar volgende planeet gaan. Waarom geef je merits niet uit? Geloof me maar ik heb 12000 merits nog en 6 bo's gemaxed als Rear Admiral. Die heb je dus in overvloed later, dus gebruik ze rustig om te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Energy credits is gewoon een andere naam voor geld. Mocht je nog een gezellige fleet zoeken om je bij aan te sluiten dan moet je maar een /tell sturen naar Resu@resu (of in je friends zetten dan zie je wanneer ik online ben). Onze nederlandstalige fleet Flying Dutchmen heeft ondertussen al meer dan 80 leden waaronder meerdere tweakers 8) We hebben ook een eigen TeamSpeak 3 server draaien en een goed gevulde fleetbank waar onze leden in mogen grabbelen.

P.s. De server is vandaag down voor onderhoud van 12:00 tot 14:00 :|

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ResuCigam schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:04:
Energy credits is gewoon een andere naam voor geld. Mocht je nog een gezellige fleet zoeken om je bij aan te sluiten dan moet je maar een /tell sturen naar Resu@resu (of in je friends zetten dan zie je wanneer ik online ben). Onze nederlandstalige fleet Flying Dutchmen heeft ondertussen al meer dan 80 leden waaronder meerdere tweakers 8) We hebben ook een eigen TeamSpeak 3 server draaien en een goed gevulde fleetbank waar onze leden in mogen grabbelen.

P.s. De server is vandaag down voor onderhoud van 12:00 tot 14:00 :|
Inderdaad, ik zit er ook bij ;)

Ik vind het wel jammer dat ze op zondag weer maintenance doen. Maar het zal wel haast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Goh. Het is zondag, ik heb tijd om ST:O te gaan doen. Klik het icon aan, SERVER DOWN :')

Als dit zo doorgaat zeg ik m'n subscription op, wat ontzettend waardeloos zeg.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ik las ingame dat de mensen van Cryptic het belangrijk vonden deze update zelfs in het weekend door te douwen, namelijk veel bugfixes die ermee gemoeid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:36
Denk dat ze er vandaag weer ff wat nieuwe bugs ingestopt hebben :P

Na het patchen al 2x down 8)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
HotFix schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:30:
Ik las ingame dat de mensen van Cryptic het belangrijk vonden deze update zelfs in het weekend door te douwen, namelijk veel bugfixes die ermee gemoeid zijn.
Het is de 2de keer dat ze dit zo doen en dan weer in EU tijdzone zodat US geen last er van heeft. Als ze dit zo blijven doen dan gaan veel EU klanten weg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb vandaag niet kunnen spelen. Iedere keer Server Down. Wat mij betreft is dit hun laatste zondag dat ze dit flikken, anders ben ik inderdaad weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ach.. en tijdens de beta deden ze het in de US timezone, en liepen de amerikanen te klagen. you can't keep them all happy. ik zelf kan uberhaupt nog niet spelen: ik heb 'm nog niet binnen van play.com. :(

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik speel het zelf ook sinds afgelopen zaterdag; tot nu toe erg gaaf en super uitgebreid.

Toch nog een aanvullende vraag voor die energy credits via PvP; hoe sign ik voor PvP en krijg je alleen credits als je de winnende partij bent of gewoon een hoger getal als winnaar?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ik baalde ook goed maar toch nog ff kunnen spelen, moest wle wat zoeken dacht dat een missie klaar was maar helaas ..............., bleek dat deze in/op een andere wereld verder ging, voordat ik dat doorhad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Ik vind het jammer dat iedereen zo reageert.. Het spel heeft net als alle MMO's gewoon een opstart periode.
In die periode is het moeilijker spelen door downtime/patches ja.. Wil je dit niet dan laat je je account een jaar liggen tot het spel wat volwassener is.

Mr. Arfman ik wil je ook even vragen naar onze website te gaan en je daar in te schrijven ( mits je nog blijft spelen ). Mocht je dit niet willen doen graag een ingame mailtje/berichtje sturen of een outgame mailtje via de website.

[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave_Omega op 15-02-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:35
Als er iemand een buddy/trial key overheeft zou ik deze graag willen ontvangen, lijkt mij een erg gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
ShockWave_Omega schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:40:
Wil je dit niet dan laat je je account een jaar liggen tot het spel wat volwassener is.
Er zijn weinig MMO's die vandaag de dag een jaar overleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mja dat klopt maar Star Trek heeft wel een iets andere fanbase dan bijvoorbeeld Conan fans. ( om maar een voorbeeld te noemen )

Maar ik vind het zonde dat iedereen altijd meteen een out of the box perfect werkend iets verwacht ( en dan vooral bij een MMO ). Een MMO moet de tijd hebben om te groeien en stabieler te worden. Ik kan vergelijkingen aan blijven halen maar dat doe ik niet.. Je moet voor jezelf beslissen of je het spele een kans geeft voorbij die kinderziekten periode te komen of om het meteen op te geven na die eerste 1-2 weken dat het spel live draait. Ik zelf heb besloten om de problemen nu te negeren en als de server plat gaat iets anders te doen. ( ik heb nog een enorme backlog van anime die ik nog wil/kan zien :P )

Valt het spel uit blijf vooral kalm.. sluit de client af en houdt de website in de gaten terwijl u iets anders doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

