Het Grote PS2 Topic - Part V

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19902

FoutTM schreef op 03 november 2004 @ 14:57:
Het werkt als volgt:

Iedere game heeft een eigen host (van het bedrijf zelf, niet van sony) en daar zie je alle lijsten. Hier word ook bepaald of je voor een game wel of niet moet betalen.
en zou ik voor Socom 2 dan moeten betalen? En indien ja, hoeveel dat is?

kvraag het me gewoon af.. niet dat ik zuinig ben ofzo :D

ik las een paar bladzijdes terug dat een usb-toetsenbord ook handig is om bijvoorbeeld te chatten in socom 2 of andere online games.. maar waar zijn die headsets dan voor? dan heb je toch niet per se een toetsenbord nodig als je gewoon kunt praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
Headset is voor game commando's oa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

* McFlipp heeft vandaag een PSTwo + GT3 + Memorycard gekocht! :9

Die PStwo is toch wel heel relaxt hoor, lekker dun en stil :) En ik ben nu al verliefd op GT3 ;) _/-\o_

Nog even een vraagje, om dvd's af te spelen moet je dan per se de Sony dvd afstandsbediening kopen of kan het ook anders?
En een niet gemodde PStwo speelt die gewoon DVDr's (films) en dvdr's met games af of zal ik daarvoor moeten modden?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
GT3 zoals in Gran Turismo 3? Ik w8 liever op GT4 maar heb zo'n donker bruin vermoeden dat deze straks alleen op de PS3 geleverd gaat worden is nu al bijna 1,5 jaar uitgesteld (mss wel meer) en de komst van de PS3 is nie zo gek ver meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

schumi2004 schreef op 04 november 2004 @ 00:56:
GT3 zoals in Gran Turismo 3? Ik w8 liever op GT4 maar heb zo'n donker bruin vermoeden dat deze straks alleen op de PS3 geleverd gaat worden is nu al bijna a,5 jaar uitgesteld (mss wel meer) en de komst van de PS3 is nie zo gek ver meer!
Ja als in Gran Turismo 3 :) Ennuh GT4, nou zal vast wel cool zijn en die ga ik ook maar halen denk ik als ie uit komt, maar nu vermaak ik me nog HEEL erg goed met GT3, wat een top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 15:21
schumi2004 schreef op 04 november 2004 @ 00:56:
GT3 zoals in Gran Turismo 3? Ik w8 liever op GT4 maar heb zo'n donker bruin vermoeden dat deze straks alleen op de PS3 geleverd gaat worden is nu al bijna a,5 jaar uitgesteld (mss wel meer) en de komst van de PS3 is nie zo gek ver meer!
5 jaar :?

GT4 komt begin december in Japan uit en eind december/begin januari in NL :)

(en de PS3 komt pas eind zomer 2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

McFlipp schreef op 04 november 2004 @ 00:40:
[...]
Nog even een vraagje, om dvd's af te spelen moet je dan per se de Sony dvd afstandsbediening kopen of kan het ook anders?
En een niet gemodde PStwo speelt die gewoon DVDr's (films) en dvdr's met games af of zal ik daarvoor moeten modden?
De nieuwe modellen PS2 en PStwo spelen gewoon DVD-r(w)/+r(w) af en kun je gebruiken om DVD-films te kijken zonder afstandsbediening (je mist alleen de aan/uit, fastforward/backwardfuncties en een draadje tov een PSX/PS2-controller of IR-AB). Overigens pakte een oud modelletje (SCPH-30004R V5/V6) hier DVD-R/DVD+R/CDR pas nadat de laser was schoongemaakt en afgeregeld (geleend van een vriend van me, die kan nu tenminste weer films kijken en muziek draaien).

Wat betreft gebruikte protocollen (voor als je een universele AB wilt gebruiken): http://www.hifi-remote.com/sony/Sony_ps2.htm (Sony20 protocol, device 26.218 [SCPH-50000 en nieuwer] / 26.73 [oude modellen]).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 04-11-2004 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Van de frontpage:
Volgens Games Industry heeft de introductie van de vernieuwde Playstation 2-console ervoor gezorgd dat er drie keer zoveel Sony-spelconsoles verkocht werden tijdens de voorbije week. De extra dunne versie van deze spelcomputer werd vorige week gelanceerd onder de noemer PStwo. Net na de lancering zouden er maar liefst 50.000 van deze systemen verkocht zijn, waarmee Sony een flinke voorsprong neemt op Microsofts Xbox, waarvan de verkoopcijfers met ongeveer zeven procent stegen.

Nintendo deed het dan weer beter op de handheldmarkt, met een stijging van iets meer dan dertig procent voor de GameBoy Advance SP. Volgens Games Industry is de verklaring voor de spectaculaire stijging echter niet enkel te zoeken in de lancering van de PStwo, maar ook in de lancering van Grand Theft Auto: San Andreas, een langverwacht spel voor deze console.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 08:25

Dxue

PSN:EvilDrunk

zoals ook op de frontpage werd gezegd, is het grote verkoop ook grotendeels aan GTA:SA te danken, veel mensen wilden dit spel spelen en het kan nu alleen nog op de PS(2)(two). Niet dat het erg is ofzo :Y). dit bewijst maar weer wat een goede game voor je console verkopen kan doen ;).

