[ps2] GTA - San Andreas : Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

weet iemand ook een pagina met allemaal custom made filmpjes van sa ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128200

Heb vandaag ook gezocht in Rdam, pas toen ik bij de MusicStore binnen liep had ik mazzel.. ze stonden er net een stuk of 20 SA disks uit te pakken ;)
Me happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:42
Vind het echt lachen:
spoiler:
dat je opeens die gozer van GTA3 tegen komt. :D Ook weer lekker in stijl niets zeggen.
Kom je Tommy ook nog tegen?

[ Voor 8% gewijzigd door Albinoraptor op 07-11-2004 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Whoei, ik kan nu op de vliegvelden :)
alleen in San Fierro kan ik alleen in de helicopter, alle vliegtuigen zijn op slot :(
weet iemand hoe dat komt? (mijn flying skills zijn ong. op de helft van het balkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op 06 november 2004 @ 15:20:

[...]

Ik moet GTA III hebben om me te vermaken tot volgend jaar :D Heb die overgeslagen enzo..... hoeveel kost die daar ??
Geen idee, niet echt op gelet, maar ik kom er verder nooit..
Rotterdam is een beetje ver vanaf hier.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

he hoeveel heb jullie all van die special jumpen gezien.

ik heb er twee en ik zit all in staat 2 en kan er echt niet vinden.

in gta 3 en vice city zat het er vol me en nu vind ik niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38704

Dat zag er ook niet uit...opeens zomaar zo'n driehoekig blok :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499

Anoniem: 60499 schreef op 06 november 2004 @ 17:30:
in die hangar in de woestijn he.. kan het kloppen dat je daar maar 2 autotjes in kan stoppen :? want elke keer verdwijnen er 1 of 2 :S
iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

FlashBang

Hoi.

Albinoraptor schreef op 06 november 2004 @ 20:20:
*Lees dit niet, lompe spoiler stond hier*
Fijn man, doe het ff in een spoiler tag ofzo |:( Nu is er al weer een deel van het verhaal voor mij verpest ;(

edit: zegt ie zelf ook nog: "ook weer lekker in de stijl niets zeggen" nee wat denk je knuppel, mensen willen misschien verrast worden??

[ Voor 21% gewijzigd door FlashBang op 06-11-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devilion schreef op 06 november 2004 @ 20:58:
[...]

Fijn man, doe het ff in een spoiler tag ofzo |:( Nu is er al weer een deel van het verhaal voor mij verpest ;(
idd =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Ik heb 28 tags tot nu toe...ben ook nog niet ver met het spel maar wat ik me af vroeg, waar kan je spuitbussen vinden behalve dan in carl's eigen huis ben ze voor de rest helemaal nergens tegen gekomen. Best wel irri om steeds terug te moeten voor je spuitbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 115621 schreef op 06 november 2004 @ 19:42:
weet iemand ook een pagina met allemaal custom made filmpjes van sa ?
In de openingspost :P

ik ken ook wel wat filmpjes maken, alleen weet niet waar ik ze ken hosten...ze zijn allemaal aan de grote kant B).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CyberDoX schreef op 06 november 2004 @ 21:35:
In de openingspost :P

ik ken ook wel wat filmpjes maken, alleen weet niet waar ik ze ken hosten...ze zijn allemaal aan de grote kant B).
* nero355 == Hopeloze GTA @ PC addict smeekt : Gooi ze op een .torrent achtig iets ofzo zoals een paar filmpjes in de startpost B)

Must ...... have ....... GTA:SA ........ movies....... :9~ :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spoiler:
Vind het echt lachen dat je opeens die gozer van GTA3 tegen komt. :D Ook weer lekker in stijl niets zeggen.
SPOILER!!
spoiler:
Is die Catalina (weet niet meer zeker of ze zo heette?) ook niet de chick die je naait in GTAIII, volgens mij wel :D
Ik nog niet, maar ben al wel Rosenberg en Kent Paul tegengekomen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Vind het echt lachen:
spoiler:
dat je opeens die gozer van GTA3 tegen komt. :D Ook weer lekker in stijl niets zeggen.
spoiler:
Het enige wat ik ben tegen gekomen, is rosenburg die zei: "This is like old times with tommy" :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 07-11-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052 schreef op 06 november 2004 @ 20:34:
Whoei, ik kan nu op de vliegvelden :)
alleen in San Fierro kan ik alleen in de helicopter, alle vliegtuigen zijn op slot :(
weet iemand hoe dat komt? (mijn flying skills zijn ong. op de helft van het balkje)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Yes!! Dansmissie én rijd-naast-trein-met-Big-Smoke-missie uitgespeeld! Nu nog Just Business, die wel moeilijk is, maar ook zwaar cool :P