ShockWave_Omega schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:29:
Maar ik vind het zonde dat iedereen altijd meteen een out of the box perfect werkend iets verwacht ( en dan vooral bij een MMO ). Een MMO moet de tijd hebben om te groeien en stabieler te worden.
Dat dit bij veel MMO's voorkomt wil niet zeggen dat het zo hoort. Het is juist schandalig dat een bedrijf een onvolledig en buggy product op de markt zet waarbij de gebruikers de volle mep moeten betalen. Zeker voor een bedrijf zoals Cryptic, die al eerder een MMO gemaakt heeft en van de serverside issues weet, is zo een slechte start een schande.
Aangezien ik het na de Open Beta heb opgegeven zal ik niet teveel klagen over de laatste veranderingen, maar van wat ik daar op het forum lees mist er (nog steeds) nogal wat aan het spel. Zodra je een Admiral bent is er gewoon niks meer te doen dan een beetje PvP als Klingon of rondlopen op een half-verlaten en saaie DS9. Dit kan je toch geen volledig product noemen? Een deel van de spelers zit nu al door het spel heen.
Star Trek fans, waaronder ik, lopen ook massaal weg als ik de verschillende fora zo lees. Troep spelen omdat iemand er een ST skin op geplakt heeft hou je gewoon niet lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Toch zijn er zat mensen die het nog spelen. Niet iedereen is een levenloze gamer die na enkele dagen al Admiral bereikt heeft, en niet iedereen heeft dezelfde eisen.Ook komen er genoeg uitbreidingen aan.

Daarnaast, als mensen een single-player spel in een paar uur uitspelen waar je 60 euro voor betaalt hoor je ook geen mensen klagen. Als je dit spel binnen de maand uitspeelt (wat je 45 euro kost) heeft iedereen plotseling eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

Kwaliteit boven kwantiteit, en op dit moment heeft STO geen van beide imo. Elke episode bestaat uit hersenloos buttonbashing in een veelal levenloze omgeving. Aangezien de korte content daar grotendeels mee gevuld is, blijft er effectief nog minder over. Of je wil gaan role-playen in een sector space met wat vrienden...
Overigens hoor je best vaak mensen klagen over de duur van een spel. Kijk bijvoorbeeld naar de recente MW:2; veelal geprezen en gezien als het spel van 2009. Toch kwamen al vlot na de release de eerste klachten over de korte single-player mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Firestone schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:44:
[...]

Dat dit bij veel MMO's voorkomt wil niet zeggen dat het zo hoort. Het is juist schandalig dat een bedrijf een onvolledig en buggy product op de markt zet waarbij de gebruikers de volle mep moeten betalen. Zeker voor een bedrijf zoals Cryptic, die al eerder een MMO gemaakt heeft en van de serverside issues weet, is zo een slechte start een schande.
Aangezien ik het na de Open Beta heb opgegeven zal ik niet teveel klagen over de laatste veranderingen, maar van wat ik daar op het forum lees mist er (nog steeds) nogal wat aan het spel. Zodra je een Admiral bent is er gewoon niks meer te doen dan een beetje PvP als Klingon of rondlopen op een half-verlaten en saaie DS9. Dit kan je toch geen volledig product noemen? Een deel van de spelers zit nu al door het spel heen.
Star Trek fans, waaronder ik, lopen ook massaal weg als ik de verschillende fora zo lees. Troep spelen omdat iemand er een ST skin op geplakt heeft hou je gewoon niet lang vol.
Tja je zou verwachten dat als een bedrijf iets op de markt brengt dat alles perfect werkt.
Maar als je zo grof gaat kijken dan koop je practisch nooit iets meer .. Overal wordt wel eens iets aan geupdate.
Je pc.. je auto.. on en offline spellen .. je telefoon.

Vergeet niet dat wat ze nu met STO doen totaal anders is als een City of Heroes ofzo. De engine hebben ze zo moeten aanpassen en tweaken om een Star Trek universum te maken dat het niet meer grappig is. Tja loop je dan tegen problemen aan die je niet verwacht? Ja tuurlijk de engine van het spel is niet berekend om dat soort zaken te doen/verwerken. Ik vind het knap dat ze in die tijd al zoiets als STO nu is hebben kunnen neerzetten. Ik vermaak me enorm met in vloot verband missies te runnen en pvp te doen.

Zowat elk spel heeft een level cap of een endgame content.. Om dan te zeiken dat wanneer je Admiraal bent je niks meer te doen hebt ligt nogsteeds bij jezelf. Dat wat je kan doen bevalt je niet .. mooie oplossing begin een klingon of begin een ander starfleet character. Wil je dat niet .. tja dan doe je het niet.

En dat rondlopen op een half verlaten DS9 is al lang niet meer waar .. Gezien er toch een hoop mensen al hoog genoeg lvl zijn wil het daar nu ook wel wat drukker worden. Natuurlijk is het nog steeds geen Earth spacedock maar dat doet er niet toe.

Troep kopen omdat er een logotje opzit doet iedereen.. Anders was merk kleding nooit ... eh merk kledig geworden. of je product a nou bij de wibra koopt of bij de diesel store .. als het label anders is kopen de meeste hem toch echt bij de diesel store omdat een wibra label "niet stoer/goed" genoeg is.

De keuze is simpel. Geef het een kans of kap nu je er nog niet al te veel geld in hebt gestoken.

Star Trek fans zoals jou .. mja een schot voor open doel maar ik neem hem even niet omdat ik dat soort discussies hier niet graag wil zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik vind het een zeer vermakelijk spel. Voor een MMO die net gestart is speelt het aardig weg. Ik ben wel benieuwd naar eventuele endgame content, maar als ze in het huidige tempo patches uit blijven brengen dan gaat dat wel goed komen.

Voor mensen die bitchen over onaf en missing end-game content. WoW was het eerste half jaar/jaar echt niet veel beter. Tevens kwamen ook daar met regelmaat server crashes voor.
STO moet gewoon even groeien. Wat veel belangrijker is, is dat de basis opzet en het idee achter wat je kunt doen en welke opties je allemaal hebt wel in orde is imho.

Ik vind de missies wel leuk om te toen en redelijk divers. Tuurlijk de bottomline is, praat met die en die personen, of verzamel x van y, of slacht alles af. Maar dat is in elke MMO en ik verwacht ook niet dat ze ineens een compleet nieuw missie type verzinnen. Maar het verhaal er omheen en de mogelijkheid om een stelsel in te vliegen en @ random een missie te krijgen vind ik wel nice.

Het crafting gedeelte snap ik nog geen bal van, maar daar heb ik ook nog niet echt naar gekeken. Sowieso boeit me dat niet zo, ik ga liever aan de slag met spul wat ik zelf koop, vind of krijg. Nooit geduld gehad om allerlei esoterisch spul te gaan zitten grinden om een of ander item te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

ShockWave_Omega schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:22:
[...]
Star Trek fans zoals jou .. mja een schot voor open doel maar ik neem hem even niet omdat ik dat soort discussies hier niet graag wil zien..
Hier moet desondanks toch wat meer uitleg bij als je wil dat iemand, waaronder ikzelf, snapt waar je het over hebt. Is het niet juist goed dat "Star Trek fans zoals [ik]" verder kijken dan het Star Trek labeltje en het spel becijferen op basis van de gameplay?

Dat een gekocht product niet af hoeft te zijn vind ik echt een belediging voor de koper. Vooral voor een MMO, aangezien je er ook nog eens maandelijks een bedrag voor betaald. Andere software - OS, car-software, telefoon - heeft in de aankoopprijs al de eventuele bugfixen berekend en voor uitbreidingen betaal je gewoon extra. Bij STO krijg je een spel dat half af is, waarbij je vanaf de start al door middel van microtransacties extra's kan kopen. Mochten ze hetzelfde businessmodel als hun andere MMO volgen, wat waarschijnlijk is, dan moet je voor komende grote uitbreidingen eveneens bijbetalen.
Ik zal eerlijk zijn; ik heb nog niet eerder een MMO in een vroeg stadium gevolgd en wellicht vind ik STO volgend jaar geweldig, maar zoals het nu is zal ik het niemand aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
"To seek out new life and new civilizations, to kill them and take their stuff."

de Columnist stelt deze "gewetensvraag". Wat vinden de Trekkies van het eerste uur in dit topic hiervan?Geweld heeft het in de films en series volgens mij altijd moeten afleggen tegen het exploreren.
of valt de hoeveelheid 'search& destroy' quests in dit spel wel mee? anders zou het misschien inderdaad wel betekenen dat er na WoW echt niet meer vernieuwd wordt in het MMORPG genre, en maakt het niet uit welke franchise er achter een spel zit.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag an sich is wel valide maar qua missies zitten er ook wel explore en aid dingen tussen wat dat betreft is niet alles pew pew. En er wordt ook veel gerefereerd aan de lore dus dat is er wel. Maar voor mij mag het wel wat meer en wat dieper maar ik weet ook wel hoe moeilijk dat is.

Maar als je al 1 Miljoen active accounts hebt in zo'n korte tijd betekend dat je als bedrijf flink inkomsten hebt en ook moet investeren om klanten vast te houden. Weet niet of ze dat onderschat hebben en het te lang duurt om extra content bij te maken.

Wat is wijsheid? Nog een jaar door bouwen aan een game om meer content te maken of toch wat eerder de markt op gaan en geld binnenhalen om financieel meer armslag te krijgen? Ze hadden al jaren gebouwd dus was er een flink pot geld doorheen gejaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren heel even gespeeld (en me aangemeld op de Aries Fleet website ;)) en het viel me op dat de game soepeler leek te lopen (grafisch) en dat de graphics er ook mooier uitzagen, kan dat kloppen of was dat mijn wishfull thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 08-09 09:23

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Als iedereen nou gewoon ff op de 45 day patch wacht.. end game spielerij genoeg dan..
En als je net als ik een startrek fan bent en gewoon de tijd neemt voor het spel en niet als een dolle er door heen klapt, is het een heel vermakelijk spel. geef cryptic de tijd.. WoW zoog ook in het begin

We will be right back with Manny_Moare !

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Ben ondertussen sinds de pre launch ook al lekker bezig, hang op dit moment rond Lt Cmd 8, maar ben nu een beetje aan het pvp-en en explore questen om badges bij mekaar te verzamelen voor wat Mk VI gear voor een T3 scheepje.
Ik ben richting escort bootjes aan het speccen, en moet wel zeggen als je eenmaal de slag te pakken hebt met zon scheepje is het echt ziek dmg doen in PVP en PVE.
Je kunt in PVE gemiddeld in 1 strafing run 3 NPCS neerhalen en in PvP met gemak een speler die +5 of +6 is (Moet er wel bij vermelden dat dit alleen werkt als ze geen reactie op je ondernemen :P werd gisteravond totaal weggevaagd in pvp door 6 Klingons die iedere keer als ik begon aan een attackrun hun targets dropten om mij te alpha striken :P )

Maar anyhow ik vermaak me wel in STO. Zit bij een relaxte fleet, en in tegenstelling tot Wow, Aion en War is STO lekker casual. Je logt in doet ff een uurtje of wat je ding en je gaat wat anders doen.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• Calamor
Hans.Solo schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:28:
Ben ondertussen sinds de pre launch ook al lekker bezig, hang op dit moment rond Lt Cmd 8, maar ben nu een beetje aan het pvp-en en explore questen om badges bij mekaar te verzamelen voor wat Mk VI gear voor een T3 scheepje.
Ik ben richting escort bootjes aan het speccen, en moet wel zeggen als je eenmaal de slag te pakken hebt met zon scheepje is het echt ziek dmg doen in PVP en PVE.
Je kunt in PVE gemiddeld in 1 strafing run 3 NPCS neerhalen en in PvP met gemak een speler die +5 of +6 is (Moet er wel bij vermelden dat dit alleen werkt als ze geen reactie op je ondernemen :P werd gisteravond totaal weggevaagd in pvp door 6 Klingons die iedere keer als ik begon aan een attackrun hun targets dropten om mij te alpha striken :P )

Maar anyhow ik vermaak me wel in STO. Zit bij een relaxte fleet, en in tegenstelling tot Wow, Aion en War is STO lekker casual. Je logt in doet ff een uurtje of wat je ding en je gaat wat anders doen.
Welke wapens gebruik je? En welke buffs heeft je crew?
Vond in de beta erg fijn om met 2x torps te gebruiken.