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 12:22
Hoi,

ik zou graag willen weten waar de rgb kabel van blaze of een ander goed merk/noname te koop is en dan niet via een webshop. Ik heb al gezocht maar ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt.

Edit: omgeving rotterdam/schiedam

[ Voor 9% gewijzigd door Ridium op 04-11-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ridium schreef op 04 november 2004 @ 11:21:
Hoi,

ik zou graag willen weten waar de rgb kabel van blaze of een ander goed merk/noname te koop is en dan niet via een webshop. Ik heb al gezocht maar ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt.

Even in www.detelefoongids.nl zoeken naar gameshops in Rotterdam en even bellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ridium schreef op 04 november 2004 @ 11:21:
Hoi,

Alvast bedankt.

Verkopen ze bij futuregames...op de kruiskade of anders die onder de V&D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 12:22
hartstikke bedankt voor deze heldere uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zal vanavond de kabel toch ook maar ff halen. Ben wel erg benieuwd nu.

Wil liefste S-video maar is maar de vraag of dat ewrkt met mijn ps2.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127247

Ik heb een ps2 versie 30004.
Wat is nu het probleem, soms heeft hij een paar herkanssingen nodig om een dvd-tje op te starten en soms pakt hij ze meteen de eerste keer?? Wat kan ik hieraan doen? Ik weet wel dat de laser van mijn type playstation van redelijk matige kwaliteit is en dat deze wel eens stuk kunnen gaan maar waarom pakt hij het soms wel in 1 keer en soms pas naar een paar keer? :? Graag zou ik dit probleem op willen lossen dus enige suggesties, laat het weten!!! >:)

Mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

NehcslowZ schreef op 31 oktober 2004 @ 14:23:
[...]

Vind ik alleen maar een goede zaak.
er zijn al genoeg plaatsen te vinden waar ze pstwo ombouwen en zelfs omgebouwd leveren. mja laat ik daar niet te ver op doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Anoniem: 127247 schreef op 04 november 2004 @ 14:07:
Wat is nu het probleem, soms heeft hij een paar herkanssingen nodig om een dvd-tje op te starten en soms pakt hij ze meteen de eerste keer?? Wat kan ik hieraan doen? Ik weet wel dat de laser van mijn type playstation van redelijk matige kwaliteit is en dat deze wel eens stuk kunnen gaan maar waarom pakt hij het soms wel in 1 keer en soms pas naar een paar keer? :? Graag zou ik dit probleem op willen lossen dus enige suggesties, laat het weten!!! >:)

Mzzls
Stof? Andere troep? Slechte dvd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Bor_de_Wollef schreef op 03 november 2004 @ 13:25:
Is daar niets aan te doen? Na installatie van de NIC was het lawaainiveau x 2 ongeveer.
Heb sony er al een keer over gebeld (net als over het vreemde probleem dat de reset knop opeens niet meer reset maar de console meteen uitknalt), en volgens hen is dit normaal en hoort het dus zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99987

Zo te zien zijn er USB poorten aan de PStwo. Kun je dan ook een microsoft stuur op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99987 schreef op 04 november 2004 @ 16:07:
Zo te zien zijn er USB poorten aan de PStwo. Kun je dan ook een microsoft stuur op aansluiten?
Alleen als het spel er drivers voor heeft (en dat zijn er weinig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-05 11:29
Schweino schreef op 04 november 2004 @ 15:06:
[...]

Heb sony er al een keer over gebeld (net als over het vreemde probleem dat de reset knop opeens niet meer reset maar de console meteen uitknalt), en volgens hen is dit normaal en hoort het dus zo....
Datzelfde heb ik sinds er een harddisk in mijn PS2 huist.
Misschien dat het er iets mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Thnx voor jullie antwoorden, werkt idd prima zonder afstandsbediening die DVD functie!
Ik had alleen nog een vraagje :) Als ik een 1:1 kopie van m'n GT3 disc zou maken, leest een ongemodde PSTwo deze dan gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:01

SkyStreaker

Move on up!

Nee

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19902

is er ook geen mogelijkheid om zo'n usb harddisk aan te sluiten? of gaat dat niet omdat het maar usb 1.0 is ?? aangezien ik hier las dat er geen harddisk meer aangesloten kon worden op de PStwo vanwege de interne ethernetpoort.. (weet niet precies waarom dan niet, maar kben ook niet zo'n kenner:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 19902 schreef op 04 november 2004 @ 18:29:
is er ook geen mogelijkheid om zo'n usb harddisk aan te sluiten? of gaat dat niet omdat het maar usb 1.0 is ?? aangezien ik hier las dat er geen harddisk meer aangesloten kon worden op de PStwo vanwege de interne ethernetpoort.. (weet niet precies waarom dan niet, maar kben ook niet zo'n kenner:))
1.0 is te traag, en nee, het zal dus niet werken. Ook games welke een HD vereisen (Final Fantasy, welk deeltje ook alweer?) zullen dus niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27316

Schweino schreef op 04 november 2004 @ 15:06:
[...]

Dat met die reset knop heb ik ook, maar dat vind ik echt niet boeiend genoeg om naar sony te gaan bellen hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:14
Domino schreef op 04 november 2004 @ 17:40:
[...]