Wat trouwens grappig was: ik stond gewoon in Los Santos op een stuk snelweg, komt er een rokend vliegtuig naar beneden vliegen, landt op de snelweg, schuift een heel stuk door, explodeert en laat daardoor nog een stuk of vijf auto's ontploffen :D Zonder dat ik iets speciaals deed! Echt geinig, al die dingen die gewoon gebeuren in San Andreas zonder dat jij er iets mee te maken hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
jah,da is haar,van het gta3 introfilpje,de tommi in gta3 is trouwens dezelfde als in vice city alleen jonger,dus het lijkt me sterk dat je ook hem tege komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

ik heb nu alle 3 steden maar kan de flying school niet vinden :?
ik heb de driving, boat & bike school met succes afgestudeerd :Y) maar waar is de flying school?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
YozY schreef op 06 november 2004 @ 22:59:
ik heb nu alle 3 steden maar kan de flying school niet vinden :?
ik heb de driving, boat & bike school met succes afgestudeerd :Y) maar waar is de flying school?
spoiler:
Die ligt ergens in de bergen, die moet je later kopen als missi voor Toreno.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier nog een filmpje waarin weer van alles gebeurt. :)

overvliegende vliegtuigen, vliegende politiewagens :P ,een verlaten rolstoel, regen en onweer, enz....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gtasa/vanalleswat.jpg

Duurt ongeveer 4 minuten (15Mb). :Y)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb nu wel even moeite met de missie "Torando's last flight" (o.i.d.).
Nu even pauze na 3 pogingen.

spoiler:
Ik krijg die heli maar niet goed neer, meestal rijd ik hem voorbij en wacht ik 'm ergens op maar misschien schiet ik wat gehaast want ik raak hem nooit helemaal lekker en als ik dat wel doe stort ie al brandend op mijn hoofd :).

Wat wel grappig was is dat ik een auto stal vlak voor de bouvallige garage in SF, waarbij ik nietsvermoedend de man uit z'n wagen trok die op de trambaan viel en precies toen ik instapte kwam de tram van achter en reed het ventje dood terwijl ik 'm precies ontweek door in de auto te stappen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
haha dat filmpje als die jeep zo van die richel afjumpd

das een hele mooie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

InterXs schreef op 07 november 2004 @ 00:08:
haha dat filmpje als die jeep zo van die richel afjumpd

das een hele mooie :P
Ja, dat had ik dus ook helemaal niet verwacht. Leuk ook dat de kamera automatisch zich daarop instelde, anders had ik het pas gemerkt als hij op de grond knalde.

Helaas kon ik verder niets met die rolstoel, zou wel lachen zijn geweest als je ook daarin kon gaan zitten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621 schreef op 06 november 2004 @ 22:57:
spoiler:
jah,da is haar,van het gta3 introfilpje,de tommi in gta3 is trouwens dezelfde als in vice city alleen jonger,dus het lijkt me sterk dat je ook hem tege komt :P
Volgens mij klopt dit niet. De hoofdpersoon uit GTA3 is duidelijk níet Tommy Vercetti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 122762 schreef op 07 november 2004 @ 00:21:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. De hoofdpersoon uit GTA3 is duidelijk níet Tommy Vercetti
Idd, dat zei Rockstar zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Chrasher schreef op 07 november 2004 @ 00:16:
Ja, dat had ik dus ook helemaal niet verwacht. Leuk ook dat de kamera automatisch zich daarop instelde, anders had ik het pas gemerkt als hij op de grond knalde.
Ik dacht al : Wat ben jij goed :+ :P
Helaas kon ik verder niets met die rolstoel, zou wel lachen zijn geweest als je ook daarin kon gaan zitten. :D
Zou wel lachen zijn ja :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarnaast, zou het raar zijn dat Tommy de hoofdpersoon uit GTA3 was, dan zou hij al 18 jaar ouder zijn, en zo ziet hij er niet uit.

Daarnaast heeft Tommy genoeg geld, en gaat hij echt niet 1 of ander dom bankje beroven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik heb SA vandaag gekocht voor mijn nwe PSTwo, maar ik vind het er gewoonweg niet uitzien. Ik stap wel van Vice City @ pc (met AF en AA) over naar PSTwo, dus misschien ben ik wat te verwend... Wat een kartels overal zeg. Ik heb VC en GTA3 nooit op de PS2 gespeeld, maar ik vind niet dat ik over de graphics van SA naar huis kan schrijven. Ik speel zo liever VC @ pc. Ik had toch wel verwacht dat de game er iets beter uit had gezien. (over de PC versie hoef ik me vast geen zorgen te maken, hoop ik).

mijn PS2 schijfje gaat denk ik maandag maar weer terug. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

Fokkie schreef op 07 november 2004 @ 01:18:
Ik heb SA vandaag gekocht voor mijn nwe PSTwo, maar ik vind het er gewoonweg niet uitzien. Ik stap wel van Vice City @ pc (met AF en AA) over naar PSTwo, dus misschien ben ik wat te verwend... Wat een kartels overal zeg. Ik heb VC en GTA3 nooit op de PS2 gespeeld, maar ik vind niet dat ik over de graphics van SA naar huis kan schrijven. Ik speel zo liever VC @ pc. Ik had toch wel verwacht dat de game er iets beter uit had gezien. (over de PC versie hoef ik me vast geen zorgen te maken, hoop ik).

graphics zijn wel verbeterd t.o.v. Vice City PS2 (reflecties, heat haze, motion blur) maar ja natuurlijk zijn de graphics beter op pc want de pc is eenmaal krachtiger dan de PS2. Maar ik denk toch dat het wel meevalt, gezien de oude hardware van de PS2 is het eigenlijk een wonder dat zoiets goed kan draaien. Maar jah graphics zijn nooit het belangrijkste punt van GTA geweest. Dit spel heeft gewoon de beste gameplay ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online

Ja had ik ook in het begin, altijd PC gespeeld en dan valt het tegen.
Maar blijf het 2 dagen spelen en je merkt het echt niet meer, ook moet je misschien iets verder van je TV gaan zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:43

Idd, het is ff schrikken, maar dat had ik ook. Maar het gaat mij nieteens om het uiterlijk.
Kijk het is toch wel een heel verschil met doom 1. Dat is nog erger, maar zodra je het ff zit te spelen raak je eraan gewend, dan valt het reuze mee.
Geloof me, je krijgt er spijt van als je hem weg doet :P :)

[ Voor 43% gewijzigd door ID-College op 07-11-2004 01:59 . Reden: Edit :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Goed, ik zal deze zondag nog even afkruisen in mijn agenda om 12 uur SA te spelen. Ik pak een kleine tv en ga er ver vanaf zitten. Vanavond valt de beslissing. ;) (Maar zoals zovelen kan ik toch niet w8en op de pc versie, maar goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
je moet ook niet te dicht bij je 70cm breedbeeld tv gaan zitten EN toch echt een RGB kabel kopen met SCART. (die zit dacht ik bij de PSTwo, maar zeker weten doe ik het niet)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 122762 schreef op 06 november 2004 @ 22:30:
[...]

spoiler:
Het enige wat ik ben tegen gekomen, is rosenburg die zei: "This is like old times with tommy" :)
Kun je -piep- die spoiler van diegene die je quote tussen spoiler tags zetten, het is niet voor niks een spoilertag hè :(

[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 07-11-2004 12:38 . Reden: woord verwijderd op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:22
Tuurlijk ziet GTA er niet uit als je PC graphics gewent bent. Maar je draait op een compleet systeem van 150 euro, daarvan kan je ook niet verwachten dat hij mee kan met de nieuwste Radeon's die alleen al een veelvoud van een complete PS2 kosten. Consoles ... it's all about the gameplay :Y)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devilion schreef op 07 november 2004 @ 10:52:
[...]

Kun je gvd die spoiler van diegene die je quote tussen spoiler tags zetten, het is niet voor niks een spoilertag hè :(
Sorry, maar als je eens goed kijkt zie je dat degene die ik quote pas later zijn post heeft ge-spoiler-tagged. Dus lees de draad voordat je blaat.

Daarnaast verzoek ik je niet met de naam van God te spotten.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 122762 op 07-11-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 122762 schreef op 07 november 2004 @ 11:51:
Sorry, maar als je eens goed kijkt zie je dat degene die ik quote pas later zijn post heeft ge-spoiler-tagged. Dus lees de draad voordat je blaat.
Ja, dus? Dan zet jij het ook maar niet tussen spoilers? :/
Verzoeken mag natuurlijk altijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 122762 schreef op 07 november 2004 @ 11:51:
[...]

Ik lees de draad voor ik blaat, en als jij dat ook had gedaan had je al gezien dat ik een paar posts voor die van jou al heb gevraagd of de originele post in een spoiler tag kan, wat doe jij dan? jij quote het lekker zonder er even een spoiler tag van te maken, dus ik zeg het ook even tegen jou. Daarbij komt ook nog dat ik niet met de naam van God spot, ook al geloof ik niet in God, maar daar gaat deze thread niet over.
--verder ontopic aub--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

arg heb "just business" nu echt al 30x gedaan maar het lukt me echt niet iemand tips?

/edit laat maar tis al gelukt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 07-11-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we nu maar ontopic gaan aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chester schreef op 07 november 2004 @ 00:22:
[...]

Idd, dat zei Rockstar zelf ook
ik heb altijd geacht tot dat gewon dezelfde was,hm maja kan me ook vergissen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
EfBe schreef op 07 november 2004 @ 10:11:
je moet ook niet te dicht bij je 70cm breedbeeld tv gaan zitten EN toch echt een RGB kabel kopen met SCART. (die zit dacht ik bij de PSTwo, maar zeker weten doe ik het niet)
Hoe zie ik of die kabel RGB is? Het is een kabel met een vage platte plug achterin de PSTwo, met 3 tulpjes (vid en aud L+R) aan de andere kant. En daar zit een scart converter bij.

Ik begin SA nu toch wel leuk te vinden als ik niet zo op de graphics let :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Fokkie schreef op 07 november 2004 @ 14:08:
[...]

Hoe zie ik of die kabel RGB is? Het is een kabel met een vage platte plug achterin de PSTwo, met 3 tulpjes (vid en aud L+R) aan de andere kant. En daar zit een scart converter bij.

Ik begin SA nu toch wel leuk te vinden als ik niet zo op de graphics let :)
De kabel die standaard bij de PSTwo zit is een gewone kabel hoor, er zijn betere maar je wil eerst eigenlijk zien hoe het er met zo'n kabel uit ziet, er zijn nog al wat verschillen in kwaliteit namelijk. Zo maar een beetje op de gok kopen is een beetje onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chrasher schreef op 06 november 2004 @ 23:45:

overvliegende vliegtuigen, vliegende politiewagens :P ,een verlaten rolstoel, regen en onweer, enz....

[afbeelding]

Dat commentaar van die kerel. :D "Ah, motherfucker!" Achtervolgingen zijn trouwens altijd erg humoristisch in GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:42
ZAMoRANo schreef op 07 november 2004 @ 14:13:
[...]

De kabel die standaard bij de PSTwo zit is een gewone kabel hoor, er zijn betere maar je wil eerst eigenlijk zien hoe het er met zo'n kabel uit ziet, er zijn nog al wat verschillen in kwaliteit namelijk. Zo maar een beetje op de gok kopen is een beetje onhandig.
Ik was er ook erg sceptisch over, maar heb gewoon een goedkope bij de media markt gehaalt (8 euro) en dat is al stukken beter. iets minder kleurrijk, maar wel stuk scherper. (Kleur stel ik wel weer af op TV. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Ik heb vrijwel alles van dit deel en het vorige deel gelezen, en ik kan op internet er ook niets over vinden...
Heeft iemand misschien een plaatje van het verschil in beeldkwaliteit met en zonder RGB kabel. Ik wil graag iets zien, een verschil... voor het overgaan tot aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Novah schreef op 07 november 2004 @ 15:25:
Ik heb vrijwel alles van dit deel en het vorige deel gelezen, en ik kan op internet er ook niets over vinden...
Heeft iemand misschien een plaatje van het verschil in beeldkwaliteit met en zonder RGB kabel. Ik wil graag iets zien, een verschil... voor het overgaan tot aanschaf.
Dat zou idd handig zijn, aan de andere kant, je kunt ook 10 euro uitgeven voor een kabel en als t niet genoeg verbetert breng je 'm gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121161

Chrasher schreef op 06 november 2004 @ 23:45:

[afbeelding]

Hier een mirror van die 2 filmpjes, haalt de druk van je lijn een beetje weg:

http://members.home.nl/shalom/GTASA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 10:37

BioHazard

*\o/*

Wat is precies een RGB kabel dan? Ik heb nu een kabel met een Rode + Witte + Gele plug die in mun TV gaan. Wat is een RGB kabel dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Anoniem: 121161 schreef op 07 november 2004 @ 15:54:
[...]

Hier een mirror van die 2 filmpjes, haalt de druk van je lijn een beetje weg:

http://members.home.nl/shalom/GTASA
Hey bedankt Sand3rrr. :)

Met z'n tweeën of drieën is het nog wel te doen, maar er zijn vaak wel 15 tweakers tegelijkertijd online. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BioHazard schreef op 07 november 2004 @ 16:03:
Wat is precies een RGB kabel dan? Ik heb nu een kabel met een Rode + Witte + Gele plug die in mun TV gaan. Wat is een RGB kabel dan? :)
Met een RGB kabel wordt je beeldsignaal doorgestuurd in de 3 beeldkanalen R(ed)-G(reen)-B(lue). Je hebt minder ruis per kanaal omdat ze niet alledrie door hetzelfde kabeltje gaan, meestal zijn deze onderlinge kabeltjes ook weer een stuk beter afgeschermd waardoor je al met al een flink scherper beeld kunt krijgen.

De gele plug die je nu hebt is een standaard composiet aansluiting, wit en rood is audio trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
BioHazard schreef op 07 november 2004 @ 16:03:
Een RGB kabel verbeterd de kwaliteit van de graphics, weergegeven op je tv. Maar ik was dus benieuwd naar het verschil in kwaliteit, of daat filmpjes/fotos van waren.

Volgensmij is het kwaliteits verschil zo uit te leggen:
Bij een gewone kabel loopt het videosignaal over een suf geel tulpstekkertje, daar zitte alle frequenties opgepompt en daardoor komt het videosignaal niet zo heel mooi over.
Met een RGB kabel word het videosignaal verstuurd over drie verschillende kabels met elk 100% voor een kleurfrequentie te gebruiken. Daarnaast nog het audio signaal wat er naast loopt, linker en rechter kanaal. Deze kabel loopt naar een scart aansluiting met duidelijk meer pinnetjes en zo komt het videosignaal veel strakker over.

