Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe serie van DELL is sinds 8 nov.verkrijgbaar, tegen nogal forse prijzen. Het gaat hier om de x50v serie, tw. 416/520/624(bt)+wifi)) a 392, 451 en 534 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.aximsite.com/x50review/high/oncradle1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000000495/review/DSC00758_sm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000000495/review/DSC00802_sm.jpg

Vergelijking scherm links van de IPAQ 4700 en rechts de X50v. De IPAQ is dan wel ruim $250 euro duurder.

Afbeeldingslocatie: http://www.bargainpda.com/assets/3254.jpg

Het batterijverbruik. 1100mAh daar doe je niet zolang mee.
Hoe lang en wat voor instellingen kun je hier lezen

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx5015.jpg

Het formaat vergeleken bij andere DELL pda's

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx502.jpg

True VGA-mode

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx5021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx5023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx5024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/hwswrev/pda/aximx50s/aximx5025.jpg

Specs:

Processor
Intel® XScaleTM PXA270 624 MHz

Besturingssysteem
Microsoft® Windows MobileTM 2003 SE met Windows Media Player 10 Mobile

Geheugen
RAM: 64MB SDRAM
ROM: 128 MB Intel StrataFlash® -geheugen

Beeldscherm
TFT, kleur, 16-bits, aanraakgevoelig, transflectie-LCD
3,7 inch
480 x 640 resolutie bij 65.536 kleuren (VGA)
Grafische mogelijkheden
Intel® 2700 G multimedia-accelerator met 16 MB videogeheugen

802.11b Wi-Fi and Bluetooth 1.2 wireless technology

Besturingsknoppen en controlelampjes
5-weg navigatieknop
Draadloos aan/uitknop
Vergrendelingsschakelaar
4 programmaknoppen: voor Agenda, Contactpersonen, Postvak IN, startpagina
Spraakopnameknop
Reset-knop
Verlichte aan/uit-knop
Melding bij gebeurtenissen
Batterijstatus
Draadloze status
Uitbreidingssleuven
1 CompactFlash Type II-kaartsleuf (3,3 V)
1 Secure Digital/SDIO Now/MMC geheugenkaartsleuf (3.3v)

Poorten en aansluitingen
Standaard v 1.2-infraroodpoort (115 kbps)
36-pins aansluiting voor slede/synchronisatie-apparaat
Hoofdtelefoon-/headsetaansluiting van 3,5 mm
Audiocontroller I2S codec, WM8750-geluidchip
Stereoconversie 16-bits stereo; samplefrequentie 8,0 / 11,025 / 22,05 en 44,1 kHz
Full-duplex opnemen en afspelen
Geïntegreerde microfoon en luidspreker
Voeding
Wisselstroomadapter
Type batterij 1100 mAh lithium-ion, verwijderbaar, oplaadbaar (standaard)

2200 mAh lithium-ion, verwijderbaar, oplaadbaar (optioneel)

Check the X50 serie out hier

Een goede review vind je hier

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:51 . Reden: aanvulling ]

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb hem vandaag besteld icm de bluetooth carkit. Wat ik gelezen heb is alleen de batterij wat matig maar is het verder een top apparaat wat behoorlijk goedkoper is dan de Ipaq met VGA scherm

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Mooi apparaat, alleen jammer dat het geen consumer IRDA is, je kunt hem dus niet gebruiken als universele afstandsbediening.... geloof dat de X30 dit wel heeft...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
De batterij is geen hoogstandje met z'n 1100mAh, maar daar kun je iets aan doen de 2200mAh batterij kopen bijv.

Ik wilde eerste gaan voor de Asus 730w maar die blijft te lang weg, tenminste de wifi-bt versie. De Loox 720 is mooi, maar duurder. De IR schijnt het te doen over een afstand van 23ft, ongeveer 7mtr dus. Moet voldoende zijn.

Hmm, de IPAQ is ook mooi maar wel $250 meer voor dat betere scherm.
Daarentegen heeft de DELL een apart grafisch CPU met 16MB RAM.

Nahja, ik zie wel als ie hier is. Hij, m'n X50v verliet op 9/11 om 4:11pm Miami:)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 19:04 . Reden: edit: ]

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb het vorige week besteld, de X50V met extra 2200mah batterij en 1GB SD memorycard. Can't wait anymore. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Shift op 11-11-2004 19:07 ]

Verwijderd

Zo één krijg ik ook !!

Morgen direct ff melden dat hij nu ook echt te koop is dat hij besteld kan worden en dan hopen dat de IP-phone erop werkt enzo :D

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 19:11:
Zo één krijg ik ook !!

Morgen direct ff melden dat hij nu ook echt te koop is dat hij besteld kan worden en dan hopen dat de IP-phone erop werkt enzo :D
VoIP schijnt goed te werken, Skype werkt ook goed had ik gelezen. Ik heb een bluetooth headset ben benieuwd hoe dat gaat werken.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Spyro_the_Dragon schreef op donderdag 11 november 2004 @ 14:18:
Mooi apparaat, alleen jammer dat het geen consumer IRDA is, je kunt hem dus niet gebruiken als universele afstandsbediening.... geloof dat de X30 dit wel heeft...
Moeilijk!
Bargain PDA
GEEK
Volgens deze gewoon wel Consumer IR.

Hmmm....lastig. Wilde eerst zeker voor de ASUS 730W gaan maar deze komt er overal ook wel erg goed, vaak zelfs beter uit. T.O.V. de 730W heeft de X50V ondermeer geheugen dat gewoon vol blijft na een power dip. En het design schijnt mooier te zijn dan je denkt....de ASUS vond ik eerst wel erg mooi!

Hmmm en hier onder weer niet.

[ Voor 14% gewijzigd door PWA op 14-11-2004 21:20 . Reden: Frontpage url ]

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Shift schreef op donderdag 11 november 2004 @ 19:30:
[...]

VoIP schijnt goed te werken, Skype werkt ook goed had ik gelezen. Ik heb een bluetooth headset ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Werkt vrijwel zeker niet met pda's die BT headset :(

Verwijderd

Topicstarter
PWA schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:02:
[...]

Hmmm....lastig. Wilde eerst zeker voor de ASUS 730W gaan maar deze komt er overal ook wel erg goed, vaak zelfs beter uit. T.O.V. de 730W heeft de X50V ondermeer geheugen dat gewoon vol blijft na een power dip. En het design schijnt mooier te zijn dan je denkt....de ASUS vond ik eerst wel erg mooi!

