Er staat 1 helikopter waar je wel in kan. Misschien zijn er nog wel meer, maar ik was wel even zoet met die heli.Mopster schreef op 03 november 2004 @ 20:38:
pff alle vliegtuigen en helicopters opt vliegveld van San Fierro zijn op slot
Hebben jullie de dildo al gevonden waarmee je iemand omver kan slaan
3x klappen en hij is dood. echt lachen. te vinden in het politieburo in los santos met armor en andere wapens
3x klappen en hij is dood. echt lachen. te vinden in het politieburo in los santos met armor en andere wapens
nog tips voor die missie met die overval op die liquirstore?
dat je achter die 3 mannen op die quads aanmoet?
schiet ik er 1tje dood, staat er dat ik de koffer moet halen.
is opeens de missie failed omdat ik ze uit het oog verloren heb

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 112153
ik zit nou bij de bike school... Ik heb ze allemaal op 100% op eentje na, dat je met de motor van valentino rossie een jump moet maken en dan op je voorwiel landen en daarna een stukje moet rijden op je voorwiel en zo stil moet staan... Ik heb de missie wel 400x gedaan en kom steeds niet verder dan 98%, want misschien krijg ik dan die valentino rossie motor die echt te hard gaat:p... Iemand een tipje?
Ik heb trouwens nog een beetje rond zitten toeren door de 3e stad. Ik heb alleen nog maar de vliegschool kunnen kopen, voor de rest zit alles nog locked.
Ik heb trouwens nog een beetje rond zitten toeren door de 3e stad. Ik heb alleen nog maar de vliegschool kunnen kopen, voor de rest zit alles nog locked.
Zie een filmpje ergens in dit topicRSD1982 schreef op 03 november 2004 @ 21:54:
Hebben jullie de dildo al gevonden waarmee je iemand omver kan slaan
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
ik heb daarover al een tippie gegeven... lees het topic?Maikeltje schreef op 03 november 2004 @ 22:09:
nog tips voor die missie met die overval op die liquirstore?
Anoniem: 116038
bij die missie first date heb ik een probleempje dus als ik met die truck die andere auto moet kappot rijde en als ik dus die auto begin te ramme komt er telkens mission failed because cattalina died
Iemand die weet wat ik fout doe??
Dit is echt te ernstig, volgens mij houdt iedereen zich bezig met GTA SA

Morgen heb ik hem weer, nu is hij ff te leen bij iemand
. Morgen weer gassen
Morgen heb ik hem weer, nu is hij ff te leen bij iemand
dus je speelde gewoon op je monitor??
hoe was de kwaliteit?? is het wel redelijk te spelen??
Zo ben ik weer
missie eindelijk weer gehaald en zit nu in san fiero wat een leuke stad is dat zeg
duurt alleen even voor dat je er komt. Ennuh ja na het stekker incident leeft ze nog hoor
volgens mij heb je daar ook een soort stekkertje voor oid..zal ff website zoeken ..Conan schreef op 03 november 2004 @ 23:38:
[...]
dus je speelde gewoon op je monitor??
hoe was de kwaliteit?? is het wel redelijk te spelen??
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
gewoon op de video-in op je tvkaart...dat weet ik welCyberDoX schreef op 03 november 2004 @ 23:52:
[...]
volgens mij heb je daar ook een soort stekkertje voor oid..zal ff website zoeken ..
maar ik zit er ook aan te denken om een pstwo te gaan kopen voor sa...maar dan wil ik eerst duidelijk weten hoe het er dan uitziet
heb al aantal topics gelezen hier op got...maar de 1 vind het prachtig...de ander weer nix..dus vandaar
btw, is dat stomme vriendinnetje die Densi ook nog ergens goedvoor? of kan je haar lekker laten stikken ?! het is geen FUCKING Sims game!
hehe, ik bedoelde eigenlijk ditConan schreef op 03 november 2004 @ 23:57:
[...]
gewoon op de video-in op je tvkaart...dat weet ik wel
maar ik zit er ook aan te denken om een pstwo te gaan kopen voor sa...maar dan wil ik eerst duidelijk weten hoe het er dan uitziet
heb al aantal topics gelezen hier op got...maar de 1 vind het prachtig...de ander weer nix..dus vandaar
ontopic:
whehe, sommige "gangsters" hebben ook een vriendinQorne schreef op 03 november 2004 @ 23:58:
btw, is dat stomme vriendinnetje die Densi ook nog ergens goedvoor? of kan je haar lekker laten stikken ?! het is geen FUCKING Sims game!
edit:
'k bedacht net nog dat ik een oud TV kaartje heb liggen, net ff in m'n puter gedouwt en m'n PS2 daarop aangesloten
zit dus gewoon GTA SA op m'n PC te spelen.. 
'k bedacht net nog dat ik een oud TV kaartje heb liggen, net ff in m'n puter gedouwt en m'n PS2 daarop aangesloten
[ Voor 11% gewijzigd door NaZ- op 04-11-2004 00:41 ]
Naar aantal uren GTA:SA aan het spelen. Maakt mijn PS2 harde krakend geluiden tijdens het lezen van cd... Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde... Maar hij maakt niet de hele tijd dat krakend geluid af en toe maakt die dat. Het is wel heel erg irritant zo'n geluid. Als je paar keer harde klappen geeft dan kapt dat irritant geluid. Vind het wel vervelend om klappen te geven de hele tijd. Maar met andere spellen maakt die dat niet. Mijn PS2 versie is 50004.
Wie weet wat er is met mij PS2 want ik heb geen garantie meer...
dat word dus dumpen dat kutwijf, heb er echt geen zin in.CyberDoX schreef op 04 november 2004 @ 00:01:
[...]
whehe, sommige "gangsters" hebben ook een vriendin![]()
pas was het rellen in Los Santos, dus ik zit vrolijk met mijn knuppel rond te slaan.
mep ik haar neer

