Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 16:52

afterburn

No more...

Weet iemand trouwens of de kabels van de verschillende Axim's gelijk zijn, ofdat er modellen zijn dezelfde kabels gebruiken? Dit aangezien het nog vrij lastig lijkt om bv een gps kabel specifiek voor de X50 te krijgen, terwijl ze voor de X5 en X30 redelijk gangbaar lijken.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Nee, zijn helaas anders.

[ Voor 53% gewijzigd door PWA op 22-02-2005 13:33 ]

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 21:11
afterburn schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:40:
Ik heb er ook eentje besteld in de VS, via een collega van me. Met een €320 hebben ze daar toch stuk vriendelijker prijsjes als wij hier. ...
Familie van mij studeert momenteel in Amerika dus dat zou ook een optie voor mij zijn. Hoe heb je dit aangepakt. Zonder verpakking laten meenemen? En accepteert Dell NL deze evt. ook bij garantie afwikkeling / reparatie? Of gok je erop dat je geen problemen krijgt.

Wat vind jij trouwens van de knoppen mbt spellen?

Voor wat betreft de garantie, deze blijkt overdraagbaar: http://www1.us.dell.com/c...ntl?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

[ Voor 14% gewijzigd door Goochelaar op 22-02-2005 15:17 ]

• afterburn

afterburn

No more...

Gaat idd zonder verpakking mee terug. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf, dus collega's zat. Ik heb hem nog niet dus kan je niks vertellen over de knoppen; hij wordt vandaag bezorgt, en over een week verwacht ik mijn collega terug.

Computer specs

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Die 320 euro waar is dat?? En is dat voor de 50V of gewone 50 uitvoering?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• afterburn

afterburn

No more...

Da's bij Dell.com en teruggerekend van US$ naar € met 15% kortingsactie en een couponcode.

Oh ja, en het was voor de 50v

[ Voor 19% gewijzigd door afterburn op 23-02-2005 12:43 ]

Computer specs

Verwijderd

Hij is verzonden door expansys! Hoop hem morgen binnen te hebben..

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-11 16:03
Nice :)

Iemand verder goede ervaringen met expansys? Ik zie het wel zitten om mijn X50v up te graden naar 128MB RAM, maar het is zo duur!

• Goochelaar
afterburn schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:26:
Gaat idd zonder verpakking mee terug. Ik werk voor een Amerikaans bedrijf, dus collega's zat. Ik heb hem nog niet dus kan je niks vertellen over de knoppen; hij wordt vandaag bezorgt, en over een week verwacht ik mijn collega terug.
Ik meen dat je op de USA site van Dell aan moet geven of dat het voor export is, klopt dat? Zo ja, heb je dat ook gedaan? Oh ja, ik neem aan dat je hem inmiddels in je bezit hebt. Bevalt hij?

Overigens, Expansys €479,95 en Dell USA $424 ~ €323,- dus dat scheelt nogal.

• afterburn

afterburn

No more...

Dat klopt. En nee, heb ik niet gedaan. Die collega wilde er toch een hebben? Die heeft hem iig besteld en betaald. :P

Hij bevalt prima. Scherm is erg mooi en heel scherm en hij is ook lekker vlot. VGA is behoorlijk klein, maar als je er eenmaal aangewend bent wil je dus echt niet meer terug naar 240x320. Ik had hem besteld met RhinoSkin alu case, maar deze ga ik toch vervangen door een leren exemplaar van Bellagio. Ligt als het goed is inmiddels thuis in de brievenbus. De Rhino is mooi en degelijk, maar een flip up die in de charger kan is voor mij op mijn werk makkelijker denk ik.

Heb inmiddels ook een steun/lader/gps gekocht voor in de auto, deze wordt hopelijk volgende week afgeleverd. Linkje.

Computer specs

• Goochelaar
Ok, Bedankt. Ik zie persoonlijk meer in een flip-aside :? zoals de Belkin Cordovan of Tab Case. Zie hier

En wat vind je van het batterijverbruik? Dat is nl. een van de (weinige) redenen dat ik nog twijfel aan een hx4700. En heb je de knoppen inmiddels al kunnen beoordelen (voor spellen?).

[ Voor 53% gewijzigd door Goochelaar op 04-03-2005 12:42 ]

• afterburn

afterburn

No more...

Batterij verbruik is meer dan voldoende voor mij, maar ik gebruik hem niet om te gamen of als mp3 speler, maar voornamelijk echt als PDA op mijn werk. Knoppen voelen goed aan, al heb ik er nog niet mee gegamed.
Ik heb ook naar de hx4700 gekeken, maar een van de dingen waar ik juist niet voor die gekozen heb (afgezien van de prijs) is die glidepad ipv pen. Heb al een hekel aan die dingen op een laptop, dus laat staan op een pda.

Computer specs

Verwijderd

Leverbaarheid van de X50v lijkt toch redelijk te zijn in Nederland. Ik had hem een kleine vier weken geleden besteld, en ik had hem gisteren op mijn bureau. Dat was toch heel wat sneller dan de 30+6 dagen die vantevoren door Dell aangeven waren.

Wat een apparaat trouwens. Out-of-the box in 10 minuten aan het browsen via WiFi. VPN over WiFi gaat ook probleemloos. Hij speelt films moeiteloos af. Heeft een werkbare VGA out (op 1024x768@60Hz) waarmee je presentaties kunt geven. Als je zijn eigen display uitzet kan hij in mirror-mode (640x480 landscape) zelfs een film zonder frame-drops op een externe monitor afspelen. Dit was de upgrade vanaf mijn Palm Vx helemaal waard.

