Nokia 6230 [Deel 12]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.697 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Edit: 5.8 eraf gegooid, 6.4 weer geinstalleerd, en vreemd genoeg doet hij het nu ineens wel?

Vaag, maar goed... voor elkaar :)

[ Voor 73% gewijzigd door TangLeFuzZ op 17-11-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-07 20:41

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 115664 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:29:
Als ik pupputmaster gebruik voor de 6230 en maakt dan contact via gprs dan staat er Error occured whilst opening connection. Misschien komt dat omdat ik niet weet wat ik bij Host neer moet zetten. Wat moet daar staan. Sorry als er weer mensen boos worden soals altijd maar ik weet ook niet alles
Hoezo GPRS je die het met de seriele bluetooth poort. Je moet daar gewoon een poort voor vrij maken net zoals in de handleiding staat. Die poort moet je dan instellen. De telefoon pakt hem dan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Er bestaan voor de ombouw kitjes voor.
weet t type niet precies.
Kan alleen maar met origineele nokia carkits.

Ik bouw namelijk carkits in voor mn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb net een 6230 aangeschafd, maar nu vroeg ik me af wat er gebeurt als ik het kaartje in de cardreader van mn pc doe. Kan ik er dan gewoon dingen opzetten? En als ik hem dan terugdoe, doet hij het dan nog?

Alvast bedankt,

ChRoNiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128306

Anoniem: 94711 schreef op woensdag 10 november 2004 @ 10:24:
[...]

Ik heb een keer zo'n bluetooth ombouw gedaan voor een klant van een cark91 naar een bluetooth carkit. En heb er eigenlijk nooit klachten over gehad.
:) Afgelopen maandag nokia cark-91 converter besteld en zonet (in het donker) geïnstalleerd: het werkt prima, goed geluid alle functies. Dit lijkt me een prima oplossing voor iedereen dien niet via blue-tooth wil connecten en ook niet een geheel nieuwe carkit van Nokia wil aanschaffen (kost 299, nu was ik 60 ex kwijt).

Ik had dus een 6310I en nu en 6230 en ben weer geheel up en running :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Laatst online: 13-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:34:
IK heb net een 6230 aangeschafd, maar nu vroeg ik me af wat er gebeurt als ik het kaartje in de cardreader van mn pc doe. Kan ik er dan gewoon dingen opzetten? En als ik hem dan terugdoe, doet hij het dan nog?

Alvast bedankt,

ChRoNiC
jep geen probleem! :)

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ga ik even testen dan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende probleem.

Ik had een Linksys adapter, inmiddels een MSI, Windows XP, Nokia PC Suite 6.4.8 en natuurlijk een 6230.
Ik heb er een weekje mp3's op kunnen zetten maar op een gegeven moment wilde de verbinding niet meer. Ik heb nu een nieuw en groter geheugenkaartje dus ik wil die mp3's op mijn comp zetten zodat ik ze op de nieuwe kaart kan zetten, maar constant wordt de verbinding behoorlijk snel verbroken.
Als ik via de foon een verbinding maakt breekt hij hem na 3 tellen ongeveer weer af, en als ik een file kopieer gebeurd dat al bij het vierde blokje.
Kan het zijn dat het met een ander programma botst of iets dergelijks? Ik weet het echt niet meer.
Inmiddels kan ik erbij vermelden dat de draadloze verzending met een andere telefoon wel lukt. Kan de bluetooth in mijn telefoon gewoon kapot zijn?

Verwijderd

Ik ben tegen 2 problemen opgelopen.

1. Ik krijg het frontje aan de achterkant er niet helemaal mooi op. er blijft een stukje uitsteken. Wat doe ik fout??
2. Ik mis geheugen!!! Ik zou 8 mb moeten hebben toch? Hij geeft echter maar 4.5MB aan. Hoe krijg ik dat terug? De MMC geeft wel gewoon het juiste geheugen weer.

Ik heb software 4.28

bedankt,
ChRoNiC

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:51
mijn frontje lijkt er ook nie echt goed op te zitten.. :s

als ik met 2 handen sms, en rete snel aan et tikken ben, maakt dat frontje een enorm irritante tik.. maarja.. weinig aan te doen denk..heb em al een aantal keer geprobeerd opnieuw erop te zetten.

• TangLeFuzZ
Voor die headset mod; volgens mij kan het hier ook wel mee, of niet?

van Conrad;

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl.conrad.com/m/7000_7999/7600/7600/7606/760691_RB_00_FB.EPS.jpg
De telefoonspecifieke headset-adapters beschikken over een 2,5 mm Jackplug-bus met universele aansluiting. Dit betekent dat u iedere headset met universele aansluiting op de headset-adapter kunt aansluiten. Eenvoudig de headsetadapter op de systeeminterface van uw mobiele telefoon aansluiten, de gewenste headset via de Jackplug aansluiten en u kunt handsfree bellen.
8,95 euro

[ Voor 17% gewijzigd door TangLeFuzZ op 18-11-2004 11:43 ]

Anoniem: 125161

TangLeFuzZ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:42:

van Conrad;

[afbeelding]

[...]