Yurgh..dit betekent dat ik mijn kado voor dit jaar weet.. een PS2 + Controller + Memory stick + SA!
... geen slecht vooruitzicht!
Oh well... dan maar eens geld vastzetten ervoor zal ik maar eens zeggen..jupperdie jup!
het is dat of hopen en wachten op de PC versie :-)
Oh well... dan maar eens geld vastzetten ervoor zal ik maar eens zeggen..jupperdie jup!
het is dat of hopen en wachten op de PC versie :-)
[ Voor 36% gewijzigd door swampy op 04-11-2004 00:17 ]
There is no place like ::1
= € 239,93swampy schreef op 04 november 2004 @ 00:15:
Yurgh..dit betekent dat ik mijn kado voor dit jaar weet.. een PS2 + Controller + Memory stick + SA!
ik spreek uit ervaring
ik zou wel de PStwo nemen als ik jou was.
[ Voor 8% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-11-2004 00:18 ]
Lolz! bedankt Maikeltje... dacht al zo'n prijsje..nu ja..ding kan ook DVD's aan :-)
There is no place like ::1
Ik ben nu ook even bezig met een langdurige sessie GTA. Ben nog niet zover als veel mensen hier, maar ik moet zeggen dat de laatste 2 missies die ik heb gespeeld echt heerlijk zijn. 'Gray Deals', dat je die russische gangster moet vermoorden - is overigens vrij simpel, als je gebruik maakt van onvolkomenheden in het spel, kwam ik achter - en nu dan 'Reuniting the families'. Deze heb ik nog niet gehaald, mijn wagen ontplofte ergens niet al te lang nadat Smoke door de wasstraat was gereden. Briljante dialoog dan ook:
Smoke: "Carl! Put up your window!"
Sweet: "Smoke, what the f*ck are you doing?"
CJ: "Smoke, fool! I got soap in my eyes!"
Smoke: "I like things clean!"
Edit: Hinderlijk is dat die pliesieauto's steeds ontploffen vlak naast de auto waar je in rijdt. Dan is het nogal wiedes dat die fors beschadigd. Beetje jammer is dat wel.
Smoke: "Carl! Put up your window!"
Sweet: "Smoke, what the f*ck are you doing?"
CJ: "Smoke, fool! I got soap in my eyes!"
Smoke: "I like things clean!"
Edit: Hinderlijk is dat die pliesieauto's steeds ontploffen vlak naast de auto waar je in rijdt. Dan is het nogal wiedes dat die fors beschadigd. Beetje jammer is dat wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Peeh op 04-11-2004 02:58 ]
Anoniem: 121245
Haha ze is inderdaad moeilijk dood te krijgen voor jou maar in de missie is ze wel snel dood.Maikeltje schreef op 03 november 2004 @ 19:53:
Bug ontdekt, als je de missie first date verneukt.
en je gaat hem overnieuw doen. heb je opeens 2 Catalina's.
1 nieuwe en dan nog degene van de verneukte missie
en ze zijn ook niet dood te krijgen
Ik heb haar ook geprobeert opteblazen en ik moet je zeggen na me ak helemaal leeg geschoten te hebben kwam er eindelijk mission failed op het beeld te staan :D:D
Ze had het niet overleefd
Anoniem: 128025
Harde klappen op je PS2 geven lijkt mij sowieso geen goed idee,Sky2k schreef op 04 november 2004 @ 00:06:
Naar aantal uren GTA:SA aan het spelen. Maakt mijn PS2 harde krakend geluiden tijdens het lezen van cd... Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde... Maar hij maakt niet de hele tijd dat krakend geluid af en toe maakt die dat. Het is wel heel erg irritant zo'n geluid. Als je paar keer harde klappen geeft dan kapt dat irritant geluid. Vind het wel vervelend om klappen te geven de hele tijd. Maar met andere spellen maakt die dat niet. Mijn PS2 versie is 50004.