Datzelfde heb ik sinds er een harddisk in mijn PS2 huist.
Misschien dat het er iets mee te maken heeft?
De netwerkcontroller zorgt voor een hogere fanspeed, haal em er maar eens af dan zul je merken dat hij meteen stiller is.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004

Mzzls
Maak hem maar eens open en maak de laser voorzichtig schoon met wat alcohol (puur) waarschijnlijk is ie vuil of hij is kaduuk aan het gaan, had de mijne ook last van de periodes tussen haperen werden steeds korter en hopla weg ps2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 27316 schreef op 04 november 2004 @ 19:27:
[...]

Dat met die reset knop heb ik ook, maar dat vind ik echt niet boeiend genoeg om naar sony te gaan bellen hoor 8)7
Wel als je de reset knop vaak gebruikt *kuch* messiah chip *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik wou gisteren een PSTwo kopen, maar ze zeiden dat er nog veel problemen mee waren en dat ik dus beter kan wachten met kopen. Ze hadden al veel PSTwo's terug gekregen. Iemand anders daar meer over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Konden ze je ook vertellen wat voor soort problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb zelf nog niets over problemen van iemand gehoord eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2004 @ 10:14:
Ik heb zelf nog niets over problemen van iemand gehoord eigenlijk.
Nou, heb wel al in diverse topics hier mensen gehoord waarbij games crashten (en dat heb ík nog nooit gehad met m'n ps2) maar echt kapotte pstwo's nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ik heb woensdag een PSTwo gekocht en tot nu toe nog 0 problemen mee gehad hoor :? Werkt echt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vraagje. Ik heb nu een dvd brander, en een ps2. mooie combi dacht ik zo >:) maar welke dvd's slikt een ps2 nou + of min, maakt het merk uit ?

ik heb al een dvd- gebrand. en ik kan goed 20 keer moeten resetten voor hij de dvd pakt, alleen dan is het opeens voor de rest van de tijd goed :?

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 05-11-2004 11:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
geen enkele want de ps2 kan geen gebrande cd's/ dvd's aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 17-05 20:44

bAdmuTs

mAzE

heuveltje schreef op 05 november 2004 @ 11:43:
Vraagje. Ik heb nu een dvd brander, en een ps2. mooie combi dacht ik zo >:) maar welke dvd's slikt een ps2 nou + of min, maakt het merk uit ?

ik heb al een dvd- gebrand. en ik kan goed 20 keer moeten resetten voor hij de dvd pakt, alleen dan is het opeens voor de rest van de tijd goed :?
Ik gebruik altijd Traxdata en Rivision (met een ritek G04 dye) dvd-r en doen het altijd perfect :D.
RSD1982 schreef op 05 november 2004 @ 11:53:
geen enkele want de ps2 kan geen gebrande cd's/ dvd's aan
Ow, mijn PS2 speelde altijd gewoon gekopieerde dvd af hoor.

[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 11:55 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25

Mzzls
Ik heb deze trubbels ook vaak gehad met mijn PS2, deze is echter al aardig oud (3jaar) en heeft eens een keer 250 liter water over zich heen gehad vanwege een geknald aquarium :o

Wat bij mij nu werkt is hem verticaal zetten met mijn vertical stand.
Als ik hem horizontaal zet pakt hij mijn HDloader maar 1 op de 3 keer en in verticale stand nagenoeg altijd :?

Misschien dat dit bij jou ook het euvel kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op 05 november 2004 @ 10:11:
Konden ze je ook vertellen wat voor soort problemen?
Vooral dat spellen niet goed deden en vast liepen. Ze zouden me bellen als ze hier meer over weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 05 november 2004 @ 11:53:
[...]

[...]

Ow, mijn PS2 speelde altijd gewoon gekopieerde dvd af hoor.
Omdat je hem hebt laten ombouwen waarschijnlijk? Of bedoel je films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bor_de_Wollef schreef op 05 november 2004 @ 13:15:
[...]

Omdat je hem hebt laten ombouwen waarschijnlijk? Of bedoel je films?
Films bedoel ik, toen die nog niet omgebouwd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 24869 schreef op 05 november 2004 @ 08:51:
Ik wou gisteren een PSTwo kopen, maar ze zeiden dat er nog veel problemen mee waren en dat ik dus beter kan wachten met kopen. Ze hadden al veel PSTwo's terug gekregen. Iemand anders daar meer over gehoord?
Je hebt gelijk, sony heeft weer eens een gare laseraansturing in de psTwo gegooid (net als in de v9/v10 ps2), zie http://www.infinitymod.co...rix/site.pl?page=laserv12

Over welk type dvd te gebruiken: Mijn ps2 is erg kieskeurig en na veel testen ben ik bij dvd's blijven hangen die gebruik maken van de Ritek G04 dye, zoals Ritek, Ridata, Traxdata, Arita (allemaal -R). Deze werken sruk voor stuk perfect. Ze zijn te herkennen aan de donkerpaarse onderkant (de laag waarop gebrand wordt dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:14
Fuji 8x met taiyo yuden 002 dye is ook een aanrader.
Ook donkerpaars btw.

