Zelf heb ik bij die missie gewoon de weg genomen die langs de garage loopt als maar rechtdoor totdat je bijna tegen die kerk oprijdt dan rechts, links en naar dat checkpoint....vervolgens weer dezelfde route terug....voordeel is dat je dan weinig bochten hebtAnoniem: 31189 schreef op 05 november 2004 @ 13:56:
oke sommige missies zijn dan misschien niet verplicht maar als je die 100% wilt halen... dan zul je ze toch wel moeten halen (ik moet 'm ook nog; kut missie)ik neem aan dat we daar uiteindelijk allemaal voor gaan?
wel lollig met die woozie; rent gewoon tegen een muur aan haha, lag in een deuk
ik zit nu echt te kloten met die driving school missie dat je die auto door de stad moet rijden; welke route nemen jullie precies?
CyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 11:48:
khad net trouwens ook m'n eerst vastloper van m'n PS2 gehad. Weet het trouwens niet helemaal zeker, ken ook aan m'n computer liggen
Maareh, goed voor zorgen dat al je kabels er stevig inzitten, bij mij was dat namelijk de oorzaak.
Mijn PS2 vind SA niet zo leuk, de drive maakt constant lawaai alsof ie steeds aan het laden is. Soms is het zo erg dat ik meldingen krijg van leesfouten
Maar ik zit pas bij missie 'Nines & AKs' en daar loopt ie Helemaal vast

Ik heb me maar voorgenomen om een isootje ergen te downloaden en kijken wat die doet. Ondertussen maar flink kloten in de stad en mn stats omhoog halen
Jammergenoeg werken die cheats niet of nauwelijks. Het lijkt me best leuk om met oneindig health en wapens de stad onveilig te maken.
Tis me tot nu nog maar 1 keer gelukt om een wapensetje te krijgen, daarna niet meer
Anoniem: 126974
ff een vraagje over dat paars enzo
hoe uitbreidt je dat ik heb al verschillende paarse gastjes gedood maar ik krijg nooit een nieuw deel voor mij . Moet ik iets speciaals doen?
hoe uitbreidt je dat ik heb al verschillende paarse gastjes gedood maar ik krijg nooit een nieuw deel voor mij . Moet ik iets speciaals doen?
Anoniem: 128025
Voor zij die nog zover zijn even onder spoiler gezet:ff een vraagje over dat paars enzo
spoiler:
Je moet een gebied binnengaan welke anders gekleurd is dan groen (jouw kleur) daar knal je dan andere gangleden (Balla's bijv) af, als je er een paar overhoop hebt geschoten komt er een bericht: "You've started a gangwar" (oid) dan komen er veel meer van die gasten op je af in 3 "Waves" die je dan allemaal af moet knallen om dat gebied over te nemen!Als je dat hebt gedaan wordt het gebied ook groen op de radar en krijgt je (meer) geld afgeleverd bij "The Johnson House" afgeleverd en je krijgt meer respect
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 05-11-2004 14:41 ]
En dat kun je gewoon tussen de missies door doen ?Anoniem: 128025 schreef op 05 november 2004 @ 14:36:
[...]
Voor zij die nog zover zijn even onder spoiler gezet:
spoiler:Je moet een gebied binnengaan welke anders gekleurd is dan groen (jouw kleur) daar knal je dan andere gangleden (Balla's bijv) af, als je er een paar overhoop hebt geschoten komt er een bericht: "You've started a gangwar" (oid) dan komen er veel meer van die gasten op je af in 3 "Waves" die je dan allemaal af moet knallen om dat gebied over te nemen!Als je dat hebt gedaan wordt het gebied ook groen op de radar en krijgt je (meer) geld afgeleverd bij "The Johnson House" afgeleverd en je krijgt meer respect
Hoe zit dat trouwens met de 'wanted-sterren'. Ik neem aan dat je er heel wat krijgt tijdens zo'n gangwar. Tussen de waves door zullen er ook wel wat smerissen verschijnen waar je van af moet. Hoe hou je dat vol met zoveel sterren ? M'n wanted-level gaat alleen omlaag met 1 ster, met 2 of meer blijven ze maar komen!
Kan ik mijn wanted-level resetten door terug te gaan naar m'n huis ofzo? Kan me herinneren dat dit mij eens gelukt is. Kan ik dan naderhand nog doorgaan met m'n gangwar?
Heb alles verovert en helemaal geen last van cops gehad en het kan ook 4 sterren omlaagYoG schreef op 05 november 2004 @ 14:48:
[...]
En dat kun je gewoon tussen de missies door doen ?
Hoe zit dat trouwens met de 'wanted-sterren'. Ik neem aan dat je er heel wat krijgt tijdens zo'n gangwar. Tussen de waves door zullen er ook wel wat smerissen verschijnen waar je van af moet. Hoe hou je dat vol met zoveel sterren ? M'n wanted-level gaat alleen omlaag met 1 ster, met 2 of meer blijven ze maar komen!
Kan ik mijn wanted-level resetten door terug te gaan naar m'n huis ofzo? Kan me herinneren dat dit mij eens gelukt is. Kan ik dan naderhand nog doorgaan met m'n gangwar?
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 128025
SPOILER ALERTEn dat kun je gewoon tussen de missies door doen ?
spoiler:
Ja maar niet voor altijd na een bepaalde missie kan het niet meer, ik wil niet te veel verraden dus hou het een beetje vaag
, misschien komt het nog wel terug, ik zit nu in San Fiero en heb nu niet mee de mogelijkheid om meer gebieden over te nemen.