@cyclonus
ik heb die ook met moeite gehaald.
Ik weet niet hoe ik het geflikt hebt maar je zou het kunnen proberen met de power slide (gewoon gas blijven geven als je handrem doet). Of juist niet, dat weet ik niet meer.
En je kan beter ietsjes verder van de pion de bochtmaken en vroeg op het gas gaan dan andersom.
ik heb die ook met moeite gehaald.
Ik weet niet hoe ik het geflikt hebt maar je zou het kunnen proberen met de power slide (gewoon gas blijven geven als je handrem doet). Of juist niet, dat weet ik niet meer.

En je kan beter ietsjes verder van de pion de bochtmaken en vroeg op het gas gaan dan andersom.
[ Voor 3% gewijzigd door Ridium op 04-11-2004 13:47 ]
@ Biohazard: Hahaha...vette screen, wel bizar, ging de trein vervolgens ook branden en exploderen net als auto's of dat niet??
@Ridium: Thanx heb die nou al echt 20,30 keer geprobeerd maar lukt maar niet
, ga vanmiddag met deze tips nog eens een poging wagen!
Al zoveel verschillende strategiën probeerd, maar kom niet aan gold!
@Ridium: Thanx heb die nou al echt 20,30 keer geprobeerd maar lukt maar niet
Al zoveel verschillende strategiën probeerd, maar kom niet aan gold!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 04-11-2004 13:59 ]
Nee hij brandde niet hij lag daar maar, de wagon lag ineens ergens in het platteland, die kwam ik 5 minuten later tegen

