Deze gast heeft cbble ook gepoort naar Source zag ik.de_nuke conversion
Just thought I'd let everyone know I've begun work on a conversion of de_nuke to CS:S. I'm not far enough along to have any screenshots yet, but they will be coming in the next few days as work progresses.
Shots: hier.
Verwijderd
PS, ik heb al een mooie tag

mjah , dat gaat niet helemaal op.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:58:
Er is al een soort on-officiële GoT clan... gewoon [GoT]NickName of GoT | NickName...
de admins van Strikerz.net zijn allemaal leden van de [GoT]-clan, al bijna 5 jaar geleden opgericht.
alhoewel we momenteel geen "warclan" zijn, identificeren we ons wel met de [GoT] tag.
Strikerz.net is een spinoff, of hoe je het ook noemen wilt, van gathering of tweakers. de verbinding bijvoorbeeld is er dankzij tweakers.
De [GoT] tag is dus eigenlijk "bezet"
sja tis maar dat je het weet....
www.simiancage.co.uk
Als ik public speel bijna altijd 32player servers, veel meer mensen voor target practice
Verwijderd
ik dacht gisteren dat ik heel goed was enzo
maar de rest is dus gewoon een stelletjes naabjes...
prodigy en italy zijn egt de leukste maps van css
http://www.hl2world.com/bbs/viewtopic.php?t=11104Carel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:40:
Ik zie dat mensen ook soort van gifjes gebruiken als Tag, dus bewegende beelden. Echter een gif zelf lukt mij niet bewegend te krijgen, dus ik vroeg mij af in welk formaat men dit gebruikt?
(google)
[ Voor 14% gewijzigd door nlboy op 30-12-2004 11:38 ]
Verwijderd

Dit zou ik graag willen doen om wat te oefenen, met verschillende wapens etc....., Ik weet alleen niet hoe dit moet, kan iemand mij dit uitleggen hoe je dit het beste kan doen??
MvG Thomas
Verwijderd
weet iemand hoe ik dat kan fixen?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
LOL deze vond ik wel goed.Minkie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:28:
Deze is ook wel grappig
Ohjah, en ik speel ook wel regelmatig op de XS4ALL servers. Mijn naam is Minkie2K4.
Maar ik zit ook veel op Strikerz en op TweakDSL servers en op gameservers.net.
hoe werkt dat met bots dan?
Laat het ff duidelijk zijn dat dat dus niet ID&T is

Et grijze is transparant, ziet er in cs wel vet uit
Laatst zaten er 2 lui op de server die beweerden dat ze nog steeds met illegale cs:s speelden, ze hadden ook een hele korte steam id
Jah, je kan er nog steeds mee spelen. Met zon crack en de nieuwste updates kan je nog gewoon op alle steam server..idle schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:03:
Ik heb ook wel leuke sprays maar die zal ik hier maar niet posten
Laatst zaten er 2 lui op de server die beweerden dat ze nog steeds met illegale cs:s speelden, ze hadden ook een hele korte steam id. Is dit echt nog mogelijk nadat valve aan het bannen was geslagen?
is idd nog steeds mogelijk, moet alleen om de zoveel tijd updates en patches downloaden.idle schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:03:
Ik heb ook wel leuke sprays maar die zal ik hier maar niet posten
Laatst zaten er 2 lui op de server die beweerden dat ze nog steeds met illegale cs:s speelden, ze hadden ook een hele korte steam id. Is dit echt nog mogelijk nadat valve aan het bannen was geslagen?
Valt wel mee hoor, nog best veel mensen spelen de illegale versie. Het is er ook niet moeilijker op geworden, naar de meeste die het zo doen gaan dat natuurlijk niet openlijk verkondigen.idle schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:27:
Ik denk wel dat dat maar de kleine harde kern is, ik hoor het veel minder iig.
Verwijderd
//edit: ik dacht alleen op cracked servers, nah ja boeit mij eik ook niet zoveel, ik heb het toch legaal
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 18:36 ]
misschien domme vraag maar, hoe maak je het transparant danLawtje.com schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:33:
Mijn spray:
[afbeelding]
Et grijze is transparant, ziet er in cs wel vet uit
http://homepage.ntlworld.com/craigweb2k/Spray_Tut/Skyline GTR schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:40:
[...]
misschien domme vraag maar, hoe maak je het transparant dan
Ey Tamiltijgertje! Moeten denk ik ook maar eens een paar keer op XS4all gaan kijken! Even wat GOTters afslachten...
* Ebayzo heeft een bewegende "Bananen in pyamas" spray!
Deze dus

[ Voor 25% gewijzigd door Ebayzo op 30-12-2004 19:04 ]
Default blanke hetero
je kan toch geen gifjes als spray? of tenminste geen bewegende?EbAyzo schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:01:
[...]
Ey Tamiltijgertje! Moeten denk ik ook maar eens een paar keer op XS4all gaan kijken! Even wat GOTters afslachten...
* Ebayzo heeft een bewegende "Bananen in pyamas" spray!
Deze dus
[afbeelding]
Nee daarom heb ik hem ook verwerkt tot spray (Alle frames apart opslaan en dan door zo'n proggie heenrammen)Gekkenhuis schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:09:
[...]
je kan toch geen gifjes als spray? of tenminste geen bewegende?
Default blanke hetero

En nog eentje maar die zal ik hier maar niet posten
Je kunt ze vinden op www.spraylogos.de
[ Voor 9% gewijzigd door Dersan op 30-12-2004 20:51 ]
Verwijderd
Ook de maps bevatten nog aardig wat bugs, zo ook in italy, in de passage kan je dus niet rechts naast de boom door de opening naar het raam schieten met de awm. Hij raakt dan gewoon de boom, .. prutswerk. Er zit gewoon een transparante muur van hout.
Er mag imo dus nog wel flink wat worden gesleuteld aan dit gedeelte. De console verraad in ieder geval dat er iets totaal niet klopt.
Compleet vrij baan, AWP dubbel ingezoomed, ik zat gebukt stil en 5 getuigen dat de crosshair tot 4 keer toe echt flink goed op zn hoofd stond en ik schoot gewoon 4 keer mis.
Vervolgens wiebel ik een beetje met mn muis heen en terug en opeens komt zn naam in beeld en schiet ik wel raak op precies dezelfde plek op zn hoofd met een headshot.
Je mag het me uitleggen, maar ik denk niet dat het lukt
Dat soort dingen heeft iedereen inmiddels wel last van gehad, maar je merkt het in-game niet zo heel snel omdat je dan minder zeker kan zijn dat je aim echt goed was bij bewegende doelwitten die terugschieten. Maar vooral als je een aantal bursts op een stilzittend iemand schiet en niks raakt ligt het dus niet aan jezelf.
Een paar keer dat ik 3 bursts schiet op iemand en niks raak, komt er een 2e gozer de hoek om, die knal ik in 1 schot dood en vervolgens raak ik die eerste tjap weer helemaal niet.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Al koop ik hem toch regelmatig, het heeft ook weinig zin om met de scout te werken, in 1.6 knalde ik iemand zonder problemen met de scout neer, maar het is nu meer gokken dan aimen en dan redt je het niet tegen een AK, Colt of elk ander sterk wapen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 21:44 ]
Wat is laatst had, er stond een ct afk op de spawn, ik sta er echt TEGENAAN, ik sproei heel mn ak op zn hoofd leeg en er gebeurt nix, zn hoofd vertoon wel wonden door bloed enzo, maar hij gaat niet dood, reloaden, nog een magazijn, gebeurt nix. Toen werd ik door een van zn teammates in de rug geschoten, en bam, ikke dood. Ik was echt totaal verbijsterd.
Dat van die bug in italy klopt idd, heb ik ook al ondervonden, lkkr lame.
Het is gewoon wachten op updates, want css is nu gewoon nog beta, in alle opzichten. Even een kleine opsomming die ik nu zo snel kan bedenken.
- Er zijn nog maar heel weinig maps
- Er zijn nog maar 2 models
- Hitboxes kloppen nog van geen kant
- Een hoop server side commands zijn buggy
- Er zijn nog heel veel mapbugs
En teamflashes zij kut.
En gekilled worden na 12 ronden door iemand die op jou zijn 1ste kill maakt doordat die hele lame achter een deur zit te wachten tot er iemand langs komt, en zelf al 12 x is gekilled is is ook wel frustrerend.
Maar ik doe het gewoon voor de fun en heb dus meestal de grootste fun
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Kan je die dingen nu downloaden of wat is dat voor wazig creditsysteem?idle schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:51:
Ik heb ook animated sprays gemaakt, voorbeeldjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog eentje maar die zal ik hier maar niet posten![]()
Je kunt ze vinden op www.spraylogos.de
Verwijderd
wel een beetje onzin, als je weet waar je moet richten en hoe dan raak je egt wel. Heb ervaringVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:43:
Dat heb ik inderdaad ook vaak gehad, vooral met AWM. Bijvoorbeeld op dust bij de underpass. Kun je keren op je gemak schieten op iemand die stil staat en niets in de gaten heeft, maar de kogels raken het target dus niet, dat kun je dus echt niet hebben als je combat doet tegen iemand met een autosniper, dan moet het gewoon direct een hit zijn want voor de autosniper hoef je niet te aimen, dat is gewoon knopje in en een beetje rond het target zwaaien met je crosshair dus dat verlies je geheid. Dat heeft ook niets te maken met een average systeem gebaseerd op ping en beweging want niemand beweegt.
Al koop ik hem toch regelmatig, het heeft ook weinig zin om met de scout te werken, in 1.6 knalde ik iemand zonder problemen met de scout neer, maar het is nu meer gokken dan aimen en dan redt je het niet tegen een AK, Colt of elk ander sterk wapen.
Deed het ook, ga een hoekje en dood

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik zie ook het tegenovergestelde vaak zat gebeuren in demo's of First person spectate mode, of *schaam* bij mezelf af en toe. Dan zie je mensen duidelijk overal mikken behalve op hoofden en killen ze 50% met headshots. In 1 van de eerste CSS gameplay filmpjes kun je het zelfs al zien, iemand met AWP schiet op dust net naast een schouder en killt wel.
klopt, maar dit is bij CS zelf net zo. ik heb nog een filmpje van mij die op een afk er midden in ze hoofd schiet met scout, en dan gewoon van 2 meter afstand ingezoomed 2x missen he (dwz door ze hoofd schieten zonder dat ie dood gaat)
en dan ga ik 1 mm lager, en dan raak ik wel
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen continu en altijd over die autosnipers lopen te klagen? (het zijn trouwens geen eens automatische geweren, maar dat terzijde). Ze zijn een integraal onderdeel van het spel en met de gebruikers ervan is makkelijk af te rekenen.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:50:
Waar ik me ook dood aan erger is als er van die ruk teams zijn. Heb je 1 team wat dik aan het winnen is en dan gebruiken ze ook nog autosnipers en awp, Ik word daar altijd pissig van helemaal als ik ook nog eens teammates hebben die nog geen olifant raken al staan ze er recht voor, dan vraag je of die naabs misschien ff kunnen kappen met die autosniper krijg je meteen een hoop gezeik over je heen.
autosniper is voor n00bs!
awp is lame!
"wapen waarmee je me killde" is kut
dat ik de eerste zeiksnorren begin te kicken. tis ook zo ongelovelijk kinderachtig, zeuren op de wapens.
ga instagibben zou ik dan zeggen
gat gezeik altijd, speel gewoon en als het je niet bevalt ga je toch naar een andere server
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
En bah, (en nou ehct
Dat had ik laatst ook. Op aztec, er waren iets van 2/3 autosniper gasten, dus iedereen werd afgemaakt van de CT. Ik zeg zo of niet eens kunnen stoppen met de autosniper want zo is er ook geen ruk aan. Kick.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:50:
[...]
dan vraag je of die naabs misschien ff kunnen kappen met die autosniper krijg je meteen een hoop gezeik over je heen.
Waar slaat dat nou op, nou toen hoefde het voor mij ook niet meer en ben ik maar gestopt met CS.
En wat is jouw server?idle schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:36:
Op mijn server zijn ook de awp en autosniper geband, speelt echt veel leuker
[ Voor 17% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2004 11:58 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zelf vind ik AWP niet lame, behalve als mensen op een grote afstand gaan campen. Maar als ik een AWP heb, probeer ik altijd zo veel mogelijk te rushen (Ja klinkt gek, maar werkt welidle schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:36:
Op mijn server zijn ook de awp en autosniper geband, speelt echt veel leuker
Verwijderd
Dat ben ik wel met je eensIceStorm schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:39:
Ik heb niks tegen wat snipers maar het is gewoon kut als je een half campteam met autosnipers tegen je hebt.
Daarnaast hebt ik bij alle guns het gevoel dat ze allemaal veel te makkelijk zijn geworden, behalve de 2 guns waar het eigenlijk om draait, de colt en de ak, die zijn weer moeilijker te handlen. Tis net alsof ze mensen proberen aan de andere wapens te krijgen...
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan aanvallen zodat je iemand af kan schieten, of de hossies redden. Maar dat gebeurd idd niet vaak.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:12:
Nee awp is wel te doen, die kan je nog wel aan. Al heb ik zelf liever een scout. Maar autosniper is te erg. Hij is dan wel duur oke, maar je ziet al die naabjes gewoon een paar ronden campen met hun usp/glock en dan hebben ze wel genoeg geld.
Mijn favo sniper is ook de Scout. Geen idee waarom, maar ik kan echt niks met de AWP.
Ik raak nooit iemand.
Vanmiddag had ik nog een mooie kill, op dust2. Bij die dubbele deuren, ik was als T. Dus iedereen door die deuren schieten enzo. Ik mik er een HE naar binnen, paf, 3 kills.
Lachen man, ik helemaal blij. Paf headshot, hmm bagger.
Het was wel leuk, ookal leefde ik niet lang.
Thnx.
Aah nee, wat doe je...idle schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:42:
Ok, over de awp hebben jullie eigenlijk ewl gelijk, heb hem ook maar weer geunbanned, dan maar campers slappen.
[ Voor 19% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2004 18:25 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
okay.. erm.. point being?
Je kan met ELK automatisch wapen sproeien met succes.
- Iedereen kan het erover eens zijn dat een AK na 5 schoten niet bepaald precies meer is.
- Iedereen lijkt het er voor zover ik ook lees ook mee eens te zijn dat een Sg550 om te beginnen al niet zo precies is (je hoeft niet te mikken om te raken, dus dan komt de kogel niet waar je mikt, aka onaccuraat).
Betekent dat dat de AK ook lame is, omdat als je 5 schoten hebt afgevuurd je niet meer hoeft te mikken om nog wat te raken? An sich precies hetzelfde schuitje, je raakt niet waar je mikt, dus kun je zonder te mikken nog wel wat raken.
Enige verschil komt op wat grotere afstand, dan kan je met een Sig zoomen en met de AK niet, dus wordt de AK minder accuraat dan de Sig.
Komen we bij die andere Sig uit. Een commando kan ook zoomen, en er zitten mijns inziens niet zulke gigantische afstanden in dat je meer als 1 keer zoomen nodig hebt in dit spel.
Is een Commando op afstand dan ook lame, omdat als je 8 schoten hebt afgevuurd je niet meer hoeft te mikken om nog wat te raken? Nogmaals hetzelfde schuitje op dezelfde manier.
Als je bij een SG550 niet mikt moet je dus net het geluk hebben dat de onprecisie van je wapen de kogel juist naar DIE plek stuurt waar het ventje naast je crosshair op dat moment is. Sorry hoor, maar dr zit echt geen magneet in die helmen, dat soort lucky schoten kun je met elk wapen hebben.
oh, kleine toevoeging: als je iemand ziet die met een colt de hele tijd een hoop kills maakt, vraag je dan ook of ie die naapgun weg kan doen? Natuurlijk niet. Dus als je een genuinely goed persoon tegenover je hebt die een autosniper net zo effectief kan gebruiken is het voor die persoon toch ook een rare vraag of ie zijn wapen niet ff aan de wilgen wil hangen?
Okay, dr zijn ook zat naaps, maar die heb je wederom met alle wapens, ook sproeinaaps
[ Voor 14% gewijzigd door GTOfire op 31-12-2004 18:40 ]

In het begin zie je telkens dat het doel is om ergens explosieven te plaatsen of juist te voorkomen dat deze geplaatst worden. Het gebeurt alleen nooit.. het is gewoon elkaar afschieten en wie dat het eerst heeft gedaan wint.. Is dat de bedoeling of niet?
niemand doet het idd, maar het is wel de bedoeling, en als je wil winnen kun je et beter wel doen. Het geeft nogal voldoening als je hele CT team door Ts worden neergeschoten en jij uiteindelijk alle 4 hossies weet te redden. Dan zit het andere team nog op de wat minder nuttige plekken te wachten tot je komt en hebben ze ineens verloren.
Ook als T de bom planten zorgt er vaak wel voor dat het halve CT team geen idee heeft waar ze heen moeten.
ik ben het idd ergens wel met je eens, alle guns horen bij het spel, en als mensen normaal spelen dan zijn ook alle wapens leuk om te hebben/killenVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:55:
[...]
Ik snap niet dat mensen continu en altijd over die autosnipers lopen te klagen? (het zijn trouwens geen eens automatische geweren, maar dat terzijde). Ze zijn een integraal onderdeel van het spel en met de gebruikers ervan is makkelijk af te rekenen.
daar heb je dan ook direct het probleem te pakken, CS1.6 en CSS zijn veel te commercieel, dit betekent dat er VEEL noobs zijn, en dat deze alleen maar irritatie opwekkende objecten zijn.
in bijv. de_aztec is het vaak zo dat CT's het sterkst zijn. Dit komt doordat in pubs je gewoon als T niks kan doen omdat je te veel afhankelijk bent van je team.
Betere spelers weten dit, en gaan daarom vooral CT. (trouwens niet op de iets hogere geskilde servers)
dit houd in dat het vaak zo is dat alle T's van hun spawn af geplukt moeten worden omdat ze gewoon niet verder (kunnen) komen.
opzich niet zo erg, maar wat dan wel vervelend is, is wanneer er van die noobs bij zitten die met auto sniper een uur op spawn kunnen gaan zitten.
ophalen van die lui is helemaal niet zo erg als ze een fatsoenlijke gun hebben, want ze missen toch vaak.
maar die auto snipers sproeien ook, en als je daar stil mee zit, en je aimt mis, en houd de knop in sproei je gewoon wel een paar kogels raak, dat ding doet 26 dmg per kogel, en vaak ga je dan gewoon als (semi)pro dood aan een verdwaalde kogel of aan een random spray van zo'n naab. terwijl als je lekker de tijd uitzit je hem makkelijk kan killen.
alleen op pubs is 'de tijd' vaak 5 volle minuten en niemand houd van wachten, dus dat gebeurd gewoon niet.
conclusie, als je je ergert aan een auto sniper, ga dan op betere servers spelen
nee..Getah schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:48:
Ik heb dus voor het eerst CS:S gespeeld vandaag(foei..
) en nog nooit (
) Counterstrike
In het begin zie je telkens dat het doel is om ergens explosieven te plaatsen of juist te voorkomen dat deze geplaatst worden. Het gebeurt alleen nooit.. het is gewoon elkaar afschieten en wie dat het eerst heeft gedaan wint.. Is dat de bedoeling of niet?
trouwens is het ook niet waar, wanneer je een beetje serieuzer speelt zal je zien dat planten het belangrijkste is, en niet het killen.
het gebeurd soms zelfs dat 1 of 2 mensen zich opofferen om die bom maar te planten
[ Voor 17% gewijzigd door BasieP op 31-12-2004 19:46 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Verwijderd
UHm nee, bij een ak moet je wel mikken om raak te schieten. Bij een autosniper schiet je nog raak al mik je 60 meter naast het ventje. Dat wapen heb je dus geen skill voor nodig om iemmand mee te raken en dat maakt het zo vervelend. Het is dus helemaal niet hetzelfde. Dat je AK na 5 schoten niet meer rechtschiet maakt bij die ak nou net weer wel uit, het gaat erom dat je met die autosniper bijna altijd raakschiet of je nou mikt of niet.GTOfire schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:35:
Autosnipers, waarom worden ze lam gevonden? Omdat je niet hoeft te mikken en toch wat raakt.
okay.. erm.. point being?
Je kan met ELK automatisch wapen sproeien met succes.
- Iedereen kan het erover eens zijn dat een AK na 5 schoten niet bepaald precies meer is.
- Iedereen lijkt het er voor zover ik ook lees ook mee eens te zijn dat een Sg550 om te beginnen al niet zo precies is (je hoeft niet te mikken om te raken, dus dan komt de kogel niet waar je mikt, aka onaccuraat).
Betekent dat dat de AK ook lame is, omdat als je 5 schoten hebt afgevuurd je niet meer hoeft te mikken om nog wat te raken? An sich precies hetzelfde schuitje, je raakt niet waar je mikt, dus kun je zonder te mikken nog wel wat raken.
IK: M'n Favorieten raak ik steeds kwijt, wat kan het probleem zijn?
Neefje: Had z'n pc even geformat en wilt nu Steam updaten, maar hij krijgt de laatste 8% niet binnen. Weet iemand misschien wat hij kan doen? Is die updates ook te downloaden via een site?
[ Voor 19% gewijzigd door nlboy op 31-12-2004 21:06 ]
Verwijderd
(IMHO
Feit: als iemand vervolgens die AK open houdt en naast iemand anders mikt heeft ie nog best kans dat er een paar kogels van de overige 25 de goeie weg weten te vinden. Er zijn genoeg AK sproeiers om dat te bewijzen.
Feit: als iemand stilzittend met een sig550 je binnen 5 schoten doodt betekent dat 1 van 2 dingen:
- dat ie mikte op je borst en er 3 van de 5 kogels dicht genoeg bij zn crosshair waren om op je borst terecht te komen. Mogelijk, zo onprecies is ie nou ook weer niet.
- dat ie naast je mikte en 3 van de 5 kogels in zo'n patroon aan één en dezelfde kant van zn crosshair vielen dat ze je borst raken.
Mogelijk ja, maar voor elke kogel aan de linkerkant komt er statistisch gezien ook een kogel boven, onder en rechts van de crosshair. Dit omdat als je een sg550 open zet het patroon altijd cirkelvormig om je crosshair heen zit.
Dus voor 3 kogels binnen een bepaald gebied links moet je gemiddeld 12 kogels afvuren.
Feit: als iemand vervolgens die Sig open laat staan en naast iemand anders mikt heeft ie dezelfde kans als in het 2e geval hierboven, door puur geluk kan het lukken, met wat pech raak je geen zak, meestal raak je wel iets, net als de AK.
Mensen die kunnen mikken zullen de eerste 2 gevallen meemaken.
Mensen die niet kunnen mikken hebben simpelweg veel geluk als ze het 2e sig geval meemaken. Hetzelfde geluk waarmee alle sproeiers headies kunnen schieten. Hetzelfde geluk waardoor je af en toe een kamer zonder verwachting in kijkt en je crosshair precies tussen de ogen van een vijand blijkt te staan. Daar doe je niks aan en heeft geen zak met het wapen te maken toch?
Verwijderd
Koop voor de lol eens een autosniper, wedden dat je absoluut niet hoeft te mikken.GTOfire schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 07:12:
b3n666, de autosniper is dus niet erg precies. Maar wat jij zegt betekent dat waar je ook mikt, 2m links naast, 1m eronder, 0.4m rechts-boven, de kogel komt altijd waar het ventje is. NOFI, maar dat is toch logischerwijs dikke lulkoek?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
jij telkens met je hitboxes, bij 1.6 is het hetzelfde als bij css alleen de aim is gewoon veel lastiger, meer recoil. Dus ga nou maar eerst eens leren richten...............Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:09:
Damn net ff voor de lol 1.6 gespeeld maar wat een bagger spel is dat eigelijk. Dacht je dat die hitboxes bij css niet klopten, nou bij 1.6 klopt er helemaal geen ruk van. Ik kan echt absoluut niks raken zo vaag was die aim vergeleken bij css.
ben trouwens alweer uitgespeeld op css, terug naar bf met al zijn mods.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 13:27 ]
Hitboxes zijn dus echt wel verschillend hoorVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:26:
[...]
jij telkens met je hitboxes, bij 1.6 is het hetzelfde als bij css alleen de aim is gewoon veel lastiger, meer recoil. Dus ga nou maar eerst eens leren richten...............
ben trouwens alweer uitgespeeld op css, terug naar bf met al zijn mods.
Verwijderd

Is er niet een internetpagina die uitlegt hoe en waar die hitboxes precies zitten EN hoe je precies moet richten rekening houdend met de ping?
//edit: ik dacht overigens dat de half life 2 engine 'per pixel' shooting zou introduceren of heb ik dit verkeerd begrepen? Of is dit alleen voor hl2 en niet voor cs:s?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 13:50 ]
GokjeVanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:04:
Wat is "per pixel shooting"??
Dat je gewoon op pixels schiet en niet op hitboxesVanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:04:
Wat is "per pixel shooting"??
Verwijderd
Als je wilt kan je mijn config gebruiken. Is getweakt zodat je ziet waar de mannetjes PRECIES op de server lopen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:47:
Ik snap overigens niets van die hitboxes, soms lijkt het gewoon maar geluk als ik iemand neerknal
Is er niet een internetpagina die uitlegt hoe en waar die hitboxes precies zitten EN hoe je precies moet richten rekening houdend met de ping?
//edit: ik dacht overigens dat de half life 2 engine 'per pixel' shooting zou introduceren of heb ik dit verkeerd begrepen? Of is dit alleen voor hl2 en niet voor cs:s?
Merk jij er echt wat van dan? En wat heb je veranderd, de rates enz.?Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:17:
Als je wilt kan je mijn config gebruiken. Is getweakt zodat je ziet waar de mannetjes PRECIES op de server lopen.
Verwijderd
Is het niet dat een hitbox dan precies dezelfde vorm heeft als het mannetje?Dutchmega schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:15:
[...]
Dat je gewoon op pixels schiet en niet op hitboxesHiermee zijn de "hitboxes" dan veel accurater want je kan dan 1px ernaast schieten
Grotendeels wel maar het scheelt vaak toch een paar pixels. Niet dat het erg veel uitmaakt maar ik kan best begrijpen dat mensen bij een spel zoals CS graag per-pixel-hits willen hebben. Maar de meeste zeuren gewoon omdat ze niemand kunnen rakenVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:26:
[...]
Is het niet dat een hitbox dan precies dezelfde vorm heeft als het mannetje?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 14:52 ]
en ja, het effectiefst bij AK is gewoon mikken op een hoofd en 1 kogel dr in, maar ik wou alleen maar zeggen dat sproeien ook meestal aardig werkt, je hebt alleen wat geluk nodig, zoals bij elk sproeiwapen. Die kogels komen willekeurig in een bepaald gebied terecht, dus is er altijd een kans dat ze op een vijand komen die in dat gebied zit.
Ohja, ik ben het wel een beetje eens met dikki dik. Sorry hoor, maar in 1.6 kon je nog best aardig raken waar je mikt. Hitboxes waren niet perfect nee, maar als je gewoon kan mikken kon je dr vrij zeker van zijn dat het lukte.
1 ding waar je in Source rekening mee moet houden met mikken: hitboxes slepen vaak achter het model aan. Als iemand v.l.n.r over je scherm loopt kun je em raken door iets achter em te schieten. Ook vervelend bij knifen. Als jij achteruit rent en steekt en de vijand rent vooruit op je af en steekt, kan hij je wel raken en jij hem soms niet
Verwijderd
nou iets erachter richten als de persoon aan het rennen is. Thats all voorderest klopt het wel. En natuurlijk je aim, nooit hardlopen tijdens het schieten. Ik gebruik meestal shift om evengoed nog heen en weer te kunnen bewegen en een goede aim te behouden. Voorderest wachten tot die crosshair zo klein als mogelijk is en dan in burst van 3 kogles of minder schieten.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:47:
Ik snap overigens niets van die hitboxes, soms lijkt het gewoon maar geluk als ik iemand neerknal
Ik ga zo eten en mn PC crashte net, maar ik zal vavond de resultaten een beetje netjes maken en neerkwakken hier.
[ Voor 14% gewijzigd door PcManiaxx op 01-01-2005 18:34 ]
Ik hoop dat duidelijk is hoe ik dit heb bepaald. Ik ben er zelf van overtuigd dat mn conclusies een logisch gevolg zijn van de resultaten, maar als dat wellicht niet klopt hoor ik het graag.
Opmerkingen als "zo is het in-game helemaal niet, elke naap sprayt raak, geloof me nou maar" heb ik weinig aan, want volgens deze in-game testjes is dat dus gewoon niet zo. Zorg dat je mening niet alleen een mening is, maar ook feit zou kunnen zijn.
dat zou oneerlijk zijn, als je het spel dan op 320x240 pixels speelt dan is het bijna altijd prijsDutchmega schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:15:
[...]
Dat je gewoon op pixels schiet en niet op hitboxesHiermee zijn de "hitboxes" dan veel accurater want je kan dan 1px ernaast schieten
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Erg verhelderend, nette uitleg erbij, perfect!GTOfire schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:46:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/test/sniper.html
Ik hoop dat duidelijk is hoe ik dit heb bepaald. Ik ben er zelf van overtuigd dat mn conclusies een logisch gevolg zijn van de resultaten, maar als dat wellicht niet klopt hoor ik het graag.
Opmerkingen als "zo is het in-game helemaal niet, elke naap sprayt raak, geloof me nou maar" heb ik weinig aan, want volgens deze in-game testjes is dat dus gewoon niet zo. Zorg dat je mening niet alleen een mening is, maar ook feit zou kunnen zijn.
-- Altijd blijven prutsen --
Bij bewegende doelwitten is het simpel: all bets are off
los van welk wapen je hebt, hitboxes KUNNEN (maar niet altijd) achter een persoon aan laggen, ook al heb je allebei goeie ping en geen packet loss oid. Ik weet ook niet wat de oorzaak precies is, maar dat het zo is merk je uit ervaring vanzelf.
Als je niks lijkt te raken, probeer dan een klein beetje (1 hoofdlengte ongeveer) te mikken op waar die persoon net nog was maar nu niet meer. Soms werkt het, soms niet.
Die fx_shatter map is trouwens idd hilarisch om te doen op LAN. he_tennis in het kwadraat
en LOL @ magic
add: @ 1440: *fluit* wie ik, hoe KOM je dr bij
[ Voor 7% gewijzigd door GTOfire op 01-01-2005 21:43 ]
Verwijderd
Probeer ook eens de goede oude de_rats voor css, er is een rats_only server waar je gewoon kunt connecten al heb je de map zelf (nog) niet, het ip is: 82.161.7.97
Hier de readme van de_rats voor CSS:
This is a port of the de_rats map from CS1.6, but instead of just taking the old map and decompiling it
and going from there I built everything by hand. Here is a rundown of the updates:
*The window actually has an outside thanks to 3d skyboxes.
*The fridge recieved upgrades of snowy and displacement mapped ground.
*The Water is updated to CSS standards.
*All objects are physicsable meaning lots of different interesting kills
*Clock can be shot off the wall and smash you.
*Added more sponges to the sponge tub to allow for fights on there.
*Updated the bug spray with new source effects.
*Oven uses new source heat wave effects and is now accessible in the oven. (It requires a master jumper, and will hurt you to get there)
*Cabinet has been upgraded with new items like a box of nails and a marble trap.
I am sure you will enjoy. I know the pre-sdk people have. Thanks.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 22:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoelde eigelijk is een per pixel hitbox geen hitbox die precies de vorm van een mannetje heeftDutchmega schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:46:
[...]
Grotendeels wel maar het scheelt vaak toch een paar pixels. Niet dat het erg veel uitmaakt maar ik kan best begrijpen dat mensen bij een spel zoals CS graag per-pixel-hits willen hebben. Maar de meeste zeuren gewoon omdat ze niemand kunnen rakenMaar het kan idd voorkomen dat je bijv. net boven een kist een paar pixels ziet en dat je die niet kan raken. Alleen is per-pixel wel veel zwaarder voor de server.
Thnx.Dutchmega schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:15:
[...]
Ik heb trouwens geen problemen met hitboxes in CS.
Ok soms gaat het wel een beetje vaag, maar ik krijg ook soms wel het idee sommige de zogenaamde fouten gebruiken als oorzaak omdat ze verliezen.
Volgens mij zitten ze er nog wel in, maar zijn ze enkel gelocked.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:11:
[...]
Linkje? Officiële bots hebben ze er toch uitgesloopt?
Ik denk dat hij nog een illegale versie heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:11:
[...]
Linkje? Officiële bots hebben ze er toch uitgesloopt?
Want op sommige servers zie ik van die mod's draaien waar je dan bijvoorbeeld /top15, /rank & /nextmap kan typen in je console.
Weet iemand hoe je dat kan doen of hoe die mod heet?
Bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door nlboy op 02-01-2005 00:24 ]
http://downloads.punkassf...20Plugins/Admin%20Systems
op die site staan trouwens wel meer gave downloads, deze heb ik zelf niet geprobeerd, dus het kan ook iets anders zijn.
enneh...

Ik speel eigenlijk alleen nog maar op LANs, dus ik geef er misschien ooit geld aan uit als er meerdere goeie mods uit zijn, atm is het me dat niet echt waard.
Dit topic is gesloten.
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.