[PC] Counter-Strike: Source deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.075 views sinds 30-01-2008

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:44
CorteX schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:17:
[...]

De vergelijking met de_prodigy doet vermoeden dat dit om een originele release van de_inferno gaat, maar dat is neem ik aan niet zo? Het ziet er namelijk totaal niet uit, beta of niet. Er mag nog wel heel erg veel aan deze map gebeuren.
I know, en het is ook geen release van Valve zelf maar van een onafhankelijke mapper/modder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:17:
[...]

De vergelijking met de_prodigy doet vermoeden dat dit om een originele release van de_inferno gaat, maar dat is neem ik aan niet zo? Het ziet er namelijk totaal niet uit, beta of niet. Er mag nog wel heel erg veel aan deze map gebeuren.
mee eens! als ik dan kijk naar source -> prodigy.
Ik hoop dat valve snel inferno erbij zet. Zeker mijn all time fav. map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zwemmen kan al vanaf het begin bij mijn weten. Of iig, AS_Oilrig is vrij oud bij mijn weten en daar kun je in zwemmen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk trouwens dat we steeds minder echt mooie custom-mappen zullen zien. Mappen doe je niet zo snel meer als hobby. Met de huidige engines (zoals Source en de Unreal-engine) zijn de originele mappen zo gedetailleerd en uitgebreid geworden dat je niet snel een map maakt die daar ook maar een beetje aan kan tippen. Een goede (en sfeervolle) belichting is nu ook heel belangrijk geworden. Natuurlijk kun je een hoop standaard objecten in je map gooien, maar dat komt de originaliteit ook niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:42
ik denk dat ze dat ook gedacht hebben toen cs uitkwam hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Maps maken is imho met de huidige tools een stuk makkelijker geworden dan vroeger. Ik kan me herinneren dat ik ooit voor Duke Nukem wel eens wat geprobeerd heb en dat dat echt te irritant was :P.

Tuurlijk, een mooie map maken kost tijd maar ik gok dat er echt zat custom maps komen (ik heb er al best wat gespeelt ook, ze zijn nog niet briljant maar het begint ergens op te lijken ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Veel custom maps zijn juist ook fun maps. En dan maken graphics niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Devilion schreef op donderdag 23 december 2004 @ 16:00:
de_inferno naar Source!
Met de release van de_prodigy was er weer een warmap toegevoegd aan Source. Nu is JoshuaC, een van de bekendste modders sinds Half Life uit kwam, druk bezig met het omzetten van de_inferno naar Source.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
klik voor groter

De map is nog in een beta stadium, maar ziet er al goed uit! Naast de screenshots heb je ook de mogelijkheid om de map te downloaden.

Bron: Counter-Strike.nl
Ik neem aan dat Valve deze zelf ook nog naar CSS port. Ik vind dit er ook niet echt denderend uit zien tbh :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:39

Eijkb

Zo.

Voor de liefhebbers, de wijzeman servers zijn weer online:

CS:Source 32 Slots: 81.4.92.45:27015
CS 1.6 32 Slots: 81.4.92.45:27025

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Fakir schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:12:
Veel custom maps zijn juist ook fun maps. En dan maken graphics niet uit. :)
Ik had het over mooie custom maps, en die zijn een zeldzaamheid aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik heb vandaag nog in de_inferno (in source) gespeelt echt een gave map ;)

(heb 1.6 eigenlijk nooit vast gespeelt :o maar heb er weer een verslaving bij )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:41:
[...]

Nee joh ... Assault moet terug komen ... echt zo'n relax level :7
Ja, idd
Zonder assault ga ik dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:28:
[...]

Assault wordt gewaardeerd omdat ie heerlijk 'simpel' is. Dat is ook de reden dat ik hem lekker vind. Het is gewoon in 1x duidelijk wat de situatie is en ik vind hem ook het meest realistisch.

Tuurlijk, het is een campmap maar wel een 'eerlijke' campmap. Niemand kan zich lame ergens verstoppen en wachten tot er iemand voorbij komt. Tuurlijk, CT moet vaak pressen om er door te komen maar het lukt verbazingwekkend vaak. Ik vind het iig een heerlijke map.

Siege en militia zullen ook nog wel geport worden, de rest hoeft niet zo nodig. Laat ze maar eens een lekkere nieuwe map maken (en dan een lekkere map, niet zo'n uitgestrekt groot gedrocht waar je in verdwaalt).
Dust wordt ook gewaardeerd omdat het zo simpel is. Je onthoudt alles snel, je hoeft niet veel te onthouden. (dit vind ik en de maker van dust)
Je zou het ook wat algemener kunnen zeggen: CS wordt gewaardeerd omdat het zo simpel is in vergelijking met andere FPS'en.
greatgonzo schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:17:
kan hem het beste hier stellen, aangezien in dit topic toch de meeste CS'ers komen:

Weten jullie of 1.6 ook nog gespeeld wordt?

Ben namelijk een beetje verslaafd geraakt, en wil het ook graag in het weekend spelen op mijn laptop thuis. HL2 trekt hij nooit van z'n leven (P3 850, 256 mb ddr en 16 mb ati mobility M4)

Hiermee moet ik toch in staat zijn om HL 1/ CS 1.6 te spelen, bovendien kost HL1 geen drol, voor 10 euro te krijgen in de budgetbakken
Leuke vraag :P
CS 1.6 wordt ongeveer drie keer meer dan CS:S en zes keer meer dan CS:CZ gespeeld. Ik denk dat het ook het meest gespeelde online spel is (misschien niet meer door de release van WoW; ze zitten in ieder geval dicht bij elkaar).

Bron: De officiële Steam homepage

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik speel nu ook al een tijdje css en ik moet zeggen dat ik em net zo lekker vind spelen als alle versies hiervoor

ik speel al zo'n 4 jaar cs en css speelt echt super lekker vind ik, het ziet er natuurlijk gewoon super uit en speelt net zo goed

heb al een score van 29-1 gehaalt dus ik kan het iig nogsteeds wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:16:
ik speel nu ook al een tijdje css en ik moet zeggen dat ik em net zo lekker vind spelen als alle versies hiervoor

ik speel al zo'n 4 jaar cs en css speelt echt super lekker vind ik, het ziet er natuurlijk gewoon super uit en speelt net zo goed

heb al een score van 29-1 gehaalt dus ik kan het iig nogsteeds wel goed :)
Vooral het feit dat het CS:S net zo goed speelt als de voorgaande versies, is een belangrijke reden voor het succes van CS:S. Iedereen die goed was in CS 1.6 of 1.5, is dat ook bij CS:S imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik niet. De aim in css is een stuk anders. Ik haal best goede scores bij css (vind ik) maar in 1.6 zuig ik nu big time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de maps nog niet de kwaliteit hebben als de maps van valve zelf. Ik vind namelijk die inferno er niet uitzien.... ook assualt heb ik gevonden en is ook gewoon lelijk.. Maarja, ik heb alle vertrouwen in de community en men zal over 3 maanden ook wel super mooie maps afleveren. Mijn hoop gaat uit naar 3d-mike!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:15:
Dat vind ik niet. De aim in css is een stuk anders. Ik haal best goede scores bij css (vind ik) maar in 1.6 zuig ik nu big time.
Heb ik ook, het lijkt wel alsof de hitboxes in CSS niet kloppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, aan de andere kant is de recoil ook sterker.

PS: volgens mij kloppen de hitboxes inderdaad niet; zal wel gefixt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Tssss, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke remake van cs_assault gevonden, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
idle schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:22:
Tssss, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke remake van cs_assault gevonden, iemand anders wel?
1. http://halflife2.filefron...ource_CSAssault_Map;33127
2. http://www.counterstrike..../zt_assault/index.html.en

[ Voor 18% gewijzigd door FlashBang op 26-12-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nou, sorry hoor, maar die eerste is echt zwaar bagger :) en die 2e heeft de maker weer veel eigen inbreng gehad :) en de hossies staken daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op het moment met een probleempje, ik heb een tijdje terug een account gemaakt met mijn cd-key, die account nu een tijdje niet meer gebruikt, en na een format c: weer opnieuw ge-installeerd, enige probleem is dat ik niet meer mijn account name weet, en dat ik er iig een mail adres voor gebruikt heb die ik nu niet meer gebruik, tenminste, kennelijk, want ik heb maar 2 accounts, en die gebruik ik regelmatig, maar krijg er niets in als ik verzoek om mijn account name te sturen. Een nieuwe account maken kan ook niet, want dan vertelt steam me doodleuk dat deze cd-key al gebruikt is :X Hoe valt dit probleem op te lossen? Ik ben het einde namelijk redelijk zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
dat kun je niet oplossen volgens mij, ik zou nog maar eens goed nadenken wat je accountnaam was en anders iets met dat emailadres proberen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 18:30:
Ik zit op het moment met een probleempje, ik heb een tijdje terug een account gemaakt met mijn cd-key, die account nu een tijdje niet meer gebruikt, en na een format c: weer opnieuw ge-installeerd, enige probleem is dat ik niet meer mijn account name weet, en dat ik er iig een mail adres voor gebruikt heb die ik nu niet meer gebruik, tenminste, kennelijk, want ik heb maar 2 accounts, en die gebruik ik regelmatig, maar krijg er niets in als ik verzoek om mijn account name te sturen. Een nieuwe account maken kan ook niet, want dan vertelt steam me doodleuk dat deze cd-key al gebruikt is :X Hoe valt dit probleem op te lossen? Ik ben het einde namelijk redelijk zoek...
Foto's Bonnetje + CD/DVD naar Valve sturen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevermind, kreeg net toch nog (2 dagen later :X) een mailtje binnen op 1 van mijn mail accounts, zie em net verschijnen :D Toch superbedankt voor de tips, maar als ik em op ging sturen, had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen, had me een stuk minder gekost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:18:
Nevermind, kreeg net toch nog (2 dagen later :X) een mailtje binnen op 1 van mijn mail accounts, zie em net verschijnen :D Toch superbedankt voor de tips, maar als ik em op ging sturen, had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen, had me een stuk minder gekost ;)
Ik bedoelde per mail slimpie B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:50:
[...]

Ik bedoelde per mail slimpie B)
Vond het al zo raar, als ik toch cd opstuurde, waarom dan niet meteen de originele kassabon? :P Nu snap ik hem in ieder geval |:( :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb het voormekaar gekregen iemand met een flashbang te killen :D. Hij had nog 1 hp over en ik gooide een flashbang, toen verscheen er rechtsbovenin: [TLord] Dersan - zo'n doodskopje - De naam van die andere. Ik ben vergeten er een screenie van te maken :S .

Ik heb ook nog een leuke manier om irri mensen van mn server af te gooien. Ik gebruik de sourcemod, en doe dan: admin_clexec 122 quit . Dan sluit dus heel cs af van diegene :) . Veel leuker als kicken. Ook deed ik bij een campertje in dust; admin_clexec 121 +forward . Zo blijft diegene dus de hele tijd lopen, hij kan niet stoppen :). En bij teamkillers doe ik ook nog wel es admin_clexec 111 +attack . Dan kan diegene niet mee schieten :D Dat is echt dan dikke lol om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

hahaha dat is inderdaad zeker vet!!

welke server zit je? Kom ik ook ff knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Toevallig, ik had dat net ook. Gooide iemand een flashbang tegen m'n hoofd aan en toen ging er 1hp af (had nog 100hp). In de console stond er verder niets over. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog steeds niet snap is wat mensen voor ergs zien in campen? Heb ondertussen mohaa, bf-series en nu cs:s gespeelt en iedere keer zie je wel weer een paar mensen blaten hoe erg ze campen wel niet vinden???

Als er 1 speler over is die camper is: die schiet je gewoon af door met een groepje mensen erop af te stormen.

Mocht een speler campen terwijl hij (of zij :P ) nog een heel team heeft, big deal? Dan ga je maar een andere weg volgen? Vaak is het zo dat de camper-jodelaars alleen maar gefrustreert zijn omdat ze op een lullige manier afgeschoten worden omdat ze een persoon niet op de plek hadden verwacht of omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn om er voorbij te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
213.239.188.8:27400 is mijn server, ben ik wel vaak :)

@ lighteye

Campen is neit zo erg als je ct bent in een de map, maar waarom moet je als je terror bent op je eigen spawn campen, dat slaat toch helemaal nergens op!? Ga gewoon je teammates helpen met de bom te planten, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:55:
Wat ik nog steeds niet snap is wat mensen voor ergs zien in campen? Heb ondertussen mohaa, bf-series en nu cs:s gespeelt en iedere keer zie je wel weer een paar mensen blaten hoe erg ze campen wel niet vinden???

Als er 1 speler over is die camper is: die schiet je gewoon af door met een groepje mensen erop af te stormen.

Mocht een speler campen terwijl hij (of zij :P ) nog een heel team heeft, big deal? Dan ga je maar een andere weg volgen? Vaak is het zo dat de camper-jodelaars alleen maar gefrustreert zijn omdat ze op een lullige manier afgeschoten worden omdat ze een persoon niet op de plek hadden verwacht of omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn om er voorbij te komen :/
vooral bij de verdedigende partij, het is toch de bedoeling dat je je objective verdedigd?? Wil je dat goed doen, dan moet je vooral rondom je objective campen. Ja kan ik er dan wat aan doen dat bij de tegenpartij nog net 1 noob over is gebleven die niet weet wat de bedoeling is, en die vervolgens maar een beetje rond gaat lopen op zoek naar jou. Vervolgens krijg jij het allemaal te horen, omdat jij niet aanvallend zo zijn enz. Nee gek hé, ik moet verdedigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idle schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:09:
213.239.188.8:27400 is mijn server, ben ik wel vaak :)

@ lighteye

Campen is neit zo erg als je ct bent in een de map, maar waarom moet je als je terror bent op je eigen spawn campen, dat slaat toch helemaal nergens op!? Ga gewoon je teammates helpen met de bom te planten, bah!
Dus niemand van de T's mogen campen op de spawnplek van de T's zodat de ct's via die weg de T's van achteren kunnen aanvallen?

Makkelijk dat wel, maar mij zul je niet lang op zo'n server vinden...

imho is het niet alleen maar domweg snelle actie en schieten, rustige en tactische momenten maken het voor mij juist interessant :) tuurlijk erger ik mij ook wel eens aan campers maar zoek dan gewoon een andere server of ga slapen, want als je ergert heb je meestal een ernstig slaaptekort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een groot verschil tussen campen en een plek bewaken.
Ik erger me niet vaak aan campen, meestal leer je wel na een tijdje da campplekjes kennen, en kan je er rekening mee houden.
Ook vind ik dat campers over het algemeen ook niet direct de beste spelers zijn.
Dan bedoel ik wel egt campers, ik heb niets tegen stilstaan, en voor een goede sniper heb ik erg veel respect.
ik denk dat ik campen vooral erg frustrerend vind wanneer de ander je neerschiet, puur op basis van wachten tot iemand de pech heeft voor jou te lopen, en niet meer op basis van skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Soms heb je echte zulke n00bs in CS:S, en dan zijn ze nog arrogant ook. Zoals net op XS4ALL-01. En dit plaatje hieronder is voor IceStorm, die na Dust2 weg ging, maar ik bleef hem dus maar killen. Was echt raar, want op een gegeven moment was het gewoon te veel toeval dat ik hem steeds tegenkwam. Ik killde hem ook nog een paar keer met een Desert Eagle... :D Hieronder een compilatie van z'n mooistje smoesjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/n00b.JPG

Hij wilde zelfs beweren dat hij het niet was. :D

[ Voor 8% gewijzigd door CorteX op 27-12-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een vraagje mss is deze vraag al eens gesteld geweest.
Maar hij luidt dus : Is er een manier om u console tijdens het spelen tevoorschijn te krijgen, enzo ja dewelke?? Ik heb het bij options/keyboard/advanced aangeklikt helpt niet , en ik heb ook bij cfg. het teken veranderd helpt ook niet, en tenslotte heb ik bij cs:s.exe bij eigenschappen/doel er (spatie)-console achter gezet diet helpt alleen bij het opstarten van het spel zodra ik het (perongeluk) wegklik krijg ik het alleen trug als ik het spel afsluit en herstart.
Kan iemand mij helpen.
met dank op voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

idle schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:18:
Ik heb het voormekaar gekregen iemand met een flashbang te killen :D. Hij had nog 1 hp over en ik gooide een flashbang, toen verscheen er rechtsbovenin: [TLord] Dersan - zo'n doodskopje - De naam van die andere. Ik ben vergeten er een screenie van te maken :S .
Dit kon al in de Beta fase ;) 2 Keer wonderbaarlijk voor elkaar gekregen B-)
Ik heb ook nog een leuke manier om irri mensen van mn server af te gooien. Ik gebruik de sourcemod, en doe dan: admin_clexec 122 quit . Dan sluit dus heel cs af van diegene :) . Veel leuker als kicken. Ook deed ik bij een campertje in dust; admin_clexec 121 +forward . Zo blijft diegene dus de hele tijd lopen, hij kan niet stoppen :). En bij teamkillers doe ik ook nog wel es admin_clexec 111 +attack . Dan kan diegene niet mee schieten :D Dat is echt dan dikke lol om te zien :)
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

LOL :D

Die gozer spoorde echt niet, was echt alleen maar aan het blaten. En blaten is al vervelend maar als je er dan geen fuck van kunt (zoals hij ;)) is het gewoon vervelend :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

CorteX schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:56:
Soms heb je echte zulke n00bs in CS:S, en dan zijn ze nog arrogant ook. Zoals net op XS4ALL-01. En dit plaatje hieronder is voor IceStorm, die na Dust2 weg ging, maar ik bleef hem dus maar killen. Was echt raar, want op een gegeven moment was het gewoon te veel toeval dat ik hem steeds tegenkwam. Ik killde hem ook nog een paar keer met een Desert Eagle... :D Hieronder een compilatie van z'n mooistje smoesjes:

[afbeelding]

Hij wilde zelfs beweren dat hij het niet was. :D
haha corteX hij vond het ook stoer dat hij in een keer 3 kills kom maken, heb wel gelachen om die gast hahaha

lol @ xs4all server 1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik zal ook wel wat meer op de xs4all servers gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
de xs4all servers zijn wel chil... ben ik vaak in te vinden... m'n nick is Nazgul[NL] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
IceStorm, PuDy, [TLord] Dersan (idle op GoT) en Nazgul[NL] heb ik vandaag allemaal gezien op XS4ALL. Grappig zeg! :*) XS4ALL heeft idd lekkere servers. Twintig spelers is precies goed, geen friendly fire, want dat werkt toch niet op publics en de admins (als ze er zelf niet zijn) reageren snel als je een speedhacker meldt op IRC (zoals net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

ik ben ook te vinden @ xs4all servers ^^ ign: Jumpiefox ;p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik af en toe ook, ik speel dat onder de naam: Fu | Stigma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Uhhhhm, wat is hun irc kanaal, kan ik niet vinden op hun website :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
ik ben zojuist even op die server geweest, maar het was mij iets te druk, 20 man...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
idle schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:15:
Uhhhhm, wat is hun irc kanaal, kan ik niet vinden op hun website :S
Ze zitten op Quakenet (#xs4all).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Hmmm ik kan die servers van xs4all niet vinden en ook niet van gamepoint .. wat zijn de IP's daarvan ?? Btw mijn naam met CS:S = Ikkuh :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 02:11

Minkie

Groazers Unite.

XS4ALL Server 1: 194.109.69.62:27015
XS4ALL Server 2: 194.109.69.63:27015

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Minkie schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:38:
XS4ALL Server 1: 194.109.69.62:27015
XS4ALL Server 2: 194.109.69.63:27015
Sinds kort zijn er 4 servers:
XS4ALL CSS-03
194.109.69.64:27015

XS4ALL CSS-04
194.109.69.65:27015
http://games.xs4all.nl

Wat een teamwork net op XS4ALL-01 of 02, op de_chateau. Helaas werkte de taktiek op een gegeven moment niet meer... Maar in die eerste rondes steeds het hele team super snel rushen naar een bomb-spot en planten.

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 28-12-2004 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Dat was best leuk jah XD

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een erg irritant probleem en eigenlijk al vrij lang.
Het probleem komt zich alleen voor op de_dust en de_dust2.
Op bepaalde plekken (hieronder een aantal pics van die plekken) knalt me ping goed omhoog, boven de 500 ms dan wel. En me fps valt naar 10 fps of lager zelfs. Ga ik uit het gebied dan draait alles weer goed! :?
Hier een tweetal voorbeelden op de_dust2
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/tyang/de_dust20001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/tyang/de_dust20000.jpg

Als ik dus hier ook maar langs loop knalt me ping omhoog en een fps van 10. Is erg iriitant want het duurt iets van 5 seconde voordat ik uit het gebied ben en in de tussentijd kan ik nog geen eens een kist raken. Laat staan een persoon.
Iemand die dit probleem herkent? Ik heb het dus alleen bij dust mappen. prodigy / aztec etc draaien wel gewoon goed!

Wat kleine specs zijn:
AMD 2800
ATI radeon 9800 pro @ XT
1024 DDR geheugen

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 03:00:
Ik heb hier een erg irritant probleem en eigenlijk al vrij lang.
Ik ken t probleem, wat bij mij hielp was 't verlagen van de geluidskwaliteit.

Ik speelde met alles op high en in dx9 modus en had hetzelfde probleem, idem met door muren vliegen in spectator op sommige andere maps. Door de geluidskwaliteit op medium te zetten was 't zo goed als over bij dezelfde graphics instellingen.

Uiteindelijk ben ik nu geheel geswitched naar 'super-brak-alles-in-dienst-van-skills-graphics' inclusief dx7 en low texture quality etc. Dan heb je helemaal nergens meer last van :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Soms als je uit custom maps komt zijn alle textures verrot en heb je geen schaduwen, reconnecten helpt dan neit maar je moet cs dan helemaal afsluiten :( hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zie hier nu ook weer teamkillen en friendly fire voorbij komen, wat mij meteen deze vraag doet stellen, wat ik me eigenlijk ook afvraag bij andere fps shooters...

Kan iemand mij misschien het nut van Friendly Fire uitleggen? Je doet er alleen maar schade mee, en van tactisch nut kan het toch niet zijn? Je zou kunnen zeggen, met friendly fire aan schieten mensen minder snel op alles wat beweegt, en kijken ze wat beter uit, zodat je minder kabaal maakt wat tegenstanders aan trekt.

Dat lijkt me dus onzin, ik kijk altijd goed uit, al kan het natuurlijk voorkomen dat ik in een reflex op iemand schiet als ik net een hoekje om loop. Dat kan gewoon gebeuren.

Frusterender wordt het als je een nade gooit bijvoorbeeld, nog waarschuwt dekking te zoeken, maar toch hebben sommigen zo'n plaat voor het hoofd dat ze gewoon richting de nade gaan lopen. Gevolg, gast is dood en ik wordt uitgesloten van de volgende ronde.
Wat tevens frusterend is, is dat je per ongeluk iemand raakt. Via teamsay verontschuldig je je nog, maar de kids van tegenwoordig ontsteken vervolgens in blinde woede, en killen je gewoon! Dat slaat dus echt nergens op!

Wie kan mij uitleggen waarom FF van enig nut kan zijn?

misschien is deze vraag een nieuw topic waardig, maar dat laat ik wel aan de mods over anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FF is alleen nuttig in clanwars IMO

het geeft een extra dimensie aan het spel (boeit geen reet antuurlijk als je 2on2 of 4on4 speelt alleen als ej echt full force 8-8 ofzo speelt)

op Pubs geeft het inderdaad meer problemen dan dat het leuk is

hoewel ik in de tijd dat ik adminde op xs4all toch redelijk vaak een leuke pot op pub heb gedaan met FF aan, dit was wel in de 1.4-1.5 periode moet ik zeggen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
FF is om realisme, en om teamwork te genereren.
Met FF aan moet je oppassen dat je geen teammates killt, dus dat is al realistisch en je moet ook goed samenwerken om te zorgen dat je elkaar niet overhoop knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:16:
FF is alleen nuttig in clanwars IMO

het geeft een extra dimensie aan het spel (boeit geen reet antuurlijk als je 2on2 of 4on4 speelt alleen als ej echt full force 8-8 ofzo speelt)

op Pubs geeft het inderdaad meer problemen dan dat het leuk is

hoewel ik in de tijd dat ik adminde op xs4all toch redelijk vaak een leuke pot op pub heb gedaan met FF aan, dit was wel in de 1.4-1.5 periode moet ik zeggen
Mee eensch, ik heb liever dat ff uit staat op pub, zodat er geen lalnaabs HE's proberen te gooien die dan tegen de muur en vervolgens midden tussen 9 andere teammates terugketst.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:29:
[...]

Mee eensch, ik heb liever dat ff uit staat op pub, zodat er geen lalnaabs HE's proberen te gooien die dan tegen de muur en vervolgens midden tussen 9 andere teammates terugketst.
Valt reuze mee eigenlijk. Op vrijwel geen enkele pub heb ik daar last van(waar ff aan staat uiteraard) ik vind het een goede manier om de spanning iets op te schroeven. :)
Alleen zouden ze de schade die de medestander oploopt eigenlijk moeten geven aan degene die het schot schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mwa, liever iets minder spanning, dan meer irritatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:31:
[...]

Valt reuze mee eigenlijk. Op vrijwel geen enkele pub heb ik daar last van(waar ff aan staat uiteraard) ik vind het een goede manier om de spanning iets op te schroeven. :)
Alleen zouden ze de schade die de medestander oploopt eigenlijk moeten geven aan degene die het schot schoot.
ook dat werkt niet

ook een tijdje mirror damage aangehad op onze TFC servers toendertijd, dan zijn er altijd grapjurken die expres in je line of fire gaan lopen of in je grenade springen

Zoals ik al zei, alleen op besloten servers is FF een zeer goede aanvulling op de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 15:42
CorteX was jij net ook op een van de XS4all servers... heb met en tegen jou gespeeld :) was weer leuk

ik heb hetzelfde in Dust2, me fps gaat echt onder de 10 zodra ik daar loop en das heel irii als je van de CT spawn die richting oploopt om T's te stoppen.... ik zal me geluidskwaliteit es op medium zetten. in geen enkele andere map heb ik hier last van btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien komt dit door de stofwolken die in de gebieden rond hangen - en vanwege het feit dat dit de grootste open gebieden uit de map zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Gaargod schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:28:
CorteX was jij net ook op een van de XS4all servers... heb met en tegen jou gespeeld :) was weer leuk
Ja, het was zeker weer lachen. Veel Tweakers, en trouwens ook veel mensen van Gamers.nl. Echt verslavend als er zoveel wordt samengewerkt, vaak onsuccesvol, maar goed. Vooral op Italy waren onze taktieken echt een drama. Ik ben alleen bij Aztec weer gestopt, daar heb ik te veel framedrops en moet sowieso meer op een dag doen dan Sourcen, ook al heb ik vakantie. :D

Dit is trouwens een laffe manier om Chateau te winnen (diffusen is onmogelijk):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/chateau0.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 28-12-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

CorteX schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:48:
[afbeelding]
Hmmm, ik zie het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Hij kan niet diffusen, omdat hij geroosterd wordt en volgens moet je na iedere aanraking van zo'n vlam weer opnieuw beginnen met diffusen. Hoe dan ook, je bent al dood voor die bom is gediffused.

Het lijkt inderdaad of die vlammen hem niet raken, maar die gast die nu aan het diffusen is rende even later ook weg, want hij had het toch niet overleefd. Chateau is echt een buggy map, hoewel die nade-lag wel weg lijkt te zijn nu.

[ Voor 30% gewijzigd door CorteX op 28-12-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

haha ik had net echt groepies die heel de tijd riepen
PuDy for president
PuDy ik wil bij je fanclub etc

En dan na een ronde goed gespeeld te hebben :|

Ik ga zo nog maar eens een kijkje nemen op de xs4all server (Nummer 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weleens meegemaakt op chateau en ook de dust (2?) dat er vlak voordat de ronde om was (T's hadden dan gewonnen) en de bom was al geplant, bom moet dan nog iets van 2 of 3 seconden hebben voordat ie ontploft maar dan begint dus de volgende ronde, maar die bom heeft niet genoeg tijd gehad om te resetten ofzo en resultaat is dan dat iedereen d00d is die dan spawned in de buurt van de bom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:17:
FF is om realisme, en om teamwork te genereren.
Met FF aan moet je oppassen dat je geen teammates killt, dus dat is al realistisch en je moet ook goed samenwerken om te zorgen dat je elkaar niet overhoop knalt.
Alleen lopen er op publics zoveel scheefhoofden rond dat je iedere x een nade van een teammate op je knar krijgt. Gelukkig staat het op NL servers meestal uit, alleen van die debiele franse en duitse servers hebben het aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Uhhum, ik had ff eerst ook aan, dacht dat het leuker was, maar toch weer uitgezet, teveel noobs :X

Is het eigenlijk misschien een idee om een got clan te beginnen?

[ Voor 26% gewijzigd door Dersan op 28-12-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een soort on-officiële GoT clan... gewoon [GoT]NickName of GoT | NickName...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Counterstrike bleef net hangen. (na veelvuldig alt+tab tijdens laden van level doen)
en nu is mijn friends lijst corrupt, namen zijn compleet vage tekens, en als ik inlog verdwijnt de hele lijst. Hoe kan ik dit weer fixen zonder alles opnieuw te installeren ?
Iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Mini AMX(X) achtige plugin: http://www.sourcemod.net/forums/viewtopic.php?t=227

Het is Sourcemod niet maar een tijdelijke en goede plugin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Die plugin gebruik ik ook, de enigste die een beetje fatsoenlijk op linux werkt. Hij werkt wel aardig, weinig vastlopers. Wat ik mis is nog wel voting enzo, maar dat komt vanzelf nog wel hoop ik. Wat ik echt mis om mijn server te adminnen is de chat te volgen dmv een proggie op je bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Kan dat niet gewoon met HLSW of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb hlsw, maar daar kan je allen rcon commands uitvoeren, en je krijgt een lijstje met mensen aanwezig op de server, maar je kan zegmaar niet de console van het spel volgen jammergenoeg, kan met cs wel. Ik hoop dat ze hem nog een keer updaten, maar als ik op de site van hlsw kijk is daar al 3 maanden nix meer gebeurd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
idle schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:56:
Ik heb hlsw, maar daar kan je allen rcon commands uitvoeren, en je krijgt een lijstje met mensen aanwezig op de server, maar je kan zegmaar niet de console van het spel volgen jammergenoeg, kan met cs wel. Ik hoop dat ze hem nog een keer updaten, maar als ik op de site van hlsw kijk is daar al 3 maanden nix meer gebeurd :/
welnee dat kan allemaal al, de nieuwe versies staan hier; http://www.hlsw.net/phpBB2/viewforum.php?f=32

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

CorteX schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:48:
[...]
[afbeelding]
En hoe krijg je die bosjes dan in de fik?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:05:
[...]

En hoe krijg je die bosjes dan in de fik?
Denk dat het de bug is, waarbij je de explosie van de vorige ronde de volgende ronde weer ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
welnee dat kan allemaal al, de nieuwe versies staan hier; http://www.hlsw.net/phpBB2/viewforum.php?f=32

Have fun :)
Omg, ik ben blind 7(8)7 ze updaten denk ik de engelse site niet meer ofzo, nouja, whatever, bedankt. Alleen werkt het niet, de functie zit nu wel ingebouwd, maar je moet er poorten voor openen en aangezien mijn router en modem elkaar op een of andere manier tegenwerken werkt het nog niet, maar dan maar weer eerst aan de router zitte te klooien.

Maar bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Het was weer gezellig druk met Gotters op de xs4all servers volgens mij :) (Der_Rudi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Nergunsman schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:43:
Het was weer gezellig druk met Gotters op de xs4all servers volgens mij :) (Der_Rudi)
Hij is volgens mij niet van GoT, ik heb het hem eens gevraagd, hoewel hier ook idd iemand met die naam post. Wat is jouw ingame-naam dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
CorteX schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:46:
[...]

Hij is volgens mij niet van GoT, ik heb het hem eens gevraagd, hoewel hier ook idd iemand met die naam post. Wat is jouw ingame-naam dan?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Inderdaad haha, Cortex was beetje wazig cker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
LOL, uit de overige reacties kan je het al wel opmaken, maar nog even voor de duidelijkheid, dat is mijn ingame naam idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
:'( Hoe kan dit nou? Normaal ben ik nooit zo dom. O-)

Was idd niet al te scherp meer, vrees ik. Ik dacht dat iemand anders bedoeld werd, maar hij heeft niet eens dezelfde nickname zie ik nu (MrRudi). Ik zie jou idd wel vaak op XS4ALL, maar ik dacht dat ik eens gevraagd had of je van GoT was, schijnbaar niet dus.

Nog maar ff wat mooie posities:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/dust1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/office0.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door CorteX op 29-12-2004 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Die onderste ging er even rustig bij zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
even een vraagje
weet iemand nog een link naar dat oude flashfilmpje van CS1? waarbij zo'n nerd helemaal uit zijn dak gaat omdat hij afgemaakt wordt :)
echt zo'n meesterlijk filmpje is dat

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
joostve schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:39:
even een vraagje
weet iemand nog een link naar dat oude flashfilmpje van CS1? waarbij zo'n nerd helemaal uit zijn dak gaat omdat hij afgemaakt wordt :)
www.pwned.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:39:
even een vraagje
www.pwned.nl ? :D

[edit] k was iets te laat :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Hahahahaha das echt een goeie animatie!! 8)7

Volgens mij had Murat D. ook CS gespeeld voordat hij naar school ging :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
oke bedankt mannen :)
echt mooi man

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

er was er ook nog zo een met een noob en een pro, weet iemand nog hoe die heette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb dat filmpje al een keer gezien in de ontwikkelfase. Ze hebben pas op het allerlaatste moment dat stuk van bij die school erachter geplakt, daar hebben ze ook ontzettend veel commentaar over gehad. Ik vind het eigenlijk wel grappig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:29:
[...]

er was er ook nog zo een met een noob en een pro, weet iemand nog hoe die heette?
Clanwars, the newbie vs pro's ofzo?

http://www.gwfilms.com/clanwars/ deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nee volgens mij niet, was wel ongeveer in die tekenstijl
was ook flash, waren iets van 3 korte stukje op Assault, de noob roept steeds cheater enzo, en de 'pro' antwoord alleen maar met 'STFU"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Deze is ook wel grappig

Ohjah, en ik speel ook wel regelmatig op de XS4ALL servers. Mijn naam is Minkie2K4.
Maar ik zit ook veel op Strikerz en op TweakDSL servers en op gameservers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 14-09 22:29
Minkie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:28:
Deze is ook wel grappig

Ohjah, en ik speel ook wel regelmatig op de XS4ALL servers. Mijn naam is Minkie2K4.
Maar ik zit ook veel op Strikerz en op TweakDSL servers en op gameservers.net.
geh.. wel funny die filmpjes :P

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.