Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij DMC kun je ze vrij goedkoop krijgen - met de gunstige stand van de euro.
zonder harddisk -> $149 (zelf dus een 2.5 inch laptop harddisk kopen)
40GB versie -> $229 + $50 = €233 (euro´s behoorlijk naar boven afgerond)
60GB versie -> $269 + $50 = €270
80GB versie -> $329 + $50 = €320
100GB -> $399

http://www.digmind.com/

Komt overigens wel een dikke verzendkosten-blubber-dinges overheen van $46.94. Ik hoorde dat zij het vaak verzenden als ´gift´ zodat je er geen invoerbelasting voor moet betalen. Ik ben daar niet zeker van, je kunt ze altijd mailen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik krijg toch het idee dat het apparaat steeds minder gangbaar wordt.. :P. Toen ik hem kocht 2,5 jaar geleden was het "gewoon een grote Ipod", maar tegenwoordig zijn die dingen (Ipod mini, Ipod shuffle, etc) zo klein geworden dat het nu vaak het citaat krijgt "mega mp3 speler uit de oertijd" :D. (zodra ik dan vertel dat er 20 GB in past zie je ze wel even denken.. ;)).
Wel jammer nu kan ik er niet meer zo mee showen .. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 07-10-2005 12:48 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:51

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik wil binnenkort er een grotere (60 of 80) gb harde schijf inzetten. In de startpost staat dat je een ata-6 harde schijf moet hebben, maar in dezelfde startpost staat dat een toshiba 80 gb hd die ata-100 is. Maakt dit ook maar iets (relevants) uit?
Verder is stroomverbruik natuurlijk nog wel handig. In eerste instantie heb ik dan ook een Hitachi 4k80 op het oog, die lijkt zuiniger te zijn en is toevallig bij een shop goedkoper dan de toshiba.

Goede keus, moet ik nog aan andere dingen denken?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sport_Life schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:47:
Ik krijg toch het idee dat het apparaat steeds minder gangbaar wordt.. :P. Toen ik hem kocht 2,5 jaar geleden was het "gewoon een grote Ipod", maar tegenwoordig zijn die dingen (Ipod mini, Ipod shuffle, etc) zo klein geworden dat het nu vaak het citaat krijgt "mega mp3 speler uit de oertijd" :D. (zodra ik dan vertel dat er 20 GB in past zie je ze wel even denken.. ;)).
Wel jammer nu kan ik er niet meer zo mee showen .. :P
Stop er 100GB in, dan kun je wel showen! Lol. En trouwens, ga alsjeblieft de Xclef niet vergelijken met een iPod shuffle. Als er iets een kansloze uitvinding is, is het de shuffle wel. ¨Ja, want het leven is ook willekeurig¨. Flikker toch op :p
Xclef blijft een vet ding, een goede aanvulling op mijn nano ;). Maar op de Xclef kun je ook oggen, dat maakt het wel cool en ook goed voor de toekomst. Je kunt hem leuk installeren in de auto, of gewoon aan een stereo hangen, maar echt meenemen overal heen, dat blijf ik lastig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Zo, na vrijwel exact 2 jaar de Xclef in bezit te hebben gehad, heb ik er nu een 80 GB harde schijf in gestopt. Op naar de volgende 2 jaar dus. Mijn binnenzakken zijn en blijven er groot genoeg voor :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die z'n 20 GB wilt verkopen/lenen?

Ik heb nl. een lichte val gehad met die HD & ik zou graag de printplaat (klinkt nu mss technisch?) willen switchen om te zien of ik er zo nog leven in kan blazen..

Er staat zoveel belangrijke data op dat ik echt alles zou doen op dit moment om dat ding terug te laten leven...

dus bij deze:

Als er iemand die 20GB los heeft liggen, pls contacteer mij.

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:44:
is er iemand die z'n 20 GB wilt verkopen/lenen?

Ik heb nl. een lichte val gehad met die HD & ik zou graag de printplaat (klinkt nu mss technisch?) willen switchen om te zien of ik er zo nog leven in kan blazen..

Er staat zoveel belangrijke data op dat ik echt alles zou doen op dit moment om dat ding terug te laten leven...

dus bij deze:

Als er iemand die 20GB los heeft liggen, pls contacteer mij.

Dank bij voorbaat!
Denk je dat iemand zijn Xclef uit wil lenen zodat jij er even de printplaat eruit kan slopen? 8)7

Als je er een wilt overkopen kun je het denk ik beter op de V&A, Ebay of Marktplaats proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik zou hem overkopen.

Waarom zet ik dit hier:
--> de printplaat van de HD moet identiek zijn.. en ik vermoed dat de xclef's met dezelfde HD types zijn uitgerust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik heb een tijdje terug mijn 20Gb harddisk vervangen voor een 40Gb exemplaar. Je mag de originele (die verder perfect in orde is en ik verder toch niet meer gebruik) wel van me overnemen voor 40 euro. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog goed nieuws voor mensen met een hopeloze batterijduur...

*trom geroffel

Tadaaaa!
eBay dingetje, clique!
Zie: AMP3 Forum, batterijtjes

Behoorlijk goedkoop, toch? $20 voor vier batterijen, 2000mAh, lithium-ion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzysob, ik heb je gecontacteerd, maar geen antwoord so far, mss niet gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:24:
Jazzysob, ik heb je gecontacteerd, maar geen antwoord so far, mss niet gekregen?
Sorry, had even geen tijd om mail te lezen.
Stuur je nu wel even een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:33:
Ik heb nog goed nieuws voor mensen met een hopeloze batterijduur...

