Dankje.Oftewel, het slaat nergens op
Alors.
Dankje.Oftewel, het slaat nergens op
Alors.
Mja ik vind dat ook een belachelijk argument. Mensen die net hun weg kunnen vinden in XP, zullen echt niet veel 'herkennen' aan Windows Mobile. Heb dit weekend nog iemand moeten helpen met een nieuwe pocketpc. En je hebt wel een voorsprong als je met XP hebt gewerkt, maar die voorsprong heb je denk ik ook met non-WM pda's. Het is gewoon een inzicht, en een instelling die je moet hebben. Dit persoon vond alles 'moeilijk', en als je het dan voor doet is alles ineens makkelijk. Tsja, met die instelling kom je met geen enkele pda vooruit.Stereotomy schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:19:
[...]
Dankje.Ik zal in het vervolg naar jou verwijzen als er weer een hoop mensen zijn die voor PocketPC / Windows Mobile kiezen omdat het "zo op WindowsXP lijkt en ze er dus meteen mee aan de slag kunnen omdat ze alles al weten".
Ik gebruik een Asus WL-300g i.c.m. WPA beveiliging (met certificaten, niet met een gedeelde sleutel omdat er meer mensen mee connecten).BittenHero schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:22:
i.c.m. wat voor wireless router gebruiken jullie je hx4700? als jullie dat zowiezo al via n router doen
[ Voor 90% gewijzigd door bittenhero op 27-05-2005 19:19 ]
AAAH.. dat was me eerste opmerking! voila:BittenHero schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 19:14:
edit:
hij doet t:P ik had MAC adress filtering aan staan. domme ikke.
sighBlue2k schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:15:
[...]
Je hebt niet toevallig MAC-filtering aanstaan op je router? Anders moet je eerst het MAC adres even toevoegen aan het lijstje met toegestane MAC-adressen. Als 2de zou ik gelijk even die update installeren (ROM 1.1) daar worden heel veel problemen met WiFi opgelost (check onderaan de startpost).
Hij is bij mij echt nog nooit vastgelopen terwijl ik aan het browsen ben. Soms duurt het even, maar nog nooit echt zo vast dat ik een softreset moest doen. En ik heb niet belachelijk veel ruimte vrij ofzo. Ik gebruik em veel om via het online systeem van me uni vakken informatie op te vragen, dat zijn geen kinderachtige pagina's.BittenHero schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:07:
hehehe ja sorrymaar hij loopt trouwens wel regelmatig vast als je met internet explorer bezig bent en een vrij grote pagina aan het laden bent. komt door het weinige ram geheugen ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door bittenhero op 28-05-2005 21:58 ]
[ Voor 23% gewijzigd door bittenhero op 29-05-2005 14:27 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Blue2k op 29-05-2005 21:28 ]
[ Voor 38% gewijzigd door bittenhero op 29-05-2005 21:29 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Blue2k op 30-05-2005 21:05 ]
[ Voor 23% gewijzigd door bittenhero op 30-05-2005 21:26 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 16:18 ]
Heb je toevallig iets van extra software geinstalleerd? Bijvoorbeeld BatteryPack. Die gebruik ik, als je daar het kruisje lang ingedrukt houdt wordt het programma echt afgesloten, als je het kruisje kort aantikt wordt het programma op de achtergrond gezet. Misschien dat je een applicatie hebt die dat voor je regelt zonder dat je het weet. Anders zou ik bijna niet anders kunnen verklaren dat je programma's soms wel afgesloten worden als je em afsluit via het kruisje.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:17:
...
Mag ik die gelijk in de groep gooien?
Ik heb regelmatig dat de programma´s wel degelijk direct worden afgesloten , een volgende sessie blijven ze echter gewoon op de achtergrond doorlopen. Is hier niet één of andere instelling voor?
[ Voor 48% gewijzigd door Blue2k op 02-06-2005 17:48 ]
k klinkt wel veel belofend, alleen van dat scherm moet je nog eens zoeken op de pocketpcclub, want daar heb ik t gezien. Wel al een tijdje terug maarja. stonden zelfs foto's bijBlue2k schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:42:
Dat van die touchpad heb ik eerder gehoord. Ik weet niet wat die mensen doen met hun pda, maar ik neem em elke dag mee in de binnenzak van mijn jas of los in mijn tas, en er is nog geen beschadiging te zien. Bubbels onder het touchscreen heb ik nog nergens gelezen, je mag me die vele fora dan eens aanwijzen, want zelfs op pocketpcclub.nl is er geloof ik nog met geen woord over gerept. Wat betreft WiFi zou ik niet weten waar je het over hebt, ik heb er nog nooit last mee gehad. Dus wees iets specifieker met je beschrijvingen als het kan.
Alle problemen die je noemt zijn mijn inziens geen algemene problemen, en zullen zeer specifieke problemen zijn met enkele units denk ik. Je zult met elke pda wel iemand tgenkomen die er problemen mee heeft gehad. Mijn enige probleem was eigenlijk die ruis in de koptelefoon aansluiting, maar ik heb zonder problemen een vervangende gekregen zonder dat probleem.
Mja, het zou best kunnen, maar ik geloof niet dat het een algemeen probleem is waar 1 op de 10 mensen bijvoorbeeld last van heeft.hellboy123 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:12:
[...]
k klinkt wel veel belofend, alleen van dat scherm moet je nog eens zoeken op de pocketpcclub, want daar heb ik t gezien. Wel al een tijdje terug maarja. stonden zelfs foto's bij
ohh nou das helemaal mooiPerongeluk aanraken kun je vermijden door de drukgevoeligheid een stuk lager te zetten, dat scheelde bij mij flink.
[ Voor 13% gewijzigd door Blue2k op 02-06-2005 21:35 ]
Verwijderd
Blue2k schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:03:
[...]
Heb je toevallig iets van extra software geinstalleerd? Bijvoorbeeld BatteryPack. Die gebruik ik, als je daar het kruisje lang ingedrukt houdt wordt het programma echt afgesloten, als je het kruisje kort aantikt wordt het programma op de achtergrond gezet. Misschien dat je een applicatie hebt die dat voor je regelt zonder dat je het weet. Anders zou ik bijna niet anders kunnen verklaren dat je programma's soms wel afgesloten worden als je em afsluit via het kruisje.
[ Voor 29% gewijzigd door bittenhero op 05-06-2005 18:32 ]
Verwijderd
eehm nee...Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:16:
Sinds de firmware update herkent mijn 4700 de Adapt gps (bluetooth) ontvanger niet meer. Hij geeft nog wel de tijd door maar meer ook niet (geen signaal balkjes in TomTom GPS). Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
heb je ook andere programma's geprobeerd. Of zelfs het programma wat op de cd staat van de adapts gps?? misschien wat fout gegaan met de installitie van tomtom.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:35:
Ja dat wel, ik heb gewoon goed signaal en zelfs datatransfer. Ik heb het al meerdere keren en voor langere tijd geprobeerd maar geen verbetering.
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:06 ]
Verwijderd
Blue2k zegt ook dat hij denkt dat het 45 euro gaat kosten, omdat hij dit ook voor z'n update naar 2003 had betaald. Het is volgens mij nog niet bekend wat het precies kost.BittenHero schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:07:
http://h10010.www1.hp.com...pc/MS5.0_coming_soon.html
45 euro? hier staat nix over eventuele kosten.
Blue2k schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:47:
Deze zal ongveer 45 euro kosten denk ik, zoveel heb ik ooit betaald voor een upgrade naar de 2003 versie.
[ Voor 6% gewijzigd door Dogooder op 10-06-2005 16:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Blue2k op 22-06-2005 18:46 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Blue2k op 22-06-2005 22:43 ]
ik heb een Hitachi 2Gb microdrive in mijn hx4700, werkt gewoon als een CF kaart maar deze is type II dus vult t hele CF gat in je hx4700.Blue2k schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:45:
Helaas heb ik al een PU abboOpzich moet de Hx4700 gewoon microdrives ondersteunen. En kwa grootte zal het toch ook wel moeten gaan. je hebt ook CF kaartjes van 2 GB, die pakt ie ook gewoon.
Het is nu ook mogelijk om je HX4700 te voorzien van 128MB werk geheugen, voor de mensen die steeds met een tekort zitten. Aan de andere kant, is het misschien handig om even te wachten tot WM2005, die gaat anders om met het geheugen, en gebruikt de ipaq-filestore handiger.
[ Voor 14% gewijzigd door EMP op 28-06-2005 11:11 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Verwijderd
Verwijderd
dat is geen geld natuurlijkPierre_nr1 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:31:
Dit is geen reclame, maar Power Unlimited heeft een aantrekkelijke aanbieding, namelijk een jaarabonnement Euro 37,20 en als ´kado´ een Eminent EM7009 2.2Gb Micro Harddisk USB 2.0 voor Euro 25. Samen dus Euro 62,20. De Microdrive zelf is al over de 100 Euro.
Wanneer je het USB-kastje openschroefd kan je Microdrive eruit halen en deze gebruiken voor o.a PDA. Mijn vraag is nu : is deze Microdrive geschikt voor de HX4700?
Summiere specificaties zie je bij : http://www.eminent-online.com/
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Waar heb je die 5 gb. Microdrive van Seagate gekocht? 153 euro is een zacht prijsje namelijk!Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:39:
of je gaat voor een wat grotere microdrive.
bv deze:
[afbeelding]
naast m'n 1GB SD heb ik nu deze 5GB CFII van seagate.
en ik moet zeggen, voor 153 euro incl vervoer heb ik een leuke storage op mijn hx4700.
nu kunnen er 15 divx movies mee op vakantie!
ik heb een 500 mb van de SD naar de CF gecopieerd maar dat duurde eeuwig!
maar met een USB 2 cardreader gaat het en stuk sneller...
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Dogooder op 30-06-2005 16:45 . Reden: bedacht nog andere mogelijkheid ]
Ik heb het zelf aan gedaan maar nog geen tijd gehad om het te testen.De 2e link werkt nog wel en hier kan je de tool downloaden die je nodig hebt om de aanpassing uit te voeren. Als je die hebt dan kopieer je vanaf de pda de TomTomNavigator.exe (staat in programfiles, navigator) naar je pc. Nu start je de tool die je hebt gedownload en kiest voor openen, blader nu naar de .exe van TT en dubbelklik op het mapje CEUX. Dan zal er een mapje Hi_RES_AWARE verschijnen met daaronder een bestandje 2057. Selecteer 2057 en klik rechts en kies voor delete resource. Sla het bestand weer op en je zal nu 2 TomTomnavigator bestanden zien, 1 met de tekst orgineel en 1 zonder. Het bestand zonder de tekst orgineel kopieer je weer terug naar de pda (op dezelfde plek als je hem ook weg hebt gehaald) en start TomTom. Nu zal je zien dat alles groter is, maar het werkt nu wel zoals het zou moeten!!!
[ Voor 3% gewijzigd door svdvlist2 op 03-07-2005 11:55 ]
Verwijderd
eehm in de trein kan je alleen via GPRS inet krijgen, dat kan niet standaard met de hx4700.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:11:
Ik ben voornemens om deze PDA te gaan kopen zeer binnenkort. Ik zou in de trein ook graag op internet willen, maar ik heb geen BT of GPRS. Is het ook mogelijk om via irda verbinding met inet te krijgen? Heeft iemand dat al geprobeerd?
Verwijderd
Ja dat werkt idd. Ik heb een Motorola Razr V3 en de 4700 en via BT kan je een internet verbinding krijgen.Dogooder schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:20:
[...]
wat wel een optie is, wat je mischien ook bedoelt. Een mobiele telefoon met gprs en die dan d.m.v. BT of ir verbinden met je pda. Dat is volgens mij wel mogelijk, ik heb alleen nog niet gedaan.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door DarkAllMan op 06-07-2005 09:20 ]
Verwijderd
Ik denk zelf dat het een standaard Microdrive is, dus met CFII, maar is ook maar een wilde gok.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:48:
ik zou zeggen bel ze, het zou kunnen... maar ik zou er niet op gokken!
waarom zouden ze een CFII aansluiting gebruiken hiervoor...
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 21:21 ]
Ik heb een abonnement genomen, en vandaag mijn ´kadotje´ ontvangen. Direct uit elkaar geschroefd en in de hx4700 gedaan. De PDA kon de microdrive niet vinden, dus in mijn Card-reader gedaan, en hoorde alleen maar wat getik en een zoemend geluid. Toen maar weer terug in zijn originele behuizing gedaan, en werderom hetzelfde geluid. Defect dus! En garantie kan ik wel vergeten, de microdrive is te beschadigd, omdat het nogal klem zat in mijn PDA moest ik deze met een kleine schroevendraaier eruit pulken. Hier baal ik echt ontzettend van!!!!Pierre_nr1 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:31:
Dit is geen reclame, maar Power Unlimited heeft een aantrekkelijke aanbieding, namelijk een jaarabonnement Euro 37,20 en als ´kado´ een Eminent EM7009 2.2Gb Micro Harddisk USB 2.0 voor Euro 25. Samen dus Euro 62,20. De Microdrive zelf is al over de 100 Euro.
Wanneer je het USB-kastje openschroefd kan je Microdrive eruit halen en deze gebruiken voor o.a PDA. Mijn vraag is nu : is deze Microdrive geschikt voor de HX4700?
Summiere specificaties zie je bij : http://www.eminent-online.com/
Ik ben er voorzichtig mee omgegaan, alleen zat de Microdrive erg vast in de CFII slot van mijn PDA. Eruit krijgen was een kunst op zich! Jammer dat de CFII sloten niet zo'n handig klik-systeem als de sd-kaartjes hebben. Het is helaas niet anders.jwbagger schreef op zondag 10 juli 2005 @ 01:02:
mijn 'cadeau' is ook aangekomen deze week (erg snel, omdat ze aangaven op de site dat dat wel 4 weken kon duren!) ... mooie behuizing vond ik het wel, van die microdrive. Zonde om open te maken eigenlijk, dus ik had zeker wel 3 seconden nodig voordat ik er de schroevendraaier in zette
Meteen de drive in m'n camera gestopt (nee, ik gebruik em niet voor een pda maar voor m'n 350D), en hij werkt gewoon in één keer perfect. Ook in m'n cardreader geen problemen, en in de originele behuizing (moest ik toch ook ff proberen) bleek hij het ook te doen.
Voorwaarde: voorzichtig omgaan er mee, het blijft een zeer gevoelig apparaatje, een harddisk is nou eenmaal niet zo stevig, en al helemaal niet een microdrive. Heb je de waarschuwing "do not push cover" wel gezien bijvoorbeeld? Die drive is simpelweg erg fragiel. Ik kan me voorstellen dat je sowiezo nogal ruw te werk bent gegaan, als je hem al met een schroevendraaier uit je PDA moet peuren en hem daarbij weet te beschadigen, lijkt me dat je niet echt zachtzinnig bent omgegaan met een dergelijk gevoelig apparaat...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq