Ik heb nog een sourceforge project wat niks doet.yared schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:18:
omg ik pis in mijn broek HvP, prachtig verslag!!
Gelukkig besloot mijn baas gisteravond dat ik niet naar de training hoefde dus kan ik vanavond 17Mb aan fotoos resizen.
Het kan zijn dat we nog een oproepje doen voor wat betrouwbare webspace (ongelovelijk he dat je tegenwoordig nog krap in kunt zitten). Mocht iemand wat hebben waar het minimal een jaar kan blijven staan laat het dan ajb alvast weten.
@MM laat je nog even weten of het gelukt is, ken nog iemand met jouw probleem.
Nee hoor neem er zoveel als je wilt volgens mij-CKY2K- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:40:
Is het erg om veel buitenlanders in je team te hebben trouwens?
Veel talenten die ik nu gekocht heb komen niet uit nederland namelijk...hoop dat je ze niet beperkt op mag stellen!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Het waren inderdaad andere letters. Ik denk dat je www.hattrick.ws bedoelt. Die werkt wel. Ik weet echter niet of dat je probleem oplost.
edit:
Ik zie dat ik niet de eerste was...
Ik zie dat ik niet de eerste was...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:53:
op de meeting heb ik mijn volgende probleem voorgelegd:
Ik werk nu een tijdje ergens waar ik bij inloggen op Hattrick de volgende melding krijg
Access to this web page is restricted at this time
Reason:
The Websense category "Games" is filtered.
--------------------------------------------------------------------------------
URL:
http://www.hattrick.org/
Inloggen met een cijfer achter www maakt weinig verschil. Thije gaf aan dat je ook kon inloggen met .sw op het eind, maar dat werkt niet (of waren het andere letters?). Inloggen met het ip-adres zou ook een optie kunnen zijn. Ik heb alleen geen idee wat ik dan moet doen.
Het moet in ieder geval een oplossing zijn, waarbij het mij 'per ongeluk' gelukt zou kunnen zijn. hele programma's downen die er specifiek op gericht zijn een dergelijk blokkering te omzeilen lijkt me niet handig
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 16-11-2004 15:39 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Voor de mensen die nog de antwoorden zoeken:
- NHPF -antw.: Nederlandse Hattrick Promotie Federatie
- Xanathorn -antw.:Bondscoach en manager van Pielewiepers
- AIM -antw.:Attack In Middle
- Clubhouse -antw.:Een extra feature van Hattrick met allerlei extra's zoals statistieken e.d.
- WO -antw.:Walk Over
- U20 -antw.:Under 20 of in het nederlands Onder de 20
- HT 12X -antw.:Een Griekse federatie
- PoE -antw.: Paradise On Earth
- Expekt -antw.: Sports Betting, gokken op wedstrijden wreldwijd
- HAM -antw.: Hattrick Assistent Manager
Alleen HT 12x is nog onzeker
- NHPF -antw.: Nederlandse Hattrick Promotie Federatie
- Xanathorn -antw.:Bondscoach en manager van Pielewiepers
- AIM -antw.:Attack In Middle
- Clubhouse -antw.:Een extra feature van Hattrick met allerlei extra's zoals statistieken e.d.
- WO -antw.:Walk Over
- U20 -antw.:Under 20 of in het nederlands Onder de 20
- HT 12X -antw.:Een Griekse federatie
- PoE -antw.: Paradise On Earth
- Expekt -antw.: Sports Betting, gokken op wedstrijden wreldwijd
- HAM -antw.: Hattrick Assistent Manager
Alleen HT 12x is nog onzeker
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Mensen waar kan ik mijn taktiek veranderen? Ik kan alleen maar 4-4-2 instellen maar mij wordt 3-5-2 aangeraden hier...??
Van je 3 verdedigers de één van de middelster als extra midden velder instellen.-CKY2K- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:00:
Mensen waar kan ik mijn taktiek veranderen? Ik kan alleen maar 4-4-2 instellen maar mij wordt 3-5-2 aangeraden hier...??
He he eindelijk eerder dan iemand anders
[ Voor 8% gewijzigd door Swanfield op 16-11-2004 12:02 ]
Verwijderd
Zulke vragen zijn makelijk zelf uit te zoeken.
RTFM
Hattrick heeft een goede FAQ, lees die eerst door voordat zulke vragen hier komen.
RTFM
Hattrick heeft een goede FAQ, lees die eerst door voordat zulke vragen hier komen.
Verwijderd
Bowlen, shoarma happen en om 10 uur alweer naar huis. Potverdrie dat zal me een avontuur geweest zijn zeg!
Mocht ik de volgende keer komen zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen. Mijn opa heeft nog spannendere weekenden
Mocht ik de volgende keer komen zal ik eens wat leven in de brouwerij brengen. Mijn opa heeft nog spannendere weekenden
Verwijderd
Grote bek achter het hek!!Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:57:
Bowlen, shoarma happen en om 10 uur alweer naar huis. Potverdrie dat zal me een avontuur geweest zijn zeg!![]()
Je ziet ze nooit in Amsterdam!!
Sorry de hooligan komt in me boven...
Zo, heb me maar op het opleiden van jonge talentvolle verdedigers gestort!
Net 8 trainees gekocht en een aantal van mijn spelers op de tranferlijst gezet. Als ik die verkocht heb ga ik een paar opa's aantrekken voor de aanvals/middenveld posities en dan moet het allemaal goedkomen!
De training staat alvast op verdedigen en vanavond speel ik mijn eerste friendly tegen een italiaanse club.
Ben benieuwd hoe ik het ervanaf ga brengen!
Als mensen vriendschappelijk willen spelen...check mijn ID!
Net 8 trainees gekocht en een aantal van mijn spelers op de tranferlijst gezet. Als ik die verkocht heb ga ik een paar opa's aantrekken voor de aanvals/middenveld posities en dan moet het allemaal goedkomen!
De training staat alvast op verdedigen en vanavond speel ik mijn eerste friendly tegen een italiaanse club.
Om 3 uur de auto in, om 3.30 in Beverwijk de anderen oppikken, om 4 uur afspreken en bieren, om 6 uur bowlen, om 7.30 shoarma, om 11.30 richting huis... 7.5 uur man, dan heb ik wel weer even genoeg HT gezien en gehoordVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:57:
Bowlen, shoarma happen en om 10 uur alweer naar huis. Potverdrie dat zal me een avontuur geweest zijn zeg!![]()
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
GraagVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:06:
iemand nog een friendly? team id:209116
Uitdagingen: Je hebt nu FC Magic united uitgedaagd.