*trom geroffel

Tadaaaa!
eBay dingetje, clique!
Zie: AMP3 Forum, batterijtjes

Behoorlijk goedkoop, toch? $20 voor vier batterijen, 2000mAh, lithium-ion.
Hier ben ik in geintresseerd, maar zijn er nog meer mensen want 4 batterijen is ook wel weer een beetje te veel van het goede?

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Nu online
Ik heb m'n H&B (zelfde als Xclef) ondertussen ruim twee jaar en de batterij doet het nog perfect, zelfs als ik hem weken niet heb gebruikt, zit er nog genoeg juice in voor uren muziek genieten...

Maar voor hoelang nog is de vraag? Dus een extra nieuwe batterij op voorraad in geval de mijne er toch de geest aan geeft lijkt me best wel een prettig idee.. Dus ik wil er wel eentje van je overnemen als je er vier koopt. En wellicht zijn er nog wel meer die een extra batterij willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Alien_Inside schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:07:
[...]

Hier ben ik in geintresseerd, maar zijn er nog meer mensen want 4 batterijen is ook wel weer een beetje te veel van het goede?
Hoi!

ik wil er wel 1 of 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, ik kan ook wel een nieuwe batterij gebruiken, mijne is echt helemaal op en laad nauwelijks meer, dus ik gebruik de xclef nu voornameiljk als draagbare harde schijf via vastnetstroom. pm of mail me erover alstjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
zijn die batterijen al aangekocht? of zijn er nog over?
Want ik hoor dat ze aan het eind van hun leven zijn (hdd heeft soms niet meer genoeg kracht om op te spinnen, zelfs niet wanneer hij pas is opgeladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
vraagje, ik lees overal dat het opstarten van de xclef erg lang duurt (tot minuten), klopt dit? Ik heb zo'n 75gb aan mp3's die erop moeten en ik heb geen zin om elke keer te moeten wachten

mijn plan was om hem te gebruiken als muziekspeler voor in de auto, heeft al iemand iets dergelijks gedaan? ik ben benieuwd of het mogelijk is om een makkelijke manier hem aan de stroom van de accu aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:08
plakbandrol schreef op maandag 09 januari 2006 @ 03:19:
vraagje, ik lees overal dat het opstarten van de xclef erg lang duurt (tot minuten), klopt dit? Ik heb zo'n 75gb aan mp3's die erop moeten en ik heb geen zin om elke keer te moeten wachten
Ik heb de standaard harde schijf van 20GB met 18GB gevuld, maar het opstarten is nog steeds in 10sec. gebeurd. Voor de hoge aantallen die jij noemt weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb ook wel interesse in een batterijtje.. mocht 'ie ooit deffect gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Nu online
Ik heb er een 40 Gb harddisk in zitten en hij start gewoon binnen enkele seconden op. Maar... wanneer je verse MP3's er op zet vanaf je PC dan ziet hij een "nieuwe situatie" en gaat hij eerst de harddisk als het ware "scannen" wat een halve minuut of zo kan duren, maar dat is éénmalig. Als je hem daarna uit- en weer aanzet start 'ie gewoon weer snel op, totdat je hem natuurlijk weer aan de PC hangt en muziek er op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
die van mij doet officieel niets meer. opladen tot 100% geeft m niet eens genoeg power om 1 keer normaal op te starten.

dus.......zijn die batterijen er al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Heeft misschien iemand interesse om er te bestellen?
Ik wil het eventueel wel op mij nemen, maar het zal niet voor binnen de maand zijn,
het is wat druk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
vraagje; laad ie ook op via de usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:08
Nope, alleen via lichtnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
das minder... ik was hem van plan in de auto te gebruiken, is het makkelijk om een auto-adapter ervoor te krijgen/maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Maken is niet zo heel moetlijk, gewoon eens spanning-regelings ICtje nemen van het juiste voltage.
vb LM1117T 3,3v spannings regulator (wel even oppassen voor overspanning na het starten, mss op te vangen met een zenerdiode op 12v)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OT:
goed om te zien dat jullie je niet laten kennen door de iPods en alternatieven. Ik heb het ding ook al een hele tijd maar kom er toch niet aan toe om het ding te gebruiken, eigenlijk ook zonde!!

OnTopic:
wat ik me afvroeg, wat is nou de grootste HD die er al in is gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
ik zit eraan te denken om een 100 of 120gb schijf erin te zetten, jammer dat die dingen nog zo duur zijn

pricewatch: Hitachi Travelstar 5K100, 100GB (5400rpm, ATA-6, 8MB)

denk dat ik die ga nemen..

-edit- toen ik dit bericht plaatste stond ie op 123 euro, en nu op 135?? sinds wanneer gaan die prijzen omhoog?