Wanted sterren had ik zelf niet zo'n last van en anders is er meestal wel een save point in de buurt!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 05-11-2004 14:54 ]
Anoniem: 126974
ind nu zit ik ook op het tweede eiland net en kan niet meer gangwar doen
wel jammer. komt dat nog trug?
wel jammer. komt dat nog trug?
Heb straks de eerste écht dikke bug gehad. Stapte uit op een date met vriendin omdat auto in een vuurgececht in de fik stond. Stond er dat ik haar moest kussen met L1. Kreeg je mooie cinematic mode. Inees werd ze geraakt en rende het beeld uit. Cinematic mode bleef, kon rondlopen, maar de camera stond gewoon vast ergens op een kruising kijkend richting het zuiden

Anoniem: 122762
spoiler:
Klopt het dat je na een bepaalde missie naar liberty city en vice city kan vliegen? Ik werd hier net over gebeld 
Anoniem: 31189
lijkt me sterk...Anoniem: 122762 schreef op 05 november 2004 @ 15:04:
spoiler:Klopt het dat je na een bepaalde missie naar liberty city en vice city kan vliegen? Ik werd hier net over gebeld
net zoals al die verhalen over een Bigfoot / Leatherface / Nightrider / Atlantis / Jaws / etc. trouwens... alhoewel het natuurlijk koel zou zijn als dit soort easter eggs er idd in zitten...
voor degene die niet weten waar ik het over heb; neem eens een kijkje op www.gamefaqs.com
weet iemand waar ik de CR-900 kan vinden?
had hem nodig in een missie maar toen ik hem gehaald had was hij meteen weer pleite
echt een te vette bike gewoon
had hem nodig in een missie maar toen ik hem gehaald had was hij meteen weer pleite
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Check deze map eens er zou er 1 bij de bike school moeten staan in LV maar die is volgens mij random en volgens de map ook in Noord oost op de kaart. Suc6Maikeltje schreef op 05 november 2004 @ 15:22:
weet iemand waar ik de CR-900 kan vinden?
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
foutje...
[ Voor 98% gewijzigd door Kez op 05-11-2004 15:48 ]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Anoniem: 821
Hoe krijg ik het voor elkaar wat op de fontpage in het filmpje "knallen" getoond wordt? Met een paar homies in de auto stappen en knallen op het strand?
En hoe kom ik aan die wagen die op en neer hopt zegmaar?
thanks!
thanks!
Anoniem: 103150
hebben jeullie enig id hoeveel truck missies je moet doen?
ik heb ook tijdelijk de missie dat je de 'hood' moet overnemen overgeslagen, kan ik dit ook nog later doen?
ik heb ook tijdelijk de missie dat je de 'hood' moet overnemen overgeslagen, kan ik dit ook nog later doen?
Anoniem: 116038
Soms vind je hem op straat maar je kan hem ook late tune...Anoniem: 821 schreef op 05 november 2004 @ 15:47:
thanks!
1e keer deed ik 'm 's nachts, dat is dus echt compleet onmogelijk, je ziet geeneen vliegtuigCyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 10:43:
omfg, ben nu bezig, of was eigenlijk bezig met de eerste missie van Zero. Daar sta je op het dak en moet je van die kleine vliegtuigjes neerschieten, voordat ze alle Transmissies/Signals whateverkapot bombarderen.
En dat moet ik dus doen met de Analoge stick.....omg, echt..respect voor de gasten die dat kunnen !!
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant...heeft iemand nog tips ofzow, 'k begin nu echt agressief te woren
![]()
Maar de missies van Zero die daarna komen zijn nog veel erger
Anoniem: 122762 schreef op 05 november 2004 @ 15:04:
spoiler:Klopt het dat je na een bepaalde missie naar liberty city en vice city kan vliegen? Ik werd hier net over gebeld
spoiler:
jazeker, dat kan, je moet met een vliegtuig wegvliegen tot boven het water en dan kom je bij zo'n restaurant.
301SQN
Anoniem: 122762
spoiler:
Ik heb het spel niet, ik werd er dus over gebeld, maar het kan dus? Of is het maar een zeer klein stukje van Vice / Liberty?
Na een tijdje kun je naar tune garages, daan kun je hydraulics selecteren en dan heb je die vering,Anoniem: 821 schreef op 05 november 2004 @ 15:47:
Hoe krijg ik het voor elkaar wat op de fontpage in het filmpje "knallen" getoond wordt? Met een paar homies in de auto stappen en knallen op het strand?
thanks!
gangmembers met je meenemen, selecteeg geen wapen (vuist dus) met R1 groen richt ding op een van je gangmaten en dan met die pijltjestoets omhoog drukken.
Misschien kan dit trouwens pas na een bepaalde missie.
Ik vind dat gang-war gebeuren eigenlijk maar vervelend.
Ben nu eens serieus bezig gegaan met alle missies.
Just Business was leuk, vond ik ook niet zo lastig achteraf.
"Reuniting the Families" is alleen best wel pittig, heb 'm al 2x niet gehaald nu.
Het 1e deel in het hotel en met de heli zijn simpel maar die auto heel houden niet.
"Reuniting the Families" is alleen best wel pittig, heb 'm al 2x niet gehaald nu.
Het 1e deel in het hotel en met de heli zijn simpel maar die auto heel houden niet.
Yeah heb eindelijk de eerste zero missie gehaald
.
Beetje nep dat je bij de tweede zero missie je plane ook weer moet terug vliegen
Beetje nep dat je bij de tweede zero missie je plane ook weer moet terug vliegen
[ Voor 47% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 17:02 ]
Anoniem: 94113
ja vind ik ook irei die ganf war maar ja het levert geld opZAMoRANo schreef op 05 november 2004 @ 16:24:
Ik vind dat gang-war gebeuren eigenlijk maar vervelend.
Vraagje over het 2e eiland (niet lezen als je er nog lang niet bent
):
Klopt het ook dat het altijd regent op het 2e eiland??
.
)
, ik ken gewoon niet aimen met zo'n controller
spoiler:
Ik zit nu op het uh 2e eiland, daar begin je dus met je zus en die vriend van haar een soort autogarage. Nou wilde ik ff weten of dat later ook echt iets wordt
. Ik bedoel, gaat het echt zo'n business worden zoals ze van plan zijn? En ken je er auto's mee modden? 
Klopt het ook dat het altijd regent op het 2e eiland??

