Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 19:46
StanTheMan schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:33:
is het met oxygen phone manager ook mogelijk om playlists te maken zoals bij mobimb heel handig kan (via de nokia software gaat te moeizaam)?
Iemand? Just a yes or a no....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84391

StanTheMan schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:40:
[...]

Volgens mij wel ja.

edit
Mijn eigen probleem dus..

Ik heb drivers van de cd geinstalleerd (dus stuurprogramma bijwerken) en toen werkte het helemaal niet meer. Er stond toen niet eens meer hardware bij bluetooth.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84391 op 23-11-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129636

Choxo schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:47:
[...]

Ik heb ze nu al 2maanden en nog geen enkel probleem mee gehad, behalve dat de telefoon niet de volledige grote weergeeft, but who cares, er geraakt 1gig op :)
Nog een vraagje erover (lastig ;) ) De grote wordt niet goed weergegeven in de telefoon maar je kan er wel 1 gb aan bv. muziek opzetten en afspelen? En welke versie heb jij? (van de software van de nokia 6230 dan)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 129636 op 23-11-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15200

Beste mensen,

Ik heb een 6230 i.c.m. de carkit CK-7W wat erg goed werkt via Bluetooth! Maarrr, ik wil hem ook kunnen laden in de houder en kunnen zien wie er belt. Dus de verlichting moet aanblijven en géén screensaver. Dat is het probleem, je kan de verlichting voor een carkit aanzetten, maar als je via Bluetooth de telefoon in je zak laat zitten dan blijft het display ook branden wat erg veel energie kost. En hoe kan je die screensaver-klok uitzetten, want dat wil je niet in de carkit. Je kan erg veel instellen, maar dit soort dingen is echt een probleem met deze telefoon i.c.m. een carkit.
Ik hoor graag of er oplossingen zijn.

P.S.
Ik heb firmware versie 04.28 van 24-06-2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

StanTheMan schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:40:
[...]

Nee. :)

Oxygen Phone Manager kan geen playlists maken. En ik begrijp niet helemaal wat er zo moeizaam is aan de Nokia software, bij mij werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Is met de dku-2 datakabel (imitatie van telecomfever) de 6230 op de usb poort ook te benaderen met de Windows (XP) verkenner om bijvoorbeeld mp3's op de mmc te zetten, of moet de Nokia software per se gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Padvinder schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:26:
[...]

Nee. :)

Oxygen Phone Manager kan geen playlists maken. En ik begrijp niet helemaal wat er zo moeizaam is aan de Nokia software, bij mij werkt het prima.
Bij mij heeft ie de neiging wel eens te hangen als ik nummers aan playlists toevoeg, met mobimb werkt het perfect. Mobimb is alleen wat beperkter.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Nog een vraag: heb sinds eergisteren 4.44 software erop (eerst 3.14), maar nu heb ik problemen met het ophalen van email (imap server van universiteit) via vodafone gprs/live, terwijl dat eerst wel goed werkte.
Krijg nu de melding "tijdelijk netwerk probleem", dus voordat ik heel erg ga pielen met mijn instellingen: zijn er meer mensen die nu problemen hebben met het ophalen van email icm 6230 icm vodafone (live?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
heb t alweer aan de praat.. met opgestuurde instellingen werkt t niet, gewoon handmatig instellen, incl alle dragers voor smtp/imap apart, en de proxy (192.168.251.150:8799) did the trick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836

Oke dan. ff een verwante aan mijn voorgaande posts waarop niemand heeft gereageerd.

[Phone model: Nokia 6230][IMEI: ]
[CID: ]
[Contact topic: PC Suite or other software]
[Message: 'Aangezien er continu firmware updates uitkomen van Nokia voor telefoons. Heb ik een klein verzoek voor de softwareontwerpers. Ik ben niet
tevreden met de software die geleverd wordt bij nokia (nokia pc suite). Het
zou me een stuk handiger afgaan als ik mijn memorycard in mijn 6230 direct
kon bereiken als verwisselbaar medium. De telefoon als usb
device/cardreader. Bij deze mijn verzoek zoiets te verwerken in de nieuwe
firmware. Gelieve dit te melden en door te geven. Het zal een hoop nokia
gebruikers met mmc helpen. Op deze manier zou je de telefoon als tijdelijk
opslag kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld een usbstick.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Ties van de Ven
']
[Operator: ]
[Operating system: Windows 2000]

Geachte Heer van de Ven,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Uw feedback werd genoteerd en doorgestuurd naar de product designers in
Finland.
Door toedoen van uw feedback bestaat de mogelijkheid dat er voldoende vraag
is naar dergelijke producten en software, zodat de product designers hier in
de toekomst rekening kunnen mee houden.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

P.S.: Omwille van technische problemen ontvingen wij uw email helaas zeer
laattijdig, zodoende wij u pas vandaag met een antwoord van dienst kunnen
zijn, hiervoor onze oprechte verontschuldigingen.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline

Geen dank.
Ik hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

Ik hoop het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Anoniem: 20836 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:12:
Oke dan. ff een verwante aan mijn voorgaande posts waarop niemand heeft gereageerd.

[Phone model: Nokia 6230][IMEI: ]
[CID: ]
[Contact topic: PC Suite or other software]
[Message: 'Aangezien er continu firmware updates uitkomen van Nokia voor telefoons. Heb ik een klein verzoek voor de softwareontwerpers. Ik ben niet
tevreden met de software die geleverd wordt bij nokia (nokia pc suite). Het
zou me een stuk handiger afgaan als ik mijn memorycard in mijn 6230 direct
kon bereiken als verwisselbaar medium. De telefoon als usb
device/cardreader. Bij deze mijn verzoek zoiets te verwerken in de nieuwe
firmware. Gelieve dit te melden en door te geven. Het zal een hoop nokia
gebruikers met mmc helpen. Op deze manier zou je de telefoon als tijdelijk
opslag kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld een usbstick.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Ties van de Ven
']
[Operator: ]
[Operating system: Windows 2000]

Geachte Heer van de Ven,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

Uw feedback werd genoteerd en doorgestuurd naar de product designers in
Finland.
Door toedoen van uw feedback bestaat de mogelijkheid dat er voldoende vraag
is naar dergelijke producten en software, zodat de product designers hier in
de toekomst rekening kunnen mee houden.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

P.S.: Omwille van technische problemen ontvingen wij uw email helaas zeer
laattijdig, zodoende wij u pas vandaag met een antwoord van dienst kunnen
zijn, hiervoor onze oprechte verontschuldigingen.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline

Geen dank.
Ik hoop dat het helpt.
Via welke url kom je zo direct met hun in contact?