[ Voor 14% gewijzigd door IWriteCode op 16-11-2004 15:37 ]
Less = more
Klinkt alsof je goed bezig bent! Ik ben benieuwd hoe het voor je gaat uitpakken...-CKY2K- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:42:
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Heb net even snel gekeken maar je heb wel een hoop 18 á 19 jarige gekocht en ook nog een hoop spelers die gemeen zijn-CKY2K- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:42:
Je had misschien beter op 17 á 18 kunne mikken maarja ik weet het ook allemaal niet zo goed hoor
****** GoT Toto ******
Week 5 is alweer voorbij!
De Uitslag:
Dark_cloud 9
Tommilio 6
bbreijs 6
Frizza 6
neudeboules 5
Pjotrski 5
Brainpower 5
Josseke 5
Marcel_Meessen 5
Technolove 5
Thije 5
guidob 5
ottooo 4
Ronald_Koeman 4
BurningMetal 4
GaMbiNo_GoT 3
Gandalf-NL 3
Damien79 3
hestaatje 3
jasperw 1
jefta 1
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 34 | 5 |
2 | Frizza | 32 | 5 |
3 | Pjotrski | 31 | 5 |
4 | Tommilio | 30 | 5 |
5 | Damien79 | 29 | 5 |
Ronde 6 staat er ook alweer op!
Pielewiepers - Vitoria Gammaraes
FC Torretjes - The Executors
Ruyven's Boys - De Japie's
Forza Mazinho - Ruckers Utd.
Shining Stars - Xkicks
Junior Stars - FC Wierum
Aristos FC - Las Chivas
Rhenen United - FCKC
FC MicroMania - Troy-United
De zonnebanknegers - Het Kluitje
CR Lions - costa rica sport
Succes iedereen!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als ze maar gemeen zijn tegen de tegenstander dan is het goed!Damien2004 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:16:
[...]
Heb net even snel gekeken maar je heb wel een hoop 18 á 19 jarige gekocht en ook nog een hoop spelers die gemeen zijnIs volgens mij niet al te best?
Je had misschien beter op 17 á 18 kunne mikken maarja ik weet het ook allemaal niet zo goed hoor
Ik ga het met dit cluppie maareens proberen, kijken of ik mijn verdedigers wat beter krijg zodat ze geld op gaan brengen en dan langzaam aan mijn team versterken. Volgens de tips die ik hier kreeg moesten ze max 19 zijn, dus daar heb ik op gezocht...
Hebben andere mensen hier ook problemen met het live systeem? geeft hier VB runtime error!?
Thx ben zelf ook benieuwd!dreamtheater schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:40:
[...]
Klinkt alsof je goed bezig bent! Ik ben benieuwd hoe het voor je gaat uitpakken...
Verwijderd
Reageer niet zo serieus man! Zag je deyared schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:56:
[...]
Om 3 uur de auto in, om 3.30 in Beverwijk de anderen oppikken, om 4 uur afspreken en bieren, om 6 uur bowlen, om 7.30 shoarma, om 11.30 richting huis... 7.5 uur man, dan heb ik wel weer even genoeg HT gezien en gehoord
Triest dat live gedeelte werkt wel met MSIE. Staat nu na half uur 1-1 en een van mijn vandaag vers gekochte talenten heeft al gescoord met een afstandschot!
Verwijderd
Geaccepteerd!Jamal schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:37:
[...]
GraagIk zal je uitdagen!
Uitdagingen: Je hebt nu FC Magic united uitgedaagd.
hopelijk een mooie wedstrijd morgen tussen twee V de divisie teams ^^
Fotoos staan klaar, ik wacht alleen nog even op MaestroTim zijn fotoos en dan laad ik jullie weten waar je ze kunt zien.
Ik gok morgenavond
Ik gok morgenavond
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
trusten
iemand zin in friendly volgende week?
iemand zin in friendly volgende week?
JP denk nog aan de OP! 
trusten
trusten
Ik zal er morgen naar kijken als ik mijn nieuwe computer binnen heb
loona zal je zo snel mogelijk uitdagen 
@ died_laughing: je logo doet het op de moment niet. als je ingeschreven wil worden voor de cup met logo laat dan even iets weten wanneer het in orde is
@ died_laughing: je logo doet het op de moment niet. als je ingeschreven wil worden voor de cup met logo laat dan even iets weten wanneer het in orde is
[ Voor 65% gewijzigd door Little Bear op 17-11-2004 02:33 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik heb je team ook even bekeken. Je hebt een paar aardige aankopen gedaan denk ik. Maar je bent nog niet uitgekocht als ik het goed zie. Probeer het wel op 18 jarigen of jonger te houden (je trainees bedoel ik). 19 kan nog wel, maar het kost veel meer tijd om die naar uitmuntend omhoog te trainen. Het prijsverschil tussen 19 en 18-jarigen is verder ook klein.-CKY2K- schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 19:34:
Triest dat live gedeelte werkt wel met MSIE. Staat nu na half uur 1-1 en een van mijn vandaag vers gekochte talenten heeft al gescoord met een afstandschot!
ok cool, mijn id: 148948Little Bear schreef op woensdag 17 november 2004 @ 02:31:
loona zal je zo snel mogelijk uitdagen
ik heb 1600 supporters dus als je niet meer heb spelen we wel bij mij, goed?
Verwijderd
Het wordt OF vandaag OF vrijdag pasyared schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:47:
Fotoos staan klaar, ik wacht alleen nog even op MaestroTim zijn fotoos en dan laad ik jullie weten waar je ze kunt zien.
Ik gok morgenavond
@ HvP: tof verslag!!!!
vanavond weer een ronde beker, zware wedstrijd alleen
voor geïnteresseerden: match id = 30111034
nog meer spannende cupmatches hier?? post even je match id
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 13:10 ]
Ik heb vanavond ook een zware wedstrijd tegen een sterke V-er: match id 30111073Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:10:
[...]