over het candy suxx grapje? ik heb een 100% uitgespeeld savegame van vice city op dezelfde memory pack staan als ik nu gebruik voor san andreas, mar niks gezien
wanneer moet dit grapje voorkomen?
wanneer moet dit grapje voorkomen?
Was laatst met Monster Truck aan het rijden van LS naar SF komt er een taxi ineens naar mijn baan onder het voorwiel, vervolgens werd taxi gelanceerd en kwam na luttele seconden pas weer op de grond terecht, zag het door achter uit te kijken dat hij behoorlijk hard weer in contact met de aarde kwam..helaas ook geen ontploffing gezien...sending taxi's to outer space!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 04-11-2004 14:22 ]
Iemand een tip voor me?
De bikeschool in de 3e stad,
dan moet je als laatste jumpen met een ubervette motor ( nr 46
)
en dan moet je daarna landen op je voorwiel, en stoppen in zo'n vakje... Ik kom na 400x proberen niet verder als 98% !!
Hellup
De bikeschool in de 3e stad,
dan moet je als laatste jumpen met een ubervette motor ( nr 46
en dan moet je daarna landen op je voorwiel, en stoppen in zo'n vakje... Ik kom na 400x proberen niet verder als 98% !!
Hellup
Wat Ridium zegt je moet idd die bochten niet te scherp om de laatste pion nemen anders red je het gewoon niet. Wat ikzelf probeerde was om in het midden van de koers te blijven en dan vlug het gas er weer op als je 180g draai gemaakt hebt.Anoniem: 128025 schreef op 04 november 2004 @ 13:40:
Ik zit in San Fiero en heb bij de Driving School bijna alles GOLD!,
behalve die burning lap ding, mijn beste percentage is iets van 91%, iemand tips over hoe deze te halen
Ik heb zelf ook een paar honderd keer elke keer die bochten zo scherp mogelijk afgesneden maar daar verlies je teveel snelheid door kennelijk. Ik had em op 35.99sec
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Is de framerate van GTA:SA op de PS2 een beetje goed, bij Vice vond ik het wel een beetje tegenvallen... is dit verbeterd?
Ik zou zeggen lees dit topic en het vorige, hebben we het er pas zo'n tien pagina's over gehadsjakietrekhakie schreef op 04 november 2004 @ 14:48:
Is de framerate van GTA:SA op de PS2 een beetje goed, bij Vice vond ik het wel een beetje tegenvallen... is dit verbeterd?
Dat geldt niet alleen voor deze vraag maar zo zijn er wel meer. Een verzoekje aan iedereen om even kijken of je vraag niet eerder voorbij is gekomen. De meest voor de hand liggende zijn echt allemaal al wel een (aantal) keer voorbij gekomen.johnnyv.nl schreef op 04 november 2004 @ 14:52:
[...]
Ik zou zeggen lees dit topic en het vorige, hebben we het er pas zo'n tien pagina's over gehad
In heel ************** Rotterdam was dit spel uitverkocht....!!!!
Waar kan ik (morgen) dat spel in godsnaam vinden???? Zelfs MediaMarkt had het dus niet meer....
Waar kan ik (morgen) dat spel in godsnaam vinden???? Zelfs MediaMarkt had het dus niet meer....
Ik heb hem gisteren dus in Rotterdam bij de mediamarkt op Alexandrium gehaald. Ze hadden er flink wat liggen.
Heb nog maar even gespeeld, maar hij is zow gaaf!
Morgen rij ik dan daar ook nog even naar toe...Reley schreef op 04 november 2004 @ 15:16:
Ik heb hem gisteren dus in Rotterdam bij de mediamarkt op Alexandrium gehaald. Ze hadden er flink wat liggen.
Tenks
Iemand bij de missie farewell, my love al opgevallen wie Catalina's nieuwe liefde is?
Gisterochtend hadden ze weer een stapeltje liggen bij mm rotterdam centrum.Exorcist schreef op 04 november 2004 @ 15:22:
[...]
Morgen rij ik dan daar ook nog even naar toe...
Tenks
Maikeltje schreef op 04 november 2004 @ 15:46:
Iemand bij de missie farewell, my love al opgevallen wie Catalina's nieuwe liefde is?
spoiler:
GTA3 gast 
[ Voor 10% gewijzigd door BioHazard op 04-11-2004 16:23 ]
Maikeltje schreef op 04 november 2004 @ 15:46:
spoiler:
Fido 
[ Voor 81% gewijzigd door DeRCT13 op 04-11-2004 16:36 ]
spoiler:
een stukje software 
als we toch zo gaan beginnen.