hehe, ja het staat er een beetje vaag. 'k heb mn PS2 op m'n computer aangesloten en speel dus op m'n computer. Het beeld en alles liep vast, maar het geluid bleef doorspelen, dus wist ik ff niet wat vastliep, de PC en de PS2Anoniem: 128025 schreef op 05 november 2004 @ 12:40:
[...]
Dat moet je dan toch eens uitleggen??? PS2 liep vast maar kan ook aan je computer liggen???
Ik heb het gelukkig niet zo erg, als jij beschrijft (kweenie, maar ik heb hem ook gekochtYoG schreef op 05 november 2004 @ 14:28:
[...]
Maareh, goed voor zorgen dat al je kabels er stevig inzitten, bij mij was dat namelijk de oorzaak.
Mijn PS2 vind SA niet zo leuk, de drive maakt constant lawaai alsof ie steeds aan het laden is. Soms is het zo erg dat ik meldingen krijg van leesfoutenDan moet ik de lade even openen en sluiten zodat ie 'm opnieuw 'pakt'.
Maar ik zit pas bij missie 'Nines & AKs' en daar loopt ie Helemaal vast![]()
KAn dus niet verder.
Ik heb me maar voorgenomen om een isootje ergen te downloaden en kijken wat die doet. Ondertussen maar flink kloten in de stad en mn stats omhoog halenMn muscle is al helemaal op 100%
![]()
Jammergenoeg werken die cheats niet of nauwelijks. Het lijkt me best leuk om met oneindig health en wapens de stad onveilig te maken.
Tis me tot nu nog maar 1 keer gelukt om een wapensetje te krijgen, daarna niet meerDe tankcheat werkt wel altijd.

ik heb die missie van Zero nu té vaak geprobeerdBrZ schreef op 05 november 2004 @ 16:13:
[...]
1e keer deed ik 'm 's nachts, dat is dus echt compleet onmogelijk, je ziet geeneen vliegtuigOverdag ging hij eigenlijk zonder al te veel moeite
Maar de missies van Zero die daarna komen zijn nog veel erger
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Heb nu eindelijk de tweede zero missie ook gehaald met nog een kwart tank over
.
En de derde in 2x met nog 2:40 min over
.
En de derde in 2x met nog 2:40 min over
[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 18:01 ]
Anoniem: 89184
Ik ben wat opgevallen. Mischien is het hier al eerder verteld.
Toen ik respawnde bij het ziekenhuis viel er opeens een mannetje uit de lucht op de grond. Bloedeffecten en mensen erom heen kijken etc.
Blijkt een suicide te zijn.
Toen ik respawnde bij het ziekenhuis viel er opeens een mannetje uit de lucht op de grond. Bloedeffecten en mensen erom heen kijken etc.
Anoniem: 118382
Hufters.
Overal in Rotterdam uitverkocht, ook Media-Markt en ze weten allen niet wanneer het binnen rolt. Behalve FutureZone, die het over 1 week (!!) had.
Kent iemand nog een strijkijzerwinkel ergens in een zijstraatje die toevallig wat kopies heeft liggen?
Overal in Rotterdam uitverkocht, ook Media-Markt en ze weten allen niet wanneer het binnen rolt. Behalve FutureZone, die het over 1 week (!!) had.
Kent iemand nog een strijkijzerwinkel ergens in een zijstraatje die toevallig wat kopies heeft liggen?
Way cool, ga er ook ff rondhangenAnoniem: 89184 schreef op 05 november 2004 @ 17:54:
Ik ben wat opgevallen. Mischien is het hier al eerder verteld.
Kewl, er staan 2 verschillende helicopters op het 2de vliegveld
.
Anoniem: 116038
Maar wat heb je er aan ze staan allemaal op slotbAdmuTs schreef op 05 november 2004 @ 18:05:
Kewl, er staan 2 verschillende helicopters op het 2de vliegveld.