Het wordt OF vandaag OF vrijdag pasdenk vandaag wel hoor. Eerst nog even andere dingen regelen, foto´s komen op de 2e plaats
@ HvP: tof verslag!!!!
vanavond weer een ronde beker, zware wedstrijd alleen
voor geïnteresseerden: match id = 30111034
nog meer spannende cupmatches hier?? post even je match id
Ik maak wel een kans, maar het zou me ook niets verbazen als de 6e ronde ook meteen de laatste rond is
Succes aan alle GoT-ers die nog in de beker zitten!
Hmz, rare toestand hiero
Ik zag al dat een team belachelijk veel geld geboden had op twee van mijn spelers. Nuja, da's zijn probleem dachtik.
Maar nu zie ik plots een reactie in mijn gastenboek die mij aan het denken gezet heeft
Namelijk
Ik zag al dat een team belachelijk veel geld geboden had op twee van mijn spelers. Nuja, da's zijn probleem dachtik.
Maar nu zie ik plots een reactie in mijn gastenboek die mij aan het denken gezet heeft

Namelijk
Waarschijnlijk doelt de poster van dat bericht op het valsspelen met twee teams om een team geld te bezorgen? Alleen, wat moet ik hiermee nu aanvangen? Ik kan toch moeilijk dat team gaan overbieden op mijn eigen spelers omdat hij belachelijk veel wil betalenBen bang dat je je team gaat kwijtraken.......

[ Voor 4% gewijzigd door Yoeri op 17-11-2004 14:12 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
Wel heel toevallig zijn Walletjesgangers eerste 5 cijfers van zn ip dezelfde als die van jou.
Hmm edit: kan wel kloppen, want jij bent ook Belg .. hehe
Verder wel heel merkwaardig, want dat team is net nieuw (Walletjesgangers) en jij hebt je spelers er daarna opgezet voor de prijzen waar Walletjesgangers voor wil dokken. MAAR (en nu komt het), je zegt zelf dat wat hij bied abnormaal is. WAAROM ZET JE ZE ER DAN WEL VOOR DIE PRIJS OP!
1 woord: BUSTED!
Hmm edit: kan wel kloppen, want jij bent ook Belg .. hehe
Verder wel heel merkwaardig, want dat team is net nieuw (Walletjesgangers) en jij hebt je spelers er daarna opgezet voor de prijzen waar Walletjesgangers voor wil dokken. MAAR (en nu komt het), je zegt zelf dat wat hij bied abnormaal is. WAAROM ZET JE ZE ER DAN WEL VOOR DIE PRIJS OP!
1 woord: BUSTED!
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:35 ]
Verwijderd
Gelijk ff de gm's mailen en de situatie uitleggen, want het lijkt erop dat iemand je als cheater heeft opgegeven

Verwijderd
Idd. Diegene die op je spelers heeft geboden heeft echt gewoon exact de zelfde begincijfers van het ip adres. Is wel heel erg toevallig. Zoals hierboven staat zo snel mogelijk een mail sturen en dan ook meteen nu raad ik je aan. Heel vreemd, hoop voor jou dat het goed uitpakt.
tenzij je cheat, maar ik neem aan van niet?
tenzij je cheat, maar ik neem aan van niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:35 ]
Verwijderd
Edit: iig was beginprijs van 1 speler 300.000
De ander 0
En om het helemaal mooi te maken .. Tweakers.net biedt nu zelf op een van zn spelers, om het te verdoezelen.
Voor mij is het echt wel duidelijk. Cheater.
FC Tweakers.net
17-11-2004 at 14:06 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 10:07 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:55 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:43 from 80.201.***.***
16-11-2004 at 14:08 from 81.240.***.***
Walletjesgangers
17-11-2004 at 14:05 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 10:08 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:44 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:42 from 80.201.***.***
16-11-2004 at 09:30 from 81.240.***.***
Sjek die tijden man! Echt 1 minuut nadat je de een hebt uitgelogd, log je bij de ander weer in. Zelfs de eerste 5 cijfersvan de ip van de 16e is gelijk. Als je nou gewoon je mond had gehouden, was er niks aan het handje geweest, maar dit is iets om aan te geven.
Zeg maar dag tegen je supporterlidmaatschap. Weggegooid geld.
De ander 0
En om het helemaal mooi te maken .. Tweakers.net biedt nu zelf op een van zn spelers, om het te verdoezelen.
Voor mij is het echt wel duidelijk. Cheater.
FC Tweakers.net
17-11-2004 at 14:06 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 10:07 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:55 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:43 from 80.201.***.***
16-11-2004 at 14:08 from 81.240.***.***
Walletjesgangers
17-11-2004 at 14:05 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 10:08 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:44 from 80.201.***.***
17-11-2004 at 08:42 from 80.201.***.***
16-11-2004 at 09:30 from 81.240.***.***
Sjek die tijden man! Echt 1 minuut nadat je de een hebt uitgelogd, log je bij de ander weer in. Zelfs de eerste 5 cijfersvan de ip van de 16e is gelijk. Als je nou gewoon je mond had gehouden, was er niks aan het handje geweest, maar dit is iets om aan te geven.
Zeg maar dag tegen je supporterlidmaatschap. Weggegooid geld.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:47 ]
Verwijderd
Mja, dit ruikt naar bedrog.....
Valt me zwaar tegen van een GoT-er.....
Yoeri, of je geeft het nu toe, of je moet met een wel heel erg goede uitleg mbt die inlogtijden komen....(vervelend broertje? zoals de meeste cheaters beweren overigens...)
Valt me zwaar tegen van een GoT-er.....
Yoeri, of je geeft het nu toe, of je moet met een wel heel erg goede uitleg mbt die inlogtijden komen....(vervelend broertje? zoals de meeste cheaters beweren overigens...)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:45 ]
Verwijderd
Als hij een vervelend broertje had, had ie het wel gezegd net (of iig gezegd dat er ook een familielid van hem meespeelt), maar ook al zegt hij dat tegen een GM, het wordt niet geaccepteerd.
1) Ik heb hier toch een zekere status als redacteur.
2) Ik speel met een teamnaam Tweakers.net
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat ik niet zo stom ga zijn om hiermee te gaan cheaten, al zeker niet zo obvious. En dan ook nog eens dit hier te komen melden
- Een verklaring heb ik (nog) niet (een broertje overigens ook niet), het enige wat ik voorlopig gedaan heb is m'n draadloos accespoint afgesloten (staat normaal gewoon open).
- Ik heb op mijn eigen speler geboden, niet om te verdoezelen, maar gewoon om winst te maken die ruikt naar bedrog uit te sluiten.