Verwijderd

iemand hier al enige ervaring ivm met t gps paket?

welke kaarten zijn bijgeleverd ? benelux of heel europa of ? ....

goede ontvangst gps, handig in gebruik ?

de kit met bluetooth gps ontvanger zit er namelijk wel heel erg mooi uit :)

Verwijderd

Ik heb lang getwijfeld tussen de X30 high en de X50v. De VGA en het CF slot hebben me toch overtuigd om de X50v aan te schaffen. Ik heb 'm nog niet besteld, ik heb ook niet echt enorme haast en ik lees trouwens over forse leveringsproblemen in Europa.

In de configuratie zolas ik 'm wil hebben kost de X50v ongeveer 600 euro inclusief 2 jaar extra garantie. Een fors bedrag, daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die tips voor me hebben om wat van de prijs af te snoepen, misschien telefonisch bestellen ? Bestellen via Ebay (in de US) vind ik te link.

Groeten

Verwijderd

Nou ja,

Toch maar even rondgesnuffeld op Ebay en meegedaan met bieden. Als het goed is gaat er nu een nieuwe X50v mijn kant op komen, inclusief een extra 2200 mAh accu, een 1 gb SD kaartje, stylus pack, screenprotectors, 2 jaar extra garantie en een travel sync cable voor het bedrag van 569 euro inclusief shipping. Dezelfde configuratie kost hier 852 euro !
Nu maar hopen dat er geen tax betaald hoeft te worden.

Heeft iemand hier ervaring met shipping vanuit de USA, hoe lang kan zoiets gaan duren ?

• afterburn

afterburn

No more...

Ik bestel regelmatig, en met de gewone post duurt het meestal zo'n 5 werkdagen.

Computer specs

Verwijderd

afterburn schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 00:08:
Ik bestel regelmatig, en met de gewone post duurt het meestal zo'n 5 werkdagen.
Zo, dat is best snel,..bedankt !

Verwijderd

Your item arrived in NETHERLANDS at 2:57 pm on March 17, 2005. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Here is what happened earlier:
INTO FOREIGN CUSTOMS, NETHERLANDS, March 17, 2005, 2:57 pm
INTERNATIONAL DISPATCH, Chicago (O'Hare) AMC, March 16, 2005, 1:50 pm
ENROUTE, March 16, 2005, 1:49 pm, AMF OHARE, IL 60666
ENROUTE, March 15, 2005, 6:08 pm, GRAND RAPIDS, MI 49588
ENROUTE, March 15, 2005, 3:51 pm, LANSING, MI 48924
ACCEPTANCE, March 15, 2005, 3:09 pm, EAST LANSING, MI 48823

Dit is de status van mijn bestelling vanuit de USA, heeft iemand enig idee waar het wachten nu op is ? Of zouden ze de invoerrechten aan het berekenen zijn ? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:34:
Nou ja,

Toch maar even rondgesnuffeld op Ebay en meegedaan met bieden. Als het goed is gaat er nu een nieuwe X50v mijn kant op komen, inclusief een extra 2200 mAh accu, een 1 gb SD kaartje, stylus pack, screenprotectors, 2 jaar extra garantie en een travel sync cable voor het bedrag van 569 euro inclusief shipping. Dezelfde configuratie kost hier 852 euro !
Nu maar hopen dat er geen tax betaald hoeft te worden.

Heeft iemand hier ervaring met shipping vanuit de USA, hoe lang kan zoiets gaan duren ?
In bovenstaande vergeet je de btw nog ff?;)
In nov mistte de doune toevallig mijn x50v die een vriendin van mij, wonend in de USA had gekocht;)
Verzending duurde een dag of 7

Overigens heeft ze gisteren nog een case voor mij besteld? Een nieuw innovatief design. Je hoeft niet na te denken en te zoeken wie een case heeft die geschikt is voor gebruik met de 2200mAh batterij. De achterkant wordt nl niet beschermd alleen de voor en zijkant.Die laatste dienen ook als houvast voor de (handgemaakte) case, $25 incl. postage binnen de USA. Ik heb de carbon Fiber Clear gekozen. Hij is er ook in clear en zwart, link

@Cremaster, dat is afhankelijk van de snelheid van de duitse en ned. douane. Vraag het GLS(voorheen npd) als die hem bezorgd. Maar btw gaan ze je wel berekenen, link

@Afterburn, ben je niet wat te enthousiast met die 5 dagen van je? En wat besteld je dan wel niet? En hoeveel porto betaal je. Zoals gezegd haal ik ook veel uit de USA, via via 4 dagen deed een paklje er eens over. Maar dat hoeft niet via de doune. Die hebben vaak het langste nodig.Gemiddeld zit ik op 7-10 dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 20:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:04:
[...]

@Cremaster, dat is afhankelijk van de snelheid van de duitse en ned. douane. Vraag het GLS(voorheen npd) als die hem bezorgd. Maar btw gaan ze je wel berekenen, link.
Hum, ik begreep dat heel veel pakketjes, die geduid zijn als "gifts" door de mazen glippen en dat daar geen BTW over betaald hoeft te worden. Een collega van me koopt heel veel in de USA op deze manier (via Ebay) en heeft nog nooit invoerrechten hoeven betalen.

Jullie gaan het horen....

• afterburn

afterburn

No more...

Dutchphoto: 5 werkdagen; meestal zit er dan ook nog een weekend tussen. Binnen een week is het eigenlijk altijd wel binnen.

[ Voor 25% gewijzigd door afterburn op 20-03-2005 20:17 ]

Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:49:
[...]

