Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Op Csports.net hebben ze dat al. Volgens mij is het wel betrouwbaar.pluisman schreef op 25 oktober 2004 @ 11:42:
Worden er nu ergens ook statistieken bijgehouden over het aantal kills en uren dat je gespeeld heb?
Bijna allemaal schietspellen die het meest worden gespeeld, maar dan staat er ineens Grand Theft Auto? Wist niet dat die nog zo populair was.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 17:08:
Op Csports.net hebben ze dat al. Volgens mij is het wel betrouwbaar.
als ik muziek afspeel doen ze het wel. en bij de test om ze in te stellen werken ze ook prima.
Alleen in css krijg ik ze niet aan de gang.
ik gebruik de 7.1 onboard geluidskaart van me dfi moederbord en deze doet het voor de rest prima.
als iemand het weet zou ik het graag horen.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Geeft css ook aan dat dat je 7.1 opstelling hebt ? mijn 5.1 opstelling werkt namelijk prima/geweldig. dan moet je even lezen wat er in je console staat als je hem opstart.mydogisgone schreef op 10 november 2004 @ 20:13:
ik heb nu een 7.1 surround set aangeschaft voor me pc. maar nu willen mijn side speakers in css het niet doen.
als ik muziek afspeel doen ze het wel. en bij de test om ze in te stellen werken ze ook prima.
Alleen in css krijg ik ze niet aan de gang.
ik gebruik de 7.1 onboard geluidskaart van me dfi moederbord en deze doet het voor de rest prima.
als iemand het weet zou ik het graag horen.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
ja dat doet hij.K1n9_N01z3 schreef op 10 november 2004 @ 21:17:
[...]
Geeft css ook aan dat dat je 7.1 opstelling hebt ? mijn 5.1 opstelling werkt namelijk prima/geweldig. dan moet je even lezen wat er in je console staat als je hem opstart.

De 2 a 3 uurtjes per week die ik max in dit spel kan steken is te weinig om ervoor te zorgen dat ik niet steeds onderaan bungel met een 2-12981289230189123404891230148923014 score.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Hm, da's raar. Ik speel maar een uurtje in de week max, en haal zeer redelijke scores.MrJ schreef op 11 november 2004 @ 11:27:
Ik zuig.
De 2 a 3 uurtjes per week die ik max in dit spel kan steken is te weinig om ervoor te zorgen dat ik niet steeds onderaan bungel met een 2-12981289230189123404891230148923014 score.
Kan je misschien raden waarom je dood gaat? Mindere reactie, niet bekend met de wapens, je freakt helemaal zodra je een tegenstander ziet?
Verder vind ik Office nog steeds een meesterlijke map, net klein genoeg, veel mogelijkheden en gewoon leuk om te spelen. Al helemaal met de nieuwe physics.
Slechte wapenkeuze denk ik, en iets te lang wachten voor het schieten (wil geen TK maken).Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 11:36:
[...]
Hm, da's raar. Ik speel maar een uurtje in de week max, en haal zeer redelijke scores.
Kan je misschien raden waarom je dood gaat? Mindere reactie, niet bekend met de wapens, je freakt helemaal zodra je een tegenstander ziet?
Verder vind ik Office nog steeds een meesterlijke map, net klein genoeg, veel mogelijkheden en gewoon leuk om te spelen. Al helemaal met de nieuwe physics.
Voor de rest ook pech. Vaakt hebben de CT het makkelijker bij Office, tenzij ik erbij zit. Dan worden we afgemaakt met 8-2 ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Waar kan ik ergens mijn config vinden?Verwijderd schreef op zondag 07 november 2004 @ 04:13:
Als je nou echt meer fps wilt hebben en daarvoor kwaliteit wil inleveren:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 //Remove jittering cl_smooth 0 //Netcode cl_rate 20000 rate 20000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 cl_cmdbackup 60 //cl_interp 0.01 //Mouse m_filter 0 m_customaccel 0 //Graphics Menu mat_antialias 0 mat_forceaniso 0 mat_bumpmap 1 mat_bloom 1 mat_diffuse 1 mat_dxlevel "80" mat_picmip 0 mat_specular 1 //Tweaking fps_max 101 mp_decals 50 net_graph 0 cl_showfps 1 cl_radartype 1 budget_show_history 0 cl_show_splashes 0 cl_show_bloodspray 1 cl_ejectbrass 0 cl_ragdoll_collide 0 cl_c4dynamiclight 0 fog_enable 0 fog_enable_water_fog 0 rope_wind_dist 0 rope_shake 0 rope_smooth 0 r_renderoverlayfragment 0 r_shadows 0 r_eyes 1 r_teeth 1 r_DispUseStaticMeshes 0 r_eyemove 0 r_eyegloss 0 r_modellodscale "0.1" r_dispfullradius 2 r_dynamic 1 r_rootlod 2 r_rainalpha 0 r_rainalphapow 0 r_raindensity 0 r_rainlength 0 r_RainProfile 0 r_RainRadius 0 r_RainSideVel 0 r_RainSimulate 0 r_rainspeed 0 r_RainSplashPercentage 0 r_rainwidth 0 r_waterforcereflectentities 0 r_waterforceexpensive 0 fog_enable_water_fog 0 jpeg_quality 80
Hierbij moet je natuurlijk ook even in je graphics menu alles op laag zetten. Je kan eventueel ook nog dxlevel op 70 zettenIk kan je garanderen dat deze config stukken scheelt, zeker in situaties met veel spelers op het scherm.
En zijn er nog meer tweaks
(ik had nog nooit de oude counterstrike gespeeld)
Ik heb pas CS:Source, en ik ben van mening dat het zeer uitgebalanceerd is
hoe maak ik die zelf?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Google zoeken: cs source animated sprayFoutTM schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:18:
Ik heb een vraagje,
Ik heb pas CS:Source, en ik ben van mening dat het zeer uitgebalanceerd ismaar over de sprays, ik ben 2 animaties tegengekomen op de muur, zoals een banaan met zijn beweging
en ene Rambo die uit 2 plaatjes bestaat, schiet wel/niet
hoe maak ik die zelf?
[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 14-11-2004 19:32 ]
mijn top is 50-6, toen ramde ik op f6(f5 is screen makem) en toen sloot ik af...
gemiddeld haaal ik 20-5 meestal, vooral in dust2
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
zooo ben jij even goed zeg!jarnotjuh schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:39:
wat voor goeie scores hebben jullie zoal? en dan niet 8-1 of 13-7 maar echt hoger...
mijn top is 50-6, toen ramde ik op f6(f5 is screen makem) en toen sloot ik af...

gaan wij eens samen cs'en, kijken of je dan nog 50 kills krijgt
Dan heb je zeker wel op een n00b server gespeeld. Ik heb nog nooit iemand gezien met 50-6, eerder 50-10/15.jarnotjuh schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:39:
wat voor goeie scores hebben jullie zoal? en dan niet 8-1 of 13-7 maar echt hoger...
Mijn beste score was 28-5 op dust1/2 (weet et niet meer welke van de 2)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zijn verhaal kan makkelijk waar zijn, ik zie vaak zat mensen spelen met een score van tussen de 60 en de 80 tegen 2-6, en dan echt niet op een n00b server!
Verwijderd
Verwijderd
Lol Un4! bluffert!zooo ben jij even goed zeg!
gaan wij eens samen cs'en, kijken of je dan nog 50 kills krijgt
Any news on new maps? HL2 is nu released, zijn er heeeeel misschien extra maps unlocked bij de unlock van HL2?
Verwijderd
DIt is toch een zelf ontwikkelde engine door valve?
Juist, die mensen moet je demo-en en dan ze aangeven bij ValveJostheking schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:46:
Op een n00b server?
Zijn verhaal kan makkelijk waar zijn, ik zie vaak zat mensen spelen met een score van tussen de 60 en de 80 tegen 2-6, en dan echt niet op een n00b server!
Verwijderd
Straks heb ik ook een (legale
Drivers van je videokaart ff updaten?idle schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 18:35:
ik snap he tniet echt, ik probeer een server te joine, maar dan flikkert mn scherm even en gebeurt er verder helemaal nietswat kan ik eraan doen?
Verwijderd
Ik ben vanaf 1.3 aan het spelen en sinds ik ADSL heb (2 jaar of zo) altijd een lage ping .......
Nu komt het ... sinds gisteren HL2 gekocht en meteen natuurlijk counterstrike willen spelen ....... Heb ik echt een ontzettend slechte ping van boven de 150 ????
Snap ik dus niks van ... heb al wat lopen kloten met rate, cl_update en cmdrate instellingen maar geen verschil ......
ben nu een beetje ten einde raad ......
Zie ik wat over het hoofd

Mischien dat steam bezig is een van je andere gratis extra's te preloaden?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:55:
Ik heb een redelijk groot probleem met Source nu ....
Ik ben vanaf 1.3 aan het spelen en sinds ik ADSL heb (2 jaar of zo) altijd een lage ping .......
Nu komt het ... sinds gisteren HL2 gekocht en meteen natuurlijk counterstrike willen spelen ....... Heb ik echt een ontzettend slechte ping van boven de 150 ????
Snap ik dus niks van ... heb al wat lopen kloten met rate, cl_update en cmdrate instellingen maar geen verschil ......
ben nu een beetje ten einde raad ......![]()
Zie ik wat over het hoofd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
dat lijkt me (hoop ik) niet ik heb ook niet echt erg veel data verkeer in CS ... wat ook raar is dat mijn geluid niet klopt in CS .....-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:21:
[...]
Mischien dat steam bezig is een van je andere gratis extra's te preloaden?
Als ik ren dan hoor ik mijn voetstappen heel raar (niet stap voor stap) dus ik denk dan het zal wel liggen aan mijn geluidskaart ...die drivers die werken niet goed ...... Maar als ik zelf create server doe dan is mijn geluid wel perfect .......
strange he ...
je steam icon in je taskbar is dat alleen dat steam ding of zie je ook animated puntjes? indien je puntjes ziet, is hij inderdaad ook zut aan het downloadenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 09:03:
[...]
dat lijkt me (hoop ik) niet ik heb ook niet echt erg veel data verkeer in CS ... wat ook raar is dat mijn geluid niet klopt in CS .....
Als ik ren dan hoor ik mijn voetstappen heel raar (niet stap voor stap) dus ik denk dan het zal wel liggen aan mijn geluidskaart ...die drivers die werken niet goed ...... Maar als ik zelf create server doe dan is mijn geluid wel perfect .......
strange he ...
probeer anders eens iets als dumeter om te kijken wat er allemaal op dat moment over je lijn gaat
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
http://mark.0wn3d.nl/cs%20source.JPG
Verwijderd
Het spel loopt ongelovelijk slecht, 30 tot 60 fps met alles op low. Terwijl ik in die beta alles op high kon spelen. Hl2 speel ik ook met alles op hoog. Het loopt echt te slecht dus
amd xp3000
2 keer 512 ddr ram
9800 PRO
nee steam is slim genoeg om al het downloaden van updates ed te stoppen als je gaat spelen zodat je neit in de problemen komt qua ping, het nadeel is dat als je wacht op ene download, dat je dan neit mag spelen anders duurt het langer-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 november 2004 @ 08:21:
[...]
Mischien dat steam bezig is een van je andere gratis extra's te preloaden?
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
erg raar
Wat ook raar is .... Het geluid bij online gamen is niet goed ..... als ik zelf een server create is het goed maar als ik join dan heb ik ruis .....
Verwijderd
Je bent niet de enige. Bij mij draait hl2 ook prima en source haal ik ongeveer 40 fps gemiddeld. Er zijn nog meer mensen die er last van hebben.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:29:
kheb net hl2 gekocht, ik had de beta al gespeeld. Nu dit:
Het spel loopt ongelovelijk slecht, 30 tot 60 fps met alles op low. Terwijl ik in die beta alles op high kon spelen. Hl2 speel ik ook met alles op hoog. Het loopt echt te slecht dus
amd xp3000
2 keer 512 ddr ram
9800 PRO
Ik heb een xp 2500, 512 mb 333mhz en 9800 pro@xt. De flash van pro naar xt hielp weinig.
Hier nog mensen die hetzelfde hebben.
CS:Source performance
Hopelijk komt er hier een patch voor uit of drivers van ati. Of is die er al?
Verwijderd
Dat is raar, zat je eerst niet in een afgaanse server en nu in een nederlandse of duitse of britse? Ga in europese servers. daar kun je ook op filteren bij steam->servers.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:44:
Ik ben er al achter wat mis was met mn ping ... Als ik mn speakers op iets anders dan quadrofonisch zette ging mn ping omhoog ....
erg raar
Wat ook raar is .... Het geluid bij online gamen is niet goed ..... als ik zelf een server create is het goed maar als ik join dan heb ik ruis .....
Zelf speel ik vaak op Dusty dunes, een server voor 32 man en altijd onwijs lage pings
Verwijderd
nee heb ik ook bij nl serversVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:05:
[...]
Dat is raar, zat je eerst niet in een afgaanse server en nu in een nederlandse of duitse of britse? Ga in europese servers. daar kun je ook op filteren bij steam->servers.
echt heel raar
En aan de 9800 Pro hoeft het niet te liggen, ik heb er ook 1 (samen met een P4 3Ghz en 2x512 DDR) en het loopt als een trein, fps van rond de 100.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
op een of andere manier kan ik mijn naam niet veranderen, hoe komt dat
Verwijderd
Er staat nl achter omdat je uit nederland komt. Hoe dat ding dat weet weet ik niet. Je naam kun je veranderen door in de console dit intetypen: name jenaam. De console enable je door in de snelkoppeling er -console achter te typen. of via steam play games->cs source rechtermuisknop en dan properties. en dan launch options en dan -console intypen.idle schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:54:
2 vraagjes: waaarom staat er NL achter je naam
op een of andere manier kan ik mijn naam niet veranderen, hoe komt dat
je gaat gewoon naar options - keyboard - advanced en vinkt het vakje van console aan
Het tis zoals alle belichting weggevallen is en alle textures vanzelf licht uitstralen.
Weet iemand wat het kan zijn?
Verwijderd
Ik neem aan dat je een entiteit light hebt? je kunt met een cijfer de felheid aangeven. hiervoor kun je beter op http://forum.counter-strike.nl/ kijken en dan mapping. Het is ook niet ontopic, want het is van de oude cs.-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:53:
Ik zat net ff te prutsen in Hammer, maar nu wil ik weer CS spelen, en al men maps zijn overbelicht?
Het tis zoals alle belichting weggevallen is en alle textures vanzelf licht uitstralen.
Weet iemand wat het kan zijn?
Verwijderd
Weet iemand waar ik dit kan vinden? of word dit gezien als cheaten?
word gezien als cheaten.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:33:
Ik zoek een mod om mij hud of crosshair aan te passen naar een dot.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? of word dit gezien als cheaten?
Ik had het wel degelijk over SourceVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:23:
[...]
Ik neem aan dat je een entiteit light hebt? je kunt met een cijfer de felheid aangeven. hiervoor kun je beter op http://forum.counter-strike.nl/ kijken en dan mapping. Het is ook niet ontopic, want het is van de oude cs.
OMGSaURoN schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:59:
hmm ben hem nu aan het downloadenherrinerde me vanmorgen toen ik wakker werd ineens dat ik nog zon bon had voor Free HL2
dus ik me doos opzoeken van me ATI 9600XT (daar kreeg ik hem bij) en net ff registerd bij steam met die serial en dan vanaaf ff spelen

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb het een paar keer opnieuw geprobeerd te adden maar ik zie niks bij friends list
Hebben meer mensen hier last van of een oplossing voor
alvast bedankt
| Youtube |
friends is regelmatig offline en werkt niet perfect.SV3NNER schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:33:
Ik heb een friend geadd met CS:Source en mijn maat heeft mij geadd maar we kunnen mekaar niet zien als we online zijn.
Heb het een paar keer opnieuw geprobeerd te adden maar ik zie niks bij friends list
Hebben meer mensen hier last van of een oplossing voor
alvast bedankt
Verwijderd
bots zitten erin..
typ maar
Bot_add
[quote]
] bot_add
Error: CreateBot() failed.
] bot_add_t
Error: CreateBot() failed.
] bot_add 1
Error - no profile for '1' exists.
hmmm, wat doe ik fout? Of moet ik eerst iets doen voor dat ik met bots kan spelen?
Iemand een idee of dit ook kan? Als je hem via steam koopt krijg je er immers ook geen cd bij. Sterker nog: in de pc waar ik nu achter zit zit geen dvd drive, dus ook al had ik de dvd bij de hand, dan lukte het toch niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Palomar op 19-11-2004 19:30 ]
Verwijderd
ik ga morgen half life 2 halen, dan kan ik meteen CS spelen neem ik aan ?
ik hou niet zo van half-life, alleen van cs
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:41:
ontzettend vet die nieuwe CS
ik ga morgen half life 2 halen, dan kan ik meteen CS spelen neem ik aan ?
ik hou niet zo van half-life, alleen van cs
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
ik heb half-life ook uitgespeeld omdat ik me verveelde,
mn snelste tijd was 70 minuten
edit: kan ik nou wel gewoon cs spelen dan ?
downloaden via steam neem ik aan ?
ps: http://www.pwned.nl/ blijft een Classic
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 20:03 ]
Moet de netcode nog geoptimaliseerd worden?
het loaden (gedeelte ervan) is client side, dit heeft niks met netcode te maken, in principe is het netwerk gedeelte tijdens laden van nieuwe map bijna nihilPcManiaxx schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:18:
Ik vraag me af waaorm dat laden van een server altijd zo lang duurt. Bij 1.6 gaat dit toch echt veel sneller. Binnen no time zit ik op een server. Bij source duurt dit toch echt altijd tergend langzaam.
Moet de netcode nog geoptimaliseerd worden?
ligt dus aan je pc
[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 19-11-2004 22:20 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Als ik probeer te connecten dan doet hij het vaak niet.
Ik klik dan op connect en krijg een soort kadertje waarij wat server gegevens staan.
Vervolgens klik ik dan op join en doet hij alsnog niks.
Na ongeveer 15 seconden schiet de ping dan omhoog naar iets boven de 1000.
Het vreemde is dat ik er niet altijd last van heb, soms connect ie gewoon en kan ik zonder problemen spelen.
iemand anders dit probleem? Of een oplossing natuurlijk
Is dat niet het "auto-connect schermpje" gewoon als de server vol is?Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:48:
Leuk probleempje hier.
Ik klik dan op connect en krijg een soort kadertje waarij wat server gegevens staan.
Het vreemde is dat ik er niet altijd last van heb, soms connect ie gewoon en kan ik zonder problemen spelen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik heb tenet zelf al iets gevonden, als je op refresh klikt begint ie spontaan met connecten.
Het lijkt wel alsof de knopjes omgewisseld zijn.
Maakt ook niet uit, ik kan spelen.
cheater!!!11Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 04:49:
http://web.inter.nl.net/users/jprijs/cs/de_chateau0008.jpg
Zo doen ze dat bij de marine
het gaat over cs: sourceVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 04:49:
Smiling as the shit comes down...
Hoe krijg jij die informatie rechtsonderin beeld?Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 04:49:
oe speelt leuk hoor gewoon hl2 en cs source downen gratui :-Pnero355 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:54:
[...]
OMGI would kill for one of those
Maar vergeet hem lekker joh is niet zo belangrijk LOL
blij dat ik de doos nog niet had weg gegooit :-D
ik heb vanmiddag tijdje gespeeld, en ging gewoon goed, maar wilde na het eten vanavond weer starten, en toen bleef me scherm zwart
dwz,
nadat je op Counter-Strike:Source klikt in steam zie je dat scherm met die 2 CT's en rechts onderin 'loading' staan.
maar zodra dan normaal dat 'loading' weg zou moeten gaan, en dat menu zou moeten verschijnen word me beeld compleet zwart.
het rare is dat wanneer ik met me muis over de plek ga waar dat menu zit, ik nog wel tikken hoor (dus menu is er wel)
weet iemand hoe ik dit moet fixen?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Alleen kun je de croshair veranderen in een eigen gemaakte? Want de huidige die erbij zitten zie ik soms niet, ze vallen gewoon niet goed genoeg op.
En wat ik ook wel mis, als Battlefield speler
Ik moet nog flink oefenen en wennen btw, zag vandaag een gast die headshot na headshot maakte met zijn sniperrifle. Best wel ziek

En een optie om de chat (text) uit te zetten is die er ook? Soms wordt ik gek van de cheater en camper geblaat
En goede (leuke) community sites zou ook wel fijn voor een beginner, ben echt n00b op CS gebied maar het heeft mijn interesse iig gewekt nu
eigen crosshair kan niet, kleur en grootte veranderen kan wel. bij options of via een console command die ik me ff niet kan herinneren.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:54:
Heb vandaag ook eens serieus achter css gezeten en ik moet zeggen dat het me wel bevalt(orginele cs nooit gespeelt).
Alleen kun je de croshair veranderen in een eigen gemaakte? Want de huidige die erbij zitten zie ik soms niet, ze vallen gewoon niet goed genoeg op.
En wat ik ook wel mis, als Battlefield speler, is dat je croshair 'oplicht' als je raak hebt geschoten
Ik moet nog flink oefenen en wennen btw, zag vandaag een gast die headshot na headshot maakte met zijn sniperrifle. Best wel ziek
En een optie om de chat (text) uit te zetten is die er ook? Soms wordt ik gek van de cheater en camper geblaat
En goede (leuke) community sites zou ook wel fijn voor een beginner, ben echt n00b op CS gebied maar het heeft mijn interesse iig gewekt nu
chat uitzetten kon bij gewoon CS altijd met hud_saytext_time 0
weet niet of dat bij source ook zo is.
[ Voor 8% gewijzigd door HyperioN op 20-11-2004 20:14 ]
Verwijderd
source sux. En is gewoon uitgegeven bij hl2, om ervoor te zorgen dat hl2 een echte multiplayer zou hebben. Aangezien bv doom 3 daarop aan is gepakt.
Verwijderd
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik heb ook source, maar ik zit nog lekker 1.6 te spelen. Het niveau is bij source ook vrij laag.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:41:
source is een ware aanfluiting. Het was toch zogenaamd hun bedoeling om alleen de fysics te veranderen, ze hebben momenteel het hele spel verneukt. Ik heb 2 jaar cs gespeeld. En in source is er geen cs gevoel meer. Skilled spelers kunnen net zo goed stoppen, want in source moet je wel sprayen, een normaal headshot schieten met ak kan niet door de absurde recoil. DE netcode loopt nog niet goed ofzo, want met ping 20 lag je nog. Cs is niet gemaakt voor mooie graphics maar voor goeie gameplay. Je zal zien dat topclans geen source gaan spelen, als het niet enorm verbeterd wordt door valve (waar ik op hoop, en wat ook nog wel kan)
source sux. En is gewoon uitgegeven bij hl2, om ervoor te zorgen dat hl2 een echte multiplayer zou hebben. Aangezien bv doom 3 daarop aan is gepakt.
Hier een artikel die zegt dat cs:source nog beta is:
http://www.hardocp.com/article.html?art=Njkx
Ik hoop dat de gamepplay net zoals die van de 1.x serie wordt. Er zullen nog wel wat updates tegen aan moeten worden gegooid, voordat de pro's zo'n game gaan spelen.
Weet iemand of ik ook source via steam dan kan downloaden ofzo of is condition zero iets anders??
Dus simpel antwoord, nee.
En welke rate/cl_cmdrate/cl_updaterate instellingen hebben jullie?
De server van Wijzeman is een "extra server van het hostingbedrijf waar ik werk. Zolang die server niet in gebruik is mag ik die voor Wijzeman gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:25:
wat is er met wijzeman aan de hang??
.........mijn favo server
Momenteel zijn we bezig met allerhande migraties etc etc zodat deze server daarvoor in gebruik is. Als dat achter de rug is (duurt nog wel effe) dan komt Wijzeman Source weer online.
.
CS is al heel lang verneukt.. na 1.0 ging het snel bergafwaarts. Het is al weer bijna 5 jaar geleden dat ik er aan begon maar de leukste tijd had ik toch echt toen het spel nog in de betafase zat. Toen had je nog echt dat de beste spelers ook de meeste kills maakten, nu is het voor het grootste gedeelte toch echt gewoon sproeien, sproeien en nog eens sproeien. Hoe slechter de speler hoe meer kills hij maakt lijkt het soms wel, ik krijg echt de ene na de andere wonderlijke kill om mijn oren.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:41:
source is een ware aanfluiting. Het was toch zogenaamd hun bedoeling om alleen de fysics te veranderen, ze hebben momenteel het hele spel verneukt. Ik heb 2 jaar cs gespeeld. En in source is er geen cs gevoel meer. Skilled spelers kunnen net zo goed stoppen, want in source moet je wel sprayen, een normaal headshot schieten met ak kan niet door de absurde recoil. DE netcode loopt nog niet goed ofzo, want met ping 20 lag je nog. Cs is niet gemaakt voor mooie graphics maar voor goeie gameplay. Je zal zien dat topclans geen source gaan spelen, als het niet enorm verbeterd wordt door valve (waar ik op hoop, en wat ook nog wel kan)
Nu kunnen die laatste versies zoals 1.6 voor jou wel het 'echte cs gevoel' hebben, voor mij heeft dat het eigenlijk al niet meer sinds 1.1, 1.3, toen begon het echt brak te worden.
Dus daarom vind ik het ook niet zo heel erg dat CS Source ook nog niet echt lekker speelt, immers 1.6 doet dat ook niet maar het zal vast nog wel verbeterd worden en het ziet er in ieder geval een stuk beter uit
Ik kan me hierin wel terugvinden, toen beta 6 kwam was ik gestopt. (Ik speelde al vanaf beta 3)kNarf schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:53:
[...]
CS is al heel lang verneukt.. na 1.0 ging het snel bergafwaarts. Het is al weer bijna 5 jaar geleden dat ik er aan begon maar de leukste tijd had ik toch echt toen het spel nog in de betafase zat. Toen had je nog echt dat de beste spelers ook de meeste kills maakten, nu is het voor het grootste gedeelte toch echt gewoon sproeien, sproeien en nog eens sproeien. Hoe slechter de speler hoe meer kills hij maakt lijkt het soms wel, ik krijg echt de ene na de andere wonderlijke kill om mijn oren.
Nu kunnen die laatste versies zoals 1.6 voor jou wel het 'echte cs gevoel' hebben, voor mij heeft dat het eigenlijk al niet meer sinds 1.1, 1.3, toen begon het echt brak te worden.
Dus daarom vind ik het ook niet zo heel erg dat CS Source ook nog niet echt lekker speelt, immers 1.6 doet dat ook niet maar het zal vast nog wel verbeterd worden en het ziet er in ieder geval een stuk beter uit
Maar:
Nou ben ik een paar maanden geleden begonnen met Condition Zero, en dan vond ik toch best leuk. Nu met CS: Source vind ik het nog beter, als je goed bent, ben je ook écht goed. Ik vind ook dat CS nog altijd meer afhangt van de movement en taktiek van de speler ipv. alleen het aimen, maar als je een super aim hebt en goede taktiek gebruikt, own je gewoon, dat kan ik niet van noobs zeggen die alleen maar sprayen. (Ik gebruik trouwens 95% van de tijd dat ik speel de deagle, en als ik teveel geld heb koop ik een awp erbij) Noobs kun je nog altijd inmaken als je goed bent, vind ik. Een paar minuten geleden schoot ik ook nog 4 terrorists achter elkaar neer in m'n eentje in italy (in het apartement), waarvan zelfs 2 headshots met 1 schot
Ik vind CS: Source heerlijk spelen, het aimen voelt nu echt goed aan vind ik, ook met de deagle is 90% van de keren het eerste schot altijd precies raak, zo schiet ik vaak van gigantische afstanden met het 1ste schot een headshot, geweldig om te doen.
Jammer dat ik geen clan heb trouwens, mijn laatste CS clan was in beta 5
Helemaal mee eens, kan er ook maar niet bij hoe erg cs nu verkracht isVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:41:

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Je kan echt nog wel makkelijk de sproeinoobs ownen, bv in aztec:
Als ik terror ben ga ik onderlangs door het water, gooi een he grenade in dat kamertje voor die brug van de ct, maak daar meestal een nadekill, loop door met mn ak en roei al die spawncampers uit en klaar, hop naar de volgende ronde.
Dit alles geeft me een goed gevoel als dat zo gebeurde
Damage Given to "Andreas" - 213 in 3 hits
Damage Given to "{ Raven }" - 34 in 1 hit
Damage Given to "<^S0S^> Slicer" - 9 in 1 hit
Player: Dersan - Damage Taken
-------------------------
Damage Taken from "Andreas" - 15 in 1 hit
0=)===> connected
Dersan killed R.I.P._FRAG_natik_CZE with hegrenade.
Dersan killed donnatelo with hegrenade.
Dersan killed Heffa1981gmx with hegrenade.
Dersan killed duck with hegrenade.
Brani killed Fiftycent with ak47.
BoTervliegje: lol
0=)===>: wow
Hieronder allemaal lui kijkend naar mn p*rn spray

shit, hoe resize je pics

[ Voor 15% gewijzigd door Dersan op 21-11-2004 19:11 ]
Hoe heet het lettertype van CounterStrike? En dan doel ik op die zoals de startpost
Gevonden, hij staat lokaal in het Steam/CSS mapje (in mapje resource)
[ Voor 50% gewijzigd door Pubbert op 21-11-2004 21:00 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Klein addendum: Ik denk dat ik de bron van het probleem heb gevonden. Als ik mijn router uit mijn internetverbinding haal(Direct op internet dus) dan heb ik nergens last van.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:48:
Leuk probleempje hier.
Conclusie: Het ligt aan mijn router, maar wat is er fout aan? Iemand suggesties?
Ik heb helemaal niks ingesteld aan mijn router en het is een edimax (BR61 nog wat geloof ik, ik kan het type nummer zogauw niet vinden).
Vind het eigenlijk reuze meevallen. Ok het speelt een beetje anders maar om het nou een wereld van verschil te noemen vind ik wel wat ver gaan. Naar mijn mening is er ook nogsteeds een goed verschil tussen mensen die "skilled" zijn en mensen die het spel pas voor de 1e keer spelen. En dat van die netcode vind ik ook nergens op slaan. Ik speel zelf met een ping van rond de 80 en dat speelt prima, maargoed je zou het af kunnen schuiven op gewenning. Wat is uberhaupt het "cs gevoel"? Klinkt bij mij gewoon in de oren als elitair geblaat. Volgensmij zitten de meeste source klachten gewoon tussen de oren inplaats van dat er werkelijk wat aan de hand is.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:41:
Ik heb er ook wel eens last van, 1 op de 5 keer ofzo, en ik heb geen idee waar het aan ligt!Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:08:
[...]
Klein addendum: Ik denk dat ik de bron van het probleem heb gevonden. Als ik mijn router uit mijn internetverbinding haal(Direct op internet dus) dan heb ik nergens last van.
Conclusie: Het ligt aan mijn router, maar wat is er fout aan? Iemand suggesties?
Ik heb helemaal niks ingesteld aan mijn router en het is een edimax (BR61 nog wat geloof ik, ik kan het type nummer zogauw niet vinden).
Ik zit niet achter een router oid dus daar kan het niet aan liggen!
Meestal start ik het spel gewoon even een keer opnieuw, of ik kies blind een server (als je weer uit de server gaat, werkt het menu meestal wel weer!)
gewoon in de console typen: bind "j" "say Mijn bericht"woutur schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:36:
Hoe bind ik een toets om iets te zeggen in CS:S ? Ik neem aan dat het in de config.cfg moet met iets als bind "j" "say: Iets wat ik gaarne mee wil delen" . Kon het zomaar nog niet vinden met google.
precies zoals hier boven.
Gevalletje klok/klepel? De netcode is vast wel verbeterd, maar er is meer dan een pingVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:41:
DE netcode loopt nog niet goed ofzo, want met ping 20 lag je nog. .
Verwijderd
Ik kan de search op Steampowered wel gebruiken.. Maar dat is zoeken naar een naald in een hooiberg.
Verwijderd
idem ben zojuist gestopt na 4-5 jaar TO .. vind source stukken beter atmMarkjuh schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:02:
Ik denk dat ik CS:S ook maar eens wat meer ga spelen binnenkort. de oude CS kon me nooit erg boeien eigenlijk. Ik speelde altijd Tactical Ops, een UT1 mod (www.tactical-ops.de) wat ik stukken beter en leuker vond dan CS. Helaas is TO zo dood als een pier ondertussen en ben ik wel gedwongen wat anders te zoeken. Ik vind het tot nu toe wel een tegenvaller dat ze niet meer met de physics hebben gedaan in de levels die er tot nu toe zijn. Want op zich heeft CS:S wel heel veel potentie met de nieuwe engine.
ziet er natuurlijk vet uit. Maar het is niet meer CS zoals het ken en wekenlang nonstop heb gespeeld. Kon eerder wel wat raken met het gevoel is heel anders.
Hoop dat dit een beetje cheatervrij is en dat ik het gevoel terugkrijg, heb CS veel gespeeld en vond het leuk, het werd minder door lamers enzo, misschien dat het nu minder wordt
Dit topic is gesloten.
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.