- Ik heb de GM's gemaild, en ik zal het hier wel laten weten als er wat te melden valt.
- Wat betreft die IP-log. Die is idd opvallend nauwkeurig. Ik heb hierover ook een vraag gesteld aan de GM's, waar ik hier verder niet op in wil en moet gaan omdat het iets is wat ik wil laten bevestigen voor ik er verder iets over zeg.
Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat ik niet zo stom ga zijn om hiermee te gaan cheaten, al zeker niet zo obvious. En dan ook nog eens dit hier te komen melden
- Een verklaring heb ik (nog) niet (een broertje overigens ook niet), het enige wat ik voorlopig gedaan heb is m'n draadloos accespoint afgesloten (staat normaal gewoon open).
- Ik heb op mijn eigen speler geboden, niet om te verdoezelen, maar gewoon om winst te maken die ruikt naar bedrog uit te sluiten.
- Ik heb de GM's gemaild, en ik zal het hier wel laten weten als er wat te melden valt.
- Wat betreft die IP-log. Die is idd opvallend nauwkeurig. Ik heb hierover ook een vraag gesteld aan de GM's, waar ik hier verder niet op in wil en moet gaan omdat het iets is wat ik wil laten bevestigen voor ik er verder iets over zeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Yoeri op 17-11-2004 14:58 ]
Verwijderd
Ik doel meer op een uitleg naar ons toe. De GM's overtuigen lijkt me in dit geval onmogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:48:
Als hij een vervelend broertje had, had ie het wel gezegd net (of iig gezegd dat er ook een familielid van hem meespeelt), maar ook al zegt hij dat tegen een GM, het wordt niet geaccepteerd.
Dit is wel typisch n00b-gedrag. Proberen lekker veel geld te verdienen. Alsof niemand het opvalt...
Een tweede team hebben, ok, het mag niet. Ik heb me er in mijn n00bheid vroeger ook schuldig aan gemaakt

Verwijderd
Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt. De GM's moeten dit maar uitzoeken.Yoeri schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:52:
1) Ik heb hier toch een zekere status als redacteur.
Maar Yoeri .. nu wil ik ook even antwoord op deze vraag:
Jij zei net hier, dat een team (Walletjesgangers) belachelijk veel geld op 2 van je spelers geboden had. Als jij dat vindt, waarom zet je dan die ene speler voor 3 ton op de lijst? Nu moet je wel met een hele goede verklaring komen ....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:00 ]
Verwijderd
Ik hoop het ook, maar die ip-log spreekt tegen je. Dat kan bijna geen toeval zijn...
Hoop niet voor je dat je genaaid bent door iemand in de buurt.
Hoop niet voor je dat je genaaid bent door iemand in de buurt.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:58 ]
Verwijderd
Alsof die andere persoon precies op de minuut weet (en nog wel op verschillende dagen) wanneer Yoeri in en uitlogt ...
Verwijderd
Kan eigenlijk ook niet. Daarom MOET het eigenlijk wel cheaten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:02:
Alsof die andere persoon precies op de minuut weet (en nog wel op verschillende dagen) wanneer Yoeri in en uitlogt ...
Ik kan er, helaas voor Yoeri, niks anders van maken.
Of hij moet wel zo'n goede verklaring komen.
Verwijderd
Dit lijkt me een behoorlijk kansloze zaak tegenover de GM´s, ookal weten we het exacte IP adres niet. Maar het zou me onwijs verbazen als je je team mag houden.
Ik ga ook geen pleidooi houden over hoe jammer ik het vind als teams cheaten, maar dit had ik niet achter je gezocht....
Ik ga ook geen pleidooi houden over hoe jammer ik het vind als teams cheaten, maar dit had ik niet achter je gezocht....
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:07 ]
Omdat hij dat geboden had (niet irl, waar haal je dat?), stom van me misschien, maar so be itAls jij dat vindt, waarom zet je dan die ene speler voor 3 ton op de lijst?
Kijk, ik weet zelf ook wel hoe verdacht het klinkt met die ip's. Ik wil alleen maar kwijt dat ik voor een online spelletje echt niet mijn complete geloofwaardigheid als redacteur op de helling ga zetten. Als iemand daar anders over denkt, dat is je goed recht en ik kan het zelfs begrijpen (ik zou het zelfs ook niet geloven als iemand anders dit overkwam), maar het topic hier volspammen met beschuldigingen en vermoedens heeft geen zin imo. Laat eerst de GM's ernaar kijken, en dan hebben we het er daarna opnieuw over.
[ Voor 7% gewijzigd door Yoeri op 17-11-2004 15:16 ]
Hoe objectief ik ook tegen deze beschuldigingen blijf kijken, de kans dat je je team houdt is werkelijk 1 op 100..Ik heb veel teams gezien, die voor veel minder gekickt zijn.
Dat je redacteur bent van GoT, dat zorgt bij mij wel voor iets meer vertrouwen. Maar nogmaals, de feiten staan je nog wel erg tegen.
Ik hoop voor je, dat het goed komt...
Dat je redacteur bent van GoT, dat zorgt bij mij wel voor iets meer vertrouwen. Maar nogmaals, de feiten staan je nog wel erg tegen.
Ik hoop voor je, dat het goed komt...
Verwijderd
Dus het is iemand die je kent irl? Daar ga je al....Yoeri schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:11:
[...]
Omdat hij dat geboden had, stom van me misschien, maar so be it
Laat nooit, maar dan ook nooit bekenden op je spelers bieden met zulke abnormale bedragen. Tenzij het in overleg is met de GM's.
Verwijderd
Goh Yoeri .. dat is toch geen uitleg man! 
Ik bedoel .. waarom gooi je een extreem klotespeler die net 110 TSI haalt op de markt voor 3000 TSI? Je weet toch zelf wel dat dit kansloos is? Dat is zowat 30 x meer dan zijn TSI waarde! Dus maw ... Je haalt gevolg en oorzaak door elkaar. Oorzaak is dat hij 3 ton bied en het gevolg is dat jij hem er dan opzet voor 3 ton? LOL, das toch niet logisch man! Oorzaak: klote speler op lijst zetten voor 3 ton. Gevolg ... Walletjesgangers biedt 3 ton.