Hum, ik begreep dat heel veel pakketjes, die geduid zijn als "gifts" door de mazen glippen en dat daar geen BTW over betaald hoeft te worden. Een collega van me koopt heel veel in de USA op deze manier (via Ebay) en heeft nog nooit invoerrechten hoeven betalen.

Jullie gaan het horen....
Ik had het over de BTW, invoerrechten betaald je niet op electronica. Btw ben je verschuldigd af 40 euro. Op deze link kun je het een en ander nalezen.

@afterburn

Mijn vriendin verstuurd regelmatig spullen naar mij.Ik koop ook weleens via EBAY USA, en laat het dan naar haar sturen. Alles gaat dan in een doos(je) naar mij toe, zo ook m'n DELL destijds maar ook andere zaken, zoals kleding. Ik zal laten weten wanneer de volgende doos verstuurd wordt cq aankomt. Daarin o.a een 2.2GB microdrive en die case en een zooitje vitamines die daar heel goedkoop zijn.Alles naar mij toe wordt ook gemerkt als "gift" toch heb ik een tweetal keer iets aan btw moeten betalen via GLS(ex NPD) dien int voor de ned. staat (douane)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 23:12 ]

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 14:50
Even tussendoor...
Als ik op dell.nl kijk, dan naar de x50v ga, dan op configureer en bestel druk dan staat ie daar voor 389 ex btw. Ik neem aan dat je er standaar een usb cradle + voeding bij krijgt? Dus ik klik verder geen enkele optie aan en ik deselecteer de Creative TravelSound 200 Stereo Speakers, met een meerprijs van €50, die standaar aangevinkt zijn, dan wordt het een bedrag van 340 ex btw. Incl btw = € 404 en verzendkosten zijn gratis. Vergeet ik nou wat?? Of heb ik nu voor deze prijs een x50v met usb cradle, voeding, accu en alle standaard dingen die je nodig hebt? Lijkt me best goedkoop...

[ Voor 13% gewijzigd door bendedit op 28-03-2005 18:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
bendedit schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:09:
Even tussendoor...
Als ik op dell.nl kijk, dan naar de x50v ga, dan op configureer en bestel druk dan staat ie daar voor 389 ex btw. Ik neem aan dat je er standaar een usb cradle + voeding bij krijgt? Dus ik klik verder geen enkele optie aan en ik deselecteer de Creative TravelSound 200 Stereo Speakers, met een meerprijs van €50, die standaar aangevinkt zijn, dan wordt het een bedrag van 340 ex btw. Incl btw = € 404 en verzendkosten zijn gratis. Vergeet ik nou wat?? Of heb ik nu voor deze prijs een x50v met usb cradle, voeding, accu en alle standaard dingen die je nodig hebt? Lijkt me best goedkoop...
Alles wat je in configureren aanvinkt koop je. Niet aangevink dan koop je het niet. De x50v wordt standaard geleverd met

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000000495/review/DSC00758_sm.jpg

plus boekje,case en CD

Ik betaalde $399 of 309 euro incl btw excl postage;)

• bendedit

Waar heb je em besteld dan? En hoe betaald?

Thnx voor de andere info btw :)

[ Voor 16% gewijzigd door bendedit op 28-03-2005 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
bendedit schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:07:

Waar heb je em besteld dan? En hoe betaald?

Thnx voor de andere info btw :)
Ik? M'n vriendin woont in de USA en heeft besteld hem met haar VISA, en naar mij verzonden;)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
K heb mijn dell X50v binnen, echter zijn de kabels niet meegeleverd , dus ik kan geen hol installen.
Ook heb ik verder geen cradle en geen OS/sync cd, alleen de lader, waarvan de 230V kant ook ontbrak, gelukkig had ik die wel liggen hierzo.

En heb ik een dooie sub pixel...

Hoe dan ook, ik baal nu wel aardig.

[ Voor 30% gewijzigd door Carel op 08-04-2005 22:09 ]

• bendedit
Carel schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:48:
K heb mijn dell X50v binnen, echter zijn de kabels niet meegeleverd , dus ik kan geen hol installen.
Ook heb ik verder geen cradle en geen OS/sync cd, alleen de lader, waarvan de 230V kant ook ontbrak, gelukkig had ik die wel liggen hierzo.

Dat is balen!
Waar heb je hem besteld?

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:48:

Knap balen. Als het nou alleen die CD was, die heb je niet nodig. Zeker besteld in de USA?:)

• Carel
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:40:
[...]

Knap balen. Als het nou alleen die CD was, die heb je niet nodig. Zeker besteld in de USA?:)
Nee, nederland.

Ik ga morgen gelijk bellen, maar officieel moet je alles controleren bij aanname, maar mijn ouders hebben het aangenomen. Overigens was er ook geen packinglist en was de doos gesealed met groene tape met daarop waarschuwingen etc. Volgens mij is die tape niet afkomstig van dell, maar de later overheen geplakt. Ook was het niet echt strak getaped....

Hopelijk geloven ze mij bij Dell, want men zou dr ook over kunnen liegen. Ben erg benieuwd iig. Als ik niks krijg zal ik iig goed pissig worden. IK zit namelijk met een PDA welke ik niet kan syncen of wat dan ook.

PS, die cradle he, kan je daarmee ook gelijk een extra accu opladen ?

[ Voor 19% gewijzigd door Carel op 10-04-2005 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:57:
[...]

Nee, nederland.

