Ehh ja, versie 1.6(a) kon geen voltages editen, 1.7 enigzins, maar niet helemaal ok. 1.8 tot nu toe prima.
Helaas nog geen mem-timings/voltages

noreaga schreef op 10 november 2004 @ 12:08:
Ik heb een NV5 getest met zowel die Arctic Silicone die erbij zat en Arctic Silver. Geen verschillen gezien tussen die twee.
Bij een stockkoeler met stockprut en stockkoeler met AS scheelde het wel een aantal graden.
Dacht ik eerst ook niet, maar die mening veranderde drastig na een paar dagen

. AS5 ruuules (kga mn NV5 er nooit meer afhalen

, zit te goed zo)
lancelot46 schreef op 10 november 2004 @ 12:32:
[...]
Die AS5 zit nu toch al zeker 2 weken op de core.... dus zal wel al ingewerkt zijn.
Dus bij een x temp. krijg je arties........ door de temp te verlagen zit je verder van de max. temp. grens. Door nu je klok te verhogen kom je dus weer dichter bij die max. temp.
Is inderdaad logisch......... maar vind het toch gek dat ik bij 72 graden geen arties had op 350mhz.... en op 66gr @365 wel. (met zelfde voltage 1,2V) (benadering gebasseert op alleen temperatuur).
Zal binnenkort ook een nv5 bestellen. Ben benieuwd of dit inderdaad resulteert in een hoger clock. (stiller is ie in ieder geval)
Ow ok, misschien dat de core 1.2 dan toch weer te weinig vind voor 365

Maar kijk eerst maar es als je die NV5 hebt, mijn overclockresultaten lag ik ook niet wakker van, maar dat bleek best mee te vallen. haal nu op 1.2 meer dan ik @ stock op 1.4 haalde

Trouwens nog eens terug komen op die gestorven graka's. Was net reviews aan het lezen van de nv5 en zag daar een plaatje van een 6800Ultra. Hierop zit nog een extra langwerpig koelblok bij dat voltage gebeuren!
Yup, GT ook. En ik dacht dat GTs op 1.3 draaiden...
Overigens, meestal als een component koeling begint te verlangen zetten ze er eerst een heatsinkje op (oude graka's bv.)...maarja hebben helaas nog geen zekerheid, irri eigenlijk die electronica

, je kan nooit echt zien wat er nou fout gaat, alleen maar testen..testen..testen...Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat die kaarten niet geheel juist geproduceerd waren en gewoon gedoemd te waren te sterven...
Maar misschien dat Goldie ons in de nabije toekomst wat kan vertellen

Anoniem: 127811 schreef op 10 november 2004 @ 13:10:
Ev!L H0meR schreef op woensdag 10 november 2004 12:28
is easy-com een goede zaak om die 6800LE te kopen?
www.easy-com.nl
Nee easy-com verkoopt alleen slechte 6800LE die worden rechtsstreeks vanaf de fabrikant naar de easy-com winkels gestuurd.
Als je wilt berekenen of een winkel goeie 6800LE's verkoopt moet je het adres van de winkel vermeningvuldigen met 3 keer de omtrek van de aarde rekening houdent met de stand van de zon en dat gedeeld door blauw.