Dus nu nog een keer en kom met een logische verklaring. Waarom zet je zo'n klote speler voor meer dan 30 x zijn eigen TSI op de transfermarkt? Je weet toch zelf wel dat zo'n speler nooit verkocht gaat worden (tenzij je in je eigen achterhoofd al de gedachte had, dat Walletjesgangers er wel ffkes op ging bieden).
Trouwens nog wel iets leuks. Deadline voor Giuseppe Argento is 20-11-2004 at 08:43 Hoe lang duurt het dat spelers erop staan .. 3 dagen toch? Gaan we 3 dagen terug in de tijd, komen we op 17-11-2004 at 08:43
Kijken we ff naar ip van Walletjesgangers en wie zien we daar bieden op 17:11-2004 at 08:44? Juist .. Walletjesgangers
Ik bedoel .. waarom gooi je een extreem klotespeler die net 110 TSI haalt op de markt voor 3000 TSI? Je weet toch zelf wel dat dit kansloos is? Dat is zowat 30 x meer dan zijn TSI waarde! Dus maw ... Je haalt gevolg en oorzaak door elkaar. Oorzaak is dat hij 3 ton bied en het gevolg is dat jij hem er dan opzet voor 3 ton? LOL, das toch niet logisch man! Oorzaak: klote speler op lijst zetten voor 3 ton. Gevolg ... Walletjesgangers biedt 3 ton.
Dus nu nog een keer en kom met een logische verklaring. Waarom zet je zo'n klote speler voor meer dan 30 x zijn eigen TSI op de transfermarkt? Je weet toch zelf wel dat zo'n speler nooit verkocht gaat worden (tenzij je in je eigen achterhoofd al de gedachte had, dat Walletjesgangers er wel ffkes op ging bieden).
Trouwens nog wel iets leuks. Deadline voor Giuseppe Argento is 20-11-2004 at 08:43 Hoe lang duurt het dat spelers erop staan .. 3 dagen toch? Gaan we 3 dagen terug in de tijd, komen we op 17-11-2004 at 08:43
Kijken we ff naar ip van Walletjesgangers en wie zien we daar bieden op 17:11-2004 at 08:44? Juist .. Walletjesgangers

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:27 ]
het spijt me voor je, maar iets beters heb ik niet
nog één maal, jà het is stom, dat weet ik ondertussen ook wel alIk bedoel .. waarom gooi je een extreem klotespeler die net 110 TSI haalt op de markt voor 3000 TSI? Je weet toch zelf wel dat dit kansloos is? Dat is zowat 30 x meer dan zijn TSI waarde! Dus maw ... Je haalt gevolg en oorzaak door elkaar. Oorzaak is dat hij 3 ton bied en het gevolg is dat jij hem er dan opzet voor 3 ton? LOL, das toch niet logisch man! Oorzaak: klote speler op lijst zetten voor 3 ton. Gevolg ... Walletjesgangers biedt 3 ton.
maar hij bood 300k voor die ene, dus heb ik er die tweede ook opgezet voor die prijs in de veronderstelling "hapt ie niet, dan is er niks aan de hand, hapt ie wel is het zijn probleem dat ie z'n geld kwijt is"
Het enige wat je mij hierin kunt verwijten is dat het wel heel stom is om op die manier geld te willen verdienen
Tja, als er een logische verklaring was, dan was heel deze heisa er nietDus nu nog een keer en kom met een logische verklaring.
Verwijderd
Hmm dat klinkt al wat meer logisch ja .. Maar dan nog zit er wel een luchtje aan .. Zoals je net al zei: laten we er niet meer woorden aan vuil maken. Bij deze.
Verwijderd
Zijn wel rare feiten... maar als ik een kut-speler voor 1 mln neer wil zetten, dan is dat MIJN zaak. Dat doen overigens veel spelers, waar ik dan altijd een mailtje naar toestuur met de vraag waarom ze de markt onnodig onoverzichtelijk maken.
Ik snap dat er (grote) vermoedens zijn over cheaten, ik vind alleen dat we elkaar hier dan niet zo moeten afvallen. Onschuldig tot schuld bewezen is, was het toch? (en dat is hier het geval, ondanks dat het er eerg op lijkt)
Ik snap dat er (grote) vermoedens zijn over cheaten, ik vind alleen dat we elkaar hier dan niet zo moeten afvallen. Onschuldig tot schuld bewezen is, was het toch? (en dat is hier het geval, ondanks dat het er eerg op lijkt)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:29 ]
Verwijderd
/me vindt dat Yoeri niet fout zit... Maar ik denk dat de GM's dat niet vinden. In vergelijkbare zaken zou ik degene inderdaad ook gelijk veroordelen als cheater.
Oei oei oei...
p.s. Yoeri.. waarom biedt je niet direct ook over op je andere speler? Alleen op die manier kun je je team redden denk ik!
Oei oei oei...
p.s. Yoeri.. waarom biedt je niet direct ook over op je andere speler? Alleen op die manier kun je je team redden denk ik!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:29 ]
Verwijderd
Ondanks dat ik het Metal eens ben, ben ik degene die de heisa in gang gezet heeft. Ik heb hem aangegeven en dat in zijn gastenboek gezet. Ik heb zelden zo'n duidelijke cheat gezien, maar dat is mijn mening.
zoveel geld heb ik nu ook weer niet, te weinig budget om hem te overbiedenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:28:
Verwijderd
Wie heeft er trek in roomsoesjes en een glaasje yogi yogi?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:25:
Zoals je net al zei: laten we er niet meer woorden aan vuil maken. Bij deze.
(even het onderwerp omgooien
Verwijderd
Ik zeg nog 1 ding.
Prijsafspraken maken is not done. Het beperkt de marktwerking en moet daarom van te voren worden aangegeven aan de GM's vind ik.
Daarom beschouw ik deze actie toch als cheaten, ook al is het niet zo bedoeld.
Omdat Yoeri in onwetendheid heeft gehandeld hoop ik voor hem dat ie zn team mag houden. Ik vrees echter het ergste.
btw, als die iplogtijden niet zo dicht bij elkaar hadden gelegen was er waarschijnlijk nix aan de hand geweest....
Prijsafspraken maken is not done. Het beperkt de marktwerking en moet daarom van te voren worden aangegeven aan de GM's vind ik.
Daarom beschouw ik deze actie toch als cheaten, ook al is het niet zo bedoeld.
