Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

EmJeej schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:15:
Ik heb zojuist een MMC kaartje gehad van de sint :)
Alleen nu kan ik er niks op zetten omdat tie zegt dat tie vol is...
Beetje vreemd want het is een 128mb kaartje en er staat volgens de telefoon 11,6kb op terwijl ik er niks op kan zetten.
Ik kan ook via het toestel de kaart niet formatteren want dan geeft hij de melding mislukt.
Heb het toestel al aan en uit gedaan maar helpt niet..
.
Iemand een idee ?
Welk merk?
Even proberen in een cardreader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

EmJeej schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:15:
Ik kan ook via het toestel de kaart niet formatteren want dan geeft hij de melding mislukt.
Heb het toestel al aan en uit gedaan maar helpt niet..
Wat voor kaartje is het? (merk)

Heb je al geprobeerd het kaartje een naam te geven via de telefoon?

Zo nee, dat eerst doen. Zo ja, formatteren in een cardreader (geen naam geven).

Als hij het dan nog niet doet --> vette pech.. niet alle kaartjes doen het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Hernoemen doet hij wel.. Echter iets erop zetten of formateren doet het niet..
Terwijl de bijgeleverde 32mb perfect werkt (was te verwachten)
Volgens de sint heeft die het na gevraagd bij de Mediamarkt ArenA en die vertelde dat deze perfect was voor deze telefoon.

Merk: Vivanco
MMC
RAM: 128mb

Helaas geen cardreader...

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84391

Damsplaat schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:17:
het schijnt voor lithium batterijen zelfs beter te zijn om ze nooit maximaal leeg te trekken. Beter is dus om ze bij te laden dan te wachten tot je telefoon uitgaat. Een lithium batterij kan je overigens in de orde van 1000x opladen, om de dag opladen is dus goed voor zes jaar gebruik. Tegen die tijd is iedereen hier toch al zes abo'tjes en evenveel telefoons verder.
Oke dus geen enkel probleem.

Fijn om te weten.
Ik heb hem trouwens de eerste paar keren keurig volgens het boekje laten leeglopen en weer helemaal opgeladen. Dus nu zal het wel goedzitten.

Gewoon opladen na de 2e dag dus.
Volgende doel: extra MMC kaartje vragen aan de Sint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EmJeej schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:33:
Hernoemen doet hij wel.. Echter iets erop zetten of formateren doet het niet..
Terwijl de bijgeleverde 32mb perfect werkt (was te verwachten)
Raar fenomeen.. ik denk toch dat je een cardreader nodig hebt om 'm te formatteren. Is er geen ander apparaat in huis (PDA oid) wat 'm kan formatteren? Anders zou je morgen even bij de gemiddelde fotozaak binnen kunnen stappen, die hebben bijna altijd wel een PC met cardreader. Als je ze het vriendelijk vraagt, willen ze 'm vast wel kostenloos voor je formatteren.
Volgens de sint heeft die het na gevraagd bij de Mediamarkt ArenA en die vertelde dat deze perfect was voor deze telefoon.
Ik heb geen ervaring met de Vivanco kaarten, durf er dus niets over te zeggen. Wel denk ik dat het personeel van de Mediamarkt nou niet bepaald een autoriteit is op dit gebied.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je telefoon of het kaartje niet helemaal 100% is. Misschien is het handig om met het geheel even binnen te wippen bij de mediamarkt. Aangezien zij zeggen dat het werkt, mogen ze dat aantonen ook.

Welke firmware heeft je telefoon? (intypen: *#0000#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

Ff een vraagje tussendoor... ik zat afgelopen vrijdag wat te drinken bij mijn scoutinggroep, en een vriend van mij had een nieuwe telefoon (SE K700i). Dus wij verbinden via BT (gepaird)... blijkt dat hij door de hele gallerij van mijn telefoon kon bladeren en bestanden kon openen en opslaan (uiteraard nadat ik hem daar toestemming voor had gegeven). Ik probeerde iets soortgelijks bij hem mijn mijn 6230, maar dat lukte mij niet. Heeft de 6230 die functie wel? En zo ja, waar dan? Zo nee, waarom niet? en waarom de K700i wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 19:45
Jah dat had ik ook al door, ercisson kan dat wel en wij niet :(

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Anoniem: 25556 schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:47:
Welke firmware heeft je telefoon? (intypen: *#0000#)
V4.44

Ik ga vanmiddag wel even naar de mediamarkt..
Helaas heb ik niks anders aan waar een MMC kaart in kan...
[later]
Oke heb hem omgewisseld, voor een sandisk.
Nu hgeb ik nog een vraagje.... Is het mogelijk om spelletjes op de mmc kaart te zetten vanplaats op het telefoon geheugen !?

[ Voor 25% gewijzigd door EmJeej op 29-11-2004 14:17 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
ik heb een vraagje over Oxygen Phone manager... ik heb versie 2.4 geinstalleerd.
Ik wil het gebruiken om games naar mn phone te sturen. Hij maakt correct verbinding via bluetooth, ik kies voor de optie "Load file to phone", en dan heb ik zowel java game als java midlet geprobeerd. Ik selecteer dan mn spelletje, ik zie en balkje lopen, maar als die klaar is , en ik kijk op mn foon bij toepassingen staat ie nergens , niet bij spelletjes en niet bij verzameling. Toch heeft ie iets geupload als ik t goed begrijp.
Kan die file ook niet op me MMC vinden en niet in mn foon gehuegen. :/ :X
Dus mijn vraag , waar is dat kreng gebleven of hoe gooi ik t eraf, en hoe installeer ik mn game in de folder "Spelletjes" zoals dat zou moeten kunnen volgens de startpost.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Padvinder schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:22:
Ff een vraagje tussendoor... ik zat afgelopen vrijdag wat te drinken bij mijn scoutinggroep, en een vriend van mij had een nieuwe telefoon (SE K700i). Dus wij verbinden via BT (gepaird)... blijkt dat hij door de hele gallerij van mijn telefoon kon bladeren en bestanden kon openen en opslaan (uiteraard nadat ik hem daar toestemming voor had gegeven). Ik probeerde iets soortgelijks bij hem mijn mijn 6230, maar dat lukte mij niet. Heeft de 6230 die functie wel? En zo ja, waar dan? Zo nee, waarom niet? en waarom de K700i wel?
Ik vind zowiezo dat de info die je krijgt tijdens het bluetoothen een beetje karig is;

- Je ziet niet voor welke functie je iemand toestemming geeft (bijv dat bladeren door bestanden)
- Soms zie je niet aan WIE je toestemming geeft (hij komt dan met een vraag als "Gegevens overdragen aan?")
- Bij andere toestellen heb ik gezien dat je precies kunt zien hoe ver je bent met het overdragen van een bestand (een balkje wat meeloopt)

Hier zou Nokia wat mij betreft nog wel het een en ander kunnen verbeteren...