[ Voor 51% gewijzigd door plakbandrol op 03-02-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Wat ik wel jammer vind is dat het (zover ik weet) niet mogelijk is een hele directory tegelijkertijd af te laten spelen, je moet perse naar een mp3 bladeren om het afspelen te laten beginnen, het zou handiger zijn als je ook direct alle files in een bepaalde map kon laten afpspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Dat scheelt toch maar 1 klik? Ik zie het voordeel niet helemaal.
Ik vond mijn 80 gb schijf die ik er in heb zitten best betaalbaar, maar heb sindsdien ook niet echt meer op de prijsontwikkelingen gelet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Rudedadude schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:25:
Dat scheelt toch maar 1 klik? Ik zie het voordeel niet helemaal.
Nou niet helemaal

mijn indeling is zo:
[genre]\artiest\album\track.mp3

het zou bijvoorbeeld ook leuk zijn wanneer je aanbeland bent bij artiest, dat je dan op play kunt drukken zodat hij alle mp3's afspeelt onder die artiest, hetzelfde geldt voor genre.. nu kun je maar 1 album tegelijkertijd afspelen, misschien zou het met playlists kunnen, maar die moet je vantevoren aanmaken voor elke mogelijke selectie.
Ik vond mijn 80 gb schijf die ik er in heb zitten best betaalbaar, maar heb sindsdien ook niet echt meer op de prijsontwikkelingen gelet...
80gb is wel te doen, maar ik heb rond de 75gb dus ik wil even vooruit kunnen, daarom zat ik te denken aan 100 of 120 gb, alleen boven de 80gb lijken te prijzen omhoog te schieten, das wel minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Misschien een rare vraag, maar voor het opladen heeft de speler 5v nodig, toevallig levert USB ook 5v, zou het mogelijk zijn om een adapter-plugje aan een USB kabel te maken en hem daarmee op te laden? Dan heb je mooi een extra lader voor onderweg, en ik heb in de auto een oplader zitten met USB aansluiting voor m'n ipaq en telefoon, dan zou die daar ook mooi bij kunnen..

[ Voor 33% gewijzigd door plakbandrol op 03-02-2006 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
plakbandrol schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:40:
Misschien een rare vraag, maar voor het opladen heeft de speler 5v nodig, toevallig levert USB ook 5v, zou het mogelijk zijn om een adapter-plugje aan een USB kabel te maken en hem daarmee op te laden? Dan heb je mooi een extra lader voor onderweg, en ik heb in de auto een oplader zitten met USB aansluiting voor m'n ipaq en telefoon, dan zou die daar ook mooi bij kunnen..
Hmm ik heb het geprobeerd en toen zei de xclef "plok" en was ie uit.. schijnbaar wil het nog niet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
"plok"... Hmmmm... Hoop voor jou dat ie niet stuk is gegaan.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
IloveMyHenB schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:39:
"plok"... Hmmmm... Hoop voor jou dat ie niet stuk is gegaan.
neeh hij start weer gewoon op, maar ik durf het niet zo snel opnieuw te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
maar het zou toch theoretisch moeten kunnen? de ingang van de xclef, en de output van een USB zijn toch beide 5v gelijkstroom? Is er iemand hier met verstand van electronica?

-edit- nou toch maar wederom geprobeerd en nu is het wel gelukt :D

zie foto

[ Voor 27% gewijzigd door plakbandrol op 03-02-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
ik heb nog een hardware vraagje over de xcleff

met opladen heb ik echt vette problemen, namelijk dat ik de plug er heel hard in moet blijven duwen om m te laten opladen. Daarom wikkel ik het snoer snoeihard om mn xcleff en de powerplug, zodat ik m kan laten liggen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht dat het aan de aansluiting op de xcleff lag, echter, als ik de oplader van een vriend van me gebruik, dan doet ie het al een stuk makkelijker!

trouwens vet cool dat je kan opladen op een usb port (bijv. laptop met 2x usb, eentje opladen, eentje external harddrive!).

[ Voor 13% gewijzigd door indexample op 07-02-2006 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
eperon schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:01:
ik heb nog een hardware vraagje over de xcleff

met opladen heb ik echt vette problemen, namelijk dat ik de plug er heel hard in moet blijven duwen om m te laten opladen. Daarom wikkel ik het snoer snoeihard om mn xcleff en de powerplug, zodat ik m kan laten liggen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht dat het aan de aansluiting op de xcleff lag, echter, als ik de oplader van een vriend van me gebruik, dan doet ie het al een stuk makkelijker!
misschien is het plugje verrot? even een andere eraan solderen?
trouwens vet cool dat je kan opladen op een usb port (bijv. laptop met 2x usb, eentje opladen, eentje external harddrive!).
ja in combinatie met zo'n verloopstekker heb je een veel handzamere oplader, die je ook makkelijk kan lostrekken en in een laptop steken

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/nci539.jpg

als je er dan ook nog zo'n ding bij neemt kun je hem ook in de auto opladen (ik gebruik zo'n ding nu voor zowel m'n ipaq, m'n mobiel als m'n xclef ;))

Je kunt zelf vrij simpel zo'n oplaad kabel maken, neem een standaard snoertje met usb aansluiting, knip die doormidden, verbind het rode draadje (plus) met de binnenste aansluiting, en de zwarte (min) met de buitenste

[ Voor 69% gewijzigd door plakbandrol op 07-02-2006 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
even een vraag, is het ook mogelijk om dat "CHARGE" scherm te skippen bij het opstarten? Ik gebruik hem in de auto waar hij constant stroomt krijgt, nu moet ik elke keer bij het aanzetten wachten totdat ie bij dat scherm is, voordat hij verder wil..