Omdat Yoeri in onwetendheid heeft gehandeld hoop ik voor hem dat ie zn team mag houden. Ik vrees echter het ergste.
btw, als die iplogtijden niet zo dicht bij elkaar hadden gelegen was er waarschijnlijk nix aan de hand geweest....
Verwijderd
Als het goed is, lukt dat wel, omdat het bedrag dat geboden is, erbij wordt opgeteld. Het enige is die 10% verschil.Yoeri schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:30:
[...]
zoveel geld heb ik nu ook weer niet, te weinig budget om hem te overbieden
Verwijderd
p.s. kunnen we dit niet fed-denkergewijs oplossen?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:32:
[...]
Wie heeft er trek in roomsoesjes en een glaasje yogi yogi?
(even het onderwerp omgooien)
Yoeri ik wil best op je speler bieden. En hem dus te kopen.. Dan wil ik wel dat jij gaat sparen.. En hem daarna voor hetzelfde bedrag (+rente) terugkoopt.. Zodat ik dus precies mijn geld terug krijg..
Verwijderd
Oké, geen roomsoesjes voor jou, stoutert!Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:32:
Ik zeg nog 1 ding.
edit: thije en metal meijer kunnen ook een schop onder hun kont krijgen!
edit 2: pfffffff, nóg zo´n druiloor!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:35 ]
Verwijderd
En als de begincijfers ip niet hetzelfde waren. Dan had ik hem ook niet aangegeven...
Maar wie weet, ik vind dat onschuldigen niet gestraft hoeven te worden. Dus vind ook, is Youri onschuldig, dan mag hij zijn team houden. Ik weet alleen niet wat de Gm's gaan vinden.
Maar wie weet, ik vind dat onschuldigen niet gestraft hoeven te worden. Dus vind ook, is Youri onschuldig, dan mag hij zijn team houden. Ik weet alleen niet wat de Gm's gaan vinden.
Verwijderd
Geen woorden maar dadenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:30:
Ondanks dat ik het Metal eens ben, ben ik degene die de heisa in gang gezet heeft. Ik heb hem aangegeven en dat in zijn gastenboek gezet. Ik heb zelden zo'n duidelijke cheat gezien, maar dat is mijn mening.

@Maestrotim: kan ik het helpen dat ik nog aan het typen was, terwijl er alweer 1000 berichten waren geplaatst. tering, lees ik heel de middag niks....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:35 ]
Verwijderd
He!! Ik was al aan het tikken jaVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:34:
[...]
Oké, geen roomsoesjes voor jou, stoutert!
edit: thije en metal meijer kunnen ook een schop onder hun kont krijgen!
Ik wil soesjes!!!!! En Yogi....
Verwijderd
Wat zei FC P.A.A.R.D nou! Geen onderlinge prijsafspraken! Geef mij maar cola ..Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:33:
[...]
p.s. kunnen we dit niet fed-denkergewijs oplossen?
Yoeri ik wil best op je speler bieden. En hem dus te kopen.. Dan wil ik wel dat jij gaat sparen.. En hem daarna voor hetzelfde bedrag (+rente) terugkoopt.. Zodat ik dus precies mijn geld terug krijg..
offtopic:
stelletje mafketels hier
stelletje mafketels hier
Verwijderd
Wie belt Yared?hoedjevanpapier schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:37:
Yogi !!!!! Aarbeien smaak van Yogho Yogho, met lekker shoarma erbij... MMMMMMM
Eigenlijk is het ook maar één grote slechte Belgenmop...
Verwijderd
"met yared"
"hey yared, met tim, beetje up to date met het got-forum?"
"stelletje idioten, zit het net bij te lezen, jullie gaan veel te off-topic, hier gaan we problemen mee krijgen!!!"
"al de laatste paar berichten gelezen Yared??"
"uh.... oh, SHOARMA!!!!????!!! WAAR??????? IK KOM!!!!!"
Verwijderd
Ik had er niets meer over willen zeggen, maar hij is al aangegeven => de Gm's gaan naar transfergeschiedenis kijken => Thije transfer wordt afgeroomd => Thije boete/ban.
Dit is geen ondenkbaar scenario, denken jullie ook niet?
Dit is geen ondenkbaar scenario, denken jullie ook niet?
Verwijderd
niet???Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:45:
Thije heeft niet geboden .. =)
Naja ik ga werken... Vanavond een boel te lezen denk ik
Nog even ontopic:
FC De Lompe Boeren - Nobbe United
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 17-11-2004 om 17:00
MatchID: 30110962
Stadion: De Zoete Inval
Be there!
En dan tref je net een onwillige GM die ook jouw team meeneemt.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:33:
[...]
p.s. kunnen we dit niet fed-denkergewijs oplossen?
Ik zou nog maar even goed nadenken voordat je dit echt gaat doen, beetje riskante actie.
* hoedjevanpapier belt Coen van 9worlds.net even op
* hoedjevanpapier vraag aan Coen of hij een deel van zijn 47 miljoen wil offeren aan de topper van Yoeri...
* hoedjevanpapier vraag aan Coen of hij een deel van zijn 47 miljoen wil offeren aan de topper van Yoeri...
[ Voor 17% gewijzigd door hoedjevanpapier op 17-11-2004 16:00 ]
Verwijderd
en vanavond tevens de GoT-bekerderby
Sandstorm-Nocturnal Supremacy
ga maar niet kijken, want ik vrees een nederlaag.
Ik vroeg mij af waar J_Du_Pee gebleven is. Heeft ie geen tijd meer ofzo. Als we hier nu heel hard met zijn allen roepen?
J_du_Pee!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOE!!!!!!!!!
Sandstorm-Nocturnal Supremacy
ga maar niet kijken, want ik vrees een nederlaag.
Ik vroeg mij af waar J_Du_Pee gebleven is. Heeft ie geen tijd meer ofzo. Als we hier nu heel hard met zijn allen roepen?
Verwijderd
GM-Graxie??
edit:
of je ook roomsoesjes wil?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 15:56 ]
Graxie, zei ik Graxie??? COEN!!!!!
Vanavond een mooie pot voor de beker, tegen een team uit de V.e klasse.
We zullen zien of Patrick Borch er weer wat doelpunten in gaat trappen..
Vanavond een mooie pot voor de beker, tegen een team uit de V.e klasse.
We zullen zien of Patrick Borch er weer wat doelpunten in gaat trappen..
Als ik er nog even op mag inhaken....