Hmmm en hier onder weer niet.
Alleen de ASUS 730w is (nog steeds) niet leverbaar!

Verwijderd

Ik zit ook te denken deze PDA te bestellen, dan wel via Ebay en dus uit Amerika omdat dit een hoop doekoe's scheelt. Iemand die dit ook gedaan heeft?

En is de battery time niet erg weinig voor een dagje gebruik ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:24:
Ik zit ook te denken deze PDA te bestellen, dan wel via Ebay en dus uit Amerika omdat dit een hoop doekoe's scheelt. Iemand die dit ook gedaan heeft?

En is de battery time niet erg weinig voor een dagje gebruik ?
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Wel uit de USA maar niet via Ebay want die bestellen ook bij DELL. Werkt prima. Allleen het instellen van de *real* VGA-mode moet met OZVGA. Daarin is niet voorzien door M$ noch door DELL. Deze app. is dus een MUST!

Afbeeldingslocatie: http://207.153.195.134/ozVGAMain.jpg

Met deze app. kun je ook de fonts instellen want anders is het echt heel klein in de *real*VGA-mode De DELL voorziet alleen in een regellaar van "smallest" naar "Largest" en zelfs die laatste is TE klein in de *real* VGA-mode.

OZVGA instellen fonts.

Afbeeldingslocatie: http://207.153.195.134/ozVGAFonts.jpg

Downloaden meer info over OZVGA hier

Ik ga zelf nog wel ff een 2200mAh batterij bestellen dat lijkt mij wel handig. De cradle kan het aan, en er is voorzien in een plaatsje daarvoor.
Meer info (en tips)over het batterijgebruik van de X50-serie vind je hier

Kom, ik ga weer eens verder spelen met die X50v;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 01:27 . Reden: edit ]

Verwijderd

Bedankt voor de info :)

Zou je wat meer informatie kunnen geven voor hoeveel en waar jij hem hebt bestelt in de USA?

Hoe die precies bevalt, houd je het er een dagje mee vol etc etc Wat doe je er allemaal mee waar gebruik je hem allemaal voor, het lijkt mij een pracht apparaat :P

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Great, ik hem binnen :D Hij is veel kleiner dan ik verwacht had, even rommelen met dit toy :)

Verwijderd

Shift schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:30:
Great, ik hem binnen :D Hij is veel kleiner dan ik verwacht had, even rommelen met dit toy :)
hehe cool :) En daarna foto's maken en ons inlichten over je bevindingen :P

• PWA
  • Niet online

PWA

Best geil filmpje X50 en enkele reviews.

[ Voor 28% gewijzigd door PWA op 19-11-2004 21:09 ]

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Aantal fotos van mijn X50V :)

Het apparaat is echt veel kleiner dan ik verwacht had, ligt lekker in de hand, scherm is helder en scherp. Ik heb ook de bluetooth headset van SE de HBH-300, die werkt prima met de PDA, ik heb het met Skype geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.helinium.nl/oguz/IMG_0313.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.helinium.nl/oguz/IMG_0314.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.helinium.nl/oguz/IMG_0315.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.helinium.nl/oguz/IMG_0316.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Shift op 20-11-2004 15:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:05:
Bedankt voor de info :)

Zou je wat meer informatie kunnen geven voor hoeveel en waar jij hem hebt bestelt in de USA?

Hoe die precies bevalt, houd je het er een dagje mee vol etc etc Wat doe je er allemaal mee waar gebruik je hem allemaal voor, het lijkt mij een pracht apparaat :P
Ik heb hem via een vriendin bij DELL besteld voor $464. Inmiddels kun je goedkoper terecht op Ebay. Voordeeltje is dat de mijne ook nog ff door de douane geslipt is;)

Ik ben er prima tevereden mee zeker voor die prijs. Hij is kleiner dan verwacht, ligt goed in de hand. Ik gebruik hem dus gewoon als personal organizer, en voor surfen, music en video. De standaard batterij is gewoon te klein in capaciteit dus ben ik via Ebay bezig met een 2200mAh battery.

Momenteel is er ook een betaplayer beta version uit met support voor de Intel 2700G GPU, en die kun je hier neerhalen. Video decoding wel op 2700G zetten!

Je moet daarvoor wel ff een 2700G videodecoder neerhalen en wel hier

Bovenstaande url, vwb de 2700G plug-in is niet meer actueel. Je kunt hem echter wel hier neerhalen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 18:11 . Reden: aanvulling ]

• PWA
  • Niet online

PWA

Shift schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:23:
Aantal fotos van mijn X50V :)

Het apparaat is echt veel kleiner dan ik verwacht had, ligt lekker in de hand, scherm is helder en scherp. Ik heb ook de bluetooth headset van SE de HBH-300, die werkt prima met de PDA, ik heb het met Skype geprobeerd.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude heb je grote handen of is ze O+ echt zo klein!?
Hoe is het zakkie trouwens dat je erbij krijgt!?

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb normale handen, geloof me hij is echt klein :) die zakkie is de standaart hoesje, voelt goed aan, PDA zit best strak erin, ik heb een ledere besteld uit USA van BELKIN die vond ik zelf mooier.

Afbeeldingslocatie: http://accessories.us.dell.com/sna/images/products/large/80370883.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Shift op 23-11-2004 22:47 ]

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:02:
[...]

Ik heb hem via een vriendin bij DELL besteld voor $464. Inmiddels kun je goedkoper terecht op Ebay. Voordeeltje is dat de mijne ook nog ff door de douane geslipt is;)
Bij Dell in de USA gaat er nu 15% af. Zover ik kan zien leveren zij echter alleen in de USA dus hoe heeft je vriendin hem besteld?

Verwijderd

Topicstarter
Baltar schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:31:
[...]

Bij Dell in de USA gaat er nu 15% af. Zover ik kan zien leveren zij echter alleen in de USA dus hoe heeft je vriendin hem besteld?
Ik schreef over "een vriendin" en die vriendin is dus een Amerikaanse en die woont er dus:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 18:17 . Reden: edit ]

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 09:37
Ik wil deze PDA waarschijnlijk ook kopen :) .. Maar ik heb nog een paar vragen...