Maar zon RGB kabel terugbrengen als je niet tevreden zou zijn vind ik ook weer wat, helemaal weer terugsturen enzo...
Is er nu nergens op internet wat vergelijkings materiaal te vinden?
Als ik GTA:SA zo zie op de PS2 kan het wel een verbetering gebruiken qua graphics... als dat met zon kabel eventueel wat bij gespijkerd kan worden...

:EDIT: lol @ ZAMoRANo, je bent me net een paar seconde voor.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 07-11-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Novah schreef op 07 november 2004 @ 16:17:
[...]
Een RGB kabel verbeterd de kwaliteit van de graphics, weergegeven op je tv. Maar ik was dus benieuwd naar het verschil in kwaliteit, of daat filmpjes/fotos van waren.

Volgensmij is het kwaliteits verschil zo uit te leggen:
Bij een gewone kabel loopt het videosignaal over een suf geel tulpstekkertje, daar zitte alle frequenties opgepompt en daardoor komt het videosignaal niet zo heel mooi over.
Met een RGB kabel word het videosignaal verstuurd over drie verschillende kabels met elk 100% voor een kleurfrequentie te gebruiken. Daarnaast nog het audio signaal wat er naast loopt, linker en rechter kanaal. Deze kabel loopt naar een scart aansluiting met duidelijk meer pinnetjes en zo komt het videosignaal veel strakker over.

Maar zon RGB kabel terugbrengen als je niet tevreden zou zijn vind ik ook weer wat, helemaal weer terugsturen enzo...
Is er nu nergens op internet wat vergelijkings materiaal te vinden?
Als ik GTA:SA zo zie op de PS2 kan het wel een verbetering gebruiken qua graphics... als dat met zon kabel eventueel wat bij gespijkerd kan worden...

:EDIT: lol @ ZAMoRANo, je bent me net een paar seconde voor.. ;)
Je hoeft er niet eens over te twijfelen, ik garandeer je dat de kwaliteit/kleuren een stuk beter is/zijn en je krijgt er zeker geen spijt van. Zou maar gewoon zon kabel bestellen :D.

edit: heb zelf een blaze kabel

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 07-11-2004 16:28 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bAdmuTs schreef op 07 november 2004 @ 16:23:
[...]

Je hoeft er niet eens over te twijfelen, ik garandeer je dat de kwaliteit/kleuren een stuk beter is en je krijgt er zeker geen spijt van. Zou maar gewoon zon kabel bestellen :D.
In RGB kabels zit ook een hoop verschil hoor, vergis je niet.
Er zijn goedkope die amper verbetering opleveren, vroeger ooit eens gezien met de PSX.
Daar komt bij, het is natuurlijk heel persoonlijk wanneer je tevreden bent. ;)

Het handigst is natuurlijk om even bij de lokale gameshop, MediaMarkt of iets in die richting langs te gaan. Dan is het ook niet zo'n punt om de kabel terug te brengen al je neit tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

ik ben nu op het tweede eiland en de missies bevallen me wel :9 lekker veel cruizen
Het verhaal is gewoon steengoed en houd je aan het spelen

nu heb ik 2 vragen : waar kan ik de helikopter vinden en de vlieg school ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Over die RGB kabel, ik heb laatst ook zo'n RGB kabel gekocht (van Blaze), nou merk ik niet echt superveel verschil, met de RGB kabel ziet het er net ietsje beter uit.

Kan ook aan de televisie liggen waar ik hem op aangesloten had. Zal het straks eens op een betere TV proberen (breedbeeldje, 100Hz, etc etc. :P).
Anoniem: 44875 schreef op 07 november 2004 @ 16:54:
ik ben nu op het tweede eiland en de missies bevallen me wel :9 lekker veel cruizen

Er staat een helicopter op het vliegveld van 2e eiland, de vliegschool ben ik zelf nog niet tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875 schreef op 07 november 2004 @ 16:54:

1e vraag weet ik niet echt :P maar de 2de:

spoiler:
vliegschool zit in het 3de level na een missie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
Hallo,

Ik heb een vraagje over het inbreken.
heb net de missie gedaan dat je moet inbreken en er wordt gezegd dat je die bus moet hebben. ik heb er wel een gevonden maar ik weet niet hoe je nu moet inbreken. weet iemand dit? moet je iets aan de huizen zien dat je erin kunt ofzo?

antwoord:
heb het antwoord al gevonden.
tegenover de gym (niet aan de kant van het spoor) heb je op een grasveld tussen 2 huizen een zwarte bus staan. als je op r3 drukt krijg je tussen 20:00 en 6:00 de mogelijkheid om bij huizen in te breken. er komt dan een geel tekentje.