Ik ga morgen gelijk bellen, maar officieel moet je alles controleren bij aanname, maar mijn ouders hebben het aangenomen. Overigens was er ook geen packinglist en was de doos gesealed met groene tape met daarop waarschuwingen etc. Volgens mij is die tape niet afkomstig van dell, maar de later overheen geplakt. Ook was het niet echt strak getaped....

Hopelijk geloven ze mij bij Dell, want men zou dr ook over kunnen liegen. Ben erg benieuwd iig. Als ik niks krijg zal ik iig goed pissig worden. IK zit namelijk met een PDA welke ik niet kan syncen of wat dan ook.

PS, die cradle he, kan je daarmee ook gelijk een extra accu opladen ?
Yep, 11 en 2200mAh

• Carel
Zijn dr al mensen die tomtom 4.4 gebruiken, zodra ik deze afsluit freezed heel mijn pda, echt irritant is dat zeg :)

• Absolut
Da gebeurt bij mij ook, na enkele keren draaien van tomtom 4.4. Gewoon een beetje tijd geven, max 1 à 2 min en hij 'unfreezed'.
Die versie 4.4 gebruikt veeeel RAM!

• Carel
Absolut schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:25:
Da gebeurt bij mij ook, na enkele keren draaien van tomtom 4.4. Gewoon een beetje tijd geven, max 1 à 2 min en hij 'unfreezed'.
Eng idee of tomtom 3 ook met een vga werkt, tis hopeloos instabiel namelijk op mijn x50.

• PWA
  • Niet online

PWA

Absolut schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:25:
Wat is vééél? Meer dan 10Mb?

• Carel
Carel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:52:
[...]

Eng idee of tomtom 3 ook met een vga werkt, tis hopeloos instabiel namelijk op mijn x50.
Ja, dat werkt, veel sneller een Fix en geen vastlopers, alleen helaas geen VGA, maar dat maakt ook niet echt uit, gezien je dr toch niet met je neus bovenop zit.

TomTom 4.4 verbruikte bij mij overigens niet meer dan 10 mb, ik geloof iets van 8.

[ Voor 12% gewijzigd door Carel op 18-04-2005 07:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:46:
Zijn dr al mensen die tomtom 4.4 gebruiken, zodra ik deze afsluit freezed heel mijn pda, echt irritant is dat zeg :)
Ik denk niet dat dit de juiste thread is voor je vraag.Er is vast en zeker een thread mbt TT whatever version.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dell US heeft een nieuwe ROM update voor de x50v:

A03 ROM

Verbeteringen:

1. Improved the compatibility with certain CF cards
2. Improved the power management within the CompactFlash driver
3. Improved the WLAN driver for the unrecognized card issue
4. Improved Bluetooth memory management
5. Enhanced the processor speed scheme (Auto) for better balance between performance and battery life
6. Improved the compatibility of Bluetooth FTP
7. Make the wireless button driver more robust
8. Improved the compatibility of Switcher Bar application
9. Enhanced the compatibility of Data Backup utility
10. Enhanced the WEP key security
11. Updated the Funk Odyssey client
12. Improved the frequency change mechanism of 2700G
13. Fixed issue when pausing live streaming video
14. Updated 2700G display driver

Ben nu een backup aan het maken van m'n ROM en ga dan upgraden. I'll let you know... :)

Verwijderd

Topicstarter
djengizz schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:13:
Dell US heeft een nieuwe ROM update voor de x50v:

A03 ROM

Ben nu een backup aan het maken van m'n ROM en ga dan upgraden. I'll let you know... :)
Ik ben al klaar:)

• Gigadwerg
  • Laatst online: 20-10 07:58
Heb inmiddels ook de A03 ROM geladen, maar heb nog steeds het probleem dat de bluetooth kaart maar zo verwijderd lijkt te zijn :'( Een soft reset herstelt dit weer.
Toch jammer van Dell. Ik ben verder zeer tevreden over de X50v, maar de draadloze verbinding (BT en Wlan) verdient nog wel wat aandacht van hun. :)

Verwijderd

Topicstarter
Magneto voor de DELL X50v

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/articles/2005/image/wm2005/wm2005-035.jpg

DELL denkt er hard over om een upgrade van WM2005 voor de X50v te gaan uitbrengen. Tenminste als we brighthand mogen geloven, link naar het artikel op Brighthand.

Screen shots van Magneto kun je hier vinden.

Een preview van WM2005 aka Magneto vind je hier

Verwijderd

Kan er iemand foto's van de car-kit/car-cradle posten die door Dell meegeleverd wordt bij de x50 Bluetooth GPS? Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:04:
Kan er iemand foto's van de car-kit/car-cradle posten die door Dell meegeleverd wordt bij de x50 Bluetooth GPS? Alvast bedankt!
Dat kunnen er verschillende zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.seidioonline.com/photos/B8BG25AXX50-2T.jpg

Verwijderd

als ik me niet vergis is dat de Seidio G2500-carkit, maar wordt deze ook effectief meegeleverd door Dell?

Op de website van Dell staat:
Car Cradle, Car Charger, Dell GPS Bluetooth Device, Navigation Software
Het is me niet duidelijk of er zo'n "car cradle" meegeleverd wordt waarbij je de voedingsconnector ("car charger") iedere keer nog eens afzonderlijk en rechtstreeks op de pda moet inpluggen
of dat het om een type carkit gaat zoals bij de wired-tomtom systemen (alle connectoren vast ingebouwd in de houder).

Het kan natuurlijk ook zijn dat die car charger voor de bluetooth gps device moet dienen.
Is er iemand die deze originele gps-kit effectief heeft?