[ Voor 3% gewijzigd door plakbandrol op 12-02-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
plakbandrol schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:42:
even een vraag, is het ook mogelijk om dat "CHARGE" scherm te skippen bij het opstarten? Ik gebruik hem in de auto waar hij constant stroomt krijgt, nu moet ik elke keer bij het aanzetten wachten totdat ie bij dat scherm is, voordat hij verder wil..
Tijdens het chargescherm ff de play knop ingedrukt houden om hem te skippen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
DeOS schreef op maandag 13 februari 2006 @ 07:46:

Tijdens het chargescherm ff de play knop ingedrukt houden om hem te skippen.
ja maar dat wou ik nou juist skippen.. liefste heb ik dat je gewoon play indrukt om hem aan te zetten, en dat ie vanaf dat moment alles zelf doet, nu moet ik elke keer kijken hoe ver die is, om bij het charge scherm opnieuw play te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
plakbandrol schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:27:
[...]

ja maar dat wou ik nou juist skippen.. liefste heb ik dat je gewoon play indrukt om hem aan te zetten, en dat ie vanaf dat moment alles zelf doet, nu moet ik elke keer kijken hoe ver die is, om bij het charge scherm opnieuw play te drukken
Sorry verkeerd begrepen dan.....tjah dan moet je dan firmware gaan lopen hacken. Denk niet dat dat realistisch is....... but you can always dream ;)

[ Voor 30% gewijzigd door DeOS op 13-02-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Ik heb nu weer hetzelfde probleem als een jaar geleden, namelijk dat de HD het wel doet, maar dat er op het display scherm alleen 1 verticale streep te zien is. Vorige keer kon ik in het directe zonlicht erg zwak nog het menu zien, nu zie ik helemaal niets meer... Door de firmware er opnieuw op te zetten was het vorige keer verholpen... maar nu kan ik niets meer zien en dus geen fw er op zetten :(
Er staat nu de fw 5.xxx op.

Kan iemand hier vertellen hoe ik vanaf het beginscherm bij de optie "information" kom?

Uit mijn hoofd kom ik er niet meer, ik weet alleen dat ik 3 sec de menu knop moet indrukken, en dan 2 omhoog scrollen, play/enter knop indrukken, en dan????

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
Alien_Inside schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:14:
Ik heb nu weer hetzelfde probleem als een jaar geleden, namelijk dat de HD het wel doet, maar dat er op het display scherm alleen 1 verticale streep te zien is. Vorige keer kon ik in het directe zonlicht erg zwak nog het menu zien, nu zie ik helemaal niets meer... Door de firmware er opnieuw op te zetten was het vorige keer verholpen... maar nu kan ik niets meer zien en dus geen fw er op zetten :(
Er staat nu de fw 5.xxx op.

Kan iemand hier vertellen hoe ik vanaf het beginscherm bij de optie "information" kom?

Uit mijn hoofd kom ik er niet meer, ik weet alleen dat ik 3 sec de menu knop moet indrukken, en dan 2 omhoog scrollen, play/enter knop indrukken, en dan????
Dan weer 2 omhoog scrollen en dan play knop drukken en dan weer 2 omhoog scrollen en dan sta je op information. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Zo heb mijn 100gb schijf er net ingezet :D

jammer dat hij in werkelijkheid maar 93,nogwat groot is, maarja dat heb je nou eenmaal

• TeKnoID
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-04 11:05
ik ben inmiddels ook al sinds het begin een tevreden gebruiker van de hd500, maar ook mijn accu begint het te begeven, hij heeft al moeite om de hardschijf aan de praat te houden na een volle laad-sessie en is dan binnen 2 dagen zonder gebruik dood. Nu wilde ik er een nieuwe in gaan zetten en volgens mij zijn er geen inkoopacties gaande, maar ik heb zelf even gezocht in mijn "accu-winkels" en kwam deze voor 5,99 tegen!. Volgens mij is dit wel een goede toch? is deze geschikt denken jullie? of is deze niet bruikbaar.

alvast bedankt!

edit nu werkt de URL wel!!

[ Voor 10% gewijzigd door TeKnoID op 24-02-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeKnoID
oh die batterij waar ik het over had, was niet oplaadbaar :X

ik ben nu van plan om die accu's op batteryspace te kopen, maar de verzendkosten zijn flink hoog (20$) dus hoopte dat nog iemand een accu wilde bestellen, voor nu of in de toekomst.

laat het me zo snel mogelijk weten!

teknoid at gmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeKnoID
ik heb inmiddels via ebay een accu gevonden, koste 6,50 en 8 euro verzendkosten. is misschien ook handig voor andere. Hij is 2230 mAh dus das nog steeds flink meer dan de orignele :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
hmm, ik heb nu al 2x gehad dat hij vastliep bij het navigeren door de mappen..

en aangezien er geen reset-knop op zit moet je gewoon wachten tot de accu op is voordat je hem opnieuw kunt starten

hebben meer mensen hier last van (gehad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:59
plakbandrol schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:36:
hmm, ik heb nu al 2x gehad dat hij vastliep bij het navigeren door de mappen..

en aangezien er geen reset-knop op zit moet je gewoon wachten tot de accu op is voordat je hem opnieuw kunt starten

hebben meer mensen hier last van (gehad) ?
de stop-knop 10 seconden ingedrukt houden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
LaborGardens schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:29:

de stop-knop 10 seconden ingedrukt houden... :?
hey die kende ik nog niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mijn Xclef is stuk.. Volgens mij is het de Hard Disk, want hij gaf op een gegeven moment een "HD ERROR" en viel uit. Als ik hem nu op wil starten blijftie hangen in het laadmenu.. (dat balkje blijft leeg). Ik heb hem aan m'n laptop gehangen, maar helaas pakt hij hem ook niet, ook al geeft de HD "USB Connected" aan. Iemand een idee wat ik eraan kan doen?