Verder ben ik zeer te spreken over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vannacht hoorde ik een hele hoge pieptoon... zwaar irritant. Ik op onderzoek uit :P pc stekker eruit, monitor eruit enz enz
Bleek het mijn Nokia lader te zijn :/
Meer mensen hier last van? Heb ik recht op een nieuwe lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123454

Mogelijk dat het al eens gevraagd is, maar ik zie geen manier om 12 delen door te spitten :( mijn excuses daarvoor.... Maar mijn vraag is het volgende:

Weet iemand of ik een Sweex Bluetooth adapter kan gebruiken in combinatie met deze Nokia 6230? Doel is bestanden uitwisselen, nrs bewerken, etc.

Kun je via bluetooth alles wat je met een datakabel ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 19:46
Anoniem: 85511 schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:26:
Vannacht hoorde ik een hele hoge pieptoon... zwaar irritant. Ik op onderzoek uit :P pc stekker eruit, monitor eruit enz enz
heb daar een keer iets over gelezen, en heb ook zo'n lader (die zat bij een n-gage), ik denk overigens niet dat je garantie krijgt, want die piepladers geven zover ik weet geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Nu online
ik heb nu een 6230 gekocht, en een bleutooth usb dongle, en nu hoorde ik van iemand, dat je met die combinatie winamp kon besturen. heb de zoekfunctie al gebruikt, en google wilt ook niet veel info geven.

dus weet iemand hoe dit werkt, en wat voor applicaties ik hiervoor nodig heb?

ook werkt het niet zeg maar, als ik een jad en een jar bestand in de root van de mmc kaart zet, want dan zijn ze van een onherkenbaar formaat.... iemand daar ideeen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
m.lammers schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:27:
ik heb nu een 6230 gekocht, en een bleutooth usb dongle, en nu hoorde ik van iemand, dat je met die combinatie winamp kon besturen. heb de zoekfunctie al gebruikt, en google wilt ook niet veel info geven.
Als je binnen dit topic had gezocht op "winamp", had je waarschijnlijk gevonden dat je Puppetmaster hiervoor moet gebruiken. Er is ook nog een alternatief geloof ik. Puppetmaster gebruik ik hier, en werkt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb sinds gister een 6230 en een T-Mobile abbo. Nu probeer is het operatorlogo we g te krijgen. Ik heb het wap-adres in de topic-start geprobeerd en via bamikanarie. De telefoon zegt dat ik een operatorlogo ontvangen heb en slaat 'm ook op, maar in het weergave-instellingenmenu blijft operatorlogo grijs en de telefoon zegt dat er geen operatorlogo's in het geheugen zitten. Wat doe ik verkeerd :? Ik heb het vaker gedaan bij andere telefoons (ook Nokia's), maar hier snap ik geen kl**t van :/

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Nu online
ik heb het jar bestandje van puppiemaster naar mijn tel gekopieerd? maar hetzelfde verhaal: niet herkenbaar bestand...weten jullie wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
m.lammers schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:11:
ik heb het jar bestandje van puppiemaster naar mijn tel gekopieerd? maar hetzelfde verhaal: niet herkenbaar bestand...weten jullie wat ik moet doen?
Volgens mij heeft puppetmaster 2 versies. 1 geschikt voor symbian os , en de andere is geschikt voor nokia. Je moet maar even googlen voor de juiste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

m.lammers schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:11:
installen via nokia application installer (staat op de bij geleverde cdrom)

als je ff googeld naar bemused heb je een programma wat beter te gebruiken is icm met winamp, maar minder functies heeft.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Nu online
ok,bedankt voor de antwoorden, ik ga weer fijn verder kijken, wat dit toestel allemaal wel niet kan, sta nu nog steeds met een b*k vol tanden, wat dat ding allemaal wel niet voor mogelijkheden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Nu online
oke, weer een probleem :'(

nokia pc suite 6.1 ziet mijn 6230 niet, heb hem gewoon vanaf de cd geinstalleerd....
de search: duurde langer dan 15 seconden....en dan word het afgekapt.

dus iemand een idee?

ik ben wel verbonden met de computer.

[ Voor 11% gewijzigd door CarJunkyXL op 29-11-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb dit ook, en ik vrees dat er geen garantie op zal zitten :(
En naar het nokiacenter gaan doe ik daarvoor liever niet, die zien mij niet zo graag komen... O-) Dus als je iets weet, laat het zeker weten, dan ga ik hun toch eens lastig vallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

m.lammers schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:45:
oke, weer een probleem :'(

nokia pc suite 6.1 ziet mijn 6230 niet, heb hem gewoon vanaf de cd geinstalleerd....
de search: duurde langer dan 15 seconden....en dan word het afgekapt.

dus iemand een idee?

ik ben wel verbonden met de computer.
Probeer het met 6.4, de nieuwste versie. Bij mij wou 6.1 ook niet werken, maar met de nieuwste versie werkte het meteen _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 84391 op 30-11-2004 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MYST schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:17:
[...]

En naar het nokiacenter gaan doe ik daarvoor liever niet, die zien mij niet zo graag komen... O-) Dus als je iets weet, laat het zeker weten, dan ga ik hun toch eens lastig vallen >:)
Ik zal ze va de week 's opbellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:46

GVR

mms-berichten zijn multimediaberichten, dus met afbeelding, geluid etc erin (uiteraard ook gewoon tekst).

De kosten daarvan zal je vast op de tmobilewebsite kunnen terugvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:02
laat t ff weten als ze iets aan je lader doen! mijn lader heeft t ook, en zit dus nu in een andere kamen..:P wel irritant omdat t ook mn wekker is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:27:
[...]

Ik zal ze va de week 's opbellen ;)
Ik heb precies hetzelfde, hij maakt trouwen nog meer lawaai als de telefoon niet aan de lader zit en deze wel in het stopcontact zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:47
Wanneer ik bij berichten en dan email klik op mijn telefoon krijg ik de melding "ongeldig bestand"
(al verschillende email instellingen geprobeerd, zelfs lege instelling, krijg altijd deze melding)

software versie 4.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:12
Wilt iemand mij headset modden?? en natuurlijk een kleine bijdrage! Als iemand dat wilt doen stuur maar een mail naar che_shum@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 20:19
Ik heb hier ook last van en als ik zie dat hier nog een behoorlijk aantal Tweakers hier last van hebben dan lijkt me dit toch echt een groot probleem met de lader. Hij maakt die piep vooral als er geen telefoon aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Al mijn vorige nokia laders hebben dat ook gehad... ligt dus niet specifiek aan die van de 6230.

Erg kut als je hem naast je bed hebt liggen ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
  • Laatst online: 12-11-2024
Weet iemand of je de font kleur kunt veranderen? Wanneer de wallpaper een beetje donker is kun je gelijk niet meer zien van wie je een oproep ontvangt i.v.m. de zwarte letters.

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met betrekking tot de piepende lader...

Ik heb net Nokia gebeld. In principe is het een garantiekwestie. Daarvoor moet je naar de verkoper of naar een Nokia Service Point. Volgens haar was het geen bekend probleem.
Overigens kreeg ik gelijk op m'n kop dat je de lader niet in het stopcontact mag doen als er geen telefoon aanhangt :P (wat ik nooit doe, maar ik dacht laat ik maar even zeggen dat het probleem zich dan ook voordoet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121490

Ik ben op zoek naar een site waar je de luidspreker van de 6230 kunt kopen.
Dus de luidspreker voor bellen met het toestel aan je oor.
Een collega heeft zijn telefoon laten vallen en nu doet de luidspreker (en de display) het niet meer. Service point wilde, om gegronde reden (vallen!!), niet kostenloos repareren. Vandaar dat ik op zoek ben naar zo'n luidspreker. Na het uitwisselen van mijn luidspreker en display deet de telefoon het weer voledig.
Wat ik al tegen gekomen ben zijn volgensmij alleen maar luidsprekers voor handsfree bellen.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

hantheman.tk schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:05:
[...]

Dat heb je goed ja _/-\o_

[...]

Dat is misschien wel een goed idee ja, zeker als het klopt wat
ScSi_009 hieronder zegt, dat het ook maar 1 Mbit of iets meer qua snelheid is.
Aan de andere kant, moet je wel het kaartje uit je telefoon halen en dat is natuurlijk weer onhandig. Moeilijk, moeilijk.. :)
De datakabel is veel sneller dan 1Mbit hoor.. Zal strax eens een testbestand van 1 Mbyte uploaden, maar een van 876 Kbyte duurde maar seconde of 3-4. En voor 2.90 euro heb je geen cardreader EN mag je kaartje in je gsm blijven zitten..
Ben best tevreden over deze telefoon tot hier toe ;)

EDIT: net ff getest: transfersnelheid om en bij de 8Mbyte per minuut..

[ Voor 7% gewijzigd door ScSi op 30-11-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ric0chet schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:35:
Weet iemand of je de font kleur kunt veranderen? Wanneer de wallpaper een beetje donker is kun je gelijk niet meer zien van wie je een oproep ontvangt i.v.m. de zwarte letters.
Ik dacht van niet.. Heb het zelf nog niet gevonden in ieder geval (niet in de telefoon zelf en niet in de handleiding)
Best vervelend inderdaad, maar ik heb nog geen enkele Nokia gehad waarbij dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://bemused.sourceforge.net/

Ik heb dus bemused gedownload alleen ik kan nergens de server voor Windows vinden...

Kijk ik eroverheen ofzo? Ik zie alleen de sourcecode. MAar daar heb ik weinig aan.

Iemand een idee waar ik die kan downloaden? (het al geGoogled maar daar vind ik het ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webxorcist
  • Laatst online: 12-11-2024
ScSi_009 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:13:
[...]

Ik dacht van niet.. Heb het zelf nog niet gevonden in ieder geval (niet in de telefoon zelf en niet in de handleiding)
Best vervelend inderdaad, maar ik heb nog geen enkele Nokia gehad waarbij dat kon.
Ik denk ook niet dat het kan, hooguit met 1 of andere code of tool. Maar niet via het menu dacht ik.

Real men use Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ric0chet schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:35:
Bij mijn weten kan dat niet, en dat is idd behoorlijk irritant.
Anoniem: 121490 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:55:
Ik ben op zoek naar een site waar je de luidspreker van de 6230 kunt kopen.
Dus de luidspreker voor bellen met het toestel aan je oor.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=20&id=25 :)
Anoniem: 84391 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:45:
http://bemused.sourceforge.net/

Ik heb dus bemused gedownload alleen ik kan nergens de server voor Windows vinden...

Kijk ik eroverheen ofzo? Ik zie alleen de sourcecode. MAar daar heb ik weinig aan.

Iemand een idee waar ik die kan downloaden? (het al geGoogled maar daar vind ik het ook niet)
Werkt Bemused dan op de 6230? Op de site staat namelijk dat het alleen op series 60 telefoons werkt en de 6230 is een series 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ScSi_009 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:12:
[...]

De datakabel is veel sneller dan 1Mbit hoor.. Zal strax eens een testbestand van 1 Mbyte uploaden, maar een van 876 Kbyte duurde maar seconde of 3-4. En voor 2.90 euro heb je geen cardreader EN mag je kaartje in je gsm blijven zitten..
Ben best tevreden over deze telefoon tot hier toe ;)

EDIT: net ff getest: transfersnelheid om en bij de 4Mbyte per minuut..
Je bedoelt echt 4 Megabyte per minuut? Dat is niet snel nl, da's ruim een halve Mbit/s..

.. Ik haal met m'n bluetooth trouwens 2 MB/minuut :X Wordt nog leuk om strak een 512 MB kaartje vol te pompen, daar mag ik wel een nachtje voor uit trekken >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 30-11-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=22249797,noline]Padvinder schreef op dinsdag 30 november

Werkt Bemused dan op de 6230? Op de site staat namelijk dat het alleen op series 60 telefoons werkt en de 6230 is een series 40.
Er is ook een series 40 versie.

Maar het gaat mij dus om die client voor Windows die ik niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

hantheman.tk schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:59:
[...]

Je bedoelt echt 4 Megabyte per minuut? Dat is niet snel nl, da's ruim een halve Mbit/s..

.. Ik haal met m'n bluetooth trouwens 2 MB/minuut :X Wordt nog leuk om strak een 512 MB kaartje vol te pompen, daar mag ik wel een nachtje voor uit trekken >:)
Nee, ik was verkeerd (heb net mijn edit aangepast ook) Ik haal effectief 8Mbyte per minuut ! Dat is dus 1Mbit per seconde.. Best snel als je het mij vraagt, nee?

[ Voor 9% gewijzigd door ScSi op 30-11-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
da's ongeveer 1 Mbit/s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130432

OK, mijn eerste post en heb me de afgelopen dagen suf gelezen. Ben aan het stoeien geweest met gesugereerde programma's maar niet het resultaat wat ik zoek.

Vroeger had ik een Nokia 3650 (binnenkort simlock vrij en geupdate..)
Op dit moment een Nokia 6230, software versie 4.44 sinds vandaag...

Ik probeer het voor elkaar te krijgen om een gemaakte foto direct naar een emailadres te versturen.

Ik heb een 15 MB data abo van vodafone,
als ik een gemaakte foto wil versturen, kan ik dit alleen via multimedia berichten (dus MMS) en dan een emailadres invoegen....

Kan dit al anders ? of Betere suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:53
Ik heb een Nokia 6230. Hartstikke leuk dat Bluetooth allemaal. Ik loop lekker te bluejacken op meerdere 6310i toestellen.

Echt om een onverklaarbare reden kan ik *niet* naar een 3650 bluejacken. Ik heb het geprobeerd met verschillende (bij ons op school) maar steeds failure. Elk ander bluetooth toestel gaat gewoon goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130432

Ricardo,

welk BT protocol zit er op de telefoon ? vermoedelijk nog versie 1.0 . De 6230 heeft het nieuwe protocol, de 3650 nog het oude protocol.
Welke software versie zit er in de 3650 ? Bij de nokia winkel in Rdam zag ik dat inmiddels versie 4.1 uit zou zijn (als ik het goed heb (3660 zit al op versie 5.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
MYST schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:17:
[...]

Zit géén garantie op... Ik had dat met de charger van mijn 6610 ook. Is irritant want ik ben (zoals misschien wel meer mensen hier) zwáár gevoelig voor dat soort irritante toontjes. Maar los van de pieptoon geeft de charger geen problemen. Bovendien is er een remedie tegen: haal de charger UIT HET STOPCONTACT als er geen foon aan hangt. Dan zul je zien dat je de volgende keer tijdens het laden de piep niet hoort (waarom...? dat moet je mij niet vragen :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Hoezo geen garantie? Nokia levert een product wat kennelijk niet naar behoren werkt (ik heb gelukkig nergens last van) en dan zou je gewoon maar een nieuwe moeten kopen?

Ik denk dat je als consument wel iets sterker in je schoenen kan staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Padvinder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:13:
Hoezo geen garantie? Nokia levert een product wat kennelijk niet naar behoren werkt (ik heb gelukkig nergens last van) en dan zou je gewoon maar een nieuwe moeten kopen?

Ik denk dat je als consument wel iets sterker in je schoenen kan staan. :)
Ik heb eveneens niet continu last van die *zwaar irritante* piep. Een kennis van me heeft er echter wel problemen van maarja die laat dan ook z'n lader 24/7 in t stopcontact, zelfs als er géén foon aan hangt (en dat kun je sowieso beter niet doen ivm stroom en hetgeen de handleiding daarover zegt).
Ricardo87 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:39:
Ik heb een Nokia 6230. Hartstikke leuk dat Bluetooth allemaal. Ik loop lekker te bluejacken op meerdere 6310i toestellen.

Echt om een onverklaarbare reden kan ik *niet* naar een 3650 bluejacken. Ik heb het geprobeerd met verschillende (bij ons op school) maar steeds failure. Elk ander bluetooth toestel gaat gewoon goed :/
Hoe dóe je dat überhaupt met Nokia-toestellen :? Niet dat ik van plan ben om het te gaan doen, maar ik heb er al véél mensen over gehoord en snap nooit hoe je dat nu precies doet... Moet je dan gewoon verbinding zoeken met dat andere toestel? Ik kan overigens alleen zoeken naar audio enhancements vanaf de telefoon... Maar da's toch normaal? Bluetooth werkt verder nl. wel toppie. Firmwareversie 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123454

ScSi_009 schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:55:
[...]

Dit vond ik over de transfer speed: "Over 1 Mbps transfer rate" Heb zelf een kabeltje besteld (lang leven ebay Duitsland, 1 euro 8) ) maar wacht nog op de levering, dus kan het nog niet bevestigen/ontkennen.
Bij welke ebay-winkel heb je dat kabeltje besteld? Is serieel net zo snel als USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113011

Al dat ge-blue-jack !!!
Tis ammel leuk met de nokia 6230..
Alleen is er geen programma hiervoor die je kan installeren op de telefoon? dat gaat een stuk makkelijker..
nou moet je namelijk...
1. Contact persoon toevoegen... (hier zet je dan je boodschap in)
2. tel vraagt om nummer kan je dus leeglaten of van een vriend erin zetten :) net wat je wil..
3. Dan dit visitekaartje versturen via bluetooth..
4. Tel zoekt naar andere phones... en dan send!

Ma k baal wel dat je niet gewoon een programmaa heb vooor de nokia 6230 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 13-06 20:19
Anoniem: 84391 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:16:
[...]

Er is ook een series 40 versie.

Maar het gaat mij dus om die client voor Windows die ik niet kan vinden.
Hier staat hij in ieder geval niet tussen. Dus hoe kom je erbij dat het ook voor de serie 40 geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 23:57
Mr.Vulcano schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:25:
[...]

Hier staat hij in ieder geval niet tussen. Dus hoe kom je erbij dat het ook voor de serie 40 geschikt is.
Bemused doet het zeker op een 6230, en ik kan het weten want het staat er namelijk op bij mij. Probeer ook eens puppetmaster want die kan veel meer dan bemused, zoals je muis aansturen.
Bemused wel weer meer met winamp (zoals playlists samenstellen) dan puppetmaster.
Maar weet iemand hoe je het lettertype op klein kan zetten in bijv bemused, want als je een bep numer zoekt die in een mapje staan van meer van dezelfde artiest, dan zie steeds alleen het begin van de bestandsnaam, die voor alle van die artiest natuurlijk hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:10:
[...]

Zit géén garantie op... Ik had dat met de charger van mijn 6610 ook. Is irritant want ik ben (zoals misschien wel meer mensen hier) zwáár gevoelig voor dat soort irritante toontjes. Maar los van de pieptoon geeft de charger geen problemen. Bovendien is er een remedie tegen: haal de charger UIT HET STOPCONTACT als er geen foon aan hangt. Dan zul je zien dat je de volgende keer tijdens het laden de piep niet hoort (waarom...? dat moet je mij niet vragen :?)
Als je mijn post had gelezen had je gezien dat Nokia zelf zegt dat dit een garantiekwestie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
en dat andere argument dat het apparaat niet naar behoren werkt: sommige tv's maken ook zo'n pieptoon, ga je dan ook klagen bij de winkel als je vrouw naast je in bed tv ligt te kijken (met koptelefoon..)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Anoniem: 113011 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:31:
Al dat ge-blue-jack !!!
Tis ammel leuk met de nokia 6230..
Alleen is er geen programma hiervoor die je kan installeren op de telefoon? dat gaat een stuk makkelijker..
nou moet je namelijk...
1. Contact persoon toevoegen... (hier zet je dan je boodschap in)
2. tel vraagt om nummer kan je dus leeglaten of van een vriend erin zetten :) net wat je wil..
3. Dan dit visitekaartje versturen via bluetooth..
4. Tel zoekt naar andere phones... en dan send!

Ma k baal wel dat je niet gewoon een programmaa heb vooor de nokia 6230 :(
Wat veel handiger is, gewoon een notitie maken en die versturen per bluetooth.
En die programma's zijn er wel, effe verder zoeken dan je neus lang is.
4 seconden op google brengt me hier:
http://www.bluejackq.com/software.htm

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 01-12-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115915

Mr.Vulcano schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:25:
[...]

De bemused versie voor serie 40 is een apart projectje. Zie hier: http://elektron.its.tudelft.nl/~jkohne76/

De server (voor op je computer) die je moet gebruiken is gewoon die je kan downloaden van bemused.sf.net; hij zit bij die download inbegrepen.

De letters kan je niet - zonder al te veel moeite - kleiner maken, anders had ik dat allang gedaan. De versie van voor de zomer had geen playlist functies of file-browser, dus wees blij dat ik dat er al bij geprogrammeerd heb ;) Met vragen kan je me verder altijd mailen (email adres op de bemused site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartijn
  • Laatst online: 20-05 20:57
quote:
mrstm schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:23:
Weet er iemand of de traxdata 1GB mmc werkt?

(nu voor 80 euro op opusshop...)
kaartje net besteld, nog een paar dagen wachten totdat ie er is. ik hou je op de hoogte...
Anoniem: 120677 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:20:
[...]

en? heb je het al ontvangen?
wat zijn je bevindingen?
Beetje laat, maar ja, hij doet het prima. De kaartjes zijn geformatteerd en doen het dus meteen. Je hoeft ze niet eerst te formatteren. Als je dat wel doet heb je de kans dat het kaartje juist niet meer te lezen is. Niet formatteren dus in de 6230.

Als je een oude firmware hebt wordt de grootte niet goed weergegeven (160 MB i.p.v. 980 MB). Het kaartje werkt verder gewoon prima! niet formatteren dus... je kunt er gewoon 1 GB op kwijt.

p.s. firmware 4.44

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Ik heb een nokia 6230. met een lege batterij
Had hiervoor een nokia 3510i en een 3310. Kan ik de laders van de 3310 ook gebruiken om mijn 6230 op teladen me goede lader ligt elders! HELP ME SNEL~!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

mkampstra schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:39:
Ik heb een nokia 6230. met een lege batterij
Had hiervoor een nokia 3510i en een 3310. Kan ik de laders van de 3310 ook gebruiken om mijn 6230 op teladen me goede lader ligt elders! HELP ME SNEL~!!!
Ja dat kan.
Het zal alleen minder snel gaan.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Chriztiaan schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:25:
laat t ff weten als ze iets aan je lader doen! mijn lader heeft t ook, en zit dus nu in een andere kamen..:P wel irritant omdat t ook mn wekker is...
Mijn lader piept ook zo. Hij piept echter alleen wanneer de telefoon al vol is, of hij niet aangelsoten is. Dus wanneer hij écht aan het opladen is, dan hoor je hem niet.

Maar goed, heb nog wel wat nokia laders liggen. Dus die gebruik ik dan wel. :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819

Anoniem: 76468 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:21:
[...]

Wat veel handiger is, gewoon een notitie maken en die versturen per bluetooth.
En die programma's zijn er wel, effe verder zoeken dan je neus lang is.
4 seconden op google brengt me hier:
http://www.bluejackq.com/software.htm
alles leuk en aardig, maar die programma's zijn er niet voor de 6230. deze zijn voor symbian 60 phones en pda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kom je daar nu weer bij? 't is dezelfde lader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Anoniem: 122819 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:11:
[...]

alles leuk en aardig, maar die programma's zijn er niet voor de 6230. deze zijn voor symbian 60 phones en pda's
Effe brilletje opzetten hoor,
http://www.bluejackq.com/freejack.jar

Dit is gewoon een .jar, downloaden via WAP en installeren. En hij staat netjes onder "Verzameling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 76468 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:43:
[...]

Effe brilletje opzetten hoor,
http://www.bluejackq.com/freejack.jar

Dit is gewoon een .jar, downloaden via WAP en installeren. En hij staat netjes onder "Verzameling".
Hoe download je die dan via WAP? Als ik naar bovenstaande URL wap download ie dat bestandje wel, maar vervolgens kan m'n telefoon er niets mee. Hij wordt dus niet geïnstalleerd.

Kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Padvinder schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:53:
[...]

Hoe download je die dan via WAP? Als ik naar bovenstaande URL wap download ie dat bestandje wel, maar vervolgens kan m'n telefoon er niets mee. Hij wordt dus niet geïnstalleerd.

Kan dat wel?
doe geen moeite, bij mij werkt het programmatje niet eens.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:52
Freejack wordt nog steeds ontwikkeld, het is de bedoeling dat het ook voor de 6230 gaat werken. Er wordt ook gewerkt aan een versie van Mobiluck voor deze telefoon. Zie de forums op www.bluejackq.com voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

McBoom schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:55:
Ik heb sinds gister een 6230 en een T-Mobile abbo. Nu probeer is het operatorlogo weg te krijgen. Ik heb het wap-adres in de topic-start geprobeerd en via bamikanarie. De telefoon zegt dat ik een operatorlogo ontvangen heb en slaat 'm ook op, maar in het weergave-instellingenmenu blijft operatorlogo grijs en de telefoon zegt dat er geen operatorlogo's in het geheugen zitten. Wat doe ik verkeerd :? Ik heb het vaker gedaan bij andere telefoons (ook Nokia's), maar hier snap ik geen kl**t van :/
Weet iemand hier ook al een oplossing voor? :/

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
Ik heb sinds kort de Nokia 6230 en ben er erg tevreden over. Ik krijg alleen de emailinstellingen niet goed. Heb een DDS (de digatale stad) account en zit bij T-Mobile. Via T-zones gaat het perfect, maar als ik kies voor:

berichten -> e-mail -> ophalen -> toegang tot netwerk -> ja -> verbinding wordt gemaakt en dan toeganspunt GPRS niet geldig.

Ik heb alles ingesteld. Ondersteund DDS geen GPRS of hoe ziet het precies? Alvast bedankt!
--------------------

Stom, het is al gelukt. Vergeten telefoonnummer in te vullen ipv. GPRS. Weet iemand wat goedkoper is? Je mail lezen via T-zones of via Email inbellen DDS?

[ Voor 19% gewijzigd door kavorka op 02-12-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 04:23
Goed hier bij mij (net als kavorka het ook had) ook een probleem met het ophalen van email met de nokia 6230. Eergisteren een update gehad van 3.14 naar 4.44. GPRS wordt aangeleverd via Orange World.
Ik ben er na 2 dagen bloed zweet en tranen bijna zeker achter dat het een bug betreft. Als ik eerst m'n email wil ophalen krijg ik metteen een fout melding. Terwijl ik na het verzenden van een email (en ik niet de verbinding verbreek) Wel m'n email kan ophalen ...

Een walktru lijkt me het makkelijkst om dit uit te leggen:
  • Menu
  • Ophalen
  • Toegang tot netwerk toestaan?
  • Keuze **JA**
  • Verbinding wordt gemaakt
    De G van GPRS verschijnt. En zodra daar het "vierkantje" om komt krijg ik tegelijktijdig de melding
  • Ophalen mislukt
  • Keuze **Negeer** (kan niet anders :( )
    Het ophalen is dus mislukt. Ik ga nu een leeg mailtje aan mij zelf sturen
  • E-mail schrijven, ontvanger: ik@mijnserver.nl enz enz
  • Verzenden
  • Nu verzenden
  • Verbinding wordt gemaakt
  • Het bericht wordt verzonden
  • Verbinding verbreken??
  • Ik kies uiteraard voor NEE >:)
  • terug
  • Ophalen
  • En ja wel hoor mijn Email wordt wel op gehaalt
Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen met dit probleem? Kijk ik kan op deze manier mijn mail wel op halen maar echt makkelijk werkt het natuurlijk niet. Bovendien heb ik het geprobeerd bij meerdere mail servers en met verschillende accounts.
Dat was ook weer omdat ik in eerste instantie dacht dat ik de GPRS instellingen niet goed had. Ben dus vrij lang aan het kl*ten geweest met proxy's, en andere instellingen van de drager e.d.

Tevens nog wat zoek werk gedaan maar niet iets concreets kunnen vinden:
zoeken: Email ophalen deel 12
[rml]Nokia 6230 [ Deel 12][/rml]

zoeken: Email ophalen deel 11
[rml]Nokia 6230 [ Deel 11][/rml]

zoeken: Email ophalen deel 10
[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versie 04.28
Orange Free + World
E-mail ophalen geen probleem (zowel IMAP als POP)

Heb je mijn stappenplan voor mail via Orange doorlopen om je e-mail in te stellen?

EDIT: Hier dus [rml]In_The_Aire in "Nokia 6230 [ Deel 11]"[/rml]

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 02-12-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
@In_The_Aire
Ik had jouw post ( [rml]In_The_Aire in "Nokia 6230 [ Deel 11]"[/rml] ) reeds gevonden via de search.
Aangezien ik veder met het versturen van mail geen enkel probleem heb leek hij mij niet hellemaal van toepassing.
Mijn probleem ligt in het Ophalen van mail wanneer ik nog niet met de server verbonden ben. Als ik eerst een mailtje verstuur en dan niet de verbinding verbreek kan ik wel mail Ophalen.

Maar ik ga zodadelijk jou stappen plan maar eens stap voor stap door nemen. Baad het niet dan schaad het ook niet

Ik gebruik overgens Versie 04.44 (tegen 04.28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Nauw krijg met zijn allen de ram bam (leuke uitdrukking ;) )
Weet echt bij god niet waar het aan ligt maar het probleem is op gelost. Ik ben werkelijk zo'n 2 dagen bezich geweest. Maar hij doet het tanks to In_The_Aire waarvoor mijn dank!

Zoals eerder gezegt snap ik niet hoe het kan dat het stappen plan van In_The_Aire wel werkt. Tijdens het invoeren van de gegevens dacht ik nog, dit heb ik de laatste 2 dagen al 100.000 keer gedaan. :r
Ik dacht nammelijk eerst dat het aan de GPRS instellingen lag. Ik heb op een gegeven momment zelfs de proxy's in gevult. En later ook nog eens de poorten 5080 en 9201 om gewisseld. Ik had bij mij weten echt alles geprobeerd. Proxy in/uit. Wachtwoord leeg/PASSWORD. Verschillende email accounts geprobeerd. geprobeerd ipv pop3 via imap te werken. Echt hellemaal niets werkte. Ben op een gegeven momment na elke weiziging de telefoon maar gaan rebooten "just to bee sure"
Ik kwam steeds op het zelfde terecht. Eerst een leeg mailtje aan me zelf verzenden en dan kon ik mail op halen. |:(

Het werkt en daar gaat het om:
Dus aan allen die een probleem hebben met een Nokia 6230 + Email + Ophalen + Orange World volg dit stappen plan : [rml]In_The_Aire in "Nokia 6230 [ Deel 11]"[/rml]

_/-\o_ In_The_Aire nog maals mijn dank!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Als ik afspeellijksten maak dan staat er 'lijst met ongeldige opnamen', ik wil dit eigenlijk wel goed hebben en ik heb niet gezocht want de search doet het hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:00:
Als ik afspeellijksten maak dan staat er 'lijst met ongeldige opnamen', ik wil dit eigenlijk wel goed hebben en ik heb niet gezocht want de search doet het hier niet meer
- Waarmee heb je de afspeellijsten gemaakt?
- Zijn het MP3 bestanden? (géén WMA!)
- Spelen de MP3 bestanden wel af via de Galerij?
- Heb je überhaupt de startpost al gelezen?

offtopic:
de search doet het hier prima

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 02-12-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:11:
[...]

- Waarmee heb je de afspeellijsten gemaakt?
- Zijn het MP3 bestanden? (géén WMA!)
- Spelen de MP3 bestanden wel af via de Galerij?
- Heb je überhaupt de startpost al gelezen?

offtopic:
de search doet het hier prima
-Die afspeelijsten zijn gemaakt met Nokia PC Suite
-Jah
-Hoe bedoel je, ze staan op de geheugenkaart
-Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:12
Sky2k schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:38:
Wilt iemand mij headset modden?? en natuurlijk een kleine bijdrage! Als iemand dat wilt doen stuur maar een mail naar che_shum@hotmail.com
Kick! Wilt echt niemand voor me doen ik heb namelijk 2 linkse handen en we hebben ook geen soldeerbout en andere bijnodigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:22:
[...]
-Hoe bedoel je, ze staan op de geheugenkaart
Dan kun je ze nog wel via Galerij benaderen en kijken of de MP3 bestanden wel gewoon werken op je telefoon, in galerij kun je je geheugenkaart gewoon bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 115664 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:00:
Had ik ook, maar even telefoon uit en weer aanzetten was bij mij de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85730

"Klein" probleempje hier met Bluetooth...

Ik draai de volgende software en versies:
Windows XP Pro SP2
Nokia PC Suite 6.4.8
Oxygen Phone Manager 2.4.0.1
Nokia 6230 (V 04.28)
Windows XP Pro SP2 bluetooth drivers @ Sitecom CN-500

Ik heb via de Wizard Bluetooth-apparaat toevoegen van Windows mijn telefoon toegevoegd,
de computer kon mijn telefoon dus gewoon vinden en heeft de nodige drivers daarvoor
geinstalleerd.

Ook met Nokia PC Suite kan ik mijn telefoon gewoon toevoegen in de configuratie, maar
als ik dan een applicatie van Nokia PC Suite opstart (Nokia Application Installer bijvoorbeeld)
en ik klik op het telefoontje om mijn telefoon te selecteren krijg ik dit venster:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kevinkessels/type%20frazz.JPG

Onder "Type" staat dus gewoon de naam van mijn telefoon, als ik dan op de "OK" button
klik krijg ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kevinkessels/Bewerking%20mislukt.JPG

Waarschijnlijk kan Nokia PC Suite mijn telefoon niet
herkennen als zijnde een Nokia telefoon ofzo :?

Als ik met Oxygen Phone Manager aan de slag wil, kan hij wel met mijn telefoon connecten
maar als ik bijvoorbeeld een programma via dat programma erop wil zetten, zegt
Oxygen dat het der op staat, maar als ik op mijn telefoon kijk staat het er niet tussen...
niet tussen Verzameling en ook niet tussen Spelletjes ofzo :?

Weet iemand hier misschien een oplossing voor of zie ik misschien iets over het hoofd?

Ohja... het maakt geen verschil als ik de Sitecom drivers installeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
@FraZz
Ik zie dat je XP sp2 gebruikt. Kijk eens over een nieuwe driver is voor je bluetooth. Ik had het zelfde probleem. Is een vaker voor komend probleem in SP2
(MSI pc2pc Bluetooth dongle)

edit//
Anoniem: 85730 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:24:
Windows XP Pro SP2 bluetooth drivers @ Sitecom CN-500

Ohja... het maakt geen verschil als ik de Sitecom drivers installeer
Ik moet beter lezen....
Ik had vandaag een vergelijkbaar probleem. Ik kon geen verbinding krijgen. 6230 <> Bluetooth <> XP pro SP2

Een nieuwe driver van MSI was bij mij de oplossing:
http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=326

[ Voor 61% gewijzigd door grolle op 02-12-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had inderdaad al geprobeerd om die drivers te installeeren maar (zoals ik al zei) wilde
dat ook niet helpen... ook niet met de "nieuwe" drivers voor XP SP2 helaas...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85730 op 02-12-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Ander truukje dan, Waarschijnlijk ook al geprobeerd:
Steek de dongle eens in een andere USB poort

edit//
Nog weer wat toe voegen
Ik gebruik mijn MSI driver ook met een dongle van Trust...

Gewoon proberen, Niet geschoten altijd mis

[ Voor 23% gewijzigd door grolle op 02-12-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Padvinder schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:44:
[...]

Had ik ook, maar even telefoon uit en weer aanzetten was bij mij de oplossing. :)
deze 'oplosing' werkt bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Bij belcompany is de actie met een gratis 6230 icm orange 30 1 jr weer terug en nu met een gratis bluetooth headset (jabra bt-110) gratis en bluetooth dongle (cellink).
Dit staat verder niet op de site of folder. Hoe lang deze actie duurt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grolle schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:39:
[...]

Ander truukje dan, Waarschijnlijk ook al geprobeerd:
Steek de dongle eens in een andere USB poort

edit//
Nog weer wat toe voegen
Ik gebruik mijn MSI driver ook met een dongle van Trust...

Gewoon proberen, Niet geschoten altijd mis
Ik had hem inderdaad al eens in een andere usb poort geprobeerd ja, dit wilde helaas
ook al niks helpen nee :'(

Ook heb ik net heel even de MSI drivers geprobeerd, maar die doen het
helemaal niet met mijn dongle, ik weet niet hoe je jouw Trust dongle daarmee
aan het werken hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Sky2k schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:34:
[...]

Kick! Wilt echt niemand voor me doen ik heb namelijk 2 linkse handen en we hebben ook geen soldeerbout en andere bijnodigheden...
Ik wil dit wel doen, maar aangezien ik in België(Oost-Vlaanderen)woon wordt dat een beetje moeilijk he :+
Indien je De Post(geen idee wat de naam van de nederlandse posterijen is) vertrouwd wil ik het gerust doen(zonder aansprakelijk kunnen gesteld te worden natuurlek ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door MYST op 02-12-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Mijn bluetooth dongle werkt juist alleen als ik helemaal geen drivers ervoor installeer! 8)7 (Jewel bluetooth adapter van Computerland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

ik heb nu de nokia multimedia player 2.0 op mijn pc staan, maar hoe kan je hiermee nou een filmpje converteren naar een ander formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apacer 256 mb van mycom doet het trouwens prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 20-06 08:22
Mp3 playlisten aanmaken als de mp3's al op de geheugenkaart staan duurt echt super lang...

Op de telefoon klopt het al maar wil je ooit nog iets met die optie in audio manager doen van pc suite dan moet je engelen geduld hebben....

Verder vandaag software laten updaten in Nuth en dat was prima service...
Ze vertelden daar ook dat over 3 tot 4 weken er een nieuwe software versie uitkomt waarin alle bluetooth problemen opgelost zouden moeten zijn....

[ Voor 79% gewijzigd door Lord_T op 03-12-2004 01:44 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Lord_T schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:41:
Mp3 playlisten aanmaken als de mp3's al op de geheugenkaart staan duurt echt super lang...

Op de telefoon klopt het al maar wil je ooit nog iets met die optie in audio manager doen van pc suite dan moet je engelen geduld hebben....
Net nog gedaan, voor 3 albums, en ik was zo klaar... dus ik denk dat je iets verkeerd doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:47
Ralpy schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:52:
Wanneer ik bij berichten en dan email klik op mijn telefoon krijg ik de melding "ongeldig bestand"
(al verschillende email instellingen geprobeerd, zelfs lege instelling, krijg altijd deze melding)

software versie 4.28
Even een subtiel kickje van mijn probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 20-06 08:22
Padvinder schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:48:
[...]

Net nog gedaan, voor 3 albums, en ik was zo klaar... dus ik denk dat je iets verkeerd doet :?
ok dan nu de vraag hoe je het doet...

ik doe het als volgt...

Ik maak nieuwe playlist aan (lege)
ik copieer die naar de telefoon
ik doe er rechter muisknop op en voeg een paar mp3tjes toe...

en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z&#039;n best

Lord_T schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:24:
Ik maak nieuwe playlist aan (lege)
ik copieer die naar de telefoon
ik doe er rechter muisknop op en voeg een paar mp3tjes toe...
Precies hetzelfde. :)

Alleen bij mij is ie zo klaar met toevoegen. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
Mijn vraag over wat goedkoper is?

Abo bij DDS en T-Mobile.

Mail bekijken via GPRS T-zones of
Mail bekijken via inbellen DDS (normale email).

In email-instellingen moet ik voor DDS toch gewoon GSM kiezen ipv GPRS? Of kan ik ook via GPRS rechtsreeks mijn mail controleren bij DDS (dus niet via T-zones)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Zou moeten werken, ik gebruik vodafone GPRS verbinding om mijn mail te POPpen bij XS4ALL of thuis...

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:25:
ik heb nu de nokia multimedia player 2.0 op mijn pc staan, maar hoe kan je hiermee nou een filmpje converteren naar een ander formaat?
dus van avi naar agp en andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie80
  • Laatst online: 30-12-2024

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Anoniem: 85730 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:24:

...
Op de site van Sitecom staat bij de drivers/manuals van de CN-500 een mooi documentje m.b.t. SP2 waar je misschien wel wat aan hebt... er staan overigens meerdere handige documenten bij problemen met de installatie... Er is zelfs een speciale handleiding voor de dongle i.c.m. de Nokia 6230!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.