Een aantal accesoires zijn me nog niet helemaal duidelijk.
Ik wil de Dell Axim X50 Bluetooth GPS kopen omdat ik al tijden opzoek ben naar een deugelijk navigatie systeem met wat extra toeters en bellen :)

Wat kan ik precies met een USB Travel Synch Cable (+17.85 EUR) ?

Is dit om je PDA (direct) aan een notebook te linken?

Wat is een Reserve Stylus 3 Pack (+17.85 EUR) (Is dit die lederen beschermhoes die Shift gepost heeft? Die vind ik erg mooi namelijk!)

En is hij bij Ebay echt goedkoper dan bij Dell zelf?

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Wat kan ik precies met een USB Travel Synch Cable (+17.85 EUR) ?
Is dit om je PDA (direct) aan een notebook te linken?
Dat is een lader stekker met een USB stekker eraan.
Wat is een Reserve Stylus 3 Pack (+17.85 EUR) (Is dit die lederen beschermhoes die Shift gepost heeft? Die vind ik erg mooi namelijk!)
Stylus is de bediening pennetje van je PDA, 3 Pack is de extra 3 pennetjes dus, geen lederehoes.

Verwijderd

Topicstarter
Shift schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:45:
[...]

Dat is een lader stekker met een USB stekker eraan.

[...]

.
Een travel sync kabel is zonder adapter. Je laad op en sync'd via de USB poort!

Afbeeldingslocatie: http://images.auctionhelper.com/images/9430/DC%20Comp%203800%205400%20Tosh.jpg

Verwijderd

Ik denk dat ik ook wel voor deze dell ga.
maar bestel hem dan wel via expansys, scheelt me wel iets ipv dell site.

• om3ega
Ik heb hem vandaag besteld via de Dell site :)
Dell Axim X50 Standard Features
Microsoft. Windows Mobile 03 Second Edition software for Pocket PC Car Cradle, Car Charger, Dell GPS Bluetooth Device, Navigation Software Integrated CompactFlash. Type II Secure Digital / Multi Media Card Slots Popular applications; Inbox, Calendar, Contacts, Voice Recorder, Notes, Pocket Word, Pocket Excel, Pocket Internet Explorer, Windows Media Player 9, Calculator, Pictures and Microsoft Removable/rechargeable battery design, with bridge battery, allowing swapping of batteries without losing RAM data
1 year Next Business Day whole unit exchange This bundle generates two order (1x Axim and 1x Dell GPS)

Dell Axim Upgrade Model
Axim X50v Wireless 624MHz, 3.7" VGA TFT, 64MB RAM + 128MB ROM memory, WLAN, Bluetooth, Docking Cradle (+ EUR 142.80 EUR)

Windows. Mobile Software
Windows. Mobile 2003 (ENG)

Secondary Battery
2200 mAh Lithium-Ion High-Capacity Battery (+ EUR 101.15 EUR)

Memory Extensions
256MB Secure Digital Memory (1X256MB) (+ EUR 11.90 EUR)

Dell Axim Service
2 year Next Business Day whole unit exchange (+ EUR 56.17 EUR)

Dell Axim - Complete Care Accidental Damage Cover
2 Year CompleteCare Multi-Cover : 2y Accident Cover + 2y Theft Cover (+ EUR 70.21 EUR)

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

oke duidelijk, 1 x is voldoende hoor :)
maar waarom heb je hem bij dell in Nederland gekocht ?
Is toch veel te duur ?

[ Voor 51% gewijzigd door M55 op 03-12-2004 21:39 ]

• om3ega
M55 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:39:
oke duidelijk, 1 x is voldoende hoor :)
maar waarom heb je hem bij dell in Nederland gekocht ?
Is toch veel te duur ?
Ach , ik vind het prettiger.. Qua garantie , maar ook qua samenstelling van de accesoires.. ik wil er in 1x vanaf zijn. :) ...

Ik zal mijn bevindingen ook nog even posten als ik hem binnen hebt . Ik denk over 2 weekjes.. (kan niet wachten :P)

Verwijderd

Topicstarter
Smilies Input panel

Ik weet niet of dit programma-atje (een SIP) onder WM2003SE(vga) werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewareppc.com/images/products/utilities/smiliesinputpanel.gif

Je kunt dit panel overal gebruiken waar je smilies nodig hebt, dus ook MSN.Klik om je aan te ropen op het pijltje rechtsonder rechts van het keyboardje(op menubalk)

Lees wel goed hoe te (un)installen hier

shoott verkeerde thread:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 23:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
om3ega schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:23:
[...]

Ach , ik vind het prettiger.. Qua garantie , maar ook qua samenstelling van de accesoires.. ik wil er in 1x vanaf zijn. :) ...

Ik zal mijn bevindingen ook nog even posten als ik hem binnen hebt . Ik denk over 2 weekjes.. (kan niet wachten :P)
Je hebt dus gekozen voor de niet-VGA versie! Als mijn PDA defect raakt stuur ik hem gewoon ff naar een vriendin in de US die regelt het dan wel met de garantie. Overigens heb ik al veel uit de US gehaald en nog nooit gebruik hoeven te maken van garantie,ff aFKLOPPEN:)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 22:39 . Reden: edit ]

• om3ega
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:35:
[...]

Je hebt dus gekozen voor de niet-VGA versie! Als mijn PDA defect raakt stuur ik hem gewoon ff naar een vriendin in de US die regelt het dan wel met de garantie. Overigens heb ik al veel uit de US gehaald en nog nooit gebruik hoeven te maken van garantie,ff aFKLOPPEN:)
Axim X50v Wireless 624MHz, 3.7" VGA TFT, 64MB RAM + 128MB ROM

Lijkt me VGA toch? Overigens heb ik een 2e jaar garantie erbij gekocht en tevens een complete care garantie (Mocht ik hem laten vallen , een vocht er over heen (laten) vallen of wat dan ook. Tevens diefstal .. etc.. never can be too sure ;)

Verwijderd

Topicstarter
om3ega schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:34:
[...]

Axim X50v Wireless 624MHz, 3.7" VGA TFT, 64MB RAM + 128MB ROM

Lijkt me VGA toch? Overigens heb ik een 2e jaar garantie erbij gekocht en tevens een complete care garantie (Mocht ik hem laten vallen , een vocht er over heen (laten) vallen of wat dan ook. Tevens diefstal .. etc.. never can be too sure ;)
Je had het in eerste instantie over die X50 en die kent geen VGA in je specs/ Overigens onodig want de specs had ik al gepost aan het begin van deze thread.