Ik moet alleen wel wennen aan de besturing. ik heb alle vorige delen alleen op de PC gehad. Moet dus alle knopjes even doorkrijgen.
Kon em ook eerst niet halen en heb toen eens het camera standpunt verandert (binnen in je auto) en toen in een keer gehaaldAnoniem: 128025 schreef op 04 november 2004 @ 13:40:
Ik zit in San Fiero en heb bij de Driving School bijna alles GOLD!,
behalve die burning lap ding, mijn beste percentage is iets van 91%, iemand tips over hoe deze te halen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 1545
lachwekkend is met 2 players
ik op de motor me broertje achterop mensjes kapot schieten, je moest 15 lui killen in 3 minuten
vage 'missie' wel cool
was een soort van kill frenzy, player 2 moest op knop drukken en de fun kon beginnen
ik op de motor me broertje achterop mensjes kapot schieten, je moest 15 lui killen in 3 minuten
vage 'missie' wel cool
was een soort van kill frenzy, player 2 moest op knop drukken en de fun kon beginnen
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 04-11-2004 18:10 ]
Anoniem: 44875
Ik zit vast bij een missie dat ik op een motor achter een trein moet reiden en allemaal mechicanos er van af moet knallen. ik rei dus de hele tijd helemaal recht zodat die gast achterop ze kan raken maar het LUKT NIET !! telkens blijft er 1 over. iemand tips ?? ik heb em al 6 keer geprobeerd en ik wil verder 
San andreas is de bom en het loopt heerlijk op de ps2
Gewoon blijven rijden rechts van de trein echt niet moeilijk die missie...je gaat het nog wel lastiger krijgen na deze missies met BigSmoke. Maar je moet gewoon er naast blijven rijden...dus naast het wagonnetje waar ze vanaf schieten
Hoorde ik nou het laatst dat je logitech USB producten kan aansluiten op de ps2 (onder andere muis en toetsenbord) en vervolgens gebruiken in GTA?
Zou wel handig zijn op de shooting range
Ik heb in San Fierro de Driver School gevonden.
alleen als ik er binnenloop kan ik er verder niets doen,
Alleen zegt een vrouwtje dat ik veels te mager ben.
ga ik me eigen vol vreten zodat ik aankom zegt ze het nog
Gaat alleen werken met een nieuwe adapter die uit is.masser120 schreef op 04 november 2004 @ 20:31:
Hoorde ik nou het laatst dat je logitech USB producten kan aansluiten op de ps2 (onder andere muis en toetsenbord) en vervolgens gebruiken in GTA?
Bijvoorbeeld http://www.psxshop.nl/pro...24fa457b80bead42fbfe60171
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 04-11-2004 20:35 ]
Anoniem: 106135
Waar ergens op die berg zit die gast bij de eerste missie van San Fierro?
En in welke karretjes kun je pimpen(hoertjes ophalen dus)?
Alvast thanks
En in welke karretjes kun je pimpen(hoertjes ophalen dus)?
Alvast thanks
Damn, ik moet nu sluipen in dat huis, dat je stil moet zijn en dat rhymebook moet jatten.
Echt 1337, wordt de hele tijd voor me flikker geschoten
[ Voor 11% gewijzigd door ID-College op 04-11-2004 20:46 ]
Je analoge controller wat minder ver bewegen is misschien handigID-College schreef op 04 november 2004 @ 20:46:
Damn, ik moet nu sluipen in dat huis, dat je stil moet zijn en dat rhymebook moet jatten.
Anoniem: 31189
wat krijg je na het behalen van gold medals met die driving school? krijg je uberhaubt iets? 
ennuh, dat 2 player gebeuren; is dat wel of niet mogelijk met een ps1 controller (dual shock)
ennuh, dat 2 player gebeuren; is dat wel of niet mogelijk met een ps1 controller (dual shock)
Verx gelezen.Anoniem: 31189 schreef op 04 november 2004 @ 20:58:
wat krijg je na het behalen van gold medals met die driving school? krijg je uberhaubt iets?
Probeer het eens zou ik zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door ID-College op 04-11-2004 21:00 ]
Anoniem: 123052
Ik laatst met een kameraad GTA spelen, kan ik geen 2 player icoontje vinden.
Is ie net naar huis, zie ik er 1 zitten
Is altijd als je iets wil laten zienAnoniem: 123052 schreef op 04 november 2004 @ 21:09:
Ik laatst met een kameraad GTA spelen, kan ik geen 2 player icoontje vinden.