En die signature? is dat voor de grap ? Want als je een electrosmog hater bent wrom heb je dan een 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:22:
[...]

Via welke url kom je zo direct met hun in contact?

En die signature? is dat voor de grap ? Want als je een electrosmog hater bent wrom heb je dan een 6230?
Via nokia site. Ff browsen vrind.

[zwartwitmodus]
Ik ben geen hater maar een steun voor verderf. Alleen op het punt als het de soep in draait zullen we zoeken naar alternatieven.
Zo is dat ook met brandstof. Neem een dikke amerikaanse wagen om het zo snel mogelijk op te maken.
[/zwartwitmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
wat een ontzettend standaard antwoord zeg.. Ik denk dat we dat voorlopig niet gaan meemaken, en al helemaal niet met de 6230.. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:25:
wat een ontzettend standaard antwoord zeg.. Ik denk dat we dat voorlopig niet gaan meemaken, en al helemaal niet met de 6230.. Helaas!
Dat van die brandstof ben ik het ook wel mee eens. Daar kun je zelf wat aan doen door bijvoorbeeld een zuinige auto te nemen of niet met de auto te gaan.

Maar 'electrosmog' hangt overal en is al zo lang aanwezig dat ik niet echt bang ben voor de schadelijk effecten daarvan.*

*niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:35:
[...]

Dat van die brandstof ben ik het ook wel mee eens. Daar kun je zelf wat aan doen door bijvoorbeeld een zuinige auto te nemen of niet met de auto te gaan.

Maar 'electrosmog' hangt overal en is al zo lang aanwezig dat ik niet echt bang ben voor de schadelijk effecten daarvan.*

*niet meer
Ik ben er ook niet bang voor want ik leef ermee en geniet ervan zolang het nog kan.
Dit is meer wat voor de levensbeschouwingsunit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129747

ok ik wil even terugkomen op het onderwerp operatorlogo.
ik heb ook een 6230 en met geen mogelijkheid krijg ik dat stomme logo weg.
de link geprobeerd die in het begin van deze topic staat werkt gewoon niet.
mijn provider is tmobile. phone geeft aan logo ontvangen, wilt u vervangen, ok zeg ik ook ja en een bevestiging dat i vervangen is en opgeslagen. vervolgens staat dat stomme logo er nog steeds. ik kan hem ook niet uit of aan zetten bij weergave instellingen. tmobile zegt gewoonweg dat het toestel nog niet word ondersteund door hun netwerk wat operatorlogo's betreft. ik nokia helpdesk gebeld en die zeggen dat het mogelijk moet zijn, sterkker zelfs de persoon waar ik mee sprak had dezelfde toestel en heeft het ook geprobeerd door gewoon naar nokia te wappen en daar een logo te plukken en zetten als operatorlogo en het werkt wel bij hem maar niet bij mij. krijg ze ook niet weg met logomanager. zijn er nog meer opties, graag tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129747 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:10:
ok ik wil even terugkomen op het onderwerp operatorlogo.
ik heb ook een 6230 en met geen mogelijkheid krijg ik dat stomme logo weg.
de link geprobeerd die in het begin van deze topic staat werkt gewoon niet.
mijn provider is tmobile. phone geeft aan logo ontvangen, wilt u vervangen, ok zeg ik ook ja en een bevestiging dat i vervangen is en opgeslagen. vervolgens staat dat stomme logo er nog steeds. ik kan hem ook niet uit of aan zetten bij weergave instellingen. tmobile zegt gewoonweg dat het toestel nog niet word ondersteund door hun netwerk wat operatorlogo's betreft. ik nokia helpdesk gebeld en die zeggen dat het mogelijk moet zijn, sterkker zelfs de persoon waar ik mee sprak had dezelfde toestel en heeft het ook geprobeerd door gewoon naar nokia te wappen en daar een logo te plukken en zetten als operatorlogo en het werkt wel bij hem maar niet bij mij. krijg ze ook niet weg met logomanager. zijn er nog meer opties, graag tips
Ik wil niet spammen maar bij bamikanarie.nl 1e logo linksbovenin is blanco. Werkt altijd. Kost alleen 1 keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41743

Is er iemand die de 6230 met een HS-3 headset heeft, waar de mp3 speler uit beide dopjes geluid geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartijn
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 20:57
Anoniem: 15200 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:18:
Beste mensen,

Ik heb een 6230 i.c.m. de carkit CK-7W wat erg goed werkt via Bluetooth! Maarrr, ik wil hem ook kunnen laden in de houder en kunnen zien wie er belt. Dus de verlichting moet aanblijven en géén screensaver. Dat is het probleem, je kan de verlichting voor een carkit aanzetten, maar als je via Bluetooth de telefoon in je zak laat zitten dan blijft het display ook branden wat erg veel energie kost. En hoe kan je die screensaver-klok uitzetten, want dat wil je niet in de carkit. Je kan erg veel instellen, maar dit soort dingen is echt een probleem met deze telefoon i.c.m. een carkit.
Ik hoor graag of er oplossingen zijn.

P.S.
Ik heb firmware versie 04.28 van 24-06-2004
Je kan ook instellen dat ie alleen bij het laden de verlichting aan laat staan (toebehoren instellingen, lader). Hij wordt immers alleen opgeladen als ie in de carkit zit. succes!

p.s. firmware 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07-2022
FIRMWARE V 04.44

Welke problemen zijn er opgelost met deze versie en
welke problemen zijn er bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
dat staat ergens aan het begin van dit deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129747

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:11:
[...]

Ik wil niet spammen maar bij bamikanarie.nl 1e logo linksbovenin is blanco. Werkt altijd. Kost alleen 1 keer bellen.
nou ik heb het geprobeerd, heb netjes het operatorlogo ontvangen maar ik zie niets en krijg ook geen foutmelding ofzo. kan nog steeds niet in weergave instellingen uit en aan zetten wat is dat tog foutieve firmware ofzo.
heb firmware v4.44

iemand anders die het zelfde probleem heeft met tmobile en opslaan van operatorlogo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramonkey schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:09:
FIRMWARE V 04.44

Welke problemen zijn er opgelost met deze versie en
welke problemen zijn er bijgekomen.
Staat wel ergens in dit topic, deel 12 en anders deel 11, zoek en gij zult vinden....\

en dan iets anders:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2003/6230/pic2.jpg

Al eens eeder gevraagd maar weet iemand waar je dit frontje zou kunnen kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 23-11-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmartijn schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:23:
[...]

Je kan ook instellen dat ie alleen bij het laden de verlichting aan laat staan (toebehoren instellingen, lader). Hij wordt immers alleen opgeladen als ie in de carkit zit. succes!

p.s. firmware 4.44
Klopt, maar bij mij werkt dat niet. Zou dat een bug zijn die in 4.44 verholpen is? Staat volgens mij niet in de repairlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:30:
[...]

Staat wel ergens in dit topic, deel 12 en anders deel 11, zoek en gij zult vinden....\

en dan iets anders:

[afbeelding]

Is dat niet gewoon de witte samen met de zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 10:56

SambalBij

We're all MAD here

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:30:
[...]

en dan iets anders:

[afbeelding]

De frontjes met zwarte voorkant (bij de speaker en rond de display) zijn in nederland haast niet te vinden. Ik heb na veel zoeken een tin gray cover met zwarte voorkant gevonden, maar die was afkomstig van een ander toestel dat uit duitsland was geimporteerd...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Operations schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:52:
[...]

De frontjes met zwarte voorkant (bij de speaker en rond de display) zijn in nederland haast niet te vinden. Ik heb na veel zoeken een tin gray cover met zwarte voorkant gevonden, maar die was afkomstig van een ander toestel dat uit duitsland was geimporteerd...
probeer het eens bij een nokia service point, zij hebben daar losse onderdelen van een frontje liggen, dus bijv het schermpje en het gedeelte rond het nokia merktje... volgens mij moet dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129636

Zit er eigenlijk nog verschil tussen een Rs-Multimedia Card en een gewone Multimedia Card? ze moeten het toch beide op de telefoon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 129636 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:05:
Zit er eigenlijk nog verschil tussen een Rs-Multimedia Card en een gewone Multimedia Card? ze moeten het toch beide op de telefoon doen?
Ja, daar zit verschil tussen. Als je ergens de aanduiding RS-MMC ziet staan, dan gaat het over Reduced-Size MMC's. Die zijn (zoals de naam al aangeeft) kleiner dan normale MMC's (fysiek gezien dan) en passen aldus NIET in de Nokia 6230. Samsung heeft onlangs een (nog niet in Nederland verkrijgbare) telefoon uitgebracht die wél met RS-MMC werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:58

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik zoek een programma om het opstartlogo te veranderen? D´r zit namelijk van Vodafone iets in wat ik niet wil... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martinweb.nl schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:36:
Ik zoek een programma om het opstartlogo te veranderen? D´r zit namelijk van Vodafone iets in wat ik niet wil... :)
Ik denk dat het laten flashen van je telefoon met de nieuwste software voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112022

Ik heb net in de afgelopen uren alle topics door zitten lezen en aangezien ik een vette noob ben qua coputers en telefoons enz heb ik nog een paar vraagjes mbt de nokia 6230 (die ik gister heb gekocht) :)

Ik lees overal iets over bluetoth dongels en kabeltjes enz maar wat heb ik nodig om mp3's op mn telefoon te krijgen?
En dat programma mobimb leek me wel wat maar waar kan ik dat krijgen/downloaden?
En (laatste vraag) waar kan ik van die mmc kaartjes kopen want ze lijken wel erg veel op die sd kaartjes?
Bedankt alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 112022 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:57:
Ik lees overal iets over bluetoth dongels en kabeltjes enz maar wat heb ik nodig om mp3's op mn telefoon te krijgen?
Bluetooth (langzaam, maar draadloos), USB kabel (sneller) of kaartlezer (snelst, maar elke keer je MMC uit je telefoon halen)
En dat programma mobimb leek me wel wat maar waar kan ik dat krijgen/downloaden?
[google=mobimb]
En (laatste vraag) waar kan ik van die mmc kaartjes kopen want ze lijken wel erg veel op die sd kaartjes?
Bij een heleboel webshops, zie ook de Pricewatch op T.net. Ik heb die van mij (256 MB) bij Opus gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:36:
[...]

Ja, daar zit verschil tussen. Als je ergens de aanduiding RS-MMC ziet staan, dan gaat het over Reduced-Size MMC's. Die zijn (zoals de naam al aangeeft) kleiner dan normale MMC's (fysiek gezien dan) en passen aldus NIET in de Nokia 6230. Samsung heeft onlangs een (nog niet in Nederland verkrijgbare) telefoon uitgebracht die wél met RS-MMC werkt.
maar.... normaal gesproken wordt er bij een rs-mmc een soort adapter bijgeleverd zodat je deze ook in mmc-apparaten kan doen. Dan kan je dus beter een rs-mmc kopen, maar vaak zijn deze wel iets duurder en ze zijn er volgens mij nog maar van max 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 111533 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:19:
[...]
maar.... normaal gesproken wordt er bij een rs-mmc een soort adapter bijgeleverd zodat je deze ook in mmc-apparaten kan doen. Dan kan je dus beter een rs-mmc kopen, maar vaak zijn deze wel iets duurder en ze zijn er volgens mij nog maar van max 512 MB
Dus kan je beter geen rs-mmc kopen :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:01
Hey. Ik heb sinds kort de 6230 (gaaf) en een bluetooth dingetje erbij gekocht. Op zich werkt het allemaal wel prima enzo, maar als ik op een gegeven moment Nokia PC Sync opstart gaat het allemaal mis: opstarten gaat goed, hij vindt en verbindt ook met mijn telefoon. Maar als ik op eigenschappen of op synchroniseren klik, gebeurt er helemaal niets. En ik wil juist zo graag mn contact, email en agenda syncen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64948

Ik heb sinds 2 dagen merk het eigenlijk sinds vandaag pas dat de tril functie niet meer werkt. Na een factory reset en verschillende keren veranderen in men profiel en in uitschakelen werkt het nog steeds niet. Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah.. IK heb mijn dongle gewisseld en vanmiddag eentje van MyCom gekocht. Deze werkte direct. Dus ik heb EINDELIJK een bluetooth verbinding met mn telefoon. :D

Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:36:
[...]

Dus kan je beter wel een rs-mmc kopen, want dan heb je er in je eventueel volgende nokia ook nog iets aan. En als 256 mb genoeg voor je is zou ik iig voor een rs-mmc gaan

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik wil van 4.28 naar 4.44 gaan, iemand enig idee of me TakeMS 512MB kaartje nog gaat werken? Iemand anders hier misschien met 4.44 met een TakeMS MMC kaartje?

• Imhotep
  • Laatst online: 18-06 21:43

Imhotep

The Dark Side

ff een vraagje over de ringtones van de 6230.
mss een domme vraag, maar ik kom er echt niet uit.

Toen ik de telefoon een paar maandjes geleden heb gekocht heb ik aan de verkoper gevraagt of je per naar een andere ringtone kon kiezen, volgends hem was dat geen probleem.

Nu heb ik dus verschillende geluiden opgenomen met de telefoon zelf (van onze motoren.
Ik zou graag willen dat als mijn broer mij belt dat ik dus zijn motor hoor en als zijn vriendin belt dat ik haar motor hoor enz.

Nu was ik daar afgelopen week ff mee bezig geweest, maar ik krijg het nergens ingesteld dat die geluiden appart gaan.
Ik kan wel een andere ringtone instellen, maar dan krijg ik dat dus te horen bij iedereen die mij belt.

Mijn broer heeb de nieuwe ericson (iets met 700i geloof ik) en daar kan ie dus aan iedere naam een afbeelding en een ringtone koppelen terwijl ik alleen maar de afbeelding aan de naam kan hangen.

Doe ik iets fout of heeft de verkoper mij voorgelogen en is het dus niet mogelijk met deze telefoon.
als het wel mogelijk is, waar kan ik dat dan instellen, want ik ben al bijna 2 weken aan het prutten in dat ding :'(

Still King

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Anoniem: 64948 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:14:
Ik heb sinds 2 dagen merk het eigenlijk sinds vandaag pas dat de tril functie niet meer werkt. Na een factory reset en verschillende keren veranderen in men profiel en in uitschakelen werkt het nog steeds niet. Iemand bekend met dit probleem?
ja heb ik een tijdje terug ook gehad, bij mij was de trilmotor stuk en deze hebben ze bij mij kostenloos vervangen bij de telefoonzaak waar ik hem had gekocht.

Still King

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Wat jij wil kan volgens mij bij deze telefoon niet, wel kan je bellersgroepen instellen maar dat is wat anders.

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Januszjes schreef op donderdag 25 november 2004 @ 07:20:
Wat jij wil kan volgens mij bij deze telefoon niet, wel kan je bellersgroepen instellen maar dat is wat anders.
maar kan ik aan die bellersgroepen ook verschillende ringtones hangen?

Still King

• csteelooper
Anoniem: 111533 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:19:
[...]

right you are... Ik had niet bij die convertor stilgestaan; die wordt er inderdaad vaak - maar niet altijd - bijgeleverd. Het is echter niet verstandig om mensen te 'adviseren' om "beter een RS-MMC te kopen", omdat het prijsverschil de moeite niet loont. Ten tweede is er inderdaad een limiet op de grootte van een RS-MMC die bij 512MB ligt. Ten derde maakt het gebruik van een convertor de kaartjes ietwat dikker. Hoewel het verschil ten opzichte van een normale MMC maar heel klein is, kan het wel zijn dat de achterkant van de foon niet helemaal lekker meer sluit.
Januszjes schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:36:
[...]

Just my point ... :)
Anoniem: 111533 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:02:
[...]

Dus kan je beter wel een rs-mmc kopen, want dan heb je er in je eventueel volgende nokia ook nog iets aan. En als 256 mb genoeg voor je is zou ik iig voor een rs-mmc gaan
*eventueel* ja... Wie zegt dat Nokia haar volgende modellen met RS-MMC zal uitrusten??

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Imhotep schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:27:
[...]

maar kan ik aan die bellersgroepen ook verschillende ringtones hangen?
Ja hoor. gaat prima. Je maakt gewoon per persoon een bellersgroep aan en die geef je een aparte ringtone. Tis wel een omweg, maar het kan dus wel :)

edit:
Zie net dat je maar 5 bellersgroepen hebt. Beetje weinig dus. :|

[ Voor 11% gewijzigd door Padvinder op 25-11-2004 11:35 ]

Weet iemand nog een manier om die klok-screensaver uit te zetten?

Anoniem: 15200 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:04:
Weet iemand nog een manier om die klok-screensaver uit te zetten?
Niet.

Ik vind namelijk dat er teveel licht vanaf komt als hij in de carkit zit. Met een donkere achtergrond valt dat nog mee, maar als hij met die klok-screensaver komt, komt er een bak licht vanaf.
Hier is dus echt geen oplossing voor? :?

• csteelooper
Anoniem: 15200 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:07:
[...]

Ik vind namelijk dat er teveel licht vanaf komt als hij in de carkit zit. Met een donkere achtergrond valt dat nog mee, maar als hij met die klok-screensaver komt, komt er een bak licht vanaf.
Hier is dus echt geen oplossing voor? :?
Nee. Tenzij je natuurlijk de instellingen van je Carkit-profiel aan gaat passen zodat de lichten niet meer de hele tijd branden. Je kunt evt. wel de time-out van de screensaver naar 1 uur plaatsen. Helemaal uit kan-ie in ieder geval niet.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

MYST schreef op maandag 25 oktober 2004 @ 18:51:
Ik zit met een (practisch)probleempje: bij proximus(BE) is de code om je belkrediet te weten, bij prepaid dan welliswaar, #121#, maar als ik hier naar bel komt er altijd: resultaat onbekend.
Nu moet ik dus altijd telefoneren naar 1711, is niet zo'n groot werk, maar ik mis deze mogelijkheid eigenlijk wel...
Iemand een oplossing hiervoor(heb v04.28)
Thx in advance!
Firmware versie 4.44 en nog steeds hetzelfde probleem.. Dienst is actief (werkte perfect op Nokia 6610) maar nu dus niet meer --> "resultaat onbekend" (Proximus België - prepaid). Iemand al een oplossing gevonden toevallig?
offtopic:
sorry voor de kick

Anoniem: 82269

Vindt trouwens dat BC een goeie aanbieding heeft met de 6230, eigenlijk 2.

6230 en carkit bij een vodafone 150 2jr gratis.
of
6230, jabra bt110 en een bluetooth dongle gratis van een vodafone 100 2jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Weet iemand of er hoesjes verkrijgbaar zijn (en zo ja, waar) die: èn transparant zijn, èn aan de achterkant een gat voor de camera hebben, èn een riemclip hebben?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Upquark schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:55:
Weet iemand of er hoesjes verkrijgbaar zijn (en zo ja, waar) die: èn transparant zijn, èn aan de achterkant een gat voor de camera hebben, èn een riemclip hebben?

Alvast bedankt.
Ik heb er een van Body Glove, bijna geheel transparante voorzijde, voorzien van camera uitsparing en met riemclip. Gekocht bij TforTelecom.

ciao

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij Tell Me hebben ze de tasjes die jij zoekt.

Ik heb een andere vraag. Ik heb gisteren mijn telefoon via Bleutooth verbonden met Nokia PC Suite. Hij vroeg of ik mijn SMS-berichten wilde synchroniseren. Dat heb ik gedaan, leek me wel grappig. Nu zijn ze uit mijn telefoon, maar kan ze op mijn PC niet vinden. Iemand een idee?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 21:47
Anoniem: 82269 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:35:
Vindt trouwens dat BC een goeie aanbieding heeft met de 6230, eigenlijk 2.

6230 en carkit bij een vodafone 150 2jr gratis.
of
6230, jabra bt110 en een bluetooth dongle gratis van een vodafone 100 2jr
Ik weet niet of dat mooie aanbiedingen zijn, je zit dan wel weer voor 2 jaar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129993

Hallo.

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een nokia 6230.
Nou krijg ik op dit forum een heleboel info over geheugenkaartjes.
Mijn vraag is dan ook: "waar kan ik de geheugenkaartjes nog meer voor gebruiken als voor mp3/wma?"
Spelletjes zouden er ook wel op passen, maar als ik m'n kaartje verwijder blijken de spelletjes in m'n telefoon te zitten???
En dan komt er nog bij dat ik niet op zoek ben naar spelletjes, maar meer naar allerlei toepassingen, ik denk aan gps. (of is dat teveel van het goede met m'n 6230)
Weet iemand wat voor toepassingen er zoal te verkrijgen zijn, ik ben al op internet aan het snuffelen geweest, maar daar ben ik niet veel wijzer geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 129993 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:38:
Hallo.

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een nokia 6230.
Nou krijg ik op dit forum een heleboel info over geheugenkaartjes.
Mijn vraag is dan ook: "waar kan ik de geheugenkaartjes nog meer voor gebruiken als voor mp3/wma?"
Foto's, video's, opnames, afbeeldingen...
Spelletjes zouden er ook wel op passen, maar als ik m'n kaartje verwijder blijken de spelletjes in m'n telefoon te zitten???
Met Nokia Suite kan je ze idd alleen in je telefoongeheugen zetten.
En dan komt er nog bij dat ik niet op zoek ben naar spelletjes, maar meer naar allerlei toepassingen, ik denk aan gps. (of is dat teveel van het goede met m'n 6230)
In de N6230 zit geen GPS ontvanger.
Weet iemand wat voor toepassingen er zoal te verkrijgen zijn, ik ben al op internet aan het snuffelen geweest, maar daar ben ik niet veel wijzer geworden...
Puppetmaster, Bemused

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130020

Las laats een bericht van apacher 256 kaart kan het niet doen met versie 4.28, dit wil ik overigens bestrijden dan is de geheugenkaart niet goed want bij mij doe ie het wel, heeft iemand nog ervaring met versie 4.44 want mijn telefoongeheugen wordt niet optimaal benut met de 4.28 kan maximaal 2MB downloaden via bluetooh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 20:19
Er is nieuw Forum speciaal voor de Nokia 6230.

Modbreak:denk je ook nog even aan Het algemeen beleid #spam ? Dit is niet echt de bedoeling hier

[ Voor 63% gewijzigd door Korakal op 26-11-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
ScSi_009 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:00:
[...]

Firmware versie 4.44 en nog steeds hetzelfde probleem.. Dienst is actief (werkte perfect op Nokia 6610) maar nu dus niet meer --> "resultaat onbekend" (Proximus België - prepaid). Iemand al een oplossing gevonden toevallig?
offtopic:
sorry voor de kick
Belgacom(proximus)zegt dat het geen probleem bij hun is, het werkt op zowat alle gsm's, behalve op de 6230... Een neef van mij werkt in een mobistarcenter, en dacht dat het aan een verouderde simkaart zou kunnen liggen, maar dit ontkennen ze dus helemaal bij proximus, en om 10euro ofzo voor een nieuwe simkaart te kopen zie ik nu ook niet echt zitten... Wachten wat nokia eraan doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
kan iemand misschien mij uitleggen/ een tutorial geven hoe ik spelletjes op men gsm kan zetten? als ik een jad/jar bestand op men kaartje zet, geeft men telefoon aan dat het bestandsformaat niet ondersteund wordt...? btw hoe zit het met hele films op je telfeoon zette? kan dat ehct, zoja hoe dan? thnx

no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

julio6230 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:37:
kan iemand misschien mij uitleggen/ een tutorial geven hoe ik spelletjes op men gsm kan zetten? als ik een jad/jar bestand op men kaartje zet, geeft men telefoon aan dat het bestandsformaat niet ondersteund wordt...? btw hoe zit het met hele films op je telfeoon zette? kan dat ehct, zoja hoe dan? thnx
Moet je met aplication installer in de software doen. De .jar gewoon uitpakken. Films kan maar daarvoor moet je de 3pg converter uit de startpost even downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Laatst online: 01:58

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Anoniem: 55212 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:01:
[...]

Ik denk dat het laten flashen van je telefoon met de nieuwste software voldoende is.
Er staat al 3.28, de laatste meen ik? Bovendien kan ik zelf niets flashen, dacht ik. Op- en afsluitlogo is ook met zo´n programma aan te passen, ik weet alleen de naam niet daarvan.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124318

Hey,

Ik heb het nog nergens kunnen vinden maar waar kun je instellen dat als je via bluetooth iets op je telefoon zet dat het dan op je MMC kaart wordt opgeslagen ik heb het wel kunnen vinden voor foto's... maar nog niet voor bijvoorbeeld mp3.

Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Anoniem: 15200 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:18:
Beste mensen,

Ik heb een 6230 i.c.m. de carkit CK-7W wat erg goed werkt via Bluetooth! Maarrr, ik wil hem ook kunnen laden in de houder en kunnen zien wie er belt. .....
Ik zit ook al een tijdje te kijken naar de verschillende carkits maar ik zit met de volgende vraag die iemand hier wel kan beantwoorden(denk ik)

Welke carkit met Bluetooth van Nokia moet ik hebben als ik alleen maar willen bellen (en dus niet opladen van de telefoon). En ook moet het mogelijk zijn om het geluid over de speakers van de radio te horen. Weet iemand welke carkit ik dan het beste kan nemen?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
Januszjes schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:38:
[...]

Moet je met aplication installer in de software doen. De .jar gewoon uitpakken. Films kan maar daarvoor moet je de 3pg converter uit de startpost even downloaden.
Dit kun je ook doen met Oxygen Phone Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Anoniem: 124318 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:25:
Ik heb het nog nergens kunnen vinden maar waar kun je instellen dat als je via bluetooth iets op je telefoon zet dat het dan op je MMC kaart wordt opgeslagen ik heb het wel kunnen vinden voor foto's... maar nog niet voor bijvoorbeeld mp3.
Je hebt het duidelijk ook nog niet geprobeerd :P

Als ik de nokia filebrowser open, zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46154/full.jpg

(dit is wel met de laatste versie van de phone suite overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
na wat prutsen is dit het resultaat geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://pascalheister.nl/nokia_rebuild.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124318

Ik kan nu bestanden overbrengen via bluetooth maar dit is me niet gelukt met nokia pc suite daar kan hij mijn telefoon niet vinden wie weet hoe ik dit kan oplossen ik gebruik een bluetooth USB adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
Weet iemand al een oplossing voor mijn probleem?
[rml]Fiat Power in "Nokia 6230 [ Deel 12]"[/rml]

O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
Heb je versie 6.4 van de software geinstalleerd? En heb je de telefoon niet gelocked staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
Ja versie 6.4.8
De telefoon wordt netjes herkend door die connection manager, vervolgens maak ik contact. Screensaver staat uit, keyboard is niet gelocked... Ik kan wel klikken op nu synchroniseren of op eigenschappen, maar dr gebeurd gewoon helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128053

hey ik heb ff vraagje, ik heb memory kaartje van traxdata volgegooid met mp3tjes..maar ik wil 1 van deze mp3 nummertjes als beltoon instellen, maar wanneer ik gebeld wordt dan hoor ik "nokia tune" terwijl ik in mijn profiel bij beltype een mp3tje als beltoon heb staan :? ...
weet iemand hoe dit komt??? heeft iemand anders ook dit probleempje gehad???
(Firmware V04.28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

MYST schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:28:
[...]

Belgacom(proximus)zegt dat het geen probleem bij hun is, het werkt op zowat alle gsm's, behalve op de 6230... Een neef van mij werkt in een mobistarcenter, en dacht dat het aan een verouderde simkaart zou kunnen liggen, maar dit ontkennen ze dus helemaal bij proximus, en om 10euro ofzo voor een nieuwe simkaart te kopen zie ik nu ook niet echt zitten... Wachten wat nokia eraan doet...
Dat van die SIM-kaart zou eventueel kunnen kloppen, maar in een 6610 deed #121# het voortreffelijk.. Nou ja, wachten wat proximus eraan doet (zal in ieder geval morgen een e-mail sturen, ook naar Nokia denk ik ;) ) Bedankt voor de info alvast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129949

Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:11:
[...]

Dit werkt idd goed. Had eerst het probleem dat er een vraagteken verscheen en de telefoon op geen enkele manier een logo kon opslaan. Met dit is het dus wel gelukt. Goede tip voor wie dat probleem ook nog heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 129949 op 26-11-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe lang doen jullie met de accu van de telefoon? Bij mij gaat hij net niet 3 dagen mee. Heel vervelend, hij is dus niet leeg de 2e dag maar dan op de helft van de 3e dag is hij leeg.

Zou ik hem dan gewoon opladen aan het einde van de 2e dag? VOlgens mij is dat niet echt super voor de telefoon. Lijkt me beter om hem eerst leeg te laten lopen..

MAar goed, hoe zit dat bij jullie??

(ik las trouwens dat hij 12 dagen standby zou moeten kunnen halen, vind ik erg knap als je dat haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121896

Anoniem: 129949 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:09:
[...]

Dit werkt idd goed. Had eerst het probleem dat er een vraagteken verscheen en de telefoon op geen enkele manier een logo kon opslaan. Met dit is het dus wel gelukt. Goede tip voor wie dat probleem ook nog heeft.
Dit verhelpt het probleem bij mij helaas niet, wie weet er nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Anoniem: 84391 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 02:22:
Hoe lang doen jullie met de accu van de telefoon? Bij mij gaat hij net niet 3 dagen mee. Heel vervelend, hij is dus niet leeg de 2e dag maar dan op de helft van de 3e dag is hij leeg.

Zou ik hem dan gewoon opladen aan het einde van de 2e dag? VOlgens mij is dat niet echt super voor de telefoon. Lijkt me beter om hem eerst leeg te laten lopen..

MAar goed, hoe zit dat bij jullie??

(ik las trouwens dat hij 12 dagen standby zou moeten kunnen halen, vind ik erg knap als je dat haalt).
Als jij veel belt, mp3 luistert etc etc haal je dat inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:43:
[...]

Als jij veel belt, mp3 luistert etc etc haal je dat inderdaad niet.
Dat valt opzich mee. Maar haal jij 12 dagen dan?

En is het slecht om hem tussendoor op te laden? Terwijl hij nog niet helemaal leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 84391 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:47:
[...]

Dat valt opzich mee. Maar haal jij 12 dagen dan?

En is het slecht om hem tussendoor op te laden? Terwijl hij nog niet helemaal leeg is.
als je om de 2 dagen oplaad wat maakt het dan uit dat hij slechter word, hij haalt de 2 dagen toch wel dan ;)

nee, de batterij kan je volgens mij alleen verneuken als je hem net nieuw hebt, dan moet je hem "trainen" oid.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik haal geen 12 dagen nee, maar ik gebruik 'm ook dagelijks als mp3 speler. Tegenwoordig zijn de batterijen veel beter en zouden ze er tegen moet kunnen. Mijn vader laadt zijn telefoon steeds bij in de carkit en de batterij is ook nog steeds goed (Nokia 6310i)
Daarnaast kun je beter een keer een nieuwe batterij kopen dat dat je steeds rekening moet houden met opladen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 23:57
het schijnt voor lithium batterijen zelfs beter te zijn om ze nooit maximaal leeg te trekken. Beter is dus om ze bij te laden dan te wachten tot je telefoon uitgaat. Een lithium batterij kan je overigens in de orde van 1000x opladen, om de dag opladen is dus goed voor zes jaar gebruik. Tegen die tijd is iedereen hier toch al zes abo'tjes en evenveel telefoons verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120677

ScSi_009 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:08:
[...]

Dat van die SIM-kaart zou eventueel kunnen kloppen, maar in een 6610 deed #121# het voortreffelijk.. Nou ja, wachten wat proximus eraan doet (zal in ieder geval morgen een e-mail sturen, ook naar Nokia denk ik ;) ) Bedankt voor de info alvast..
bij mij werkt het wel hoor... en ik heb een oude simkaart. denk dat het gewoon aan je toestel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Anoniem: 120677 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:22:
[...]

bij mij werkt het wel hoor... en ik heb een oude simkaart. denk dat het gewoon aan je toestel ligt...
Best vervelend, want ik vond het net zo'n handige feature.. :'( Wat die batterij betreft: ik heb hem net voor de 3de keer in 7dagen opgeladen (gloednieuw) dus ik hoop dat ie nu bijna aan zijn maximale capaciteit begint te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Anoniem: 128053 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:42:
hey ik heb ff vraagje, ik heb memory kaartje van traxdata volgegooid met mp3tjes..maar ik wil 1 van deze mp3 nummertjes als beltoon instellen, maar wanneer ik gebeld wordt dan hoor ik "nokia tune" terwijl ik in mijn profiel bij beltype een mp3tje als beltoon heb staan :? ...
weet iemand hoe dit komt??? heeft iemand anders ook dit probleempje gehad???
(Firmware V04.28)
Dat heeft te maken met de grote van het kaartje bij mijn 256Mb heb ik dat zelfde probleem en dan pakt ie de standaard tune omdat hij niet zo snel de mp3 kan vinden. Zodra je de mp3 naar je telefoon zelf verplaatst kan die dat wel weer en pakt ie elke keer de mp3. Alleen kost dat wel aardig wat geheugen in je telefoon zelf. aangezien je vast een mp3 voor beltoon en 1 voor sms toon wil instellen.
2 x 3mb betekent telefoon geheugen zo goed als vol!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 94711 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:06:
[...]

Dat heeft te maken met de grote van het kaartje bij mijn 256Mb heb ik dat zelfde probleem en dan pakt ie de standaard tune omdat hij niet zo snel de mp3 kan vinden. Zodra je de mp3 naar je telefoon zelf verplaatst kan die dat wel weer en pakt ie elke keer de mp3. Alleen kost dat wel aardig wat geheugen in je telefoon zelf. aangezien je vast een mp3 voor beltoon en 1 voor sms toon wil instellen.
kheb nergens last van met mijn 256mb kaartje 8)7

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 20:04

Haan

dotnetter

Anoniem: 94711 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:06:
[...]

... Alleen kost dat wel aardig wat geheugen in je telefoon zelf. aangezien je vast een mp3 voor beltoon en 1 voor sms toon wil instellen.
Oplossing: Je gebruikt van die mp3 max 1 minuut (langer belt iemand jou niet) dus, knip voor de mp3 die je als beltoon wilt gebruiken gewoon de rest weg, scheelt een hoop ruimte :)

* Haan is btw sinds 2 dagen ook de trotse bezitter van een 6230 :9

.. en van een Senseo koffiezetapparaat, die kreeg ik er ook bij _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Vraagje:

Hoe kan ik mijn tel geheugen (en van de sim) in 1 keer leeg gooien?
Zodra ik daar voor kies, vraagt ie om een CODE. Ik heb geen idee wat voor een code. igg niet mijn pin?!?

Weet iemand welke code ik moet hebben?

Thanks

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
12345, de standaard beveiligingscode van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Dude......zo simpel........... en ik vanalles getest (123, 1234, 0000 enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Hmmz, zit hier met een vervelend probleem. Heb gisteren mijn batterij opgeladen en die is vandaag alweer af (gisteravond nog 6 streepjes, vanmorgen maar 1 streepje meer..) Is het mogelijk dat die batterij gaar is, of maak ik me zorgen om niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ScSi_009 schreef op zondag 28 november 2004 @ 10:26:
Hmmz, zit hier met een vervelend probleem. Heb gisteren mijn batterij opgeladen en die is vandaag alweer af (gisteravond nog 6 streepjes, vanmorgen maar 1 streepje meer..) Is het mogelijk dat die batterij gaar is, of maak ik me zorgen om niets?
Lijkt me niet echt normaal. Tenzij je de hele tijd filmpjes heb zitten maken e.d. maar dan nog.

Ik heb trouwens ook nog 2 kleine vraagjes. Klopt het dat je niet een andere beltoon kan instellen voor bepaalde personen? Met mijn vorige Nokia kon dat nl wel, maar misschien heb ik er overheen gekeken ofzo.

En ik vroeg me af of iemand weet met voor je snelheid je data kan verzenden via de datakabel. Ik heb nl nu een bluetooth verbinding, maar dat is maar 1 Mbit. Op de site van Nokia staat niks over de snelheid van die kabel, maar als het nou veel sneller is dan 1 Mbit, is dat wel interessant als ik straks een groter geheugenkaartje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hantheman.tk schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:34:
[...]

Lijkt me niet echt normaal. Tenzij je de hele tijd filmpjes heb zitten maken e.d. maar dan nog.

Ik heb trouwens ook nog 2 kleine vraagjes. Klopt het dat je niet een andere beltoon kan instellen voor bepaalde personen? Met mijn vorige Nokia kon dat nl wel, maar misschien heb ik er overheen gekeken ofzo.
Als ik het goed heb kan dat met bellergroepen
En ik vroeg me af of iemand weet met voor je snelheid je data kan verzenden via de datakabel. Ik heb nl nu een bluetooth verbinding, maar dat is maar 1 Mbit. Op de site van Nokia staat niks over de snelheid van die kabel, maar als het nou veel sneller is dan 1 Mbit, is dat wel interessant als ik straks een groter geheugenkaartje heb.
Persoonlijk zou ik dan voor een cardreader gaan (USB2.0), want als ik het zo lees is die datakabel ook niet enorm snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

hantheman.tk schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:34:
[...]

Nee, telefoon ganse dag 'stand-by' gestaan.. Denk dat ik eerstdaags maar eens naar een service point ga..
En ik vroeg me af of iemand weet met voor je snelheid je data kan verzenden via de datakabel. Ik heb nl nu een bluetooth verbinding, maar dat is maar 1 Mbit. Op de site van Nokia staat niks over de snelheid van die kabel, maar als het nou veel sneller is dan 1 Mbit, is dat wel in teressant als ik straks een groter geheugenkaartje heb.
Dit vond ik over de transfer speed: "Over 1 Mbps transfer rate" Heb zelf een kabeltje besteld (lang leven ebay Duitsland, 1 euro 8) ) maar wacht nog op de levering, dus kan het nog niet bevestigen/ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 85511 schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:52:
[...]

Als ik het goed heb kan dat met bellergroepen
Dat heb je goed ja _/-\o_
[...]

Persoonlijk zou ik dan voor een cardreader gaan (USB2.0), want als ik het zo lees is die datakabel ook niet enorm snel.
Dat is misschien wel een goed idee ja, zeker als het klopt wat
ScSi_009 hieronder zegt, dat het ook maar 1 Mbit of iets meer qua snelheid is.
Aan de andere kant, moet je wel het kaartje uit je telefoon halen en dat is natuurlijk weer onhandig. Moeilijk, moeilijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Weet iemand een goed programmatje om in 1 keer een hele boel contacten in te voeren?
Ik heb een .xls/.csv bestand van mij oue telefoon, met nummers adressen enz.

Alleen met de Nokia Suite 6.4 kan je alleen 1 voor 1 invoeren :(

Oxygen Phone manager is wel Cool, maar met de trail versie kan het niet.
kent iemand nog zo'n soort tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Never mind, ik heb Oxygen Phone manager 2. 5 toch maar gekocht ;)

Ik moet wel zeggen, het is een Super programma om je Nokia te beheeren!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

TonyTone schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:59:
Weet iemand een goed programmatje om in 1 keer een hele boel contacten in te voeren?
Ik heb een .xls/.csv bestand van mij oue telefoon, met nummers adressen enz.
Oxygen is idd z'n geld wel waard (heb het ook gekocht) maar bovenstaande had je ook kunnen doen door je contacts te importeren in Outlook, en dan te syncen met de Nokia phone suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Ik heb zojuist een MMC kaartje gehad van de sint :)
Alleen nu kan ik er niks op zetten omdat tie zegt dat tie vol is...
Beetje vreemd want het is een 128mb kaartje en er staat volgens de telefoon 11,6kb op terwijl ik er niks op kan zetten.
Ik kan ook via het toestel de kaart niet formatteren want dan geeft hij de melding mislukt.
Heb het toestel al aan en uit gedaan maar helpt niet..
.
Iemand een idee ?

Jah Man Jah

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.