Ik ben ondertussen al een half jaar in het bezit van dit aparaatje.
Het is een erg mooi ding maar ik zit erg met die ruis uit mijn oordopjes.
Ik heb de shure e2 en sony 71 dit zijn in ear dopjes en ik heb er erg last van.
Het apparaat is al 3x terug gestuurd. De eerste keer is het mobo vervangen,
maar nog steeds ruis. Daarna speakertje vervangen, nou wat dit met ruis te maken
heeft weet ik nog steeds niet. En de laatste keer konden ze het probleem niet vinden.
Hierna weer contact opgenomen met HP en heb ik eindelijk een nieuwe (refurbisch ofzo)
gekregen. NOG STEEDS RUIS !!. Weer gebeld en er gaat nu een escalatie via Engeland
ofzo. Iig het probleem is nog steeds niet opgelost.
Hoe hebben andere mensen dit probleem opgelost? Was het bij jullie na een nieuw model
wel over? Ik kom er zo denk niet echt meer uit!! Een mp3 speler van 25 euro geeft nog
een beter geluid
Het is een erg mooi ding maar ik zit erg met die ruis uit mijn oordopjes.
Ik heb de shure e2 en sony 71 dit zijn in ear dopjes en ik heb er erg last van.
Het apparaat is al 3x terug gestuurd. De eerste keer is het mobo vervangen,
maar nog steeds ruis. Daarna speakertje vervangen, nou wat dit met ruis te maken
heeft weet ik nog steeds niet. En de laatste keer konden ze het probleem niet vinden.
Hierna weer contact opgenomen met HP en heb ik eindelijk een nieuwe (refurbisch ofzo)
gekregen. NOG STEEDS RUIS !!. Weer gebeld en er gaat nu een escalatie via Engeland
ofzo. Iig het probleem is nog steeds niet opgelost.
Hoe hebben andere mensen dit probleem opgelost? Was het bij jullie na een nieuw model
wel over? Ik kom er zo denk niet echt meer uit!! Een mp3 speler van 25 euro geeft nog
een beter geluid