Had precies hetzelfde verhaal (gisteren) in Rotterdam. Alles, maar dan ook echt alles was uitverkocht, overal. Nou goed, dacht ik..vandaag even hier in Dordt geprobeerd - geen succes. Rotterdam - Alexandrium, geen succes.Anoniem: 118382 schreef op 05 november 2004 @ 17:55:
Hufters.
Heb hem nu bij Bol.com besteld voor 61 euro inc. verzenden..levertijd : 2-4 werkdagen. Het zal me benieuwen!
Niet in Rotterdam, maar Play.com heeft em in voorraad, en ze bezorgen gratis. Is maar een kleine 50 euro daar trouwens, als je gewoon in Ponden betaald en die zelf omrekend naar euroAnoniem: 118382 schreef op 05 november 2004 @ 17:55:
Hufters.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 117937
Ik heb vandaag dat spel gahaald, maaar ik vind het een lelijk spel
Overal zie ik rare stippen en het beeld trilt enorm, ook kan ik niet ver kijken alles is heel wazig en auto's komen ineens uit de lucht vallen. Ik ga hem maar weer teruggeven.
Overal zie ik rare stippen en het beeld trilt enorm, ook kan ik niet ver kijken alles is heel wazig en auto's komen ineens uit de lucht vallen. Ik ga hem maar weer teruggeven.
Anoniem: 122762 schreef op 05 november 2004 @ 16:16:
spoiler:Ik heb het spel niet, ik werd er dus over gebeld, maar het kan dus? Of is het maar een zeer klein stukje van Vice / Liberty?
spoiler:
Ja, het is alleen het restaurant op de hoek waar je iemand in de kofferbak weg moet brengen (dood
) en een klein stukje buiten (het plein daarachter). Verder niets. Opzich niet zo heel veel maar erg leuk om eens naar Liberty City te vliegen 
301SQN
naast het Johnson huis loopt een pad, daaruit rijden en naar rechts, het eerste huis na de eerste straat rechts (als ik me da goed kan herinneren)Anoniem: 64858 schreef op 05 november 2004 @ 19:41:
hoe kom ik bij het huois van denise robinson?
MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
ja da was wel een moeilijke missieCyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 10:43:
omfg, ben nu bezig, of was eigenlijk bezig met de eerste missie van Zero. Daar sta je op het dak en moet je van die kleine vliegtuigjes neerschieten, voordat ze alle Transmissies/Signals whateverkapot bombarderen.
En dat moet ik dus doen met de Analoge stick.....omg, echt..respect voor de gasten die dat kunnen !!
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant...heeft iemand nog tips ofzow, 'k begin nu echt agressief te woren
![]()

minstensts 10 keer geprobeerd denk ik maar uiteindelijk toch door naar de 2de missie van Zero.
spoiler:
2de missie is wat makkelijker met de RC Vliegtuigje maar damn ik schoot al die 5 cariers dood en dan opeens m'n vliegtuig in de fik GVD!!
Gelukkig dat ik de 3de en laatste stad heb unlockt nu kan ik toch verder met die missies (monster truck
)

Weet niet of iemand dit al heeft meegemaakt maar gister heb ik met m'n zus eens de 2playerr mode gespeeld (free roaming) en opeens met elkaar begonne te vechte (in het spel hé
) en zij pakte toen die samurai zwaard en sneed eens m'n kop der af
m'n manneke dus wasted terug in 't hospitaal en opeens is die z'n kop er nie en er spuit bloed uit z'n nek
En ik zat zo dus de hele stad rond te wandele, m'n health full maar ik zag bloedeffecten op de grond toen naar een missie gaan om te zien of z'n hoofd terugkomt en tijdens de cutscene was het er wel maar tijdens de missie zelf niet
oh well nu gesaved en terug laden en probleem was weg
m'n manneke dus wasted terug in 't hospitaal en opeens is die z'n kop er nie en er spuit bloed uit z'n nek