Ik laat hem nooit vallen, gooi er geen vocht overheen en gejat worden zou alleen thuis kunnen, dan valt ie dus binnen m'n gewone inboedel verzekering. Ik heb altijd een oude PDA bij mij.
Ik zorg altijd heel goed voor dit soort spullen:)

• PWA
  • Niet online

PWA

Shift schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:30:
Leuk die van mij is 2dec. van Dell naar UPS gegaag. Hoe lang heb jij er daarna op moeten wachten!? :? Ik ben een beetje moe van het wachte......ik wil m'n huis wel weer eens uit!! B) 8)

Verwijderd

Topicstarter
PWA schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:11:
[...]

Leuk die van mij is 2dec. van Dell naar UPS gegaag. Hoe lang heb jij er daarna op moeten wachten!? :? Ik ben een beetje moe van het wachte......ik wil m'n huis wel weer eens uit!! B) 8)
En heb je hem al? Ik bestelde de mijne in de US op 18 Okt. en deze werd geleverd op 2Nov. Duurde een paar dagen voor dat ie bij m'n vriendin was, en vanaf haar naar hier, Holland. Rond half nov. was ie wel binnen. Nog snel, want bij het bestellen zou de leverdatum in de USA pas 22Nov. zijn. Ik denk dat ik zo'n beetje de eerste was met zo'n x50v in Holland 8)

• om3ega
Heeft iemand ervaring met bestellen bij Dell?

Op de online orderstatus staat :

Orderdatum: 12/3/2004
Verwachtte afleverdatum: 12/13/2004
Pre-Productie 12/4/2004 01:38

Wij wachten op de levering van componenten alvorens wij uw order in productie kunnen nemen.

Oftewel, morgen is het de 13e , en zou de verwachte afleverdatum zijn. Maar hij is nu nog in pre-productie?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

Nakebod

Nope.

De pre-productie datum is anders toch wel ruim een week geleden nu, dus dat zal neem ik aan ondertussen wel eens klaar kunnen zijn :)
Toen ik mijn x30 High had besteld, kreeg ik ook een track link van UPS, daar kon ik zien hoever de werkelijke verzending was.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-11 16:03
Ik ga ook een Dell X50v kopen in de US, maar zat ng met een vraag omtrend de bluetooth GPS adapter die je er daar kan bijkopen en de power.
Werkt die bluetooth GPS ook in Europa? Er zullen wel enkele US kaarten bijzitten zeker?
De power supply van de cradle, is die ook compatible met 220V?

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:26:
[...]

En heb je hem al? Ik bestelde de mijne in de US op 18 Okt. en deze werd geleverd op 2Nov. Duurde een paar dagen voor dat ie bij m'n vriendin was, en vanaf haar naar hier, Holland. Rond half nov. was ie wel binnen. Nog snel, want bij het bestellen zou de leverdatum in de USA pas 22Nov. zijn. Ik denk dat ik zo'n beetje de eerste was met zo'n x50v in Holland 8)
Nog steeds niet.......ik ben de laatste denk ik!! |:(

• om3ega
Nee hoor..

Orderdatum: 12/3/2004
Verwachtte afleverdatum:12/16/2004

De planning is hier dus ook naar achteren geschoven bij Dell :z

• Absolut
Hoe zit het met de internationale garantie van Dell op Axim enzo? Want als hij dead-on-arrival is ofzo zit ik wel met een groot probleem als hij uit de US komt...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topic titel aangepast, de Axim x50 is alweer een maand verkrijgbaar :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Absolut
Schorre schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:20:
Ik ga ook een Dell X50v kopen in de US, maar zat ng met een vraag omtrend de bluetooth GPS adapter die je er daar kan bijkopen en de power.
Werkt die bluetooth GPS ook in Europa? Er zullen wel enkele US kaarten bijzitten zeker?
De power supply van de cradle, is die ook compatible met 220V?
Schorre schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:41:
Hoe zit het met de internationale garantie van Dell op Axim enzo? Want als hij dead-on-arrival is ofzo zit ik wel met een groot probleem als hij uit de US komt...
*kick*

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op woensdag 15 december 2004 @ 01:55:
topic titel aangepast, de Axim x50 is alweer een maand verkrijgbaar :)
Klopt. En m'n 2200mAh battery is net 2 dagen binnen:) dikte x2 zit een covertje bij. Ik betaalde via het Amerikaanse Ebay zo'n $80 (59 euro)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.heijligers/x50v1.jpg

• om3ega
Ik heb een screen protector besteld (geen verzend kosten tot de 20ste) .. Dat vind ik toch wat veiliger voor het apparaatje. Overigens is de levertijd van mijn PDA doorgeschoven naar de 21ste...

The Perfect Screen Protector!

Features :
# Removable and Reusable
# Washable
# Anti Scratch
# Dust Prevention
# Anti Light Reflection
# Better Writting

[ Voor 28% gewijzigd door om3ega op 17-12-2004 08:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
om3ega schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:17:
Ik heb een screen protector besteld (geen verzend kosten tot de 20ste) .. Dat vind ik toch wat veiliger voor het apparaatje. Overigens is de levertijd van mijn PDA doorgeschoven naar de 21ste...

The Perfect Screen Protector!

Features :
# Removable and Reusable
# Washable
# Anti Scratch
# Dust Prevention
# Anti Light Reflection
# Better Writting
Heb ik net ook even eentje besteld, want die ik heb zijn van "obscure" kwaliteit.

• om3ega
Mijn X50v is gisteren binnengekomen en ik moet zeggen .. Klasse apparaatje! Het is de eerste keer dat ik met windows mobile 2003se werk. Een beetje bewerkelijk is het wel. Waarschijnlijk is het een questie van wennen. Wat me wel opvalt is dat de map opbouw van de onboard route planner erg traag is en niet zo fijn werkt. Iemand hier andere ervaringen mee?

• PWA
  • Niet online

PWA

BetaPlayer gets Marathon 2700G support X50V only. En inderdaad hij gaat echt beter. Echt vet mooi Matrix filmpje.

Download van de Betaplayer page.

