lolz europa licht weer plat
Verwijderd
server zijn weer offline ja jammer was net zo lekker bezig met me night elf druid lvl 11. naam woeswoes
vraagje kan je ook met een nightelf in stormwind komen en wat is de snelste weg dan?
ik heb zelf ook al wat verkend en dit zijn 2 mooie pics van een fort dat ik vond.

ohja ik zit op server 40 en ik zoek nog een party:p
sorry dat resizen lukte me niet. snapte dat upload ding niet echt
vraagje kan je ook met een nightelf in stormwind komen en wat is de snelste weg dan?
ik heb zelf ook al wat verkend en dit zijn 2 mooie pics van een fort dat ik vond.

ohja ik zit op server 40 en ik zoek nog een party:p
sorry dat resizen lukte me niet. snapte dat upload ding niet echt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 20:44 ]
Neem boot bij Auberdine naar Wetlands en daarna moet je de weg volgen (heel eind E. Buigt af naar het zuiden later en gaat omhoog. Je komt dan voorbij Dun Algaz en komt uiteindelijk in Loch Modan. Hier moet je gewoon direct naar rechts (W) gaan en dan kom je uit in Dun Modr. En in deze zone kan je Ironforge wel vinden (ergens W). En in Ironforge kan je wel weer de tram nemen naar Stormwind Keep.
Kodo Mounts zien er erg leuk uit
En in de volgende patch info wordt al weer verteld dat ze de reagents op de hogere buffspells weg gaan halen (geen idee waarom ze dat wilden doen maar leuk dat ze er direkt weer vanaf stappen). En ze gaan de % durability loss en aantal minuten dat je ressick bent ook veranderen.
Een vraag die mij nu voornamelijk (en een paar vrienden zich) afvraag(-a +en) is of ze ook een CE (Collector's Edition) voor de EU gaan maken.
Kodo Mounts zien er erg leuk uit
Een vraag die mij nu voornamelijk (en een paar vrienden zich) afvraag(-a +en) is of ze ook een CE (Collector's Edition) voor de EU gaan maken.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
oke bedankt zal het proberen zodra de servers weer op zijn en nog wat is het een gevaarlijke route met veel van die irrietante spiders ofzo die je elke keer knockout slaan?
die taunts zijn zkr gaaf mar je lvl moet zo hoog zijn en het kost zo veel 10 goud dacht ik alleen voor de training en dan heb je het beest zelf nog niet.
die taunts zijn zkr gaaf mar je lvl moet zo hoog zijn en het kost zo veel 10 goud dacht ik alleen voor de training en dan heb je het beest zelf nog niet.
http://forums.worldofwarc...0161&p=1&tmp=1#post610161Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:24:
Level 20, en ik ben een geest wolfje als ik wil, 140% travel speed
Hmm de east servers liggen eraf, en ik kan t wow forum niet op... was t scheduled?
niet scheduled dus en maar wachten wanneer servers weer up komen.....balen, want ik wilde nog eventjes spelen voordat ik uitga
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Heeft iemand een acc....grapje 
The Shimmerweed Quest. Dwarf +- lvl 10, 2e gebied waar je kan komen.
Kom er niet uit, de guides die ik kan vinden zeggen dat de manden met die spullen erin spawnen in het camp van de "Frostmane trolls" maar ik heb daar nu al zeker 4x met moeite gevochten maar ik zie ze niet.
Ik vond iemand die me kon helpen maar toen ging de server uit
Iemand?
Kom er niet uit, de guides die ik kan vinden zeggen dat de manden met die spullen erin spawnen in het camp van de "Frostmane trolls" maar ik heb daar nu al zeker 4x met moeite gevochten maar ik zie ze niet.
Iemand?
Ze staan er toch echt, zien er uit als gevlochten rieten manden. Heb die quest tig keer gedaan, gewoon dat pad de berg op volgen en dan staan ze in het kamp (soms zitten ze ook op monsters die bovenop die berg in dat kamp staan).Gman schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:15:
Iemand?
Verwijderd
volgens is dit et
Currently the servers are seeing issues with being unable to log in, unable to see the server on the realm list, and/or being unable to see characters. We are aware of these problems.
These issues may take over an hour to resolve. We are working diligently on the problem and will update you as more information becomes available. Please bear with us in the meantime.
een uurtje dus nie spelen hou ik echt niet vol:p
servers weer online maar server 40 niet grrrr
he me ouwe char is er nu wel weer maar me nieuwe niet naja
Currently the servers are seeing issues with being unable to log in, unable to see the server on the realm list, and/or being unable to see characters. We are aware of these problems.
These issues may take over an hour to resolve. We are working diligently on the problem and will update you as more information becomes available. Please bear with us in the meantime.
een uurtje dus nie spelen hou ik echt niet vol:p
servers weer online maar server 40 niet grrrr
he me ouwe char is er nu wel weer maar me nieuwe niet naja
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 21:40 ]
Verwijderd
Nu wij als europeanen gedwongen worden op euro servers te gaan spelen maak ik mij zorgen om duitsers en fransen die weigeren engels te spreken.
In de us beta zie ik iedereen engels praten (ideaal) maar in games zoals DAOC etc. zie je toch die duitsers en fransen stronteigenwijs doen, waar bij je vaak ruzie met ze krijgt als je vraagt of ze in het engels met je willen communiceren.
Hoe denken jullie hierover?
Ze krijgen dan misschien wel allemaal hun eigen server (per taal) maar op een gegeven moment krijg je toch een mix
In de us beta zie ik iedereen engels praten (ideaal) maar in games zoals DAOC etc. zie je toch die duitsers en fransen stronteigenwijs doen, waar bij je vaak ruzie met ze krijgt als je vraagt of ze in het engels met je willen communiceren.
Hoe denken jullie hierover?
Ze krijgen dan misschien wel allemaal hun eigen server (per taal) maar op een gegeven moment krijg je toch een mix

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 21:55 ]
Verwijderd
Wat vinden jullie nou eigenlijk van wow??? Ik bedoel mijn verwacjtingen waren toppie,was zelfs even aant twijfelen of ik niet dit zou nemen ivp van ffxi in december/january,maar het valt me enorm tegen,ben nu een dwarf/l10 undead/l6 en elf/l6 maar ik verlies al snel intresse in de chars en het hunten.
wee mijn moeder gaat volgende week 3 weken naar florida
mag ze lekker een een doosje world of warcraft meenemen(en een voor een duitse vriend/clanmember
) met een paar pre-pay gamecards 
woepie
I R addicted
woepie
I R addicted
Iseci
Verwijderd
Hmm mij bevalt het wel, ik heb een dwarf paladin en ben nu lvl 14.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:58:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van wow??? Ik bedoel mijn verwacjtingen waren toppie,was zelfs even aant twijfelen of ik niet dit zou nemen ivp van ffxi in december/january,maar het valt me enorm tegen,ben nu een dwarf/l10 undead/l6 en elf/l6 maar ik verlies al snel intresse in de chars en het hunten.
Vooral het minen en smelten is leuk werk en vechten in groups is helemaal top.
Ik verheug me nu al op grote clashes tussen de horde en alliance.
ik begon met de beta, omdat ik op m'n EQ2 pakketje aan het wachten was. In m'n hoofd dacht ik steeds "WoW sucks" & "EQ2 pwns WoW", maar toen ik het ging spelen... UBER xD Echt superverslavend. Het is enorm simpel om te spelen, misschien te simpel, maar de quests houden je constant bezig en dat vind ik toch wel wat leuker dan in de meeste mmorpgs, waar je constant zit te grinden om naar de volgende level te komen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:58:
Ik vind het dus een uberspel
Verwijderd
Tja en wat doe je als die cards op zijn? met je cc betalen?tntkiller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:01:
wee mijn moeder gaat volgende week 3 weken naar floridamag ze lekker een een doosje world of warcraft meenemen(en een voor een duitse vriend/clanmember
) met een paar pre-pay gamecards
woepie
I R addicted
Er gaan nog steeds geruchten over ip checks,wil je dat gaan oplossen met een proxy server?
Begrijp me niet verkeerd ik TEKEN voor de us versie als ik zekerheid heb dat ik hem kan spelen vanuit Nederland.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 22:04 ]
Verwijderd
Waar maakt iedereen zijn meeste geld mee ?
Ik heb mining & engineering.
Ik verdien goed aan mining.
20 copper bars voor 20-25 silver.
en 40-60 aan 20 copper silver.
en met black smithing kan je nog meer verdienen denk ik.
engineering is meer voor je zelf...
wat doen jullie ?
wat doen jullie ?
okee dan weet ik het al, handig dat ze in de quest vermelden dat je bij de Shimmer Bridge moet zijn 
Whow waar verkoop je die zo duur? gewoon met een auction?Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:10:
wat doen jullie ?
[ Voor 70% gewijzigd door Gman op 13-11-2004 22:13 ]
Verwijderd
20 copper bars voor 20-25 silver?Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:10:
wat doen jullie ?
Aan wie verkoop je dat in godsnaam?
Edit: Iemand was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 22:13 ]
clan leden helpen met nieuwe en bij die tijd kun je misschien al gewoon op de US server spelen blizzard heeft die optie open gehoudenVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:02:
[...]
Tja en wat doe je als die cards op zijn? met je cc betalen?
Er gaan nog steeds geruchten over ip checks,wil je dat gaan oplossen met een proxy server?
Begrijp me niet verkeerd ik TEKEN voor de us versie als ik zekerheid heb dat ik hem kan spelen vanuit Nederland.
ik betaal de clan leden wel via paypal(je kan trouwens ook subscribsion voor WoW betalen met paypal)
en die geruchten zijn 99% zeken niet waar op vragen van amerikaanse spelers(die overzee wonen of bvb soldaten ergens anders gelegen) heeft blizzard al gemeld dat zolang je een billings adress heb in amerika je gewoon kan spelen dus is het wel zeker dat er GEEN IP check is
Iseci
Prijzen van copper bars e.d fluctueren (lees inflatie
) enorm en nemen alleen maar toe. In de EU beta brengen 20 copper bars al snel 70 tot 80 copper op. Om maar niet te spreken van light leather wat zo meer als 1g de stack opleverd 
Ik hoor trouwens enorm veel klachten over lag
Denk dat het in de retail wel enorm mee zal vallen hoor. Al zie ik de EU beta is het zalig iig. Zeer stabiele servers en nooit laggy.
Ik hoor trouwens enorm veel klachten over lag

[ Voor 30% gewijzigd door Roet op 13-11-2004 22:45 ]
Ik heb op mijn EU char Alchemy/Herbalism als tradeskills en alhoewel je daar erg leuke potions mee kan maken brengt het niet echt geld op.
Ik heb wel gezien dat andere tradeskills voor sommige dingen weer afhankelijk zijn van Alchemy. Sommige items die gecraft worden door Tailors, Leatherworkers en Blacksmiths hebben oils nodig die je alleen kan maken wanneer je Alchemy hebt. Maar of daar nou het grote geld mee te verdienen is, het blijft wel interessant door de lijst potions die je kan maken. En ook recipes om Copper Bars in Gold Bars te veranderen zag ik al in het AH voorbij komen.
En mijn US OB char heeft Tailoring/Enchanting. Tailoring is erg handig (al vrij snel je eigen bags maken) maar Enchanting is verdomde moeilijk om te leren. Iemand hier daar uberhaupt mee bezig? Als ik het goed begrijp moet je juist de drops die geld opbrengen (de named drops met + bonus) disenchanten om dan vervolgens weer andere items te kunnen Enchanten. Tot en met level 15 zie je die items al amper.
Lijkt me een erg moeilijke skill om te levelen zeker omdat juist je named drops voor aardig wat geld zorgen en die zou je dan op moeten geven. Maar ja, als niemand er aan begint is het een rare skill waar je dan wel weer flink geld voor kan vragen uiteindelijk.
De lag op de US servers wordt niet veroorzaakt doordat het druk is maar heeft met looten te maken. Zodra je een item loot wat je al in je inventory hebt zitten dan gebeurt er gewoon een minuut lang niks, je blijft maar op de grond zitten. Vandaar ook de grote lijst met servers die nu down zijn voor onderhoud. Denk dat ze hard bezig zijn om die te fixen.
Ik heb wel gezien dat andere tradeskills voor sommige dingen weer afhankelijk zijn van Alchemy. Sommige items die gecraft worden door Tailors, Leatherworkers en Blacksmiths hebben oils nodig die je alleen kan maken wanneer je Alchemy hebt. Maar of daar nou het grote geld mee te verdienen is, het blijft wel interessant door de lijst potions die je kan maken. En ook recipes om Copper Bars in Gold Bars te veranderen zag ik al in het AH voorbij komen.
En mijn US OB char heeft Tailoring/Enchanting. Tailoring is erg handig (al vrij snel je eigen bags maken) maar Enchanting is verdomde moeilijk om te leren. Iemand hier daar uberhaupt mee bezig? Als ik het goed begrijp moet je juist de drops die geld opbrengen (de named drops met + bonus) disenchanten om dan vervolgens weer andere items te kunnen Enchanten. Tot en met level 15 zie je die items al amper.
Lijkt me een erg moeilijke skill om te levelen zeker omdat juist je named drops voor aardig wat geld zorgen en die zou je dan op moeten geven. Maar ja, als niemand er aan begint is het een rare skill waar je dan wel weer flink geld voor kan vragen uiteindelijk.
De lag op de US servers wordt niet veroorzaakt doordat het druk is maar heeft met looten te maken. Zodra je een item loot wat je al in je inventory hebt zitten dan gebeurt er gewoon een minuut lang niks, je blijft maar op de grond zitten. Vandaar ook de grote lijst met servers die nu down zijn voor onderhoud. Denk dat ze hard bezig zijn om die te fixen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ace op 13-11-2004 22:55 ]
ja die loot lag is annoying
iemand zei dat het te maken heeft met de loot database endat het met zoveel spelers het niet soepel gaat met het opslaan van al die info
hoop dat ze het snel fixen overdag wanneer de U.S ligt te maffen heb ik er geen last van maar zodra ze daar wakker worden en gaan spelen dan is het knudde
iemand zei dat het te maken heeft met de loot database endat het met zoveel spelers het niet soepel gaat met het opslaan van al die info
hoop dat ze het snel fixen overdag wanneer de U.S ligt te maffen heb ik er geen last van maar zodra ze daar wakker worden en gaan spelen dan is het knudde
Iseci
Ja dit heb ik inderdaad ook gehoord en ik ervaar hetzelfde; 's ochtends hier dus midden in de nacht daar isset prima spelen maar soms is het echt niet te doen... Ben ook al paar keer dood gegaan door die lagtntkiller schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:00:
ja die loot lag is annoying

Even een groepsfoto aangezien de server crasht volgens mij:

[ Voor 22% gewijzigd door RedruM op 13-11-2004 23:25 ]
Verwijderd
ja volgens mij is die er ook af echt alles liep vast die lunaclaw bleef me attack terwijl ik in een andere stad zat! al me spreuken liepen vast dat zag er wel gaaf uit teleport al die lichtjes bleven bij me .
Weet iemand of een warlock ook in andere weapons kan trainen dan daggers.
Ik had de staff trainer dax'tus gezocht in Ogrimmar en die zou volgens wat sites in de valley of spirits moeten zitten, maar daar is die niet te vinden.
Dus kan een warlock staffs gebruiken en zo ja, waar zit je die trainer.
Ik had de staff trainer dax'tus gezocht in Ogrimmar en die zou volgens wat sites in de valley of spirits moeten zitten, maar daar is die niet te vinden.
Verwijderd
ik weet niet sorry ik was ook een warlock maar ben nu een nightelf druid
en ik zou daarmaa ook het liefst een zwaard willen dragen maar weet ook nie of dat kan? kan dat?
en ik zou daarmaa ook het liefst een zwaard willen dragen maar weet ook nie of dat kan? kan dat?
Volgens mij kun je alleen staff trainen in Thunderbluff. Daar heb ik iig getrained ik vond in Ogrimmar niks.Tha_Freak schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:42:
Weet iemand of een warlock ook in andere weapons kan trainen dan daggers.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
ik ben warlock en ik heb staves getraind ja... maar ik ben Human dus ik heb de trainer in Stormwind City gebruikt...
je kan altijd in een (hoofd)stad vragen waar de weapons trainers zit trouwens...
edit:
ik ben trouwens op zoek naar een trainer om bow te leren voor human rogue (ik kan nu alleen maar crossbow trainen in stormwind city)
je kan altijd in een (hoofd)stad vragen waar de weapons trainers zit trouwens...
edit:
ik ben trouwens op zoek naar een trainer om bow te leren voor human rogue (ik kan nu alleen maar crossbow trainen in stormwind city)
[ Voor 27% gewijzigd door Viggen op 13-11-2004 23:51 ]
Verwijderd
echt raar de ene keer kan je wel de servers zien maar dan steeds disconnected hebben jullie dat ook?
ik hoop dat ik snel kan inloggen ben denk ik een stuk of 100 keer dood ofzo
dit is net nieuw
-
We are currently experiencing technical difficulties which are causing a number of servers to be unavailable. We are devoting all our resources to resolving these issues and hope to have a resolution soon. Unfortunately, we do not yet have an ETA for when these servers will return to normal service but updates will be posted in the Server Status forum as soon as we have more information.
This issue is also affecting our Game Masters’ ability to assist customers. As such, any requests for help currently in the petition queue cannot be answered, nor will players be able to submit additional requests for help until the issue is resolved. Thank you for bearing with us and we apologize for the inconvenience!
echt over de tijd zijn ze hier niet echt duidelijk maar als je naar ''all our resources''
kijkt duurt het denk ik nog wel even.
ik hoop dat ik snel kan inloggen ben denk ik een stuk of 100 keer dood ofzo
dit is net nieuw
-
We are currently experiencing technical difficulties which are causing a number of servers to be unavailable. We are devoting all our resources to resolving these issues and hope to have a resolution soon. Unfortunately, we do not yet have an ETA for when these servers will return to normal service but updates will be posted in the Server Status forum as soon as we have more information.
This issue is also affecting our Game Masters’ ability to assist customers. As such, any requests for help currently in the petition queue cannot be answered, nor will players be able to submit additional requests for help until the issue is resolved. Thank you for bearing with us and we apologize for the inconvenience!
echt over de tijd zijn ze hier niet echt duidelijk maar als je naar ''all our resources''
kijkt duurt het denk ik nog wel even.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 00:13 ]
Doh alweer een server-restart!
Ik geef het op voor vanavond, en ga nog wel ff triben
Ik geef het op voor vanavond, en ga nog wel ff triben
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Gewoon in de auction..20 copper bars voor 20-25 silver?
Aan wie verkoop je dat in godsnaam?
Edit: Iemand was me voor![]()
Die dingen gaan echt voor harde prijzen.
Heb nu 5.5 gold op lvl 17...
ik voel me rijk in WoW. kan alles upgraden zonder aan geld te denken..
Dat troll camp zit bovenaan op een berg niet daar bij die cave met die trolls erin. Op 1 van de bergen is er een weg omhoog en daar vind je ze. In mandjes of van de trolls zelf (mandjes is sneller)Gman schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:15:
Iemand?
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Ik vind het best irritant, ik wete neit welke ik moet kiezen (class), heb een lvl 18 Night elf Hunter, lvl 8 Undead Mage, lvl 7 Tauren Shaman, lvl 9 Warrior Mage en ik wil steeds andere, want dan word die aneder ff saai of zit ik klem

Tis echt nix nu....
Overigens heb ik min of meer met mijn level 9 rogue night elf enchanting gekozen, en daarnaast moet ik nog een tweede profession hebben. Is dit handig en moet ik bijvoorbeeld nu nog herbalism nemen of kan ik beter mining nemen ofzo? Bij enchanting 'hoort' toch een tweede profession?
Overigens heb ik min of meer met mijn level 9 rogue night elf enchanting gekozen, en daarnaast moet ik nog een tweede profession hebben. Is dit handig en moet ik bijvoorbeeld nu nog herbalism nemen of kan ik beter mining nemen ofzo? Bij enchanting 'hoort' toch een tweede profession?
Agree to disagree... | Sort that one out!
Mja, zijn verdeeld in een paar types: harvesten en verwerken. Net zoals Herbalism (harvesten) en Alchemy (verwerken). Je moet kijken wat je nodig hebt voor Enchanting, en kan kijken of je dat kan harvesten met een andere profession.Adagio schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:04:
Tis echt nix nu....
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Ik moet je eerlijk zeggen, met 4 month gamecards en de US versie hou ik t wel uit tot Feb wanneer de EU releasenVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:02:
[...]
Tja en wat doe je als die cards op zijn? met je cc betalen?
Maar wil idd ook wel zekerheid
Ik ben nu een level 20 Tauren Shaman, heb 1 gold en nog wat geld
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 02:31 ]
Ik heb best lol met engineering en mining, ik maak m'n eigen ammo en geweren.
Die koperstaven zag ik gister massaal voor bodemprijzen liggen bij de auction maar nu totaal niet meer, en door de post hierboven heb ik er ook maar wat aangeboden.
Volgens mij ben ik echt zowat de enige die op Test1 (Dwarf - "Essegeo") speel.
Ik kon in het begin echt niks kiezen qua naam wat ik wilde en die werkt altijd
Oh ja en ik ga echt op het forum klagen dat die kompas anders moet, ook ik loop steeeeeds verkeerd.
Trouwens ik denk dat dit een bug is want ik kan het anders niet verklaren:
Op m'n minimap zie ik regelmatig plekken met koper maar als ik er dan heen loop is het niet zichtbaar, vaak zit het dan op een hoge plek maar regelmatig is het er echt niet.
Moet dit ook maar eens gaan posten als dat nog niet gedaan is, ik heb al wel hulp ingeroepen van een GM maar nog niks gehoord.
Die koperstaven zag ik gister massaal voor bodemprijzen liggen bij de auction maar nu totaal niet meer, en door de post hierboven heb ik er ook maar wat aangeboden.
Volgens mij ben ik echt zowat de enige die op Test1 (Dwarf - "Essegeo") speel.
Ik kon in het begin echt niks kiezen qua naam wat ik wilde en die werkt altijd
Oh ja en ik ga echt op het forum klagen dat die kompas anders moet, ook ik loop steeeeeds verkeerd.
Trouwens ik denk dat dit een bug is want ik kan het anders niet verklaren:
Op m'n minimap zie ik regelmatig plekken met koper maar als ik er dan heen loop is het niet zichtbaar, vaak zit het dan op een hoge plek maar regelmatig is het er echt niet.
Moet dit ook maar eens gaan posten als dat nog niet gedaan is, ik heb al wel hulp ingeroepen van een GM maar nog niks gehoord.
Komen ze bij de European Release ook nog met European servers want anders ga ik me doodergeren aan de lag, nu vink et allemaal prima want et is gratis, ik ben ckr van plan om deze game te gaan spelen, mits ze dan European servers aanschaffen. En wat zijn ze nu toch weer aant moeken met die servers? Heb al een eeuwigheid "retrieving my characters list" voor me?
[ Voor 6% gewijzigd door Soetje op 14-11-2004 02:55 ]
De oorzaak van de lag ligt afaik niet bij de verbinding, maar bij de servers zelf. Er is practisch geen lag, totdat je een item oppakt dat je nog niet in je inventory hebt. Daarnaast denk ik dat er nu een stuk meer mensen spelen dan wanneer het spel eenmaal retail is. Een hoop mensen hebben geen zin om ervoor te betalen en zoeken een private server op, of stoppen met spelen.
There is no magic.
jezus ben je al lvl 40?Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 04:00:
w00t ik heb een mount
black nightsaber
ik wou net de dungeons in maar server is down
naja slaaptijd.. laterz
Ik vind in groepen spelen toch nog steeds moeilijk. Met een stel bekenden ging dat stukken makkelijker. Alleen hier heb je weer belachelijk veel servers.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 04:14:
mja vandaag 40 geworden
gewoon alleen quests doen meer niet, maar wel in een groep
Verder vind ik het een erg mooi spel. Ontzettend veel mogelijkheden. Alleen jammer dat de characters zo basic zijn ik ben er iig snel op uitgekeken.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Voor enchanting heb je geen gathering skill nodig, je haalt je benodigdheden daarvoor uit drop items die je disenchant. Een goeie skill om bij Enchanting te nemen is Tailoring aangezien je daar ook geen gathering skill voor nodig hebt. Je gebruik voor Tailoring cloth en dat droppen humaniods.Adagio schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:04:
Tis echt nix nu....
Twee seconden zoeken of lezen en je had geweten dat er een compleet europees Blizzard team klaar gestoomd wordt inclusief servers in het Engels, Duits en Frans.Soetje schreef op zondag 14 november 2004 @ 02:53:
Komen ze bij de European Release ook nog met European servers want anders ga ik me doodergeren aan de lag, nu vink et allemaal prima want et is gratis, ik ben ckr van plan om deze game te gaan spelen, mits ze dan European servers aanschaffen. En wat zijn ze nu toch weer aant moeken met die servers? Heb al een eeuwigheid "retrieving my characters list" voor me?
En twee seconden verder lezen had je dan ook nog geleerd dat de huidige lag niks te maken heeft met drukte of afstand tot de servers maar aan het looten waar iets gigantisch mee fout gaat.
Verwijderd
Ik ben net een druid op server 14 begonnen, zijn daar meer mensen? Zoja? Mijn naam is JeBo(lvl 5 druid) of DeathCreator (lvl 15 hunter)(night elf), plz msg om the groupen!
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 08:14 ]
Verwijderd
ik heb daar een dark elf langooge ofzo lvl 6 hunter,ik zal je wel eens pme ingame.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 08:09:
Ik ben net een druid op server 14 begonnen, zijn daar meer mensen? Zoja? Mijn naam is JeBo(lvl 5 druid) of DeathCreator (lvl 15 hunter)(night elf), plz msg om the groupen!
Verwijderd
ik zit nu ingame dusVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:06:
[...]
ik heb daar een dark elf langooge ofzo lvl 6 hunter,ik zal je wel eens pme ingame.
Hmmz zo te zien zijn de servers weer up
tenminste inloggen gaat nu ziek snel en me ping is steeds beter. in Goldshire mooi 100-150, maare oke ik zie dat er wat veranderingen zijn gemaakt in het menu ? je item menu het heeft er nooit zo uitgezien iig. hier een screenie

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Verwijderd
Ik stond al op het punt mn US open beta account aan te biedden hier op het forum, maar heb gistermiddag WoW nog een laatste kans gegeven. Het begon al lekker toen ik zag dat heel Test Server 15, plus mn character (rogue) weg waren, maar ik besloot een nieuwe te maken.
Begon als een Night Elf Hunter op Server 14 PVP, en het spel heeft me eindelijk te pakken
. Ben inmiddels Level 8 en ben druk bezig met skinning en leatherworking. Ik vind zelf hunter 10x beter spelen dan zo'n rogue, je begint iig meteen met een quiver, boog en een mes, exactly my style
Begon als een Night Elf Hunter op Server 14 PVP, en het spel heeft me eindelijk te pakken
is PvP leuk op wow?
met daoc werd je constant geganked.
met een volle groupje RL vrienden en voiceprogram moet het wel kicken wezen
met daoc werd je constant geganked.
met een volle groupje RL vrienden en voiceprogram moet het wel kicken wezen
Item menu?? Dat zijn je talent points, dat is bij mij toch echt wat anders 
Die krijg je voor het eerst op lvl 10
Die krijg je voor het eerst op lvl 10
[ Voor 23% gewijzigd door Muppet op 14-11-2004 13:14 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Dark elfVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:06:
[...]
ik heb daar een dark elf langooge ofzo lvl 6 hunter,ik zal je wel eens pme ingame.
Welk spel speel jij?
K'moet trouwens zeggen dat ze de hunter class goed verbeterd hebben sinds de vorige strestest. Ik krijg alleen geen hoogte van het systeem van quests sharen. Vaak krijg ik de melding dat blabla "not eligble" is voor een quest.
Misschien komt dat omdat sommige quests voorbehouden zijn aan bepaalde rassen/classes? Of omdat ze om quest nr 2 te doen, eerst quest nr 1 moeten volbrengen? Het zou me logisch lijken als ze daarom bepaalde quests niet kunnen doen.nemo55 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:33:
[...]
Ik krijg alleen geen hoogte van het systeem van quests sharen. Vaak krijg ik de melding dat blabla "not eligble" is voor een quest.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Zojuist aan een kleine Raid meegedaan op Test28. Teamwerk blijkt toch wel erg belangrijk hierbij. Het ging namelijk goed totdat we een groep van the Horde tegenkwamen en uit elkaar gedreven werden
Verwijderd
hey dan akn ej mooi met mij en bloodcathcer meedoenVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:55:
Ik stond al op het punt mn US open beta account aan te biedden hier op het forum, maar heb gistermiddag WoW nog een laatste kans gegeven. Het begon al lekker toen ik zag dat heel Test Server 15, plus mn character (rogue) weg waren, maar ik besloot een nieuwe te maken.
Begon als een Night Elf Hunter op Server 14 PVP, en het spel heeft me eindelijk te pakken. Ben inmiddels Level 8 en ben druk bezig met skinning en leatherworking. Ik vind zelf hunter 10x beter spelen dan zo'n rogue, je begint iig meteen met een quiver, boog en een mes, exactly my style
Followup Quests kan je niet sharen (dus jij hebt deel 1 al gedaan, dan kan je deel 2 niet sharen) En zelfs quests waar je even een stukje verder moet lopen naar een volgende NPC ook niet. Evenals class quests maar dat is logisch.nemo55 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:33:
[...]
K'moet trouwens zeggen dat ze de hunter class goed verbeterd hebben sinds de vorige strestest. Ik krijg alleen geen hoogte van het systeem van quests sharen. Vaak krijg ik de melding dat blabla "not eligble" is voor een quest.
Dus alleen quests die je begonnen bent bij een NPC kan je sharen vanaf deel 1.
Niet te vergeten dat je ook geen quests kan sharen die vereisen dat je x aantal objecten verzamelt...
Deze plek is te koop.
Net even het auction systeem bekeken, maar werkt erg lekker zeg. Lijkt me een super manier om items te kopen en verkopen. Copper bars zag ik trouwens per 20 voor zo'n 8-15 s gaan. Wel kwam ik er achter dat ik vroeg in de game nogal opgelicht was. Had een swiftness potion recipe verkocht voor 30 s, toen was dat voor mij erg veel (nu nog best wel) dus gelijk verkocht, had ook geen idee hoe ik achter de markt waarde kon komen. Nu zag ik hem staan bij de auctions voor 1g en 3g byout
. Achja, weet nu tenminste waar ik rare items kwa waarde kan checken voordat ik ze verkoop
.
Swiftness Potions Recipe voor 1g? Welke server is dat, daar kan ik rijk worden danDeepSeven schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:43:
Net even het auction systeem bekeken, maar werkt erg lekker zeg. Lijkt me een super manier om items te kopen en verkopen. Copper bars zag ik trouwens per 20 voor zo'n 8-15 s gaan. Wel kwam ik er achter dat ik vroeg in de game nogal opgelicht was. Had een swiftness potion recipe verkocht voor 30 s, toen was dat voor mij erg veel (nu nog best wel) dus gelijk verkocht, had ook geen idee hoe ik achter de markt waarde kon komen. Nu zag ik hem staan bij de auctions voor 1g en 3g byout. Achja, weet nu tenminste waar ik rare items kwa waarde kan checken voordat ik ze verkoop
.
Ik vind het nog wel lastig om de waarde van een item te bepalen zonder Thottbot.com er bij te halen. Het is niet zo dat gewoon de prijs die een shop ervoor betaald kan verdubbelen. Sommige items krijg je bijvoorbeeld 25s voor in een shop maar gooi je ze in een auction dan is de start prijs 60-70s of meer. Ik geef als buyout altijd maar het dubbele op van de startprijs.
En buyout prijs zou verplicht moeten worden, niks irritanters dan een auction zonder buyout voor een item wat je echt net nodig hebt.
Was op server 2
. Ik zag er met dezelfde prijzen staan, maar dat kunnen natuurlijk ook 2 over ijverige newbies zijn
.
Hoe doe je dat via thottbot.com dan? Ik snap dat je het van een zwaard wel kunt afleiden, maar hoe kun je via thottbot weten of een recipe veel waard is of niet?
Ik zelf zet de buyout ook altijd op het dubbele. En idd, dat zou een verplichte moeten zijn, als je iets erg graag wilt zou je het meteen moeten kunnen kopen zonder er 8 uur op te w8ten.
Hoe doe je dat via thottbot.com dan? Ik snap dat je het van een zwaard wel kunt afleiden, maar hoe kun je via thottbot weten of een recipe veel waard is of niet?
Ik zelf zet de buyout ook altijd op het dubbele. En idd, dat zou een verplichte moeten zijn, als je iets erg graag wilt zou je het meteen moeten kunnen kopen zonder er 8 uur op te w8ten.
Heb nog een vraagje, weet dat hij al een keer eerder gesteld is maar kon hem niet vinden dus stel hem nog een keer.
Waar kan ik als nightelf zijnde naartoe voor een auction house? Heb namelijk een best geil schild die ik wel wil verkopen (kan m ff niet vinden op thottbot omdat ik de naam niet precies weet, maar heeft iig meer dan 230 armor).
Waar kan ik als nightelf zijnde naartoe voor een auction house? Heb namelijk een best geil schild die ik wel wil verkopen (kan m ff niet vinden op thottbot omdat ik de naam niet precies weet, maar heeft iig meer dan 230 armor).
Schilden hebben sinds de laatste patch bijna dubbele aan armor en zo uniek is een schild niet meer kwa armor. Er is maar 1 auctionhouse per faction. Die van NE/Human/Gnome/Dwarf staat in Ironforge.
Oke bedanktRoet schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:16:
Schilden hebben sinds de laatste patch bijna dubbele aan armor en zo uniek is een schild niet meer kwa armor. Er is maar 1 auctionhouse per faction. Die van NE/Human/Gnome/Dwarf staat in Ironforge.
Ps. ze hebben nu voor het eerst een max aantal per realm ingesteld volgensmij... ik krijg nmlk een wachtrij nu

Verwijderd
Het lijkt er op dat dit het antwoord is op de lag. Een beetje jammer is het wel, want het betekent dat ze problemen niet kunnen vinden of oplossen.sOidivUs schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:03:
[...]
Oke bedanktEn dat wist ik niet
Maargoed ga miss wel naar ironforge toe
Ps. ze hebben nu voor het eerst een max aantal per realm ingesteld volgensmij... ik krijg nmlk een wachtrij nu
heey der is nu een Queue bij het connecten.. minder lag nu denk ik.
Verwijderd
Ik heb net nog even op server 40 gespeeld, maar de lag was er nog wel hor.. Weliswaar een stuk minder, dan ik heb gehad op dit moment van de dag... Maar vervelend genoeg
Wat is dat thottbot.com eigenlijk? De database stats van WoW EU beta?
Is er ook een US open beta versie? Dat lijkt me best handig
Dit dus.
Verwijderd
Ok dit zijn vragen die je met google alleen al had kunnen beantwoorden.FunkyTrip schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:36:
Wat is dat thottbot.com eigenlijk? De database stats van WoW EU beta?
Of je had even de startpost gelezen

Mja de cap is omlaag gegooit met t gevolg dat ik na een leuke disconnect een uur in de w8rij kan...sOidivUs schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:03:ze hebben nu voor het eerst een max aantal per realm ingesteld volgensmij... ik krijg nmlk een wachtrij nu
67890
gaat ook leuk nu..
ik heb een griffon gepakt om snel terug te komen in ironforge, als ik er bijna ben quit WoW met een crittical error en nu gebeurt hetzelfde elke keer als ik inlog...
ik heb een griffon gepakt om snel terug te komen in ironforge, als ik er bijna ben quit WoW met een crittical error en nu gebeurt hetzelfde elke keer als ik inlog...
K vonnet nog wel meevallen, waren in t begin 70 voor me en 3 minuten later zat ik bij mn character listx1dje schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:46:
[...]
Mja de cap is omlaag gegooit met t gevolg dat ik na een leuke disconnect een uur in de w8rij kan...
Vind trouwens niet dat de lag er minder door geworden is
[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 14-11-2004 21:03 ]
Realm is Full
Position in queue: 173
Estimated time: 71 mins
leuk zo'n nieuwe fix...volgens WoW forums is dit tijdelijk totdat ze de servers / verbindingen getuned hebben....bleh nu kan ik niet spelen!
leuk zo'n nieuwe fix...volgens WoW forums is dit tijdelijk totdat ze de servers / verbindingen getuned hebben....bleh nu kan ik niet spelen!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Alles beter dan dat ze realsm helemaal niet bereikbaar zijn. Btw ik heb bij Wow heel erg last van een swappende / druk bezig zijn de harde schijf waardoor het spel erg langzaam wordt ( laptopschijfje ) . Van echte lag heb ik nooit last. Soms een enkele keer dat het looten met een merchant oid langzaam gaat maar nooit echt horten en stoten zoals bij lag hoort..RealCato schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:22:
Realm is Full
Jullie moeten niet zeuren, op Test 4 sta je nu de gehele dag in de wachtrij en met op de drukkere momenten meer dan 1000 mensen voor je. Ik log dus nu 's ochtends vroeg in en log gewoon niet meer uit, want anders kom je Test 4 haast niet meer binnen. Verder kan je ook gewoon zodra je je pc aanzet WoW opstarten en dan eerst wat anders gaan doen hoor.
Verwijderd
Ik ben nu met een quest bezig waar ik niet echt uitkom. Gaat over een console key die ik nodig heb voor een machiene in een tinker kamp ten noorden van crossroads. Ik heb al kweet niet hoelang lopen zoeken maar kan hem echt niet vinden...
Iemand hier die ervaring heeft met die quest en me kan vertellen waar die key ligt?
Iemand hier die ervaring heeft met die quest en me kan vertellen waar die key ligt?
Zit nu in westfalls,geweldig gebied! (12+) Zit vol met allemaal quests enzo,vermaak me daar prima.Er ben nu bij mobs die wool droppen,kan ik eindelijk weer aan mijn trailoring werken(is level 92 nu)
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Phew, de inventory lag is wel heel erg nu op Test 2. Ettelijke minuten op zijn minst. En ik moet natuurlijk net een verzamel X items quest doen... bleh!
Eindelijk level 10 geworden... nu moet er toch een wereld voor me open gaan
Dit dus.
Verwijderd
probleem:
ben nu lvl 10 maar mn pet is dood,moet ik die revive skill kope ergens want ik heb hem nie,en if so,waar.
ben nu lvl 10 maar mn pet is dood,moet ik die revive skill kope ergens want ik heb hem nie,en if so,waar.
Ik zit ook op 2FunkyTrip schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:43:
Phew, de inventory lag is wel heel erg nu op Test 2. Ettelijke minuten op zijn minst. En ik moet natuurlijk net een verzamel X items quest doen... bleh!
Bij lvl 10 gaat er idd een wereld voor je open, opeens veel nieuwe en leuke skills en talents, al vindt ik die niet erg spannend. Wel moeilijk te bepalen welke je moet kiezen.
Ik zit nu ook in westfall, idd erg leuk gebied
En ja hoor....inventory lag heeft me gekillt. Dan blijft een onzichtbaar monster tegen je aanhakken net zo lang tot je dood bent en je kunt niets terug doen. Wegrennen helpt niet. Enige wat je kan doen is de plek van je dood te bepalen door daar naar toe te rennen.
Vandaar dat je de laatste tijd veel lijken op de weg ziet liggen. Allemaal mensen die wegrenden en op de weg stonden op het moment dat de lag spike ophield. De dood haalde hen letterlijk in
Vandaar dat je de laatste tijd veel lijken op de weg ziet liggen. Allemaal mensen die wegrenden en op de weg stonden op het moment dat de lag spike ophield. De dood haalde hen letterlijk in
Dit dus.
Verwijderd
Klinkt als of je met de samophlage quest bezig bent.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:29:
Ik ben nu met een quest bezig waar ik niet echt uitkom. Gaat over een console key die ik nodig heb voor een machiene in een tinker kamp ten noorden van crossroads. Ik heb al kweet niet hoelang lopen zoeken maar kan hem echt niet vinden...
De mob die de sleutel heeft spawned in het huis naast de machine.
Verwijderd
Klopt ja kon even niet op de naam komen. Thx ga het strax ff proberen als server weer up is.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:04:
[...]
Klinkt als of je met de samophlage quest bezig bent.
De mob die de sleutel heeft spawned in het huis naast de machine.
Mja, dit heb ik ookWebgnome schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:34:
[...]
Btw ik heb bij Wow heel erg last van een swappende / druk bezig zijn de harde schijf waardoor het spel erg langzaam wordt ( laptopschijfje ) . Van echte lag heb ik nooit last. Soms een enkele keer dat het looten met een merchant oid langzaam gaat maar nooit echt horten en stoten zoals bij lag hoort..
Heel erg vreemd, maar had het vooral net (liep het hele spel klote, bij iedereen...)
Verwijderd
Weet iemand toevallig welke winkels in nederland aan die blizzard preorder actie gaan meedoen? Ik ben namelijk van plan om World of Warcraft te preoderden maar wil er wel zeker van zijn dat ik dan ook in de european open beta kan meedoen.
Ik heb al dimension plus gebeld, maar deze waren er nog niet zeker van.
Iemand meer informatie?
Iemand meer informatie?
Verwijderd
Ben ik ook zeer geinteresseerd in... die paar maanden zonder wow hou ik nie nu niet meer volVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:25:
Weet iemand toevallig welke winkels in nederland aan die blizzard preorder actie gaan meedoen? Ik ben namelijk van plan om World of Warcraft te preoderden maar wil er wel zeker van zijn dat ik dan ook in de european open beta kan meedoen.
Iemand meer informatie?
Update: ben nu level 24, heb een mooie blauwe crescent staff en heb net het eerste gedeelte van shadowfang keep gedaan wat erg lachen was.
Wat ik me afvraag is.
Hoe kan ik sterke armour krijgen voor mijn warlock? (undead)
Kun je daar in trainen oid, want ik kan nu alleen nog maar cloth dragen.
Hoe kan ik sterke armour krijgen voor mijn warlock? (undead)
Kun je daar in trainen oid, want ik kan nu alleen nog maar cloth dragen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Cloth is toch ook voldoende? Als warlock en mage gaat het om de stats niet om de hoeveelheid armor. Als je het goed doet word je amper geraakt. Mijn (bijna) lvl 34 Mage heeft 700 armor of zo. Veel daarvan komt nog door mijn agility bonus.
Ik ben een level 6 human mage, maar wanneer kan ik eens wat sterke armor gebruiken? Dat schiet niet op. Kan al die meuk wel weer verkopen, dus de financiële situatie wordt steeds rooskleuriger 
Ik heb ook twee quest waar ik niet uitkom bij de Abbey. Ik moet de bell tower in, maar ik kan de ingang niet vinden. En ik moet Padfoot de bandietenbaas killen, maar die kan ik niet vinden...
Tot slot heb ik een briefje naar de mage trainer gebracht zonder te lezen wat erin staat... hij vond het in elk geval erg leuk
Wat stond erin?
Ik heb ook twee quest waar ik niet uitkom bij de Abbey. Ik moet de bell tower in, maar ik kan de ingang niet vinden. En ik moet Padfoot de bandietenbaas killen, maar die kan ik niet vinden...
Tot slot heb ik een briefje naar de mage trainer gebracht zonder te lezen wat erin staat... hij vond het in elk geval erg leuk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Hey bloodcatcher (DeathCreator hier), ik vertel wel ff als ik je in spel weer ziet okVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:50:
probleem:
Bell Tower is waar je begint. Staat zo'n Paladin in dat kerk ding. Gewoon doorlopen en trap naar boven nemen.Dr. Strangelove schreef op maandag 15 november 2004 @ 07:35:
Ik ben een level 6 human mage, maar wanneer kan ik eens wat sterke armor gebruiken? Dat schiet niet op. Kan al die meuk wel weer verkopen, dus de financiële situatie wordt steeds rooskleuriger
Tot slot heb ik een briefje naar de mage trainer gebracht zonder te lezen wat erin staat... hij vond het in elk geval erg leukWat stond erin?
Padfoot staat als je langs die kerk loopt. Voorbij dat veld met druiven of zo. Daar staat een huisje en daar staat die Padfoot ook volgens mij.
Ik heb nu een dwarve paladin lvl 9 (3/4) en ben maar eens ironforge in getrokken. Kwam ik daar toch een echte tram tegen . Erg humoristisch gemaakt.. een tramstation inwarcraft.. ik neem die tram.. kom ik in StormWind uit
.
Ben daar nu mijn skills wat verder aan het uitbreiden door wat human quests te doen. Dit spel is echt heel erg leuk / verslavend.
p.s. de tram zit in de buurt van TinkTown (ironforge)
Ben daar nu mijn skills wat verder aan het uitbreiden door wat human quests te doen. Dit spel is echt heel erg leuk / verslavend.
[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 15-11-2004 08:09 ]
Ik ben een level 21 gnome mage, maar door de nieuwe cap op spelers kwam ik niet meer in mijn fijne server 13
Toen een undead rogue gemaakt op 22, en dat speelt verschrikkelijk fijn. Niet meer langzaam opladende spreuken, maar gewoon backstab, andere aanval, eviscerate
Toen een undead rogue gemaakt op 22, en dat speelt verschrikkelijk fijn. Niet meer langzaam opladende spreuken, maar gewoon backstab, andere aanval, eviscerate
Damn, ben nu een orc warrior lvl 5 en heb een quest aangenomen waarin je een burning blade medallion moet vinden in "a cove to the north and the west' . Maar ik kan niks vinden
Iemand misschien een exacte locatei
loop verdorie al een uur in de rondte en niks gevonden
Loop naar links boven (gezien vanuit de ingang van het begin huisje) eerst kom je die zwijnen tegen, dan schorpioenen en daarna van die kleine springende (dacht ik) ventjes. Bij die ventjes is de ingang van de grot. Je moet dan op zoek naar een tovenaar en daar even mee knokken. (Ik dacht dat je een hele tijd links rechts moet aanhouden).Notna schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:14:
Damn, ben nu een orc warrior lvl 5 en heb een quest aangenomen waarin je een burning blade medallion moet vinden in "a cove to the north and the west' . Maar ik kan niks vindenIemand misschien een exacte locatei
![]()
loop verdorie al een uur in de rondte en niks gevonden
Er is ook een quest in de zelfde regio waar je een bijl oid moet zoeken, dat is in de zelfde grot.
Nothing to see here
Wat een gaaf spel is het toch! Blizz heeft zijn werk goed gedaan! Voor hun is dit ook een nieuw concept en je kunt kinderziektes nooit voorkomen.
Wat trouwens wel leuk is van die wachtrijen is dat er bij mij ook stond dat ik nog 20 minuten ofzo most wachten en een minuut later zat ik in mijn char selection screen. Dus gewoon even afwachten!
Heb ondertussen mijn favo char gevonden: Dwarf warrior!
Niet omdat hij zo sterk is, want dat issie niet, maar wel omdat het gewoon lekker speelt. Daarbij komt dat ik niet zo van minions hou en ik sta graag 'toe to toe' met een met een vijand
!
Wat trouwens wel leuk is van die wachtrijen is dat er bij mij ook stond dat ik nog 20 minuten ofzo most wachten en een minuut later zat ik in mijn char selection screen. Dus gewoon even afwachten!
Heb ondertussen mijn favo char gevonden: Dwarf warrior!
Niet omdat hij zo sterk is, want dat issie niet, maar wel omdat het gewoon lekker speelt. Daarbij komt dat ik niet zo van minions hou en ik sta graag 'toe to toe' met een met een vijand
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Zo zuur, ben daar nu twee keer geweest voor een andere quest, en daar zeiden ze gewoon dat het in die cave was. Die was ook zo te vinden. Gekke is alleen dat die cave naar het noord oosten zit ipv noor westits_me schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:19:
[...]
Loop naar links boven (gezien vanuit de ingang van het begin huisje) eerst kom je die zwijnen tegen, dan schorpioenen en daarna van die kleine springende (dacht ik) ventjes. Bij die ventjes is de ingang van de grot. Je moet dan op zoek naar een tovenaar en daar even mee knokken. (Ik dacht dat je een hele tijd links rechts moet aanhouden).
Er is ook een quest in de zelfde regio waar je een bijl oid moet zoeken, dat is in de zelfde grot.
Maja ik ga ff kijken
Hmm, dat gevoel van disorientatie had ik ook bij die quest (maar dat kan ook aan mij liggen) ... maar t is echt in die zelfde caveNotna schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:26:
[...]
Zo zuur, ben daar nu twee keer geweest voor een andere quest, en daar zeiden ze gewoon dat het in die cave was. Die was ook zo te vinden. Gekke is alleen dat die cave naar het noord oosten zit ipv noor west
Maja ik ga ff kijken
Als je naar links gaat bij de eerste spitsing in die cave en dat het water naar beneden volgt kom je bij een groot meertje, rechts is dan een verhoging waaar je (nou ik dan) niet naar boven kan, daarboven op staat die wizard. Je moet dus naar rechts bij de ingang om bij m te komen. Maar als je niet weet wat je zoekt kan dit helpen
[ Voor 26% gewijzigd door itsme op 15-11-2004 09:35 ]
Nothing to see here
Oke few ik was al helemaal gek op dit spel maar nu.. tja.. kan niet eens meer normaal in een bus stappen zonder te denken wie ik als eerst ga buffen..
Gisteravond na een paar restarts op server 6 waarna inloggen errug traag ging ben ik aan de slag gegaan om niet meer te power levelen maar puur 1 karakter uit te bouwen met trades en skills.. ik ben voor de Tauren Shaman gegaan omdat ik daar al in een leuke en volle guild zat.. slechts 160 man..
Eerst meteen een inval door de laffe allience.. Ik met mijn lvl 14 shaman tegen 1 pally human lvl 16 en 1 priest dwarf lvl 20.. Natuurlijk liep ik als eerst de dwarf onder de voetjes.. Lastig te vinden want ze zijn zo groot als een paddestoel.. Hij was wel een beetje taai omdat de pally hem aan het buffen/healen was.. Gelukkig had ik zelf ook wat Potions bij me dus ik had de tijd.. Na ongeveer 5 minuten lang klooien had ik hem herkauwd en uitgespuugd.. Tja de pally wou er natuurlijk zo snel mogelijk vandoor dus maar ff een warstompje uitgedeeld.. Helaas kwamen er hulp troepen aan die binnen 30 seconden de pally met ze arrogante gewoontes plat walste.. FF corpse campen zodat ze het niet snel een tweede keer doen en na 3 keer slachten vond ik het wel genoeg en heb ze laten lopen met mijn mooie Chicken Taunt..
Op naar de quest waar ik het allemaal om vind gaan.. De instance!! Ik had daar 3 quests te doen.. Een leuk groepje opgezocht van trolls undead en Tauren.. 2 shamans, 1 Priest, 1 Mage en een Druid.. Geen warrior dus ik als Group leader met het laagste lvl had me aangeboden als tank te dienen.. Moet zeggen dat Shamans perfecte tanks zijn.. We hebben binnen 1 uur de hele Instance leeg gehaald + de baas die kwijlend gaaf was.. Na afloop voel je je echt de man.. Het was btw de Ragefire Chasm instance.. Waag het trouwens ook niet in je eentje de instance in te gaan.. Hij is errug lastig door wat leuke group attacks...
Tactiek wat wel duidelijk mag zijn.. 1tje pulled.. Daarna zorgt de Mage met polymorph dat we ze per 2 of per stuk kunnen slachten.. en ik natuurlijk vol gebuffed als tank met veel direct damage en instant casts.. Priest die lekker van afstandje staat te healen..
Gisteravond na een paar restarts op server 6 waarna inloggen errug traag ging ben ik aan de slag gegaan om niet meer te power levelen maar puur 1 karakter uit te bouwen met trades en skills.. ik ben voor de Tauren Shaman gegaan omdat ik daar al in een leuke en volle guild zat.. slechts 160 man..
Op naar de quest waar ik het allemaal om vind gaan.. De instance!! Ik had daar 3 quests te doen.. Een leuk groepje opgezocht van trolls undead en Tauren.. 2 shamans, 1 Priest, 1 Mage en een Druid.. Geen warrior dus ik als Group leader met het laagste lvl had me aangeboden als tank te dienen.. Moet zeggen dat Shamans perfecte tanks zijn.. We hebben binnen 1 uur de hele Instance leeg gehaald + de baas die kwijlend gaaf was.. Na afloop voel je je echt de man.. Het was btw de Ragefire Chasm instance.. Waag het trouwens ook niet in je eentje de instance in te gaan.. Hij is errug lastig door wat leuke group attacks...
Tactiek wat wel duidelijk mag zijn.. 1tje pulled.. Daarna zorgt de Mage met polymorph dat we ze per 2 of per stuk kunnen slachten.. en ik natuurlijk vol gebuffed als tank met veel direct damage en instant casts.. Priest die lekker van afstandje staat te healen..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ik hoorde al van die geluiden die op een trein leken, ga d'r zeker even kijken. Ben na 2 dagen spelen lvl 10 Dwarve warrior. Je blijft doorspelen super verslavend.Webgnome schreef op maandag 15 november 2004 @ 08:09:
Ik heb nu een dwarve paladin lvl 9 (3/4) en ben maar eens ironforge in getrokken. Kwam ik daar toch een echte tram tegen . Erg humoristisch gemaakt.. een tramstation inwarcraft.. ik neem die tram.. kom ik in StormWind uit.
Mijn ingame naam is "Peter"
[ Voor 3% gewijzigd door Janspj op 15-11-2004 10:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!