Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Proef periode bedoel ik natuurlijk ook zo een week-paar dagen spelen en geen verlenging van een beta omdat ik geen tijd had om te spelen -.-' Leek me logisch <-= :+
Verwacht dat ze net als EVE en WoW nog wel een vrije proeftijd key gaan verstrekken om promotionele redenen. Maar zal niet direct zijn om de mensen met de deluxe edition al keys krijgen en dan zouden gaan klagen :P
Ik zal het maar afwachten dan :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:09

Rannasha

Does not compute.

Bovendien als ze direct al een proefperiode (van zeg 2 weken) invoeren, dan zal iedereen daar gebruik van maken, zelfs al waren ze al van plan het spel te gaan spelen: Lekker 2 weken gratis spelen.

De trial-accounts zullen na een paar maand wel komen, afhankelijk van hoe succesvol het spel is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-07 15:31
ben benieuwd vrijdag, hoop v/h weekend er wat tijd voor te hebben om in iedergeval de 1e missies te hebben gadaan. Maar ook of het lukt met de goodies die je krijgt (afhankelijk bij welke leverancier je het spel besteld hebt) Ik heb gelezen dat je die ingame kunt ophalen en je niet hoeft te wachten tot je het spel binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Dit weekend lan party op het werk.

Misschien als er tussendoor even tijd is even sto spelen

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 00:24
Heb de beta ook gespeeld als lid van the Flying Dutchmen, was de forumlink vergeten, dus gegoogled en kwam hier uit, maar de link zoals een paar pagina's terug staat (fdm.gotanius.nl/PHPBB3) doet het niet.
Is er een nieuw forum en zo nee, wordt er 1 opgezet, moet ik er anders 1 voor Flying Dutchmen opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 19:46

ResuCigam

BOFH

Wat ik ervan begrepen heb gaan we The Flying Dutchmen wat serieuzer opzetten na (pre)launch. En wie weet is het inderdaad handig als we een tweaker het forum laten beheren want die hebben er als het goed is verstand van 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57
De link voor dat forum was: http://fdm.gotanius.nl/phpBB3/index.php
Maar daar is al een tijdje niets gepost. Komt volgens mij ook omdat het na die ene dag niet meer is genoemd in de chat. In ieder geval maakt het nog niet heel veel uit, aangezien er waarschijnlijk een hele hoop alleen met de beta meededen (want: is gratis) en er een hoop anderen pas bijkomen nadat ze ingame wat zien.

Daarnaast ben ik van mening dat je net zo goed bij een Engelstalige alliantie kunt gaan. Oké, je kunt dan niet Nederlands blijven praten (toch kun je gewoon NL uitnodigen en af en toe een team maken naast de fleet). Maar dan heb je meer kans dat de fleet actiever blijft. Aangezien je dan makkelijker aan nieuwe leden kunt komen en je bovendien nog eens met wat mensen kunt praten die verder weg wonen (Aussies/nieuw zeelanders bv).
Zo speel ik nu bv de browsergame Evony (Daves2hd kent het nog wel denk ik, al zit ik nu in een andere server) en daarbij zijn Nederlandse allianties gewoon niet groot en actief genoeg om leuk mee te komen. Bovendien leeft Star Trek heel wat minder in Nederland dan in het buitenland (denk ik).

Ben zelf bijna klaar met de opzet van mn fleet en hoop morgen (bij de launch) de eerste leden te verwelkomen.

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2010 10:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Eens met Martinspire, ik kom overdag al genoeg Nederlanders tegen, dus tijdens het MMOen is het leuk om ook met mensen uit andere landen te praten.

Overigens is er een nieuwe "State of the game" gepost door de Cryptic devs:
The Journey Begins…

Thank you all so very much for making this entire Beta experience as awesome as it has been.

I could look back and reminisce about the downtimes. I could wax nostalgic about the patches. I could even recall every exploit with distaste and still fondly remember the awesome emergent gameplay you've shown us... And yet, all that implies an end. Sure, the test is over. But, in reality, this is only the beginning.

We’ve been working without rest for nearly two years to reach this moment -- the moment when we can begin expanding Star Trek Online in earnest. The years ahead when we get to work directly with you to figure out what we add next to the game, where we fill out content, and what new systems we might add. That's real development. That's live development.

Not a team to just sit back and wait, we’re already working on content additions, bug fixes and 'quality of life' improvements that we’re going to roll out over the next couple months. Here are a few of the things we’re working on:
The Borg

The Borg have planned. They have adapted. They have evolved. What the Borg cannot assimilate, they will destroy.

You saw a little Borg action in our End of Beta event – prepare to see more. The Federation have tracked down the Borg staging ground for their assault on the Alpha Quadrant. Join up with Battle Group Omega and take the fight to the Borg. Experience new Federation Episodes, Borg Exploration Clusters, deep space encounters. Also expect daily missions for these tasks to maximize the rewards you’ll be getting for helping out Starfleet in the Gamma Orionis Sector.
"Raid-i-sodes"

These are the high-end episodes you’ve been waiting for. Locked to 5-players, you’ll need every trick and every bit of teamwork to complete these challenges.

A Borg raid-i-sode series culminating in an encounter with the Borg queen is on its way. Expect a couple other “loose ends” to be addressed in the future, as well.