[ Voor 18% gewijzigd door P5ycho op 05-11-2004 14:54 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821

De mijne leest zowat alle dvdr, philips+ fuji +rw, princo-, arita- ..... geen probleem whatsoever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het goed uit het bovenstaande begrijp, kun je dus gebrande films op dvd wel gewoon afspelen op je ps2 zonder dat die omgebouwd is? >:)

Dan ga ik volgende week bij de hcc toch maar ff een dvd brandertje aanschaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

maar de ps2 is toch beveiligd tegen gebrande dvd`s of is dit dan alleen met spellen? bevatten die schijven speciale data die niet gekopieerd kan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Aangezien er ook al chips voor de PSTwo zijn neem ik aan dat de beveiliging niet echt bijster veel anders is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 111718 schreef op 05 november 2004 @ 17:03:
maar de ps2 is toch beveiligd tegen gebrande dvd`s of is dit dan alleen met spellen? bevatten die schijven speciale data die niet gekopieerd kan worden??
De spellen zijn idd beveiligd. Ik heb eerlijkgezegd nog nooit een apparaat gezien dat geen gebrande dvd-films kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 21:30
Ik heb op dit moment een PS2 (een oude) en heb ook een swapdisc. Ik zit er aan te denken om zo'n kleine PS2 te kopen. Las hier net dat het moeilijker is om de swapdisc te gebruiken.
Klopt het dus dat het wel mogelijk is? En zo ja hoe werkt dit dan?
Mijn PS2 hangt soms, en daarom wil ik een nieuwe kopen (ook ziet ie er mooier uit :D).

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Ik heb hier en daar al van verschillende mensen gehoord dat die pstwo ontzettend heet wordt met sommige spellen. En bij gta:sa soms zelfs blijft hangen/ freezen. Dat is waarschijnlijk waarom dr zoveel terug gebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Schweino schreef op 05 november 2004 @ 17:20:
[...]

De spellen zijn idd beveiligd. Ik heb eerlijkgezegd nog nooit een apparaat gezien dat geen gebrande dvd-films kan afspelen.
Vooral de games van EA zijn beveiligd de rest valt wel mee just copy and play when chipped ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

OK ritek dye it is.
bedankt voor de reacties :)

ow ff voor de goede orde, mijn ps2 is omgebouwd. (2e hands gekocht)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dik goede review (tenminste,'wat hij van het spel vindt :P) van Jak 3 @ IGN. Gelijk maar even gepreorderd bij play.com (komt ie eind november al). Hrm, moet alleen Jak 2 nog steeds uit spelen (heb hem nog niet zo lang, samen met ps2 pas gekocht) en nog zo'n 100 uur te spelen in GTA:SA :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

stime schreef op 05 november 2004 @ 17:56:
Ik heb hier en daar al van verschillende mensen gehoord dat die pstwo ontzettend heet wordt met sommige spellen. En bij gta:sa soms zelfs blijft hangen/ freezen. Dat is waarschijnlijk waarom dr zoveel terug gebracht worden.
Idd, die van mij wordt idd ook wel lekker warm bij het spelen van GT3. Gelukkig nog geen hangers meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
er is idd een probleem met de pstwo, ze hebben dezelfde gare chips gebruikt als de laatste versie ps2's en daardoor worden sommige componenten te warm , staat 12volt op ofzo terwijl er 5v op kan .. weet er het fijne niet van.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Toch raar dat Sony zo omgaat met 1 van hun best verkopende apparaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Er is ook nog geen officieel persbericht uitgegaan. Dat er problemen zijn geloof ik wel maar ik vrees dat er ook een hele boel onzin de wereld in word geholpen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 29-05 21:47
Anoniem: 27316 schreef op 05 november 2004 @ 15:45:
Als ik het goed uit het bovenstaande begrijp, kun je dus gebrande films op dvd wel gewoon afspelen op je ps2 zonder dat die omgebouwd is? >:)

Dan ga ik volgende week bij de hcc toch maar ff een dvd brandertje aanschaffen :P
Hou er wel rekening mee dat je PS2 DVD's alleen in PAL-formaat snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 21:49

dominic

will code for food

Sjoan schreef op 07 november 2004 @ 01:17:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je PS2 DVD's alleen in PAL-formaat snapt.
Mijn PS2 speelt prima DVD+R PAL/NTSC, het hangt er puur van af of je TV het ondersteunt.. PS2 ondersteunt nl. gewoon een 60hz mode..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dominic schreef op 07 november 2004 @ 01:32:
[...]

Mijn PS2 speelt prima DVD+R PAL/NTSC, het hangt er puur van af of je TV het ondersteunt.. PS2 ondersteunt nl. gewoon een 60hz mode..
Idd, here the same plays everything ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Poll: Problemen met de PSTwo? Heb jij er al last van?
Ik heb geen PSTwo
Jazeker :(
Nee hoor! Werkt als een zonnetje
Problemen?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=24948&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb star ovean geleend van een kennis maar ik moet zeggen dat ik hem nog niet echt mee vind vallen. Mijn verwachtingen waren hoog alleen tot nu toe (ongeveer 2 uur in de game) vind ik het geheel nogal behoorlijk saai. Soms is het niet echt duidelijk wat je moet doen en kun je pas verder nadat je bv de juiste persoon hebt gesproken in een dorpje oid. Geen aanwijzingen natuurlijk dat dat de bedoeling was (of ik heb er over heen gelezen). Wat vinden jullie van Star Ocean 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
i'm fucked |:( |:( 8)7 |:(

met WinIIIHP even geexperimenteerd, schrijft ie mijn ps2 schijf over mijn andere schijf heen doordat ik teveel experimenteer

ben dus al, maar dan ook al mijn data kwijt.. ong. 35gig........ hij heeft van mijn NTFS partitie een PS2 partitie gemaakt......

Geldige backup.. hmmz..das lang geleden i guess O-)

Maargoed de HDD in mijn PS2 werkt uitstekend inmiddels :9

ps.. zo'n laptop toetsenbord vraagt weer enige gewenning ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Capo op 07-11-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 07 november 2004 @ 17:17:

Poll: Problemen met de PSTwo? Heb jij er al last van?
Misschien handiger als mensen vermelden tegen welke problemen hun aanliepen met de PSTwo ipv een blinde poll ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 08-11-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Neem aan hitte problemen, aangezien dat het meest gemeld is op internet tot nu toe.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72626

Bor_de_Wollef schreef op 07 november 2004 @ 21:09:
Ik heb star ovean geleend van een kennis maar ik moet zeggen dat ik hem nog niet echt mee vind vallen. Mijn verwachtingen waren hoog alleen tot nu toe (ongeveer 2 uur in de game) vind ik het geheel nogal behoorlijk saai. Soms is het niet echt duidelijk wat je moet doen en kun je pas verder nadat je bv de juiste persoon hebt gesproken in een dorpje oid. Geen aanwijzingen natuurlijk dat dat de bedoeling was (of ik heb er over heen gelezen). Wat vinden jullie van Star Ocean 3?
Voor mij is Star Ocean 3 bijna "hetzelfde" als Secret of Mana : alles raggen dat in je buurt komt met de spullen die voor je beschikbaar zijn en dramatische AI van de karakters die niet zelf door jou bestuurd worden. Net als Secret of Mana zijn de gevechten veel interessanter dan het verhaal zelf.

Over de onduidelijkheid van waar je heen moet / de rode draad moet oppakken, hangt meer van de speler af dan dat het een fout is van het spel. Ik heb de amerikaanse versie binnen XX aantal uren uitgespeeld zonder enig nut van walkthrough's of guides. Het spel vertelt je bijna altijd wel wanneer je verder kan met behulp van cutscenes.

De eerste paar uurtjes is eigenlijk het intro van het spel. Wanneer je permanent 3+ karakters heb, wordt het spel pas interessanter qua gevechtsopties.

Als je het moeilijk vindt om rpg's te spelen heb ik wel wat basis richtlijnen voor je:
- als je je in een veilig gebied/stad/dorp bevindt, probeer met iedereen te praten en minstens 2x voor mogelijk dialoog verandering.
- in vijandige gebieden maps/dungeons gebruik ik persoonlijk de "kruispunt/splitsing -->> linksaf" methode. Deze methode in combinatie met de map ( r1 voor mini of compleet onscreen map ) werkt bijna altijd. Bij doodlopende eindes gewoon teruglopen en de nog niet ge-"scoute" gebieden even doorzoeken.
- de nieuwste regel in de cd-gebaseerde rpg's : wanneer je een savepoint zie in een vijandig gebied/ dungeon, dan is het 99.99 % zeker dat in de volgende kamer een baas op je wacht om een pak slaag op je **** uit te delen :P

Een simpel spel om ervan te genieten :Y) ( ps : simpel in de zin van gebruikersgemak, niet de moeilijkheidsgraad van het spel zelf )

Trouwens over de amerikaanse rpg Lord of the Rings : the Third Age....

Wat denken de gasten nou over de stats ?
speed : enhance character's speed to gain more turns PLUS more physical defense 8)7
strength : enhance physical close combat AND physical range combat damage
dexterity : enhance to hit rate ( plus nog iets... alles uit de hoofd gedaan )
de andere stats waren qua betekenis best normaal : spirit, constitution, agility.

enige ECHTE vreemde stat is de speed stat... is dit in D&D-achtige/baldur's gate spellen ook zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
dominic schreef op 07 november 2004 @ 01:32:
[...]

Mijn PS2 speelt NTSC in zwartwit af, terwijl mijn gewone DVDspeler wel kleur afspeelt op dezelfde tv...

Die van jullie is zeker omgebouwd? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sjoan op 08-11-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Sjoan schreef op 08 november 2004 @ 13:01:
[...]

Mijn PS2 speelt NTSC in zwartwit af, terwijl mijn gewone DVDspeler wel kleur afspeelt op dezelfde tv...

Je hebt voor de meeste TV's een RGB kabel nodig om NTSC in kleur te kunnen zien. Die DVD speler van jou gebruikt waarschijnlijk al RGB via een scart aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dat het zwartwit is, heeft inderdaad niets te maken met het ombouwen. Gewoon een RGB kabel (of een S-Video kabel) kopen voor je PS2. Je moet wel kijken of je TV de ingangen heeft voor de kabels, maar de meeste tv's hebben dat nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 07 november 2004 @ 21:09:
De intro van het spel duurt idd vrij lang, dus meer als 2 uur ;) Maar ik ben nu ongeveer halverwege en toch wel erg verslaaft :P Met inventen kan je echt hele gave dingen maken (ook hele slechte...) En ik vind dat toch wel een hele leuke toevoeging. Het spel begint eigenlijk pas goed als je een stukje op weg bent op de 2e planeet, geen idee waar jij nu zit.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Capoeirist schreef op 07 november 2004 @ 23:52:
i'm fucked |:( |:( 8)7 |:(

met WinIIIHP even geexperimenteerd, schrijft ie mijn ps2 schijf over mijn andere schijf heen doordat ik teveel experimenteer

ben dus al, maar dan ook al mijn data kwijt.. ong. 35gig........ hij heeft van mijn NTFS partitie een PS2 partitie gemaakt......

Geldige backup.. hmmz..das lang geleden i guess O-)
Effe Easy Recovery Pro regelen, die kan al je data weer terughalen van die schijf (ben laatst ook een "paar" partities kwijtgeraakt, meer dan 200GB aan data, en heb alles weer netjes terug nu dankzij Easy Recovery Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
[...]

je gebruikt waarschijnlijk een 'nep' scart kabel, met die drie tulpjes.

koop een echte euro-av kabel en je kan wel in kleur spelen :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Schweino schreef op 08 november 2004 @ 13:26:
[...]

Effe Easy Recovery Pro regelen, die kan al je data weer terughalen van die schijf (ben laatst ook een "paar" partities kwijtgeraakt, meer dan 200GB aan data, en heb alles weer netjes terug nu dankzij Easy Recovery Pro).
Idd. thanks voor de tip. Hier op het werk hebben ze die origineel liggen dus die heb ik even geconfisceerd >:)

Hij is der mee bezig.. _/-\o_ (2 terug gevonden van de 4 nu..)

Thanks again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
marko77 schreef op 08 november 2004 @ 13:28:
[...]

je gebruikt waarschijnlijk een 'nep' scart kabel, met die drie tulpjes.

koop een echte euro-av kabel en je kan wel in kleur spelen :)
Er zit een RGBkabel op, NTSC spellen kan ik gewoon in kleur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Capoeirist schreef op 08 november 2004 @ 13:30:
[...]

Idd. thanks voor de tip. Hier op het werk hebben ze die origineel liggen dus die heb ik even geconfisceerd >:)

Hij is der mee bezig.. _/-\o_ (2 terug gevonden van de 4 nu..)

Thanks again :)
Geen probleem, ik weet hoe klote het is, had ook aardig de zweetdruppeltjes op m'n voorhoofd staan toen mijn data opeens foetsie was.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Hij is bezig geweest, helaas 4 van de 2 partitie's, en niet de belangrijkste..

nog maar even andere software proberen, kijken of die het wel kan, en anders..tja bad luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 22:28
Ik speel NTSC games met een S-Video kabel van Sony, in kleur. Ik wist helemaal niet dat dat kon. Ik dacht dat je persee een RGB kabel moest hebben daarvoor. Nou ja, des te beter. De RGB-kabel die ik gekocht had, IXOS, geeft bij lange na niet het beeld wat mijn S-video kabel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Nope. ligt aan je TV, als je een beetje een fatsoenlijke TV hebt kan je van alle bronnen een goed NTSC signaal weergeven. Mijn TV accepteert NTSC van scart, composiet (tulpjes), Svideo en zelfs van RF kabel (JVC).

Als je slecher beeld krijgt van je "RGB" kabel dan van je Svideo kabel dan heb je zeer waarschijnlijk geen RGB scart kabel maar een composiet scart kabel. Maak het scart verbindingsstuk maar eens open, dan durf ik te wedden dat je maar 3 draadjes aan de scartpinnen gesoldeerd ziet.

[ Voor 41% gewijzigd door Schweino op 08-11-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Ik kijk met ter tijd wel, maar het is echt een rgb-kabel. M'n TV geeft aan dat het een RGB signaal is. Daarnaast kan ik ook de kleuren via m'n TV niet aanpassen, wat altijd het geval is omdat je kleuren direct door de PS2 aangestuurd worden.

Ik heb in totaal 3 RGB kabels liggen. Een cheapo, die strepen geeft. Een duurdere van IXOS, wel scherp beeld, maar strepen die diagonaal over het beeld lopen, vooral bij rood/oranje. De laatste RGB-kabel is die van de PS1, van sony zelf. Deze werkt perfect en geeft ietsje pietsje beter beeld als de S-VHS kabel. De kleuren zijn wat feller. Maar in principe kan ik dit met de Tv instellingen ook aanpassen. Ik gebruik nu de S-VHS kabel van sony omdat de RGB kabel van sony niet in m'n TV past icm m'n Audioquest scart kabel voor m'n DVD speler. De scarthulzen zitten elkaar in de weg, niet passend te krijgen. 8)7 Way the go Philips. Als ze ze nou is alle 3 in 1 rij hadden gezet, maar nee hoor, 2 verticaal onder en 1 erboven. Laat nou net de bovenste en 1 van onder een RGB signaal accepteren. Ach, m'n S-VHS kabel werkt nu dus ook subliem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tuurlijk geeft ie aan dat het een RGB kabel is (3 kleuren Rood Groen Blauw) maar zoals Schweino al zegt maak hem maar eens open en je zult naar alle waarschijnlijkheid zien dat er maar 3 draadjes zitten ;) Een echte RGB kabel heeft een volle bezetting van de pennen hebben de andere door jou genoemde wel kleur of ook zwart wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Allen geven beeld in kleur bij NTSC spellen. Maar ja, maakt niet uit verder. Ik ben erg tevreden met mijn S-VHS kabel, ik wist alleen niet dat deze ook kleur gaf bij NTSC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Weten jullie of er al een DEMO uit is van A Bard's Tale op de PS2?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nog niet gezien tranztaz. Ik zie de laatste tijd zowiezo weinig demo's. Zelf de beta tests zijn rustig op dit moment. Waar zou je die demo kunnen krijgen dan? Bij onze lokale game shop lag nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Wie o wie heeft GT4 prologue gespeeld en vind hem net als ik eigenlijk zwaar tegen vallen ? :S Het lijkt verdomme wel of ik in een jeep rijd.. daarnaast vind ik het er niet zo geweldig uitzien allemaal, zou ik te verslaafd zijn aan gt3 ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vond het ook wel een beetje tegenvallen, vooral qua graphics vond ik het niet zo'n hele vooruitgang. New York zag er wel mooi uit, maar begrijp niet waarom iedereen onder de indruk was van de Grand Canyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Capoeirist schreef op 10 november 2004 @ 08:35:
Het lijkt verdomme wel of ik in een jeep rijd..
De aspect-ratio staat standaard op 16:3 ;) Vond de wagens er erg funky uitzien totdat ik die instelling ontdekte.
De graphics zijn idd niet erg vooruitgegaan, maarja, GT3 was al erg mooi. Hoeveel mooier hadden ze het kunnen maken? Ik denk dat ze toen al bijna tegen de grafische limiet aanzaten.

Ik vind t wel erg jammer dat ze zoveel nadruk leggen op de drivingschool, wat weer best pittig is. Maar de rest, het echte racen is weer VEEL te makkelijk. Juist daarom speel ik het nooit.
Maarja kopen doe ik 'm sowieso 8)7

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Lees overigens op IGN dat GT4 nu officieel klaar is, top!

Jammer dat release voor Europa verzet is naar begin volgend jaar, nu maar hopen dat mijn US import er niet al te lang over doet!!

http://ps2.ign.com/articles/564/564800p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja ik heb hem ook op 4:3 gezet, scheelde idd al heel wat funky beeldjes :)

Maar idd dan nog, ik heb het gevoel alsof ik met een speelgoed auto'tje aan het race'n ben, dat heb ik dus met GT3 absoluut niet.... waarom..ik kan he tniet verklaren.

Die rally is leuk, maar zo tegen de kanten op knallen vind ik bagger. ook dat ik mijn knoppen instel menu niet gevonden kan krijgen ?

Rijschool zit ik nu op 5 of 6 en moet zeggen..boring... es kijken hoe ver ik kom voordat het moeiliijk word
November 09, 2004 - Three years in the making, and Gran Turismo 4 is finally done. Publisher Sony Computer Entertainment and developer Polyphony Digital held a party in Tokyo today (forgetting to invite us!) to celebrate the completion of the game (and to make some strange announcements).

At the party, Polyphony president Kazunori Yamauchi gave out final stats for the game, including some staggering numbers. Some of these were announced before, but some of them weren't, so listen up! First, GT4 really is huge. The game makes use of a dual layered DVD, totaling, Yamauchi revealed, over nine gigabytes of data.

Where does all that data go? That's where the cars come into the picture. Licenses from 80 car makers throughout the world (but lacking car makers from India, we'll point out) are featured in GT4. Taking into account all cars, including concept cars, historical cars, race cars and cars from year 2005 and beyond, the game has over 700 total (we're sure Yamauchi knows the exact number, but he's just being shy). This includes, Yamauchi revealed today, the BMW 3 Series, which makes its debut in the game prior to its 2005 real-life release.

Finally, some course news. The fifty courses from the game include a previously unrevealed one: the new Fuji Speedway '05 course, which is set to open (in real life) in April of 2005. There are still a number of courses that haven't been officially revealed, so it looks like we'll have to wait until we get the final version of the game to see what's in there.

All this should add up to the biggest driving experience ever. We'll have lots more leading up to the game's 12/3 Japanese release.
Tering _/-\o_

[ Voor 70% gewijzigd door Capo op 10-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
YoG schreef op 10 november 2004 @ 11:27:
[...]

De aspect-ratio staat standaard op 16:3 ;) Vond de wagens er erg funky uitzien totdat ik die instelling ontdekte.
Da's wel heeel erg breedbeeld, 16:9 bedoel je neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Schweino schreef op 10 november 2004 @ 12:25:
[...]

Da's wel heeel erg breedbeeld, 16:9 bedoel je neem ik aan?
yep, ben niet goed met onthouden van cijfertjes
Capoeirist schreef op 10 november 2004 @ 12:02:
Ja ik heb hem ook op 4:3 gezet, scheelde idd al heel wat funky beeldjes :)

Maar idd dan nog, ik heb het gevoel alsof ik met een speelgoed auto'tje aan het race'n ben, dat heb ik dus met GT3 absoluut niet.... waarom..ik kan he tniet verklaren.

Die rally is leuk, maar zo tegen de kanten op knallen vind ik bagger. ook dat ik mijn knoppen instel menu niet gevonden kan krijgen ?

Rijschool zit ik nu op 5 of 6 en moet zeggen..boring... es kijken hoe ver ik kom voordat het moeiliijk word
Met die rally: meer gedoseerd gas geven? Steeds kleine beetjes gas en veel sturen. Maar ik ben zelf ook niet zo'n fan van het rally-rijdenm het echte racen op verhard is een stuk leuker en ontspannender, en daar gaat het toch uiteindelijk om :)

Die rijschool is minder moeilijk dan GT3 maar minstens zo irritant. Zo moet je verderop een race doen van 12 laps met een Mclaren en zoveel mogelijk anderen inhalen. JE mag ze niet raken of zelf in het gras komen, dan mag je weer fijntjes overnieuw beginnen |:( Maar al met al is het wel een must om het helemaal te halen, je krijgt er namelijk aardig wat wagens voor terug (wat geven die Honda Spoons toch altijd een mooi geluidje :9 )

Ik vind de gameplay zelf wel veel verbeterd. Je voelt veel meer de zwaartekracht. Het rijden vind ik daarom een stuk makkelijker. Omdat je dus in het algemeen de wagen meer aanvoelt qua tractie enz.
Maar of het meer realistisch is weet ik niet, heb nog steeds niet m'n rijbewijs ;(

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Capoeirist schreef op 10 november 2004 @ 08:35:
Wie o wie heeft GT4 prologue gespeeld en vind hem net als ik eigenlijk zwaar tegen vallen ? :S Het lijkt verdomme wel of ik in een jeep rijd.. daarnaast vind ik het er niet zo geweldig uitzien allemaal, zou ik te verslaafd zijn aan gt3 ? :S
Ik vond het grafisch ook een enorme teleurstelling. Rond GT4 is een enorme hype ontstaan waardoor veel mensen (waaronder ik tot voor kort) een enorm verkeerd beeld hebben van de game imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
YoG schreef op 10 november 2004 @ 13:48:

Met die rally: meer gedoseerd gas geven? Steeds kleine beetjes gas en veel sturen. Maar ik ben zelf ook niet zo'n fan van het rally-rijdenm het echte racen op verhard is een stuk leuker en ontspannender, en daar gaat het toch uiteindelijk om :)
Dit is het zelfde als de collin spellen ;) i love rally, maar dan wel de berm in vliegen aub en niet zo boem tegen niks aan rijden.

IK heb overigens het gevoel op het circuit alsof ik op lucht rijd ofzo, ik weet het niet, voelt gewoon vaag.. misschien teveel gt3 gewend.

de 4wd reageerd trouwens wel meer natuur getrouw als in gt3, op het asfalt, moet ik toegeven _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Capo op 10-11-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bor_de_Wollef schreef op 10 november 2004 @ 08:31:
Nog niet gezien tranztaz. Ik zie de laatste tijd zowiezo weinig demo's. Zelf de beta tests zijn rustig op dit moment. Waar zou je die demo kunnen krijgen dan? Bij onze lokale game shop lag nog niets.
Ik kan ze wel eens bij Intertoys weg halen (of dat ie ergens op de NG's rondzweeft) of de betere magazineswinkel, sporadisch.

• Sir_Killalot
Bor_de_Wollef schreef op 10 november 2004 @ 14:02:
[...]

Ik vond het grafisch ook een enorme teleurstelling. Rond GT4 is een enorme hype ontstaan waardoor veel mensen (waaronder ik tot voor kort) een enorm verkeerd beeld hebben van de game imho.
De grafische engine van Prologue is nog van midden 2003 ofzo, aan de laatste in-game screens te zien is er al wat aan verbeterd :)

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
Sir_Killalot schreef op 11 november 2004 @ 01:14:
[...]

De grafische engine van Prologue is nog van midden 2003 ofzo, aan de laatste in-game screens te zien is er al wat aan verbeterd :)
ik denk niet dat er graphisch nog wat is veranderd sinds de prologue hoor, je kan als gamedeveloper niet constant de graphics blijven oppompen tot de release.

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bor_de_Wollef schreef op 10 november 2004 @ 14:02:
[...]

De prologue is niet helemaal meer representatief voor de uiteindelijke versie dus ik denk dat dat wel goed komt (hoop ik) :).

• Sir_Killalot
unfor schreef op 11 november 2004 @ 07:27:
[...]

ik denk niet dat er graphisch nog wat is veranderd sinds de prologue hoor, je kan als gamedeveloper niet constant de graphics blijven oppompen tot de release.
PD dus wel :)

• Bor

Bor

Topicstarter
Sir_Killalot schreef op 11 november 2004 @ 01:14:
[...]

Screens zeggen mij niet zo veel vaak. Renders en opgeleukte plaatjes komen mij te vaak voor. Ik denk niet dat de engine aangepast is sinds prologue eigenlijk.

• Capo
  • Niet online
Ik heb gisteravond nog even gespeeld en het is gewoon even wennen denk ik, hij is wel leuk, moet wel toegeven dat onderstuur ook erg realistisch is, net als met overstuur lijk je de auto echt te voelen, erg erg identiek om de auto te voelen gaan schuiven achter.. snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen, misschien omdat ik weet hoe het in het echt aanvoelt

Anoniem: 28484

Capoeirist schreef op 11 november 2004 @ 09:05:
Ik heb gisteravond nog even gespeeld en het is gewoon even wennen denk ik, hij is wel leuk, moet wel toegeven dat onderstuur ook erg realistisch is, net als met overstuur lijk je de auto echt te voelen, erg erg identiek om de auto te voelen gaan schuiven achter.. snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgen, misschien omdat ik weet hoe het in het echt aanvoelt
Ik blijf de GT serie briljant vinden, er zit meer diepgang in dan men denkt (zeker meer dan echte 'sim-fanaten' toe willen geven imo). Onderstuur en overstuur, het licht worden van de achterkant van de auto tijdens hard remmen, de meer zenuwachtig reactie op hogere snelheid, allemaal goed in mijn ogen ..!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.