[PC] Counter-Strike: Source deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.955 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:52
Er zijn voor windowsservers verschillende goede adminmods, voor linux nog maar 1tje, die ik zelf op mijn eigen server gebruik. Je vindt ze op www.sourcemod.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 13:53

nlboy

Alles kitz?

GTOfire schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:36:
er is al wel iets van admin mod voor CSS zo te zien:
http://downloads.punkassf...20Plugins/Admin%20Systems

op die site staan trouwens wel meer gave downloads, deze heb ik zelf niet geprobeerd, dus het kan ook iets anders zijn.

enneh... O-)
Ik speel eigenlijk alleen nog maar op LANs, dus ik geef er misschien ooit geld aan uit als er meerdere goeie mods uit zijn, atm is het me dat niet echt waard.
Werkt redelijk! :)
Alleen ik krijg het nog niet voorelkaar om mensen te kicken/bannen. :?
idle schreef op zondag 02 januari 2005 @ 10:33:
Er zijn voor windowsservers verschillende goede adminmods, voor linux nog maar 1tje, die ik zelf op mijn eigen server gebruik. Je vindt ze op www.sourcemod.com .
Jammer ik gebruik geen Linux.
Maar mij lijkt het wel leuk om eens een keer een Linux server te draaien.
Welke Linux versie gebruik je? Knopix, Redheat, etc. :)

[ Voor 26% gewijzigd door nlboy op 02-01-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Welke van die mods heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

idle schreef op zondag 02 januari 2005 @ 11:04:
Welke van die mods heb je dan?
BeetleFarts Minimum Admin DLL Admin Plugin V1.0.0.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 08:28
Ik draai nu met tevredenheid een cs source server op een debian bak samen met HLSW wat ik een top tool vindt om je server te beheren.
ik kan er alles mee wat ik wil doen kan mensen kicken makkelijk de maps changen maaer heb ik niet nodig :D

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een spray gemaakt en die werkt ook gewoon, maar andere mensen zien helemaal niks.
Hoe komt dat???

En sinds gisteren duurt connecten enorm lang. Normaal was ik altijd als eerste in een server na een mapchange ofzo. Maar als ik nu connect duurt het bij "Sending client info..." duurt het echt 2minuten ofzo.
Iemand idee hoe ik dat ook oplos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 10:45

Polycom

Poes van goud

Xavier schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:45:
Ik heb een spray gemaakt en die werkt ook gewoon, maar andere mensen zien helemaal niks.
Hoe komt dat???

En sinds gisteren duurt connecten enorm lang. Normaal was ik altijd als eerste in een server na een mapchange ofzo. Maar als ik nu connect duurt het bij "Sending client info..." duurt het echt 2minuten ofzo.
Iemand idee hoe ik dat ook oplos??
sinds de update duurt het bij mij ook altijd wat langer.. ik was meestal de eerste in de map

nu ben ik een van de laatste maar dan heb ik wel meteen 1600 cr in het begin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

lordgandalf schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:30:
Ik draai nu met tevredenheid een cs source server op een debian bak samen met HLSW wat ik een top tool vindt om je server te beheren.
ik kan er alles mee wat ik wil doen kan mensen kicken makkelijk de maps changen maaer heb ik niet nodig :D
Mwah vond het programma een beetje tegenvallen.
Ik heb nu een mod gevonden die echt perfect werkt: http://www.thelostsite.co.uk/index.html
En deze voor de ranks enzo: BeetleFarts Minimum Admin :*)

[ Voor 10% gewijzigd door nlboy op 02-01-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Pu_Dy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:16:
[...]

sinds de update duurt het bij mij ook altijd wat langer.. ik was meestal de eerste in de map

Maar dat extra geld heb jij toch niet nodig? :P

Ik heb nog niets gemerkt van dat langer wachten. En 2 min vind ik ook erg lang klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

haha nou soms wel hoor.. gister had ik echt m'n dag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik w8 eigenlijk alleen op cs pro, of is dit neit het juiste topic om daarover te praten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
nlboy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:20:
[...]

Mwah vond het programma een beetje tegenvallen.
Ik heb nu een mod gevonden die echt perfect werkt: http://www.thelostsite.co.uk/index.html
En deze voor de ranks enzo: BeetleFarts Minimum Admin :*)
Heb jij een windows of linux server? Bij mij werkt namelijk op de linux server die Beetlefarts minimum admin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109040

bij mij werken ze wel, op debian unstable. Heb je wel de laatste release?

1.0.0.18 -> http://www.sourcemod.net/forums/download.php?id=12

De windows-versie is intussen bij 1.0.0.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

idle schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:37:
[...]

Heb jij een windows of linux server? Bij mij werkt namelijk op de linux server die Beetlefarts minimum admin niet.
Windows XP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 21:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pu_Dy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:16:
Ja en dat vind ik dus klote. First round = pistol round en geen mp5 of tmp round.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:13
GVD zo lame zeg die cheaters ... Zat net op XS4ALL CSS-03 te spelen .. zat er iemand met speedhack te spelen

Waarom moeten sommige mensen het voor andere verpesten :( :( Kan hier zo pissig om worden. Zijn naam was ook Speedy Gonzales :/ :r :r

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Timocos schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:38:
GVD zo lame zeg die cheaters ... Zat net op XS4ALL CSS-03 te spelen .. zat er iemand met speedhack te spelen

Waarom moeten sommige mensen het voor andere verpesten :( :( Kan hier zo pissig om worden. Zijn naam was ook Speedy Gonzales :/ :r :r
Ik hoop heel erg dat Steam al die cheaters gaat bannen, als ze toch bezig zijn met die warez-piraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Meld hem gewoon even op het IRC-kanaal van XS4ALL (#xs4all, Quakenet). Dan is hij zo gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

nlboy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:43:
[...]

Ik hoop heel erg dat Steam al die cheaters gaat bannen, als ze toch bezig zijn met die warez-piraten.
Cheaters moet men bannen, maar, cheaters hebben wel een functie, heb eens op een cheat IRC-kanaal gezeten voor CS (ze bestaan echt) en toen legden ze mij daar uit dat ze gewoon het onzonnige van CS wouden laten zien... een hoop kindjes die zich achter hun computertje druk maken over een paar fictieve frags. Eigenlijk hebben ze wel gelijk, maar dan nog mogen ze iemands plezier nog niet bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

tja, elk spel is onzinnig als je het op die manier bekijkt. Een beetje achter je PC zitten klikken om iets virtueel voor elkaar te krijgen. Maar dat heeft gewoon helemaal niks te maken met cheaten, zo'n excuus is meer omdat ze niet altijd willen zeggen dat ze lol hebben als ze andere mensen irriteren.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
IceStorm schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:37:
[...]

Ja en dat vind ik dus klote. First round = pistol round en geen mp5 of tmp round.
Volgens mij is dat gewoon een bugje hoor, of anders is het wel erg lame. Maar denk ik ook zo eruit te halen, de eerste rond is gewoon startgeld en niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 116693 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:47:
[...]

Cheaters moet men bannen, maar, cheaters hebben wel een functie, heb eens op een cheat IRC-kanaal gezeten voor CS (ze bestaan echt) en toen legden ze mij daar uit dat ze gewoon het onzonnige van CS wouden laten zien... een hoop kindjes die zich achter hun computertje druk maken over een paar fictieve frags. Eigenlijk hebben ze wel gelijk, maar dan nog mogen ze iemands plezier nog niet bederven.
Het onzonnige van CS?

Hoezo hebben ze gelijk? Je spreekt jezelf tegen, als die paar 'fictieve" frags namelijk hun spelplezier bederven dan is het dus terecht dat zij zich daar druk over maken. Of het nou "fictief" is of niet, je bent bezig je te vermaken en dat word door bijv. een cheater verpest. Een speedhacker killed namelijk bijna het hele team voordat de rest een kans krijgt en dan is er dus geen donder meer aan, dat heeft niets met een paar verloren frags te maken. En hoezo is zijn mensen die CS spelen "kindjes"? En zij zijn het zelf zeker niet? Wat een onzin man...
idle schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:56:
Volgens mij is dat gewoon een bugje hoor, of anders is het wel erg lame. Maar denk ik ook zo eruit te halen, de eerste rond is gewoon startgeld en niet meer.
Ik denk niet dat het een bug is, sowieso is het dan een te domme fout om niet op te merken. Het lijkt mij dat ze het gedaan hebben om mensen die midden in het spel joinen een grotere kans te geven wat beter mee te kunnen komen, omdat ze nu ook een SMG of een granaat kunnen kopen. Stel je joined een server en kiest een team, dan heb je dus een kans dat je meteen kunt spelen, maar wel met $800 zou beginnen en dus alleen een pistooltje kunt kopen, terwijl de rest al met AWP's rondloopt. Nu heb je dus een iets betere start. Het stomme is alleen dat het dus ook werkt als je als één van de laatste de pistol-round joined.

[ Voor 35% gewijzigd door CorteX op 02-01-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

idle schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:56:
Mwa, het is een halve bug en een halve feature. Ik hoop iig dat het opgelost wordt want het is gewoon irritant :P.
Wat een bullshit zeg, ik CS ter ontspanning/vermaak. Dat is niet onzinnig fraggen dat is gewoon 'leuk'. Andermans plezier verpesten en het dan voor jezelf goed praten door dit soort onzin uit te kramen is gewoon zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

ach ja, als ik een site ga DDOS'en ben ik ook niet kinderachtig bezig, ik laat alleen zien dat die site gewoon meer bandbreedte nodig heeft, omdat ze anders gewoon niet genoeg bezoekers kunnen krijgen

ow en als ik iemand op straat neer schiet wilde ik alleen maar laten zien dat hij beter een kogelvrij vest had kunnen dragen.

-> get a life en grow up, feit alleen dat je die onzin hier loopt te vertellen laat al zien dat je er zelf weinig van snapt, sorry hoor

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 09:54

greatgonzo

schit-te-rend!

vandaag ben ik dus zelf voor het eerst in CS:S een duidelijke cheater tegengekomen op XS4All 3, hij maakte gebruik van een speedhack waardoor hij al, voordat de meesten uitgekocht waren op onze spawnplek stond met een of andere dikke gun.

Nu ben ik benieuwd wat ik zelf aan dit soort mensen kan doen, kun je een demo opnemen of zoeits, en mailen naar xs4all?

btw, gelukkig heeft een xs4all mod hem gebanned toen ik een andere xs4all server joinde en het even melde, misschien is dat nog het minste wat je er aan kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Nog helemaal niets omdat Valve zo achterlijk bezig is geweest om het spel met de allergrootste cheat mogelijkheden in history nog niet te voorzien van een goed anti-cheat systeem. DE kans voor Valve om af te rekenen met het imago van CS en dan blijken zowat alle oude cheats met een zeer kleine modificatie ook op Source te werken. Dus echt veel moeite in anticheat hebben ze dan ook niet gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
greatgonzo schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:48:
Nu ben ik benieuwd wat ik zelf aan dit soort mensen kan doen, kun je een demo opnemen of zoeits, en mailen naar xs4all?
Als je even een paar posts boven je zou lezen voordat je overging tot posten, had je dit gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 14124 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:33:
Nog helemaal niets omdat Valve zo achterlijk bezig is geweest om het spel met de allergrootste cheat mogelijkheden in history nog niet te voorzien van een goed anti-cheat systeem. DE kans voor Valve om af te rekenen met het imago van CS en dan blijken zowat alle oude cheats met een zeer kleine modificatie ook op Source te werken. Dus echt veel moeite in anticheat hebben ze dan ook niet gestoken.
Toch vind ik het heel erg meevallen. Ben eigelijk nog maar 1 of 2x een speedhack tegengekomen en een paar keer had ik het idee dat iemmand wel een wallhack zou kunnen hebben maar dat was niet echt overduidelijk. Ik denk dat het aantal cheaters op goede servers nog wel meevalt. Ik speel alleen maar op wat meer bekende NL servers en daar heb ik eigelijk nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Korte vraag: Is het mogelijk om een oude versie CS tegen een nieuwe versie CS;Source te spelen?

Gisteravond wilde mijn buurjongen via LAN bij mij inloggen maar helaas, connection failed. Protocol probleem? of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 54709 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:10:
Korte vraag: Is het mogelijk om een oude versie CS tegen een nieuwe versie CS;Source te spelen?
Nope, zijn 2 verschillende spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

IceStorm schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:11:
[...]

Nope, zijn 2 verschillende spellen.
Da's dan (flink) balen.....

edit:
tnx voor je snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Ik heb ff de servers uit dit topic bij elkaar gezocht(Er kunnen wat missen,) en deze i een lijstje gezet.
Misschien is het leuk als we een lijst opstellen met 'GOT-approved' 8) servers en deze in de start post zetten.

Als ik er enkele heb gemist, post ze dan maar, ik hou het lijstje wel bij de komende paar dagen(tot ik het vergeet :+ )

Lostsoulz clanserver
83.149.90.196:27015

Dersan's server (Autosnipers geband)
213.239.188.8:27400

Wijzeman servers
81.4.92.45:27015

XS4ALL servers

XS4ALL CSS-03 194.109.69.64:27015

XS4ALL CSS-04 194.109.69.65:27015

css-01.xs4all.nl:27015 (194.109.69.62:27015)

css-02.xs4all.nl:27015 (194.109.69.63:27015)

Servernaam : -TweakDSL.nl- CS:Source #1
Server adres : 217.19.17.12:27015

Servernaam : -TweakDSL.nl- CS:Source #2
Server adres : 217.19.17.12:27025

EDIT: Regels geupdate

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 95352 op 03-01-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 95352 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:02:

PS. Er zijn ook sommige met regels (Dersan's server) deze veranderen toch om de haverklap, dus dat heb ik er niet bijgezet.
:+

Whaha, maar ik heb nu toch echt maar de autosnipers gepermbanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:11:
[...]

:+

Whaha, maar ik heb nu toch echt maar de autosnipers gepermbanned.
Is goed, heb ik erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
vraag anders even of die servers in de startpost mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Haha die gast ben ik al wel iets van 3/4 keer tegengekomen, ik vond het opzich nog wel geinig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:20:
vraag anders even of die servers in de startpost mogen.
Moet zeker met een mailtje naar een admin? Of naar de startpost maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Vac 2 moet nog uitkomen geloof ik.. dus ik zou eerst daarop wachten.. valve weet echt wel wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Counterstrike loopt ineens voor geen meter meer
en krijg deze meldingen:
Performance warning: Mark bone 'ValveBiped.Bip01_L_Hand' in model 'player/terror.mdl' as being used by bone merge in the .qc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 20:46
Anoniem: 95352 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:23:
[...]

Moet zeker met een mailtje naar een admin? Of naar de startpost maker?
Al done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 20:46
VAC for Source coming soon

Good news in the mail from the Dedicated Server owners mailing list received today, more news about the future of the Source-engine and the games based on that same Engine, in regards to Anti-Cheat. Read on!

Stated in the mail was the following.

"VAC is coming to Source, and it will be an updated VAC with additional anti-cheat functionality. We're working on this now. - Alfred"

Sounds like we can expect VAC, or maybe VAC2, for Counter-Strike : Source and Half-Life 2 : DeathMatch soon.

Nicely keeping us curious on the 'additional anti-cheat functionality'.
We will see what VALVe has planned for us, only the future will tell.
Bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

M55 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:59:
Counterstrike loopt ineens voor geen meter meer
en krijg deze meldingen:
Performance warning: Mark bone 'ValveBiped.Bip01_L_Hand' in model 'player/terror.mdl' as being used by bone merge in the .qc!
meer mensen hier last van ?
:(
ik weet niet of dat het probleem is, maar dit is klote ik zie overal ghosting effect :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:08

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ehhh Ik heb de oude CS nog helemaal niet gespeeld. Hoe kan ik die cheats zien? Waar herken je het aan behalve hoge scores :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Lt. Marx schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:18:
ehhh Ik heb de oude CS nog helemaal niet gespeeld. Hoe kan ik die cheats zien? Waar herken je het aan behalve hoge scores :D
Speedhack is heel duidelijk. Persoon loopt gewoon 3x zo snel en is dus in een paar seconden bij de spawn van de tegenpartij waar mensen vaak nog rustig wapens staan te kopen. Ben ik in source al een keer of wat tegengekomen.

Wallhack is simpelweg het door muren kunnen zien. Is vaak lastig om te spotten maar ik heb wel het idee dat ik ook deze al een keer of wat tegen ben gekomen in Source.

Aimbot is gewoon een 'bot' die jou helpt met mikken. Is gewoon erg lastig te spotten want voor het zelfde geld is iemand gewoon ontzettend goed. Het valt eigenlijk alleen op als mensen constant headies schieten maar wel ontzettend n00bish door een level lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

CorteX schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:56:
[...]
Het onzonnige van CS?

Hoezo hebben ze gelijk? Je spreekt jezelf tegen, als die paar 'fictieve" frags namelijk hun spelplezier bederven dan is het dus terecht dat zij zich daar druk over maken. Of het nou "fictief" is of niet, je bent bezig je te vermaken en dat word door bijv. een cheater verpest. Een speedhacker killed namelijk bijna het hele team voordat de rest een kans krijgt en dan is er dus geen donder meer aan, dat heeft niets met een paar verloren frags te maken. En hoezo is zijn mensen die CS spelen "kindjes"? En zij zijn het zelf zeker niet? Wat een onzin man...

[...]
Ik denk niet dat het een bug is, sowieso is het dan een te domme fout om niet op te merken. Het lijkt mij dat ze het gedaan hebben om mensen die midden in het spel joinen een grotere kans te geven wat beter mee te kunnen komen, omdat ze nu ook een SMG of een granaat kunnen kopen. Stel je joined een server en kiest een team, dan heb je dus een kans dat je meteen kunt spelen, maar wel met $800 zou beginnen en dus alleen een pistooltje kunt kopen, terwijl de rest al met AWP's rondloopt. Nu heb je dus een iets betere start. Het stomme is alleen dat het dus ook werkt als je als één van de laatste de pistol-round joined.
Als je het zo bekijkt heeft alles wat je doet een onzinnige zijde voor iemand anders. Wat wij doen en wat wij geloven maakt ons mens ? Er is geen GOED wat je kunt doen. Het is gewoon je mening, daarom zijn wij uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 100381 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:33:
Als je het zo bekijkt heeft alles wat je doet een onzinnige zijde voor iemand anders. Wat wij doen en wat wij geloven maakt ons mens ? Er is geen GOED wat je kunt doen. Het is gewoon je mening, daarom zijn wij uniek.
Wat..? :/ Drugs are bad, mmkay? Wat is überhaupt je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ben benieuws wanneer dat anti-cheat geval in werking gaat want vandaag weer een cheater tegengekomen op een NL server ... + hij zat hele tijd een gigantisch irritant geluid te maken door de microfoon en hij had speedhack ook weer :r :r :r

Echt zwaar trieste lui die het altijd moeten verpesten voor anderen. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Timocos schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:03:
hij zat hele tijd een gigantisch irritant geluid te maken door de microfoon
Esc » Playerlist » Selecteer de speler » Mute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

haha ik heb sowieso altijd die stem uit stem, het boeit me geen fuck wat de rest me te melden heeft + op public servers is er toch weinig spraken van echte teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
CorteX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:13:
[...]
Esc » Playerlist » Selecteer de speler » Mute
Hey thnx man. Dat wist ik niet. Zo kan je ook weer normaal spelen op Duitse en Franse servers, man wat lullen die veel.
"Do you like home made mayonais" :S

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:42
Anoniem: 100381 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:33:
[...]

Zo laat je het klinken alsof je hier zegt dat cheaters denken dat ze hetgeen wat ze doen goed vinden, terwijl ze donders goed weten dat ze het plezier voor 19 andere gasten op de server verpesten. En dat jij niet gelooft in 'goed doen' ( :? ) wil nog niet zeggen dat alles ineens mag ofzo(insert Balkenende zijn normen en waarden speech :p ).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Anoniem: 95352 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:02:
Ik heb ff de servers uit dit topic bij elkaar gezocht(Er kunnen wat missen,) en deze i een lijstje gezet.
Misschien is het leuk als we een lijst opstellen met 'GOT-approved' 8) servers en deze in de start post zetten.

Als ik er enkele heb gemist, post ze dan maar, ik hou het lijstje wel bij de komende paar dagen(tot ik het vergeet :+ )

Lostsoulz clanserver
83.149.90.196:27015

Dersan's server (Autosnipers geband)
213.239.188.8:27400

Wijzeman servers
81.4.92.45:27015

XS4ALL servers

XS4ALL CSS-03 194.109.69.64:27015

XS4ALL CSS-04 194.109.69.65:27015

css-01.xs4all.nl:27015 (194.109.69.62:27015)

css-02.xs4all.nl:27015 (194.109.69.63:27015)

EDIT: Regels geupdate
Even van XS gepikt, maar zij hebben inmiddels 4 CS:S servers:

Counter-Strike: Source (ip: 194.109.69.62:27015)
XS4ALL CSS-01 (20pl)

Counter-Strike: Source (ip: 194.109.69.63:27015)
XS4ALL CSS-02 (20pl)

Counter-Strike: Source (ip: 194.109.69.64:27015)
XS4ALL CSS-03 (20pl)

Counter-Strike: Source (ip: 194.109.69.65:27015)
XS4ALL CSS-04 (20pl)

Met maplist als volgt:
CSS01, CSS03 en CSS04:
cs_italy
de_dust
de_aztec
de_cbble
cs_office
de_dust2
de_prodigy

CSS02: (zit dus enkel chateau bij)
cs_italy
de_dust
de_aztec
de_cbble
cs_office
de_chateau
de_dust2
de_prodigy

XS is nog steeds één van de betere (hoog niveau spelers en volwassen), en admins zijn actief waardoor cheater niveau laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

Anoniem: 98815 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:52:
jah klopt, maar een kameraad heeft overigens zijn 9600 xt weten te overclocken naar toch wel behoorlijke snelheden (met zallman koeling) waarna hij css toch wel lekker kan spelen met behoorlijke fps (als je het vergelijkt met mijn 9800 pro op xt snelheden)
Met mn systeem (zie sig), alles op low & mat_dxlevel 70 heb ik zonder drukke zooi 100+ FPS, maar gemiddeld zo'n 60~80. Valt me niks tegen van deze kaart :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
XS4ALL servers hoog niveau, nou, dat vindt ik niet echt hoor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Ik heb nogal last van artifacts :r . Ik heb een Radeon 9700 Pro. Ik heb het vooral bij CS:Source en heel soms bij battlefield 1942 maar bij CS is het toch wel het ergste.

Hier wat screenshots: www.crispy.dse.nl

Wie weet hoe ik dit kan fixxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dersan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:33:
XS4ALL servers hoog niveau, nou, dat vindt ik niet echt hoor.......
In CS tijdperk wel, het ligt iig hoger dan sommige andere. Waar is niveau hoger volgens jou op NL servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 123662 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:29:
Even van XS gepikt, maar zij hebben inmiddels 4 CS:S servers:
De user die jij quote heeft ze ook alle 4 gepost hoor.
Anoniem: 64307 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:34:
Ik heb nogal last van artifacts :r . Ik heb een Radeon 9700 Pro.

Hier wat screenshots: http://www.dse.nl/~crispy/de_dust0010.jpg
Flower Power-busje. :D Heb je je videokaart misschien overgeklokt (standaard-vraag)?
Anoniem: 123662 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:35:
In CS tijdperk wel, het ligt iig hoger dan sommige andere. Waar is niveau hoger volgens jou op NL servers?
Wil ik ook wel eens weten. Op publics verschilt het niveau altijd. Mijn ervaring is juist dat er bijv. op TweakDSL een hoop prutsers komen, maar dat zegt natuurlijk niets.

[ Voor 23% gewijzigd door CorteX op 03-01-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb nogal last van artifacts :r . Ik heb een Radeon 9700 Pro. Ik heb het vooral bij CS:Source en heel soms bij battlefield 1942 maar bij CS is het toch wel het ergste.

Dan moet je ook niet zo veel LSD gebruiken. :P

Maar zoiets had ik ook eerder, soms werden alle texture paar. Of allemaal vierkante blokken op de muur. Dus ik wat met de instelling rommelen (lager zetten) en toen was het goed! Geen idee of dat bij jou werkt, maar je kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 126426 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:32:
[...]

Met mn systeem (zie sig), alles op low & mat_dxlevel 70 heb ik zonder drukke zooi 100+ FPS, maar gemiddeld zo'n 60~80. Valt me niks tegen van deze kaart :).
en met de mijne speel ik 1280*1024 met alles op medium. FPS van ongeveer 40-50, nou das mooi zat voor mij. Soms enkele fps drops (prodigy bv), maar dat valt me niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CorteX schreef op maandag 03 januari 2005 @ 20:19:

[...]
Wil ik ook wel eens weten. Op publics verschilt het niveau altijd. Mijn ervaring is juist dat er bijv. op TweakDSL een hoop prutsers komen, maar dat zegt natuurlijk niets.
ik moet eerlijk zeggen dat volgens mij het niveau van XS en tweak ongeveer gelijk ligt

op beide servers, hang ik altijd qua skill in de middenmoot ^^ met af en toe uitschieters beide kanten op :P

veel oude xs spelers spelen nu ook op tweak trouwens heb ik gezien.

zelf vind ik het prima de op de pubs de skills wat lager zijn, trekt ook wel lamers aan, maar maakt ook de drempel vooe 'nieuwe' spelers wat lager.

de echte pro's mogen van mij wel naar een closed server gaan, ik erger me namelijk net zoveel aan het gejank en gezeik van de zogenaamde l337 spelers als aan het gezeik van de n00bies :)

zelf zijn er imo minder huilers op de tweak op dit moment omdat ze gewoon nog wat minder bekend zijn :) xs4all is veel bekender dus daar zullen nieuwe spelers sneller naartoe gaan.

(hoop natuurlijk wel dat tweak ook wat bekender wordt :P )

enige jammere vind ik dat sommige mensen, gewoon te triest zijn voor woorden :/ en zelfs beheerders op msn/irc moeten gaan spammen/harassen etc omdat ze gebanned zijn voor Lame gedrag :O

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 04-01-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 12:28

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Wat natuurlijk ook de oorzaak kan zijn is dat je je videokaart misschien net iets te ver hebt overclocked,. Ik heb namelijk een 9500pro en die trekt cs:s perfect _/-\o_ , te hoge settings zal het dus niet zijn.

Iets anders wat het probleem kan zijn, is dat je cs:s hebt geminimaliseerd. Als ik namelijk alt-tab heb ik soms dat de textures ook niet kloppen als ik terug ga. Waarschijnlijk dat de textures dan niet meer goed in het geheugen staan o.i.d.

Oh ja en wat betreft goede servers:

DUSTy dunes in Holland II: 193.79.178.70:27015

Over het algemeen is daar een goed niveau (blijft een public-server uiteraard)

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ben gebanned op Dusty Dunes, ik snap dus echt niet waarom. Ik heb het daar ook op het forum gepost maar die admins reageren gewoon niet, terwijl anderen zeggen dat het nergens op sloeg dat ik werd geband. Nouja, hier hoe het een beetje ging:

Er zat iemand als terror op de_aztec op de base te campen, uren wachten, nouja, hij dood en ik zei dus Camper!. Toen zei iedereen van, hij is hier de hoofdadmin, hij is hier god. Ik zei toen: Ik geloof neit in god. Toen zei de console: Dag kleine jongen, en toen kreeg ik een ban :/ . Nouja, kan me ook maar weinig meer schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uhm, wil iemand mij een plezier doen? Mijn de_aztec is f*cked up geraakt omdat ik ergens een custom de_aztec heb gespeelt. Punt is dat Source de 'echte' aztec ook niet meer automatisch wil downloaden als ik mijn versie verwijder (om welke reden dan ook).
En of ik kijk heel scheef of het is gewoon nergens te vinden maar ik kan nergens een mooie downloadlocatie vinden voor de gewone standaard de_aztec. Is er iemand die de map online wil zetten voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceStorm schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:07:
Uhm, wil iemand mij een plezier doen? Mijn de_aztec is f*cked up geraakt omdat ik ergens een custom de_aztec heb gespeelt. Punt is dat Source de 'echte' aztec ook niet meer automatisch wil downloaden als ik mijn versie verwijder (om welke reden dan ook).
En of ik kijk heel scheef of het is gewoon nergens te vinden maar ik kan nergens een mooie downloadlocatie vinden voor de gewone standaard de_aztec. Is er iemand die de map online wil zetten voor mij?
Even kort door de bocht, dit is niet toegestaan (zie licentieovereenkomst). Maar goed, een oplossing heb ik wel. Sluit Steam, gewoon je CS:S Directory helemaal weggooien (maak een backup van je cfg files), en daarna Steam en CS:S opstarten. Dan heb je een verse install vanuit de gcf (of gfc) en moet aztec dus weer helemaal in orde zijn. Je cfg files kun je daarna weer terugzetten om evt keys en custom scripts terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Anoniem: 123662 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:52:
Even kort door de bocht, dit is niet toegestaan (zie licentieovereenkomst).
Serieus? Dat wist ik niet (en ik vind het raar maar dat terzijde :P).
Ok, ik probeer de andere oplossing wel even.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je enig idee waarom je maps niet mag distributen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

geld voor het hele spel, je mag niks van dat spel online zetten des downloads voor iedereen. Ook al kun je met 1 enkele map niet veel, als je dat voor elk bestand apart doet heb je gewoon een illegale rip online staan die iedereen kan downloaden, en dat is wel duidelijk dat dat niet mag natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik hoop echt dat ze in de volgende update wat doen aan die zgn. hitboxes. Echt superirritant als een of andere noob ontzettend naast je sproeit en dan tóch een headshot schiet :/ Van mij mogen ze het wel zo maken dat je alleen iemand kunt raken precies in zn borst of in het midden van zn hoofd. De rest zijn allemaal schampschoten en kosten geen damage. Je hoeft nu nl. echt niet te mikken...

En verder moeten ze ook wat doen aan die sig550. Ding is veeeel te krachtig in verhouding tot de prijs. Ik koop hem darrom nu zelf ook heel vaak en heb gegarandeerd elke ronde 3 kills (in CS1 was dit wel anders, toen kon je er bijna niks mee). Valt niks tegen die gun in te brengen nu in CSS, alleen een lucky headshot van de tegenstander misschien nog...

Ook zou het wel handig zijn om headshots op de server gewoon uit te schakelen. 99% is toch lucky......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nou, als ik headshots maak is het meestal niet lucky. Gewoon bursten. Maar als die noobs dan sproeien volgens jou, is hun magazijn ook in no-time leeg, en kan jij het dus afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ja ik mik ook vaak op het hoofd en er zullen nog wel meer zijn die het bewuust doen, maar echt de meerderheid sproeit maar wat lucky headshots... En vaak is het ook de laatste kogel van het sproei salvo die nog even in het hoofd gaat :/

En ook vaak vanaf honderden meters met een AK. Nou, dan kun je echt niet precies op zn kop mikken. En als je dan kijkt wie het was blijkt het een 'kill3r4ng3l' oid te zijn die 4-20 staat :X

Frustratie ten top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 27-05 18:42
Ik speelde tegen IceStorm zag ik net. Conclusie: hij is beter dan ik :Y)

Ik moet echt mijn draai weer even vinden in het spel hoor, wel veel 1.6 gedaan en toen een tijd niets, tis nu te merken :D

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Men neme voor het voorbeeld een complete naap. Hij heeft een naam met allemaal cijfers en staat 3-15, schiet op alles dat beweegt en zwaait zn muis maar een beetje in de richting van een vijand om te mikken. Hij heeft een Colt gekocht en sprint een beetje rond.
Vervolgens kom jij em tegen, hij zwaait zn muis richting jou en komt toevallig op je hoofd uit (hij zwaait richting jou, waar ie eindigt is altijd anders, vaak ernaast, maar nu toevallig niet) en schiet. BAM! 1 schot en headshot.
Lucky? jazeker.
Maar, het is niet geluk dat zn eerste kogel jouw hoofd raakte, het is geluk dat ie op je hoofd mikte voor zn eerste kogel.

Moet je daar wat aan willen doen? Natuurlijk niet, want technisch gezien mikte hij gewoon op je hoofd en haalde de trekker over. Als je dat wil voorkomen hebben we allemaal een groot probleem. Dat ie maar een beetje richting jou wilde mikken en niet specifiek je hoofd is geluk voor hem, maar daar kan het spel echt geen zak aan veranderen. Zelfs als je zegt 'alleen raak als je precies op zn kop mikt' kan dit nog net zo goed gebeuren.

Andere lucky headie soort:
onze naap-vrind heeft een P90 gekocht. Hij komt de hoek om, ziet een enemy die de andere kant op staat te kijken, raakt in paniek en begint te schieten, zn crosshair staat op de kist naast de vijand, maar de P90 is niet bepaald het meest accurate wapen in het spel. Wat blijkt, de 10e kogel van zijn salvo gaat naar links en een beetje onder zn crosshair en BAM! headshot!
Lucky? hardstikke.
Het geluk voor de naap is dat een onprecieze kogel zijn eigen onprecieze mikkunsten compenseerde en raakte.
Maar wat kun je daaraan doen? Je kan de wapens preciezer maken zodat je alleen wat raakt als je mikt. Maar dan wordt het wel een beetje instagib voor mensen die wel kunnen mikken. (add: en btw word sproeien dan wel HEEL makkelijk. Zet je wapen open en schuif je crosshair van links naar rechts over je beeld, altijd prijs)

Kortom, het is zeker niet prettig om door een lucky naap ge-headshot te worden, maar er is niks aan te doen zonder het hele spel een andere gameplay te geven, want technisch gezien doen ze niks fout, het is puur geluk en daar kan iedereen soms baat bij hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 04-01-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Adagio schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:26:
Ik speelde tegen IceStorm zag ik net. Conclusie: hij is beter dan ik :Y)
Hehe :D Het kwam overigens voornamelijk omdat je te 'langzaam' was. Lekker veel spelen, map-ervaring opdoen en je wordt vanzelf weer beter dan ik ;). Zo goed ben ik namelijk niet.

Over de headshots, ik sluit me aan bij GTO. Ze zijn vervelend maar wees eerlijk, iedereen maakt wel eens lucky headshots ;). Het blijft een spel.
Maar toegegeven, ik zit ook niet te wachten om dood te gaan door een of andere complete naab die eerst campt in een donker hoekje en vervolgens een hele clip nodig heeft om je te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
IceStorm schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:58:
[...]
Hehe :D Het kwam overigens voornamelijk omdat je te 'langzaam' was. Lekker veel spelen, map-ervaring opdoen en je wordt vanzelf weer beter dan ik ;). Zo goed ben ik namelijk niet.

Over de headshots, ik sluit me aan bij GTO. Ze zijn vervelend maar wees eerlijk, iedereen maakt wel eens lucky headshots ;). Het blijft een spel.
Maar toegegeven, ik zit ook niet te wachten om dood te gaan door een of andere complete naab die eerst campt in een donker hoekje en vervolgens een hele clip nodig heeft om je te killen.
Hmm jij heet gewoon Icestorm met CS ?? Dan heb ik geloof ik ook paar keer tegen ( of met ) je gespeeld op XS4ALL :) Mijn nickname is Ikkuh :P Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe maps komen ( met dezelfde kwaliteit als Prodigy )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Timocos schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:01:
Hmm jij heet gewoon Icestorm met CS ?? Dan heb ik geloof ik ook paar keer tegen ( of met ) je gespeeld op XS4ALL :) Mijn nickname is Ikkuh :P Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe maps komen ( met dezelfde kwaliteit als Prodigy )
Yep dat ben ik ;) En als ik me goed herinner ben jij beter dan dat ik ben :P.

Ik hoop overigens dat ze bij Valve door krijgen dat de nieuwere maps niet echt in de smaak vallen. Ik bedoel, er zijn maar heel weinig servers die havana en chateau in hun mapcycle hebben staan en piranesi heb ik helemaal nog 'nooit' gespeelt. Nou vind ik persoonlijk havana en chateau nog wel gaan maar piranesi is een gedrocht.
Ik hoop dat Valve dan ook weer echt lekker maps als dust(2) gaat maken. Niet te groot, lekker veel mogelijkheden qua routes en niet gauw saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
omg, havana zuigt echt ongelovelijk! Zo saai, op de meeste server gaat ook de helft weg als havana opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ey IceStorm, jij zit ook best wel vaak op de XS4ALL servers! ;)

Ik heb trouwens een server gevonden waar 64 spelers op kunnen. 8)
Alleen jammer dat de meeste maps dat niet aan kunnen.

www.ludoservers.com | CS:Source Publico 1
213.149.238.194:27015

[ Voor 61% gewijzigd door nlboy op 04-01-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
@GTOfire, er is wel iets aan te doen, nl. de hitboxes verkleinen. Wmb. geeft alleen een volle treffer in de kop een headshot, en niet 2cm (op het scherm) erbuiten..... Dan heb je al heel wat meer luck nodig om in het wielde weg een heady te sproeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
@nlboy, er zijn zoveel servers waar 64 man opkunnen, alleen over het algemeen dan 24 man spectaten, ik ga ook echt nooit op zulke servers. Zijn er wel maps die 64 man aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:42
64 spelers |:( ja daar is het spel echt voor bedoeld ja...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Havana is ook niet echt mijn map, veel te donker... chateau is opzich wel een mooie map :) maar ik speel voornamelijk op Uni of Teesside 1 - UK - Office 24/7|54ms|152.105.66.172:27015

die server draait dus office 24/7 (40 man) :) jammer dat er niet meer mappen ala office zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:39
Dersan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:28:
@nlboy, er zijn zoveel servers waar 64 man opkunnen, alleen over het algemeen dan 24 man spectaten, ik ga ook echt nooit op zulke servers. Zijn er wel maps die 64 man aankunnen?
Nee volgens mij niet. Meestal maar 40 max, waardoor er 24 in de wacht zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
32 vind ik al heel erg veel. Iemand nog meer servers waar het niveau hoger is als op XS4all ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Je moet zoeken naar clan servers.. soms kom je in een clan battle terecht waar gasten zo goed zijn dat je ze soms niet eens kan raken. Maar ja die spelen het ook 24/7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Palomar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:26:
@GTOfire, er is wel iets aan te doen, nl. de hitboxes verkleinen. Wmb. geeft alleen een volle treffer in de kop een headshot, en niet 2cm (op het scherm) erbuiten..... Dan heb je al heel wat meer luck nodig om in het wielde weg een heady te sproeien.
Dat klinkt als het lagging-hitbox effect waar iedereen evenveel last van heeft. Hitboxes slepen af en toe een beetje achter een model aan waardoor het kan dat je 2cm op je scherm mikt op de plek waar iemand net nog was en raakt. Maar als iemand gewoon stilstaat en van 2m afstand schiet je 1mm naast zn kop raak je echt helemaal niks, dat heb ik vaak zat geprobeerd (Op LAN met 6 man ren ik altijd achterom en sta ik vrolijk naast de vijand te lachen terwijl ie me niet opmerkt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 23:07
Sprays :D.

Afbeeldingslocatie: http://img132.exs.cx/img132/9632/csitaly00044bv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

die krengen bestonden ook al in CS beta 6 :P

blijft dat het wel grappig is natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zo groot kan je spray toch niet zijn?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

die zijn dus echt net echt :)
En tactisch nog eens bruikbaar, weet iemand waar ik die kan vinden, zowel terror als CT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

greatgonzo schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:56:
[...]

die zijn dus echt net echt :)
En tactisch nog eens bruikbaar, weet iemand waar ik die kan vinden, zowel terror als CT?
moet je ze alleen niet overal rondsprayen :P

moet zelf oko nog steeds even een mooi logo maken, en dan met alpha channels behandelen enzo, alleen even tijd vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh dat is echt ZOOO vreselijk irritant :)
Ik ben dr zelf maar 1 keer 1 tegengekomen en toen was er gelukkig niemand anders in de buurt, maar het leid wel af. Om die reden vind ik het ook niet helemaal eerlijk en O-) om zo'n spray te gebruiken eigenlijk, helemaal de geanimeerde soort die nog erger om aandacht vraagt. Het duurt toch een halve seconde voor je em herkent en er niet meer op let, maar als die halve seconde toevallig net is op het moment dat een andere vijand jou in je vizier heeft ben je dus wel dood.

En dat is vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 23:07
GTOfire schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:25:
oh dat is echt ZOOO vreselijk irritant :)
Ik ben dr zelf maar 1 keer 1 tegengekomen en toen was er gelukkig niemand anders in de buurt, maar het leid wel af. Om die reden vind ik het ook niet helemaal eerlijk en O-) om zo'n spray te gebruiken eigenlijk, helemaal de geanimeerde soort die nog erger om aandacht vraagt. Het duurt toch een halve seconde voor je em herkent en er niet meer op let, maar als die halve seconde toevallig net is op het moment dat een andere vijand jou in je vizier heeft ben je dus wel dood.

En dat is vervelend :)
Daar is het nou net voor bedoeld :7.
Laf, maar handig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

khad ff een klein vraagje :) kmoet voor source een vidkaart kopen en aangezien ik niet veel zin heb er te veel aan uit te geven dacht ik aan de 9800 pro, weet iemand of dit een goede keus is en wat mijn fps ongeveer zal zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:01:
khad ff een klein vraagje :) kmoet voor source een vidkaart kopen en aangezien ik niet veel zin heb er te veel aan uit te geven dacht ik aan de 9800 pro, weet iemand of dit een goede keus is en wat mijn fps ongeveer zal zijn ?
Die kaart heb ik ook, en mijn fps ligt rond de 60 gemiddeld. Zie sig voor meer info over systeemspecs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mag ik dan ook ff vragen op welke resolutie jij speelt en met welke opties aan en welke uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik speel met een 9800Pro 256MB op 1024x768, alles op High behalve Anti-Aliasing, die staat uit.
Als ik een rondje door cs_office loop komt alleen op T spawn en buiten aan de voorkant mn FPS onder de 80. Binnen ligt ie gemiddeld op 120 met uitschieters naar boven de 200 volgens mn net_graph 3 in zo'n heel klein kamertje.

Nu ik dat zo zie ga ik em zo denk ik ff opschroeven naar 1280x960 of AA aan ofzow :)

edit: Met AA op 6x ziet et er allemaal net ff een beetje blurry uit, FPS zakt met zo'n 25 en blijft dus hoog zat om dr niks van te merken. Alleen af en toe dat ie ineens een miliseconde blijft hangen op een nieuw gebied, maar als je daarna er opnieuw naar kijkt heeft ie dr geen last van.

[ Voor 27% gewijzigd door GTOfire op 05-01-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:01:
Je kan beter een 6800le kopen en die modden.

Wat ik vaag vind is dat maps als scout knives en aim ak colt van die vage ''fouten'' hebben lijkt het wel. Bv zo verdwijnen alle guns als de ronde is begonnen, zelfs als je zelf nog geen wapen heb. Ook word je wapen niet gereload de volgende ronde (wat bij scoutknives altijd zo was) en je heb bij aim ak colt ook maar 30 kogels :? is dit nou expres gedaan of klopt er niks van die maps? (dat denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Foutje van Valve... is een keer iets veranderd in een update waardoor dit soort maps niet meer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:10:
[...]

Je kan beter een 6800le kopen en die modden.

Wat ik vaag vind is dat maps als scout knives en aim ak colt van die vage ''fouten'' hebben lijkt het wel. Bv zo verdwijnen alle guns als de ronde is begonnen, zelfs als je zelf nog geen wapen heb. Ook word je wapen niet gereload de volgende ronde (wat bij scoutknives altijd zo was) en je heb bij aim ak colt ook maar 30 kogels :? is dit nou expres gedaan of klopt er niks van die maps? (dat denk ik).
als je de 6800le, softmod is hij dan veel sneller dan de 9800 pro ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 05-01-2005 15:13 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.