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik ben inmiddels LT.Cmdr 1 en heb mn eigen Escort opgehaald.

Ik heb alleen nog maar oude Mk1 Disrupter cannons 1x Dual cannon en 1x Dual Heavy, welke ik toevallig onderweg eens geloot heb; maar als het goed is mag ik tot Mk. IV gebruiken; weet iemand waar ik deze kan bemachtigen?

Oh en betere tactical stations?

Old school gamer

• Zenix

Zenix

BOE!

Dirk IJntema schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:15:
Ik ben inmiddels LT.Cmdr 1 en heb mn eigen Escort opgehaald.

Ik heb alleen nog maar oude Mk1 Disrupter cannons 1x Dual cannon en 1x Dual Heavy, welke ik toevallig onderweg eens geloot heb; maar als het goed is mag ik tot Mk. IV gebruiken; weet iemand waar ik deze kan bemachtigen?

Oh en betere tactical stations?
nee MK VI. Dus kan nogwel wat beter. Met exploration missies en pvp kan je badges halen om boven shipyard/k7 mooi spul te halen. En via de exchange.

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 18-02-2010 11:10 ]

• Hans.Solo

Hans.Solo

Calamor schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:50:
[...]

Welke wapens gebruik je? En welke buffs heeft je crew?
Vond in de beta erg fijn om met 2x torps te gebruiken.
2x dual cannon, 1x quantum torp voor, phaser turret aft
Ik kom meestal vanaf 10K aansjezen met attack pattern alpha, rapid fire en high yield torp actief.
Resulteert in de meeste gevallen in shields down op het moment dat de torp volley land.

Daarna als de sodemieter Evasive manoevres + emergency power to engines + brace for impact aan om weer op 11-12K afstand te komen.
Tegen de tijd dat ik dat heb afgehandeld is alles weer van cooldown af en kan ik aanvliegen voor een volgende run.
Gaat best lekker, als ik niet geprio target word als ze me opmerken draai ik gemiddeld genomen 140K dmg in een match met daarna alle klinks als damage dealer met 60-70K waarna alle fedjes in hun cruisertjes nog eens aan komen kakken.
Of het nou een winnende of verliezend match is maakt geen zak uit want ik loop toch wel naar buiten met gemiddeld 40 medals en een zooi credits puur vanwege het killen van targets.

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Hans.Solo schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:28:

Die strafing runs vallen anders reuze mee :P Vooral in pvp, dan kun je met 1 strafing run en goedgeplaatste high yield torps misschien 1 speler afknallen, maar als er "vriendjes" rondvliegen dan is het vaak van: Evasive maneuvres II aan, en full power to engines lol..

Was je een paar keer tegen gekomen van t weekeind, waren wel vette battles toen. Mn handle is Danthar@Coranathor (iets met account namen al bezet enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Hey
Weet iemand misschien of er ook trial accounts zijn zodat ik deze game eerst kan proberen? Als startrek fan lijkt het me namelijk een heel erg vet spel. Of is het net zoals in wow dat het met de invite a friend methode werkt? Zou iemand me dan alsjeblieft een trial kunnen toesturen?
jimmy1987@gmail.com

:D En trouwens een vraagje over deze game, kan je rondlopen op je eigen schip? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Helaas, iets wat nog mist is het rondlopen in je eigen schip (maar wat nog wel zit te komen? Ik bedoel, als je je schip aanpast kan je ook een kleurenpalet kiezen voor je bridge, toch?). Niet dat het per se veel meerwaarde biedt, maar het lijkt me best tof om over de gangen van je schip heen te lopen en dat iedereen zegt 'Captain on deck!' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
De eerste maand zit er al bijna op. Wie is van plan om zijn account te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Calamor schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:28:
De eerste maand zit er al bijna op. Wie is van plan om zijn account te verlengen?
Kga nog wel ff door, alleen niet dmv online betalen die gasten van cryptic proberen nog steeds een maandelijkse betaling van mijn paypal te halen waar ze dollar bedragen vrolijk in euro's proberen af te boeken, ben wel goed maar nie gek :(
Vond het sowieso al aso dat ze 1 euro afboeken om je paypal te checken :/

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ik ga ook nog door, ben nu net Cmdr.1 en moet zeggen dat het steeds leuker begint te worden, ben vooral met vriendne bezig met gezamelijke missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

En of ik door ga!! ja, het spel is hier en daar nog niet helemaal lekker :P maar voor mij geen rede om naar één maand af te haken. heb het gezellig in de Fleet, en ben nog lang geen admiral want ik doe alles op mijn gemak. zie alle episodes als 'afleveringen' en wil alles lezen en alles doen. science, tactical engeneering en klingon..

blijf lekker door spelen. Het kan allen maar beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
afgelopen weekend de missie 'City on the Edge of Never' gedaan, en gelijk de vervolgmissie. damn, die is erg goed. er zit een erg goed verhaal daar in.

het valt me zowieso op dat missies nu steeds samenhangender worden, met meer diepgang. het is niet meer enkel 'oh nee, dat schip daar en daar wordt aangevallen. hellup!', maar steeds meer zie je missies die gerelateerd zijn aan vorige missies.

wat ik ook erg goed gedaan vind, zijn de Fleet Actions. 15 schepen is daarin heel normaal, en met zoveel tegenstand als dat je daarin tegenkomt is ook samenwerking hard nodig. 3 grote klink carriers met bijbehorende vloot krijg je echt niet neer als je niet met z'n allen goed samenwerkt.

zelf ben ik nu lt. cmdr 6 tactical, en ga voor de cruisers. ik tank liever dan dat ik een glass canon ben, en tot nu toe bevalt dat erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Zelf ben ik ook af en toe lekker bezig met Star Trek Online met mijn Andorian genaamt Raren.
Op het moment nog niet zo'n hoge rank (Lt. 5) maar merk wel dat het alleen spelen nogal saai is.

