Hoewel ik over het algemeen per uur betaald wordt, zoveel tijd heb ik nou ook weer nietMaximus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:43:
Ja? ik zet mijn powerbook altijd uit voordat ik hem transporteer.
M.a.w., ik gebruik ook gewoon de sleep functie, en vervoer mijn Powerbook ook regelmatig als hij in sleep mode is (moeten ze bij mij niet proberen
Ik heb 'm destijds o.a. om die sleepfunctie gekocht. Hoewel hibernate onder XP met weinig geheugen waarschijnlijk ook rap kan zijn, als ik de sleep functie van mijn PB vergelijk met hibernate op mijn workstation (1GB RAM, XP) dan is sleep echt stukken sneller.
Wat betreft traag scrollen, dat merk ik ook wel, zeker in Safari, welke niet de snelste browser is (er zijn alternatieven, ik weet het). Moet je es een aantal grote topics op GoT openen, mag je wel effe geduld hebben. Maar ach, ik word toch per uur betaald

Tsjah, als je - zoals ik - vaak Windows computers (servers) beheert dan kun je uiteraard niet de standaard beheertools (adminpak.msi) van MS native draaien, hooguit in VPC maar dat vind ik overdreven. Maar goed, dat vind ik niet zo'n probleem. Remote Desktop gaat prima.Low-Fi schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:33:
zijn er bij de overstappers ook dingen die je aan bv windows xp echt beter vindt dan aan osx?
rare vraag maybe
Zo'n gekke vraag vind ik het overigens niet. Wees reëel in je keuze als je gaat overstappen. Beide besturingssystemen hebben goede en minder goede kanten. Geen van beide is heilig imo. Dus er zullen heus punten zijn waar de XP computer beter mee scoort dan een Apple. Ik vind het een beetje vreemd als je koste wat kost een Apple wilt hebben en dan met VPC gaat rommelen omdat je bijv. MS Access voor je opleiding moet draaien. Maar da's slechts mijn mening.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023