8,95 euro
Dit is wel een heel handig dingetje zo te zien. Misschien maar eens aanschaffen.

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Anoniem: 125161 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 12:53:
[...]

Dit is wel een heel handig dingetje zo te zien. Misschien maar eens aanschaffen.
2,5mm is niet het standaard hoofdtelefoon-formaat...

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

TangLeFuzZ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:42:
van Conrad;

[afbeelding]
Dat is een aansluiting voor een 51xx/61/62/6310 toestel

De 6230 heeft een Pop-PortTM aansluiting

edit:

Hier staat wel een convertor

Afbeeldingslocatie: http://phoneshop.allaboutsymbian.com/images/accs/hfb.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 18-11-2004 13:09 ]

An Explanation of l33t Speak

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

ik dacht werkelijk dat deze niet bestonden. maarja om er nou een 3,5mm plug aan te hangen :|

Verwijderd

Niemand enig idee hoe ik mijn geheugen terugkrijg :(??

• DaCoTa
  • Laatst online: 04-07 23:41
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:10:
Snelle jelle. Lees terug en zie dat het een bug in de firmware is. Naar nokiapunt en bijwerken die hap.

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:16:
[...]

Snelle jelle. Lees terug en zie dat het een bug in de firmware is. Naar nokiapunt en bijwerken die hap.
Dat is kut, dan ben ik hem zeker weer enkele dagen kwijt?

Hmmz ik heb die changelog gelezen, maar er staat dat je dus wel gewoon die 8MB hebt maar dat hij het verkeerd aangeeft.
Klopt dat? Of zit ik weer verkeerd te lezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 16:43 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:10:
Een klap op je kop werkt volgens de Donald Duck... 8)7

Anoniem: 115664

csteelooper schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 17:47:
[...]

Sjee.... Dit is nu echt al vaak aan de orde geweest. Ja, zo'n progje is er ook voor de 6230 en het heet 'Puppet Master Bluetooth/GPRS Remote Control'. Hier is een demo te downen. Gebruik van dit programma de Mouse Mode om je muis over te nemen. Installatie- en start-instructies staan ook opp de website. De demoversie heeft wel en beperking: na 5 acties (ongeveer) moet de verbinding tussen telefoon en pc opnieuw tot stand worden gebracht. Als je niet wil betalen voor de volledige versie, zul je op intenet moeten kijken naar een crack. Hierover kan ik hier geen informatie posten. Ook mails met dergelijke vragen zal ik niet beantwoorden. Google biedt genoeg hits.
Okej, jammer. Maar wat moet ik met dat Rar bestand doen dan ;) ;) Waar moet je die plaatsen. Ook al antwoord je niet. Wha

Verwijderd

ÜberWicked schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:20:
mijn frontje lijkt er ook nie echt goed op te zitten.. :s

als ik met 2 handen sms, en rete snel aan et tikken ben, maakt dat frontje een enorm irritante tik.. maarja.. weinig aan te doen denk..heb em al een aantal keer geprobeerd opnieuw erop te zetten.
Ik heb mn frontje er toch goed opgekregen uiteindelijk. Ik probeerde het zonder de intentie om hem er goed op te zetten nog een keer en toen zat ie goed. Ziet er toch wel wat mooier uit moet ik zeggen.

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-07 04:48
Anoniem: 128306 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:27:
[...]

:) Afgelopen maandag nokia cark-91 converter besteld en zonet (in het donker) geïnstalleerd: het werkt prima, goed geluid alle functies. Dit lijkt me een prima oplossing voor iedereen dien niet via blue-tooth wil connecten en ook niet een geheel nieuwe carkit van Nokia wil aanschaffen (kost 299, nu was ik 60 ex kwijt).

Ik had dus een 6310I en nu en 6230 en ben weer geheel up en running :P
Waar haal je zo'n ding, en hoe werkt dat precies?Ik heb ook een cark 91 in mn auto zitten, waar eerst mn 6310i inzat, en hij is al een half jaar niet gebruikt!

Zou wel dé oplossing zijn voor mij ook!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• Ramonkey
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07-2022
=====PROBLEEM=====

Vorige week donderdag heb ik mijn 6230 weggebracht naar een Nokia ServicePoint.

Daar hebben ze de nieuwste firmware geinstalleerd (V 04.44). Allemaal prima.

Maar nu komt het probleem.
Ik maak altijd gebruik van de wekkerfunctie. Voordat de firmware geupdate was deed deze het perfect.
Nu, met de nieuwste firmare heeft de wekker me al 4 keer in de steek gelaten. Met als gevolg dat ik nu al 4 keer te laat op mijn werk ben verschenen.

Wie kent dit wekker probleem??

• TangLeFuzZ
Wat gebruiken jullie om 3gp videos om te zetten naar avi of mpeg?

Ik kwam deze util tegen:

http://www.aikon.ch/7650/...eview.php3?softwareid=333

Maar ik krijg foutmeldingen als ik m'n 3gp videos probeer te openen...

Ik ga trouwens voor dit frontje, damn wat geil zeg!

Afbeeldingslocatie: http://www.stuntprijzen.net/cc154.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door TangLeFuzZ op 18-11-2004 19:21 ]

Anoniem: 128306

EvoII schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:30:
[...]

Waar haal je zo'n ding, en hoe werkt dat precies?Ik heb ook een cark 91 in mn auto zitten, waar eerst mn 6310i inzat, en hij is al een half jaar niet gebruikt!

Zou wel dé oplossing zijn voor mij ook!
Ik heb hem besteld bij www.expansys.nl

De cark 91 bestaat uit een aantal onderdelen: externe antenne, microfoon, de houder en een handsfree-eenheid de HFU-2. Dit is een doosje wat ergens in je auto ingebouwd is, bij mij onder het handschoenen kastje. Je huidige houder (mcc-1) is hierop aangesloten met een antenne kabel en een kabel voor de rest. Beide zijn voorzien van exact dezelfde aansluitingen als ook op de converter zitten. Het is niet meer dan de houder met een kabeltje en de aansluitingen. Je hebt geen gereedschap nodig om het aan te sluiten, behalve om je kabels en zo netjes achter het dashboard weg te werken.
Verder wordt het geleverd met 4 schroeven die je in je dashboard kan schroeven voor je houder maar omdat ik al een beugel had heb ik 4 M3x20 boutjes gebruikt met zelfborgende moertjes. Het is echt een fluitje van een cent. Succes.

Anoniem: 88883

Iemand een idee of je de fontkleur in het beginscherm kunt wijzigen van zwart naar wit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:41:
Ook heb ik een probleempje met mijn 6230, deze loopt regelmatig vast bij het gebruiken van Spraaknummers met mijn Nokia Bleutooth Headset. Helaas heeft de nieuwste Nokia Software (4.44) dit probleem nog niet heeft opgelost. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en hoe zou je dit op kunnen lossen want dat is erg vervelend in de auto zeg maar.
Ik heb het zelfde probleem. Nokia gebeld: die hadden nog nooit van dit probleem gehoord ! (nee, nee)
Bel jij eens voor de gein?

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een paar maanden de 6230 maar zit wel met een paar vragen.

Is er wat te doen aan het roze ipv wit in het lcd scherm?
Kun je tijd voor de klok instellen? Dus de klok die komt als je hem een tijdje niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Tuurlijk, dat is de gewone klok... die stel je in bij Organiser in het menu.

Ik weet niet wat je met roze ipv wit bedoeld, maar je kunt de kleurenschema's bij weergave instellingen wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door TangLeFuzZ op 19-11-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:52:
Tuurlijk, dat is de gewone klok... die stel je in bij Organiser in het menu.

Ik weet niet wat je met roze ipv wit bedoeld, maar je kunt de kleurenschema's bij weergave instellingen wijzigen.
Ik bedoel dat wit in het display niet echt wit is, maar soms nogal beige, roze achtig en dat ik niet kan vinden waar ik de timeout van de klok kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:03:
[...]

Ik bedoel dat wit in het display niet echt wit is, maar soms nogal beige, roze achtig en dat ik niet kan vinden waar ik de timeout van de klok kan instellen.
volgens mij gewoon een 'fout' in het scherm
Leuk dat iedereen zo lyrisch is over deze foon. Maar ik baal onwijs van het frontje (schermpje, kut erop en eraf etc.) en er zijn wel meer problemen. Ik snap niet dat nokia zulke shit maakt. Dit wordt toch wel van tevoren getest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mee hoor. Maar het scherm is gewoon niet helemaal wit op de achtergrond en dat schijnt bij iedereen zo te zijn.

En baal dr wel van dat het gaasje bij mijn luidspreker niet meer is, komt nu veel sneller stof binnen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:05

Padvinder

doet z'n best

TangLeFuzZ schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:20:
Wat gebruiken jullie om 3gp videos om te zetten naar avi of mpeg?
Ik heb Quicktime Pro gebruikt hiervoor. Die maakt er zonder enig probleem een .mov of .avi (uncompressed!) van.

voorbeeld (mov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand van jullie een foto posten van het 'luidsprekergat' van de 6230? Wil nl weten of er bij iedereen zo'n wazig gaasje voor zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:01
connos schreef op zondag 24 oktober 2004 @ 11:24:
Een raar probleem. Als ik via de fone met BT / GPRS wil internetten op mijn Acer TM803LMib wordt er wel verbinding gemaakt, maar na 1 minuut weer verbroken. Gedurende die minuut kan ik wel internetten, mailen etc. De fone reset zich ook soms tijdens of kort na die minuut. Als ik ditzelfde via mijn oude telefoon doe (Nokia 6310i) heb ik dit probleem niet. Browsen op de 6230 via Vodafone Live gaat wel goed.
Kickje... Want ik weet nog steeds geen oplossing! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Laatst online: 15:32
Heb ook een nieuw frontje gekocht, ben er nog niet helemaal uit welke kleur, maar het is iets van bruin/roodachtig :) als jullie foto's willen zien, zeg t maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chriztiaan schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:27:
Heb ook een nieuw frontje gekocht, ben er nog niet helemaal uit welke kleur, maar het is iets van bruin/roodachtig :) als jullie foto's willen zien, zeg t maar
pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:45:
Kan iemand van jullie een foto posten van het 'luidsprekergat' van de 6230? Wil nl weten of er bij iedereen zo'n wazig gaasje voor zit?
jah zit er wel, maar met schoonmaken prikte ik met een puntje erin en toen was die kapot, haha maar ja hij doet het wel gewoon...

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Laatst online: 15:32
Pics van mn nieuwe frontje :) Ben dr nog steeds niet achter welke kleur het precies is, maar ik gok brons/rood/bruin :+ Gekocht bij Mediamarkt trouwens...

plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
plaatje 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Chriztiaan schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:10:
Pics van mn nieuwe frontje :) Ben dr nog steeds niet achter welke kleur het precies is, maar ik gok brons/rood/bruin :+ Gekocht bij Mediamarkt trouwens...

plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
plaatje 7
Origineel van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je met een Bluetooth Headset ook gwn muziek luisteren wat op je mobiel staat en radio luisteren ?!?!? Anders koop ik misschien sow dingetje. Deze om precies te zijn: Bluetooth Boom Headset HS-4W Primeur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 115664 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:25:
Kun je met een Bluetooth Headset ook gwn muziek luisteren wat op je mobiel staat en radio luisteren ?!?!? Anders koop ik misschien sow dingetje. Deze om precies te zijn: Bluetooth Boom Headset HS-4W Primeur!
Voor de zoveelste keer: Zoek eerst eens zelf. Deze vraag is (net zoals 99% van al je andere vragen) al diverse malen eerder gesteld.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlipFluitketel schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:49:
[...]

Voor de zoveelste keer: Zoek eerst eens zelf. Deze vraag is (net zoals 99% van al je andere vragen) al diverse malen eerder gesteld.
Keb toch allang gezocht, kan het niet vinden, wel dat je er mee kunt bellen :*). Maar nu weet ik het antwoord nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:28:
[...]

Keb toch allang gezocht, kan het niet vinden, wel dat je er mee kunt bellen :*). Maar nu weet ik het antwoord nog niet
1e hit met google http://www.telecomvergeli...260/forum/?thread_id=6902 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
Ramonkey schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:17:
=====PROBLEEM=====

Vorige week donderdag heb ik mijn 6230 weggebracht naar een Nokia ServicePoint.

Daar hebben ze de nieuwste firmware geinstalleerd (V 04.44). Allemaal prima.

Maar nu komt het probleem.
Ik maak altijd gebruik van de wekkerfunctie. Voordat de firmware geupdate was deed deze het perfect.
Nu, met de nieuwste firmare heeft de wekker me al 4 keer in de steek gelaten. Met als gevolg dat ik nu al 4 keer te laat op mijn werk ben verschenen.

Wie kent dit wekker probleem??
Niemand ervaringen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
512mb dane-elec mmc werkt trouwens perfect met de nokia 6230, moet zelfs niet geformateerd worden ofzo... Alleen is bluettoth traaaaaaaaaaaaag, dringend uitkijken voor een cardreader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chriztiaan schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:10:

plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
plaatje 4
plaatje 5
plaatje 6
plaatje 7
Mooi frontje, is origineel van Nokia, tenminste ik heb bij t4telecom de red, mocca en brown gezien. Jammer van dat zwarte toetsenbord, je kunt voor 19 euro een zilveren toetsenbord krijgen bij complaza.nl. Past er echt veel beter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:45:
Ik heb mijn 6230 nu in verbinding met mn laptop via de Sitecom dongle, maar ik moet elke x via Nokia PC Suite -> Manage Connections m'n telefoon opzoeken.

Hoe kan ik het zo fixen dat als ik in de buurt kom, dat m'n laptop en telefoon gelijk verbinding maken?

Ook vraag ik me af wie er voor mij een headset-mod kan maken? Tegen betaling uiteraard...
Anyone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Padvinder schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:22:
[...]

Ik heb Quicktime Pro gebruikt hiervoor. Die maakt er zonder enig probleem een .mov of .avi (uncompressed!) van.

voorbeeld (mov)
Cool, thanks voor de tip...

Hoe krijg jij het voor elkaar om een filmpje van 23 seconden te maken dan ? Bij mij gaat hij tot 15sec max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Kun je instellen, moet je bij instellingen de duur van de filmpjes op max zetten. Dan is het zels mogelijk om filmpjes van 4 minuten te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bijgeleverde HDS-3 headset met sennheiser dopjes had nu eindelijk een kabelbreukje (heeft het bijna 8 maanden uitgehouden bij langdurig dagelijks gebruik, pluimpje af voor nokia). Dus had ik me een nieuwe HS-3 headset besteld op stuntprijzen.net (perfecte service, snelle levering en geen verzendkosten), maar als ik nu ga bellen of ik luister naar mp3tjes of zo, heb ik alleen maar aan de rechterkant geluid. Het gekke is dat dat wanneer ik de fm-radio luister hij het wel goed aan 2 kanten doet, wat er op wijst dat de kabel wel goed is.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en wat zou de oorzaak hier van kunnen zijn? Misschien dat het misschien iets met mijn oude firmware versie te maken kan hebben (v 03.14 - 12-03-04). Wat moet ik doen, terug sturen lijkt me ook geen optie omdat het probleem niet bij de headset lijkt te liggen, maar hij moet toch ook gewoon 100% compatible met de 6230 zijn?

Fuck zooi, heb ook net het speakertje opgeblazen in de phone... Valt dat onder de standaard garantie? Zou ik daarmee langs een nokia service point kunnen gaan?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog maar eens de vraag of er iemand zo aardig wil zijn om even te kijken.
met een headset mod of de signalen van L & R allebei even hard zijn als je hem aansluit op bv een stereo set of wat dan ook.

Ik heb namelijk idee dat er wat electronica in de stereo headset zit die er voor zorgt dat de signalen gelijk getrokken worden. Iets wat dus niet zin in een mono headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Laatst online: 19-02 08:01
Heb bijna alle "Nokia 6230 [deel xx]" - topics doorzocht. Maar weet iemand of met nieuwe firmware het syncML probleem is verholpen? Namelijk dat je altijd je toetsenblok moet unlocken wil je kunnen syncen via Bt?

[ Voor 3% gewijzigd door Spits op 20-11-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
@DJKylian: De stereoheadset levert gewoon stereogeluid hoor, geluidsniveau wordt niet gelijkgetrokken, hier thuis is het wel eens vaker dat mn linkerluidspreker bv bijna niet te horen valt terwijl mn rechterluidspreker er ver uitknalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:04:Fuck zooi, heb ook net het speakertje opgeblazen in de phone... Valt dat onder de standaard garantie? Zou ik daarmee langs een nokia service point kunnen gaan?
Hmmm.. je blaast zelf iets op en denkt dat dat onder garantie valt?
Good luck :P
Met een beetje mazzel krijg je het nog voor elkaar ook :+

Speakertje nodig?
Tjek this peetsj (onderaan):
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=25&gid=2

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 20-11-2004 18:51 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Qtrek Bluetooth dongle gekregen gister. Dus ik dacht ik ga het meteen even testen, maar het werkt niet echt goed.
Hij vindt de telefoon, verbinding is oke. Maar dan wil je er iets mee gaan doen (bijvoorbeeld backup maken via pc suite of browsen, you name it) en dan krijg ik steeds: Connection with phone is lost.

De verbinding verbreekt dus steeds.

IS deze donle wel compatible met mn Nokia? Of moet ik de "gever" als een speer naar de winkel terug laten rennen?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121896

Robbert_berg schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:56:
Hallo, na een telefoon reset is mijn blank operator logo weg. Als ik hem opnieuw download zegt hij Opslaan mislukt. Ik heb hem nog een keer gereset maar hij blijft deze melding geven. Weet iemand een andere manier voor dit? SmartSMS krijg ik niet aan de praat.
Dit probleem heb ik ook, wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramonkey schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:01:
[...]

Niemand ervaringen met dit probleem
Niet met mijn 6230, maar wel met mn 6610. De Snooze-functie weigerde dienst na SW update.
Ik heb een vermoeden dat het ook met het netwerk te maken had, want toen ik voig jaar in Costa Rica was en geen netwerk had (geen roaming met Orange) werkte de snooze functie weer naar behoren?!

Heb je toevallig ook Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MYST schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:36:
@DJKylian: De stereoheadset levert gewoon stereogeluid hoor, geluidsniveau wordt niet gelijkgetrokken, hier thuis is het wel eens vaker dat mn linkerluidspreker bv bijna niet te horen valt terwijl mn rechterluidspreker er ver uitknalt :D
Met mijn mono headset mod werkt t namelijk niet naar verwachting op mijn mengpaneel. En er zit wel degelijk electronica in de stereo headset. waarschijnlijk herkent de telefoon daardoor het type headset.
Heb namelijk nog niet echt duidelijk kunnen vinden hoe de schakeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op donderdag 18 november 2004 @ 13:03:
[...]

Dat is een aansluiting voor een 51xx/61/62/6310 toestel

De 6230 heeft een Pop-PortTM aansluiting

edit:

Hier staat wel een convertor

[afbeelding]
Werkt niet (spreek uit ervaring)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb na 8 delen weer een vraagje:

Ik heb een Nokia 6230 Graphite, nu wil ik een Express-On Cover bestellen, alles is in het zilver! Waar zijn de covers te bestellen met een zwarte bovenkant, zodat niet alleen de toetsen zilver zijn?!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90829

ik heb een probleem met mijn bluetooth voor mijn nokia 6230.
Ik probeer hem te verifieren met Nokia PC Suite, ik kies bluetooth - configureren
dan detecteerd die mijn telefoon ik kies volgende dan moet je een nummer kiezen een soort passwoord standaard is het 123 ik kies volgende maar dan geeft Nokia PC Suite een fout aan , dat hij mijn telefoon niet kan verifieren kan iemand mij hier misschien mee helpen ?

Hier is mijn fout --http://img37.exs.cx/my.php?loc=img37&image=nokia6230.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img37.exs.cx/img37/4607/nokia6230.th.jpg

cheerz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:30
Je hebt op de telefoon dezelfde code ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:32

Korakal

Up up up!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ie gemerged is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@@#!@#!@#

Ik heb toestenblokering met code aangezet, dat ging goed, typ in 1maal de verkeerde code in. En nu kom ik er met de standaard 12345 niet meer in!

Batterij er al uitgehad enzo maar ik kom dus nergens meer bij nu. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:27:
@@#!@#!@#

Ik heb toestenblokering met code aangezet, dat ging goed, typ in 1maal de verkeerde code in. En nu kom ik er met de standaard 12345 niet meer in!

Batterij er al uitgehad enzo maar ik kom dus nergens meer bij nu. Iemand een oplossing?
Aantal maal verkeerd doen zodat hij naar de puccode vraagt. Dan die invoeren, als je die nog hebt. Anders heb je wel een probleem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 22 november 2004 @ 07:11:
[...]

Aantal maal verkeerd doen zodat hij naar de puccode vraagt. Dan die invoeren, als je die nog hebt. Anders heb je wel een probleem ja.
PUK code staat los van toestel-beveiligingscode, maar ik heb gelezen dat ie na een tijdje zelfs de goede code niet meer accept en dat je dan maar een tijdje moet wachten.

Heb dus vanochtend weer geprobeerd maar nog niks. Ga hem vandaag maar weer eens laten maken bij nokia service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07 21:47
is het met oxygen phone manager ook mogelijk om playlists te maken zoals bij mobimb heel handig kan (via de nokia software gaat te moeizaam)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:02:
[...]

PUK code staat los van toestel-beveiligingscode, maar ik heb gelezen dat ie na een tijdje zelfs de goede code niet meer accept en dat je dan maar een tijdje moet wachten.

Heb dus vanochtend weer geprobeerd maar nog niks. Ga hem vandaag maar weer eens laten maken bij nokia service point.
Heb je al eens gebrobeerd je security code uit te lezen (via datakabel) met pc-software? Dat werkte voor mij toen ik m'n security code niet meer wist. Check de security code met de software (ik geloof dat voor de 6150 Nokia Operator Logo Express en Smart SMS deze code konden uitlezen) en voer vervolgens de dáár aangegeven code in op je toestel. Als dát niet meer werkt heb je een probleem; dan bevindt je toestel zich in een lock, en die status kan tijdelijk of zelfs permanent zijn naargelang het aantal foutieve pogingen. Voor de 6150 was mij uit ervaring bekend dat je na ongeveer 25 pogingen een tijdelijke lock voorgeschoteld kreeg (zelfs de goede code werd dan niet meer geaccepteerd). Hoe lang het duurt voor je de permanente lock in je face geduwd krijgt is mij (gelukkig) niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 115664 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:09:
[...]

Okej, jammer. Maar wat moet ik met dat Rar bestand doen dan ;) ;) Waar moet je die plaatsen. Ook al antwoord je niet. Wha
:? bedoel jij niet het .JAR-bestand? Das de applicatie voor je foon. Die moet je met Oxygen Phone Manager of Nokia PC Suite op je telefoon neerpleuren.

[ Voor 37% gewijzigd door csteelooper op 22-11-2004 12:02 . Reden: totale wijziging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat Maar, En Nee Ik Bedoelde Rar Maar Was Voor *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107989

Is er ook een speciale app op mp3s mee af te spelen? Bedoel een mediaspeler waarmee je ook muziek kan spoelen en pauzeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120677

djmartijn schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:26:
[...]

kaartje net besteld, nog een paar dagen wachten totdat ie er is. ik hou je op de hoogte...
en? heb je het al ontvangen?
wat zijn je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Spits18 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:43:
Heb bijna alle "Nokia 6230 [deel xx]" - topics doorzocht. Maar weet iemand of met nieuwe firmware het syncML probleem is verholpen? Namelijk dat je altijd je toetsenblok moet unlocken wil je kunnen syncen via Bt?
sorry voor het qouten van mezelf, maar wil het graag weten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120677

Januszjes schreef op maandag 22 november 2004 @ 07:11:
[...]

ik heb dat ook een keer gehad. ik heb toen mn accu eruit gehaald en na een uur of 2 nog eens geprobeert. toe ging het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spits18 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:22:
[...]

sorry voor het qouten van mezelf, maar wil het graag weten :X
Toen ik v3.15 had, moest ik wel eerst unlocken voordat hij kon synchen, echter nadat v4.28 erop was gezet hoefde dit NIET meer.

Dus in principe zou een firmware update ervoor moeten zorgen dat je je telefoon niet steeds meer hoeft te unlocken alvorens je kunt synchen via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik kom daar bij het service point, leg mijn verhaal uit en typ dus in: 12345
en ineens doet ie het weer! paar jaar terug ook al gehad met mijn 3330. Niet meer doen dus, die toetsenblokering met code.

Toch bedankt voor de vele tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:33:
[...]

Toen ik v3.15 had, moest ik wel eerst unlocken voordat hij kon synchen, echter nadat v4.28 erop was gezet hoefde dit NIET meer.

Dus in principe zou een firmware update ervoor moeten zorgen dat je je telefoon niet steeds meer hoeft te unlocken alvorens je kunt synchen via bluetooth.
ok thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-07 15:29

Flappiewappie

Hier nog meer

als mn batterij bijna leeg is gaat mn telefoon speakertje (niet de luidspreker) kraken, is dit normaal, of is er echt iets kapot?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIemand weet of ik mijn Qtrek bluetoothdongle moet gaan ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:07:
Het is Qtek trouwens, en wat heb je allemaal al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Flappiewappie schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:47:
als mn batterij bijna leeg is gaat mn telefoon speakertje (niet de luidspreker) kraken, is dit normaal, of is er echt iets kapot?
Als hij dat alleen doet als de telefoon bijna leeg is lijkt het me niet dat ie kapot is. Anders wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129636

Anoniem: 120677 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:20:
[...]

en? heb je het al ontvangen?
wat zijn je bevindingen?
Is er voor de rest al iemand die de Traxdata MMC kaart van 1gb heeft gebruikt?Zou ja werkt die ook goed in de 6230?want zoals jullie natuurlijk allemaal weten zijn die kaartjes nu in de aanbieding bij de opusshop! mazzel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

s er voor de rest al iemand die de Traxdata MMC kaart van 1gb heeft gebruikt?Zou ja werkt die ook goed in de 6230?want zoals jullie natuurlijk allemaal weten zijn die kaartjes nu in de aanbieding bij de opusshop! mazzel
Ik heb ze nu al 2maanden en nog geen enkel probleem mee gehad, behalve dat de telefoon niet de volledige grote weergeeft, but who cares, er geraakt 1gig op :)

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:07:
Bij mij doet ie het prima. Verbinden was in het begin een beetje een gedoe, maar nu werkt het heel eenvoudig. Zowel Nokiasuite als Oxygen als Puppetmaster doen het allemaal prima. En ook kan ik heel makkelijk via Verkenner bestanden heen en weer kopieren van en naar m'n telefoon.

Niet ruilen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Padvinder schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:58:
[...]

Bij mij doet ie het prima. Verbinden was in het begin een beetje een gedoe, maar nu werkt het heel eenvoudig. Zowel Nokiasuite als Oxygen als Puppetmaster doen het allemaal prima. En ook kan ik heel makkelijk via Verkenner bestanden heen en weer kopieren van en naar m'n telefoon.

Niet ruilen dus :)
Vreemd, bij mij zegt hij steeds dat de verbinding met de telefoon verbroken is. Ik heb alles geprobeerd maar via Windows gebeurt hetzelfde.

HEt gaat om Windows XP SP2.. Verder niks speciaals.

Iemand een idee? Ik krijg het niet voor elkaar.

edit
Hoe heb jij dat ingesteld enzo dan? Dat verbinden enzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:18:
[...]

Het is Qtek trouwens, en wat heb je allemaal al geprobeerd?
Bij mij staat er toch echt Qtrek op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121490

Anoniem: 128306 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem besteld bij www.expansys.nl

De cark 91 bestaat uit een aantal onderdelen: externe antenne, microfoon, de houder en een handsfree-eenheid de HFU-2. Dit is een doosje wat ergens in je auto ingebouwd is, bij mij onder het handschoenen kastje. Je huidige houder (mcc-1) is hierop aangesloten met een antenne kabel en een kabel voor de rest. Beide zijn voorzien van exact dezelfde aansluitingen als ook op de converter zitten. Het is niet meer dan de houder met een kabeltje en de aansluitingen. Je hebt geen gereedschap nodig om het aan te sluiten, behalve om je kabels en zo netjes achter het dashboard weg te werken.
Verder wordt het geleverd met 4 schroeven die je in je dashboard kan schroeven voor je houder maar omdat ik al een beugel had heb ik 4 M3x20 boutjes gebruikt met zelfborgende moertjes. Het is echt een fluitje van een cent. Succes.
Sorry heb het bericht niet helemaal goed gelezen, vandaar gewijzigd 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 121490 op 22-11-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:04:
Mijn bijgeleverde HDS-3 headset met sennheiser dopjes had nu eindelijk een kabelbreukje (heeft het bijna 8 maanden uitgehouden bij langdurig dagelijks gebruik, pluimpje af voor nokia). Dus had ik me een nieuwe HS-3 headset besteld op stuntprijzen.net (perfecte service, snelle levering en geen verzendkosten), maar als ik nu ga bellen of ik luister naar mp3tjes of zo, heb ik alleen maar aan de rechterkant geluid. Het gekke is dat dat wanneer ik de fm-radio luister hij het wel goed aan 2 kanten doet, wat er op wijst dat de kabel wel goed is.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en wat zou de oorzaak hier van kunnen zijn? Misschien dat het misschien iets met mijn oude firmware versie te maken kan hebben (v 03.14 - 12-03-04). Wat moet ik doen, terug sturen lijkt me ook geen optie omdat het probleem niet bij de headset lijkt te liggen, maar hij moet toch ook gewoon 100% compatible met de 6230 zijn?
Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik krijg dat ding echt niet aan de praat.. Iedere keer verbindt hij hem wel maar dan zegt ie in pc suite dat de connection met de phone lost is en in windows zegt hij dat het apparaat niet antwoord.

Van alles geprobeerd maar zonder nut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:34:
Nou ik krijg dat ding echt niet aan de praat.. Iedere keer verbindt hij hem wel maar dan zegt ie in pc suite dat de connection met de phone lost is en in windows zegt hij dat het apparaat niet antwoord.

Van alles geprobeerd maar zonder nut..
Geen idee. Bij mij deed ie het eigenlijk vrij makkelijk. Het was even uitvogelen hoe ik dat ding moest pairen met m'n telefoon, maar toen dat gelukt was ging het allemaal prima.

Ik gebruik trouwens wel de Widcomm drivers (die zitten erbij op de CD rom) en windows 2000. Dus wellicht gebruik jij de meegeleverde BT drivers van XP? Probeer die eens te uninstallen en installeer dan de Widcomm drivers. Die doen het prima.

Tis volgens mij echt Qtrek idd. Qtek is een merk telefoon, Qtrek maakt andere spullen. :)

Edit:
Mmm... nou weet ik het niet meer... :+

Heb jij het ook over deze dongle:
Afbeeldingslocatie: http://img88.exs.cx/img88/3528/qtekbluetooth.jpg
Padvinder in "Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon..."

Dan is het misschien toch Qtek... Ik heb het doosje niet meer denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Padvinder op 22-11-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:21
t*ringzooi zeg met dat mms. Ik verstuurde net een mms ( netwerk = Orange ) en na het verstuurd te hebben kreeg ik een afleverrapport. Daarna weer 1 en daarna opeens weer 1. Wat bleek ? mijn 6230 ging datzelfde mmsje vanzelf opnieuw versturen :( in totaal werden er 6 verstuurd. Daar gaan mijn centjes. Ik had daarna snel het bericht uit de outbox gewist ( toen ik het verstuurde plaatste de telefoon het vanzelf in de outbox en daar bleef die ook staan ). Gelukkig verstuurd ie nu niks meer maar ik blijf steeds stiekem kijken. Ff Orange gebeld maar ik moest morgen terugbellen want afdeling Technical was al dicht. Hopelijk crediteren ze het maar dat zal wel niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door dcell op 22-11-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124318

Hey ik heb een vraag,

Ik wil graag mijn 6230 ook als een mp3 speler laten werken, maar dit zo goedkoop mogelijk.

Ik wil het graag met een USB-Bluetooth aansluiting, en ik zou dan een MMC van 256 MB willen waar kan ik dit het best doen (betrouwbaar en prijs)??

Groet Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Tis al 100x behandeld in de 6230 topics, maar goed... :)

Bluetooth is een beetje langzaam in data-overdracht. Ik haal maximaal ongeveer 30 kb/s :z
Als je daarmee 256 MB aan mp3tjes wilt kopieren ben je wel even bezig. Ik weet het, want ik heb ook een 256 MB kaartje (traxdata) en een bluetooth dongle. Mijn kaartje komt van Opus en was daar in de aanbieding. Nu kost ie 23,57 euro.

Het makkelijkste als je veel data wilt kopieren is een datakabel of een cardreader :)

[ Voor 24% gewijzigd door Padvinder op 22-11-2004 23:20 . Reden: moet ik natuurlijk wel de juiste URL geven hè :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof XP sneller zijn eigen drivers installeert waardoor die WIDCOMM drivers er niet meer bijkunnen. Ik he bnu ook 2 Bluetooth icoontjes in mn taskbar waarbij die van Widcomm rood is en vraagt om een License ofzo :S..

Heel vreemd

Ik heb trouwens dezelfde dongle.

Het probleem is volgens mij toch echt XP..

edit

Is al deze moeite bij alle dongles onder XP? Of zijn er ook die gewoon werken?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Ik heb een SiteCOM CN-502 bluetooth adapter onder XP Sp2 en had dat probleem ook. Was eenvoudig te verhelpen door naar Apparaatbeheer te gaan en vervolgens de driver bij te werken.

Rechtsklik op de 'Bluetooth Radio' en 'Driver bijwerken'
Vervolgens voor handmatig kiezen en de driver aanwijzen die bij je Bluetooth adapter zat. Nog een paar keer op doorgaan omdat ie waarschijnlijk niet digitaal getekend is enzo, en dan moet het weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Van deze thread in het forum heb ik heel wat wallpapers kunnen downloaden, sommige sites al overzichtelijker dan andere, maar allemaal free.. Vind het best handig (misschien iets voor de startpost?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Mogwai schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 08:54:
Ik heb een SiteCOM CN-502 bluetooth adapter onder XP Sp2 en had dat probleem ook. Was eenvoudig te verhelpen door naar Apparaatbeheer te gaan en vervolgens de driver bij te werken.

Rechtsklik op de 'Bluetooth Radio' en 'Driver bijwerken'
Vervolgens voor handmatig kiezen en de driver aanwijzen die bij je Bluetooth adapter zat. Nog een paar keer op doorgaan omdat ie waarschijnlijk niet digitaal getekend is enzo, en dan moet het weer werken.
Ja alleen jij had vast zon driver bestandje, bij mij zit er alleen een installer bij.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.