Iemand enig idee wat de bedoeling is van de endgame?
Ik ben nu als Federation bij de aarde. Hier komen heel sporadisch wat klingons naar binnen, maar verder gebeurd er niets. Is er alleen iets te beleven voor Klingon?
Edit:
Zo te merken is het niet helemaal goed uitgedacht. Die spawns bij de aarde waren niet lekker en er waren niet genoeg klingons om er iets van te maken. Ook binnenin de basis was er niet heel veel activiteit (wel veel cloakers).
Daarna ff naar Starbase 24 geweest en dat was wel aardig, maar het samenwerken was ver te zoeken.
Uiteindelijk nog tegen de Borg kunnen vechten, maar dat was een beetje bugged, allerlei Klingon kwamen erbij, maar die kon ik niet raken en zij mij wel.
Ach, heb me goed vermaakt in de Beta.
Ben nu bovendien nog een site/forum aan het opzetten voor een nieuwe (Engelstalige) Fleet. Wil deze meteen koppelen aan een site/forum waarbij nog meer games gespeeld kunnen worden op meerdere consoles. Speel nog veel Modern Warfare 2 en binnenkort komt Bad Company 2 ook nog es uit. Had gelukkig nog een domeinnaam+server+vbulletin liggen, dus dat ga ik nu maar es proberen. Zal nog wel posten wat de link wordt, maar ben het nog ff aan het opzetten. Ik had ook bij de Vliegende Hollanders kunnen gaan of een andere fleet. Maar NL-only houd het niet altijd lang uit en met al die buitenlanders hou je het gesprek makkelijk aan de praat. Bijkomend voordeel: grotere kans dat er iemand online is.
Anyways, ik ga voor het vrijdag is maar eens goed doornemen hoe de game in elkaar zit, wat de beste items zijn en wat voor route je het beste kunt nemen qua missies. Heb met de beta maar lekker door zitten klikken zonder aandachtig te lezen. Ook items verkocht die ik misschien nog wel kon gebruiken. Helaas op level 8 blijven hangen en dus geen nieuw schip kunnen nemen. Ook PvP heb ik nog niet veel gedaan dus dat is ook nog nieuw.
offtopic:
Mochten er nog mensen interesse hebben om in mijn fleet te komen, pm me dan maar alvast
[
Voor 80% gewijzigd door
Martinspire op 27-01-2010 00:39
]