HD vervangen lijkt me wel een mogelijke oplossing. Aangezien iedereen hier bezig is met z'n HD upgraden naar een groter exemplaar vraag ik me af of iemand de originele HD over heeft zodat ik hem over kan kopen? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
Sport_Life schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:04:
Mijn Xclef is stuk.. Volgens mij is het de Hard Disk, want hij gaf op een gegeven moment een "HD ERROR" en viel uit. Als ik hem nu op wil starten blijftie hangen in het laadmenu.. (dat balkje blijft leeg). Ik heb hem aan m'n laptop gehangen, maar helaas pakt hij hem ook niet, ook al geeft de HD "USB Connected" aan. Iemand een idee wat ik eraan kan doen?

HD vervangen lijkt me wel een mogelijke oplossing. Aangezien iedereen hier bezig is met z'n HD upgraden naar een groter exemplaar vraag ik me af of iemand de originele HD over heeft zodat ik hem over kan kopen? :).
Je zou nog kunnen proberen om de HD er uit te halen en doormiddel van een 2,5 naar 3,5 HD ide kabel op je pc aan te sluiten en dan een (low-level) format te doen. Zo'n kabeltje is iets van 5 euro ofzo volgens mij.

zoiets als dit dus KLIK

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 12-04-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Nou ik heb zo'n ding gekocht, ga het maar eens proberen dan :).

/edit: werkt niet..

[ Voor 255% gewijzigd door Sport_Life op 23-04-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe HD, en heb er een gevonden met ATA 100. Ik las ergens dat de HD moet voldoen aan ATA6 interface, werkt het dan niet? Of levert dat geen problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

ATA 6 is hetzelfde als Ultra ATA/100, dus dat zal geen probleem zijn.

http://www.seagate.com/training/ata/unit1/mt2p9.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oplaadkabeltje is (bijna) kapot. Ik moet echt enorm veel moeite doen om hem nog op te laden. Het snoer moet op een bepaalde manier erin, en dan 3x het snoer eromheenwikkelen zodat hij goed blijft zitten. Dit was opzich nog best te doen, maar nu is het kabeltje deels gescheurt.
Het koperdraadje (of wat het dan ook is wat er binnenin zit) is nu door dat openingetje naar buiten gekomen, en de kabel scheurt ook bijna. Die scheur is ontstaan bij het uiteinde van de kabel, net voor het plugje waar je de kabel mee in je Xclef duwt.
Ik kan mijn Xclef nu dus niet meer opladen, tenzij ik een andere manier vind (ga er zo nog eens naar kijken). Het probleem is dat er nergens in nederland de Xclef nog wordt verkocht (in ieder geval niet op internet), en dus ook geen nieuwe oplaadkabel.
Ik ben zelf niet echt technisch, dus solderen is geen optie. Een vriend van mij zij dat je ook kan opladen met een universele adapter, maar daar weet ik zelf erg weinig van.
De speler zelf werkt eigenlijk nog best goed, gezien het feit dat hij al 3 jaar oud is, maar voor het geval hij binnenkort toch komt te overlijden: Weet iemand of er nog mp3spelers bestaan met een vervangbare 2,5 inch harde schijf? (Heb er zelf een van 80 gb en ik wil eigenlijk niet teruggaan naar 20 gb ofzo.)
Maar ik wil eerst weten of die universele adapter nog wat is, of dat er een andere oplossing is.
Alvast bedankt voor de reacties.

Edit: zoiets: http://www.ppacomputers.n...l?lang=nl&target=d55.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Je kunt heel eenvoudig zelf een kabeltje maken

zie hier

alleen dan moet je wel 2 puntjes solderen, maar dat kan elke leek, is niets moeilijks aan

en anders wordt het inderdaad een universele adapter, kun je volgens mij gewoon bij de gamma krijgen, even op 5 volt instellen en het juiste plugje gebruiken en klaar

en als ie overlijdt kun je natuurlijk ook gewoon een nieuwe xclef nemen

[ Voor 10% gewijzigd door plakbandrol op 27-04-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een universele adapter gekocht, en alles werkt weer perfect.
Het is wel een 2100 mA, dus geen 2000, zoals de originele, maar de verkoper zei dat dat niet zoveel uitmaakte. Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar tot nu toe heb ik nog geen bijkomende problemen kunnen vinden.
Maar voor het geval dat hij er mee ophoudt: waar wordt de xclef HD-500 nog verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

Die adapter gaat geen problemen geven hoor, weest gerust :)

Die adapter kan meer stroom leveren dan de oude daar gaat het om. Een apparaat kan nooit stuk gaan als je een adapter gebruikt die meer stroom kan leveren, wel als je een adapter gebruikt die te weinig stroom levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
Mijn Xclef doet het ineens niet meer, ik krijg hem niet op de PC aangesloten. Als ik de USB kabel erin stop, geeft ie zo'n balonnetje "USB Device Not Recognized".. het updaten van de drivers geeft geen resultaat...

ik heb inmiddels op 3 pc's geprobeerd hem aan te sluiten, maar op elke pc krijg ik bovenstaande error... is dit einde xclef? of is er nog hoop?

