AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Ben erg tevreden maar heb wat kleine probleempjes.
Ik zie mijn accu tijd niet? en hij powergear werkt niet echt want ik kan geen dc modes kiezen ook al zit ik op de accu.
Ook wordt ie wel warm vind ik zelf, gisteren zat ie op netstroom continue rond de 65 graden, en dan deed ik niets..
Maar de fan ging dus ook niet aan.
Is dit normaal?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
verder ben ik er dus echt tevreden over want de performance is goed ook op accu, lekker stabiel, en wat eens scherm wat een scherm wat een scherm, had me geen betere kunnen wensen
[ Voor 21% gewijzigd door Michieleke op 02-11-2004 08:56 ]
Ik gebruik nu die intel speedstep ipv powergear aangezien ik hem niet op die modussen kan zetten van de batterij?
Iemand nog meer problemen daar mee?
nadeel vind ik wel dat als hij aan de netstroom hangt en hij is aan het opladen dan wordt hij echt warm... 70 graden
maar heb ook gelezen dat de normale werk temperatuur tussen de 60 en 65 graden ligt... zolang de beveiliging niet aan schiet vind ik het best...
[ Voor 24% gewijzigd door Michieleke op 02-11-2004 10:18 ]
Ehm, als ik t vinkje in control panel aanzet, geeft ie bij mij aan dat ik op ac zit te werken in plaats van op dc.
Ook heb ik speedswitch geinstald, en die zegt dat de remaing charge unknown is.
Ben ik iets vergeten te installeren? Heb wel xp beetje geript, zou het daar aan kunnen liggen?
Maar het scherm is idd erg netjes
Edit:
Hij denkt nog steeds dat als ik op batterij zit, ik op ac zit. Hierdoor werkt de batterij afloop meter niet, en powergear, heeft iemand hier ook last van of van gehad?
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-11-2004 11:55 ]
Verwijderd
Verder heb ik ook niet echt een goede site gevonden waar je op resolutie kan zoeken, die gratis is dan.
Over de temperaturen.. ik zit tijdens gewoon office werk tussen de 45 en 55 graden. Bij een dvd'tje ligt het zo rond de 65 graden. En bij een spelletje zo rond de 75 graden. Ik heb niet echt opgelet wanneer de fan aangaat, maar ik heb hem zo rond de 3000 rpm zien draaien en een keer op 4000. Hoe hard kan ie eigenlijke max?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 15:42 ]
Dat meen ik me ervan te herinneren in ieder geval. Maar goed, bij mij is mijn notebook op dit moment 47 graden, op de office stand van power4gear (en de auto performance aangeschakeld van power4gear) op batterij.
Zit nu op de EUR in de laptop zaal te werken ....
Maximale snelheid die ik heb gehad is 4000rpm, denk dat dat ook wel zijn max is. Maar dat is bij mij bijna nooit het geval, bij mij gaat ie meestal op 3000 draaien, heel soms op 3600.
Verzoek aan iedereen
Kunnen jullie misschien een lijst maken van dvd media die wel werkt en niet bij jullie, en daarbij dan ook even aangeven welke drive en firmware jullie hebben in jullie notebook. Dan kan ik namelijk een overzicht maken in voor in de faq & troubleshooting.
BVD
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Simple
Morgen werd ik verzonden, dus ik ontvang hem donderdag
Hij geeft dus niet aan hoeveel die nog over heeft. Het lijkt wel dat ie gewoon constant denkt dat ie op ac draait. Zowel intel speedstep als power4gear.
Speedstep geeft ook aan dat ie niet weet wat de remaining charge is, aangezien die denkt dat ie op ac draait
Help me
Kan ook, was er eigenlijk vanuit gegaan dat hij ze al had. Dit was het mailtje namelijk:ThaWout schreef op 02 november 2004 @ 16:56:
En ik heb gemaild wanneer ze de levering verwachtten en toen vertelden ze me dat ze morgen werden verwacht (uurtje geleden ofzo) en dat ze ze dezelfde dag (morgen dus) ook nog wilden uitleveren. Maar goed ... we wachten gewoon af
. Ze zullen er waarschijnlijk snel zijn!
Morgen. We hebben ook 20 stuks Z5500 binnen gekregen, dus we gaan het no way halen.
Met vriendelijke groet,
Guido Raaijmakers
4Launch
www.4launch.nl
----- Original Message -----
From: Mpsoft
To: '4Launch - Info'
Sent: Tuesday, November 02, 2004 2:41 PM
Subject: RE: Laptop m6800NE
Zijn de laptops nog binnen gekomen?
Zo ja, lukt het nog vandaag om te versturen of wordt het morgen?
Met vriendelijke groet,
Mattijs Poldervaart
MPSoft
www.mpsoft.nl
XPENG G9 Performance 2024
gewoon het icoontje aanzetten voor wanneer je asus ook op de batterij werkt, zoals al eerder hierboven werd aangegeven in power settings van WINDOWS XP !!!uchiha tijntje schreef op 02 november 2004 @ 16:59:
Ik vraag het nog maar een keertje, aangezien ik nu totaal niet weet hoeveel accu hij nog over heeft en dus vrij link is om zonder accu te gaan werken.. Heb al een keer een hard reboot gehad.
Hij geeft dus niet aan hoeveel die nog over heeft. Het lijkt wel dat ie gewoon constant denkt dat ie op ac draait. Zowel intel speedstep als power4gear.
Speedstep geeft ook aan dat ie niet weet wat de remaining charge is, aangezien die denkt dat ie op ac draait
Help me
Zelf wat moeite doen mag ook wel hoor
1) right mouse click op je bureaublad
2) ga naar properties
3) ga naar tabblad voor screensaver en click op power rechtsonder
4) na naar de 3e tabblad en vink show details for each battery aan
5) ga naar de 4e tabblad en vink always show icon on the taskbar aan
6) apply en klaar ben je
als je dan op de batterij werkt dan zie je een batterij icoontje met resterende tijd en percentage.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Sorry voor de moeite, maar heb het probleem gevonden denk ik.FongWan schreef op 02 november 2004 @ 22:35:
[...]
gewoon het icoontje aanzetten voor wanneer je asus ook op de batterij werkt, zoals al eerder hierboven werd aangegeven in power settings van WINDOWS XP !!!
Zelf wat moeite doen mag ook wel hoorMaar goed, ik zal het stap voor stap uitleggen voor je.
1) right mouse click op je bureaublad
2) ga naar properties
3) ga naar tabblad voor screensaver en click op power rechtsonder
4) na naar de 3e tabblad en vink show details for each battery aan
5) ga naar de 4e tabblad en vink always show icon on the taskbar aan
6) apply en klaar ben je
als je dan op de batterij werkt dan zie je een batterij icoontje met resterende tijd en percentage.
Heb namelijk geprobeerd om met nlite een lichte xp te installen...
Heb dus waarschijnlijk iets te veel geript..
Aangezien die tabbladen die jij zegt er niet bij staan

Dus ga vandaag een gewone install erop zetten..
Nogmaals sorry voor de moeite, maar kon het dus echt niet vinden want hij is er gewoon niet
Ik ga deze week denk ik een paar verschillende dvds halen, -rw, +rw.Verzoek aan iedereen
Kunnen jullie misschien een lijst maken van dvd media die wel werkt en niet bij jullie, en daarbij dan ook even aangeven welke drive en firmware jullie hebben in jullie notebook. Dan kan ik namelijk een overzicht maken in voor in de faq & troubleshooting.
Als ik deze heb gebrand zal ik wel laten weten of het gelukt is en welke drive en firmware ik heb.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-11-2004 07:48 ]
Zou ie dan toch morgen hier binnen zijn
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
Bij mij issie inderdaad ook groen gewordenbemeall schreef op 03 november 2004 @ 12:06:
K keek net even op de site van 4launch naar m'n bestelling en k zag daar dat ie nu groen was geworden, dus dat betekend dat ze hem binnen hebben.
Zou ie dan toch morgen hier binnen zijn, k ben benieuwd.
Beste Jordie,
De laptop wordt waarschijnlijk deze week of begin volgende week geleverd.
Menend u hiermee voldoende te hebben geínformeerd, zie ik uw reactie met
belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Christian Bauman
De Laptopper
asus m6900Ne btw.
--
firmware??
Nashua DVD+RW, -RW, -R (+R niet geprobeerd zal wel werken)
Philips DVD+RW
meer merken heb ik niet geprobeerd maar deze werken...
Nou heb ik ze nog niet allebei in handen gehad om goed te kunnen vergelijken. Iemand van jullie wel? Ik kan me voorstellen dat meer mensen deze afweging hebben gemaakt/gaan maken. Zijn er belangrijke verschillen? Het gaat tenslotte om een hoop geld, en dat kan ik maar 1x uitgeven
Alvast bedankt!
Beste M W Poldervaart,
Op woensdag 03-11-2004 om 14:38 is de status van uw bestelling met bestelnummer * veranderd naar verzonden. Uw bestelling is naar het opgegeven afleveradres verzonden. U kunt de afhandeling van de zending door TPG Post volgen via onderstaande link.
sensored *
Mogelijk kan uw zending nog niet worden teruggevonden in het systeeem van TPG Post. In dat geval kunt u het beter een paar uur later nog eens proberen. Het kan namelijk even duren voordat TPG Post de zending in het systeem invoert.
U kunt op onze website inloggen op uw account om een overzicht en de status van uw bestelling te bekijken.
Met vriendelijke groet,
4Launch Shop
shop.4launch.nl
-- Deze e-mail is automatisch gegenereerd. U kunt hier niet op antwoorden. --
Jup die van mij is ook verzonden
Ik heb de 4001lmi/wlmi in handen gehad, maar m'n eigen m6800ne nog niet. Dus als ik hem morgen krijg, zal ik wel even vertellen of ik een goede beslissing heb gemaakt.Alfebre schreef op 03 november 2004 @ 14:30:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een laptop en denk sterk aan deze ASUS M6. Van het scherm ziet het er uit als een prima notebook, en uit jullie ervaringen maak ik op dat het ook allemaal prima bevalt. Maar er is ook nog die andere notebook, de Travelmate 4001 van Acer. Ongeveer dezelfde specs voor ongeveer dezelfde prijs.
Nou heb ik ze nog niet allebei in handen gehad om goed te kunnen vergelijken. Iemand van jullie wel? Ik kan me voorstellen dat meer mensen deze afweging hebben gemaakt/gaan maken. Zijn er belangrijke verschillen? Het gaat tenslotte om een hoop geld, en dat kan ik maar 1x uitgeven
Alvast bedankt!
ps.
Mijn bestelling was ook groen vandaag en staat nu op verzonden
Ik ken de postbode goedbemeall schreef op 03 november 2004 @ 15:09:
[...]
Jup die van mij is ook verzondenben benieuwd wanneer de postbode op de stoep staat
hij krijgt ook elk jaar een doosje merci
Dan heb je inderdaad te veel eruit gesloopt met nlite, de batterij of ASPI (of heet het anders?) componenten voor laptop gebruik.uchiha tijntje schreef op 03 november 2004 @ 07:20:
[...]
Sorry voor de moeite, maar heb het probleem gevonden denk ik.
Heb namelijk geprobeerd om met nlite een lichte xp te installen...
Heb dus waarschijnlijk iets te veel geript..
Aangezien die tabbladen die jij zegt er niet bij staan![]()
Dus ga vandaag een gewone install erop zetten..
Nogmaals sorry voor de moeite, maar kon het dus echt niet vinden want hij is er gewoon niet
Maar goed, als je een volledige erop gooit dan moet het wel werken. Suc6
Wat was er bij jou aan de hand waardoor je die Matshita kreeg? En waar heb jij hem gekocht?Michieleke schreef op 03 november 2004 @ 13:23:
Matschita uj-831d
firmware??
Nashua DVD+RW, -RW, -R (+R niet geprobeerd zal wel werken)
Philips DVD+RW
meer merken heb ik niet geprobeerd maar deze werken...
Dat zijn dvd-r die ik gekocht heb voor 50 cent per stuk op een beurs.
Mijn nec 3500 brander brandt die perfect. Dus hopelijk ook de toshiba die er in zit.
Misschien is het handig om in de ts een tabel te zetten met welke dvd merken wel werken en welke niet. Dat is makkelijk voor de mensen die lege dvd's willen kopen.
Maar dan moet er wel ergens een makkelijke manier gevonden worden om ze te noteren.
Poll anybody?
ik heb een M6900Ne heb hem bij de laptopper gekocht en hij zat er standaard in..FongWan schreef op 03 november 2004 @ 15:37:
[...]
Wat was er bij jou aan de hand waardoor je die Matshita kreeg? En waar heb jij hem gekocht?
.KRaMoN schreef op 03 november 2004 @ 15:17:
[...]
Ik heb de 4001lmi/wlmi in handen gehad, maar m'n eigen m6800ne nog niet. Dus als ik hem morgen krijg, zal ik wel even vertellen of ik een goede beslissing heb gemaakt.
En waarom heb je nu gekozen voor de m6800ne? Alleen het scherm?
Ik heb die 4001WLMi afgelopen week bij de MediaMarkt bekeken, de Asus heb ik nog niet in het echt gezien ... maar ik vond dat die 4001 zo op het eerste gezicht een beetje "lomp" (ik weet niet of dit helemaal het goede woord is) oogde. Vooral omdat het toetsenbord zo duidelijk veel smaller is dan de laptop zelf. Maar opzich wel 'n mooi ding hoor
Beeldscherm en garantie. Een klasgenoot heeft een gericom notebook met hetzelfde scherm als de asus en die beviel me erg goed. Verder zit er bij de acer maar 1 jaar garantie en bij de asus 2 jaar pick up & return garantie.Alfebre schreef op 03 november 2004 @ 15:55:
[...]
.
En waarom heb je nu gekozen voor de m6800ne? Alleen het scherm?
Ik vond die acer 4001 erg mooi juist en zeker niet dik... Mijn tpg track & trace werkt ook niet. Maarja, tis binnen nederland, dus zo boeiend is dat nietThaWout schreef op 03 november 2004 @ 16:43:
Bij mij is de status ook gewijzigd naar "Verzonden". Alleen TPG Track&Trace werkt (nog) niet
Ik heb die 4001WLMi afgelopen week bij de MediaMarkt bekeken, de Asus heb ik nog niet in het echt gezien ... maar ik vond dat die 4001 zo op het eerste gezicht een beetje "lomp" (ik weet niet of dit helemaal het goede woord is) oogde. Vooral omdat het toetsenbord zo duidelijk veel smaller is dan de laptop zelf. Maar opzich wel 'n mooi ding hoor
[ Voor 7% gewijzigd door kramon op 03-11-2004 16:51 ]
Verwijderd
Ik heb een MATSHITA DVD-RAM UJ-830S, alleen nog niet getest. Hij zat er standaard in en via ISL Consumer Solutions besteld.FongWan schreef op 03 november 2004 @ 15:37:
[...]
Wat was er bij jou aan de hand waardoor je die Matshita kreeg? En waar heb jij hem gekocht?
Ik zal deze laptop overal mee naar toe gaan slepen.
Maar ik vind de draagtas die erbij zit vrij onhandig. Ik wil hem dus ook gewoon in mijn schooltas kunnen doen. Maar om hem zo los er in te doen vind ik zonde. Ik ben dus op zoek naar een tas die precies om de laptop sluit. Een soort hoes als het ware.
Weet iemand of deze besteaan en zo ja waar ze te koop zijn?
Het liefst wel een stevige hoes, met extra versteviging of zo, want anders beschadigd de laptop nog vrij snel, en daar vind ik hem toch iets te duur voor.
Wat betreft de track en trace. Dat duurt altijd een aantal uur voordat die op de site staat. Meestal is ie er wel na 8-en 's avonds en anders de volgende morgen.
Verwijderd

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:54 ]
Ik heb ook niet gezegd dat ie dik wa volgens mijKRaMoN schreef op 03 november 2004 @ 16:50:
[...]
[...]
Ik vond die acer 4001 erg mooi juist en zeker niet dik... Mijn tpg track & trace werkt ook niet. Maarja, tis binnen nederland, dus zo boeiend is dat niet
De keren dat ik 't gebruikt heb was mijn Track&Trace-code vrijwel direct (lees: half uurtje later o.i.d.) al bekend via de Track&Trace-site.Mister I schreef op 03 november 2004 @ 17:44:
Wat betreft de track en trace. Dat duurt altijd een aantal uur voordat die op de site staat. Meestal is ie er wel na 8-en 's avonds en anders de volgende morgen.
Hmm, soms is ie inderdaad snel, soms ook langzaam.ThaWout schreef op 03 november 2004 @ 18:38:
[...]
De keren dat ik 't gebruikt heb was mijn Track&Trace-code vrijwel direct (lees: half uurtje later o.i.d.) al bekend via de Track&Trace-site.
Heb al een paar keer gehad dat ik 's morgens een mail van een webshop kreeg dat het product verzonden was en dat 's avonds of zelfs de ochtend erop de Track&Trace pas werkte.
Hoop trouwens eigenlijk wel dat ie morgen bij mij binnen is, maar t zou me niks verbazen als dat vrijdag word, is wel vaker voorgekomen hier met zendingen van TPG... zou dat liggen aan de plaats waar ik woon
He bedankt, dit is wat ik zoek.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:48:
Dus je wilt een hoes voor om je laptop om hem in je huidige schooltas te kunnen doen? Kijk eens op www.laptopsupply.nl, of zoek op sleeves. Je kan ook de Crumpler Base Toucher nemen, het is een rugzak met een bijgeleverde sleeve voor een laptop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik deze bestel:
Is geschikt voor 15,1" laptops. Morgen even meten of het past. Het kost 45 euro.
Niet te duur voor een goede bescherming
Trouwens Track and trace werkt hier
[ Voor 3% gewijzigd door Mister I op 03-11-2004 21:37 ]
Kijk eens bij www.sallandautomatisering.nl. Daar staat ook zo'n neopreen-beschermhoes van "CaseLogic", maar dan voor maar iets van €17,50 ofzo
Er staan maten bij, en volgens de formule van Phytagoras is dat ding dan diagonaal gezien bijna 18" groot. Aangezien er om je 15,1"-scherm nog randen zitten is je laptop dus al groter dan dat ... dus die 18" zal ook wel passen
Hij is trouwens €16,99 daar zie ik!
Dit soort hoezen zijn 'r trouwens ook in een hard-case uitvoering. Deze die hierboven staan (en ook die van CaseLogic) zijn van die Neopreen-gel.
[ Voor 70% gewijzigd door Wouter! op 03-11-2004 23:06 ]
Ok bedankt, ik zal eens zoeken. Want dit zijn een stuk aantrekkelijkere prijzen dan die van dat andere bedrijf.ThaWout schreef op 03 november 2004 @ 23:01:
Ik kan 'm inmiddels ook Track&Trace-en
Kijk eens bij www.sallandautomatisering.nl. Daar staat ook zo'n neopreen-beschermhoes van "CaseLogic", maar dan voor maar iets van €17,50 ofzo
Er staan maten bij, en volgens de formule van Phytagoras is dat ding dan diagonaal gezien bijna 18" groot. Aangezien er om je 15,1"-scherm nog randen zitten is je laptop dus al groter dan dat ... dus die 18" zal ook wel passen.
Hij is trouwens €16,99 daar zie ik!
Dit soort hoezen zijn 'r trouwens ook in een hard-case uitvoering. Deze die hierboven staan (en ook die van CaseLogic) zijn van die Neopreen-gel.
net nog even vlug die nashua dvd-r uitgeprobeerd maar die kan ik gewoon branden hoor....
werkt perfect, de rest weet ik niet want die heb ik nooit gekocht...
ps waarom wijzig je je bericht in 1x???
[ Voor 8% gewijzigd door Michieleke op 04-11-2004 10:46 ]
En wat blijkt nou... er zit een Dothan 725 (1,6 ghz) in, terwijl ik een 715 (1,5 ghz) had besteld
Hulde voor 4launch
GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd
Zal 'm morgen dus wel krijgen. Een 725 dothan?! Misschien hebben we allemaal wel die mazzelZending gesorteerd op sorteercentrum 04-11-2004 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
Verwijderd
Verder ook nog 1 of andere "no name" maar daar heb je nix aan
Brand nu alleen maar met Philips, du pakt ie uiteraard wel
P.S. Verder is er nog niets bekend over een firmware update van de Toshiba eh?
Gelukkig kunnen zij er niks aan doenMichieleke schreef op 04 november 2004 @ 11:58:
haha sukkels heb jij ff geluk;)
Want ze maken die dozen niet eens open. Het ligt aan asus.
Mijn postbode komt pas over een paar uur, maar dan weet ik dat ik daar ff op moet letten. Zou wel mooi zijn
Hij ziet er erg mooi uit en is lekker licht. Nog geen problemen gehad tot nu toe.
maamaa, ik kan niet meer wachtenKRaMoN schreef op 04 november 2004 @ 13:27:
Woot, dat tpg post ding deugt niet, want ik de postbode kwam net voor twaalven hier ook nog langsOok een 725 dothan, geen dode pixels kunnen vinden
Hij ziet er erg mooi uit en is lekker licht. Nog geen problemen gehad tot nu toe.
Kan iemand niet alvast hele vette foto's maken?
Verwijderd
Ik ging ervan uit dat windows em vanzelf herkende als lege DVD, maar dat doet hij niet. Windows geeft alleen aan 'lege cd'.Michieleke schreef op 04 november 2004 @ 10:45:
[...]
net nog even vlug die nashua dvd-r uitgeprobeerd maar die kan ik gewoon branden hoor....
werkt perfect, de rest weet ik niet want die heb ik nooit gekocht...
ps waarom wijzig je je bericht in 1x???
Ben net een nieuwere versie van Nero gaan proberen, en die geeft alles beter aan.
Met de iets oudere versie die pre-installed was op de laptop, was het niet mogelijk om dvd te branden.
Branden is net wel gelukt met een maxell dvd+rw.
Nu ga ik een sony dvd+r en een bulkpaq dvd+r proberen.
Hmm k baal nog meer als ik dit allemaal lees. Kom ik daarstraks thuis, zie ik de postbode iets in de brievenbus doen. Als ik geweten had dat het niet de gewone postbode was maar de pakket-postbode, dan had ik nog zeker weten even getoeterd.Mister I schreef op 04 november 2004 @ 13:45:
[...]
maamaa, ik kan niet meer wachten
Kan iemand niet alvast hele vette foto's maken?
Maar ja daar kwam ik dus pas achter toen ik op het briefje las dat ik hem nu pas vanaf morgen 10:00 op het postkantoor op kan halen

Maar in ieder geval goed nieuws dat er bij jullie een Dothan 725 in zit, hopelijk bij mij ook.
Ik hoop inderdaad ook dat er geen dode pixels op het scherm zitten, dat zou wel heel jammer zijn.
Naja, we zien het morgen wel weer
1,6 ghz hier ook
Wat een beeld zeg
volgende week maar eens mee gaan spelen
laat ff weten hoe warm hij wordt enz enzMister I schreef op 04 november 2004 @ 17:20:
Net ontvangen zoals verwacht tussen 17:00 en 18:00
1,6 ghz hier ooken geen dode pixels
Wat een beeld zeg
volgende week maar eens mee gaan spelen
In het weekend schrijf ik een review die je begin volgende week ziet.
Maar heb nu niet veel tijd, vanwege tentamens.
Maar het werkt lekker tot nu toe
Bij asus utillities en dan probeKRaMoN schreef op 04 november 2004 @ 18:11:
Ik ben al sinds 13.00 (nu 18.10) bezig met installeren van service packs, software, games, kopiëren van muziek, etc en hij is nu erg koel. Hij was tijdens het gamen wel iets warmer, maar niet storend. Nog niet gezien of ik ergens de temperatuur kan checken
Hij is hier nu 55 graden.
Hij is hier nu ook alle updates aan het installen.
stabiel is hij wel dat moet ik nageven, geen hik schok of hanger...
[ Voor 36% gewijzigd door Michieleke op 04-11-2004 18:22 ]
Verwijderd
mijn beestje (ook M6 met dothan 725) wordt zonder schaamte 75 als ik enkel een beetje brows, muziek luister en msn.Michieleke schreef op 04 november 2004 @ 18:21:
nee ok, maar tis niet prettig op schooot dat snap je zelf ook wel
stabiel is hij wel dat moet ik nageven, geen hik schok of hanger...
als ik spelletjes speel, dan wordt ie telkens net geen 90 graden, maar wel 89. en dan pas gaat de fan naar de 4000 toeren. vreemdgenoeg.
lijkt me niet gezonde temperatuur, maarja, toch 2 jaar garantie en bovendien is het systeem wel stabiel. Minder lekker is als je aan het muizen bent, en je hand zit naast de laptop, dan brand je wel je fikken.
Thanks, 75 graden hier, terwijl adobe cs wordt geinstalleerd en mcafee een volledige system scan doetMister I schreef op 04 november 2004 @ 18:14:
[...]
Bij asus utillities en dan probe
Hij is hier nu 55 graden.
Hij is hier nu ook alle updates aan het installen.
Temperatuur: 56 graden.
en na 10 min need for speed underground 2 spelen is tie 60 graden.
Dus dat lijkt me prima in orde.
/edit
Laat maar, na een reboot deden ze het weer.
[ Voor 16% gewijzigd door kramon op 04-11-2004 23:53 ]
Zal wel komen omdat hij eerst nog van het sorteercentrum in Dordrecht naar het sorteercentrum in Zwolle moest (volgens Track&Trace is dat gebeurd i.i.g.). Maar ik heb toch al vaker iets vanuit Dordrecht ontvangen en dat was 'r wel de volgende dag. Mja ... zal vandaag wel komen dan

Verwijderd
Hier nog iemand die nix ontvangen heeft gisteren. Volgens track en trace is m'n laptop al wel in de buurt, maar nog niet aangeboden. 'k zal geduld moeten hebben...ThaWout schreef op 05 november 2004 @ 10:37:
Nog steeds niet ontvangen. Inmiddels dus een dag te lang onderweg ... TPG
Verder ben ik erg tevreden over de speakers, die zijn echt veel beter dan andere speakers die ik wel heb gehoord.
Jammer voor je...KRaMoN schreef op 05 november 2004 @ 12:00:
Ik heb inmiddels een dode pixel gekregen, boven het midden van het scherm. Het is een klein rood stipje wat alleen zichtbaar is bij lichte oppervlakken. Valt me toch een beetje tegenAls het hier bij blijft hoor je me btw niet meer klagen hoor
Verder ben ik erg tevreden over de speakers, die zijn echt veel beter dan andere speakers die ik wel heb gehoord.
Wat betreft die speakers. Die zijn echt vele malen beter dan andere laptops.
Ik heb bijvoorbeeld ook een asus m2400n thuis staan en als ik het geluid tussen die twee vergelijk dan is die van de m6800ne veel beter
Bij nfs u2 gaat heel je laptop trillen als je optrekt vanwege de speakers
haha gaaf is da he, vin het zowieso leuk dat een laptop da killer spel kan spelen maar het geluid is idd heel erg goedMister I schreef op 05 november 2004 @ 12:09:
[...]
Jammer voor je...
Wat betreft die speakers. Die zijn echt vele malen beter dan andere laptops.
Ik heb bijvoorbeeld ook een asus m2400n thuis staan en als ik het geluid tussen die twee vergelijk dan is die van de m6800ne veel beter
Bij nfs u2 gaat heel je laptop trillen als je optrekt vanwege de speakers
Hoe zit het nu met 4:3 beeld op de m6900Ne? Niet elk spel ondersteund breedbeeld formaat lijkt me, dus wordt het spel nu uitgerekt of kun je het scherm op 4:3 schakelen (dus met zwarte balken aan de zijkant) zodat het er wel goed uitziet ?
[ Voor 42% gewijzigd door potatox op 05-11-2004 15:45 ]
--
Verwijderd
Na het uitpakken en aanzetten blijkt ook deze een 1,6ghz Dothan 725 te bevatten
Helaas wel wat dode pixeltjes op het scherm ontdekt

Moet nog even nakijken wat de garantie hiermee doet, maar zullen er wel niet genoeg zijn...
Verder bevalt vooral de resolutie van 1400x1050 me heel erg, echt een stuk beter als de gemiddelde notebook met 1024x768
Ergens anders nog voor een goede prijs? (Jaja, heb al bij pricewatch etc gekeken...)
[ Voor 26% gewijzigd door CrashHouse op 05-11-2004 20:42 ]
Macoholic & Mavic
Dat blauwe wlan ledje, kan je die ook door windows xp wireless gebruiken dan ipv die intelpro special ervoor moeten te installeren?
dat blauwe ledje heeft er alleen mee te maken dat je kan zien dat je wireless enabled staat... niet wat voor software je hebt geinstalleerd.chieltje schreef op 05 november 2004 @ 21:23:
Vraagje,
Dat blauwe wlan ledje, kan je die ook door windows xp wireless gebruiken dan ipv die intelpro special ervoor moeten te installeren?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
nee wat zeg ik nou... je hebt die util niet nodig want t werkt gewoon met xp wireless zooi...chieltje schreef op 06 november 2004 @ 11:01:
jawel, want het blauwe ledje werkt pas asl je die intelpro util geinstalleerd hebt (staat ook in het boekje dat je softwarematig instellingen moet doen om het werkend te krijgen). Mijn vraag is of die ook werkt met de windows xp wireless gebeuren..
ik heb een asus wireless geval in mn laptop en dat werkt ook naar behoren
met blauwe led
en zo niet tjsa dan weet ik t ook niet....

Verwijderd

Is niet normaal dacht ik zo. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Een heel groot en stoer systeem.
wat hij zegt..Zemskii schreef op 07 november 2004 @ 13:53:
BIOS update
trouwens in de nieuwe computer totaal staat een advertentie van asus
en daar staat in dat de m6 serie nu met dual layer dvd brander wordt geleverd
ik wil dat ook.. want die toshiba drive die ik nu heb vind ik kut

kan de laptopper dat niet omruilen ofzow?
Hmz ik zie net dus, dat ie gedempt is. Jammer genoeg kan ik het vinkje daar alleen niet voor weghalen?
Verwijderd
Die microfoon neemt zo zacht op, wat voor instellingen ik ook wijzig. Maar ben nog niet echt intensief op zoektocht geweest, maar hij neemt in ieder geval op.KRaMoN schreef op 07 november 2004 @ 20:16:
Hebben jullie de microfoon al aan de praat gekregen in msn? Bij mij lukt het namelijk niet. Ik kan de anderen wel horen en zie mijn volumebalkje ook omhoog gaan maar de anderen kunnen mij niet horen.
Hmz ik zie net dus, dat ie gedempt is. Jammer genoeg kan ik het vinkje daar alleen niet voor weghalen?
/me NIEUWE FIRMWARE Toshiba drive !!! * |
GROOT NIEUWS !!!! Kreeg net een sms van een medestudent dat er een nieuwe firmware uit is voor de toshiba drive. Moest wel ff zoeken maar bij deze de officiele firmware updates !!! http://www.toshiba-europe....asp?page=PFW&nav=RSC_SDR [quote] SD-R6372 Firmware Version 1032 and update utility Update utility for Win 98, Win ME, Win 2000 and Win XP to upgrade the firmware of an SD-R6372 DVD-Recorder from version 1030 or 1031 to version 1032. This firmware supports 8x DVD media. SD-R6372 Firmware Version 1732 and update utility Update utility for Win 98, Win ME, Win 2000 and Win XP to upgrade the firmware of an SD-R6372 DVD-Recorder from version 1730 or 1731 to version 1732. This firmware supports 8x DVD media. [/quote] Veel plezier ermee, ik ga ze zometeen even downloaden en lekker rustig updaten, ik hoop echt dat de ondersteuning van de verschillende media beter is geworden want dan kan ik eindelijk lekker dingen weg fikken. /me Graag ervaringen posten met de nieuwe firmware als jullie die hebben * |
[ Voor 10% gewijzigd door FongWan op 08-11-2004 23:30 ]
Platinum +r 8x (voorheen niet herkent)
TraxData -r 4x (voorheen problemen met herkennen en schrijven)
Philips +r 4x (voorheen geen problemen)
Bulkpaq +r 4x (nog nooit van dat merk gehoord but anyway) wordt ook herkent, heb toevallig eentje gekregen van een vriend om te testen
Heb geen andere media dus kan niet verder testen. Ik heb net een Platinum gebrand op 4x en dat ging goed, alle avi files kon ik afspelen op mijn toshiba drive. De dvd wordt ook goed herkent en het afspelen van de avi files lukt gewoon op mijn oude laptop (Gericom). Zal morgen wel even een Traxdata fikken en kijken of dat problemen levert. Ga nu lekker pitten aangezien ik morgen vroeg de deur uit moet.
Let op !!!
Na de update opstarten en wachten totdat windows je drive opnieuw heeft herkent en kan gebruiken. Dan een nieuwe reboot en uittesten maar.
[ Voor 9% gewijzigd door FongWan op 09-11-2004 00:44 ]
Meteen ook effe Linksys-routertje geïnstalleerd en nu door 't hele huis zonder draadjes laptopperen
Heerlijk scherm ... voor zover ik heb kunnen zien tot nu toe (nog) geen dooie pixels
4Launch
Is er een manier om er achter te komen of er nog andere versies van de m68xx op stapel staan binnenkort?
En is het aan te raden om pixel garantie te nemen? Ik weet niet of het veel voorkomt, maar 49 euro voor een eventueel stipje is aardig wat. (Bij de laptopper)
"Zie mij een toffe computer hebben!"
Dit topic is gesloten.