Available for both Klingon Generals and Starfleet Admirals, we’ll be releasing a new one of these every few weeks for the next three months.
First Update

We’re already working on it and it’ll be out before you know it.

The first update is going to have more PvP, Klingon exploration content, more ground fleet actions, more ship costume pieces, more playable species, and then some.
Bugs and Reactions to Them

Of course, like any MMO, we’ll scramble during the first couple weeks reacting to new bugs. putting in quality of life fixes, and closing exploits that weren't exposed to us during Beta.

We’ll be fine tuning as well, but don’t expect thoughtless or harsh changes to game balance. We’re more than willing to wait and make sure everything we do is measured and calculated.

Expect a public test shard to become available real soon, too. We’ve named her "Tribble." This is where the brave Captains (read: addicted testers) amongst you can try out our changes before we push them live. If you’re one of those who can’t get enough of the bleeding edge of development – or have a penchant for finding bugs and balance issues – keep an eye on the forums for details.

So, thank you again for the awesome Beta, but the fun begins now.

We have years of development left in us and a universe of content still to add. Here’s where it gets interesting... Here’s where you help us figure out what comes next.

I, for one, am looking forward to taking that journey.

-Zn
Dus we krijgen vrij binnenkort Borg-space met bijbehorende missies, exploration clusters, daily quests *en* groep-content volgens het 5man dungeon idee van WoW (en andere MMOs). Daarnaast komt er een test-realm waar nieuwe patches en content getest kunnen worden door spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Martinspire schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:37:
Daarnaast ben ik van mening dat je net zo goed bij een Engelstalige alliantie kunt gaan. Oké, je kunt dan niet Nederlands blijven praten (toch kun je gewoon NL uitnodigen en af en toe een team maken naast de fleet). Maar dan heb je meer kans dat de fleet actiever blijft. Aangezien je dan makkelijker aan nieuwe leden kunt komen en je bovendien nog eens met wat mensen kunt praten die verder weg wonen (Aussies/nieuw zeelanders bv).
Ik vind het juist erg gezellig om nederlands te kunnen spreken in de fleet en ik denk bovendien dat er genoeg mensen zijn om NL fleets te rechtvaardigen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Martinspire schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:37:
Bovendien leeft Star Trek heel wat minder in Nederland dan in het buitenland (denk ik).
Zoalng er nog 2 StarTrek verenigingen zijn in Nederland denk ik dat het best nog goed leeft,
ik weet dat er van de Nederlandse Startrek Vereniging The Flyingdutch, meerdere leden het spel gekocht hebben en ook al een account hebben (jaar of lifetime)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:40

Zenix

BOE!

Het voordeel van Engelse fleets is dat je meer leert van andere culturen, en dat je over andere dingen kan praten. Ook dat ze op andere tijden, dus bijvoorbeeld 6u avonds als wij eten zijn de buitenlanders er ook.
Veel mensen vinden dat leuk, maar wat ze vergeten is dit. Met Nederlanders kan je over algemeen een betere sneller band opbouwen omdat je gewoon elkaar goed begrijpt en hetzelfde praat. Wat ik ook een voordeel vind van Clans/Fleets in het Nederlands dat er meesten trotse Nederlanders in spelen die trots zijn op Nederland en dat samen op een goeie manier willen laten zien. Maar het belangrijkste is, real life. Ik heb al veel mensen die ik ken van online gamen ontmoet in real life of die zijn echte vrienden geworden. Dat kan alleen met een Nederlandse Fleet. Maar zo heeft iedereen zijn redenen. Kortom, doe wat je leuk vind maar oordeel niet van dit of dat is beter.
Species5618 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:46:

Dus we krijgen vrij binnenkort Borg-space met bijbehorende missies, exploration clusters, daily quests *en* groep-content volgens het 5man dungeon idee van WoW (en andere MMOs). Daarnaast komt er een test-realm waar nieuwe patches en content getest kunnen worden door spelers.
Dat klinkt goed, ik heb inderdaad nog niet zoveel van de borg gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 28-01-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

ResuCigam schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:38:
Wat ik ervan begrepen heb gaan we The Flying Dutchmen wat serieuzer opzetten na (pre)launch. En wie weet is het inderdaad handig als we een tweaker het forum laten beheren want die hebben er als het goed is verstand van 8)
leuk idee, leuk om via tweakers bij een NL fleet te komen maar......The Flying Dutchmen vind ik niet echt een star trek naam... beetje te goedkoop. moet iets originelers te verzinnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Jabba schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:05:
[...]

leuk idee, leuk om via tweakers bij een NL fleet te komen maar......The Flying Dutchmen vind ik niet echt een star trek naam... beetje te goedkoop. moet iets originelers te verzinnen zijn :)
De naam Enterprise komt ook uit de tijd van de scheepvaart hoor. (Wikipedia: HMS Enterprise)
En daar is het toch allemaal mee begonnen ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Ja maar The Dutch Federation ofzoiets klinkt beter , een verwijzing naar Nederlands is ok maar de naam zelf moet engels zijn (vind ik dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dutch Hope (oude quakeworld clan maar imo een goede naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
De Ariesfleet heeft connecties met buitenlandse vloten. Wij zelf proberen toch Nederlands te blijven al is het maar voor ons eigen gemak. Als er Engels (of anders) talige mensen zijn die willen joinen gaan we dat zeker niet uit de weg. Maar vooralsnog willen wij nederlands/belgisch blijven aanhouden.

Een van onze contacten/Alliance members is de Lotus Fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
hmm of gewoon de VOC
lijkt me ook wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
5V1NA70G schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:43:
hmm of gewoon de VOC
lijkt me ook wel grappig
Moet je daar wel een mentaliteit naar hebben natuurlijk.
...........toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Peekster schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Moet je daar wel een mentaliteit naar hebben natuurlijk.
...........toch? >:)
die komt vanzelf hehehe

Ferengi erge handelaren? wacht maar tot je een nederlander tegenkomt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-07 11:43
Gezocht: Fleet om te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik ben een redelijk grote StarTrek fan, en dit spel zou wel eens geweldig kunnen zijn. Echter ik ben helemaal geen fan van het snelle shooter genre. Zonder trial periode kan ik natuurlijk alleen maar vragen aan jullie of dit spel op veel vlakken een shoorter achtig iets is, of meer een strategisch spel zonder al te veel snelle actie.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-07 21:50

Ves

A gadget addicted Bounty

offtopic:
[quote]Zenix schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:19:
Maar het belangrijkste is, real life. Ik heb al veel mensen die ik ken van online gamen ontmoet in real life of die zijn echte vrienden geworden. Dat kan alleen met een Nederlandse Fleet.
[/quote]

Dat hoeft niet perse zo te zijn. Toen ik nog WoW speelde zat ik in een clan met veel Scandinaviër. Heb toen twee city trips gedaan in Stockholm en Kopenhagen en één zei prompt: "Dan kunnen we ff meeten". Zo gezegd, zo gedaan en hij kwam helemaal uit een andere stad hiervoor. Zelfde geld voor twee anderen (die een koppeltje zijn) in Stockholm maar die op vakantie waren toen ik daar was. Omdat ik vaker terug ben gegaan naar Kopenhagen moet ik ze de volgende keer op tijd laten weten dan komen ze ook daar.

Het is natuurlijk makkelijker om in Nederland andere te ontmoeten en een sterkere band als vrienden te hebben, dan mensen die je online spreekt en een keer in de zoveel tijd in real life ziet. Maar het is toch mogelijk. En je word dan minder snel genaaid omdat zij de taal spreken :)

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
LPEspecial schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:58:
Ik ben een redelijk grote StarTrek fan, en dit spel zou wel eens geweldig kunnen zijn. Echter ik ben helemaal geen fan van het snelle shooter genre. Zonder trial periode kan ik natuurlijk alleen maar vragen aan jullie of dit spel op veel vlakken een shoorter achtig iets is, of meer een strategisch spel zonder al te veel snelle actie.
ik heb de beta gedaan en heb het geschopt tot Lt. Commander.

Mijn ervaring is dat het voornamelijk gewoon schieten is en af en toe wegduiken, maar zeker in ground combat is het gewoon schieten.
Het is geen splinter cell ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Het is zo tactisch als jij het zelf maakt he .. Je kan bepaalde dingen creeeren ( phaser turret, healing station, shield station, drones enz ). Zelf bepaalde types wapens uitzoeken ( ben zelf wel onder de indruk van de Phaser sniper rifle :P ). Of je dan je crew zelf wat dingen laat uitvoeren of automatisch handelingen laat doen .. dat soort dingen maken gevechten wel wat makkelijker of moeilijker ..

BTW De Ariesfleet zoekt nog leden :)

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave_Omega op 28-01-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
het nog nader te benoemen nederlands/tweakers fleetje ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
The Dutch-alliance is zeker te makkelijk ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Jabba schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik bedoelde dat het handig zou zijn als een Tweaker het forum zou doen ivm aanwezige kennis. The Flying Dutchmen is geen tweakers fleet (hoewel ik er meerdere tweakers gezien heb) en ook de naam staat niet ter discussie hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:06
Ik ben zelf ook wel in voor een nederlandse/tweakers fleet.
Zelf een paar dagen geleden toen de beta er nog was het spel maar gepre-ordered want ik vond het toch wel zeer bruut! :D
Maar welke class enzo ik ga worden ben ik nog nie helemaal uit, ik weet ook niet hoe nauw dat gaat zitten want het is natuurlijk compleet anders dan in WoW.. en daar moet ik dit spel niet mee vergelijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Vind The Flying Dutchmen een goede naam voor de fleet, dus mocht er ooit een stemming komen heeft die mijn stem :)
Vond het tijdens de Beta erg gezellig wanneer ik online was met spelen, je hoeft niet met 50 man online te zijn ofzo, maakt het juist niet leuk door de massa, als er 5 of max 10 online zijn heb je juist een gezellige boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
and yet :( nobody visits the forum :(

zou vandaag niet de headstart beginnen?