[ Voor 5% gewijzigd door plakbandrol op 22-05-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
plakbandrol schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:31:
Mijn Xclef doet het ineens niet meer, ik krijg hem niet op de PC aangesloten. Als ik de USB kabel erin stop, geeft ie zo'n balonnetje "USB Device Not Recognized".. het updaten van de drivers geeft geen resultaat...

ik heb inmiddels op 3 pc's geprobeerd hem aan te sluiten, maar op elke pc krijg ik bovenstaande error... is dit einde xclef? of is er nog hoop?
Heb je al een andere usb kabel geprobeerd? Zit namelijk ook nogal veel verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
DeOS schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:33:

Heb je al een andere usb kabel geprobeerd? Zit namelijk ook nogal veel verschil tussen.
dat was inderdaad de oplossing _/-\o_

moet je maar net aan denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd wat probleempjes met de uitgang van de koptelefoon.
Als ik mijn koptelefoon er gewoon in plug hoor ik alleen geluid uit de linkerkant.
Als ik het plugje vasthoud, en naar een kant druk, dan hoor ik wel gewoon aan bijde kanten geluid. Maar als ik hem weer loslaat, springt hij weer terug naar de linkerkant.
Een 'oplossing' is om het snoer van de koptelefoon helemaal om de speler heen te wikkelen (erg strak). Dan hoor ik weer aan bijde kanten geluid. Maar dit is niet echt goed voor mijn koptelefoon.
Ik heb al verschillende koptelefoons en oordopjes geprobeerd, maar allemaal hetzelfde probleem.
Met een wattenstaafje heb ik ook de ingang schoongemaakt. Dat werkte wel een beetje, maar het probleem is er nog steeds.
Ik zoek dus eigenlijk een methode om het daar eens goed schoon te maken (water lijkt me niet echt een oplossing :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ik denk eigenlijk dat het geen vuil is maar dat er iets verbogen is. Ik denk dus dat je 'm het beste open kunt (laten) maken om de connecter te maken (of vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Waarschijnlijk is idd de connector op het printplaatje losgeraakt.Ik kreeg dit probleem toen ik mijn xclef net had (bijna 3 jaar geleden) Ik heb hem toen opengemaakt en toen bleek dat binennin de soldeerverbindigen erg brak waren.Dus heb ik ze allemaal opnieuw gesoldeerd en heb ik de verbinding tussen de hoofdprint en de displayprint met kleine stukjes draad opnieuw aan elkaar gesoldeerd,Resultaat: Mijn xclef is rocksteady, nooit meer problemen gehad, alleen heb ik de accu vervangen een paar maanden geleden.Binnenkort eens een 100gb schijfje erin en dan kan hij nog wel een tijdje mee :)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Hoewel de 500 inmiddels achterhaald is door nieuwere en vooral kleinere spelertjes met meer capaciteit, blijf ik hem gewoon lekker gebruiken. Ook ideaal als portable HD.

Eergisteren maakte ik echter de fout door in de auto een adapter in de sigarettenaansteker op 7V te laten staan en niet op 4,5V te zetten. Nu geeft de speler bij het opstarten een HD-error aan.
Via USB kan ik de speler niet meer benaderen. Ik krijg nog wel het USB-connected geluidje, maar zie hem niet in de verkenner.
Als ik de speler reset terwijl de USB-kabel er nog aan zit, reset ik ook mijn PC. (WTF...)

Is dat allemaal het gevolg van het de hoge voltage en zou opnieuw formatteren van de schijf helpen om de fout te herstellen? Of moet ik een nieuwe HD kopen? (gelijk 100GB :) )
Of is de hardware naar de Fillistijnen en zal ik toch een heel andere moeten kopen?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je hem met te hoog voltage oplaadt kan inderdaad de speler kapot gaan. Misschien dat alleen de harde schijf kapot is, misschien dat er meer kapot is. Ik zou het niet durfen zeggen. Het zou in ieder geval vervelend zijn als je een 100GB hdd kocht en hij deed het niet omdat er nog meer kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
GeeBee schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:01:
Hoewel de 500 inmiddels achterhaald is door nieuwere en vooral kleinere spelertjes met meer capaciteit, blijf ik hem gewoon lekker gebruiken. Ook ideaal als portable HD.
players met meer capaciteit? ik ken geen andere players waar je zo makkelijk een <120gb schijf in stopt (voor een redelijke prijs) :+

Maargoed, ik gebruik hem puur voor in de auto, of als jukebox met vakantie, niet om mee te fietsen of hardlopen, dus dan vind ik capaciteit, functionaliteit, degelijkheid en prijs belangrijker dan formaat..

Ik denk dat de hardware bij jou kapot is, als je toch al een nieuwe HD wou kopen, zou ik dat gewoon doen, en als het dan nog niet werkt, kun je even een tweedehands xclef van marktplaats halen.

Om hem op te laden in de auto zou ik gewoon een verloopstukje naar USB regelen, en een oplaadsnoer maken met USB aansluiting, dan kun je hem overal makkelijk opladen via USB en heb je altijd de juiste spanning 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

...even van marktplaats halen...

Er staan er welgeteld 2 in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
GeeBee schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:26:
...even van marktplaats halen...

Er staan er welgeteld 2 in de aanbieding :)
hmm das ook wel weer waar

4 in totaal waarvan 1 dubbel..

zijn er geen vergelijkbare vervangers tegenwoordig? dus met hetzelfde type HD? ik heb wel eens gezocht, maar kwam alleen 1.8"hd gebaseerde players tegen, dat kost een fortuin om te upgraden..

[ Voor 34% gewijzigd door plakbandrol op 02-07-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
mijn xclef met 100gb schijf is weg :'( ze hebben hem meegenomen uit de auto.. terwijl hij net zo goed dienst deed

nouja nu maar zien of ik er nog een kan vinden, of dat het een andere wordt.. iemand nog ideeën voor alternatieven?

[ Voor 4% gewijzigd door plakbandrol op 06-07-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

ik was het niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
bewijs het maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

De harde schijf is geschiedenis waarschijnlijk...
chkdsk geeft geen fouten aan, maar partition magic kan niet schrijven naar de bootsector...

Iemand verdere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
GeeBee schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:16:
De harde schijf is geschiedenis waarschijnlijk...
chkdsk geeft geen fouten aan, maar partition magic kan niet schrijven naar de bootsector...

Iemand verdere ideeën?
van die disc-check tooltjes die je van de fabrikant krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om mijn X-clef te verkopen... Ik heb er een betere batterij ingezet, maar hij heeft nog wel de orginele 20 Gb Hard-disk! Dus als iemand interesse heeft, doe een bod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

plakbandrol schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:04:
[...]

van die disc-check tooltjes die je van de fabrikant krijgt?
Ik zal eens kijken op de site van Toshiba.

@tiemen1: mocht het allemaal niet lukken dan hou ik me aanbevolen, maar ik wil eerst kijken of ik alleen eventueel de HD hoef te vervangen.

Update: Met Toshiba gemaild
Toshiba geeft geen HD-tooltje af omdat het hun HD niet in een Toshiba laptop zit :(

[ Voor 39% gewijzigd door GeeBee op 10-07-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

plakbandrol schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:14:
[...]

Nou niet helemaal

mijn indeling is zo:
[genre]\artiest\album\track.mp3

het zou bijvoorbeeld ook leuk zijn wanneer je aanbeland bent bij artiest, dat je dan op play kunt drukken zodat hij alle mp3's afspeelt onder die artiest, hetzelfde geldt voor genre.. nu kun je maar 1 album tegelijkertijd afspelen, misschien zou het met playlists kunnen, maar die moet je vantevoren aanmaken voor elke mogelijke selectie.
wat ik hier voor gebruik is een dummy mp3 van 0 seconden die in bijv de map [genre]\atiest staat. Als je de speler op shuffle - subdir zet, en je speelt die dummy file af, dan zal ie vanaf dát punt gaan shuffelen in alles in die map, maw alles albums van die artiest :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:59
Ik heb nu iets vreemds wat ik nooit eerder heb gehad: elke keer als ik de Xclef aansluit op me pc (Win XP Prof SP2) krijgt de XClef een andere driveletter toegewezen, dus eerst H; en dan I: en dan J: enz. enz.
Dit is vrij lastig aangezien ik syncback gebruik om m'n speler van nieuwe muziek te voorzien en ik dus hierin elke keer m'n profiel moet wijzigen om de goede driveletter te selecteren. Weet iemand hier een oplossing voor?
edit:
Laat maar, heb een vaste driveletter toegewezen via beheren en nu houdt ie telkens dezelfde letter...

[ Voor 14% gewijzigd door LaborGardens op 19-07-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb een nieuwe HD ingebouwd van 40 GB, maar hij zegt telkens weer bij het opstarten dat ik moet formateren, terwijl ik dat wel gedaan heb met P Magic. Hoe kan dat?

[ Voor 93% gewijzigd door Sport_Life op 31-07-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
Sport_Life schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:59:
Ik heb een nieuwe HD ingebouwd van 40 GB, maar hij zegt telkens weer bij het opstarten dat ik moet formateren, terwijl ik dat wel gedaan heb met P Magic. Hoe kan dat?
Volgens mij ondersteund de xclef alleen fat32. Met welke bestandsindelingindeling heb je de schijf geformateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik had per ongeluk meerdere partities gemaakt (ging automatisch bij PM8).

Nu heb ik weer het probleem dat de speler freezed bij het opstarten.. nog maar een keertje firmware d'r opgooien dan maar..

/edit:
Ik geloof dat hij het nu weer doet :). jeej 40 GB :D :*) 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 31-07-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
weet iemand waar je de xclef nog kan krijgen? 2e hands mag ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ebay, Marktplaats is je enige kans denk ik. Dit ding is behoorlijk oud en totaal niet meer interessant als je kijkt wat er nu te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Nu online
plakbandrol schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:33:
weet iemand waar je de xclef nog kan krijgen? 2e hands mag ook
Of je zet DM even aan in je profiel of laat je email ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
ik heb ook dat oplaadprobleem van een pagina terug, maar zal even een universele adapter halen. Verder is ook mn batterij flink naar de kloten. 2 uurtjes spelen is wel maximaal. Zijn er nog mensen die batterijen over hebben van een grotere shipping, of mensen die mee willen doen met een shipping? (ze gaan per 3 of 4 geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Afhankelijk van de prijs heb ik ook wel interesse in een shipping Eperon. Maar het mag niet meer dan een paar tientjes kosten, aangezien mijn batterij nog in redelijke staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

DeOS schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:24:
[...]