[ Voor 34% gewijzigd door Jeronimusius op 07-11-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Novah schreef op 07 november 2004 @ 15:25:
In de startpost van de PS2 thread alhier staan 2 plaatjes, een met en een zonder RGB kabel. Ik zou zeggen check het even: Het Grote PS2 Topic - Part V

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik zit nou ff rond te klooien maar weet iemand een klerenwinkel waar je mooie kleren kan kopen, bv een pak of iets anders nets

beetje gangster look zoals die chinees is vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Jeronimusius schreef op 07 november 2004 @ 17:46:
Hallo,

Ik heb een vraagje over het inbreken.
heb net de missie gedaan dat je moet inbreken en er wordt gezegd dat je die bus moet hebben. ik heb er wel een gevonden maar ik weet niet hoe je nu moet inbreken. weet iemand dit? moet je iets aan de huizen zien dat je erin kunt ofzo?
Ik heb het 1x zelf geprobeerd. Pakte dat busje, reed die dure wijk in bij die bergen (1e stad nog). Daar zocht ik gewoon een huis waar de lichten uit waren, zocht naar de deur en ging naar binnen. Dan sneaky lopen en TV/radio meenemen, in je busje leggen, enz enz. :)

Je ken dus niet inbreken in huizen waar het licht binnen nog aan is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
InterXs schreef op 07 november 2004 @ 17:49:
ik zit nou ff rond te klooien maar weet iemand een klerenwinkel waar je mooie kleren kan kopen, bv een pak of iets anders nets

beetje gangster look zoals die chinees is vet :)
Ik gok dat dat wel kan maar pas in de laatste stad, als je de duurste winkels tot je beschikking hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Zamorano op 07-11-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

vraagje cyberbox WAAR staat dat busje???
ik vind dus nergesn 1
dus dan gewoon rijden naar huis? ik dacht met r3 ofzo? gewoon huis en binn
lol
heb eerst busje nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110659

heuveltje schreef op 03 november 2004 @ 13:38:
Denk ff mee mensen, wat moet er allemaal nog in de Openings post ?

pw98 & gerben tnx fixed
.. Beschrijving van Auto's Mensen en Wapen's?? .. Kep geen Playstation .. kan niet wachten tot hij op pc uitkomt!

Vraagje .. zijn er nog nieuwe vliegmachines bijgekomen?? Heli's of Vliegtuigen?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 110659 op 07-11-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
Anoniem: 110659 schreef op 07 november 2004 @ 18:16:
[...]

.. Beschrijving van Auto's Mensen en Wapen's?? .. Kep geen Playstation .. kan niet wachten tot hij op pc uitkomt!

ik zou ook wat meer zeggen over de mogelijkheid van inbreken. pak mijn stukje maar van een paar reacties terug >:)

ook het "pimpen" moet vermeld worden. met de oude cadillac. en dan ook weer r3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:05
EfBe schreef op 07 november 2004 @ 17:48:
[...]

In de startpost van de PS2 thread alhier staan 2 plaatjes, een met en een zonder RGB kabel. Ik zou zeggen check het even: Het Grote PS2 Topic - Part V
Zo dat verschil is echt goed te zien. Had dat niet gedacht zeg ik eerlijk. Morgen ook maar eens zon kabeltje bestellen het is de moeite zo te zien :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 126974 schreef op 07 november 2004 @ 18:15:
vraagje cyberbox WAAR staat dat busje???
ik vind dus nergesn 1
dus dan gewoon rijden naar huis? ik dacht met r3 ofzo? gewoon huis en binn
lol
heb eerst busje nodig
uhm..er staat volgens mij een busje tegenover de Gym in de eerste stad als ik het me nog goed herinner :). Instappen :+ en inderdaad op R3 drukken ;)
Anoniem: 110659 schreef op 07 november 2004 @ 18:16:
[...]
*knip* ty CorteX ;)

Ja er zijn andere vliegtuigen...ik ken er misschien wel ff een filmpje van maken?

Hmm..maak ik net een filmpje, issie gelijk 180MB 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door NaZ- op 07-11-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
CyberDoX schreef op 07 november 2004 @ 18:24:
spoiler:
Ja er zijn andere vliegtuigen...ik ken er misschien wel ff een filmpje van maken?
Dat hoeft natuurlijk niet in spoilertags. Alleen informatie over de verhaallijn enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:44

BrZ

Anoniem: 112153 schreef op 06 november 2004 @ 08:55:
[...]

Met de bikeschool hè... Al 2x gevraagd :(,
Hoe doe je de laatste? Dat je moet springen met een ubervette motor die al gelijk een wheely trekt, die je dan moet landen op je voorwiel en stoppen in het vakje. Ik kom niet verder dan 98%.

Dus je krijg niet die ubervette motor als je alles heb uitgespeeld? Ik heb al wel die motor gevonden, maar die trekt niet zo hard als bij de bikeschool.
Heb nu de bikeschool op 100%, die laatste vond ik op zich wel meevallen, gewoon zorgen dat je helemaal recht in het eindvak stil komt te staan, als je bij het landen alleen op je neus terecht komt is het al goed, je hoeft niet echt een stoppie te maken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

hehe ik blijf maar klooten met die 3de missie (spraypaint) kheb nu 12 van die dingen overgespoten.. van de 100 (?) kan iemand mij helpen mss ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Wie weet waar ik de NTSC versie van dit spel kan kopen in Nederland? (edit: heb al een linkje gevonden.. 70 euro -gulp- :/

Ik heb ze namelijk allebei kunnen proberen en ik vond de NTSC versie veel lekkerder spelen, vooral omdat het beeld veel minder flikkert. Dus een hogere refreshrate neem ik aan?
(Ik dacht dat NTSC juist een lagere refreshrate had? 50 NTSC en 60 PAL ?)

[ Voor 74% gewijzigd door YoG op 07-11-2004 19:14 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 24175 schreef op 07 november 2004 @ 19:02:
hehe ik blijf maar klooten met die 3de missie (spraypaint) kheb nu 12 van die dingen overgespoten.. van de 100 (?) kan iemand mij helpen mss ? :P
12 :?, ik hoefde er maar 3...daarna kon ik verder met de volgende missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
waar liggen die rampage icoontje eiglijk in het eerste deel van de stad??

Zodat je met zijn tweeen kan spelen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BrZ schreef op 07 november 2004 @ 18:38:
[...]

Heb nu de bikeschool op 100%, die laatste vond ik op zich wel meevallen, gewoon zorgen dat je helemaal recht in het eindvak stil komt te staan, als je bij het landen alleen op je neus terecht komt is het al goed, je hoeft niet echt een stoppie te maken volgens mij.
maar als je dat doet, op je voorwiel neerkomen, en de achterkant raakt de grond remt dat ding onmiddelijk gigantisch af.. hoe rij jij door het vlak in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Moet je voor de gein is lezen wat je psies moet doen voor die missie. ;)
Alleen de paar spraypaints in die wijk hoef je te doen voor die missie.
Maar jij mag ze ook eerst alle 100 doen hoor als je dat leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

ik doe er 3 idd, dan moet ik ergens anders heen rijden, dan gaat sweet weg en moet ik daar verder sprayen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Anoniem: 24175 schreef op 07 november 2004 @ 19:26:
ik doe er 3 idd, dan moet ik ergens anders heen rijden, dan gaat sweet weg en moet ik daar verder sprayen..
8)7 Yep eentje dus, die op het dak. Daarna komt Sweet weer aanrijden en moet je instappen.
Denk dat je toch beter zult moeten opletten op de missie-opdrachten anders gaat de rest van t spel nog erg lastig worden voor je :P

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60499 schreef op 07 november 2004 @ 19:20:
[...]

maar als je dat doet, op je voorwiel neerkomen, en de achterkant raakt de grond remt dat ding onmiddelijk gigantisch af.. hoe rij jij door het vlak in dan?
woei! gehaald :)

zo hebbik het gedaan :)

spoiler:
je moet naar voren leunen met je linker stick in de aanloop en het gas erop houden ( de hele tijd.. ook tijdens de stoppie) en dan moet je gewoon een aantal keren proberen en steeds stukje verder naar voren gaan tot je hem hebt :)

de beloning:

spoiler:
die nrg-500 idd, maar hij trekt niet zo hard als in de bike school :( hijs net zoals die 1e uit LS :(

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 60499 op 07-11-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

ff een filmpie posten :P

hij was eerst 185MB, heb hem ff omgezet naar xvid en is nu 14.4 MB, dus let niet op de kwaliteit :X. Je hebt dus xvid-codecs nodig om hem af te spelen (klik hier) ;). Mocht het dan nog niet lukken, probeer deze player dan eens; VideoLAN.

Klik hier voor het filmpje (Rechtsklikken - Save As/Opslaan Als). Het filmpje gaat over parachute springen oid :).

Pic: :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/extenz/para.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door NaZ- op 07-11-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Niet online
pff, bij de driving school, die barrel roll, iemand enig idee? dat is toch gewoon een rondje om je as naar links zeg maar.

ik land hem steeds op mn kop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
CyberDoX schreef op 07 november 2004 @ 19:43:
ff een filmpie posten :P

hij was eerst 185MB, heb hem ff omgezet naar xvid en is nu 14.4 MB, dus let niet op de kwaliteit :X. Je hebt dus xvid-codecs nodig om hem af te spelen (klik hier) ;). Mocht het dan nog niet lukken, probeer deze player dan eens; VideoLAN.

Klik hier voor het filmpje (Rechtsklikken - Save As/Opslaan Als). Het filmpje gaat over parachute springen oid :).

Pic: :+

[afbeelding]
Hehe lollig hoor.
Ik vind het ook grappig om te zien hoe iedereen een anders uitziende CJ heeft, dat maakt het toch een stuk persoonlijker aangezien je CJ zo ook in de in-game filmpjes ziet.
Die van jou is volgens mij heel erg dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Papa Roach schreef op 07 november 2004 @ 19:57:
pff, bij de driving school, die barrel roll, iemand enig idee? dat is toch gewoon een rondje om je as naar links zeg maar.

ik land hem steeds op mn kop :(
spoiler:
als ie meer dan 1 keer over de kop gaat meer de ramp raken en gaat ie minder dan 1 keer over de kop minder :) ( dus gewoon met je rechterwiel verder de ramp op zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

ZAMoRANo schreef op 07 november 2004 @ 19:59:
[...]

Hehe lollig hoor.
Ik vind het ook grappig om te zien hoe iedereen een anders uitziende CJ heeft, dat maakt het toch een stuk persoonlijker aangezien je CJ zo ook in de in-game filmpjes ziet.
Die van jou is volgens mij heel erg dun.
lol klopt, op het begin was ie echt gespierd ;)...maar ben al een hele tijd niet naar de sportschool gegaan en ik eet ook steeds minder vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
Ik heb een vraagje, ondanks dat ik in San Fierro nog steeds zit, heb ik al een Privéjet bemachtigd :*) !

maar als ik ga vliegen zie ik gele stipjes heel de tijd bewegen, wat is dat?

[ Voor 10% gewijzigd door Beerkeeper op 07-11-2004 22:11 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
FoutTM schreef op 07 november 2004 @ 20:25:
....

Dichtsbijzijnde landingsbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje, ondanks dat ik in San Fierro nog steeds zit, heb ik al een Privéjet bemachtigd :*) !

de landingsbaan geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

of het is de politie :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:

Kun je dat niet in spoilertags zetten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

weet iemand waar je de patriot (soort van hummer) moet gaan halen zonder 5 sterren en dus de FBI achter je te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anoniem: 122762 schreef op 07 november 2004 @ 20:38:
[...]

Er staat toch niet waar die hem heeft gekregen en hoe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762 schreef op 07 november 2004 @ 20:38:
[...]

hij verraad toch niets :S hoe bedoel je zinloze opmerking :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Waar vind je dat vliegtuig?!! Of komt dat nog (ben nu in Las Venturas de missies aan het halen)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Anoniem: 60499 schreef op 07 november 2004 @ 19:35:
[...]

woei! gehaald :)

zo hebbik het gedaan :)

de beloning:

spoiler:
die nrg-500 idd, maar hij trekt niet zo hard als in de bike school :( hijs net zoals die 1e uit LS :(
Over die beloning ;) :

spoiler:
Je kunt die 900 wel halen dmv een truukje bij de driving school. Stap buiten op die NRG-500 en ga de snelweg op. Ga stilstaan en schiet 1 van de motorrijders van hun motor af (voor mij waren dit altijd 600 series) en rij daarmee terug naar de driving school. Als je op een 600 komt aanrijden van de snelweg staat er voor mij altijd een 900 op me te wachten en die motor is de shit >:)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
TAG_Speedy schreef op 07 november 2004 @ 21:01:
[...]

Waar vind je dat vliegtuig?!! Of komt dat nog (ben nu in Las Venturas de missies aan het halen)
volgens mij is dat gewoon een plaatje van het vliegtuig dat je bij elke airport naar de andere stad brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
In die missie even het donkergroene blokje volgens...je hoef er maar 3 in die missie hoor...
Iemand nu al ergens anders een spuitbus gevonden...zit nu op 34 van die dingen wil ze graag allemaal...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Tr!gger schreef op 07 november 2004 @ 21:11:
[...]

volgens mij is dat gewoon een plaatje van het vliegtuig dat je bij elke airport naar de andere stad brengt.
Ow kan dat ook nog ... ik pak altijd zelf een vliegtuig, ben de terminal nog niet in geweest, ff checken :D

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

ja is idd dat vliegtuig dat je naar dat andere eiland brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op 07 november 2004 @ 21:09:
[...]

Over die beloning ;) :

spoiler:
Je kunt die 900 wel halen dmv een truukje bij de driving school. Stap buiten op die NRG-500 en ga de snelweg op. Ga stilstaan en schiet 1 van de motorrijders van hun motor af (voor mij waren dit altijd 600 series) en rij daarmee terug naar de driving school. Als je op een 600 komt aanrijden van de snelweg staat er voor mij altijd een 900 op me te wachten en die motor is de shit >:)
spoiler:
je bedoeld de fcr-900? die ownt wel :) maar die nrg-500 moet gewoon net zo hard als in de bike school optrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Ik las net wat over een RGB kabel ofzo? Is die kwaliteit dan echt zo veel beter? En wat kost zo'n kabel?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!