Tegenwoordig worden Digitale spiegelreflexcamera's dus steeds aantrekkelijker voor enthousiaste (amateur/hobby) fotografen.
Maarja welke camera kan je nu het beste voor gaan. Voor deze keuze sta ik op dit moment ook.
Even op een rijtje:
Meer modellen zijn natuurlijk welkom. Geef het ff aan dan plaats ik hem ook.
Maar LET OP ... wel budget ... dus onder € 1500
Maarja welke camera kan je nu het beste voor gaan. Voor deze keuze sta ik op dit moment ook.
Even op een rijtje:
|
| ||||
|
| ||||
|
Meer modellen zijn natuurlijk welkom. Geef het ff aan dan plaats ik hem ook.
Maar LET OP ... wel budget ... dus onder € 1500
edit:
Owja het topic is begonnen met dit bericht van mij:
Dat je niet denkt huh
Waar is dat topic nu.
Bertuss schreef op 24 oktober 2004 @ 00:41:
k kan een nieuwe NIKON D70 + AF-G 28-80 & 70-300 objectief dus de body + deze 2 lenzen kopen voor € 1000. Wat zeggen jullie ? Koopje direct doen of toch iets anders kiezen rond die prijs (eventueel 2e hands).
Enneh nee hij is niet van de vrachtwagen gevallen ... gewoon nieuw uit de winkel + garantie; alles. Krijg namelijk korting bij een bepaalde zaak
Lucky me 
Owja het topic is begonnen met dit bericht van mij:
Dat je niet denkt huh
Bertuss schreef op 24 oktober 2004 @ 00:41:
k kan een nieuwe NIKON D70 + AF-G 28-80 & 70-300 objectief dus de body + deze 2 lenzen kopen voor € 1000. Wat zeggen jullie ? Koopje direct doen of toch iets anders kiezen rond die prijs (eventueel 2e hands).
Enneh nee hij is niet van de vrachtwagen gevallen ... gewoon nieuw uit de winkel + garantie; alles. Krijg namelijk korting bij een bepaalde zaak
[ Voor 106% gewijzigd door Bertuss op 27-10-2004 17:34 ]