Ik zag trouwens in het vorige Topic mensen zeuren over het niet kunnen vinden van de Sanchez bijvoorbeeld enzo... ik heb juist die als een van de eerste gezien

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
aargh, kan nu alleen nog maar irritante missies doen
(okee, ze zijn waarschijnlijk zwaar simpel, maar ik kom nog niet verder
)
- Rob Uncle Sam (met die heftruck)
- de dansmissie
- die rijd-achter-de-trein-met-een-motor-aan-missie
- de dansmissie

Anoniem: 77857
Hehe, met de laatste 2 ook veel moeite gehadThe Evil Brain schreef op 04 november 2004 @ 21:18:
aargh, kan nu alleen nog maar irritante missies doen(okee, ze zijn waarschijnlijk zwaar simpel, maar ik kom nog niet verder
)
- de dansmissie
Waar kun je trouwens die 2 player icoontjes vinden?
Anoniem: 123052
Bij het huis van Denise (als ze thuis is), in Montgomery zit er 1, en in San Fierro laatst 1 ontdenkt, maar ben vergeten waar preciesAnoniem: 77857 schreef op 04 november 2004 @ 21:21:
[...]
Hehe, met de laatste 2 ook veel moeite gehad![]()
Waar kun je trouwens die 2 player icoontjes vinden?

Uncle Sam:The Evil Brain schreef op 04 november 2004 @ 21:18:
aargh, kan nu alleen nog maar irritante missies doen(okee, ze zijn waarschijnlijk zwaar simpel, maar ik kom nog niet verder
)
- de dansmissie
stap af en toe ff van die heftruck en schiet zelf die soldaten neer,
die gozer die je moet bewaken kan totaal niet schieten.
Dansmissie:
tja... oefenen!
en gewoon de knoppen uit je kop kennen, en alleen letten op de knopjes waarop je moet drukken.
rijd-achter-de-trein-met-een-motor-aan-missie:
meestal heb je er voor de eerste tunnel al 1/2 dood.
en wanneer die gozer achterop zegt dat je rechts moet gaan.
ondertussen zorgen dat je voor de trein komt te rijden.
en net voor de 2de tunnel zelf afstappen en het zelf afmaken.
(zo werkte het bij mij tenminste)
suc6
Die missie waar je met de motor achter de trein moet rijden is echt enorm makkelijk.
Je moet alleen zorgen dat je niet te dicht tegen de trein rijd, dan schiet Smoke tegen de trein op. Ik was voor de tunnel al klaar.
De dans missie is gewoon een kwestie van rustig blijven en je concentreren op de knopjes. Ik wist de toetsjes nog niet psies uit mn hoofd maar ik haalde de 2e keer meteen 5460 punten. Timing en concentratie is belangrijk.
Je moet alleen zorgen dat je niet te dicht tegen de trein rijd, dan schiet Smoke tegen de trein op. Ik was voor de tunnel al klaar.
De dans missie is gewoon een kwestie van rustig blijven en je concentreren op de knopjes. Ik wist de toetsjes nog niet psies uit mn hoofd maar ik haalde de 2e keer meteen 5460 punten. Timing en concentratie is belangrijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 04-11-2004 21:28 ]
Jah idd ik weet knopjes uit me hoofd (heb al jaren een playstation 1gehad 10 jaar terug ofzo al) maar kwestie van oefenen. Ik ben nu bij air raid in san fiero wat een irritante missie is dat zeg (van zero)... al paar keer gedaan maar haal hem steeds net niet volgens mij.
Haha ben ik nou zo goed
ik heb die 3 bovenstaande missie allemaal in eens gehaald...
Die dansmissie vond ik wel het moeilijkst van de drie maar had 5110 punten.
iemand enig idee wat er gebeurd als je bijvoorbeeld heel het roze gedeelte overneemt in Los Santos van die andere gang ben daar mee bezig of dat dus nut heeft, door steeds hun " hoods" te veroveren
iemand enig idee wat er gebeurd als je bijvoorbeeld heel het roze gedeelte overneemt in Los Santos van die andere gang ben daar mee bezig of dat dus nut heeft, door steeds hun " hoods" te veroveren
dan ben je in ieder geval beter dan ikRSD1982 schreef op 04 november 2004 @ 23:05:
Haha ben ik nou zo goedik heb die 3 bovenstaande missie allemaal in eens gehaald...
Maikeltje: bedankt voor de tips! Ik zal ze morgen uitproberen
Ik ging ook eerst zoeken, vond dat een beetje slecht gedaan, maar je moet dus eerst die trailer in en daarna verschijnt ie gewoon op de kaart.Anoniem: 106135 schreef op 04 november 2004 @ 20:46:
Waar ergens op die berg zit die gast bij de eerste missie van San Fierro?
Alvast thanks
Het is me trouwens eindelijk gelukt om die "indictment" missie te verslaan, ben eerst maar met m'n guns bezig geweest voor de bazooka te gebruiken...daarna was het een makkie....het is tot nu toe eigenlijk de enige missie geweest die maar niet wilde lukken....kan nu eindelijk weer verder met het verhaal....
Merk toch dat veel mensen moeite hebben met de dansmissies.....heb denk ik zelf het geluk dat ik af en toe ook dance dance revolution speel....dat helpt een hoop met je ritme gevoel en op tijd de juiste toetsen indrukken...
Anoniem: 64080
Ik ben nu bezig met die fly school. Alles goud behalve die oefening met die helicopter, daar heb ik bronze. Moet je 3 trucks en 2 rijdende wagentjes vernielen.
Iemand tips? Ik kom er echt niet uit
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 64080 op 04-11-2004 23:57 ]
Die helikopter kan razend snel raketten afvuren, dus ja... 2 schoten per voertuig, impact vertraging incalculeren en dat moet toch wel voldoende zijn.Anoniem: 64080 schreef op 04 november 2004 @ 23:56:
Ik ben nu bezig met die fly school. Alles goud behalve die oefening met die helicopter, daar heb ik bronze. Moet je 3 trucks en 2 rijdende wagentjes vernielen.
kom dus gewoon niet verder dan het 2de onderdeel,Anoniem: 31189 schreef op 04 november 2004 @ 20:58:
met die 180 graden bocht, ik rijd langs de pionnen af en druk op R1.
rijd weer terug en stop waar ik begon.
of doe ik het helemaal verkeerd?
Anoniem: 64080
Hmm, wil nog steeds niet lukken, heb wel silver gehaald, maar wil goudHuggyB schreef op 05 november 2004 @ 00:04:
[...]
Die helikopter kan razend snel raketten afvuren, dus ja... 2 schoten per voertuig, impact vertraging incalculeren en dat moet toch wel voldoende zijn.
Wat is die reward eigenlijk als je alles goud hebt?
Gisteren gekocht en ff een uurtje gespeeld. Moet zeggen dat het best vet is. Die soort van RPG achtige stats maken het echt een stuk interesanter. Wel ff wennen aangezien ik alle GTA's op de pc heb gespeeld en niet op de consoles. Zo gooide ik gisteren een granaat weg ipv verf te spuiten

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb m gehaald door schuin achter de laatste schieter te rijden en zo langszaam naar voren werken totdat je ze alle drie hebt gehad!Anoniem: 44875 schreef op 04 november 2004 @ 18:34:
Ik zit vast bij een missie dat ik op een motor achter een trein moet reiden en allemaal mechicanos er van af moet knallen. ik rei dus de hele tijd helemaal recht zodat die gast achterop ze kan raken maar het LUKT NIET !! telkens blijft er 1 over. iemand tips ?? ik heb em al 6 keer geprobeerd en ik wil verder
PS: blijf wel voldoende rechts, anders schiet Big-Smoke tegen de trein omdat je te dichtbij rijdt!
wijze woorden
- Rob Uncle Sam: Doe eerste de 2 kratten die buiten liggen en vervolgens de vier die binnen liggen. Stap na elke krat zelf uit om zo'n soldaatje te wackenThe Evil Brain schreef op 04 november 2004 @ 21:18:
)
- de dansmissie
- de dansmissie: knopjes indrukken zodra deze in het rondje zijn.... tis makkelijker dan je denk!

- rijd-achter-trein-missie: zie mijn posting hierboven.

wijze woorden
Mogelijk een spoiler voor sommigen dus maar ff zo gedaan:Maikeltje schreef op 04 november 2004 @ 20:33:
Ik heb in San Fierro de Driver School gevonden.
spoiler:
Je moet eerst wat missies doen in San Fierro dan wordt je vanzelf opgebeld om naar de driving school te gaan, daar staat dan ineens een gast die je inleid in de driving school en dan kan het oefenen beginnen!
En als je in de driving school alle medals haalt unlock je auto's, die staan op de volgende plaatst, als je met CJ met je rug naar de deur van de driving school staat dan staan ze een links van je een klein stukje verder is een parkeer terrein nog van de driving school en daar komen de auto's te staan, ik heb alles gold behalve burn and lap en er staan daar nu steeds 2 auto's!
Gewoon goed naar het voorbeeld kijken wat je krijgt, dan zijn de opdrachten wel duidelijk, ik vond iig van wel.kom dus gewoon niet verder dan het 2de onderdeel,
met die 180 graden bocht, ik rijd langs de pionnen af en druk op R1.
rijd weer terug en stop waar ik begon.
of doe ik het helemaal verkeerd?
Anoniem: 123052 schreef op 04 november 2004 @ 21:25:
[...]
Bij het huis van Denise (als ze thuis is), in Montgomery zit er 1, en in San Fierro laatst 1 ontdenkt, maar ben vergeten waar precies
spoiler:
In San Fiero is er een te vinden een straat naast het punt waar je missies voor Woozie aanneemt, op je map is het rechts ervan
Anoniem: 24175
gisteren playstation gekocht, en metteen begonnen met spelen, ben nu bij de derde missie met die spraypaint...alleen kan die laatste niet vinden die ik over moet spuiten
Anoniem: 24175 schreef op 05 november 2004 @ 10:22:
gisteren playstation gekocht, en metteen begonnen met spelen, ben nu bij de derde missie met die spraypaint...alleen kan die laatste niet vinden die ik over moet spuiten
spoiler:
Op de achterkant van een van de huisjes, je moet de tuin in 
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 10:33 ]
omfg, ben nu bezig, of was eigenlijk bezig met de eerste missie van Zero. Daar sta je op het dak en moet je van die kleine vliegtuigjes neerschieten, voordat ze alle Transmissies/Signals whatever
kapot bombarderen.
En dat moet ik dus doen met de Analoge stick.....omg, echt..respect voor de gasten die dat kunnen !!
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant
...heeft iemand nog tips ofzow, 'k begin nu echt agressief te woren
En dat moet ik dus doen met de Analoge stick.....omg, echt..respect voor de gasten die dat kunnen !!
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant

Heb deze inmiddels een keer of 4 gedaan en besloten om verder te gaan metd e rest van de missies want wat een waardeloze $%#&^# missie is dat zeg!CyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 10:43:
omfg, ben nu bezig, of was eigenlijk bezig met de eerste missie van Zero. Daar sta je op het dak en moet je van die kleine vliegtuigjes neerschieten, voordat ze alle Transmissies/Signals whateverkapot bombarderen.
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant...heeft iemand nog tips ofzow, 'k begin nu echt agressief te woren
![]()
Ik ben hier nog niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik m snel zal overslaan (deze missie is nl. niet nodig om verder te komenCyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 10:43:
omfg, ben nu bezig, of was eigenlijk bezig met de eerste missie van Zero. Daar sta je op het dak en moet je van die kleine vliegtuigjes neerschieten, voordat ze alle Transmissies/Signals whateverkapot bombarderen.
'k heb hem nu al 7 keer geprobeerd...maar het aimen is ZO *#*(%#@ irritant...heeft iemand nog tips ofzow, 'k begin nu echt agressief te woren
![]()
wijze woorden
Niet nodig om verder te komen? Dan is de missie die erna komt bij die winkel (met model vliegtuigjes vliegen) ook niet nodig ... thank god, wat een irritante missie. Met die transmitters had ik in 3x, je moet hem overdag doen en ik zag de 3e keer pas dat de radar links onderin best handig was. En ga altijd voor de groepjes vliegtuigen ipv individuele vliegtuigen.
Ow..gelukkig 
Dan ga ik wel verder met de andere missies, en doe ik die irritante wel als ik..uh oud ben

offtopic:
khad net trouwens ook m'n eerst vastloper van m'n PS2 gehad
. Weet het trouwens niet helemaal zeker, ken ook aan m'n computer liggen
Dan ga ik wel verder met de andere missies, en doe ik die irritante wel als ik..uh oud ben
offtopic:
khad net trouwens ook m'n eerst vastloper van m'n PS2 gehad