Tribbles zijn wel grappig.. dat geluidje ook als je ze.. uh... aait klinkt echt ....... vooral als je in een ruimte staat waar het geluid hol klinkt / galmt.
Heb er zelf eentje als drop gekregen van een Grom :o , maar het enigste wat deze doet is out of combat healen.

Daarna speel ik het ook echt voor de lol.. ik weet namelijk dat full Phaserbanks gaan niet zo'n slim idee is mja het is wel leuk.. gewoon alles vol met 250' MKII phasers en dan maar lkkr langs je target staan zodat ze allemaal hitten (ben ik even blij dat me engineer Emergency Power to Weapons heeft).

Maar heb eingenlijk een vraagje en dat is of er misschien een (nl) sociale fleet is waar ik zo in kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

@ErikRedbeard United Lowlands... zit ik bij.. in game handel is Zelena@chieldtm.. stuur maar eens een berichtje.. dan kan ik je misschien laten toevegen.. ff aan de admirals vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Ik ga ook nog door. Net Commander geworden. De story line missies zijn ook erg leuk.
Gisteren nog een Romulan outpost aangevallen op orders van een of andere hoge piet, om daarna er achter te komen dat het een undine was en je nu een dikke coverup moet doen om te voorkomen dat de romulans er achter komen en je into full scale war eindigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Na 4 dagen was ik al max Rear Admiral 5 maar heb het nog steeds naar me zin en ga zeker ook nog wel ff een tijdje door. al moet ik wel bekennen dat ik op moment iets minder speel maar das ook meer omdat ik iets minder tijd heb. Gewoon lekker beetje badges farmen, ouwehoeren in de fleet etc etc.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Een interview over de komende high-end content op IGN: http://pc.ign.com/articles/107/1071349p1.html
In the next couple weeks, Cryptic will begin rolling out its "Special Task Force" episodes. These are basically missions built for groups of five high-level players. Both the Federation and the Klingon factions will be able to complete these, and Cryptic plans to release a new one every two-to-three weeks. Currently, there are five of these episodes in development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ik moet toch zeggen dat de meeste mensen in het spel weten wat ze doen. Ik ben nog geen echte noob tegengekomen die vraagt om gold credits, bijvoorbeeld. Ook is het ouwehoeren in sector space geweldig, de meeste mensen hebben daar best wel een gevoel voor humor :D

Vandaag eindelijk weer een potje spelen, op de pc hier, met een GMA 4500, is het zodanig pixelled dat het niet echt te spelen is (wat ze wel mooi doen trouwens, is dat de HUD gewoon perfect is, die is niet low-res, maar de 3D objecten in de ruimte en dergelijke zijn dat wel, het is dus wel te spelen, maar als je HD5850-graphics gewend bent :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
HotFix schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:07:
Ik moet toch zeggen dat de meeste mensen in het spel weten wat ze doen. Ik ben nog geen echte noob tegengekomen die vraagt om gold credits, bijvoorbeeld. Ook is het ouwehoeren in sector space geweldig, de meeste mensen hebben daar best wel een gevoel voor humor :D

Vandaag eindelijk weer een potje spelen, op de pc hier, met een GMA 4500, is het zodanig pixelled dat het niet echt te spelen is (wat ze wel mooi doen trouwens, is dat de HUD gewoon perfect is, die is niet low-res, maar de 3D objecten in de ruimte en dergelijke zijn dat wel, het is dus wel te spelen, maar als je HD5850-graphics gewend bent :+ )
Graphics is het spel erg zwaar. Me laptop zo 4 jaar oud. En kan makkelijk 2x EVE clients spelen en dat ziet het er mooi uit. Maar als ik STO er op speel dan is het ook niet te spelen. Echt heel erg blokkerig. Dan zien spelen van 10 jaar geleden nog er beter uit. Hopelijk maken ze dat in de toekomst ook beter. Vooral je steeds meer laptops komen die niet zo krachtige videokaart hebben.

Ik zelf denk dat ik een tijdje wacht met STO en later weer verder spel. Vooral dat ik weinig tijd heb. Hopelijk worden de accounts niet verwijderd of na een lange tijd net als EVE.

[ Voor 7% gewijzigd door Calamor op 24-02-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Goed om te zien dat mensen het ook naar hun zin hebben ingame en niet alleen maar lopen zeuren dat het nog niet af is ( want dat weten we nu onderhand wel..).

Ben zelf Rear Admiral 3 momenteel. Net richting de borg gegaan :P oef wat voel je je dan toch klein naast zo'n cube. Ben ook veel bezig met de fleet(bank) bij houden en mensen helpen dus van lekker items/badges verzamelen komt niet echt veel op het moment.

Ik beleef ook flink wat lol aan mijn runabout shuttle :P hij is bugged maar zooooo grappig om met goede gear rond te vliegen in de Starbase 24 instance. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Wat is er zo lol aan een runabout dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ErikRedbeard schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:10:
Zelf ben ik ook af en toe lekker bezig met Star Trek Online met mijn Andorian genaamt Raren.
Op het moment nog niet zo'n hoge rank (Lt. 5) maar merk wel dat het alleen spelen nogal saai is.

Tribbles zijn wel grappig.. dat geluidje ook als je ze.. uh... aait klinkt echt ....... vooral als je in een ruimte staat waar het geluid hol klinkt / galmt.
Heb er zelf eentje als drop gekregen van een Grom :o , maar het enigste wat deze doet is out of combat healen.

Daarna speel ik het ook echt voor de lol.. ik weet namelijk dat full Phaserbanks gaan niet zo'n slim idee is mja het is wel leuk.. gewoon alles vol met 250' MKII phasers en dan maar lkkr langs je target staan zodat ze allemaal hitten (ben ik even blij dat me engineer Emergency Power to Weapons heeft).

Maar heb eingenlijk een vraagje en dat is of er misschien een (nl) sociale fleet is waar ik zo in kan joinen?
Flying dutchmen http://www.fdm-sto.nl/ zitten aantal tweakers in ( zon 90 members in totaal ). Als je invite wilt /tell zenix@zenixzor. En full phaser is niet eens zo n slecht idee op je miranda. Ik ben zelf RA 5, heb 6 beams daarvan zijn 4 blauw rare. Allemaal disruptor, want daar heb ik ook mijn skillpoints in. En bevoorbeeld hogere beams geven geen voordeel in vergelijking met phaser of disruptor. Verder heb ik op mijn Assault Cruiser, gewoon 3x +30% tactical consoles voor disruptor. En daarnaast nog 2x+6 weapon power. Ik heb in totaal 120 weapon power. Daarnaast heb ik nog 2x EPS consoles om snel te switchen van wapens. Mijn science consoles heb ik 2x +30% hazard system. Voor mn hazard emitters. Daarnaast heb ik ook nog 5 saurians in mijn crew. Die zorgen voor elk een puntje extra op 1 van de power system zijn de enigste namelijk met space traits, efficiënt. Dus heb behoorlijke hogere powerlevels. Ik hoop dat het met de respec het nog wat beter kan maken door wat meer sp points in engineering te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me ook nog best in STO, ga er zeker nog even mee door. Hoewel de game nog wel wat diepgang mist is het wel erg casual-friendly, ideaal voor mij.

Ben net Commander geworden, ben nog een beetje aan het expirimenteren met de setup van mijn heavy-escort. Heb nu heavy disruptor cannons + 1x quantum torp aan de voorkant en 2x disruptor turret achter, maar heb het idee dat ik veel dps mis omdat ik vaak moeite heb de goeie angle vast te houden bij aanvliegen, vooral bij PvP lukt dat meestal niet. Ik ga vanavond eens wat beams eropzetten, kijken of dat beter gaat.

Ik heb trouwens nog steeds wat BO's uit het begin in mijn schip zitten, ik heb wel een paar blauwe in de wachtkamer, moet ik deze omruilen of maakt dit alleen verschil in away stats? Ik kan nergens echt goed de stats vergelijken (of heb nog niet ontdekt waar dat kan)

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Weet iemand wat nou precies het nut is van Memory-Alpha?? heb daar wel wet dingen gemaakt.. maar da's mark II en daar heb ik zo wijnig aan

Verwijderd

Hmm ik ga hem toch maar halen ter overbrugging tot dat de starwars mmo uitkomt 2011...

Hoewel ik wel even wacht tot de prijs wat gezakt is. Want alles wat ik dusver over de game gelezen hebt komt bij mij niet al te positief over. Daarnaast ben ik niet zo`n fan van voertuig PVPen/ en het kamertje kamertje "MMO" speltype.

Maar de SW en de ST werelden trekken mij wel enorm!

Ps vraagje zijn er al iets van raids o.i.d? en is er iets als gear upgraden? of alleen je vaartuig?

Verwijderd

chieldtm schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:23:
Weet iemand wat nou precies het nut is van Memory-Alpha?? heb daar wel wet dingen gemaakt.. maar da's mark II en daar heb ik zo wijnig aan
Ik geloof dat je eerst het mark II spul moet maken om de hogere marks te unlocken. Kan er naast zitten want ik kom daar nooit.
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:04:
Ps vraagje zijn er al iets van raids o.i.d? en is er iets als gear upgraden? of alleen je vaartuig?
Er komen special taskforces, de eerste staat gepland voor vandaag
Je kan behalve je schip ook je eigen gear upgraden en de gear van je Bridge Officers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je RA5 ben krijg je geen punten meer dus haast je niet.
Daily's doen en paars MkX gear scoren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

op memory alpha kan je idd meer dingen doen, moet je eerst zo n 7k aan intems upgraden aan mk2 en daarna heelwat aan mk iv/vi en daarna krijg je mk viii en mk x om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Even nog een vraagje, als je eenmaal genoeg punten hebt om van lt. 9 naar lt. Commander te gaan, heb je dan ook al automatisch de benodigde hoeveelheid sp? Ik hoef nu nog maar 34 punten te gaan, maar moet kennelijk wel 6700 skill points gebruiken (ik zit nu op de 6000) Klopt dat? Of kan ik uiteindelijk toch nog met een gerust hart gelijk naar Lt. Commander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:03
HotFix schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:35:
Even nog een vraagje, als je eenmaal genoeg punten hebt om van lt. 9 naar lt. Commander te gaan, heb je dan ook al automatisch de benodigde hoeveelheid sp? Ik hoef nu nog maar 34 punten te gaan, maar moet kennelijk wel 6700 skill points gebruiken (ik zit nu op de 6000) Klopt dat? Of kan ik uiteindelijk toch nog met een gerust hart gelijk naar Lt. Commander?
Ikzelf was op een gegeven moment Lieutenant 11 en dat vond ik al zo raar. Toen vond ik uit dat ik (inderdaad) 6700 skillpoints moest gebruiken. Toen ik die eenmaal doorgevoerd had (had nog een stapeltje liggen) werd ik meteen Lieutenant-Commander.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:22:
Als je RA5 ben krijg je geen punten meer dus haast je niet.
Daily's doen en paars MkX gear scoren dan maar.
Daily's ? waar dan? Mijn "Hail Starfleet" menu staat zo vol. Maar dan nog, meeste patrol missies en dergelijk kun je blijven doen als je wilt, ik weet niet of je dat onder Daily's schaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
CMDR9 nu.. nog anderhalf level te gaan, en ik kan m'n Galaxy ophalen.. maar: ik heb geen openstaande missies meer, behalve exploration (gaap), PvP (niet heel erg boeiend), en de Crystalline Entity. die laatste is opzich nog wel te doen, maar de meesten weten niet hoe ze dat ding aan moeten pakken, dus dat schiet ook niet op.