[ Voor 44% gewijzigd door PWA op 24-12-2004 15:19 ]

• Absolut
http://www.aximsite.com/x50review/high/inthebox.jpg

Hierop is te zien dat er een ander soort stekker meegeleverd wordt op de X50's in de USA. Hoe hebben de mensen die hem daar gekocht hebben dit opgelost?
Ben een beetje ongerust, want mijne is onderweg vanuit de VS!

Verwijderd

Topicstarter
Schorre schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:22:
http://www.aximsite.com/x50review/high/inthebox.jpg

Hierop is te zien dat er een ander soort stekker meegeleverd wordt op de X50's in de USA. Hoe hebben de mensen die hem daar gekocht hebben dit opgelost?
Ben een beetje ongerust, want mijne is onderweg vanuit de VS!
Die kabel met die amerikaanse stekker gebruik je niet. Je koopt een zelfde kabel voor 3 euro met gewone stekker, en stopt hem in de voeding. Je kan natuurlijk ook een verloopstekkertje kopen. Simpel heh?:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 12:19 ]

• Absolut
En euh ... :X Waar kun je zo'n kabels kopen? Op de site van dell zie ik ze niet direct staan.

• PWA
  • Niet online

PWA

Schorre schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:39:
En euh ... :X Waar kun je zo'n kabels kopen? Op de site van dell zie ik ze niet direct staan.
Zoals je ook al ziet in de SP zit hij dus gewoon los. Elk huishouden heeft wel zo'n simpel kabeltje dat erop past. Laptop adapter, dvd-speler, Mediamarkt.....etc....

• PWA
  • Niet online

PWA

Heeft iemand her er al een Sandisk Ultra II of een Extreme erin gehad?
Lees net dat ze het misschien niet doen.

Verwijderd

Mijn X50v is ook aangekomen. Heel mooi ding iig, maar ik ben al tegen een eerste probleempje aangelopen.

We hebben 3 van die dingen aangeschaft om remote gemakkelijk computers te kunnen overnemen, te telefoneren (VOIP), Unicenter ServiceDesk te gebruiken, telnet, ...

Kortom alles draait om WIFI, we gebruiken deze PDA's binnen ons netwerk die volledig met Cisco apparatuur opgebouwt werd en dus gebruik maakt van LEAP om het allemaal veilig te houden. Er is zeer veel werk ingestoken om overal goede ontvangst te hebben met de VOIP phones en dat bleek ook gelukt te zijn, MAAR met de PDA's is de ontvangst slecht ...

Ben al 2 dagen bezig geweest met alle settings uit te proberen op de PDA om zo goed mogelijke ontvangst te hebben, maar het blijkt echt niet te beteren. Kan ik ervan uitgaan dat de WIFI ontvangst op de PDA gewoon "slecht" is en zal blijven ? of zijn er nog ergens settings waar ik eens moet op letten ? Het gaat dus allemaal wel via LEAP ... mss dat dit er iets mee te maken heeft ?

iemand een idee hoe die ontvangst beter kan ?

Verwijderd

Topicstarter
Schorre schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:39:
In elke winkel die electronica verkoopt of ook bij wit/bruingoed zaken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:55:
Mijn X50v is ook aangekomen. Heel mooi ding iig, maar ik ben al tegen een eerste probleempje aangelopen.

We hebben 3 van die dingen aangeschaft om remote gemakkelijk computers te kunnen overnemen, te telefoneren (VOIP), Unicenter ServiceDesk te gebruiken, telnet, ...

Kortom alles draait om WIFI, we gebruiken deze PDA's binnen ons netwerk die volledig met Cisco apparatuur opgebouwt werd en dus gebruik maakt van LEAP om het allemaal veilig te houden. Er is zeer veel werk ingestoken om overal goede ontvangst te hebben met de VOIP phones en dat bleek ook gelukt te zijn, MAAR met de PDA's is de ontvangst slecht ...

Ben al 2 dagen bezig geweest met alle settings uit te proberen op de PDA om zo goed mogelijke ontvangst te hebben, maar het blijkt echt niet te beteren. Kan ik ervan uitgaan dat de WIFI ontvangst op de PDA gewoon "slecht" is en zal blijven ? of zijn er nog ergens settings waar ik eens moet op letten ? Het gaat dus allemaal wel via LEAP ... mss dat dit er iets mee te maken heeft ?

iemand een idee hoe die ontvangst beter kan ?
Je moet er altijd rekening meehouden dat een ingebouwde antenne minder bereik geeft dan een antenne die iets boven die kast uitsteekt. Ik kan hier in het hele huis via de wireless router internetten.

Geeft eens wat meer info over de afstand tussen netwerk en PDA, veel beton in de buurt? enz.

• om3ega
Is het bereik op alle drie de PDA's slecht?

Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik ontevreden ben over mijn wifi ontvangst. Vandaag nog even bij mijn Oom en Tante via iemands (geen idee wie?) open Wifi Router gesurfed.. Er moet haast wel een dikke doorzonbetonmuur tussen hebben gezeten vanaf de lokatie waar ik was..

• Absolut
Ik heb mijn X50v normaal midden volgende week. Hopelijk is de WLAN ontvangst goed, want dat ga ik veel gebruiken...Verder ben ik nog van plan mbv een GPS wat acces points te indexeren, altijd handig ;)

Eerst wel nog een stroomkabel gaan kopen :)

Verwijderd

om3ega schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 01:07:
Is het bereik op alle drie de PDA's slecht?

Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik ontevreden ben over mijn wifi ontvangst. Vandaag nog even bij mijn Oom en Tante via iemands (geen idee wie?) open Wifi Router gesurfed.. Er moet haast wel een dikke doorzonbetonmuur tussen hebben gezeten vanaf de lokatie waar ik was..
Het blijkt van alle3 hetzelfde te zijn...
De ontvangst is op zich niet zo slecht, maar in vergelijking met een cisco wifi kaartje of cisco voip phone is het wel heel wat minder blijkbaar. Hier thuis (zonder leap enzo dus) heb ik ook geen klagen nu over de ontvangst, deze is ongeveer gelijk aan een laptop ...

mss zit die leap er toch voor iets tussen

Verwijderd

Ondertussen zijn we weer wat wijzer geworden. De problemen met de ontvangst binnen het netwerk komen voor omdat PDA's blijkbaar geen roaming ondersteunen in tegenstelling tot VOIP phones enzo. Dus wanneer 1 AP buiten bereik is moet er worden overgeschakeld naar de volgende. De x50 verbreekt dan heel even zijn verbinding en maakt een nieuwe. Terwijl de phones blijkbaar 1 verbinding openhouden terwijl ze de andere al aan het maken zijn ... Dom dat we daar niet eerder aan gedacht hadden natuurlijk, maar goed ...

