Welke voeding heb ik nodig? Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 13.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RonZuidema systeem: Ik weet bijna wel zeker dat die Aopen voeding op zijn max werkt de hele tijd, ze zijn wel aardig, maar een AMD64 wordt erg moeilijk voor die voedingen behalve de 400W (is dit jouw voeding: http://www.aopen.nl/products/power/FSP350-60PLN.htm)
Probeer:
- Andere sterkere voeding
- cd-rom en dvd in een andere systeem te doen
- Andere kabels
- Master/Slave van allebei verwisselen
- Allebei op aparte kanalen: 1 met een Harde schijf en andere apart en nog meer combinaties.
@Archimond: het kan best mijn voeding zijn keb zo geen zin om de boel open te halen maar tis zeker weten een Aopen van 350W. Ik heb al in de planning liggen om nieuwe voeding te halen, kzit te denken aan de powermod va OCZ 420. Verder heb ik verschillende cdrom spelers gehad en iedere keer als ik ze alle 2 tegelijk wilde gebruiken deed 1 het niet dus vandaar dacht ik dat het misschien de voeding kon zijn. Ook heb ik pas nieuw moederbord met nieuwe kabels en probleem blijft. Dat van master/slave nog niet gedaan maar keb dus mijn dvdbrander op master en mn cdrom op slave. En dat van kanalen ook nog nooit probeert, ik wist niet eens dat een cdrom samen met een hdd op 1 kanaal mocht... maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tijd voor deel 9, deze is vol :)

Zie Welke voeding heb ik nodig? Deel 9 dus :)

[ Voor 53% gewijzigd door Pollewob op 24-12-2004 13:31 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart aandachtig alvorens te posten!