[ Voor 40% gewijzigd door NaZ- op 05-11-2004 11:51 ]
Naar mijn mening hadden ze die missie bij zero er wel uit mogen laten, echt een missie om je geduld op de proef te stellen.
Ben nu bezig om alle buurten 'over te nemen'... Is dit een verplichte opdracht waardoor je naar de vlgende stad ofzo kunt of is het gewoon een extratje om wat te kunnen knallen?
Sommige buurten worden licht-paars of licht-geel als ik word neergeschoten terwijl ik met de gangwar bezig ben, moet ik deze dan nogmaals overnemen?
Heb speciaal een PSTwo gekocht voor dit spel, maar ik heb er zeker geen spijt van!!!
Sommige buurten worden licht-paars of licht-geel als ik word neergeschoten terwijl ik met de gangwar bezig ben, moet ik deze dan nogmaals overnemen?
Heb speciaal een PSTwo gekocht voor dit spel, maar ik heb er zeker geen spijt van!!!
Anoniem: 60499
volgens mij is het extra..iRob schreef op 05 november 2004 @ 12:09:
Ben nu bezig om alle buurten 'over te nemen'... Is dit een verplichte opdracht waardoor je naar de vlgende stad ofzo kunt of is het gewoon een extratje om wat te kunnen knallen?
khad net trouwens ook m'n eerst vastloper van m'n PS2 gehad. Weet het trouwens niet helemaal zeker, ken ook aan m'n computer liggen
ik heb tot nu toe alle paarse buurten overgenomen en een paar gele. toen ik alle paarse buurten had overgenomen kreeg ik een melding dat ik met 7 man van mn gang iets kon doen. weet niet pcies watiRob schreef op 05 november 2004 @ 12:09:
[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 05-11-2004 12:46 ]
Die buurten veroveren is niet verplicht maar doordat je dat doet stijgt je respect sneller en met meer respect kan je meer man in je crew opnemen zoals jij nu 7 man (is geloof ik ook het max). Je kan alle meldingen nog terug lezen in het menuDigitizers schreef op 05 november 2004 @ 12:44:
[...]
ik heb tot nu toe alle paarse buurten overgenomen en een paar gele. toen ik alle paarse buurten had overgenomen kreeg ik een melding dat ik met 7 man van mn gang iets kon doen. weet niet pcies wat(t ging me te snel) iemand enig idee?
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 12:48 ]
Buurten overnemen is extra, voor meer respect en meer geld, tevens worden je wapen skills er beter van! Maar verplicht is het zeker nietiRob schreef op 05 november 2004 @ 12:09:
Althans Zero is een "non-storyline" dus neem ik aan dat je m kan overslaan (net als die truckermissies)
wijze woorden
Ik ben gisteren begonnen met SA. (heb sinds eergisteren een PS2)
Ik kom alleen niet verder bij de missie 'Wrong side of the tracks', waarbij Big smoke achterop zit op een sanchez, en je gangsters van een trein moet schieten.
Maar er blijft er bij mij altijd eentje levend.
Iemand tips?
Ik kom alleen niet verder bij de missie 'Wrong side of the tracks', waarbij Big smoke achterop zit op een sanchez, en je gangsters van een trein moet schieten.
Iemand tips?
op deze pagina zijn zal al genoeg te vinden erover, en ook in de rest van dit topic als je ff een stukje terugkijkt zie je er genoegrjongen schreef op 05 november 2004 @ 13:28:
Ik ben gisteren begonnen met SA. (heb sinds eergisteren een PS2)
Iemand tips?
[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-11-2004 13:29 ]
Het spel is overal uitverkocht in nieuwegein en utrecht 
er schijnen problemen bij de distributeur te zijn met aanleveren.
wil dit spel echt graag hebben
mediamarkt heeft vaak grote aantallen, anders misschien via internet?mr.d0hage schreef op 05 november 2004 @ 13:35:
Het spel is overal uitverkocht in nieuwegein en utrecht
Tja verders: geduld is een schone zaak
wijze woorden
Anoniem: 31189
oke sommige missies zijn dan misschien niet verplicht maar als je die 100% wilt halen... dan zul je ze toch wel moeten halen (ik moet 'm ook nog; kut missie)
ik neem aan dat we daar uiteindelijk allemaal voor gaan? 
wel lollig met die woozie; rent gewoon tegen een muur aan haha, lag in een deuk
ik zit nu echt te kloten met die driving school missie dat je die auto door de stad moet rijden; welke route nemen jullie precies?
ik zit nu echt te kloten met die driving school missie dat je die auto door de stad moet rijden; welke route nemen jullie precies?
Rechtdoor naar het einde toe en dan over de "snelweg" terug.Anoniem: 31189 schreef op 05 november 2004 @ 13:56:
oke sommige missies zijn dan misschien niet verplicht maar als je die 100% wilt halen... dan zul je ze toch wel moeten halen (ik moet 'm ook nog; kut missie)ik neem aan dat we daar uiteindelijk allemaal voor gaan?
Voor de driving school missie kan je het beste gewoon een 180 graden draai maken bij de checkpoint.
Wat ook hielp was om op de heen weg niet de laatste bocht te nemen maar ergens in het begin al naar rechts te gaan,
Voordeel: De laatste bocht naar rechts is met die auto een beetje moeilijk onder controle te houden.
Nadeel: smaller dus moeilijker tussen verkeer door scheuren
Tja zoiets dus
Edit: of wat badmuts zegt dus
Wat ook hielp was om op de heen weg niet de laatste bocht te nemen maar ergens in het begin al naar rechts te gaan,
Voordeel: De laatste bocht naar rechts is met die auto een beetje moeilijk onder controle te houden.
Nadeel: smaller dus moeilijker tussen verkeer door scheuren
Tja zoiets dus
Edit: of wat badmuts zegt dus
[ Voor 4% gewijzigd door Ridium op 05-11-2004 14:12 ]
Ik heb em na 2 keer gedaan...CyberDoX schreef op 05 november 2004 @ 10:43:
![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!