[PC] Counter-Strike: Source deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

cvs79 schreef op 30 oktober 2004 @ 21:30:
[...]

He, toevallig [Veteran]DLP van de XS4all server.
Nee, ik ben [Veteran]C0mB0, maar DLP is de oprichter idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 50933 schreef op 30 oktober 2004 @ 21:22:
Counter-Strike: Source heeft er weer een gezellige clan bij :)

We hebben een clan opgericht, maar je moet ouder zijn dan 21 en we zoeken nog steeds mensen.

Onze server is 62.41.27.89 Veteran Clan Public Server NL

Irc: #veteran @ irc.quakenet.org

Site: http://veteranclan.tk (binnekort .com)

Kom gezellig langs!
Bummer that i'm 18...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

JeanLucPicard schreef op 30 oktober 2004 @ 18:18:
Hoe zijn de hitboxes? Als je kijkt naar 1.6 dan schoot je soms op het hoofdje terwijl hij stil staat, en dan moet je een paar mm links of rechts van het hoofdje richten voordat er wat aankwam...
Die zijn wel gefixed maar imo zijn er wat wapens een beetje lichtelijk ongebalanceerd geworden. Voor snipen had je eerder red. wat skill nodig, maar tegenwoordig koopt 60% van de speler een autosniper en die zit qua kracht tussen scout en awp dus het resultaat laat zich raden. Rushen met autosnipers. De glock, lijkt wel superslap geworden, de five seven ook, de p228 ook, idem met mp5. De AK, is veel sterker dan eerder en de colt ietsjes slapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

FoggyFreek schreef op 30 oktober 2004 @ 21:35:
[...]

sorry dat ik het zeg maareeh.. Bullshit. Die hitboxes zijn echt perfect. Ik heb toevallig vorig weekend ook een LAN gedaan met 8 man, hoofdjes, beentjes, okseltjes, alles klopte. :D
tja, wat die andere gozer vertelde kan ik niet controleren, maar dat italy stukje kan ik verder weinig aan veranderen voor je, daar stonden we allemaal naast (ook die AFK gozer, die stond af te wassen) :)
Het fenomeen hitbox-lag komt ook nog wel eens voor (iemand komt langs strafen, schiet een AWP een meter achter zn hoofd, BAM.. headshot)
1 van die dingetjes die je niet kunt testen, want als het mis is kan het altijd zijn omdat je niet perfect mikte, t blijft een moving target :S

Verder zou ik zeggen, probeer het op een bewegend doelwit. Pak een MP5, mik op hoofdjes en schiet max 4 kogels per keer af. Werkt in principe vrij aardig op midden-korte afstand. Pak vervolgens een MP5, richt een beetje op een gozer en hou de muisknop ingedrukt. Kan zijn dat je pech hebt, maar toen ik het probeerde waren ze ook verrekte snel dood :S

ff iets heel anders:
Wat ik me nog steeds afvraag is hoe de auto-snipers zijn veranderd. Vroegah op Strikerz waren er 2 soorten mensen die ooit een Sig550 kochten.
1. N00bs die denken 'hey, duur wapen, zal wel wat kunnen', en niks raakten
2. Ik, en ik had er de grootste lol mee. Zo af en toe lukte het en stonden mensen mooi te kijken, zo af en toe werkte het voor geen meter
Als ik echter in CSS zo'n ding (of de G3/SG-1) koop is het 2-3 kogels per ventje en ze zijn al dood. Hoe de fok?

Accuratesse: nog steeds net zo kut volgens mij. Zelfs de eerste kogel is lang niet altijd waar je richt, en na 5-6 kogels is het ook over met de pret
Kracht: iets meer als 50 in de borst, was vroeger ook al, anders dan borst of hoofd weet ik niet, zal wel minder zijn?
RoF: nog steeds hetzelfde

Wat is er in godsnaam verbeterd aan die dingen? Er moet IETS zijn, want ze werken gewoon een stuk beter, ineens kan iedereen ermee knallen :S

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127608

Ik weet niet hoor maar de laatste tijd gebeurt het bij mij best vaak dat ik cs_office ff speel, en dat dan iemand schiet en dan blijft hij hangen. Hoor ik een foutmelding menu, (windows geluidje) en sluit hij af.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
@GTOfire gelukkig dat de awp nog wel steeds wat lastiger is om te gebruiken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
heb de steam content op dvdtje gebrand, computer opnieuw geinstalleerd, alleen pikt steam het niet als ik alles weer in directory kopieer. Steam wil toch alles opnieuw downloaden. Iemand een tip voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Waarschijnlijk heb je door van dvd te kopieren de files schrijfbeveiligd; moet je ff veranderen dat files ookveranderd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dikki dik schreef op 31 oktober 2004 @ 09:36:
@GTOfire gelukkig dat de awp nog wel steeds wat lastiger is om te gebruiken.
Is de AWP veranderd dan? Want behalve tegen een groepje mensen ben je met een AWP een stuk sneller klaar dan met een Sig 550 bijvoorbeeld. Sig 550 3 kogels in zn borst met ingebouwde auto-sniper precisie betekent 4-5 schoten afvuren. Met een AWP is ie tenminste gewoon meteen dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 23:02
hierzo iets van 15 maps met textures etc (non-offcial)

http://www.gameconnect.in...News&file=article&sid=649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet je nu bij die unofficial maps voorstellen? De HL2 SDK is niet vrijgegeven.
Wat voor kwaliteit kun je dan verwachten? Beetje spelen met de physics van source of toch iets in de richting van de official maps?
Vertel ff of het wat soeps is of dat je zegt van laat maar, wacht wel op echte maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 77587 schreef op 31 oktober 2004 @ 11:40:
Wat moet je nu bij die unofficial maps voorstellen? De HL2 SDK is niet vrijgegeven.
Wat voor kwaliteit kun je dan verwachten? Beetje spelen met de physics van source of toch iets in de richting van de official maps?
Vertel ff of het wat soeps is of dat je zegt van laat maar, wacht wel op echte maps.
Ik heb zelf niet niet gekeken, ben het nog aan het donwloaden was er net mee begonnen maar ,dit zijn als het goed is gewoon echte maps met hl2 model,textures etc.