ik ben al op DS9 geweest, en heb al een aantal missies gedaan nu daar, maar nieuwe komen nog niet. waarschijnlijk op CMDR10, maar nu nog niet, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of het al de moeite waard is om met een klingon rond te rennen?
Is voor mij wel een benodigdheid voordat ik de game aanschaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die daily's komen pas als je Rear Admiral bent.
De ene is een exploration en die ander is een fleet combat tegen Borg.
Waarbij de laatste je ook af en toe kan pvp'en tegen Klingons.
Tip voor Klingons, neem je cloak mee of veel vriendjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
D-Raven schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:24:
Wat is er zo lol aan een runabout dan ?
Ga eens van je logge grote cruiser naar een shuttle :P dan weet je het wel .. als je shuttle dan ook nog eens de meeste missies in de buurt en je kan gewoon de wapens enz upgraden :D Altijd lekker... Kortom Danubes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
Heb de game vandaag ook besteld. ben een huge star trek fan dus het leek me wel heel leuk. het begon te jeuken en heb 'm besteld, nog voor ik op de forums van Cryptic las. het staat daar echt 98% vol met klagende mensen die het hebben over een spel wat nog lang, lang niet gereleased had mogen worden (daar komt het iig op neer).

Heb ik nu een kat in de zak gekocht? of is het meerendeel van de spelers gewoon tevreden met de game? En hoe zit met met support? worden fouten ook goed opgelost?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet het dus ook echt niet.. ik wil deze game eigenlijk via steam bestellen en vandaag nog spelen.. maar heb onlangs al 60 euro verkwanseld aan aion wat ik echt bagger vond.... en over dat spel waren ze nog wel lovend.

Ik zie op verschillende fora alleen maar geklaag over deze game, en dan ga ik mij afvragen is het 50+ euro waard ter overbrugging tot Starwars mmo uitkomt in 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De een vind het te gek .. de ander niet. Smaken verschillen en ja er zit content tussen die nog niet compleet is. Maar dat blijf je in een mmorpg toch wel houden.

Als huge Star Trek fan zal het je bevallen dat je naar bekende plekken kan afreizen in bekende schepen. Het spel zelf tja het werkt en heel af en toe dan kan wel eens een crash hebben maar het is zeker ( iig voor mij ) het spelen waard.

Vergeet niet als je een account hebt even de questionair in te vullen op de website van STO. Je krijgt dan automatisch 240 gratis cryptic punten waarmee je bijvoorbeeld een Klingon of Ferengi Captain character kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Ik vind het zekers de moeite waard, het is een leuk en goed spel, wat hier en daar wel wat verbeter puntjes kan hebben dat klopt. maar ik vermaak me goed.

zowel het spelen als Klingon als Federation bevalt goed, de Klingon is wat meer pvp gericht, ik heb deze dan ook voornamelijk met vrienden gedaan, hier blijken de hose battle ground of space toch de meeste punten en cash op te leveren.

Met m'n Federation ben ik ook al bij de Gardian van de "City on the edge of forever"gewesst en andere zeer bekende plekken, zoals DS9. Het spel is goed opgezet met veel bekende namen uit de serie/films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Grootste probleem wat ik heb is dat dit mijn eerste MMO is. Ik heb geen idee welke missies ik in welke volgorde moet doen, waar ik spullen kan halen, etc. Verder werkt het allemaal weer prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Tja vragen staat altijd vrij Arfman :)

Ik kan ook melden dat onze fleetbank weer operationeel is. Heeft ook even geduurd maar nu zou je ( met mate ) spullen die je nodig hebt ook uit de fleetbank kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch maar overstag gegaan. En wil graag willen overgaan tot aanschaf van het spel. Alleen kan ik via steam alleen met een creditcard of paypal betalen beide heb en wil ik niet.

Iemand een site waar ik via ideal kan betalen en direct mijn cdkey kan krijgen zodat ik het spel kan downen en gelijk kan gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
ShockWave_Omega schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:51:

Ik kan ook melden dat onze fleetbank weer operationeel is. Heeft ook even geduurd maar nu zou je ( met mate ) spullen die je nodig hebt ook uit de fleetbank kunnen halen.
accepteren jullie ook de wat minder hard-core leden, die niet elke avond/week verplicht om een bepaald tijdstip online kunnen/willen zijn? ;)

gaat me niet zozeer om de items (die vind ik zelf meer dan voldoende), maar meer om het samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ShockWave_Omega schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:51:

OK, thanks. Heb er weinig tijd voor gehad, maar ga het zeker weer spelen, en dan komen de vragen vanzelf. Ik ben nu bijvoorbeeld Lt. Commander 8 (behoorlijk noob dus), kan ik dan wel MkIII spul kopen/krijgen of kan dat pas vanaf een bepaald level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Krijgen sowieso, voor het kopen moet je voldoende badges (2nd order) krijgen. Dat zijn die dingen die je krijgt van exploration-missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

je kan ook mk iv spul erop zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 02-03-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ff te druk om te spelen op moment, en ik ben ook tussendoor bezeg met het verder spelen van mass effect 2 ook een aanrader :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Korras schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:31:
[...]

accepteren jullie ook de wat minder hard-core leden, die niet elke avond/week verplicht om een bepaald tijdstip online kunnen/willen zijn? ;)

gaat me niet zozeer om de items (die vind ik zelf meer dan voldoende), maar meer om het samenwerken.
Natuurlijk nemen wij ook minder hardcore leden aan. Je moet plezier beleven aan het spel en niet gedwongen spelen als je eigenlijk niet kan. Je kan je aanmelden op onze website en een berichtje achter laten bij het nieuwe leden topic met je ingame handle enz. Dan neem ik of een van de andere leden contact met je op om je uit te nodigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

rgarretsen schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:51:
Ff te druk om te spelen op moment, en ik ben ook tussendoor bezeg met het verder spelen van mass effect 2 ook een aanrader :-)
Jij ookal? :+

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:24:
Ik ben toch maar overstag gegaan. En wil graag willen overgaan tot aanschaf van het spel. Alleen kan ik via steam alleen met een creditcard of paypal betalen beide heb en wil ik niet.