Of je zet DM even aan in je profiel of laat je email ff weten.
Als plakbandrol 'm niet wil hebben, DM mij dan ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Wow, er bestaat nog altijd interesse in de Xclef :)

Het bestellen van een extra batterij klinkt op zich wel interessant, maar mijn batterij is ook nog in heel redelijke staat en ik weet niet of ik, nadat die aan het eind van de levensduur komt, niet toch ga kijken naar een alternatief. Van mijn kant geen interesse dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraNerd
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Onlangs heb ik voor mezelf van die batterijen besteld. Het inbouwen was vrij eenvoudig, maar ik heb een aantal van die dingen over. Nou zie ik hier mensen interesse tonen in die spullen, dus ik dacht laat ik helpen en ze aanbieden voor wie interesse heeft. Bij deze dus.

Als ik er zelf nog één ter reserve over wil houden heb ik er nog drie beschikbaar. Het gaat om
dit exemplaar , past perfect in mijn geliefde mp3 speler. Ik kan hem nu weer 20+ uur gebruiken zonder op te hoeven laden!

Dus als je interesse hebt, laat even weten en dan kunnen we wat regelen.

[ Voor 1% gewijzigd door UltraNerd op 09-08-2006 22:13 . Reden: Taalfouten hersteld... ]

Verwijderd

Ik ben weer terug van vakantie, dus als iemand interesse heeft in mijn Xclef hd500 (met nieuwe bat. ingebouwd) post dan hier even.

Dat dacht ik niet. Hier hebben we namelijk Vraag & Aanbod voor. :)

[ Voor 30% gewijzigd door DeeD2k2 op 10-08-2006 12:20 ]

• indexample
  • Niet online
UltraNerd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:08:
Onlangs heb ik voor mezelf van die batterijen besteld. Het inbouwen was vrij eenvoudig, maar ik heb een aantal van die dingen over. Nou zie ik hier mensen interesse tonen in die spullen, dus ik dacht laat ik helpen en ze aanbieden voor wie interesse heeft. Bij deze dus.

Als ik er zelf nog één ter reserve over wil houden heb ik er nog drie beschikbaar. Het gaat om
dit exemplaar , past perfect in mijn geliefde mp3 speler. Ik kan hem nu weer 20+ uur gebruiken zonder op te hoeven laden!

Ja! op zo iemand hoopte ik al. Ik wil er dan ook wel eentje, en als je er meer kwijt wil, weet ik nog wel mensen die er ook 1 willen denk ik. voeg me even op MSN, -----------------

cheers!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

UltraNerd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:08:

Interessant! Ik heb geen idee hoelang die van mij nog meegaan, zal het morgen even checken, als het de aanschaf waard is hoor je het wel! :)
Wat wil je ervoor hebben incl. verzendkosten?

Verwijderd

Sport_Life schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:30:
[...]

Interessant! Ik heb geen idee hoelang die van mij nog meegaan, zal het morgen even checken, als het de aanschaf waard is hoor je het wel! :)
Wat wil je ervoor hebben incl. verzendkosten?
Ik heb ook wel belang bij zo'n batterij. Die van mij is ook aan het eind van zijn Latijn. Hoor het wel wat ie moet kosten.

• UltraNerd
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als gevolg van het bovenstaande advies van een mod heb ik de batterijen snel even in Vraag en Aanbod gezet. Ik stel voor dat we via dat kanaal de rest regelen, MSN is voor mij geen optie.

[ Voor 6% gewijzigd door UltraNerd op 10-08-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Modbreak:Zoals UltraNerd al aangeeft, is dit niet de plek voor V&A zaken. Alle berichten met die aard heb ik dus verwijderd.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ruim 3 jaar heb ik besloten om een andere mp3-speler (of eigenlijk media-speler) te kopen.
De Xclef heeft het meeste van die jaren goed werk verricht ;) , maar toch had ik gehoopt dat er wat minder problemen zouden optreden. Hij is nu echt versleten, er zijn een hele hoop dingen die niet goed meer werken (bv. hij laadt maar op tot 70%, en soms start hij bij 40 a 50% al niet meer op), en voordat hij eindelijk begon met opladen elke nacht... (het plugje moest precies op de goede plek zitten).

Ik heb gekozen voor de archos gmini 500. Het grappige is dat deze speler ongeveer dezelfde grootte is als de Xclef, en ook een 80 gb harddisk heeft. Daarnaast heeft deze speler een 4 inch scherm (ongeveer zo groot als de lengte x breedte van de xclef), en kost hij maar 300 euro bij dixons.nl.
Ik krijg hem vandaag binnen, dus vandaag is de laatste keer dat ik de Xclef in de trein naar school ga gebruiken...
Bedankt voor alle hulp in dit topic in ieder geval, en veel plezier met jullie xclef's :) (voorzover er nog mensen zijn die hem gebruiken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk iemand een idee wat je voor een Xclef met 60 GB nog zou kunnen krijgen?

(ik verkoop hem niet... geen V&A dus ;) ) gewoon even polsen wat de waarde ervan nog is.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
[html][norml][/norml][/html]