En uiteraard is 5V1NA70G niet aanwezig want die moest weer een afspraak plannen >.<
HUGE FAIL.

naja dan maar zaterdag avond beginnen, maar mass effect 2 komt ook binnen vandaag. ARGH! Zoveel games, zo weinig tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Wie is 5V1NA70G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Vanavond om 19:00 gaan de servers open.. En ik ben er nog steeds niet uit welk character ik mee ga beginnen *zucht*

P.s. Ik verwacht trouwens enorme drukte dus ik bereid me maar voor op een avond van login queue's, mega lag en server crashes. Maarja dat hoort er nu eenmaal bij 8) Ik ben benieuwd.

[ Voor 44% gewijzigd door ResuCigam op 29-01-2010 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Eens kijken of ik een Borg met een Joined Trill kan aanmaken :*)
Steam pre-order geeft namelijk een Joined Trill en de lifetime om als borg te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

maniak schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:25:
Eens kijken of ik een Borg met een Joined Trill kan aanmaken :*)
Steam pre-order geeft namelijk een Joined Trill en de lifetime om als borg te spelen :)
Pre-order geeft je een speciale key waarmee je de beta en de headstart kunt joinen maar je kunt je bonus items volgens mij pas claimen met je retail key en die is pas vanaf 2 feb. geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
nee hoor bonus items kun je downloaden in game (via de gamestore), nadat je een character aangemaakt hebt, en zover ik het begrepen heb kan dat op het moment dat ze life gaan (zou vanavond dus zijn) 8)

[ Voor 32% gewijzigd door BruntFCA op 29-01-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
ResuCigam schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:02:
[...]

Pre-order geeft je een speciale key waarmee je de beta en de headstart kunt joinen maar je kunt je bonus items volgens mij pas claimen met je retail key en die is pas vanaf 2 feb. geldig...
Heb het spel gekocht via Steam, heb geen keys hoeven invullen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

BruntFCA schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:00:
nee hoor bonus items kun je downloaden in game (via de gamestore), nadat je een character aangemaakt hebt, en zover ik het begrepen heb kan dat op het moment dat ze life gaan (zou vanavond dus zijn) 8)
Nee, de keys voor de bonus items zitten in de doos van het spel (is dus een andere key dan de pre-order key) en kunnen dus over een week pas gebruikt worden. Ook de download-editites sturen volgens mij pas de item-key op bij de officiele release. Hier is al heel wat gezeur over geweest op de officiele STO forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Species5618 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:20:
[...]

Nee, de keys voor de bonus items zitten in de doos van het spel (is dus een andere key dan de pre-order key) en kunnen dus over een week pas gebruikt worden. Ook de download-editites sturen volgens mij pas de item-key op bij de officiele release. Hier is al heel wat gezeur over geweest op de officiele STO forums.
moet je maar eens kijken in de handleiding als ik me niet vergis 1 v/d laatste regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Heb vanochtend van 12 Game iig al mijn nieuwe noob schipje gehad :P Enterprise FTW :P

Ik verwacht de headstart in te kunnen gaan met mijn borg captain :D Ik zie mijn collectors edition later wel verschijnen met mijn borg officer van Amazon.de.. Daar hebben ze ook al aangegeven dat het wat langer kan duren met de bestelling :( Gelukkig wel 20 extra speel dagen via mijn pre-order key :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henswi89
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik denk dat de dozen volgende week pas verstuurd gaan worden. De head start zul je kunnen spelen met de key die je gekregen hebt of nog moet krijgen. Ik heb STO via steam dus ik hoef helemaal geen keys in tev oeren, en ik heb een life time abbonement. Dat scheelt me maandelijks gezeik en op het lange termijn in de kosten.

Voor de mensen die intresse hebben in een Nederlandse fleet. www.startrekonline.nl heeft al een redelijk grote fleet met belgen en nederlanders. Ze hebben een dik forum en een ventrillo server. Dus mensen die intresse hebben kunnen een bezoekje aan www.startrekonline.nl brengen.

Dit doe ik niet om reclame te maken maar puur uit het feit dat ik niet hou van tientallen kleine guilds/fleets waar iedereen verspreid zit en niks groots kan organiseren. Als jullie nog andere nederlandse / belgische fleets weten laat het me dan even weten. dan kan ik een mooi overzicht maken met alle fleets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Trouwens nog een tip voor de mensen die vanavond gelijk willen spelen, gisteren was er een patch voor het spel en vandaag weer. Het lijkt mij verstandig om niet om 19:00 te gaan patchen maar ruim van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bij deze wil ik ook nog een nieuwe fleet aanmelden:
Ik ben dan eindelijk klaar met het opzetten van een site en forum voor een internationale fleet. Misschien dat het in het begin nog niet storm zal lopen, maar ik denk dat het met wat ingame messages wel wat sneller gaat. De fleet heet MPOGC (kan veranderen), wat staat voor MultiPlatform Online Gaming Community. Ga naar de site http://www.mpogc.com gaan of direct naar het forum om alvast een kijkje te nemen bij het STO forum. Aan beide wordt nog wel gewerkt aan meer content, dus mocht het nog niet bevallen, kom dan zeker eens terug.