Ik heb Dell reeds gemaild en gebeld, maar hebt tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen :?

• PWA
  • Niet online

PWA

Hell yeah!!! Windows 2005 op mijn X50V!!! Sweet, Dell leert al. BRON!

Verwijderd

Wat dacht je van deze ;)

Verwijderd

Leuk prijsje op het moment :).

• Carel
Heeft iemand enig idee waar ik een niet dell 12v car loader kan halen ?
Ik zat wat rond te stuinen, maar zag bij de bekende pda sites ze niet staan.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

heb je als eens naar shop.brando.hk.com gekeken.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• PWA
  • Niet online

PWA

Of even op Ebay zoeken. Binnen 1 week had ik mijn car charger en een usb sync&charg met usb car adapter voor 25euro. O+

• Carel
Ik heb al wat makkelijkers gevonden :)

Het hehben ze een car adapter redelijk goedkoop namelijk17e inc verzendkosten (bij Digitalsonline)

Verwijderd

Carel schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:28:
Ik heb al wat makkelijkers gevonden :)

Het hehben ze een car adapter redelijk goedkoop namelijk17e inc verzendkosten (bij Digitalsonline)
Let op!
Ik heb hem ook hier gekocht, echter is de adapter te zwak! Bij een volle accu werkt hij prima, echter hij kan niet laden en werken tegelijkertijd. Het scherm gaat dan flikkeren. Ik heb ze gemaild of ik hem misschien tegen een zwaarder model kan ruilen, maar helaas geen antwoord gekregen...

Verwijderd

Topicstarter
Let wel op. Wireless Activesync is er niet meer bij! Verder zijn er alleen wat applicaties vernieuwd, maar (nog steeds) geen VGA PIE. De upgrade zal betaald moeten worden. Ik had zelf gehoopt op een betere *real* VGA ondersteuning, maar helaas. Ik ben niet geinteressseerd in een kosmetische upgrade. Ik ga dus niet upgraden. Want wat ik verlies staat niet t.o wat ik ervoor terugkrijg, link

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 20:33

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe zit het met de upgrade naar Mobile 2005? Ik wil de x50v kopen, maar kan ik dan beter wachten?

• Carel
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:58:
[...]

Let op!
Ik heb hem ook hier gekocht, echter is de adapter te zwak! Bij een volle accu werkt hij prima, echter hij kan niet laden en werken tegelijkertijd. Het scherm gaat dan flikkeren. Ik heb ze gemaild of ik hem misschien tegen een zwaarder model kan ruilen, maar helaas geen antwoord gekregen...
Staan W-LAN en BT dan uit ? in principe hoef hij de pda alleen bij mij maar te voeden op tomtom, in mijn geval is dat alleen BT, W-Lan verbruikt helemaal veel.

Met TomTom draait de pda niet echt voluit qua mhz en dus erbruik, die adapter moet dan wel heeeeeeeeel erg zwak zijn zeg?

PS, Zao reken er maar op dat 2005 pas komt eind Q3, dus nog een dik half jaar ben ik bang.
W8en heeft dus geen zin en zo bizar byzonder is 2005 nou ook weer niet vind ik zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door Carel op 13-05-2005 10:02 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

zAo schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:31:
Hoe zit het met de upgrade naar Mobile 2005? Ik wil de x50v kopen, maar kan ik dan beter wachten?
Dat ligt er aan, die upgrade is niet gratis dus als het je niet uitmaakt dat je er voor betaald, koop hem en anders wacht nog even.

Maar hoe lang het nog duurt voor dat dell de x50 gaat leveren met WM 2005 is onbekend, dus tis moeilijk in te schatten hoe lang je dan moet wachten.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• PWA
  • Niet online

PWA

zAo schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:31:
Hij is nu wel lekker goedkoop! >:)
Tja cooler om hem te updaten dan later kopen. Dunkt mij... :+

Verwijderd

Maakt dat VGA scherm van de x50v nou echt veel uit op het moment? Voor 100E minder heb je een Axim X30 High die vrijwel hetzelfde is.

• Carel
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:36:
Maakt dat VGA scherm van de x50v nou echt veel uit op het moment? Voor 100E minder heb je een Axim X30 High die vrijwel hetzelfde is.
Mjah dan heb je geen CF, geen snelle videokaart en geen VGA, voor 100 euro is de keus voor mij duidelijk.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Zeker weten. Als je 1 keer gewend bent aan high res op je pda, dan wil je nooit weer anders...

//edit//
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is: Die €100, -- is zijn geld echt wel waard..
Als jij die later(2 jaar ofz) wil verkopen, dan brengt deze veel meer op, als zo'n 320x240 apparaatje.
En ook al zouden ze hetzelfde waard zijn aan het einde, dan nog is de fun factor van deze PDA(X50V) veeel hoger. Zat vorige week nog :9~ te kijken naar The Matrix Reloaded op mijn X50V die ik voor 350€ heb gekocht bij Dell.

[ Voor 72% gewijzigd door punica op 14-05-2005 21:26 ]

• PWA
  • Niet online

PWA

En geen 2005...over 3 a 4 maanden.

• PWA
  • Niet online

PWA

Vet cool. Een WMP10 skin die werkt. En hij is nog mooi ook.

Afbeeldingslocatie: http://cincij.twistedpixels.com/Plastic.jpg
Download

Gewoon in een mapje in de skindir zetten.

