@ Sgt. Killer
Er al eens aan gedacht dat je pipes misschien toch fouten had, maar die op het eerste gezicht niet naar voren kwamen? Of heb je ze met dezelfde programma's?
@Komikernuindan
Ik denk dat ik al zie welke fout hier gemaakt wordt. Ten eerste: kijk je wel met NiBiTor 1.8? dan hoef je nl. niet naar een rijtje van voltages te kijken.
Dat er bij 3D een voltage staat wil dus NIET zeggen dattie dat ook werkelijk gebruikt, daar zorgt een andere regel voor in de BIOS die een nummertje heeft. DAT nummertje zoektie op in de tabel, ongeacht of het Throttle/3D of normal is. Dat hele gedoe met voltages is nog een restje van de FX serie. Waarom het nog in de 6800 serie biossen staat moet je maar aan nVidia vragen.
Check met RT, het VID grafiekje. Rechtsklik, Setup en dan het knoppie linksonderin: More. Zet interpretatie op: 1.1 + 0.1/0.3 volt loop. Dan zie je welk voltage hij werkelijk heeft genomen uit de lijst.
Iets wat kapot is zal wel kapot blijven en dit had je makkie zelf kunnen testen he

.
Hmm, hoe vaag, wat een rare aanbieding... 256MB 6600GT bestaat niet eens, voorlopig was er enkel de 128MB versie (6600 is er wel in 128/256 grr...256MB LE

), AGP versie...dacht het niet, maar misschien. En tis sowieso GDDR3, niet 1. En tis OP=OP

Met een kaart die net nieuw is

Of XFX heeft een foutje gemaakt, of die gasten van die shop weten het ff niet meer... ik denk zelf het laatste. In ieder geval heeft XFX het niet op de site (hoewel de retail 6800LE er ook niet staat).
Hmm, als je je LE niet kunt unlocken is die kaart eigenlijk een betere optie misschien (alsie bestaat!), biedt 2x zoveel RAM en een factory 'overclock'.
[
Voor 11% gewijzigd door
-Sir_Killalot- op 11-11-2004 20:34
]