Iets wat dus anders is dan de Ariesfleet, STO.nl of Flying Dutchman is dat er dus Engels gesproken gaat worden en er mogelijk een verdeling komt in Federation en Klingon. We beginnen met Federation (aangezien je klingon pas vanaf lvl 6 unlocked) en zien daarna wel verder. 2 fleets lijkt me wel grappig omdat het dan misschien mogelijk is (of wordt) om tegen elkaar te gaan vechten. Enigste regels zijn dat je je gewoon gedraagd, 18 jaar of ouder bent (bij MMO's doorgaans geen probleem) en je lekker mee chat.
Geen roleplaying vanuit de fleet zelf (kunt het altijd zelf opzetten) en geen verplichtingen. Ik ben redelijk coulant en sta open voor feedback.

Aangezien ik met MPOGC niet alleen STO wil gaan spelen, maar ook nog andere games erbij wil gaan betrekken op meerdere platformen (PC, X360, PS3, etc) is het misschien leuk als je je aanmeld als je ook andere games speelt. Mocht je op STO uitgekeken raken bv :+

Momenteel is er nog geen Teamspeak, Ventrilo oid, maar dat kan altijd nog komen. Heb volledige controle over de server waar het gehost is en hierbij nog 5GB ruimte en 150GB bandbreedte per maand over. Enigste bottleneck kan de verbinding zijn (maar 100Mbit). Ik heb alleen niet zoveel ervaring met zulke applicaties, maar misschien dat iemand daar meer van weet. Momenteel zijn er nog niet veel spelers, dus ik denk dat het nog ff geen prioriteit is.

Dus join de MPOGC fleet als je ingame zit of registreer je alvast op het forum.
Voor vragen kun je me een PM sturen of gewoon op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Martinspire schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:20:
Bij deze wil ik ook nog een nieuwe fleet aanmelden:

Momenteel is er nog geen Teamspeak, Ventrilo oid, maar dat kan altijd nog komen. Heb volledige controle over de server waar het gehost is en hierbij nog 5GB ruimte en 150GB bandbreedte per maand over. Enigste bottleneck kan de verbinding zijn (maar 100Mbit). Ik heb alleen niet zoveel ervaring met zulke applicaties, maar misschien dat iemand daar meer van weet. Momenteel zijn er nog niet veel spelers, dus ik denk dat het nog ff geen prioriteit is.
Ventrilo is denk ik geen optie, tenzij je die gaat huren. Want je kan als particulier maar 8 slots maximaal. Met TS3 kan je veel meer. TS3 is best makkelijk op te zetten gewoon ff inlezen. Ventrilo opzetten vind ik nog makkelijker gewoon in server ini 3-4 dingen aanpassen starten poort openzetten en klaar. Dus als je 8 nog genoeg vind is dat de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:06
Moet ik weer hebben, ik dacht vanochtend lekker ff star trek online spelen begint het vanavond pas.. en ik moet vanavond werken.. Arghh!!
Nouja dan nog maar effe gedult. En zo te zien zijn er nu al aardig wat losse fleet's... nu weet ik helemaal niet welke ik moet joinen. Die www.starktrekonline.nl klinkt toch wel de meest aantrekkelijkste. :P
Agh ik zie het wel.. vannacht dan maar effe spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zenix schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Ventrilo is denk ik geen optie, tenzij je die gaat huren. Want je kan als particulier maar 8 slots maximaal. Met TS3 kan je veel meer. TS3 is best makkelijk op te zetten gewoon ff inlezen. Ventrilo opzetten vind ik nog makkelijker gewoon in server ini 3-4 dingen aanpassen starten poort openzetten en klaar. Dus als je 8 nog genoeg vind is dat de manier.
Ik zal me eens in gaan lezen in TS3. Maar momenteel zie ik dit niet als prioriteit (tenzij het voor velen een reden is om te joinen). Vinden jullie een TS server wat toevoegen dan? Ik heb meestal wel genoeg aan chat. Alleen in combat kan het lastig zijn, maar ik heb liever eerst wat meer members :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Martinspire schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:21:
[...]

Ik zal me eens in gaan lezen in TS3. Maar momenteel zie ik dit niet als prioriteit (tenzij het voor velen een reden is om te joinen). Vinden jullie een TS server wat toevoegen dan? Ik heb meestal wel genoeg aan chat. Alleen in combat kan het lastig zijn, maar ik heb liever eerst wat meer members :+
Nou dit is mijn eerste MMO, maar hiervoor heb ik alleen FPS games in team verband gespeeld. En daarin was voornamelijk communicatie nog belangrijker dan je aim. Dus ik denk als het moelijker wordt met een RAID ofzo. Dat geen communicatie of wel het verschil tussen het behalen of niet kan betekenen. Trouwens je kan zelfs een 8 slots vent server makkelijk hosten op een verbinding met 1Mbit upload. In FPS games op het laagste niveau kon je ook nog wel met de chat omdat het toch niet zo snel is. Maar op een hoog niveau kon dat echt niet, want dan is snelheid en handelingsnelheid erg belangrijk en dat kan je niet doen als je moet chatten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 29-01-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De Ariesfleet is misschien niet de grootste maar zeker wel een van de gezelligste fleets.
Gezien een aantal leden al bijna 2 jaar een texbased RPG speelt heb je meteen een sterke gezellige groep mensen om mee te spelen. We hebben een TS2 server momenteel. Ik moet mezelf ook nog op TS3 inlezen :P .