Nu ik bijna alles in werking heb is er nog 1 iets wat ik niet kan vinden ... en dat is een keyboard die VGA resoluties ondersteund. Omdat het standaard keyboard toch echt wel HEEL klein is om te gebruiken als je in VGA mode zit (wat ik altijd gebruik...)

Die van Resco heb ik getest en werkt, maar freeware zou natuurlijk een stuk handuger zijn ...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:44:

Nu ik bijna alles in werking heb is er nog 1 iets wat ik niet kan vinden ... en dat is een keyboard die VGA resoluties ondersteund. Omdat het standaard keyboard toch echt wel HEEL klein is om te gebruiken als je in VGA mode zit (wat ik altijd gebruik...)
Standaard ondersteund de DELL, overigens geen enkele VGA PD, *real* VGA zoals dat wel mogelijk is met "SE_VGA" of "OZ_VGA" Dan blijft het nog te klein. IN Landscape-mode heb je overigens wel een groter keyboard. Commercieel is dat er ook, nl. hier
Ik heb het net zelf ook even aangeschaft:)
Die van Resco heb ik getest en werkt, maar freeware zou natuurlijk een stuk handuger zijn ...
Wat van Resco heb je getest?

Meer over OZ_VGA en de settings en vb's vindt je hier

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 03:18:
[...]

Standaard ondersteund de DELL, overigens geen enkele VGA PD, *real* VGA zoals dat wel mogelijk is met "SE_VGA" of "OZ_VGA" Dan blijft het nog te klein. IN Landscape-mode heb je overigens wel een groter keyboard. Commercieel is dat er ook, nl. hier
Ik heb het net zelf ook even aangeschaft:)

[...]

Wat van Resco heb je getest?

Meer over OZ_VGA en de settings en vb's vindt je hier
Het *real* VGA gebeuren had ik reeds opgelost met inderdaad OZ_VGA, SE_VGA heb ik niet getest, maar mijn PDA zal niet meer op de oude resolutie terug gezet worden iig :D

Het probleem met het keyboard is dus inderdaad dat mijn keyboard is zoals op de afbeelding die je ziet als ik de link volg naar die keyboard software.

Ik heb hiervoor reeds Resce Keyboard Pro, Pocket Fitaly geprobeert, maar beiden komen maar half in beel te staan, net of er 2 grote witte vlakken aan beide kanten van het scherm over liggen
:(

Ik zal die van jou ook nog ff testen

Verwijderd

Ik heb even de ASUS A730 mogen gebruiken. Het systeem werkte wat langzaam. Zeker als je er een asus a620bt mee vergelijkt. Hoe zit het met deze Dell x50v?

• Absolut
Ik zal het je dinsdagavond weten te zeggen ;) ... kan amper wachten

• Absolut
Heb mijn x50v nu sinds 3 dagen en ik moet zeggen dat hij onvoorstelbaar is!
Het is mijn eerste Pocket PC. Je kan er werkelijk alles mee dat je met een gewone pc kan!
Hij werkt zeer vlotjes, de batterij gaat redelijk lang mee, de wireless is snel (als power-save mode disabled is), ...
Enkel erger ik er mij soms aan dat wmv files niet fullscreen af te spelen zijn, indien ze kleiner dan 320 x 240 pixels zijn. Dit blijkt een bug te zijn in WMP10...

Voor de rest is het apparaat de TOP!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Shift schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:07:
Ik heb normale handen, geloof me hij is echt klein :) die zakkie is de standaart hoesje, voelt goed aan, PDA zit best strak erin, ik heb een ledere besteld uit USA van BELKIN die vond ik zelf mooier.

[afbeelding]
zit dat hoesje bij elke axim x50 versie? ook de Dell AximTM X50 Wireless 520 MHz? Ik kan er nl nix over vinden op de dell site.

• om3ega
Dat hoesje is inderdaad standaard. Maar je kan er niet zoveel mee. Ik heb zelf een metalen case besteld bij Brando.

Maar deze ziet er ook leuk uit :)

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 07:32
ik zit ook te kijken naar deze pda,
had een ipaq 2210, maar miste wifi hierbij en de landscape weergave,
vandaar dat ik deze verkocht heb.

Nu vraag ik me af, kun je met de x50 520mhz ook bv muziek/radio streamen ?, zit er tegenwoordig een sleeptimer in de windows mediaplayer 10 ...

en hoe zit het met het verschil van vga en Qvga is dat echt een groot verschil ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Absolut
Er is een ROM-update beschikbaar voor de x50 en x50v.

Hier te downloaden :

- x50 QVGA
- x50v VGA

Verbeteringen/Fixes :

1. Improved SD and CF read performance.
2. Updated wireless button usage scenario to avoid enabling / disabling wireless accidentally.
3. Allow the WLAN auto power-off feature to be enabled and/or disabled in the WLAN utility.
4. Added feature in the power applet to change the color of the battery power bar to reflect the battery capacity.
5. Associated the .dbk files with the Data Backup program.
6. Improved GAPI performance.
7. Improved touch panel performance and sensitivity.
8. Enhanced the video driver to be more robust.

Zelf vind ik de upgrade zeer geslaagd! Het aanraakscherm is 10 keer gevoeliger, echt onvoorstelbaar! Ook de snelheid lijkt hoger. Alles reageert blijkbaar sneller en werkt vlotter.
Een must-have! :9~

Verwijderd

Topicstarter
pvdlaan schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 20:50:
ik zit ook te kijken naar deze pda,
had een ipaq 2210, maar miste wifi hierbij en de landscape weergave,
vandaar dat ik deze verkocht heb.

Nu vraag ik me af, kun je met de x50 520mhz ook bv muziek/radio streamen ?, zit er tegenwoordig een sleeptimer in de windows mediaplayer 10 ...

en hoe zit het met het verschil van vga en Qvga is dat echt een groot verschil ...
wifi en landscape heb je ook bij de X30high.
Er zit geen sleeptimer bij WMP10
Streamen met de x50 kan, maar de x50v heeft geen VGA

Ja dat is een verschil QVGA en SE_VGA.