Verwijderd

Heeft er iemand deze PDA met het GPS-pakket besteld? Klopt het dat de kaarten van Spanje en Frankrijk niet meegeleverd worden? Ik vind het een beetje raar dat ze heel West-Europa leveren behalve deze 2 landen.
Is de navigatie-software goed? PDA luid genoeg voor navigatie in auto?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:37
Ik vond de navigatie software die er bij zat toch echt redelijk tot mega bagger.. Ik heb verder ook niet meer gekeken wat er wel of niet bijzat voor kaarten en er per direct TomTom opgezet.. Dat was me toch een verademing! .. (lees aanrader ;)) ... dus heb je nog wat centjes over... TomTom erop ;)

Verwijderd

Ok, TomTom it is then. Is de luidspreker van dit toestel luid genoeg om de instructies tijdens het rijden te verstaan?

• Carel
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:47:
Ok, TomTom it is then. Is de luidspreker van dit toestel luid genoeg om de instructies tijdens het rijden te verstaan?
Ja, met gewoon geen radio hard aan en een normale auto moet het absoluut geen probleem zijn.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:37
Ik zet hem meestal op 80% tijdens het rijden :) .. anders kunnen de mensen achterin niet meer met elkaar praten :P .. Het geluid is heel zuiver en goed te verstaan.. Ik gebruik Eva als stem met TomTom.. die vind ik duidelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Juich maar niet TE snel!:)

Ik ga nl. niet updaten. En daar heb ik een hele goede reden voor.Zie de threads op Brighthand

Als als je denkt beter te kunnen wachten met het bestellen van een x50v. Als je er eentje gaat bestellen met WM5.0 dan kun je *niet* meer terug flashen maar WM2003SE. Dat kan uitsluitend van WM2003se >< WM5.0 en

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 22:25 . Reden: aanv ]

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:59:
[...]

Mjah dan heb je geen CF, geen snelle videokaart en geen VGA, voor 100 euro is de keus voor mij duidelijk.
En de leesbaarheid van het scherm is veel beter. De vergelijking die OP (Kang-He) maakte met een X30 is een vergelijking tussen appels en peren

Afbeeldingslocatie: http://www.aximsite.com/x50review/high/resolution.jpg

Links VGA, en rechts QVGA. Scheelt nogal!;) 4 pixels

Verwijderd

om3ega schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:09:
Ik zet hem meestal op 80% tijdens het rijden :) .. anders kunnen de mensen achterin niet meer met elkaar praten :P .. Het geluid is heel zuiver en goed te verstaan.. Ik gebruik Eva als stem met TomTom.. die vind ik duidelijk...
Bedankt voor de hulp! Ik heb nog 1 vraagje (laatste, beloofd ;) ): heeft iemand ervaring met Alturion (versie 6) op dit toestel? Op de website van Alturion staat het niet tussen de certified PDAs en de support-afdeling zegt dat het niet "officiëel ondersteund wordt". Ik zie echter niet in waarom het niet zou werken. Is er iemand die deze combinatie al geprobeerd heeft?

Verwijderd

om3ega schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:30:
Ik vond de navigatie software die er bij zat toch echt redelijk tot mega bagger.. Ik heb verder ook niet meer gekeken wat er wel of niet bijzat voor kaarten en er per direct TomTom opgezet.. Dat was me toch een verademing! .. (lees aanrader ;)) ... dus heb je nog wat centjes over... TomTom erop ;)
Bevalt de BT GPS muis wel goed?

Spanje staat overigens wel in de lijst op de Dell site, Duitsland en Frankrijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Mijne Heren, het gaat hier om de DELL x50v niet over GPS muizen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:20:
Mijne Heren, het gaat hier om de DELL x50v niet over GPS muizen!
Dat snap ik maar aangezien het hier gaat om een bundel lijkt het mij dus relevante informatie.
Ik heb mijn X50v GPS bundel ondertussen besteld dus binnenkort kan ik het zelf ondervinden ;)

Verwijderd

Weet er iemand toevallig of je het scherm van de pda volledig kan uitzetten terwijl hij nog werkend is?
Kzou namelijk ook eens de pda als gps gebruiken terwijl ik met de scooter aan het rijden ben dan hoor ik toch enkel via het oortje de instructies en heb het scherm niet nodig want dat de pda steekt dan toch weg, dus dan mag het scherm uitstaan dan verleng ik ineens de autonomie nog wat

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:10:
Weet er iemand toevallig of je het scherm van de pda volledig kan uitzetten terwijl hij nog werkend is?
Dit kan met Spb Pocket Plus.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Punica schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:20:
[...]
Zat vorige week nog :9~ te kijken naar The Matrix Reloaded op mijn X50V die ik voor 350€ heb gekocht bij Dell.
Oi Oi Oi wat heb ik gemist ? € 350!!!? Was dat een tijdelijke actie van Dell oid want nu staan de X50v's "gewoon" voor € 530 ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

buddhole schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:58:
[...]

Oi Oi Oi wat heb ik gemist ? € 350!!!? Was dat een tijdelijke actie van Dell oid want nu staan de X50v's "gewoon" voor € 530 ?
Er is in mei een 20% korting actie geweest voor de X50v.
Een tip, BEL ze voor een offerte en "zeur" net zolang tot de prijs naar je zin is. Dit scheelde mij ook een hoop geld. Heb wel laten vallen dat ik nog een ander merk overwoog dus misschien heeft dat ook geholpen ;)

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30
Dan zou je verwachten dat ze nu ook weer met akties komen, omdat DELL op het punt staat met een nieuwe versie te komen. Het zou dan gaan om verbeterde (betere accuduur?) versie in de vorm van een X51v met Windows Mobile 2005 erop. Van HP verwacht ik ook zoiets..