Iedereen is welkom op www.ariesfleet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ja als iedereen maar reclame blijft spammen:
The Flying Dutchmen, een volledig NL-talige fleet die in de beta bijna 80 leden had 8) Een vooral ontspannen fleet waar veel kan en weinig moet. En natuurlijk gaan wij ook TS3 draaien. Je kan je ingame aanmelden door een /tell naar Resu te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

waarschijnlijk overbodig maar..... Schiet op stomme klok ik wil spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Laatst online: 23-07 20:05
Nog 1 1/2 uur. Net een leap of fate genomen in de game. Een preorder jaar abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:21
klik klik login not allowed :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

krijg login pagina nu niet eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Ziet er uit als een goed begin ja, zowel de website als cliënt doen het niet met nog 8 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Server is up. Ben net begonnen met de tutorial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Hier doet hij het nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Prodigy.NL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:52:
Ziet er uit als een goed begin ja, zowel de website als cliënt doen het niet met nog 8 minuten te gaan.
Inderdaad, ben al kwartier bezig. Ze weten toch aan hoeveel mensen ze het hebben verkocht? Daar kunnen ze toch rekening mee houden. Ik denk zelf dat het beter geweest was als EU en USA aparte tijden hadden wanneer ze mochten inloggen. Nu gaat hele wereld gelijk er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-07 22:26
Jamner genoeg liggen de account servers op hun gat nu

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 14:25

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, helaas :(

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ben er gelukkig wel doorheen gekomen (moest wel ff wachten op de servers, maar goed). Is allemaal wel erg laggy nu, maar ik denk dat het met een uurtje of wat wel wat minder is, aangezien er nog veel in het begin zullen blijven hangen. Zo zag ik dat voordat je je 1e officier uitkiest, de npcs daar allemaal dood zijn.

Zal zo snel mogelijk een fleet aanmaken en dan kijken of er gejoined gaat worden.

Pas dus op: erg laggy en het kan soms ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-07 22:26
werd er uit geknikkerd en nu account server down :), je komt er niet meer in

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 03:16
Ik ben sinds 18:50 al aan het vliegen en nergens last van O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, totdat er iets gebeurd waarbij je de accountserver nodig hebt :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Had ook mooi een character aangemaakt tot ik er uit werd gegooit, nu krijg ik unable to authenticate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:21
ooh well :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Grote kans dat ze nu een soort wachtrij gebruiken. Waarschijnlijk moet je gewoon blijven proberen. Al is het wel superdruk nu. Maar als je er eenmaal inzit, is het te doen. Ben nu al klaar met de space battles tegen de borg en net de 1e ground battle gehad met mn 1st officer. Nu ik eenmaal wat verder ben, gaat het wel. Al is het op stukken waar veel npc's staan erg laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Die stukken heb ik ook allemaal gehad, had net de tutorial achter de rug, en toen knikkerde hij mij eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Volgens IRC ligt de login server geheel op z'n gat. Dus als je er momenteel in zit, dan is alles in orde. Zo niet, moet je wachten.

Gelukkig zit ik erin en ben ik lekker aan het rondvliegen. Heb de tutorial en een paar korte missies al gedaan.

edit: Damn, net nadat ik dit poste eruit geknikkerd. Damn you, karma :P

[ Voor 13% gewijzigd door Rannasha op 29-01-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tutorial ook net gedaan en nu op de starbase. Kan helaas geen fleet maken omdat je daarvoor met 5 man in een Team moet zitten? Nouja, ik kijk dat morgen wel, eerst maar ff zo ver mogelijk levellen.
Fleets heb je voor de eerste 3 levels toch eigenlijk niet nodig. Bovendien is er nu toch weinig te bespreken.

Is nu toch te laggy en te druk op de meeste plaatsen om fatsoenlijk te kunnen lopen, chatten e.d.
Probeer het morgen wel.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 29-01-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161008

altijd zelfde verhaal bij een MMO eerste paar dagen :') gewoon rustig afwachten en dan genieten met spelen want nu word je alleen maar meer geïrriteerd door allerlei kinderziekte en uiteindelijk is de plezier er vanaf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 03:16
Na bijna anderhalf uur probleemloos missies doen ben ik er nu ook uitgegooid. Ik mag niet klagen als ik de rest zo lees :). Straks nog een poging wagen, eerst een bakkie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
net thuis ff steam aangezet.. die is ook wel busy, vaak kapt de download ermee.

hopelijk kan ik straks nog ff inloggen.

je zou toch verwachten dat ze hadden kunnen weten dat het druk zou worden..... en eu en us samen op 1 server vind het nog steeds geen goed idee.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Als iemand de Flying Dutchmen fleet gaat maken, doe dan een /tell naar ProdigyNL@Prodigy.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
grrrr steam download is echt ruk.... kunnen ff wat mensen annuleren zodat ik wat sneller kan downloaden ;-)

100kb/s is zoooo 2001 :-D

hopelijk kan ik nog ff spelen vanavond maar in dit tempo ziet het er niet naar uit...

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier is steam ook ineens bezig met het opnieuw downloaden van het spel :(, gaat tussen de 1,2 MB en 300 kB)... Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-07 06:37

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ai, alle oude records zijn dus blijkbaar gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Klopt, alles begint nu helemaal opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Screenshots! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337977

Over de preorder en lifetime sub extra's ; Alleen de lifetime sub extra (liberated Borg char) is voorhanden tijdens de headstart.
Alle andere extra's komen pas beschikbaar op de officiële launch date.
Ga naar de C-Store ingame (neerwaarts pijltje naast je minimap) en dan de 2e tab (special unlocks).
Je moet eerst een char aanmaken en dan met die de special unlock losgooien. Hierna kun je een nieuw character aanmaken en borg kiezen.
Het moment dat ik erin kon was ook de C-store erg laggy doch.

Steam besloot het spel opnieuw te downloaden (guess omdat het nu geen beta meer is) en ik kreeg het niet aan z'n verstand dat ik de files al had. Er was al teveel overschreven om de STO exe zelf te starten en die begon dus ook opnieuw alles te downloaden. Ben dus zelf pas online morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Het is niet steam die de bestanden opnieuw download maar de client zelf.. je kunt namelijk rechtstreek STO opstarten en niet via steam.. Wat ik heb gedaan was mijn steam versie eraf gooien en de '' oude' beta client geinstalleerd. Die oude client downloade iets van 800MB wat zo klaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Prodigy.NL schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:07:
Als iemand de Flying Dutchmen fleet gaat maken, doe dan een /tell naar ProdigyNL@Prodigy.NL
Vandaag wordt ie gemaakt.
Trouwens wel jammer dat ze Maintenace altijd doet op Amerikaanse tijden nachts terwijl het bij ons overdag is. Lijkt niet dat ze veel van Europeanen aantrekken .

[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 30-01-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zenix schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:09:
[...]

Vandaag wordt ie gemaakt.
Trouwens wel jammer dat ze Maintenace altijd doet op Amerikaanse tijden nachts terwijl het bij ons overdag is. Lijkt niet dat ze veel van Europeanen aantrekken .
Ach, australie heeft het lastiger. Daar begon de launch om iets van 2uur en is deze vanaf 21u. Daar gaat je gaming avond. Hier is het nog overdag. Kun je nog ff gaan eten, krantje lezen e.d.

Eigenlijk moeten ze gewoon een US, EU en Asian serverpark gebruiken. Scheelt ook weer met lag.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Martinspire schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:15:
[...]

Ach, australie heeft het lastiger. Daar begon de launch om iets van 2uur en is deze vanaf 21u. Daar gaat je gaming avond. Hier is het nog overdag. Kun je nog ff gaan eten, krantje lezen e.d.

Eigenlijk moeten ze gewoon een US, EU en Asian serverpark gebruiken. Scheelt ook weer met lag.
Ja, vind ik ook. Maar Australië is maar klein in vergelijking met heel Europa natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zenix schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Ja, vind ik ook. Maar Australië is maar klein in vergelijking met heel Europa natuurlijk.
Jup en daarom vind ik het ook maar raar dat ze het én niet aangekondigd hebben (zeg: bij de start van de headstart) én in het weekend doen. De tijd dat het gebeurd maakt me niet zoveel uit, maar zoals ik al iemand op het forum heb gezien: de Amerikanen hebben eigenlijk de hele dag kunnen spelen (vanaf 10u tot zeg 23u). Terwijl wij er nog een gewone nacht tussen hebben en nu iedereen weer aan het wakker worden is, gaat de server down. En hoe je het ook wend of keert: je moet nooit een server maintenance doen op een server die wereldwijd beschikbaar is op een prime-time van welke timezone dan ook.

Hoop dat ze hun Twitter ook wat actiever gaan gebruiken voor dit soort dingen: aangeven wanneer het 1 en ander weer up is enzo. Of weet iemand een pagina waar ze dat melden? RSS feed is ook prima.

Nouja, wat meer tijd om eens de manual door te gaan nemen :>

W00t, nog 1 uur downtime. Ach gelukkig kan ik nog ff dollhouse kijken :+

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Hm, mijn Paypal-overschrijving wil maar niet opschieten, kan iemand mij vertellen of het nog zin heeft om die pre-order van Steam vandaag nog te kopen? Of kan ik dan niet meer meedoen met de early start?

Ik kan namelijk nog wel even snel een creditcard regelen, anders wacht ik wel totdat ik het geld op mijn Paypal rekening heb staan. Ik wil zo graag ST:O spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TrekDude101 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:44:
Hm, mijn Paypal-overschrijving wil maar niet opschieten, kan iemand mij vertellen of het nog zin heeft om die pre-order van Steam vandaag nog te kopen? Of kan ik dan niet meer meedoen met de early start?

Ik kan namelijk nog wel even snel een creditcard regelen, anders wacht ik wel totdat ik het geld op mijn Paypal rekening heb staan. Ik wil zo graag ST:O spelen! :P
Kun je beter kiezen voor Click n Buy. Soort rekening waar je met ideal geld op kunt zetten en deze werkt ook met steam. Gaat instant. Heb zelf gewoon met creditcard betaald, maar SmashRocket heeft daarmee betaald en meteen zijn key gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Martinspire schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:45:
[...]

