Laat ik het dan proberen anders te zeggen: jouw screens zijn tussen de 150 a 180 kB wat veel te veel is voor mensen die geen adsl of kabel hebben. De automatische (of kinderachtige, om ff in jouw bewoordingen te blijven die je blijkbaar beter snapt) resizefunctie zorgt er dus NIET voor dat de bestandsgrootte ook aangepast wordt.
Nu staat het wel op een redelijk snelle server maar er zijn zat mensen die ook pics hosten op 'trage' servers wat het nog irritanter maakt om zulke grote (in bestandsformaat) pics in te laden (ook voor de breedbanders).
Die automatisch resize wordt in veel browsers gedaan door een pixelresize achtig iets btw, met zelf ff resizen in een paintprogsel heb je ook nog beter resultaat.
Weer ontopic: gaat Valve nog wat doen aan cheaters? Heb soms het idee dat er echt onmogelijke acties worden uitgehaalt, als ik iemand verdenk van cheaten volg ik die gast meestal maar (mits ie in mijn team zit natuurlijk

) want dan heb ik het idee dat ik alles kan rushen, alsof de 'verdachte' precies weet waar ie hard kan lopen (dus waar geen vijanden zijn)...
Ook lijk ik bij een verdachte nme cheater ALTIJD de verkeerde route te kiezen en de verdachte altijd de juiste

maar ja, ik ga nog maar wat meer oefenen
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 08-12-2004 22:59
]