En ik zat zo dus de hele stad rond te wandele, m'n health full maar ik zag bloedeffecten op de grond toen naar een missie gaan om te zien of z'n hoofd terugkomt en tijdens de cutscene was het er wel maar tijdens de missie zelf niet
oh well nu gesaved en terug laden en probleem was weg
was dat niet gewoon de "kip-zonder-kop" bonus ?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Anoniem: 31189
het zijn maar een paar missies die je daarvoor moet doen en zover ik weet is het antwoord helaas een neeCyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 17:40:
Vraagje over het 2e eiland (niet lezen als je er nog lang niet bent):
spoiler:Ik zit nu op het uh 2e eiland, daar begin je dus met je zus en die vriend van haar een soort autogarage. Nou wilde ik ff weten of dat later ook echt iets wordt. Ik bedoel, gaat het echt zo'n business worden zoals ze van plan zijn? En ken je er auto's mee modden?
wel dom idd, ik hoopte hetzelfde tijdens het doen van de missies
Ik was vandaag buiten de "gamewereld van GTA" beland. Op de berg van Hollywood kun je een huis kopen met zwembad. Het huis heeft een L vorm. Toen ik naar de hoek liep ging ik perongelijk door de muur heen en viel buiten de "gamewereld". Waardoor ik ff naar beneden viel en vervolgen stond ik weer midden ergens op straat.
[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 05-11-2004 20:52 ]
ik heb dat missie nu echt al 30 keer gespeeld, maar het wil niet lukken.rjongen schreef op 05 november 2004 @ 13:28:
Ik ben gisteren begonnen met SA. (heb sinds eergisteren een PS2)
Ik kom alleen niet verder bij de missie 'Wrong side of the tracks', waarbij Big smoke achterop zit op een sanchez, en je gangsters van een trein moet schieten.
Maar er blijft er bij mij altijd eentje levend.
Iemand tips?
Ik blijf rechts voor de trein rijden, maar er zijn er altijd 1 of 3 van die gasten die blijven leven. Wie o wie geeft mij een gouden tip.
Ik was zondag naar de mm in rotterdam centrum geweest, en daar kreeg ik te horen dat het nog wel 1/2 weken zou kunnen duren voor ze hem weer binnen zouden krijgen.Anoniem: 118382 schreef op 05 november 2004 @ 17:55:
Hufters.
Op woensdag hadden ze gelukkig weer een bescheiden stapeltje liggen, en ik was er rond 10:00, lekker rustig
Sindsdien al 18 uur gta achter de kiezen, en kheb pas 15% voltooid
Blijf naast de 2de rails rijden zodat die dude achterop de mensen op de train goed kan raken anders schiet ie op de trein ipv op de ventjes.rjongen schreef op 05 november 2004 @ 21:31:
[...]
ik heb dat missie nu echt al 30 keer gespeeld, maar het wil niet lukken.
Ik blijf rechts voor de trein rijden, maar er zijn er altijd 1 of 3 van die gasten die blijven leven. Wie o wie geeft mij een gouden tip.
kan je niet alvast naar het 'einde' van dat spoor rijden? als je net de tunnel uitkomt, nog voor de brug. Dat je ze er dan zelf afschiet?rjongen schreef op 05 november 2004 @ 21:31:
[...]
Topic (en het vorige) doorlezen, tips zijn ook al 30 keer gegeven.rjongen schreef op 05 november 2004 @ 21:31:
[...]
Anoniem: 60499
vraagie 
spoiler:
bij de bike school, als je daar alles brons/zilver/goud heb, krijg je daar geen motoren
ik heb alles zilver en ik zie nog steeds alleen die chopper voor de deur staan 
hebbik ook gehad bij een bezinestation in san fiero..BeZaX schreef op 05 november 2004 @ 20:51:
Ik was vandaag buiten de "gamewereld van GTA" beland. Op de berg van Hollywood kun je een huis kopen met zwembad. Het huis heeft een L vorm. Toen ik naar de hoek liep ging ik perongelijk door de muur heen en viel buiten de "gamewereld". Waardoor ik ff naar beneden viel en vervolgen stond ik weer midden ergens op straat.
Wat is het nut van de missie van Zero (Z op radar) in San Fierro? Een gebouw kopen en weer oprotten? Niet eens Respect: +??
Anoniem: 60499 schreef op 05 november 2004 @ 22:33:
vraagie
spoiler:bij de bike school, als je daar alles brons/zilver/goud heb, krijg je daar geen motorenik heb alles zilver en ik zie nog steeds alleen die chopper voor de deur staan
spoiler:
Heb nu alles goud en er staat een tweede bike (nrg-500) voor de deur
Een asset erbij krijgen.masser120 schreef op 05 november 2004 @ 22:57:
Wat is het nut van de missie van Zero (Z op radar) in San Fierro? Een gebouw kopen en weer oprotten? Niet eens Respect: +??
Eindelijk de bike school ook op 100%
[ Voor 39% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 23:32 ]
Hmm, de link is down.Chrasher schreef op 06 november 2004 @ 00:40:
Even snel een klein filmpje in elkaar geflanst, helaas nog zonder opgeblazen wagens, maar daar werk ik nog aan.Lekker in de weg staan op de snelweg......
Motorway Mayhem:
[afbeelding]
't is nogal druk op m'n servertje nu.....
PSN-id: Chrasher
Anoniem: 122234
Ik kon m niet downloaden met firefox maar met IE doet die link het prima. raar
leuk filmpje btw
Uber spel dit.
Een stelling om te kijken of jullie het ermee eens zijn:
"De missies van GTA SA kun je niet halen zonder cheats"
Zijn jullie het daarmee eens ofnie?
Ik gedeeltelijk wel, want dat je die gangbuurten van jouw moet maken is niet te doen vind ik zonder cheats, en ik kon het stiekem niet laten
Voor de rest had ik totaal geen cash, waardoor ik nieteens kon eten
maar ik moest wel mensen doodmaken voor eten
Ik gedeeltelijk wel, want dat je die gangbuurten van jouw moet maken is niet te doen vind ik zonder cheats, en ik kon het stiekem niet laten
Voor de rest had ik totaal geen cash, waardoor ik nieteens kon eten

Ik vind dat je ze wel kan halen zonder cheats, want dat heb ik gedaan
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ben ik het totaal niet mee eens, heb alles tot nu toe gehaald (ben op 70%) zonder cheats en ik vind bijna alle missies tot nu toe eigenlijk te makkelijk. Dat met die gangs is gewoon een kwestie van een mp5 of een ak hebben en om het hoekje wachten en dan zijn ze echt super makkelijkID-College schreef op 06 november 2004 @ 00:58:
Uber spel dit.
Voor de rest had ik totaal geen cash, waardoor ik nieteens kon etenmaar ik moest wel mensen doodmaken voor eten
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 06-11-2004 01:04 ]
Oneens.ID-College schreef op 06 november 2004 @ 00:58:
Uber spel dit.
Voor de rest had ik totaal geen cash, waardoor ik nieteens kon etenmaar ik moest wel mensen doodmaken voor eten
Ik heb nog geen enkele missie meer dan 3x hoeven doen volgens mij.
Die gangwars heb ik niet allemaal gedaan, zijn ook sidequests.
Ben nu een tijdje in San Fierro maar de sfeer van die stad vind ik iets minder dan LS. Maar je krijgt nu een goed idee van hoe groot dit spel eigenlijk wel niet is, blijft ongelovelijk.
Ja ok, ik kon alles halen tot daar aan toe, maar die lukte me no-way, Was te lang bezig dus ik heb maar ff stiekem gedaan 
Nu heb ik meteen dikke cash
dat maakt het ook niet leuk meer
Nu heb ik meteen dikke cash

Dat valt me wel op, je heb in elke gta op een gegeven moment cash in overvloed, vind ik toch wel erg jmmr aan de game.ID-College schreef op 06 november 2004 @ 01:14:
Nu heb ik meteen dikke cashdat maakt het ook niet leuk meer
ben het er ook niet mee eens. Heb nog geen cheats in dit spel gebruikt, vind ik ook niet echt nodig
Over dat geld : ga eens pimpen ! levert al snel 3 - 4 K per run opID-College schreef op 06 november 2004 @ 00:58:
Uber spel dit.
Missies weet ik niet, want ik heb ze nog lang niet allemaal gedaan.
ben net "in the middle of nowhere" beland.
maar die gangwars waren prima te doen.
had geloof ik iets van 13 gebieden veroverd. sommige wel tig keer over gedaan,
maar allemaal legit veroverd.
had de laatste paar ook wel over willen nemen. maar dat kan blijkbaar een paar missies later niet meer
Benodigdheden voor een overwinning : 1 Armor, AK met VEEL kogels, SMG.
Sniperrifle kan extreem handig zijn, granaten kunnen met wat oefening en geluk alles veel simpler maken
die extra gangleden heb je imho niet echt veel aan, vooral niet aangezien de auto-target systeem ze ook target

btw heb al een dozijn homies vermoord door volgas achteruit de garage in grove street uit te rijden
ps
ben nu bij "first date" . maar moet je die nu alle 4 de dollartekens achter elkaar doen. of kun je tussendoor ook saven ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nee je kunt saven, zijn 4 aparte missies.heuveltje schreef op 06 november 2004 @ 01:45:
[...]
ps
ben nu bij "first date" . maar moet je die nu alle 4 de dollartekens achter elkaar doen. of kun je tussendoor ook saven ?
Anoniem: 112153
Met de bikeschool hè... Al 2x gevraagdbAdmuTs schreef op 05 november 2004 @ 23:28:
[...]
spoiler:Heb nu alles goud en er staat een tweede bike (nrg-500) voor de deur
[...]
Een asset erbij krijgen.
Eindelijk de bike school ook op 100%, nou alleen die irri flightschool nog.
Hoe doe je de laatste? Dat je moet springen met een ubervette motor die al gelijk een wheely trekt, die je dan moet landen op je voorwiel en stoppen in het vakje. Ik kom niet verder dan 98%.
Dus je krijg niet die ubervette motor als je alles heb uitgespeeld? Ik heb al wel die motor gevonden, maar die trekt niet zo hard als bij de bikeschool.
Ze rijden daar echt goed asociaal en hard op die snelwegChrasher schreef op 06 november 2004 @ 00:40:
Even snel een klein filmpje in elkaar geflanst, helaas nog zonder opgeblazen wagens, maar daar werk ik nog aan.Lekker in de weg staan op de snelweg......
Motorway Mayhem:
[afbeelding]

