[PC] Counter-Strike: Source deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.073 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie zegt dat het alleen om de dimensies gaat?

In ieder geval, om te voorkomen dat deze discussie hier doorgaat eventjes drie kleine dingen: 150kb is best netjes voor 1024x768 screenshots. Snel resizen kan ook met de [img]-tag (en het is wel zo sociaal die te gebruiken!). Voor opmerkingen over het automatisch resizen kun je in Lieve Adjes terecht, namelijk in [rml][ Feature remove] Auto-resize functie eruit halen[/rml]

Graag voortaan dit soort discussies niet meer in een topic als deze uitvechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
cs:source komt op CPL summer :)

bron: http://www.thecpl.net/league/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik na een weekje spelen gemerkt heb:

Een team dat "schrik" heeft om dood te gaan verliest vaak... zo zie ik vaak dat in de-dust de T's schrik hebben om de tunnels in te gaan (boven)... ze zitten dan gewoon wat te campen aan de ingang van de upper tunnels wat tot gevolg heeft dat de CT's ze daar allemaal killen.

Volgens mij wordt er niet goed genoeg in groep gepushed... ik heb dit nog maar enkele keren gezien met meestal een goed resultaat. Als je in je eentje pushed, dan is je kans op overleven klein, maar ik verkies dan een eervolle dood dan gewoonweg campen tot je erbij neervalt (letterlijk dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Precies, je moet zoeken naar de enemy.

En maar hopen dat je er niet teveel tegelijk tegenkomt.

Ik haat het als gasten met je meelopen maar dan gaan campen als we verzet tegenkomen, wachten totdat ik dood ben en pas dan de enemy van achter probeert te pakken wat vaak ook nog mislukt. Terwijl met goed samenspel je makkelijk meerdere tegenstanders met twee man kan uitschakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als T niet rushed op Dust dan heeft CT eigenlijk al gewonnen. Ik vind Dust dan ook een beetje oneerlijk. De T's moeten via twee kleine ingangen naar de bombspots, terwijl CT die ingangen makkelijk vanaf tientallen hoeken kan bewaken. T kan bijvoorbeeld die gang nemen en dan is er maar twee meter waar een T kan verschijnen, terwijl CT daar echt overal kan zitten campen.

Smoke grenades is trouwens ook aan te raden als je T bent. Je moet ze zo gooien dat CT de gang niet veilig in kan, dus eigenlijk moet je ze naar buiten gooien, zodat de gang zelf wel clear blijft en dan met z'n alleen één uitgang nemen die nog clear is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Al wat bekend over de nieuwe content? :?
Ik wil meer maps/ models! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al gepost is. Leuk om ff te zien :P

http://home.comcast.net/~aurulieus4/whosbad.wmv (2.77 MB, 25 sec)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
MasterJR schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:19:
Al wat bekend over de nieuwe content? :?
Ik wil meer maps/ models! :9
Ja daar wacht ik ook op.
Iemand soms meer info hierover?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:24:
Ik weet niet of dit al gepost is. Leuk om ff te zien :P

http://home.comcast.net/~aurulieus4/whosbad.wmv (2.77 MB, 25 sec)
:D
leuk.. maar hoe krijgen ze dat?

ik heb al vaker zo'n soort filmpje gezien en daar deed ie precies hetzelfde.

zit het standaard in hl2? dat je het kunt spawnen?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:01:
Wat ik na een weekje spelen gemerkt heb:

Een team dat "schrik" heeft om dood te gaan verliest vaak... zo zie ik vaak dat in de-dust de T's schrik hebben om de tunnels in te gaan (boven)... ze zitten dan gewoon wat te campen aan de ingang van de upper tunnels wat tot gevolg heeft dat de CT's ze daar allemaal killen.

Volgens mij wordt er niet goed genoeg in groep gepushed... ik heb dit nog maar enkele keren gezien met meestal een goed resultaat. Als je in je eentje pushed, dan is je kans op overleven klein, maar ik verkies dan een eervolle dood dan gewoonweg campen tot je erbij neervalt (letterlijk dan)
Mja je verwoord het precies helemaal goed, ik speel eigenlijk precies hetzelfde. Liever een 'eervolle' dood dan dood door campen :P

Ook dat rushen is imo helemaal waar, het team dat nauwelijks vooruit durft te komen verliest meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
lekker rennen is het leukst. mijn favo:

zo hard mogelijk rennen naar een punt waarvan men denkt: daar kan ie nog niet zijn. en daar dan heerlijk rustig je tentje opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Hebben jullie al cheaters meegemaakt? Ik heb vandeweek op een server gespeeld met 2 gasten die een speedhack hadden. Die gast noemde zich dan ook trots Speedy Gonzales. Het was gewoon niet te spelen, had je net je wapens gekocht loop je weg komt die mongool eraan met een pump shotgun, dood hele team. Als je op hem schoot ging hij heen en weer rennen en dat was gewoon niet bij te houden. Ik heb hier wel een demo van gemaakt maar ik geloof dat valve hier niks mee doet. Ik vindt het trouwens ook beroerd dat het nog steeds mogelijk is om met een gekraakte versie online te spelen, kan dat ook niet beter. Dit is niet puur tegen de downloaders van het spel ( ik download ook regelmatig) maar meer omdat die gasten meestal de gene zijn die cheaten. Oh ik heb het spel toch niet gekocht dan bannen ze me maar tis toch mijn cdkey niet. Maargoed iemand al andere cheats meegemaakt want daar ben ik echt bang voor dat heeft er voor gezord dat ik sinds 1.6 niet meer speel tot nu toe dan...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Iemand trouwens een goede manier om met een AK te schieten? ik snap dat wapen nog steeds niet, terwijl ik wel goed ben met een m4 :X

Met m4 is het gewoon sproeien of bursten op het hoofd en die gene is zo dood, met ak lukt (mij) dat niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:18:
[...]

:D
leuk.. maar hoe krijgen ze dat?

ik heb al vaker zo'n soort filmpje gezien en daar deed ie precies hetzelfde.

zit het standaard in hl2? dat je het kunt spawnen?
Dat komt door de functie "menu_pose"
in player/terror.mdl and player/urban.mdl play the menu_pose animation in the model viewer zoom out and enjoy funky goodness

some screenshots

PS. why does the ak reload occur behind the ct's back???
Afbeeldingslocatie: http://img89.exs.cx/img89/7118/moonwalk0le.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img89.exs.cx/img89/4625/dancemaster8xt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img89.exs.cx/img89/2486/ahaha5ci.jpg

Bron: HalfLife2.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:19:
Hebben jullie al cheaters meegemaakt? Ik heb vandeweek op een server gespeeld met 2 gasten die een speedhack hadden. Die gast noemde zich dan ook trots Speedy Gonzales. Het was gewoon niet te spelen, had je net je wapens gekocht loop je weg komt die mongool eraan met een pump shotgun, dood hele team. Als je op hem schoot ging hij heen en weer rennen en dat was gewoon niet bij te houden. Ik heb hier wel een demo van gemaakt maar ik geloof dat valve hier niks mee doet. Ik vindt het trouwens ook beroerd dat het nog steeds mogelijk is om met een gekraakte versie online te spelen, kan dat ook niet beter. Dit is niet puur tegen de downloaders van het spel ( ik download ook regelmatig) maar meer omdat die gasten meestal de gene zijn die cheaten. Oh ik heb het spel toch niet gekocht dan bannen ze me maar tis toch mijn cdkey niet. Maargoed iemand al andere cheats meegemaakt want daar ben ik echt bang voor dat heeft er voor gezord dat ik sinds 1.6 niet meer speel tot nu toe dan...
Ik heb ook al cheaters meegemaakt. Nog geen speedhackers, maar dat zal misschien wel komen *zucht*
LifeTecH schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:47:
Iemand trouwens een goede manier om met een AK te schieten? ik snap dat wapen nog steeds niet, terwijl ik wel goed ben met een m4 :X

Met m4 is het gewoon sproeien of bursten op het hoofd en die gene is zo dood, met ak lukt (mij) dat niet 8)7
Hier heb je inderdaad gelijk in. De recoil en crosshairexpanding van AK is vind ik veel groter dan M4. Het is dus irritent om op het hoofd te schieten. Dus met een AK schiet ik heel vaak op de chest. Misschien moet je dit ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

korte bursts van 2 á 3 kogels, ik ga eigenlijk nooit full auto met de AK, wat ook zeer effectief is: supersnel achter elkaar klikken, dus eigenlijk single shot. AK speelt in CSS wel minder dan in CS vind ik, andere guns zijn allemaal simpeler geworden (M4A1/AWM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Verschil tussen de AK en de M4 viel me gisteren ook al op. Door stom toeval had ik nog nauwelijks met de M4 gespeeld. Dat lijkt qua raken meer op wat ik bij andere games gewend ben.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 21:30
weet iemand eigenlijk waarvoor de cheer command is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik een AK fijner dan een M4. Het is gewoon pratice eigenlijk, na een tijdje heb je een eigen 'feel' voor elk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Check die screens van de_prodigy! GEWELDIG!

Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news//1102737205_new_prodigy1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news//1102737261_new_prodigy3.jpg

Laat die update maar komen!

[ Voor 14% gewijzigd door FoggyFreek op 11-12-2004 10:15 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

FoggyFreek schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:14:
Check die screens van de_prodigy! GEWELDIG!

[afbeelding]
[afbeelding]

Laat die update maar komen!
Nog twee :)

Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_35700.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.csnation.net/images/content/image_35701.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wanneer is die update dan?
En wat ik me afvroeg, gaan we voor CS2 nog eens moeten bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:25:
gaan we voor CS2 nog eens moeten bijbetalen?
Wss wel ja, het wordt nl een compleet nieuw game.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 11-12-2004 14:35 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:53:
[...]

Ik heb ook al cheaters meegemaakt. Nog geen speedhackers, maar dat zal misschien wel komen *zucht*
Ik ben speedhackers, wallhackers en aimbotters tegengekomen. Jammer. Ik hoop dat er via Steam regelmatig updates uitkomen om nieuwe versies van deze cheats te blokkeren, en ik wil ook een feature waarmee je makkelijk een cheater op kan geven. Dan kunnen ze per account bans uitdelen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

silentsnow schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:34:
[...]

Ik ben speedhackers, wallhackers en aimbotters tegengekomen. Jammer. Ik hoop dat er via Steam regelmatig updates uitkomen om nieuwe versies van deze cheats te blokkeren, en ik wil ook een feature waarmee je makkelijk een cheater op kan geven. Dan kunnen ze per account bans uitdelen.
Druk maar eens op F4 in game, je kunt dan niet alleen een bug submitten maar met een screenshot ook aimbot gebruikers en/of wallhackers submitten natuurlijk!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
prodigy ziet er geil uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm prodigy, jammer. Ze hadden wat mij betreft wel voor een andere map mogen kiezen om toe te voegen.

Weet iemand of er ook al gewerkt wordt aan een update om wat bugs te pletten (en wat te tweaken aan bijv hitboxes etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Weer twee nieuwe screenshots van Prodigy:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/prodigy5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/prodigy6.jpg

De sfeer in Prodigy is echt heel erg veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg prodigy ziet er gelikt uit, dat valve maar eens nuke laat zien :9~
helaas dat bij mij css er ongeveer hetzelfde als cs uitziet met alle details op low :'( , mja dat is bij cs/css ook nooit het belangrijkste geweest imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Wanneer komt de nieuwe prodigy uit dan o.O?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentsnow schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:34:
[...]

Dat doen ze niet (meer). Hoe moet dat dan? Het beste is natuurlijk door het maken van demo's. Maar er zijn dus ^&$%^#%& die demo's vervalsen. Dat gaat dus niet door.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Source zoveel cheaters zou hebben. De meest voornamelijke reden van het grote aantal cheater in 1.6 (en 1.5) is de prijs die je betaalt voor een nieuwe cd-key. Hoeveel is dat nou? Maximaal €10. Dan heb je Half-Life (Bestseller Edition), en dus een geldige cd-key. Dus als je door VAC betrapt wordt op het cheaten, koop je gewoon een nieuwe cd-key voor €10.
Half-Life 2 is minimaal €45. Ik had echt niet verwacht dat er ook zoveel cheaters zullen zijn, want als je geband wordt, ben je mooi je cd-key van €45 kwijt.
Dus ik snap het grote aantal cheaters in cs:s niet.

Iets wat ik me nog steeds afvraag is of je door VAC (Steam) ook op je IP wordt geband? Is dat nou wel of niet zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 14-09 10:20
VAC voor source bestaat nog niet, dus er wordt helemaal niets aan cheating gedaan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Aan wel, tegen niet :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:11:
[...]
Iets wat ik me nog steeds afvraag is of je door VAC (Steam) ook op je IP wordt geband? Is dat nou wel of niet zo :?
Heeft even veel nut als een ban op account. Hier in België bijvoorbeeld krijg je bij elke reconnect een nieuw ip (of na 36 uur).

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
ze bannen ook niet op ip..

Ten 1e: mensen zonder vast ip kunnen zo opeens een ip ban hebben
Ten 2e: als die cheaters dan weer een hl2 exemplaar kopen verdient valve meer :) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:11:
Half-Life 2 is minimaal €45. Ik had echt niet verwacht dat er ook zoveel cheaters zullen zijn, want als je geband wordt, ben je mooi je cd-key van €45 kwijt.
Nou ja, zolang je Source prima zonder key kunt spelen snap ik dat wel. Ik vind het ook echt onmogelijk stom van ze dat het systeem niet wat meer 'dichtgetimmerd' zit.
Ik speel zelf ook overigens nog met illegale versie omdat ik HL2 niet hoef te hebben (en zeker niet voor 45 euro) als ik alleen Source wil spelen.

Daarnaast vind ik dat ze met Source nog wel wat mogen verbeteren. En een van de dingen die ik graag wil zien is dat ze wat aan cheaters doen, ik bedoel, je hebt fokking jaren ervaringen met een product (CS), je kunt een nieuwe versie maken maar na 2 dagen duiken precies dezelfde cheats overal weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik ben nog een leuke bug tegengekomen

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46986/full.jpg

Vond het wel leuk om te laten zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is CS:Source nu al los te koop?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nee, enkel met HL2 samen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

cemackor schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:06:

[afbeelding]

Dit had ik dus ook een keertje. Ik wou een bom plaatsen maar kreeg het een beetje heet :P Levend verbranden tijdens potje source :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idle schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:16:
ze bannen ook niet op ip..

Ten 1e: mensen zonder vast ip kunnen zo opeens een ip ban hebben
Ten 2e: als die cheaters dan weer een hl2 exemplaar kopen verdient valve meer :) })
hehe. Aan het tweede punt heb ik nooit gedacht. Ze laten die cheaters expres cheaten zodat ze meer geld verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze dan gezegd dat ze van plan zijn het ooit los te gaan verkopen?
Ja, het is misschien wel logisch, maar heeft Valve het bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:15:
Hmm prodigy, jammer. Ze hadden wat mij betreft wel voor een andere map mogen kiezen om toe te voegen.

Weet iemand of er ook al gewerkt wordt aan een update om wat bugs te pletten (en wat te tweaken aan bijv hitboxes etc)?
Misschien moet je deze thread op het officiele Steam forum lezen/volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
In De_rats heb ik vooral in de koelkast het probleem dat soms de 'koelte' goed getekend wordt, maar soms ook totaal als een wit vlak.
Ook als ik bovenop het aanrecht sta dan kan ik niet eens naar de overkant kijken, dus aardig naar.
Zie hieronder de shots.

Normaal:
Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/5858/derats00006pl.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/4838/derats00010wq.th.jpg

Problem:
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/1320/derats00020by.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/4239/derats00035bj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/8122/derats00047mw.th.jpg

Ik heb al genoeg gegoogled naar texture / white / now problems etc, maar totaal geen resultaat. Wel iemand in online game kwam met hetzelfde probleem, maar ook hij had er geen oplossing voor...
Ook de topic delen heb ik aardig doorgescand / gesearched, maar ook niet te vinden.

Specs systeem:
AMD athlon 2000+
Asus A7v333
Asus V8200 Geforce 3 Deluxe (Forceware 66.93 drivers)

Iemand een oplossing?

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
de_rats is geen officieele map, het zou goed kunnen dat het gewoon een bug is in de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

ik en een vriend willen tegen elkaar spelen, maar als hij een game host, kan ik het nooit terug vinden in de lijst, en visa verca. Ook als hij mij zijn ip (van whatsmyip.com) geeft, dan kan het niet vinden (ook al zet ik er :27015/27000/27016/28000) achter

hoe kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Speed_Sheep schreef op zondag 12 december 2004 @ 17:01:
In De_rats heb ik vooral in de koelkast het probleem dat soms de 'koelte' goed getekend wordt, maar soms ook totaal als een wit vlak.

Iemand een oplossing?
Heeft waarschijnlijk gewoon met de map zelf te maken, zoals al eerder is gezegd.
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:07:
ik en een vriend willen tegen elkaar spelen, maar als hij een game host, kan ik het nooit terug vinden in de lijst, en visa verca.
Heb je de filters allemaal uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Prodigy ziet er gelikt uit idd :)
Wel echt een heeele andere setting, maar I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
nee, als jij zijn ip ook gebruikt, zal het wel aan zijn router liggen die de boel blokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemackor schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:06:

[afbeelding]

heb t ook al een keer meegemaakt, kwart van de spelers levend verbrand. doordat ze dachten dat ze er wel even snel doorheen kon lopen :P

Overigens ik wil die nieuwe maps, ziet er echt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
oke.. Mijn router gaf lagstoten (wireless :( ) maar dat is nu gefixxed, vraagje

kan je je config editten (zonder ban oid) ?
(ik wil namelijk eigen keybinds en hud_fastswitch 1)

I think this is related to CS:Source only, but seeing as I have seen so many people on servers asking how to get the console up I thought I would explain...

1. Open Steam >> Play Games >> Counterstrike Source
2. Options >> Keyboard tab >> Advanced
3. Tick 'Enable Developer Console (~)

daar kan je ook fastswitch aanzettem

[ Voor 54% gewijzigd door 418O2 op 13-12-2004 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
418O2 schreef op maandag 13 december 2004 @ 01:46:
oke.. Mijn router gaf lagstoten (wireless :( ) maar dat is nu gefixxed, vraagje

kan je je config editten (zonder ban oid) ?
(ik wil namelijk eigen keybinds en hud_fastswitch 1)

I think this is related to CS:Source only, but seeing as I have seen so many people on servers asking how to get the console up I thought I would explain...

1. Open Steam >> Play Games >> Counterstrike Source
2. Options >> Keyboard tab >> Advanced
3. Tick 'Enable Developer Console (~)

daar kan je ook fastswitch aanzettem
Haha tuurlijk mag dat, je zou eens moeten weten wat ik allemaal in mn .cfg heb staan :P
Buyscripts, binds voor clanwars, en alles getweaked for performance :P

BTW: Ik zou iedereen met een 9800 (helpt misschien ook veel bij andere kaarten) aanraden om de omega drivers te proberen. Met de laatste officiele drivers (niet de beta) van ATI kreeg ik wel een redelijk hoge fps (110-120) op rustige plekken, maar innet heetst van de strijd met water en nades etc. dropte die nog wel eens naar 40-50,

Ook bij het springen op doosjes of hoge randjes of bukkend langs muren, vooral in office. Wilde het bij mij wel eens schokken. Terwijl hij gewoon nog steeds hoge FPS aangaf. Met de nieuwe omega drivers is dit helemaal weg. Mn beeldkwaliteit is ook niet alleen beter geworden, maar zijn mn FPS in het algemeen ook toegenomen, en droppen niet meer zo erg bij heftige battles.

Het is echt het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
erm ik speelde heel veel CS eerder (ter illustratie: top 10 cb gestaan ;) ) Maar aangezien ik al dat gemekker over ban's hoor, vroeg ik me af tot in hoeverre het getolereerd wordt door valve

maar zal die driver ook installen, heb een 9800pro @ xt.

btw ik heb op de hl2 engine ALTIJD dat het in begin van de map even 5 sec heel sloom loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Naja volgens mij is er nog nooit iemand geband omdat ie custom binds had.
Zolang je geen gebruik maakt van een bug/cheat oid.

Weet jij of iemand anders toevallig een goede tactic voor CT op dust2 clanwar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
zat :) add me ff op msn,knip

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 13-12-2004 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Lawtje.com schreef op maandag 13 december 2004 @ 06:24:
Naja volgens mij is er nog nooit iemand geband omdat ie custom binds had.
Zolang je geen gebruik maakt van een bug/cheat oid.

Weet jij of iemand anders toevallig een goede tactic voor CT op dust2 clanwar?
Ja, wij (kreaturen) zijn er ook achter gekomen dat d2 niet echt onze sterkste map is :) . Geef mij maar cbble :) . Gaan dr vd week meer aandacht aan besteden...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Kan ik deze versie NAAST mijn huidige CS installeren?
Ik heb CS1 legaal, en wil eens CS Source installeren, maar euh, kan dit geen kwaad bmt CS1?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
kan dit geen kwaad bmt CS1?
Nee ;)

[ Voor 79% gewijzigd door XWB op 13-12-2004 20:23 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
FragNeck schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:02:
Kan ik deze versie NAAST mijn huidige CS installeren?
Ik heb CS1 legaal, en wil eens CS Source installeren, maar euh, kan dit geen kwaad bmt CS1?
je hebt dus geen key voor source? Dan zou ik het niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

FragNeck schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:02:

...Ik heb CS1 legaal, en wil eens CS Source installeren...
Dus je hebt CSS niet legaal? Dan wordt het idd niet aangeraden...
Maar het werkt hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Jostheking schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:59:
[...]

Dus je hebt CSS niet legaal? Dan wordt het idd niet aangeraden...
Maar het werkt hier wel
* BasieP hoopt op een ban *

*hoop hard*

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Jullie lijken wel die EO interviewer van die iman, stop ff met als een stel bloedhonden hem woorden in de mond te leggen plz.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super spel en grafisch echt een hoogstandje vergeleken met de oude CS maar nog steeds is het een stom cheaters spel... zomakkelijk rot cheats te vinden die CD en andere AC proggie's niet kunnen detecteren... vern***t de gameplay van het spel... vindt ik wel jammer want het is een kei mooi spel...

Ik speel HL2 op het moment, HL2:Deathmatch is echt super dope online en tot nu toe nog geen cheat gezien en ik hoop dat het zo blijft *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

En ik word er str*ntmisselijk van dat ik nu steeds vaker, in het hoofdmenu, de menukeuzes niet kan lezen!

Ik kan er wel overheen gaan met de muis, je hoort dan klikjes als je er een selecteerd, maar ik kan er geen openen (behalve bug-rappport, options, create server en van die nutteloze dingen, maar find server kan dus niet!)

Na een tijdje werkt het wel weer, maar dat is natuurlijk veel te laat!
P-IV 2.8, 1 GB Ram, oude GF 4200 Ti

Is hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

oude GF 4200 Ti
Dit is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jostheking schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:05:
En ik word er str*ntmisselijk van dat ik nu steeds vaker, in het hoofdmenu, de menukeuzes niet kan lezen!

Ik kan er wel overheen gaan met de muis, je hoort dan klikjes als je er een selecteerd, maar ik kan er geen openen (behalve bug-rappport, options, create server en van die nutteloze dingen, maar find server kan dus niet!)

Na een tijdje werkt het wel weer, maar dat is natuurlijk veel te laat!
P-IV 2.8, 1 GB Ram, oude GF 4200 Ti

Is hier al een oplossing voor gevonden?
Makkelijk gezegd, maar het heeft waarschijnlijk te maken met je videosettings. Probeer DirectX opnieuw te installeren of je videodrivers opnieuw te installeren.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lijkt me sterk, maat van me heeft ook een GF4 Ti4200 en daar draait het prima, welliswaar geen uber reso enzo, maar goed genoeg om lekker te spelen

zou eerder naar DX, drivers en andere instellingen kijken inderdaad

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu oppeens geen IP's meer toevoegen bij de favourites, er staat nu helemaal niets in!

dit is best irritant want ik speel meestal met een vriend die dan een host zoekt en mij het IP doorgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Lijkt ook mij erg sterk, aangezien ook ik een 4200Ti heb en deze het bij mij prima doet op relatief hoge settings. Maar zonder alle dx9 effecten natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik heb sinds net een probleem met CS:S.
mijn vloer in de hal bij Dust2 ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/vloer.JPG

heb er verder nooit last van gehad ofzo, maar het was er opeens :/
CS:S opnieuw starten hielp niet.
en heb ook al gekeken voor andere videokaart drivers, maar heeft ook niet geholpen.
nog meer ideeën?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je moet je settings even veranderen. Dat heb ik ook weleens gehad nadat ik de gfx settings had veranndert.

Weten jullie nog leuke servers (liefst NL) om op te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14:11

Leejow(saait)

Blater

Gekkenhuis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:04:

[afbeelding]

en heb ook al gekeken voor andere videokaart drivers, maar heeft ook niet geholpen.
nog meer ideeën?
Videokaart oververhit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[afbeelding]

nog meer ideeën?
Vind het wel mooi :X Don't shoot :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

nog meer ideeën?
Dat had ik dus ook eergisteren! Ik speelde gewoon rustig door.
Toen ik een paar uur later weer ging spelen (en dus CS:S had gerestart) was het probleem weg. Kon te maken hebben dat me videokaart wellicht overhit was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik had net ook ineens last van paarse vloeren, ik had vanochtend nog css gedaan, en nu zijn ze ineens paars (dus het ligt niet aan oververhitte kaarten)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Heb ik heel kort last van gehad met vorige videokaart nog (gf fx 5900xt). Alleen als ik aa aanzette kreeg ik daar last van, dus die liet ik voortaan gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

DirectX en de drivers van mn kaart opnieuw geinstalleerd en het werkt weer (en dat is raar, want ik had al dezelfde directX en dezelfde drivers, ik heb ze alleen opnieuw geinstalleerd!)

Wel raar hoe dat ineens komt, ik heb tussendoor echt niks gedaan! Maar goed, het werkt weer, en daar gaat t om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:08:
Ja je moet je settings even veranderen. Dat heb ik ook weleens gehad nadat ik de gfx settings had veranndert.

Probeer onze server eens :

Lostsoulz frag cs:source server

---83.149.90.196:27015--- 18 slots

Is net nieuw we zitten bij een NL provider maar clan is internationaal vandaar het engels
www.lostsoulzclan.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nou eigenlijk poorten openen om op inet te spelen?? Heb al op Google gezocht alleen daar vind ik steeds rare tekst over 27015 ofso.. 8)7

Welke poorten openen als client??

Welke poorten openen als Dedicated Server??

Alvast bedankt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
als je in steam de servers voor CS : ssource opvraagt en dan laat ordenen op naam, dan ga je op zoek naar de tag [NL] deze staat voor een hele hoop NL servers :)

en tsja ik kan je wel verklappen welke het leukst is... maar dat doe ik niet ... helemaal.. ('t begint met stri.... en het eindigt op .net :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Die paarse vloer had ik ook, nadat ik uit CSS ge-alt-tabbed (ge-wat?) was. CSS opnieuw starten en het was weg. Het lijkt me geen oververhitting probleem, ik speelde al een behoorlijk tijd achter elkaar, met open kast in een koude kamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

geen
Welke poorten openen als Dedicated Server??
27015

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden er nou eens nieuwe models vrijgegeven... 2 models zijn saaai :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Inderdaad, maarja.......ik heb nog nergens iets gelezen over een datum voor de volgende update........best wel jammer he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:13:
Wanneer worden er nou eens nieuwe models vrijgegeven... 2 models zijn saaai :).
en nieuwe maps zouden er ook wel eens mogen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na meer dan 4 jaar ben ik CS1.x helemaal zat en wil beginnen met CS:S. Pubben vind ik niks aan dus ben ik wel benieuwd of er al fatsoenlijke clans en cups/leagues/ladders zijn. Ik heb alleen de clanbase ladders gevonden maar die zijn gigantisch inactive...

ik wil zelf anders ook wel een league starten als er animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

complete noob vraag misschien, maar daar komt tie:

Als je met een silencer op je gun speelt, heeft dat dan nog invloed op de hoeveelheid schade die je aan kan brengen? Kijk het hoort natuurlijk wel stoer, maar als je er minder ver of krachtig mee schiet, heb je er nog niet veel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Mijn ervaring is dat je met demper onnauwkeruiger schiet en iets minder damage. Ja, dat maakt dus uit :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ze zeggen dat het niks uitmaakt, maar op een of andere manier raak ik niks met demper ik wil gewoon dat *bang* *bang* geluid anders ken ik niet mikken of bursten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:25:
na meer dan 4 jaar ben ik CS1.x helemaal zat en wil beginnen met CS:S. Pubben vind ik niks aan dus ben ik wel benieuwd of er al fatsoenlijke clans en cups/leagues/ladders zijn. Ik heb alleen de clanbase ladders gevonden maar die zijn gigantisch inactive...

Verhaal geld exact voor mij.

• pica
[CSC]Outlaw schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:16:
Ze zeggen dat het niks uitmaakt, maar op een of andere manier raak ik niks met demper ik wil gewoon dat *bang* *bang* geluid anders ken ik niet mikken of bursten :)
demper doet minder dmg en is onnouwkeuriger. (zeker bij usp, waardeloos met demper :( ) . However, ik gebruikt colt wel met demper regelmatig.
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:25:

Over die ladders, zo inactive zijn ze niet hoor :) . Ik speel toch regelmatig cb officials op de 5o5 ladder.

Er zijn idd echt een hoop newbclans. Ik ben blij dat ik kreaturen al kende van cod :) .

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 16-12-2004 01:06 ]

Steam

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tweakdsl server :)

zelf speel ik meestal op tweak en als daar geen plek is op xs4all

niveau boeit me niet zoveel :P als ik maar lol heb

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dempers beïnvloeden wel degelijk de damage en accuracy van een wapen, maar bij hele grote maps zoals Dust 2 ed is het zeer lekker om met dempers te spelen omdat je dus nooit kunt horen waar de schutter is en dus vrij kansloos bent, terwijl je in close-combat maps zoals Office beter af bent zonder demper.
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:20:
[...]

Kun je me misschien het IP nummer geven van die xs4all server? Ik kan em nergens vinden ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 14:07 ]

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:01:
Kun je me misschien het IP nummer geven van die xs4all server? Ik kan em nergens vinden ;)
Heel lang zul je wel niet gezocht hebben maar toch ;)

css-01.xs4all.nl:27015 (194.109.69.62:27015)
css-02.xs4all.nl:27015 (194.109.69.63:27015)

Ik speel meestal op een van die twee of tweakdsl server.

Verwijderd

IceStorm schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:10:
[...]

Heel lang zul je wel niet gezocht hebben maar toch ;)

css-01.xs4all.nl:27015 (194.109.69.62:27015)
css-02.xs4all.nl:27015 (194.109.69.63:27015)

Ik speel meestal op een van die twee of tweakdsl server.
Bedankt! :)

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:20:
[...]

TweakDSL speel ik ook wel eens :) nivo van de NL servers vind ik trouwens meestal niet zo hoog, ik bedoel als zelfs ik een goede score kan halen.. (kan ook zijn dat ik opeens heel goed ben geworden) maar het is wel altijd leuk :) op die franse en duitse servers zeggen ze nooit wat en op de nl servers wel en soms ook wel een beetje ruzie dat is altijd wel geinig op te lezen :P

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
Wat me overigens opvalt op de diverse CS:S fora dat er vaak wordt verwezen naar 'dat moet je je rate tweaken' en meer van die strekking, en vervolgens laat men dan volkomen in het midden hoe men dat dan doet, of de CS tips en truuks nog relevant zijn, enz enz.

In zoverre voldoet de scene dus aan de verwachtingen :)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Hey wij hebben een eigen server en zijn dringend op zoek naar een ping kicker .

Weet iemand of er al een ping kicker is voor Cs-source?

ook zou ik graag willen weten welke kick progamma's jullie gebruiken buiten rcon heb hier nu zelf HLSW maar vind die niet echt lekker werken

• Dersan
Is er eigenlijk wel een goed proggie om je eigen cs server te beheren, dus kicken, en soort console schermpie met kills enzo????

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:05:
[...]

[...]

Over die ladders, zo inactive zijn ze niet hoor :) . Ik speel toch regelmatig cb officials op de 5o5 ladder.

Er zijn idd echt een hoop newbclans. Ik ben blij dat ik kreaturen al kende van cod :) .
Kan ik je clan niet joinen Picard?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.