@absolut

Ik merk nauwelijks, of eigenlijk geen verschil met of zonder x50v upgrade. Ik had liever verbeteringen richting het VGA-gebruik gezien.

• Absolut
Ja idd, maar voor dat VGA-gebruik zal je vrees ik nog moeten wachten op magneto a.k.a. Windows Mobile 2005 (of hoe noemen ze dat tegenwoordig ;))...
Ben heel gelukkig met mijn X50v at the moment.

@Dutchphoto : Enneuh, de X50v heeft WEL VGA :p waarvoor staat die v anders? ;)
Je merkt het wel niet vaak, maar in de weinige VGA supporting applications, merk je het wel degelijk! :D

@pvdlaan : Als je twijfelt tussen de X50 520MHz en de X50v, zou ik zeker voor de X50v gaan! De v heeft een groter scherm (3.5" t.o.v. 3.7"), heeft VGA (320x240 t.o.v. 640x480), is sneller (620MHz t.o.v. 520MHz) en kost maar een beetje meer :).
Ik zou geen PDA zonder VGA meer willen. Kan me niet inbeelden dat ik eerst die non-vga X30 high wou kopen ;).

Verwijderd

Topicstarter
Absolut schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:07:

@Dutchphoto : Enneuh, de X50v heeft WEL VGA :p waarvoor staat die v anders? ;)
Je merkt het wel niet vaak, maar in de weinige VGA supporting applications, merk je het wel degelijk! :D
Euhmm, ja ik heb zelf de X50v foutje dus.

"Je merkt het niet vaak", LOL je hebt zeker OZ_VGA of SE_VGA nog niet uitgeprobeerd?

Afbeeldingslocatie: http://discussion.brighthand.com/attachment.php?s=50b062a1b067bae3ac83fcc6f5e1f05d&postid=756299

Overigens nog een leuke tip. Met VSR util kun je je schrem roteren vanaf de systemtray, voor links en rechtshandigen, 90, 180,270, en 360 graden. Freeware en natuurlijk geschikt voor iedere PocketPC met WM2003SE, niet WM2003!

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/7/7266/img0.gif

Je kunt het proggie HIER downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Absolut schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:50:
Er is een ROM-update beschikbaar voor de x50 en x50v.

[Zelf vind ik de upgrade zeer geslaagd! Het aanraakscherm is 10 keer gevoeliger, echt onvoorstelbaar! Ook de snelheid lijkt hoger. Alles reageert blijkbaar sneller en werkt vlotter.
Een must-have! :9~
Die "ongevoeligheid" kwam bij mij vnl. door de stylus. Kwestie van goed tappen. Voor de rest merk ik weinig tot geen verschil. Ik had liever gehad dat ze VGA, standaard SE_VGA meer toegankelijker maakte. Nouja misschien bij een volgende update.

• PWA
  • Niet online

PWA

Je bent wel al je settings en progs kwijt als je de rom update doet!?

• ErwinF
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 23:51
@ DutchPhoto:

Welke menubar gebruik je? Het ziet er cool uit.
Het lijkt wel op Wisbar, maar welke skin zou dat dan moeten zijn, en waar kan ik die downloaden :-)

Trouwens, heb je ook wel eens dat de bottom bar verdwijnt bij Wisbar?

Verwijderd

Topicstarter
ErwinF schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:40:
@ DutchPhoto:

Welke menubar gebruik je? Het ziet er cool uit.
Het lijkt wel op Wisbar, maar welke skin zou dat dan moeten zijn, en waar kan ik die downloaden :-)

Trouwens, heb je ook wel eens dat de bottom bar verdwijnt bij Wisbar?
@PWA, weleens van backuppen gehoord? Ingebouwd zit data backup dat werkt prima. Ik heb alles netjes terug kunnen zetten.

Het voorbeeld ie een voorbeeld niet mijn PocketPC. De skin kun je downloaden op het forum van Wisbar, HIER dus.

Zelf gebruik ik geen wisbar, maar Magic Button en/of "Dynamo" v1.02

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 22:25 ]

• PWA
  • Niet online

PWA

Data backup snap ik, had het meer over alle progsels die er nu op staan!?
Ben ik die kwijt na de rom update? Er zijn trouwens best veel mensen die problemen hebben met de update.

[ Voor 43% gewijzigd door PWA op 11-02-2005 22:45 ]

Verwijderd

Waar kan je de X50V bemachtigen? Op Dell.NL vind ik alleen de X50, dus zonder VGA en ik wil de handheld met VGA. Ook vraag ik me af hoe de prijzen liggen, aangezien in Amerika deze handheld 429 dollar kost betaal ik liever niet 525 in NL.

• Absolut
De X50v wordt momenteel niet meer verkocht in Europa wegens productietekort door overmatige populariteit.
Enkel in de VS & Canada werd hij nog verkocht dacht ik.
Binnen een maand of 2 zal hij weer verkocht worden in de EU. Laatst was er een wachttijd van 4-5 weken, dus...

Verwijderd

Topicstarter
PWA schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 01:19:
Data backup snap ik, had het meer over alle progsels die er nu op staan!?
Ben ik die kwijt na de rom update? Er zijn trouwens best veel mensen die problemen hebben met de update.
Nou schijnbaar snap je het niet.
Data backup backupped data alleen of beide, dus data en programma's. Na update zet je dus gewoon alles weer terug.

De X50v is op dit moment schijnbaar niet voorradig.

Verwijderd

Dan wordt dat dus importeren uit Amerika. Jammer dat die nu niet leverbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:09:
Dan wordt dat dus importeren uit Amerika. Jammer dat die nu niet leverbaar is.
Ebay staan er voldoende, nieuw. De Amerikaanse Ebay dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 23:04 ]

Verwijderd

Absolut schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:12:
Binnen een maand of 2 zal hij weer verkocht worden in de EU. Laatst was er een wachttijd van 4-5 weken, dus...
Als je de Dell verkoop belt (niet op internet) kun je hem wel bestellen, maar ze zetten hem niet op internet omdat de levertijd inderdaad 4-5 weken extra is (bovenop de normale week). Ik moet dus nog een maandje wachten :'(

Verwijderd

En wat is de prijs die Dell Nederland vraagt voor deze handheld?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:04:
En wat is de prijs die Dell Nederland vraagt voor deze handheld?
Ik heb als prijs 462 euro doorgekregen ex. BTW en ex. grote klanten korting en zonder garantieverlenging/verzekering. Met 10% korting is de prijs dan vrijwel gelijk aan bijv. Expansys, en je hebt de mogelijkheid om de garantie te verlengen en zo.

Verwijderd

Ik heb de x50v net besteld bij Expansys, levertijd is ongeveer 11 dagen.
Het is alleen de UK versie, is het mogelijk om er een Nederlandse Microsoft Windows Mobile 2003 op te zetten?
Engels is eigenlijk geen probleem maar vind Nerderlands soms wat fijner werken.

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Rhinoskin Axim X50V Aluminum Hard Case. Wanneer ik de 2200mAh batterij koop, past de Dell dan nog steeds in die case?

• Absolut
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:30:
Ik heb een vraagje over de Rhinoskin Axim X50V Aluminum Hard Case. Wanneer ik de 2200mAh batterij koop, past de Dell dan nog steeds in die case?
Nope ;)
Heb de case EN de batterij, past niet!

Verwijderd

Hoe kan ik dan die handheld beschermen als een case niet om de extra batterij heenpast? Heeft iemand daar een oplossing voor?

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 21:11
De meeste reviews geven wel een indicatie van hoe lang de batterij mee gaat bij intensief gebruik maar ik zou graag willen weten hoe lang de batterij van de x50v meegaat als je er weinig (lees vooral afspraken raadplegen / invoeren) energievretende taken op uitvoert.

Overigens lees ik dat het touchpad van de 4700 niet geschikt is om spellen mee te spelen. Wat vinden jullie van de toetsen van de x50v?

Verwijderd

Lees het volgende artikel van Heise.de eens:http://www.heise.de/mobil/result.xhtml?url=/mobil/artikel/54842

Het volgende zeggen zij erover:
Prozessor, Grafikchip und Display brauchen offenbar viel Strom: Der Dell Axim X50v hält mit dem beigelegten Standard-Akku nur 3,8 Stunden ohne Display-Beleuchtung oder 2,5 Stunden bei maximaler Helligkeit.
Maar ja, dat zegt eigenlijk alleen dat het displayverbruik ontzettend veel is van de Dell X50V.

Deze link is ook aardig interessant: http://www.pocketpcthough...ic.php?t=33593&highlight=

@Absolut

Wat gebruik jij als bescherming voor je PDA met extra batterij?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 16:04 ]

• om3ega
Ik heb de verlichting op minimaal staan en dat is meer dan voldoende om zowel overdag als s'avonds hem te gebruiken. Ik wou zelfs dat ik hem nog zachter kon zetten :)

• PWA
  • Niet online

PWA

"Verborgen" equalizer voor beter geluid op je x50(v).

Hidden equalizer. The log hides the key (HKEY CURENT USER\ControlPanel\AudioAdvContrl), which enables sound post processing. Follow the link to download the key change program.
bron

Line-up VGA PPC @ Mobile Review

• Absolut
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:46:
@Absolut

Wat gebruik jij als bescherming voor je PDA met extra batterij?
Mét extra batterij gebruik ik geen case. Weet eigenlijk niet waarom ik ze gekocht heb 8)7
Met de standard batterij gebruik ik mijn rhinocase. Voor zover ik weet is er (nog) geen enkele case uit die de extented batterij kan "herbergen".

• PWA
  • Niet online

PWA

Klopt, nog geen extended, komen zeker wel
NL review van De Piel Frama case.

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 21:11
Bedankt. Met name de 2e links was interessant.
om3ega schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:36:
Ik heb de verlichting op minimaal staan en dat is meer dan voldoende om zowel overdag als s'avonds hem te gebruiken. Ik wou zelfs dat ik hem nog zachter kon zetten :)
En waar gebruik jij je PDA gemiddeld voor? PIM en af en toe wat surfen / muziek luisteren? Of vrij intensief?

Speel je ook weleens spellen? Zo ja, lukt dat een beetje?

Ik twijfel nl. nog steeds tussen de x50v en de hx4700. Deze laatste heeft langere standby, metal case terwijl x50v een jogdial heeft, meer ondersteunde gfx chip?? en goedkoper is. Hoewel ik weinig spellen zal spelen lijkt een touchpad me toch onhandig dus ik neig meer richting x50v.

Verwijderd

Topicstarter
PWA schreef op zondag 20 februari 2005 @ 17:23:
"Verborgen" equalizer voor beter geluid op je x50(v).

Hidden equalizer. The log hides the key (HKEY CURENT USER\ControlPanel\AudioAdvContrl), which enables sound post processing. Follow the link to download the key change program.
bron
Heb je dit zelf uitgeprobeerd?
Ze hebben alleen de Toshiba e800, 850 en 830 vergeten.

WM2003(SE)
Mini how-to:WM2003(SE) Wireless sync SETUP

X50v
VGA software list
VGA tweaks, quick links
Battery life test links

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 00:23 . Reden: aanv. ]

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 16:52

afterburn

No more...

Ik heb er ook eentje besteld in de VS, via een collega van me. Met een €320 hebben ze daar toch stuk vriendelijker prijsjes als wij hier. Maargoed, aangezien dit mijn eerste pocketpc pda is, hebben jullie misschien een lijstje van handige software/sites/enz? Aximsite.com had ik al gevonden, maar ik ben misschien nog wel het meest op zoek naar must-have programmas en utilities.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:08:
[...]

Heb je dit zelf uitgeprobeerd?

[knip knip knip]

Ze hebben alleen de Toshiba e800, 850 en 830 vergeten.
Ja ik heb het geprobeerd.

Nee zijn ze niet vergeten.
Toshiba e800 deserves a decent rest, it is taken out of production. It doesn't take part in our comparative test. Toshiba leaves the PDA market, and probably Toshiba e830 is the last model by the company. This may be one of the reasons for such attitude in marketing and engineering of this PDA. Toshiba e830 has nothing brand new against Toshiba e800, the model is wrapped in the old shell, and it has no longer the graphical accelerator (!) and both wireless adapters. The PDA isn't officially shipped to the US, several European countries (including Russia). In those regions where it is available the price for it is too high. Well we have an odd model, neither users, nor the company are interested in it.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste