Ik zal wel een voorbeeld vraag in de topicstart zetten, want schijnbaar weten mensen nog steeds niet hoe het werkt.
/me Zorg eens dat deze post voldoet aan de eisen die worden gesteld in de topicstart.Anoniem: 128629 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 00:08:
kheb een pcpowerandcooling 510 deluxe waar de belangrijkste stroomzuiper mijn vapochill XE is. Hierbovenop heb ik nog een radeon 9800pro, 2hdd's nog wat verlichting, amd cpu, corsair xms pro 1gig, en binnenkort een watercooling. Nu vroeg ik mij af of die watercooling erbovenop nog gaat lukken want ik wil een 80W peltier tss mijn wc en men graka.
Ook voor jou geldt de mededeling /me Zorg eens dat deze post voldoet aan de eisen die worden gesteld in de topicstart., want ten eerste post je je volledige systeem niet en ten tweede ontbreken de voltages.Bloederig schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:02:
Ello.
Ik heb sinds vrijdag een nieuw moederbord, een Asus P4P800-E Deluxe.
Ook heb ik een Zalman 7000B-AlCu er op gezet.
Mijn vorige rotzooi was een 80x80 fan op een MSI6701.
Nu is alleen mijn probleem dat zodra ik hardware versnelling van mijn videokaart inschakel ik alleen nog maar artefacts krijg.
Na wat geblader op GoT zag ik dat het misschien aan mijn voeding zou kunnen liggen, dat mijn kaart niet genoeg stroom meer krijgt (ATi Radeon 9800Pro btw).
Ik heb atm een 250W voeding, eerder al gevraagd, advies zo rond de 350W voor een nieuwe.
Mijn vraag of het werkelijk kan komen door mijn voeding?
Verdere specs:
- Asus P4P800-E Deluxe
- Pentium 4 2,6Ghz
- 512MB DDR
- ATi Radeon 9800 Pro
- Seagate Barracuda V 7200 120GB
- SB Live kaartje
- Verdere koelermeuk
Tia!