@ Yoeri: Als je echt onschuldig bent waarom doe je dan zo je best om je onschuld te bewijzen door zelf over te bieden?
Als je niks verkeerd gedaan hebt raak jij je team echt niet zo snel kwijt door zo'n mafkees die een vermogen bied en daarom zou ik me er ook niet zo druk om maken als dat jij nu doet. Ik zou zoiets hebben van laat die rukker lekker 6 ton betalen voor die spelers.
Just my 2 cents....
@ Yoeri: Als je echt onschuldig bent waarom doe je dan zo je best om je onschuld te bewijzen door zelf over te bieden?
Als je niks verkeerd gedaan hebt raak jij je team echt niet zo snel kwijt door zo'n mafkees die een vermogen bied en daarom zou ik me er ook niet zo druk om maken als dat jij nu doet. Ik zou zoiets hebben van laat die rukker lekker 6 ton betalen voor die spelers.
Just my 2 cents....
Ware het niet dat dat net de instelling is waarmee heel de discussie gestart is...GaMbiNo schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:20:
Ik zou zoiets hebben van laat die rukker lekker 6 ton betalen voor die spelers.
het ziet er verdacht uit, maar de GM's kunnen de complete IP's zien.. als die het zelfde zijn, dan lieg je lijkt mij, of je moet wel heer erg ver gaan in het draadloze accespoint, want dan is het wel heel toevallig van de logins allemaal
We zien het wel
* koentjuh had ook ooit een tweede team aangevraagt, omdat ik opnieuw wou beginnen in mijn n00b status, maar kreeg een dikke boete toen der tijd, en ben er blij van dat ik het niet gedaan heb uiteindelijk. Een tweede team, dan wordt cheaten o zo verleidelijk
We zien het wel
* koentjuh had ook ooit een tweede team aangevraagt, omdat ik opnieuw wou beginnen in mijn n00b status, maar kreeg een dikke boete toen der tijd, en ben er blij van dat ik het niet gedaan heb uiteindelijk. Een tweede team, dan wordt cheaten o zo verleidelijk
Tsja dan ook van mijn kant maar even een wedstrijdID, zoals Metal Meijer hierboven al zegt, een echte KNVB match tussen fedleden.
Dus 17.00 uur, be there
MatchID: 30111198
Voor wie op twee plaatsen tegelijk wil zijn, deze postte meastrotim een paar bladzijdes terug, zo blijft het overzichtelijk
match id = 30111034
Dus 17.00 uur, be there
MatchID: 30111198
Voor wie op twee plaatsen tegelijk wil zijn, deze postte meastrotim een paar bladzijdes terug, zo blijft het overzichtelijk
match id = 30111034
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Een tweede team is natuurlijk sowieso al cheaten, ook al handel je niet tussen beide teams. Je hebt ook het voordeel dat je 2x zo snel data kan verzamelenkoentjuh schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:35:
Een tweede team, dan wordt cheaten o zo verleidelijk
/edit
En nog vergeten alle GoT leden succes te wensen in de beker
[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 17-11-2004 16:37 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
aaaahSandyman538 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:35:
match id = 30111034
dan maar even een lijstje:
- SandstorM - Nocturnal Supremacy 30111198
- Timberteam - De Oosterparkers 30111034
- FC De Lompe Boeren - Nobbe United 30110962
- Gronitas 3 - Frizza United 30111148
- Historica Alphia - Hoedjevanpapier's XI tal 30110981
- FC Zjwame - bip2000 30111073
de rest vult m maar bij
Verwijderd
Ach als dat andere team idd van iemand is dan kunnen de gm's het wel aan de ip's zien (die zien het hele ip nummer) dus komt het vast wel goed, als ze wel hetzelfde zijn dan tsjaaa =)
phew.. flinke discussie hiero 
Anyways, ben het met Frizza eens. De GM's kunnen het gewoon zien, dus de tijd zal het wel uitwijzen allemaal.
Anyways, ben het met Frizza eens. De GM's kunnen het gewoon zien, dus de tijd zal het wel uitwijzen allemaal.
Sjonge jonge ben ik eindelijk eens echt aan het werk op mijn werk mis ik dit allemaal
Heb het allemaal gelezen en is best wel grappig
Succes iedereen die nog in de beker zit! Zet hem op en maak ons trots!
Heb het allemaal gelezen en is best wel grappig
Succes iedereen die nog in de beker zit! Zet hem op en maak ons trots!
Verwijderd
Nou HvP......
das wel hééél erg treurig
edit: gelukkig kan de rest ook scoren, feli 0-1
das wel hééél erg treurig
edit: gelukkig kan de rest ook scoren, feli 0-1
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 17:04 ]
* yared heeft het allemaal vanaf het begin gevolgd en zijn mond gehouden omdat er nu eenmaal niet met nat kruit geschoten moet worden.
De Belgische GM heeft de zaak in behandeling en uit diens oordeel zal Yoeri zijn eigen conclusies moeten trekken.
Ik hoop dat dit een wijze les is voor iedereen en hoop ook dat iedereen in de toekomst zich iets rustiger kan opstellen ten aanzien van hoe men reageert.
Laten we dit ajb rusten en doorgaan met het spelletje an sich.
De Belgische GM heeft de zaak in behandeling en uit diens oordeel zal Yoeri zijn eigen conclusies moeten trekken.
Ik hoop dat dit een wijze les is voor iedereen en hoop ook dat iedereen in de toekomst zich iets rustiger kan opstellen ten aanzien van hoe men reageert.
Laten we dit ajb rusten en doorgaan met het spelletje an sich.
Wie een beetje kent van IP adressen in België weet dat bijna elke provider gebruik maakt van klasse B IP addressen. Dat wil zeggen dat de eerste 16 bits altijd hetzelfde zijn, en de IP's slechts in de laatste 16 bits verdeeld worden onder de users. Beetje laf om yoeri hierop te gaan beschuldigen.
Ik zit zelf wel verveeld met die inlogtijden. Steeds net een minuut erna... Ik doe niets lieve dan yoeri geloven, maar dit is gewoon abstract.
Dan die transfer listen van 300k voor een waardeloze speler. Bullshit natuurlijk. Ik heb ooit een redelijke 28 jarige keeper verkocht voor 300k, was gekocht door een een of andere bojo dat 5 minuten zijn team had. Dit gebeurd wel vaker en is gewoon een kwestie van geluk. Om erop verder te redeneren, dit KAN AF EN TOE gebeuren. Dat het 2x achter elkaar gebeurd is echter wel bizar. Helemaal gek wordt het dan als yoeri zegt zelf overboden te hebben om dit nog meer omhoog te krijgen... Langs de andere kant, als yoeri een cheater was kon hij ineens met walletjes 500k ofzo bieden.
Weet niet precies wie het maar prijzen afspreken is zeker geen cheaten. Dan is spelers ruilen ook cheaten, want je maakt ook alleen afspraken.
Er zijn gewoon een hoop dingen gebeurd die momenteel nog niet verklaard kunnen worden. Komt daar nog bij dat yoeri Tweakers redacteur is, en op zijn eer speelt dus het zou me echt wel straf lijken als hij een cheater is. Volgens mij wordt hij op een of andere manier genaaid. Wij als mede GoTters zouden hem moeten steunen, niet afbreken. Iemand is nog altijd onschuldig tot anders bewezen wordt.
Spijtig genoeg vrees ik voor het ergste, en gaan de GM's niet kunnen uitvissen wat er werkelijk gebeurd is en beide teams scrappen.
Succes yoeri
Ik zit zelf wel verveeld met die inlogtijden. Steeds net een minuut erna... Ik doe niets lieve dan yoeri geloven, maar dit is gewoon abstract.
Dan die transfer listen van 300k voor een waardeloze speler. Bullshit natuurlijk. Ik heb ooit een redelijke 28 jarige keeper verkocht voor 300k, was gekocht door een een of andere bojo dat 5 minuten zijn team had. Dit gebeurd wel vaker en is gewoon een kwestie van geluk. Om erop verder te redeneren, dit KAN AF EN TOE gebeuren. Dat het 2x achter elkaar gebeurd is echter wel bizar. Helemaal gek wordt het dan als yoeri zegt zelf overboden te hebben om dit nog meer omhoog te krijgen... Langs de andere kant, als yoeri een cheater was kon hij ineens met walletjes 500k ofzo bieden.
Weet niet precies wie het maar prijzen afspreken is zeker geen cheaten. Dan is spelers ruilen ook cheaten, want je maakt ook alleen afspraken.
Er zijn gewoon een hoop dingen gebeurd die momenteel nog niet verklaard kunnen worden. Komt daar nog bij dat yoeri Tweakers redacteur is, en op zijn eer speelt dus het zou me echt wel straf lijken als hij een cheater is. Volgens mij wordt hij op een of andere manier genaaid. Wij als mede GoTters zouden hem moeten steunen, niet afbreken. Iemand is nog altijd onschuldig tot anders bewezen wordt.
Spijtig genoeg vrees ik voor het ergste, en gaan de GM's niet kunnen uitvissen wat er werkelijk gebeurd is en beide teams scrappen.
Succes yoeri
Life is simple, make choices, don't look back...
Zeg Yared.. An sich is echt een stopwoordje van je he .. gebruik je dat nou IRL ook zoveel 
/edit
ik weet wel eindelijk het antwoord op de vraag waarom Yoerie's naam nu de hele tijd blauw was..
/edit
ik weet wel eindelijk het antwoord op de vraag waarom Yoerie's naam nu de hele tijd blauw was..

[ Voor 38% gewijzigd door Loona35 op 17-11-2004 17:20 ]
Naja valt imho ook wel weer mee, gevochten wordt er niet. 
Iedereen succes in de beker!
.. je komt net te laat Terr.. pappa Yared had ons al op het matje geroepen 
Maaruh, ik sta 1-0 achter
/edit
make that 2-1
Maaruh, ik sta 1-0 achter
/edit
make that 2-1
[ Voor 14% gewijzigd door Loona35 op 17-11-2004 17:37 ]
The Magics of Bourgas - Harlem Hattricks 1 - 6
En weer een Bulgaars vlaggetje erbij
Gelukkig niemand van zijn team eruit geschopt dus een return zit er ook nog in als hij zich over deze nederlaag kan heenzetten
* yared gaat richting huiswaarts en duimt voor Tim!
En weer een Bulgaars vlaggetje erbij
Gelukkig niemand van zijn team eruit geschopt dus een return zit er ook nog in als hij zich over deze nederlaag kan heenzetten
* yared gaat richting huiswaarts en duimt voor Tim!
Ik vrees dat het ook dit seizoen weer bij ronde 6 blijft. Geen schande overigens, maar ik sta al met 1-0 achter en verwacht eigenlijk niet al te veel meer...
Maar je weet het nooit natuurlijk!
Maar je weet het nooit natuurlijk!
offtopic:
Ik wil even nog wat kwijt over de hele discussie rond Youri (waar ik me tot nu toe buiten gehouden heb). Ook gekickt worden is niet het einde van de wereld. Je kan gewoon weer opnieuw beginnen. En wat zijn reputatie als redacteur betreft; die zal niet echt geschaad worden.
Als hij "schuldig" is, dan is dat puur door onwetendheid en niet kwaadwillendheid. Dat is een groot verschil. Nu zal ik er geen woord meer over zeggen behalve: succes Youri!
Ik wil even nog wat kwijt over de hele discussie rond Youri (waar ik me tot nu toe buiten gehouden heb). Ook gekickt worden is niet het einde van de wereld. Je kan gewoon weer opnieuw beginnen. En wat zijn reputatie als redacteur betreft; die zal niet echt geschaad worden.
Als hij "schuldig" is, dan is dat puur door onwetendheid en niet kwaadwillendheid. Dat is een groot verschil. Nu zal ik er geen woord meer over zeggen behalve: succes Youri!
[ Voor 55% gewijzigd door dreamtheater42 op 17-11-2004 17:50 ]
Verwijderd
GEKKENHUIS hier!!! zo gebeurd er de hele wedstrijd niks, tot aan ongeveer minuut 40. In 4 minuten sta je met 2-1 voor om vervolgens in de 45e minuut 3 doelpunten te zien krijgt, 1 rode kaart, 1 blessure en de balbezit percentages!!
pfffffffff, wat veel
toen de stofwolk was opgetrokken:
stand 3-3
hij een rode kaart
hij een blessure
ik een blessure
ik 77% BP
hmmmm
@ yared: thanx
pfffffffff, wat veel
toen de stofwolk was opgetrokken:
stand 3-3