Kun je beter kiezen voor Click n Buy. Soort rekening waar je met ideal geld op kunt zetten en deze werkt ook met steam. Gaat instant. Heb zelf gewoon met creditcard betaald, maar SmashRocket heeft daarmee betaald en meteen zijn key gehad.
Ok, bedankt voor de tip, maar nou weet ik nog steeds niet of ik dan ook nog steeds mee kan doen met de early start, anders maakt het toch niks uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337977

maniak schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:01:
Het is niet steam die de bestanden opnieuw download maar de client zelf.. je kunt namelijk rechtstreek STO opstarten en niet via steam.. Wat ik heb gedaan was mijn steam versie eraf gooien en de '' oude' beta client geinstalleerd. Die oude client downloaden iets van 800MB wat zo klaar was.
Steam update ook, en was al te ver. Ik deed hetzelfde en moest via de STO launcher de 10Gb weer downloaden.
Heb ik in een aparte map gedaan. Nu net tijdens de maintenance dacht ik, laat ik die oude meuk dan meteen maar onder m'n steam folder weggooien ..... NIET doen dus, die STO launcher zet maar zo'n 400Mb in die nieuwe folder en patched de rest netjes weer onder je steam folder.... |:( |:( |:( |:( |:(
Geen prullenbak aanstaan op m'n game schijf, dus nu ben ik voor de 3e keer de hele zooi aan het downloaden zucht.
TrekDude101 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:53:
[...]

Ok, bedankt voor de tip, maar nou weet ik nog steeds niet of ik dan ook nog steeds mee kan doen met de early start, anders maakt het toch niks uit ;)
Ja hoor, tot aan de echte launchdate kan je nog preorderen en dus headstart krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337977 op 30-01-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 337977 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:58:
[...]

Steam update ook, en was al te ver. Ik deed hetzelfde en moest via de STO launcher de 10Gb weer downloaden.
Heb ik in een aparte map gedaan. Nu net tijdens de maintenance dacht ik, laat ik die oude meuk dan meteen maar onder m'n steam folder weggooien ..... NIET doen dus, die STO launcher zet maar zo'n 400Mb in die nieuwe folder en patched de rest netjes weer onder je steam folder.... |:( |:( |:( |:( |:(
Geen prullenbak aanstaan op m'n game schijf, dus nu ben ik voor de 3e keer de hele zooi aan het downloaden zucht.

[...]

Ja hoor, tot aan de echte launchdate kan je nog preorderen en dus headstart krijgen.
Ik heb nu ook al dat de beta install gepatched moet worden (nu met 1,6 gb) en de steam installer is ook alweer overnieuw begonnen :( FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Vind het zoiezo niet echt lekker werken via steam. Die gooit hem iets te vaak op reinstall. Binnenkort maar es een paar backups maken, want dit schiet niet op.

Wel lekker, heb vanochtend nog gespeeld en dacht nu naar de maintenance weer meteen te beginnen, maar nu moet ie dus weer patchen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 30-01-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Server is weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-07 23:05

Stronkie

Where wind is Trouble

voeld iemand zich geroepen een nieuwe startpost te maken.. Anders offer ik me wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Volgensmij is er een vrijwilliger dan ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
is de silver edition genoeg om te spelen? Of bieden de collectors editions nog echt voordelen?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Elke versie in elke online shop is weer iets anders, de uitgebreidere versies hebben extratjes die ze krijgen, hier kan je dat zien bij een hele lijst met online shops:
http://www.startrekonline.com/retail
Klik op details om het per winkel te zien.
Ik vond de prijs van Direct2Drive UK wel goed en de extra's erbij ook, dus ik heb die gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Fleet is eindelijk ingame aangemaakt, dus voor degene die wat internationaler willen spelen, kunnen joinen. PM martinspire@martinspire om bij de MPOGC fleet te komen.

Heb nog iets gemerkt trouwens. Normaal gesproken zit je kit en je armor over je uniform heen, waardoor deze maar slecht zichtbaar is. Maar als je naar je player status gaat (waar je items toevoegd aan je character) dan kun je daar met rechtermuisknop die 2 zaken verbergen. Ziet er een stuk beter uit zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
Flying Dutchmen is nu ook opgericht.
Stuur oa een /tell naar Major Shaba@woistjawel, Resu@Resu, Anomalous@naMelaK of ProdigyNL@Prodigy.NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-07 22:33

Arfman

Drome!

Hij hangt nu bij mij op "Retrieving list of characters" ... meer mensen dit probleem?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
ja hier ook =\
eindelijk thuis, wil ik gaan STO'en komtie niet verder dan dat scherm >.<
argh!
Anders zorg je even voor genoeg server capaciteit ;_;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Arfman schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:59:
Hij hangt nu bij mij op "Retrieving list of characters" ... meer mensen dit probleem?
Ja meerdere mensen, het lijkt erop dat er iets gecrashed is :'(

update 20:19 hij doet het weer
update 21:01 en weer down (het is vreselijk druk btw)

[ Voor 14% gewijzigd door ResuCigam op 30-01-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23-07 22:33

Arfman

Drome!

Argfh .. tweede keer dat hij tijdens de Starbase 24 rescue mission eruitklapt .. "gelukkig" had ik nog maar 2 scientists, vorige keer was het na 5 .. "Server disconnected". Heb er even genoeg van.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.