HP iPAQ hx4700 PocketPC | |
![]() | |
Features:
Wat betreft cpu power staat de hx4700 z'n mannetje, divx op tv formaat wordt gewoon vloeiend afgespeeld (Enterprise afleveringen in dit geval | |
Handige apps:Handige links:Reviews: | |
Problemen:
Ik ben tot nu toe erg tevreden met deze pocketpc, mijn vorige ppc was een 5450. En voor de mensen die zich afvragen of het waard is om te upgraden, een zeer volmondig ja. Als je eenmaal met een vga scherm hebt gewerkt wil je niet meer terug, zo helder en scherp. Ook werkt deze hx4700 stukken sneller en de 'lag' is verwdenen die ik altijd irritant vond op mijn 5450. Ik heb tot nu toe geen crashes gehad, en alles voelt een stuk stabieler, maar het roteren van het scherm doe ik zelf vrij weinig. Wat ik wel erg handig vind is de touchpad optie, als je een laptop gewend bent is het erg makkelijk om zonder je stylus voor de dag te halen toch even je agenda te bekijken, een adres opzoeken of een mp3'tje opzetten. De hx4700 heeft een standaard beschermings klep, die makkelijk te verwijderen is mocht het iemand in de weg zitten. Met een magneetje blijft de klep zitten aan de ene kant, aan de andere kant klikt deze in de zijkant van de hx4700. Al met al een erg fijn apparaat, ik was helaas een van de ongelukkigen die ruis heeft in de koptelefoon aansluiting. Je hoort het buiten niet, maar in een stille omgeving is het storend. Ik heb ondertussen een nieuwe gekregen, en deze heeft geen enkel probleem. | |
1.1 Rom Update: De HX 4700 heeft z'n eerste ROM-update gekregen. Klik hier voor een lijst met verbeteringen en om de update te downloaden. Wees gewaarschuwd, een ROM-update is niet alleen te vergelijken met een harde reset, ook je filestore wordt leeg gemaakt. Mijn ervaringen met de ROM-update: WiFi Betere functionaliteit WiFi. Geen medlingen meer dat je met ene netwerk contact hebt terwijl je aan de anddere kant van NL zit. Nieuw icoon. Je settings worden eindelijk goed opgeslagen. Media Player 10 Media Player heeft een update gekregen, en is nu versie 10. Hij ziet er erg slick uit, maar kwa functionaliteit wordt ik persoonlijk stapel van. plus dat video nu op postzegelformaat wordt afgespeeld soms. Pocket Informant PI heeft een update gehad, het is nog geen versie 6, maar ik geloof wel de laatste versie van 5. | |
Windows Mobile 2005: HP heeft bekend gemaakt dat de HX 4700 een update zal krijgen naar het allernieuwste OS van Microsoft, Windows Mobile 2005. Dit is erg goed nieuws voor de bezitters van deze PocketPc omdat er aantal grote verbeteringen zitten in dit OS:
|
[ Voor 25% gewijzigd door Blue2k op 20-05-2005 15:20 ]