Ja, en het leuke daarvan is dat er maar één over de kop hoeft te slaan die dan ontploft en een kettingreactie start met enorm veel explosies na elkaar.Crash schreef op 06 november 2004 @ 10:52:
[...]
Ze rijden daar echt goed asociaal en hard op die snelweg![]()
Dit lukt ook door bijvoorbeeld op de vulopening van een benzinetank te schieten, helaas lukt me dat niet tijdens het opnemen van zo'n filmpje. Ik heb dan een heel klein schermpje wat ik niet kan vergroten, dus valt er niet correct te mikken.
Iemand die nog een programmatje weet waarbij je op kan nemen terwijl je naar een groot venster kijkt?
PSN-id: Chrasher
Anoniem: 115621
hoe is de ai eigenlijk,ik bedoel ik ergerde me mateloos aan het feit en vooral in gta3 dat als jij met een mega vaart aankwam weg voor de pliesie en je wou dan rechtsaf of linksaf,zo'n maloot dat ook dee en jij over de kop vloog en soms dood was..Crash schreef op 06 november 2004 @ 10:52:
[...]
Ze rijden daar echt goed asociaal en hard op die snelweg![]()
Anoniem: 123052
Ik was gister nog in de Music Store (zoeen ergens onder een straat, waar je met een roltrap naartoe moet), daar zag ik über veel GTA3 en Vice City liggen, maar SA, ho maarAnoniem: 118382 schreef op 05 november 2004 @ 17:55:
Hufters.

Oeps, er zit op het tweede eiland blijkbaar ook een naval base en toen ik daar per ongeluk naar binnen reed kreeg ik meteen 5 sterren
.
In Media Markt alexandrium lagen er nog wel een hoopAnoniem: 118382 schreef op 05 november 2004 @ 17:55:
Hufters.
Lol, kan je echt never uitgevenAnoniem: 120251 schreef op 06 november 2004 @ 13:05:
heb nu 216 miljoen dollar met het gokken op paardracen![]()
![]()
Heb bij de boat school ook alles met goud gehaald
Ben pas bezig met de Rijschool. Die missie waar je 5 van die rondjes moet rijden lukt me nooit, zilver dus. De missie waar je op je zijkant moet rijden zegmaar, ook irritant en de laatste missie...dat je door de stad moet rijden, waar het gewoon veelst te fucking druk is. Die drie missies heb ik zilver, de rest wel gold.
Mja, lama hange toch...of moet je alles Gold hebben om door te gaan naar een andere "school" ?
Mja, lama hange toch...of moet je alles Gold hebben om door te gaan naar een andere "school" ?
Na een stuk of 30/40 keer proberen heb ik eindelijk die helicopter missie van de flight school op goud
.
/me bAdMuTs is trots op zichzelf
/me bAdMuTs is trots op zichzelf
[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 06-11-2004 15:13 ]
Ik vind dat juist fijn en veel beter dan in GTA:VC waar ze meteen stoppen

Wie vindt die nieuwe "Buggy" trouwens ook zo CooL ?? Echt een hele grote verbetering tegenover de oude !!!
Ik moet GTA III hebben om me te vermaken tot volgend jaarAnoniem: 123052 schreef op 06 november 2004 @ 11:34:
Ik was gister nog in de Music Store (zoeen ergens onder een straat, waar je met een roltrap naartoe moet), daar zag ik über veel GTA3 en Vice City liggen, maar SA, ho maar, gelukkig heb ik hem al
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
iknero355 schreef op 06 november 2004 @ 15:20:
[...]
Ik vind dat juist fijn en veel beter dan in GTA:VC waar ze meteen stoppen
Wie vindt die nieuwe "Buggy" trouwens ook zo CooL ?? Echt een hele grote verbetering tegenover de oude !!!

nah.. hebbie niet nodigCyberDoX schreef op 06 november 2004 @ 14:30:
Ben pas bezig met de Rijschool. Die missie waar je 5 van die rondjes moet rijden lukt me nooit, zilver dus. De missie waar je op je zijkant moet rijden zegmaar, ook irritant en de laatste missie...dat je door de stad moet rijden, waar het gewoon veelst te fucking druk is. Die drie missies heb ik zilver, de rest wel gold.
Heb nu alles van elke school op goud
.
Anoniem: 23367
Hoe heb je dat filmpje gemaakt op de PS2Chrasher schreef op 06 november 2004 @ 00:40:
Motorway Mayhem:
[afbeelding]
Ik heb net een video gemaakt van de 2 player mode, ik weet niet of je stemmen hoort maar iig als je ze hoort let er niet op
De video is Xvid codeerd... Maar op de een of andere manier staat er DivX onder.
Klik voor l33t filmpje
Linkje is dood want mun bandwidth limit knalde zowat tot de max

Klik voor l33t filmpje
Linkje is dood want mun bandwidth limit knalde zowat tot de max

[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 06-11-2004 19:25 ]
Anoniem: 64080
Wat is de reward voor de flying school?
Heb je ook nog tips voor die "destroy tagets" missie met heli?
De reward is eenAnoniem: 64080 schreef op 06 november 2004 @ 17:12:
[...]
Wat is de reward voor de flying school?
Heb je ook nog tips voor die "destroy tagets" missie met heli?
spoiler:
Apache/Hunter 
Rechtdoor vliegen en proberen in een keer alle 3 de vrachtwagens te laten exploderen, je moet klaar zijn rond de 25/30 sec
Meteen door vliegen naar die rijdende auto's en ik ben even blijfen stilhangen in de lucht en heb ze gewoon vanuit stilstand bestookt met raketten (echt 4/5 per auto, moet er wel een raak zijn
De landing is het moeilijkst vondt ik want je neus moet in de goede richting wijzen anders is je position niet op 100%. Je hoeft niet helemaal in de rode cirkel te landen zolang je er maar een beetje instaat. Je moet klaar zijn rond de 80/85 sec (volgens mij is 85 sec net genoeg of net niet, 90 sec is iig te laat).
Lol doe hem voor een 2de keer en haal em nu in een keer op 80 sec
edit: BioHazard was me net voor
[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 06-11-2004 17:23 ]
in die hangar in de woestijn he.. kan het kloppen dat je daar maar 2 autotjes in kan stoppen
want elke keer verdwijnen er 1 of 2
2de stad pasAnoniem: 38704 schreef op 06 november 2004 @ 17:50:
Klopt het nou dat er ook een kungfu school was ofzo?
Waar dan?
bAdmuTs schreef op 06 november 2004 @ 17:21:
[...]
De reward is eenspoiler:Apache/Hunter
Rechtdoor vliegen en proberen in een keer alle 3 de vrachtwagens te laten exploderen, je moet klaar zijn rond de 25/30 sec
Meteen door vliegen naar die rijdende auto's en ik ben even blijfen stilhangen in de lucht en heb ze gewoon vanuit stilstand bestookt met raketten (echt 4/5 per auto, moet er wel een raak zijn) en als de sodemieter omdraaien en terug vliegen, was hier rond de 50/55 sec mee klaar.
De landing is het moeilijkst vondt ik want je neus moet in de goede richting wijzen anders is je position niet op 100%. Je hoeft niet helemaal in de rode cirkel te landen zolang je er maar een beetje instaat. Je moet klaar zijn rond de 80/85 sec (volgens mij is 85 sec net genoeg of net niet, 90 sec is iig te laat).
Lol doe hem voor een 2de keer en haal em nu in een keer op 80 sec.
edit: BioHazard was me net voor
spoiler:
waar staat die hunter dan?
spoiler:
Tussen je huisje (waar je kan saven) en de loods (waar dat vliegtuigje in staat waarmee je kan schieten). Daar zijn 3 "parkeerplaatsen" waarvan er op een een stuntplane staat en op de ander of een hunter of een andere heli.
bAdmuTs schreef op 06 november 2004 @ 18:01:
[...]
spoiler:Tussen je huisje (waar je kan saven) en de loods (waar dat vliegtuigje in staat waarmee je kan schieten). Daar zijn 3 "parkeerplaatsen" waarvan er op een een stuntplane staat en op de ander of een hunter of een andere heli.
spoiler:
omg.. er staan 2 dingen en ik zie het gewoon compleet over het hoofd
darn.. thanks 
Anoniem: 38704
da's nog steeds geen antwoord
een vriend van me vroeg het

Het is het fitness-centrum in San Fierro idd, in Doherty als ik me niet vergis.Anoniem: 38704 schreef op 06 november 2004 @ 18:17:
[...]
da's nog steeds geen antwoord
een vriend van me vroeg hethij's al in de 3de stad, maar hij had die school nog steeds niet gevonden
Kun je ook opzoeken op het kaartje wat je erbij krijgt.
Ehh, nope, gisteren totaal uitverkocht (wat betreft GTA : SA dan he).Megamind schreef op 06 november 2004 @ 12:25:
[...]
In Media Markt alexandrium lagen er nog wel een hoop
Anoniem: 24175
mja, ok... gezien maar nu zit ik pas bij 13 van de 100 moet ik er echt 100 opzoeken? echt wazigjohnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 10:33:
[...]
spoiler:Op de achterkant van een van de huisjes, je moet de tuin in
Niet te geloven.
Ga ik naar alexandrium, zoekend naar een exemplaar. Eerst media-markt, uitverkocht. Alle andere winkeltjes ook uitverkocht, kom ik bij Toy's R Us (ofzo). 'nog 1 exemplaar dus het hoesje moet hier ergens zijn'. Dus ik zoeken, NERGENS EEN HOESJE. Zelfs het personeel helpt meezoeken maar waarschijnlijk heeft 1 of andere puber hem verstopt.
Kon ik dus weer met lege handen naar huis.
Nou, mandaag komen er eindelijk eens een goede aantal binnen bij media-markt (700). Dus kom niet met een leger want dan roep ik Jihad op je uit.
Ga ik naar alexandrium, zoekend naar een exemplaar. Eerst media-markt, uitverkocht. Alle andere winkeltjes ook uitverkocht, kom ik bij Toy's R Us (ofzo). 'nog 1 exemplaar dus het hoesje moet hier ergens zijn'. Dus ik zoeken, NERGENS EEN HOESJE. Zelfs het personeel helpt meezoeken maar waarschijnlijk heeft 1 of andere puber hem verstopt.
Kon ik dus weer met lege handen naar huis.
Nou, mandaag komen er eindelijk eens een goede aantal binnen bij media-markt (700). Dus kom niet met een leger want dan roep ik Jihad op je uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 118382 op 06-11-2004 19:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!