Iemand een site waar ik via ideal kan betalen en direct mijn cdkey kan krijgen zodat ik het spel kan downen en gelijk kan gaan spelen?
Zelfs al vind je een site waar je kan ideallen, (ik heb hem gewoon bij bol.com besteld, ideal ftw) dan zit je nog met het feit dat je subscription alleen maar CC of PP is :)

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Gametime cards schijnen ook goed te werken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
zo ook hier begonnen met sto maar het is me nog wel redelijk onduidelijk hoe ik mijn sp nou moet verdelen..

ben maar de engineering kant op gegaan en volgens mij luitenant 5 oid ?

die patrol missies iets teveel aangepakt dus ik moet nu veel inhalen om de normale verhaallijn weer op te pakken.

vanavond weer verder gaan en dan kijken hoe we ervoor staan.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
angel00008 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:44:
zo ook hier begonnen met sto maar het is me nog wel redelijk onduidelijk hoe ik mijn sp nou moet verdelen..

ben maar de engineering kant op gegaan en volgens mij luitenant 5 oid ?

die patrol missies iets teveel aangepakt dus ik moet nu veel inhalen om de normale verhaallijn weer op te pakken.

vanavond weer verder gaan en dan kijken hoe we ervoor staan.
als ik vanavond niet de hele avond kwijt ben aan NCIS kijken.. je weet hoe je me kan vinden mocht je ergens hulp nodig hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo

Hans.Solo

Gister voor het eerst eens ff met een paar man van de fleet die raid episode gedaan.
Moet zeggen was wel melig opgezet. Toch weer anderhalf uur gecoordineerd teamwork fun om borg te meppen.
Een aanrader, ga hem NIET doen zonder voice comm want er zijn gewoon punten in de missie waar 2 of 3 man gecoordineerd consoles op hetzelfde moment moeten aangooien om door te gaan of targets moeten neerhalen.
Is met alleen chat niet te coordineren.
Maar anyhow toch lekker naar buiten gelopen met Mk X dual heavy phaser cannons epic voor mijn escortje en een Mk X tactical stealth kit die ik maar heb doorgepaasd naar een fleet member die wil stealthen, ben toch meer een plasma grenade mannetje :)

117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
gisteren m'n Galaxy opgehaald. eerste indruk: heel veel beams. een broadside is vaak genoeg om heel wat shields te strippen. maar.. hij beweegt als een varken. Met Evasive Maneuvers en Attack Pattern Alpha is er nog iets meer uit te halen, en een console voor extra turnrate.. maar erg veel kan je er niet van verwachten.

tanken kan 'ie dan weer erg goed. en hij heeft zat crew om nog 's een boardingparty te sturen. ik heb er verder toch maar een EPS console ingezet, aangezien de energydrain met 5 beams toch wel erg hoog is. met een EPS console herlaad het allemaal nogal wat sneller.

Scramble Sensors vind ik trouwens nog steeds een geniale skill. geweldig om ze elkaar neer te zien schieten. toevallig gisteren had ik van 2 Negh'vars de sensors gescrambled. van 1 de shields aan 1 kant neergehaald, waarna de ander er spontaan een High Yield III photon torpedo salvo op vuurt. problem solved. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ja die raidisode was niet zo heel moeilijk als je eenmaal weet hoe het moet. Zitten er trouwens al mensen op tribble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
gisteren met korras een instance gedaan.

blijkbaar veranderde de instance zich naar korras zijn skills en was het voor mijn away team opeens 2 shot kill :X (als in mn hele awayteam was in 5 seconden dood)

daarna in space wel nog redelijk mee kunnen lopen en ook gelijk heel wat gear geupgrade (waarbij dank) mk2 phasers zijn toch wel iets beter als de mk1 :)

edit :

ik heb overegens nog ergens een teamspeak server draaien met ruimte voor 15-30 man mischien een got clubje opstarten hiermee ?

[ Voor 16% gewijzigd door AjDuLion op 08-03-2010 13:12 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
angel00008 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 13:11:
gisteren met korras een instance gedaan.

blijkbaar veranderde de instance zich naar korras zijn skills en was het voor mijn away team opeens 2 shot kill :X (als in mn hele awayteam was in 5 seconden dood)

daarna in space wel nog redelijk mee kunnen lopen en ook gelijk heel wat gear geupgrade (waarbij dank) mk2 phasers zijn toch wel iets beter als de mk1 :)

edit :

ik heb overegens nog ergens een teamspeak server draaien met ruimte voor 15-30 man mischien een got clubje opstarten hiermee ?
betrof overigens een exploration missie, die zich blijkbaar aan mij aanpaste. met 25 levels verschil maakt dat nogal wat uit. :X

gewone missies lijken gewoon hardscripted qua tegenstand, en daar vloog ik dus met een Galaxy zonder problemen door Angel0008's missies heen. torpedo's waren gewoon overkill. dan merk je het verschil in level pas echt goed.

overigens, even iets anders.. ik heb de benodigde skills om een boff Emergency Power To Shields III te trainen, maar die skill verschijnt gewoon niet bij de andere te trainen skills. doe ik iets verkeerd, of zie ik iets over het hoofd? of heb ik gewoon een bug te pakken?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.