Deze maps zijn gemaakt met de gestolen hl2 editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

GTOFire, de sig 550 heeft juist een recoil van 0,0. Je kunt gewoon mikken en knop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:21

Polycom

Poes van goud

Ik zag gister toch de meest toffe skin ooit..
het was een gifje (jaja het bewoog) van een terrorist mannetje
en op frame een schoot hij en op frame 2 niet..

een team mate van mij had die dus en die plaatste ze op net om hoeken.. (ik was spectator) en echt iedereen die daar langs liep schoot op die skin...

echt een hele dikke rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:38
Pu_Dy schreef op 31 oktober 2004 @ 14:17:
Ik zag gister toch de meest toffe skin ooit..
het was een gifje (jaja het bewoog) van een terrorist mannetje
en op frame een schoot hij en op frame 2 niet..

een team mate van mij had die dus en die plaatste ze op net om hoeken.. (ik was spectator) en echt iedereen die daar langs liep schoot op die skin...

echt een hele dikke rofl.
je bedoelt een spray en ja die zijn al zo oud als CS:S uit is, overal op het web staan tutorials om zo een te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 20:42
Ik heb zelf CS zeer weinig gespeeld. Het kon me weinig boeien in verhouding met de andere FPS games die ik speelde (incl Half Life). Anyway, met de komst van CSS besloten dit toch maar weer eens te proberen. Het ziet er erg gelikt uit, de wapens hebben feeling (belangrijk. Hoewel subjectief maakt of breekt het een FPS voor mij). Voldoende servers met fatsoenlijke ping.

Na een paar uur spelen vraag ik me echter nog steeds iets af: wat is de relatie tussen mikken en raken? Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je nu exact de bad guy uitschakelt. Wat ik raak lijkt volkomen random. Gericht schieten kan echter wel, getuige het kennelijke gemak waarmee ik neergelegd wordt. Ik ben zeker geen 'l44t' speler, maar ik sta in de meeste FPSen m'n mannetje, en daardoor valt CSS me in negatieve zin op, zeker na een paar uur spelen. Ik heb niet het gevoel dat de tegenstanders nu heel specifiek met korte bursts aan het schieten zijn. Lang verhaal kort: wat doe ik fout, of: wat is de truuk?

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ijdod schreef op 31 oktober 2004 @ 19:43:
Ik heb zelf CS zeer weinig gespeeld. Het kon me weinig boeien in verhouding met de andere FPS games die ik speelde (incl Half Life). Anyway, met de komst van CSS besloten dit toch maar weer eens te proberen. Het ziet er erg gelikt uit, de wapens hebben feeling (belangrijk. Hoewel subjectief maakt of breekt het een FPS voor mij). Voldoende servers met fatsoenlijke ping.

Na een paar uur spelen vraag ik me echter nog steeds iets af: wat is de relatie tussen mikken en raken? Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe je nu exact de bad guy uitschakelt. Wat ik raak lijkt volkomen random. Gericht schieten kan echter wel, getuige het kennelijke gemak waarmee ik neergelegd wordt. Ik ben zeker geen 'l44t' speler, maar ik sta in de meeste FPSen m'n mannetje, en daardoor valt CSS me in negatieve zin op, zeker na een paar uur spelen. Ik heb niet het gevoel dat de tegenstanders nu heel specifiek met korte bursts aan het schieten zijn. Lang verhaal kort: wat doe ik fout, of: wat is de truuk?
Euhm.. wat ik zelf veel gebruik is control (bukken) en dan bursten op het hoogste gedeelte van het lichaam.. voornamelijk AK en M4A1 en anders de Krieg.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Als ik met een Sig 550 gewoon stilzittend een beetje op een muur schiet komt de eerste kogel 1/4 van de tijd gewoon niet waar ik mik :S Nou zijn decals en kogelinslagen natuurlijk op een andere plek (aannemende dat dat nog steeds hetzelfde is als in HL1), maar als de decal niet is waar je mikt betekent dat wel dat er een zekere straal rond je crosshair is waar die kogel kan komen.
Af en toe echter schiet ie de eerste 5 kogels zo dicht op elkaar dat op middellange afstand ze allemaal in de borst van 1 ventje zouden komen.

Ik heb trouwens ouwe CS beta's weer es bekeken, de G3 schoot vroeger veel sneller en best precies vergeleken met 1.6 en nu, toch kunnen mensen er nu wel wat mee raken 8)7

De beste manier om iemand in source voor zn kop te schieten? tja, gewoon raggen werkt verbazingwekkend goed. Heel vroegah moest je stilzitten en 3-4 kogels per keer schieten, maar je kan tegenwoordig gewoon pin-point schieten terwijl je naar links en rechts strafet. Als je een SMG of pistool hebt kan je zelfs gewoon vooruit sprinten en schieten tegelijk, en dan komen de kogels nog vrij goed aan waar je wilde. Maar in principe werkt rustig bursten ook nog steeds, tis alleen wat moeilijker mikken nu iedereen als een gek rond rent de hele tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Zoiets zou je zeggen ja... maar daar merk ik dus geen positief effect van. Op afstand kan ik er nog wel wat mee, de afwijking van de kogels wordt dan merkbaar. Ik zie echter (te) vaak een close range gevecht waar je de ander maar 1 keer raakt of zo. Dat ik een shootout verlies kan ik mee leven, maar ik weet wel wanneer ik raak zou moeten schieten.

Wat me ook opvalt is dat het effect van inslaande kogels nog merkbaar is als je al ruim in dekking zit. Idem als je te zien krijgt wie je gedood heeft, direct daarna. Die persoon komt soms van plaatsen opduiken waarvandaan hij 's mijns inziens me nooit zou hebben kunnen raken.

M'n ping is zo rond de 30, de meeste andere spelers zitten doorgaans onder de 70, uitzonderingen daargelaten. Zou ook het probleem niet mogen wezen, zou ik zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door ijdod op 31-10-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

http://www.xs4all.nl/~sjappie/kutkanon/
ik had niks te doen, dus dan ga ik dit soort shit testen. Benodigdheden:
- CS Source
- CS v1.0 (als er iemand durft te beweren dat auto-snipers TOEN lame waren geef ik het op :) )

Wat ik gedaan heb bij alles: stil zitten, crouchen, dubbel inzoomen
Vervolgens heb ik 2 verschillende dingen gedaan met elk wapen.
1. muisknop inhouden tot mn wapen leeg was
2. 3 (bij sig550) of 2 (bij G3) schoten afvuren, even los, weer 3/2 schoten, weer ff wachten, etc, tot clip leeg was.
De beelden:
cs1-sig-dist.jpg: laat de afstand zien waarop ik zat.
cs1-sig-imp.jpg: het resultaat, midden en rechts is manier 1, links is manier 2.
De precisie van bursten met een Sig in v1.0 t.o.v. door-raggen is dus nogal onmerkbaar. De uitschieters die je rechts ziet waren de eerste 2 kogels die ik afvuurde toen ik de 2e keer mn clip leeg knalde volgens manier 1. Lekker accuraat dus :)
Op zich al met al wel vrij precies te noemen op uitzonderingen na.

Toen ben ik geswitched naar de_dust omdat die ook in source zat, maar met het verschil in de maps is dat eigenlijk nutteloos gebleken, maar goed:
cs1-g3-aim.jpg: waar mn crosshair stond tijdens het mikken van manier 2, geen enkele kogel is daar aangekomen :S
cs1-g3-imp.jpg: resultaat, rechts manier 2, links manier 1. Hier dus toch wel een behoorlijk verschil. Mn crosshair stond bij manier 1 nl waar de op-1-na-onderste kogelinslag te zien is. Bijna alles kwam dr dus behoorlijk bovenuit.
Een behoorlijk onprecies wapen als je em vol open zet. Bursten is nog wel te doen, maar echt geweldig ook niet.

css-sig-dist.jpg: wederom waar ik vandaan schoot
css-sig-imp.jpg: links manier 2, rechts en midden manier 1. Manier 1 lijkt net een tikkie minder precies dan in v1.0, manier 2 is juist een tikkie preciezer, dr zijn duidelijk meerdere inslagen op 1 plek (waar ik ook mikte). Echter, de recoil van slechts 2 kogels afgevuurd is best flink te noemen, dus als je geen headie schiet kan het 2e en 3e schot best wel mis gaan.

css-g3-aim.jpg: beetje moeilijk te zien in source: waar ik mikte met manier 2.
css-g3-imp.jpg: links manier 2, rechts en midden manier 1. Manier 1 is net zo bagger als in v1.0 lijkt me. Manier 2 spant er een beetje om. Hier kwamen wel kogels waar ik mikte, maar is de verspreiding van de 2e en 3e kogel toch wel iets groter.

conclusie die ik hieruit trek: De auto-snipers zijn niet merkbaar veranderd kwa precisie. Met gewoon hard raggen ben je net zo onprecies/precies in CSS als in CS1.0, dus daar kan het niet aan liggen.
Rustig 2 á 3 kogels schieten werkt in CSS nagenoeg hetzelfde als in CS1.0, mikken helpt, maar er echt vanopaan kun je niet, want je 2e en 3e kogel kunnen finaal de mist in gaan (of juist wel komen waar je mikte, dat kan gelukkig ook).

Wat ik maar in het midden laat is de auto-snipers t.o.v. andere wapens. In 1.0 werden mensen hard uitgelachen als ze 'erm.. die hele dure' gekocht hadden, en ik lees deze plaatjes als zijnde dat de wapens an sich hetzelfde zijn gebleven.

Mochten er mensen zo gek zijn dit ook te bekijken, ben ik nou raar dat ik dit zo zie of kloppen mn plaatjes toch wel vrij aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127666

@ijdod: ik weet niet of ik hetzelfde heb, maar ik 'snap' sommige wapens en het mikken e.d. in cs:s ook nog niet helemaal.

Ik heb veel gecs't en speel cs:s nu ook al een tijdje, maar het gebeurt vrij vaak dat ik (met ping van +/- 30) van een hele kleine afstand een heel magazijn leegschiet, en gewoon niks raak. Ik zou mezelf geen noob noemen, en heb vrij veel ervaring. (De ak wordt nu echt wild als je gaat 'sproeien' :))

Daarnaast gebeurt het ook dat ik bijvoorbeeld de hoek omga, schiet, terugga, en dan pas de kill krijg, of andersom (ik word nog geraakt als ik al weg ben). Ik vind het gewoon traag af en toe :/.
In cs mikte je op het hoofd en je kreeg een headshot, duidelijk. :p Nu krijg ik headshots als ik rennend wat sproei, en als ik goed mik raak ik soms niks...

Maar ik ga ervanuit dat dit allemaal over is na wat oefening. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15218

Hmm, ik hoop dat er wat meer en betere servers zijn voor CS:S zodra HL2 uit is, voor de rest is het een erg goed spel, heel erg goed vergeleken met CS/CZ. Het voelt allemaal veel beter aan, granaten werken fatsoenlijk, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Bedacht me net waar dat effect me aan doet denken: client side hit bepaling. Komt er op neer dat omdat mijn PC van mening is dat ik jou omleg, jij daadwerkelijk dood gaat, ook al ben je op jouw pc al 2 hoeken verder. Met een lage ping niet zo'n probleem, maar als de ping hoger wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 19:36

The_DoubleU

Tweaker in München

Heb net voor het eerst 2 speedhackers gezien op een server. Opzich wel leuk om te zien hoe snel die gasten zijn. Ze zijn al bij je spawn voordat jij een voet gezet hebt. Na een tijdje waren ze wel voorspelbaar, de het hele team nades gooien van spawn. BOOM!! weg hackers. En dan gewoon weer rustig verder spelen :) Het wordt tijd voor VAC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik vind dat ook vreemd, Ik schiet weleens op iemand opzijn hoofd (niet sproeien maar klik klik klik), en ik weet zeker dat dat raak is, dan begint hij te sproeien op mij, en we raken elkaar niet, op een gegeven moment, ben ik dood, hij leeft, en ik raak hem niet (soms 20 tot 30 hp eraf, meer niet). maar headies zijn toch altijd instand kill, desnoods 2 shots op het hoofd). En dan denk ik dat ik echt niet kan schieten, maar slecht ben ik niet, sta vaak gewoon bovenaan op het score board.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:32

Hu9o

Schokkend

Op wat voor servers spelen jullie altijd? In het ET topic hier op GoT wordt er vaak op xs4all servers gespeeld zodat we een GoT onderonsje krijgen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hu9o schreef op 01 november 2004 @ 11:05:
Op wat voor servers spelen jullie altijd? In het ET topic hier op GoT wordt er vaak op xs4all servers gespeeld zodat we een GoT onderonsje krijgen.
speel zelf op XS4all of op tweakdsl

hoop volgende week maandag weer te kunnen spelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik heb XS4ALL hier ook al een tijdje in m'n favo's staan, bijde servers hebben een fijne ping en het meeste volk dat er komt is Nederlands - lekker makkelijk...

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
K vraagje:

Heb nu een key waarmee ik CS1.6 kan spelen.
Als ik nu HL2 bronze bestel, ga ik dan CS1.6 nog kunnen spelen? Want als je bv HL1 of CS1.6 wil bestellen via steam dan zegt die dat je min HL2 silver moet hebben?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
Hacku schreef op 01 november 2004 @ 18:24:
K vraagje:

Heb nu een key waarmee ik CS1.6 kan spelen.
Als ik nu HL2 bronze bestel, ga ik dan CS1.6 nog kunnen spelen? Want als je bv HL1 of CS1.6 wil bestellen via steam dan zegt die dat je min HL2 silver moet hebben?
ja. en dat 2e lees je volgens mij verkeerd, je hoeft hl1 en cs etc niet meer te kopen omdat je alles van valve gratis krijgt bij silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ik zit meestal (eigenlijk altijd :p ) op wijzeman. Onder de naam pGt * b100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik hoop wel dat valve snel ff een fix ofzo maakt waarbij je als je 1.6 speelt niet de css servers ook ziet. Dat is echt vervelend. Wil je in een server is ie opeens voor source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 23:51
Anoniem: 93354 schreef op 01 november 2004 @ 23:17:
Ik hoop wel dat valve snel ff een fix ofzo maakt waarbij je als je 1.6 speelt niet de css servers ook ziet. Dat is echt vervelend. Wil je in een server is ie opeens voor source.
Je kan toch filteren op CS 1.6 bij Servers ? werkt bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan alleen op counter-strike filteren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

dikki dik schreef op 01 november 2004 @ 22:28:
Ha die b100, dit is ramsey hier. Dat gecheat op de server mag alleen wel eens ophouden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:24

Christiano007

Ich bin der champion

Het ziet er allemaal sweet uit moet ik zeggen, alleen jammer van de framedrops onder de 20 als het druk word :'(

AMD 2100+
768 MB geheugen
9800pro@XT

de cpu zal wel de bottleneck wezen, heb immers een +3000 besteld met koelertje dan zal het allemaal wel een stuk sneller gaan :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
dikki dik schreef op 01 november 2004 @ 22:28:
Ik zit ook vaak op die server.. Vind het daar wel chill gamen..

Ik speel meestal onder de naam [GVR]Jumento.. staat meestal ergens onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-06 07:56

Eijkb

Zo.

Speedy55 schreef op 02 november 2004 @ 14:57:
[...]

Ha die b100, dit is ramsey hier. Dat gecheat op de server mag alleen wel eens ophouden.
Probleem met die server is dat het van een sponsor is die ook niet altijd tijd heeft dingen te regelen. Momenteel is RCON daar down en kunnen we weinig doen dan lekker gamen en eventuele cheaters wegpesten :p Kicken of bannen gaat helaas niet. Alhoewel dat snel zal veranderen.... We doen iig ons best het goed speelbaar te maken. Maar hoe populairder je server(s) worden hoe drukker het er is, hoe meer cheaters erop af lijken te komen.

Eventueel kan ik in een later stadium wel een GoT server maken met GoT admins. Dan hebben de vaste bezoekers van GoT het zelf in de hand.

[ Voor 10% gewijzigd door Eijkb op 02-11-2004 16:59 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hopelijk schiet Valve een beetje op met de eerste patches... of zijn ze nog steeds op vakantie allemaal? Of gaan ze pas op vakantie wanneer HL2 in de winkels is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ze zitten al bij patch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Die patches gaan toch vanzelf als je opstart en steam aan hebt staan?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Hu9o schreef op 02 november 2004 @ 19:12:
Die patches gaan toch vanzelf als je opstart en steam aan hebt staan?
Misschien moet je steam effe herstarten, weet niet ofdat het echt online gaat. Mag het wel hopen. Bij CS servers (op linux althans) heb je bij het opstarten de keuze voor autoupdate of niet dmv een flag. Als je de autoupdate niet aan hebt staan (om welke reden dan ook (<- evt. lag etc) moeten de servers herstart worden en dat kan dus niet altijd (gezien je (ik in dit geval) geen volledige toegang heb tot onze servers daar ze momenteel tijdelijk niet op mijn eigen systemen draaien.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
nee hoor, nummer 3 al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net weer ff CSS spelen.
Vraagt zo'n belg aan me: "Daedalus zijde gij Peter??".
Ik: "Nee".

Haha lol, klinkt echt net zo cool dat Belgs. _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Counter-Strike: Source is bij mij weer aan het updaten. Duurt ook een paar minuten dit keer, maar dat komt denk ik omdat de Steam-servers het heel druk hebben. Kon net al niet inloggen.

Edit: Aan die update heb je dus niet veel als de server niet zelf ook updated is. Steam zegt iets over dat de server een ouder protocol (5) gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door CorteX op 04-11-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

sinds de nieuwe patch zie ik maar 30 servers ofzo die allemaal vol met lag zitten..

:( wat een **** bij valve

bij de vorige patch werkte alles gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Pu_Dy schreef op 04 november 2004 @ 21:51:
sinds de nieuwe patch zie ik maar 30 servers ofzo die allemaal vol met lag zitten..

:( wat een **** bij valve

bij de vorige patch werkte alles gewoon super.
Wel raar dat je ineens zo weinig servers ziet had ik net ook al. Ook al die servers zitten dik vol omdat iedereen maar alleen die servers ziet. Hopelijk zijn er wat preformance fixes als ze aan het updaten zijn hehe :>

[ Voor 10% gewijzigd door _MaLa_ op 04-11-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

jup.. nou ja dan maar morgen counter strike spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Laatste CS:S Update:

A Counter-Strike: Source update is available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:

* Added cheat protection to flashlight option
* Changed mp_roundtime to accept more granular values
* Fixed display of Asian Windows 98 fonts
* Fixed memory leak after multiple level changes

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

_MaLa_ schreef op 04 november 2004 @ 22:04:
[...]

Wel raar dat je ineens zo weinig servers ziet had ik net ook al. Ook al die servers zitten dik vol omdat iedereen maar alleen die servers ziet. Hopelijk zijn er wat preformance fixes als ze aan het updaten zijn hehe :>
Het komt omdat ook de server moeten updaten, dit proces duurt natuurlijk wel even. Je ziet als het goed is alleen de server met de zelfde 'patch' versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb echt een vaag probleem met CS

Op iedere instelling van de grafische kwaliteit en resolutie haal ik steeds maar 20 fps.
Dus in 640x480 alles op low => 20 fps en bij 1024x7xx alles op high ook 20 fps :?

spec:
1333Mh
512 MB
5900XT

betekend dit dat m'n cpu de bottleneck is ofoz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep zit er wel in. Hier met mijn x800xt-pe zit ik ook heel vaak maar op 35fps ongeacht de kwaliteit samen met mijn 3200+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Anoniem: 93354 schreef op 04 november 2004 @ 23:04:
Yep zit er wel in. Hier met mijn x800xt-pe zit ik ook heel vaak maar op 35fps ongeacht de kwaliteit samen met mijn 3200+.
gast, als jij met een x800xt en een amd 3200+ maar 35fps draait is er serieus iets mis met je windows setup/config/whatever toei....
dat is gewoon veel TE laag aangezien je dan echt een highend systeem hebt hoor....o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu een AMD +3000 , 512+256 MB geheugen, 9800Pro@XT, en nu heb ik bij hele drukke stukken fps +-25 ongeveer, lijkt mij nog veelste weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ligt eraan met welke resolutie + settings je speelt :)
(of evt. je drivers / windowsconfig)

[ Voor 27% gewijzigd door GandalfTheGrey op 04-11-2004 23:40 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

zo heb mezelf ook maar even getrakteerd op de hl2 silver pack :)
kan ik met gerust hart counterstrike source spelen.
alleen die rot servers zijn nu echt mega overbelast wat dus echt zwaar klote is.
ik hoop dat ze zo ff wat sneller gaan want anders duurt het nog een eeuw voordat ik css binnen heb.
btw als je de silver pack heb besteld krijg je dan ook nog iets thuis gestuurd?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
Ligt idd aan je settings ik speel het met AMD 1600 256ddr en 9600 pro, en is goed/redelijk te doen. :P
Maar settings op Low uiteraard (ziet er nogsteeds _/-\o_ uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Ik krijg some artifacts terwijl ik m'n videokaart niets eens heb overgeklokt :X
Meer mensen last van?

edit: gebeurt bij alle spellen ThaGroove ;) >:)

[ Voor 172% gewijzigd door dinkelover op 05-11-2004 03:26 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093

@dinkelover, ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 38093 op 05-11-2004 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

[quote]Anoniem: 60403 schreef op 04 november 2004 @ 22:27:

A Counter-Strike: Source update is available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:

quote]

He? Kon je cheaten met je zaklamp dan 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:20
mydogisgone schreef op 05 november 2004 @ 00:41:
zo heb mezelf ook maar even getrakteerd op de hl2 silver pack :)
kan ik met gerust hart counterstrike source spelen.
alleen die rot servers zijn nu echt mega overbelast wat dus echt zwaar klote is.
ik hoop dat ze zo ff wat sneller gaan want anders duurt het nog een eeuw voordat ik css binnen heb.
btw als je de silver pack heb besteld krijg je dan ook nog iets thuis gestuurd?
Nee, je krijgt niks meer thuis gestuurd. Maar daarintegen heb je wel beschikking over de complete games van ValvE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperioN. schreef op 04 november 2004 @ 23:07:
[...]

gast, als jij met een x800xt en een amd 3200+ maar 35fps draait is er serieus iets mis met je windows setup/config/whatever toei....
dat is gewoon veel TE laag aangezien je dan echt een highend systeem hebt hoor....o
Mjah bij mij zit er ergens wat mis, niet in windows want die heb ik al 3x geformat maar ergens een hw conflict ofzo want al me games droppen naar 35fps. Mjah over 2 weekjes een 3500+ met wat mazzel dus hopen dat het dan weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik krijg steeds de melding dat ik nog protocol 5 gebruik en de server al 6 heeft. Maar hoe update ik m'n css? Want om steam aan te zetten en te wacten helpt niet en om met een server te connecten (ingame) terwijl steam aan staat helpt ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
Hu9o schreef op 05 november 2004 @ 12:30:
Ik krijg steeds de melding dat ik nog protocol 5 gebruik en de server al 6 heeft. Maar hoe update ik m'n css? Want om steam aan te zetten en te wacten helpt niet en om met een server te connecten (ingame) terwijl steam aan staat helpt ook niet :?
heb je wel legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Badeend_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 21:29
dat heb ik dus ook, komt omdat je niet de legale versie hebt. als je dat wel had zou steam hem automatisch updaten. Dus het is voor ons wachten op een patch denk ik :X

There's no savegame in real life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Goede zaak dat die prutsertjes met hun EMPORiO release er niet opkomen :)
Go Valve Go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Gewoon kopen dus, geen gezeik met updates.

voor 60 euro weet je alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reden waarom er vlugger op minder legale opties wordt geschakeld (bij CS:S bedoel ik nu) komt omdat je CS:S enkel kan kopen via steam, moet je dus creditcard voor hebben etc.
Nog een 2 weekjes en dan komt ie eindelijk uit :p (hoop ik) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

Sorry, beetje dom :X

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 99153 op 05-11-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18657

Anders doe even moeite en scroll 8 cm naar boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 23:13
Anoniem: 99153 schreef op 05 november 2004 @ 14:20:
Ik heb ene vraag: als ik sinds 2 dagen ene game probere te joinen zegt hij dat mijn protocol achter loopt. Ik moet protocol (6) hebben ofzo?
Koop het spel en je probleem is opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

pluisman schreef op 05 november 2004 @ 13:37:
Gewoon kopen dus, geen gezeik met updates.
Mwa, ik vind het toch jammer. Ik vind Source hartstikke leuk (serieus :)) maar ik koop geen spel als ik niet wat in mijn handen krijg. Dus nou moet ik een weekje of 2 gaan wachten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Anoniem: 125883 schreef op 05 november 2004 @ 13:36:
Goede zaak dat die prutsertjes met hun EMPORiO release er niet opkomen :)
Go Valve Go!
lul niet dom, elke patch wordt opnieuw gecrackt en uitgebracht, dus denk maar niet dat mensen die met de illegale versie spelen hulpeloos zijn ofzo.

-quit illegale talk-

[ Voor 22% gewijzigd door FlashBang op 05-11-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
wie heeft er al een bestelling lopen ( voor de doos versie) bij de Gameboer voor HL2?
ben wel beniewd naar de cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek een winkel in BE om de GOLD (collectors item) te pre-orderen. Dus met alles erin, ook de extra's. Nog maar weinig resultaat helaas.
Op momenten als deze wenste ik mezelf een creditcard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[quote]Jostheking schreef op 05 november 2004 @ 07:22:
Anoniem: 60403 schreef op 04 november 2004 @ 22:27:

quote]

He? Kon je cheaten met je zaklamp dan 8)7 ?
Ik heb steam niks zien updaten, of doet ie dat op de achtergrond?

Btw als je nu bij "browse games" kijkt kan je geen HL2 pakket meer kopen indien je al één gekocht hebt. (kon 2 dagen geleden wel nog)

[ Voor 10% gewijzigd door XWB op 05-11-2004 19:09 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

GandalfTheGrey schreef op 04 november 2004 @ 23:40:
ligt eraan met welke resolutie + settings je speelt :)
(of evt. je drivers / windowsconfig)
Ik heb de laatste omega drivers geïnstalleerd
1280*960 alles op high (want dat moet toch kunnen met mijn systeempje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik zou is proberen alles op medium en als dat niet helpt nog een resolutie kleiner om te kijken of het uitmaakt..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

ik heb een beetje ruzie met steam, krijg hem maar niet aan de praat..

heeft nog meer iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Pu_Dy schreef op 06 november 2004 @ 14:03:
ik heb een beetje ruzie met steam, krijg hem maar niet aan de praat..

heeft nog meer iemand hier last van?
nope

En offtopic is jou speakerset niet een z640 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:47

XyS

0.o.O

dinkelover schreef op 05 november 2004 @ 00:58:
Ik krijg some artifacts terwijl ik m'n videokaart niets eens heb overgeklokt :X
Meer mensen last van?

edit: gebeurt bij alle spellen ThaGroove ;) >:)
heb ik ook, alleen met CSS
ik ken me niet voorstellen dat er nog niks op gevonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

offtopic:
haha lol ja een foutje inderdaad.

Heb steam helemaal gewist en ben nu weer counterstrike aan het pre loaden.. (kreeg hem echt niet aan de praat)

wel kut ik was met de half life 2 preload op 98% :(

nouja vannacht ben ik er toch niet laat ik lekker mijn pc aanstaan..

[ Voor 3% gewijzigd door Polycom op 06-11-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

opmerkingkje:
Zet Anti Aliasing en Anisotropic Filtering uit als je het idee hebt dat je toch echt meer FPS zou moeten hebben.
Ik heb een P4 3Ghz, 1 GB DDR en Radeon 9800 pro 256 en haal standaard 100fps in 1024 alles aan BEHALVE die 2 dingen. Met die 2 dingen aan daalt mn FPS nogal drastisch en ik merk er toch geen zak van :)

Ik zie hier mensen die met een 3Ghz en een friggin x800 net 20fps hebben, en ik gok dan dat dat het is, resolutie maakt wel wat uit, maar lang niet zoveel als FSAA en AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 05-02 17:08
over het algemeen zijn de FPS wel ok, sommige punten in maps doen wat raars met je systeem.

de markt in italy geeft bij mij framedrops.....

magoed, de echte framedrops komen pas als er gerekend moet worden in gevechten, dan begin je het te merken.
mijn mening:
als je fps normaal +/- 75 of hoger zijn en alleen in gevechten lager, sja niks an te doen....
zijn ze altijd laag, dan kijk je maar eens naar je drivers etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

GTOfire schreef op 06 november 2004 @ 15:30:
opmerkingkje:
Zet Anti Aliasing en Anisotropic Filtering uit als je het idee hebt dat je toch echt meer FPS zou moeten hebben.
Ik heb een P4 3Ghz, 1 GB DDR en Radeon 9800 pro 256 en haal standaard 100fps in 1024 alles aan BEHALVE die 2 dingen. Met die 2 dingen aan daalt mn FPS nogal drastisch en ik merk er toch geen zak van :)

Ik zie hier mensen die met een 3Ghz en een friggin x800 net 20fps hebben, en ik gok dan dat dat het is, resolutie maakt wel wat uit, maar lang niet zoveel als FSAA en AF.
denk niet dat jij dan alles @high hebt staan |:(
en die mesnen weten dat gerust wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Als je steam opnieuw wilt installeren, backup dan de .gfc files in \Steam\SteamApps. Dat zijn je preload bestanden. Installeer steam opnieuw, kopieer deze bestanden terug op zijn plaats en start steam... Dat scheelt je een dag.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Het kwaad is al geschiet.. ach ja boeiend.

maar thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het SDK voor HL2 is gereleased.
Kunne we eindelijk es op wat fatsoenlijke maps wachte :) .

http://www.steampowered.com/index.php?area=news

Source SDK Tools Available Now
November 5, 2004, 1:52 pm · valve

Valve has released the Source Software Development Kit (SDK) Tools via Steam. A precursor to the release of the full SDK, which will be released shortly after Half-Life 2 is made available, the Source SDK Tools release offers a comprehensive toolset for starting production on Source-based MODs, including Hammer, XSI EXP for Half-Life 2, compiling tools, the Source Model Viewer, documentation on programming, modeling, building materials, and more. For more information, please visit www.valve-erc.com/srcsdk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

XyS schreef op 06 november 2004 @ 16:15:
[...]

denk niet dat jij dan alles @high hebt staan |:(
en die mesnen weten dat gerust wel :X
Nee bedankt voor die constructieve poging mensen te helpen. Ik ben al meerdere mensen tegengekomen die AF en FSAA gewoon aan hadden staan en dit niet wisten.

Ik heb het precies zo staan als ik het zei, 1024x768, alle instellingen op high, maar Anti Aliasing uit en Filtering op trilinear. Als je dat niet leuk vindt of niet gelooft kan je cavia het misschien iets schelen, maar ga niet zomaar lopen roepen dat ik uit mn nek lul. Alsof ik er iets aan zou hebben om erover te liegen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 06-11-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
GTOfire schreef op 06 november 2004 @ 19:40:
[...]

Nee bedankt voor die constructieve poging mensen te helpen. Ik ben al meerdere mensen tegengekomen die AF en FSAA gewoon aan hadden staan en dit niet wisten.

Ik heb het precies zo staan als ik het zei, 1024x768, alle instellingen op high, maar Anti Aliasing uit en Filtering op trilinear. Als je dat niet leuk vindt of niet gelooft kan je cavia het misschien iets schelen, maar ga niet zomaar lopen roepen dat ik uit mn nek lul. Alsof ik er iets aan zou hebben om erover te liegen 8)7
Ik draai met dezelfde instellingen als jou, en ook hier draait alles op 60 FPS.
Ik heb: AMD Athlon 64 3000+ ; 512 mb ram ; GeForce FX Go 5700 64 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Sure gast, met die 64 mb kaart haal je echt geen 60 fps. Ik haal met mijn systeem maximaal 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

ik haal lkkr rond 12 fps met mijn systeem @ 1280x960@high
door die artifacts :X |:(
normaal had ik rond 35 ofzo (rustige stukjes wel 65 ofzo maar steeds rond de 35, minimaal 27 ofzo speelde perfect! tot ik die artifacts kreeg :X )
dus nu speel ik het niet meer :'(
het ligt gewoon aan het spel niet aan mijn videokaart , ze mogen der welis wat aan gaan doen..... is al best lang zo ;( ;( ;(

[ Voor 27% gewijzigd door XyS op 06-11-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
PcManiaxx schreef op 06 november 2004 @ 20:25:
Sure gast, met die 64 mb kaart haal je echt geen 60 fps. Ik haal met mijn systeem maximaal 60 fps.
volgens mij zit er ook een limiet op zodat je niet boven de 60 fps kan (standaard dan, hè)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

da's v-sync, dan synchroniseerd het spel je FPS met je refresh rate van je monitor, en die kan best wel eens op 60 staan. Kun je in je advanced options uit zetten, dan haal je prolly iets meer. Niet dat het iets boeit of je 60 of 100 fps hebt, je ziet het toch bij allebei vloeiend volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 15-06 14:58
Devilion schreef op 06 november 2004 @ 20:34:
[...]

volgens mij zit er ook een limiet op zodat je niet boven de 60 fps kan (standaard dan, hè)
newbies met vsync en 60 hz heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de terror spawn in de_piranesi ?
De frames droppen quasi naar 0 fps op die plaats... en soms blijven de mensen er vast steken :s

Als de hoeveelheid water dat doet bij dat stuk... dan ga ik dik genaaid zijn met Half-Life 2 zelf, in die coast map :(
Toch maar 512DDR bijhalen (1GB total) en een Athlon 3000+ (max op m'n mobo ? Asus A7V8X-X)...

De graka zal nog wel ff iets trekken (gforce4 ti 4400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
unfor schreef op 06 november 2004 @ 20:40:
[...]

newbies met vsync en 60 hz heh :)
Nee, id heeft inderdaad een limiet toegebracht die je uit kan zetten. Dit omdat in Q3 mensen met een hogere FPS meer mogelijkheden hadden (bepaalde sprongen behalen).

8)7 Hey, ik zit helemaal niet in het Doom 3 topic. :)

[ Voor 9% gewijzigd door HuggyB op 07-11-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96696

Als je nou echt meer fps wilt hebben en daarvoor kwaliteit wil inleveren:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
//Remove jittering
cl_smooth 0

//Netcode
cl_rate 20000
rate 20000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
cl_cmdbackup 60
//cl_interp 0.01

//Mouse
m_filter 0
m_customaccel 0

//Graphics Menu
mat_antialias 0
mat_forceaniso 0
mat_bumpmap 1
mat_bloom 1
mat_diffuse 1
mat_dxlevel "80"
mat_picmip 0
mat_specular 1

//Tweaking
fps_max 101
mp_decals 50
net_graph 0
cl_showfps 1
cl_radartype 1
budget_show_history 0

cl_show_splashes 0
cl_show_bloodspray 1
cl_ejectbrass 0
cl_ragdoll_collide 0
cl_c4dynamiclight 0

fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0

rope_wind_dist 0
rope_shake 0
rope_smooth 0

r_renderoverlayfragment 0
r_shadows 0
r_eyes 1
r_teeth 1
r_DispUseStaticMeshes 0
r_eyemove 0
r_eyegloss 0
r_modellodscale "0.1"
r_dispfullradius 2
r_dynamic 1
r_rootlod 2

r_rainalpha 0
r_rainalphapow 0
r_raindensity 0
r_rainlength 0
r_RainProfile 0
r_RainRadius 0
r_RainSideVel 0
r_RainSimulate 0
r_rainspeed 0
r_RainSplashPercentage 0
r_rainwidth 0

r_waterforcereflectentities 0
r_waterforceexpensive 0
fog_enable_water_fog 0

jpeg_quality 80

Hierbij moet je natuurlijk ook even in je graphics menu alles op laag zetten. Je kan eventueel ook nog dxlevel op 70 zetten :P Ik kan je garanderen dat deze config stukken scheelt, zeker in situaties met veel spelers op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 05-02 17:08
je zet mat_specular op 0, doe het ook met mat_fastspecular, mat_bumpmap, als deze beide op 0 staan, scheelt het je weer aanzienlijk.
op mijn fgeforce 6800GT ging ie van 100 naar 160 op sommige punten. waarbij mat_bump 0 het meeste resultaat leverde
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.