Ik wil ook zeer binnenkort een PDA kopen en had mijn oog laten vallen op een model met VGA scherm, de HP 4700 of de DELL X50v. Maar ik heb het gevoel dat ik nog even moet wachten omdat ik anders een model met Windows Mobile 2003 koop terwijl een week later wellicht de nieuwe modellen met het nieuwe OS plotsklaps gereleased worden. Dan baal je natuurlijk mooi..

Ik zit nog te twijfelen tussen deze twee. De HP schijnt een hele goede accu te hebben die lang meegaat, maar heeft geen "aparte" VGA kaart aan boord waardoor de mooie CPU-snelheid geheel zou "opgaan" aan de hoge resolute. DELL schijnt een ingebouwde VGA videokaart te hebben met zelfs 16mb RAM erop die deze klus op zich neemt. Is dit werkelijk zo? Op de DELL-pagina vind ik deze specificaties niet. De accu van de DELL schijnt als ik de berichten her en der zo lees ook nogal tegen te vallen. Dilemma, dilemma...

• PWA
  • Niet online

PWA

De actie die ze nu hebben is een gratis cd met WM5. De prijs is dus ongeveer €39 wat we gaan betalen in october.

@Jazzy: Maakt niet uit wat je ook koopt, beide zijn het echt goede producten. Met de laatste ROM gaat de Dell wat langer mee. De HP gaat misschien langer mee maar is ook groter.

[ Voor 31% gewijzigd door PWA op 22-06-2005 19:09 ]

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen tussen de HX4700 en de x50v. Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor browsen en pdf-jes lezen en dan liefst natuurlijk in true VGA. Hoe goed is de x50v daarvoor te gebruiken, aangezien die een kleiner scherm heeft?

• Tranquility
Het scherm van de X50v is inderdaad heel iets kleiner, maar heeft dezelfde resolutie als de 4700. Ook heb ik in een review gelezen dat het scherm van de 4700 helderder en kleurrijker (meer verzadiging) is. De DELL heeft echter weer een dedicated videoaccelerator waarbij deze veel sneller kan zijn bij gebruik van software die dit ondersteunt. De verwachting is dat Windows Mobile 2005 hier volledig gebruik van kan maken.

Maar het blijft moelijk kiezen tussen deze twee...

Nieuwe modellen van deze twee zou de keuze kunnen vergemakkelijken, maar helaas maken ze nog niets bekend over de introductiedatum ervan.

Verwijderd

Ja, maar nieuwe modellen zijn ook weer minimaal factor 1,5 zo duur...

Zijn er mensen die de x50v continu op 640x480 hebben staan en zo alles prima kunnen lezen en er mee kunnen werken?

Verwijderd

Ik heb vorige maand een Axim x50v aangeschaft, inclusief een tweede batterij. Ik heb hem slechts twee keer gebruikt.Er zijn dus nog geen gebruikssporen.

Jammer dat je hem niet op je werk kunt gebruiken, maar dit is niet de afdeling V&A van Tweakers.

[ Voor 30% gewijzigd door Canaria op 29-06-2005 20:09 ]

• Gigadwerg
  • Laatst online: 20-10 07:58
Volgens mij is daar het V&A gedeelte voor.

Maar iets anders, ik heb 19 april een autolader voor de X50v besteld bij Dell.
Netjes na een week de lader ontvangen. Helaas deed hij het niet. Opgebelt, verhaal uitgelegt en ze zouden direct een vervangende lader opsturen. Twee dagen later netjes een lader aan de deur gekregen via TNT. Wat bleek, was het een lader voor de X5. Die past dus niet. Ik weer bellen met Dell blijk dat ze niet het juiste Part-Nummer kunnen vinden. Die moest eerst aangemaakt worden. Dit kon wel twee weken duren, dat was half mei. Vanaf die tijd heb ik er verschillende keren achter aan gebelt, maar steeds werd gezegt dat het uitgezocht moest worden.
Ik baal verschikkelijk, het is nu eind juni en nog geen lader. :(
Iemand een idee waar ik wel een werkende lader vandaan kan halen?

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
aangezien ik hier lees dat er veel gebruikers van dit apparaat zijn wil ik aan de gebruikers wat vragen

ik ben zoekende naar een pda en dit is 1 van mijn alternatieven. ik zit hier een daar reviews te lezen en ze zijn opzich best tevreden over dit apparaat op 3 punten na

de batterijtijd, wat is jullie mening hierover!? hun testen dit in een testomgeving en niet in dagelijks gebruik... hoelang doen jullie met dit ding? is het echt zo kort als men zegt?

en men zegt dat het apparaat redelijk traag is in tegenstelling tot anderen, hebben jullie dit ook gemerkt?

owja en zijn jullie het probleem van het ram geheugen tegengekomen? dat dit slinkt naar een miezerige 47mb zodra je een hard reset uitvoerd!

alvast bedankt

• Tranquility
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 23:29:
Ik heb vorige maand een Axim x50v aangeschaft, inclusief een tweede batterij. Ik heb hem slechts twee keer gebruikt.Er zijn dus nog geen gebruikssporen. Omdat deze PocketPC op mijn werk niet wordt ondersteund moet ik hem helaas (!) weer verkopen. Voor EUR 435 doe ik hem van de hand.
Dat geloof ik graag, maar nu vind ik de aanbieding van DELL voor 418 Euro zelf toch net ff wat aantrekkelijker...

• Michieleke
niemand die een reactie op mijn vragen kan geven?

Verwijderd

Topicstarter
Michieleke schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:18:
aangezien ik hier lees dat er veel gebruikers van dit apparaat zijn wil ik aan de gebruikers wat vragen

over dit apparaat op 3 punten na

de batterijtijd, wat is jullie mening hierover!? hun testen dit in een testomgeving en niet in dagelijks gebruik... hoelang doen jullie met dit ding? is het echt zo kort als men zegt?
Hangt er vanaf wat je er mee doet en welke instellingen je gebruikt vwb, snelheid, wifi on or off, instellingen verlichting. Je begrijp als je op 200MHz draait, het licht op half hebt staan en je wifi op uit zet dat je langer met je batterij doet dan als je alles op max. hebt staan. Reken op 2.5 uur met alles op max en ongeveer 5 uur met alles op min.Bij gebruik van de 2200mAh batterij mag je dat verdubbelen.
en men zegt dat het apparaat redelijk traag is in tegenstelling tot anderen, hebben jullie dit ook gemerkt?
Welke anderen? De x50v heeft als enige een graphics accelarator. Bij goed gebruikt daarvan is ie dus de snelste! Ik heb echter ook alleen maar een x50v en niets om te vergelijken.

Hier vind je een snelheidstest overzichtje.
owja en zijn jullie het probleem van het ram geheugen tegengekomen? dat dit slinkt naar een miezerige 47mb zodra je een hard reset uitvoerd!

alvast bedankt
Nee. Vergeet niet dat fouten meestal ongedaan worden gemaakt door OS upgrades, wanneer mogelijk!

Verwijderd

Michieleke schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:18:

ik ben zoekende naar een pda en dit is 1 van mijn alternatieven. ik zit hier een daar reviews te lezen en ze zijn opzich best tevreden over dit apparaat op 3 punten na

Batterijtijd is inderdaad niet super maar ik stoor me er niet zo aan. Heb een 2e accu erbij gekocht en die is zo gewisseld indien nodig. Daarnaast heb ik buiten de cradle nog een auto oplader (zat bij de navigatie kit) en een USB travel sync cable tot mijn beschikking dus snel zonder stroom zit ik niet.
Ik vind hem prima draaien, zelfs in de "auto" stand wat in de praktijk betekend dat ie vrijwel nooit op de 624MHz draait.
Nee, geen problemen mee gehad. Heb eerst van alles zitten testen op de Dell en ben na de spielerij met een hard reset opnieuw begonnen. Geen problemen mee gehad dus.
alvast bedankt
Graag gedaan ;)

Verwijderd

Gigadwerg schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:20:
[...]

Iemand een idee waar ik wel een werkende lader vandaan kan halen?
Verwijs ze even naar hun eigen Dell Bluetooth Navigatie kit, daar zit een auto oplader bij.
Als ik het goede doosje voor mij heb dan heeft de auto-oplader als nummer:
TW-0Y5461-72332-4CE-AGRD
Of Dell hier wat mee kan weet ik niet maar de oplader zelf ligt in de auto dus die heb ik ff niet bij de hand.
Zoek anders eens rond op de Aximsite, daar vind je vast wel info over waar je een (goede) autolader kunt krijgen.

• Michieleke
ej mensen kan een x50v kopen 1 maand oud voor 400 euro incl 2e batterij... zou dit te duur zijn?

• Absolut
*UPDATE* ROM A04 is beschikbaar op de US Dell site

X50 QVGA
http://support.dell.com/s...PPCA&osl=en&deviceid=6739

X50v VGA
http://support.dell.com/s...PPCA&osl=en&deviceid=7464

Verwijderd

Topicstarter
Michieleke schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:19:
ej mensen kan een x50v kopen 1 maand oud voor 400 euro incl 2e batterij... zou dit te duur zijn?
Hell, NO! Die batterij als dat de 2200mAh is kost alleen al 80 euro. De X50v 534 euro.In V&A staat er eentje met meer extras.

Verwijderd

Michieleke schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:19:
Waarom doet 'ie'm weg eigenlijk?

• Michieleke
hij zei dat hij overcompleet was en had hem dat bod gedaan, maar kon op een gegeven moment ff niets van me laten horen en toen kreeg ik allemaal van die push mailtjes van hem... dus toen vertrouwde ik het niet meer...

dus was denk ik te mooi om waar te zijn... hij zal wel een 2e reden hebben gehad

Verwijderd

Topicstarter
Michieleke schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:34:
hij zei dat hij overcompleet was en had hem dat bod gedaan, maar kon op een gegeven moment ff niets van me laten horen en toen kreeg ik allemaal van die push mailtjes van hem... dus toen vertrouwde ik het niet meer...

dus was denk ik te mooi om waar te zijn... hij zal wel een 2e reden hebben gehad
Of misschien wilde hij snel een Loox 720, ASUS 730W of HP 4700 kopen! >:)

• Michieleke
haha loox is te duur, 730 niet te updaten naar wm5 en de 4700 tja mooi ding maar hoef geen baksteen in me jaszak

Verwijderd

Topicstarter
Michieleke schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:01:
haha loox is te duur, 730 niet te updaten naar wm5 en de 4700 tja mooi ding maar hoef geen baksteen in me jaszak
Ik bedoelde de verkoper van de dell x50v :)

Die update van ASUS komt nog wel. Overigens ga ik zelf niet updaten!

Loox 720 is 493, 730w is 445, 4700 is 429 euro mooi scherm, goede batterij wel memory leaks! X50v 418 euro

• Michieleke
mja ik zit alleen tegen die levertijd van dell aan te hikken... 8 tot 10 dagen... vind ik in deze tijd wel erg lang...
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste