Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Als ik online de_cbble of cs_italy wil spelen krijg ik de melding dat mijn map differs van de server. Vroeger als dit bij 1.5 oid het geval was verwijderde ik de map bij mij en liet de map opnieuw neerladen. Echter kan ik bij cs:source de mappen nergens vinden.
Mijn vraag dus hoe los ik dit op?
Ofwel Source verwijderen en opnieuw downloaden ofwel vragen aan iemand of die even die maps online wil zetten, en dan de maps in de maps dir van cs source zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:54:
Ik heb een vraagje, misschien dat jullie hem wel kunnen beantwoorden.
Als ik online de_cbble of cs_italy wil spelen krijg ik de melding dat mijn map differs van de server. Vroeger als dit bij 1.5 oid het geval was verwijderde ik de map bij mij en liet de map opnieuw neerladen. Echter kan ik bij cs:source de mappen nergens vinden.
Mijn vraag dus hoe los ik dit op?
[ Voor 6% gewijzigd door ETzPliskin op 23-11-2004 15:45 ]
Verwijderd
- 2 models, en die T model komt net uit een strip + de models zijn beetje te krom (lijkt vooral stom tijdens het rennen/sprinten)
- de lag ookal heb je lage ping
- de hitboxes zijn nog nie helemaal top
- de wapens zijn naar mijn idee nog nie helemaal in balans
- en te makkelijk veel / hs
- de tofste maps missen
- enz enz
Zoals CS nu is is het allemaal best wel goed gebalanced, en dan bedoel ik de wapens, maps, etc.
Een goede CS: Source kan meer succes hebben dan een nieuwe "CS 2", als die namelijk helemaal opnieuw wordt gemaakt dan moet je ook weer heel lang aan de slag gaan om dingen te balancen, dat heeft namelijk jaren gekost in CS, en zo'n nieuwe CS 2 zal heus niet meteen perfect worden gemaakt bij de release ervan.
CS zit goed in elkaar, CS: CZ maakte alles nog wat mooier en beter, en nu met CS: Source zijn er mogelijkheden alles grafisch en kwa engine nog beter te maken, nou, als ze dat goed doen heb je toch al een hele goede CS.
[ Voor 31% gewijzigd door JvdM op 23-11-2004 18:01 ]
Verwijderd

Ik verlies gewoon als ik volop op iemands hoofd richt en 2/3 seconden ga schieten en hij draait zich om en knalt me in 1 sec af.. (komt niet altijd voor, maar best vaak)
Wel een beetje frustrerend als je 4 jaar een shooter speelt met waar jij mikt met je crosshair ook je kogel komt.. en dan hier ben je gewoon afhankelijk van de kogel-afwijking .. zucht..
Mjah op deze manier maken de aimloze n00bs idd wel meer kans ja in dit spel ..

Maar fanatieke instagibbers leren zich meestal vrij snel aanpassen hoor, je kunt iig aimen, gebruik dat
Da's dan een minpuntje. Heb een pesthekel dat die standaard crosshair... niet in de laatste plaats doordat ik letterlijk jaren andere games met een dot speelunfor schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:43:
word gezien als cheaten.
Anyway, de engine van CSS bevalt me op zich wel. Waar ik meer moeite mee heb is de relatie crosshair en daadwerkelijk raken. Ik heb erg vaak dat ik op point blank range een clip in iemand leeg pomp, en hem dan maar 2 keer geraakt heb of zo.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Wie weet pas ik me wel aan in de loop der tijd en ga ik heel gek aimen enzo en dat ik dan ook meer geluk kweek ofzo

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 21:34 ]
Ze zullen dan vast wel wat gameplay patches er bij gooien. Vraag me af of ze de awp gaan 'fixen' (e.g. moeilijker maken) en de netcode internet vriendelijker maken (nu werkt het vooral op LAN's goed)
Maar ach, in het begin speelde 1.6 ook raar en nep, css valt wel mee. cs1.3 herinner ik nog steeds als de beste trouwens, en cs1.5 was ook niet slecht.
Vraag me af hoe cs2 gaat zijn, die zit er ook nog aan te komen
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Verwijderd
haha jij ookal met die crosshair, speelde eerst vrijwel ook alleen maar battlefield(dc). Was wel ff wenne, wat ik nu heb is niet op de crosshair letten maar op wat erachter gebeurt en dan bedoel ik het bloed wat in de ronte spatVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:54:
Heb vandaag ook eens serieus achter css gezeten en ik moet zeggen dat het me wel bevalt(orginele cs nooit gespeelt).
Alleen kun je de croshair veranderen in een eigen gemaakte? Want de huidige die erbij zitten zie ik soms niet, ze vallen gewoon niet goed genoeg op.
En wat ik ook wel mis, als Battlefield speler, is dat je croshair 'oplicht' als je raak hebt geschoten
Ik moet nog flink oefenen en wennen btw, zag vandaag een gast die headshot na headshot maakte met zijn sniperrifle. Best wel ziek
Net ook weer ff battlefield gespeeld (is al weer een tijdje trug), maar ben in ene stukken beter

Laatst helemaal mooi, zat ik bij een maat van me 1 vs 1 te spelen, hij op zn PC, ik op zn laptop. Vreemd genoeg had ik als server zijnde een ping van minimaal 200, en meestal 350.
We konden dus allebei voor geen meter spelen, want onze poppetjes gingen nogal schokkend over het beeld, probeer maar eens te mikken als je geen idee hebt waar ie nu eigenlijk is of welke kant ie op loopt.
Dus ik pak een AWP
Ik zie em de hoek om komen (dat wil zeggen, waar ik zit te kijken was heel even ineens *PLOENK* een poppetje, vervolgens was ie weer 2m verderop) en schiet eens voor de gein. Mn aim was NIET raak op zijn model zoals ik het in beeld had.
1 sec later hoor ik mn schot uit zijn boxen en heb ik een kill.
Dat gebeurde dus 4-5 keer op verschillende plaatsen met verschillende vormen van mikken, varierend van toevallig op zn hoofd tot 3m naast.
Ook als ik op inet ff niet lekker ga helpt het meestal om gewoon een TMP te pakken en vol te rushen. Gewoon w inhouden en pas loslaten als je dood bent, onderwijl af en toe eens een kogel of 5-10 richting vijanden schieten. Je hebt binnen no-time een headshot. Ik dacht toen ik net begonnen was met Source hoopvol dat het aan mij lag, omdat ik echt op hoofdjes aan het mikken was enzow. Maar nu merk ik steeds meer dat het niet eens zoveel uitmaakt waar je mikt, na 5 kogels heb ik toch wel een headie
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Kreeg nog inspiratie:
http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/gotenzo.dem
zet deze in je \Steam\SteamApps\email@adres\counter-strike source\cstrike
en tik dan in de console in playdemo gotenzo.dem of viewdemo gotenzo.dem
Op het laatst ging het alleen een beetje kut
[ Voor 35% gewijzigd door pica op 24-11-2004 01:02 ]
Verwijderd

Verwijderd
TO is niet dood..je moet ook de retail versie spelen (5 euro bij de bartsmit ofzo)Markjuh schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:02:
Ik denk dat ik CS:S ook maar eens wat meer ga spelen binnenkort. de oude CS kon me nooit erg boeien eigenlijk. Ik speelde altijd Tactical Ops, een UT1 mod (www.tactical-ops.de) wat ik stukken beter en leuker vond dan CS. Helaas is TO zo dood als een pier ondertussen en ben ik wel gedwongen wat anders te zoeken. Ik vind het tot nu toe wel een tegenvaller dat ze niet meer met de physics hebben gedaan in de levels die er tot nu toe zijn. Want op zich heeft CS:S wel heel veel potentie met de nieuwe engine.
De mod is dood, de retailversie niet.
Maar vind cs:source wel een heel stuk vetter hoor.
Het is een kwestie van tijd dat alle spelers overgaan naar css ....... ook degene die nu het meeste zeuren dat het niks is.
Ik heb met deze nieuwe versie 10x meer plezier in het spelen dan alle voorgaande versies.
Verwijderd
Ja vind je het gek met scores als 36/4

btw ik zoek ook een leuke CSS clan, iemand?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 17:46 ]
Verwijderd
Komt omdat ut spray and pray isVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:24:
Als fanatiek UT instagibber, maar voor het eerst eens CSS (uberhaupt voor het eerst CS) gespeelt en djees.. wat is dit spel kogel-afwijking-afhankelijk zeg..
Ik verlies gewoon als ik volop op iemands hoofd richt en 2/3 seconden ga schieten en hij draait zich om en knalt me in 1 sec af.. (komt niet altijd voor, maar best vaak)
Wel een beetje frustrerend als je 4 jaar een shooter speelt met waar jij mikt met je crosshair ook je kogel komt.. en dan hier ben je gewoon afhankelijk van de kogel-afwijking .. zucht..
Mjah op deze manier maken de aimloze n00bs idd wel meer kans ja in dit spel ..
Verwijderd

Bij UT instagib is het juist mik je crosshair op het mannetje en schiet en hij is dood..
Bij CSS is het richt je crosshair op je mannetje dan schieten (spray) en hoop (pray) dat zo min mogelijk kogels naast hem komen of meteen 1 kogel in z'n hoofd..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 19:01 ]
Verwijderd
De kogels in CSS hebben geen afwijking, je hebt alleen last van recoil.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:59:
UT instagib is geen spray en pray, ironisch genoeg is dat juist bij CSS, doordat je afhankelijk bent van de kogel afwijking..![]()
Bij UT instagib is het juist mik je crosshair op het mannetje en schiet en hij is dood..![]()
Bij CSS is het richt je crosshair op je mannetje dan schieten (spray) en hoop (pray) dat zo min mogelijk kogels naast hem komen of meteen 1 kogel in z'n hoofd..
In Red Orchestra voor UT2004, daar kun je pas kogelafwijking merken, echt heel erg realistisch
Verwijderd
met een scout lukt t anders ook prima, incl deagle natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:45:
Ik vind CSS ook wel errug lache, alleen moeten ze die tering AWP uit het spel halen, tegenwoordig gebruikt iedereen die.
Ja vind je het gek met scores als 36/4
btw ik zoek ook een leuke CSS clan, iemand?
overigens waar spelen jullie altijd op welke servers??
mij lijkt het leuk om een standaard populaire server als meetingplaats voor gotters te nemen. En vermeld de uiteindelijke gekozen server dan in de startpost.
Mijn voorstel is:
[NL] Strikerz.NET/2 (CS:Source) [FF=OFF]| 213.239.178.50:27027
Dit omdat er vaak veel clanleden opzitten en het dus ook goede spelers zijn. Ik lees (
Overigens heet ik pGt * b100 in source
Verwijderd
ja ook recoil, maar ook kogel afwijking.. let maar eens op je crosshair.. als de puntjes dichter op elkaar zijn de kogel more accurate.. ga maar eens still zitten en bukken..Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:48:
[...]
De kogels in CSS hebben geen afwijking, je hebt alleen last van recoil.
In Red Orchestra voor UT2004, daar kun je pas kogelafwijking merken, echt heel erg realistisch
Maar als je gaat rennen en springen gaan die puntjes uitelkaar dus worden je kogels less accurate..
Anyways het is en blijft vervelend..
absoluut niet vervelend, ik vind het vervelend dat het nog zo weinig isVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:28:
[...]
ja ook recoil, maar ook kogel afwijking.. let maar eens op je crosshair.. als de puntjes dichter op elkaar zijn de kogel more accurate.. ga maar eens still zitten en bukken..
Maar als je gaat rennen en springen gaan die puntjes uitelkaar dus worden je kogels less accurate..
Anyways het is en blijft vervelend..
ik word vaak zat doodgesproeit door naabs die met kutguns al rennend gewoon heady's schieten, en ik vind dat niet kunnen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
En nee, dit is niet om dat ik scheef ben oid. Het is gewoon grote lag. Iemand een oplossing want zelfs als ik van dichtbij schiet raak ik niks, echt heel raar

Is dit mijn pc
---Specs---
Proc: 2800+
Videokaart: 9600 pro
Geheugen 1 gig Cl 2.0
Geluidskaart Audigy 2 zs
Mijn verbinding?
2mbit down 1mbit up
Of de netwerk code van Css?
Verwijderd
Wat is je rate? je cl_cmdrate? cl_updaterate?Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:32:
Hallo, ik heb een GROOT probleem. Als ik het spel aant het spelen ben raak ik niks.
En nee, dit is niet om dat ik scheef ben oid. Het is gewoon grote lag. Iemand een oplossing want zelfs als ik van dichtbij schiet raak ik niks, echt heel raar
Is dit mijn pc
---Specs---
Geheugen 1 gig Cl 2.0
Geluidskaart Audigy 2 zs
Mijn verbinding?
2mbit down 1mbit up
Probeer je rate is op 10000, cl_cmdrate 50 en cl_updaterate 50..
iig even spelen deze dingen
Verwijderd
Iemand een oplossing?
Lijkt wel of je CPU te heet word.-Daniël- schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:38:
Ik heb een probleem. Ik start CS:S op, en na ongeveer een halve minuut denk ik, verschijnt er ineens een zwart beeld. Ik moet mijn computer dan van 230v afhalen, en opnieuw opstarten.
Iemand een oplossing?
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik draai heeel veel Call of Duty: United Offensive, The Sims 2 en Wolfenstein: enemy territory.
http://www.gotfrag.com/cs/features/1008/Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:32:
Hallo, ik heb een GROOT probleem. Als ik het spel aant het spelen ben raak ik niks.
Is dit mijn pc
---Specs---
Geheugen 1 gig Cl 2.0
Geluidskaart Audigy 2 zs
Mijn verbinding?
2mbit down 1mbit up
Ook voor andere mensen wel aan te raden !
Verwijderd
Was dat op strikerz.nl in Dust2? Op de enige plaats waar er een trap is, in die gang? Die mongool die jou killde, heette die F_for_Fragging?Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:33:
ik rag helemaal niet als een blinde ik sta zeg maar om een hoekje heen komt er vanuit een gang een mongool springen dus ik schiet op zn hoofd.. hij draait zich om (want hij had me eerst niet door) poef ik dood (hij had een ak47 en ik een m-16) .. en ik bukte zelfs nog dan schiet je nog meer accurate ..nou ja zeg wtf
Wie weet pas ik me wel aan in de loop der tijd en ga ik heel gek aimen enzo en dat ik dan ook meer geluk kweek ofzo
Als dat zo is, LoL dat we elkaar hier tegenkomen. Ik was inderdaad nogal verbaasd dat ik niet dood was. Maarja, dat is dan de straf voor campen hè
Verwijderd
offtopic: Jij ook hier Cemackor
Verwijderd
huh, nee dat was ik nietVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:09:
[...]
Was dat op strikerz.nl in Dust2? Op de enige plaats waar er een trap is, in die gang? Die mongool die jou killde, heette die F_for_Fragging?
Als dat zo is, LoL dat we elkaar hier tegenkomen. Ik was inderdaad nogal verbaasd dat ik niet dood was. Maarja, dat is dan de straf voor campen hè
Anyways ik camp helemaal niet, maar dan nog hence the name Camperstrike
Wallhack is ook al uit vreselijk irritant, maar ja hence the name Cheaterstrike
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 10:44 ]
Verwijderd
Dude die kogel afwijking zorgt er alvoor dat je meeste van de tijd met luck fragged en als je het nog erger wil maken is het nog erger een luck > skill gameBasieP schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:30:
[...]
absoluut niet vervelend, ik vind het vervelend dat het nog zo weinig is
ik word vaak zat doodgesproeit door naabs die met kutguns al rennend gewoon heady's schieten, en ik vind dat niet kunnen

En zoals ik al zei het zijn juist die n00bs zonder aim die dan juist die luck hebben

Naam met CS:S = Ikkuh
Speel sinds een dag ook op strikerz.net
Geweldig spel
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Is het na deze 'tweaks' (rijtje settings) nog een beetje om aan te zien? Of gaat de kwaliteit drastisch achteruit?_SouLmaN_ schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:06:
[...]
http://www.gotfrag.com/cs/features/1008/
Ook voor andere mensen wel aan te raden !
kan het nu niet testen namelijk, daarom vraag ik het..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 15:52 ]
Ik heb het zelf ook nog niet getest, maar dit zegt wel genoeg denk ik :Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:52:
[...]
Is het na deze 'tweaks' (rijtje settings) nog een beetje om aan te zien? Of gaat de kwaliteit drastisch achteruit?
kan het nu niet testen namelijk, daarom vraag ik het..
Keep in mind that this is not for people who think graphics quality is important. This is for the competitive people like myself that want good gameplay.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
Verwijderd
Zo moeilijk om dat zelf te begrijpenidle schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:17:
ik probeerde een animated got spray te maken, maar ik kreeg het echt niet voor elkaar, die bestandjes mogen maar max 120 kb zijn maar ik krijg elke keer 130 ofzo............hier de link voor iemand die slimmer is als mij en die het wil proberen of het uitlegge, ik vet het niet http://www.cstrike.de/modules/faq/faq.php?id=126
In 1.6 gebruikte ik die command parimeters niet, maar gebruikte ik een regfiletje wat gewoon mouseaccel in winxp uitzet.unex schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:04:
hoi is er al een fix voor acceleration best irritant namelijk....... voor 1.6 had je -noforcemaccel -noforcemparms maar wat is er voor source?
1
2
3
4
5
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse] "SmoothMouseXCurve"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,00,a0,00,00,00,00,00,00,00,40,01,00,00,00,00,00,00,80,02,00,00,00,00,00,00,00,05,00,00,00,00,00 "SmoothMouseYCurve"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,66,a6,02,00,00,00,00,00,cd,4c,05,00,00,00,00,00,a0,99,0a,00,00,00,00,00,38,33,15,00,00,00,00,00 |
en om het weer terug te zetten:
1
2
3
4
5
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse] "SmoothMouseXCurve"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,15,6e,00,00,00,00,00,00,00,40,01,00,00,00,00,00,29,dc,03,00,00,00,00,00,00,00,28,00,00,00,00,00 "SmoothMouseYCurve"=hex:00,00,00,00,00,00,00,00,b8,5e,01,00,00,00,00,00,cd,4c,05,00,00,00,00,00,cd,4c,18,00,00,00,00,00,00,00,38,02,00,00,00,00 |
Zet deze 2 stukjes code in een .reg filetje en voor ze uit, en als het goed is het je er dan helemaal geen last meer van.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Nou had ik eerst 120fps in de CS Source stress test, 1280/1024 6AA 18AF. Nu haal ik nog maar 40-60. Elke keer als er water in beeld komt zakt m'n fps tot de 30
Voorheen had ik nergens last van, nou heb ik helemaal niks veranderd aan mijn systeem, geen drivers niks. Maar sinds Steam raar doet heb ik er last van.
AMD 64 3200+ Winchester @2.5Ghz (100%stabiel)
MSI K8N Neo2 Platinum
1GB G.Skill PC4400 @DDR500 (100% stabiel)
X800Pro Vivo @ XT PE met Arctic Vga Silencer, stressed 51c
Tagan 480W
Steam zelf neemt ook steeds meer geheugen bezit als ik het dus niet zie, eerst 6Mb maar loopt al op tot 18Mb en blijft langzaam stijgen.
Ik heb HalfLife2 origineel en gebruik geen hacks om Steam uit te schakelen. Is standaard geïnstalleerd.
Edit: Ik ga 3DMark en UT2004 maar eens proberen.
Edit2: Problem solved. Steam eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd van www.steampowered.com . Werkt nu weer, wel maf

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 22:42 ]
2 plaatjes van 9 kb en dan is ie al te groot, heel erg vaag, maar als het zo makkelijk is, maak er dan ff eenVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:20:
[...]
Zo moeilijk om dat zelf te begrijpenteveel plaatjes en/of zijn te groot...
ja en?YoshiBignose schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:11:
ik hoor altijd wel mensen zeggen van: ja auto sniper noob wapen blabla en dat is ook wel zo hoor, maar hij is ook wel 5000 (of 4200) keiharde dollars!
Verwijderd

Dit is mijn avatar, zelfde als mijn icoon alleen in css maar met 2 frames, schieten en niet schieten, ziet er opzich best grappig uit

Deze is niet van mij maar ik vond het erg leuk en grappig gemaakt vandaar dat ik het ook ff laat zien
die reg files vindt ik irritant, aim wordt er heel anders door vond die commands altijd het beste maar waarschijnlijk zit er maar niks anders op.
Verwijderd
Wat betreft de scout, de scout is sneller dan de awm, maakt bijna geen geluid (je verraad je positie niet) en je rent er ontzettend snel mee. Ofwel, de scout is niet een 'zwakkere' awm maar gewoon een heel andere gun.
Wat betreft autosnipers, die zijn in 1.6 voor noobs en in cs:s is dat nog precies hetzelfde. Geen aim nodig, random wat in de richting van je tegenstander sproeien en je schiet alles aan flarden. Gelukkig dat die dingen in wars lang niet zo nuttig zijn.
Verwijderd
Ja, maar meestal gaan ze JUIST wel campen. En dat vind ik irritant aan awm'rs.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 01:22:
De mensen die janken over de AWM kunnen er meestal zelf niet mee omgaan. Het vergt gewoon skills om er goed mee om te kunnen gaan (en dan bedoel ik niet op spawn gaan zitten en de hele ronde 1 spot te aimen).
Wat betreft de scout, de scout is sneller dan de awm, maakt bijna geen geluid (je verraad je positie niet) en je rent er ontzettend snel mee. Ofwel, de scout is niet een 'zwakkere' awm maar gewoon een heel andere gun.
Wat betreft autosnipers, die zijn in 1.6 voor noobs en in cs:s is dat nog precies hetzelfde. Geen aim nodig, random wat in de richting van je tegenstander sproeien en je schiet alles aan flarden. Gelukkig dat die dingen in wars lang niet zo nuttig zijn.
Je kan er helemaal niks tegen beginnen
Wat ik ook irritant vind, bijna alle wallbangs zijn weg
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 08:49 ]
Verwijderd
Teamwork kan je ook vrij makkelijkers snipers mee uitschakelen alleen moet je dan wel de mazzel hebben dat je in een public zit waar een paar mensen met wat skill zitten.
Tja autosniper is lame en mensen die heb gebruiken zouden een instant ban van steam moeten krijgen.
Lijkt me eerder andersom, dat Valve er iets aan moet doen. Dat ding eruit halen, minder kogels in stoppen, trager maken of minder damage laten doen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:56:
Tja autosniper is lame en mensen die heb gebruiken zouden een instant ban van steam moeten krijgen.
Gewoon flash voor je uitgooien als T zijnde in Dust ( natuurlijk zelf ff verbergen zodat je niet zelf geflasht wordtVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:56:
Je kan echt wel wat tegen awm'ers beginnen. Bijvoorbeeld in de_dust, de ct gaan altijd boven de underpass met awp staan. Ik ren dan altijd met mijn scout een beetje scheef heen en weer lopen door de underpass en knal ze zo neer. Je moet alleen wel zorgen dat er iemmand met je meeloopt die ze afleid zodat ze naar achter gaan lopen zodat jij net hun hoofden kan zien als ze weer willen gaan schieten
Teamwork kan je ook vrij makkelijkers snipers mee uitschakelen alleen moet je dan wel de mazzel hebben dat je in een public zit waar een paar mensen met wat skill zitten.
Mensen zitten altijd te zeuren over campen .. maar het hoort bij het spel .. waarom zouden anders die sniperguns in het spel zitten ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Of hem gewoon zelf gebruiken als je hem zo ongelooflijk veel beter vindt dan de andere wapens...Cerberus schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:10:
[...]
Lijkt me eerder andersom, dat Valve er iets aan moet doen. Dat ding eruit halen, minder kogels in stoppen, trager maken of minder damage laten doen.
Verwijderd
Als het een T is op een CS map dan moet je dus je tactics erop aanpassen, close range afdwingen door flash/smoke etc en idd teamwork.
Wat overigens niet campen is:
- als de bom down is de bom guarden als ct, ofwel campen rond de bom
- als t op de bomspot guarden als je geplant hebt
- als t bij de hostages in de buurt blijven of zoals bij italy op de rescue spot zitten zodat je altijd de ct's tegen komt
Dit noem je gewoonweg 'guarden'. Je 'campt' om je missiedoel te bereiken.
Wat wel campen is:
- als t op spawn blijven zitten op de maps
- als ct op spawn blijven zitten op cs maps
Iemand een oplossing?
cl_cmdrate
cl_updaterate
in console dus.
Verwijderd
Ik had alle tweaks gedaan van die link die iemand hier gepost heeft. Maar wanneer ik mijn cfg bekijk nadag ik CS gestart en gestopt heb zijn die settings verdwenen.
Hoe kan ik die tweaks bewaren?
BTW: Gisteren liep het spel super schokkerig (niet de framerate, maar het lopen en schieten) ondanks mijn ping < 50 was...
Verwijderd
Verwijderd
Ik schaam me diep...-Jordy- schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:56:
je kan gewoon met photoshop oid een jpg (of gif oid) maken en dan ga je naar opties (waar je de spray in kan stellen). Dan klik je op browse en zoek je je JPG of Gifje

Thanx
Verwijderd
Het werkte eerst helemaal niet, dus ik ding weggooien en weer opnieuw uitpakken en toen deed ie het wel. Kheb nu dezelfde als in mn avatar
Verwijderd
1) De console werkt bij mij niet... zowel de tilde toets als de ² toets doen niks...
2) Ik heb een goeie ping maar het spel loop super schokkerig
Vriendelijk bedankt!
1)Console kun je in de keyboard menu onder advanced options aanschakelen, daarna kun je gewoon op tilde rammen en hij komt tevoorschijnVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:20:
Wie kan mij helpen?
1) De console werkt bij mij niet... zowel de tilde toets als de ² toets doen niks...
2) Ik heb een goeie ping maar het spel loop super schokkerig
Vriendelijk bedankt!
2)kan je niet verder helpen sorry
Smiling as the shit comes down...
cl_showfps 1 in console, kan je je fps zien
cl_smooth 0 of 1 , kijk welke het lekkerst werkt
cl_interpolate 1
test maar eens
Verwijderd
Bij welk wapen ?JeanLucPicard schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:08:
Ik word zo gek van die KUT bug dat je een 2e keer op de muisknop moet drukken voordat dat rotding eindelijk schiet, echt onbegrijpelijk dat ze dat dan niet fixen. In een schietspel zou je toch aannemen dat ze tenminste dat goed doen, maar dit is echt belachelijk. Ook lekker met awp, zie je iemand, schiet dat kloteding niet, en ben jij dood. GG valve.
Verwijderd

Zit er geen cheatdetectie in steam ala punkbuster?
En als je cheats hebt gevonden is er dan ook een mailadres ofzo waar je ze naartoe kunt sturen?
Dan moet je ze in je autoexec.cfg zettenVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:23:
Vraagje:
Ik had alle tweaks gedaan van die link die iemand hier gepost heeft. Maar wanneer ik mijn cfg bekijk nadag ik CS gestart en gestopt heb zijn die settings verdwenen.
Hoe kan ik die tweaks bewaren?
Sommige servers hebben brakke rates, dan loopt het spel beduidend slechter. Heb het ook getest vandaag. Op de enige server met cs_office had ik buiten 60-70FPS en op een andere server 25-30.BTW: Gisteren liep het spel super schokkerig (niet de framerate, maar het lopen en schieten) ondanks mijn ping < 50 was...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb ook het probleem dat CS:S helemaal vastloopt na ongeveer 30 minuten spelen, geen artifacts of rare voortekenen, het ding slaat gewoon spontaan vast, ik kan niet eens meer terug naar Windows en moet rebooten met de power knop.
Heb je toevallig een Linksys BEFSX41 met firmware 1.51 beta ? In dat geval moet je downgraden naar de laatste officiele firmware, 1.50.18Switch schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 01:31:
Als ik CS:S speel dan is mijn ping op elke server bijna altijd erg hoog (100+), zelfs op een 9ms server vanavond, terwijl er niks mis is met mijn internetverbinding (Chello classic). Ligt dit aan m'n hardware? (Geforce 3 Ti200, 1.5Ghz, 512MB RAM)
Ik heb ook het probleem dat CS:S helemaal vastloopt na ongeveer 30 minuten spelen, geen artifacts of rare voortekenen, het ding slaat gewoon spontaan vast, ik kan niet eens meer terug naar Windows en moet rebooten met de power knop.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Elk. Probeer eens met fastswitch aan, een granaat te gooien, maar voordat je hem gooit, te switchen naar een ander wapen en daarmee schieten.
Ja, in Steam zit VAC (Valve Anti Cheat) maar dat laat nog wel eens ter wensen over.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:06:
Ik zie de laatste tijd regelmatig mensen cheaten, tenminste ze lopen ze snel dat ik aan mag nemen dat het wel een cheat moet zijn
Zit er geen cheatdetectie in steam ala punkbuster?
En als je cheats hebt gevonden is er dan ook een mailadres ofzo waar je ze naartoe kunt sturen?
Op www.steambans.com kun je meer info vinden om demo's te sturen enzo, zorg wel dat je het steam id van de speler ook hebt, deze kun je zien als je status in je console typt.
lol ik heb het ook soms nadat ik even naar de scores heb gekeken (weaponjam). heb je ook dat de granaat helemaal verdwijnt als je te snel switched naar je wapen als je een granaat gooit ?JeanLucPicard schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 02:28:
[...]
Elk. Probeer eens met fastswitch aan, een granaat te gooien, maar voordat je hem gooit, te switchen naar een ander wapen en daarmee schieten.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
[ Voor 96% gewijzigd door mennuz op 27-11-2004 11:06 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 15:27 ]
Verwijderd
Ik weet niet waar het aan ligt, het is sinds gisteren.. Soms heb ik het in battlefield ook.
Ik heb een ATI Radeon 9700 Pro met de nieuwste drivers. Niet overclocked.
Verder heb ik AA op 2x staan en AF op Trilinear. 1280x960 resolutie.
Waar kan het aan liggen?
Verwijderd
Probeer anders de Omega drivers eens voor je ATI-je, ik gebruik ze en hij draait beter dan de catalyst.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:37:
Ik heb een probleempje met mijn graphics. Ik heb nogal last van artifacts volgens mij. Hier staan wat screenshots: www.crispy.dse.nl
Ik weet niet waar het aan ligt, het is sinds gisteren.. Soms heb ik het in battlefield ook.
Waar kan het aan liggen?
Iemand bekend met dit probleem?
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Ik heb het ook met een 9800pro en een 9700mobile. AA en AF uitzetten is een oplossingVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 15:37:
Ik heb een probleempje met mijn graphics. Ik heb nogal last van artifacts volgens mij. Hier staan wat screenshots: www.crispy.dse.nl
Waar kan het aan liggen?

Asus Zenbook i7 256gb
Ik speel het meest op de Dusty Dunes server en daar varieert mijn ranking nog al..... de ene keer gaat het best lekker de andere keer word ik van alle kanten ge-owned.
Zou graag ff zien of ik wat bak tegen de beste
Dus als iemand z'on "hardcore" server weet ........... ip graag
Smiling as the shit comes down...
LOLBarney schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:24:
Na ongeveer een uurtje spelen wordt CS:Source bij mij afgesloten en springt weer terug naar windows.
Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb het probleem gevonden.
Ik had quit ingesteld onder backspace en om een of andere reden druk ik nadat ik wat getypt heb soms automatisch de backspace knop in.
Ook weer opgelost
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
dat meen je toch niet hèBarney schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:56:
[...]
LOL
Ik heb het probleem gevonden.
Ik had quit ingesteld onder backspace en om een of andere reden druk ik nadat ik wat getypt heb soms automatisch de backspace knop in.
Ook weer opgelost
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Dit topic is gesloten.
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.