Mijn bijgeleverde HDS-3 headset met sennheiser dopjes had nu eindelijk een kabelbreukje (heeft het bijna 8 maanden uitgehouden bij langdurig dagelijks gebruik, pluimpje af voor nokia). Dus had ik me een nieuwe HS-3 headset besteld op stuntprijzen.net (perfecte service, snelle levering en geen verzendkosten), maar als ik nu ga bellen of ik luister naar mp3tjes of zo, heb ik alleen maar aan de rechterkant geluid. Het gekke is dat dat wanneer ik de fm-radio luister hij het wel goed aan 2 kanten doet, wat er op wijst dat de kabel wel goed is.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en wat zou de oorzaak hier van kunnen zijn? Misschien dat het misschien iets met mijn oude firmware versie te maken kan hebben (v 03.14 - 12-03-04). Wat moet ik doen, terug sturen lijkt me ook geen optie omdat het probleem niet bij de headset lijkt te liggen, maar hij moet toch ook gewoon 100% compatible met de 6230 zijn?
Fuck zooi, heb ook net het speakertje opgeblazen in de phone... Valt dat onder de standaard garantie? Zou ik daarmee langs een nokia service point kunnen gaan?
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 20-11-2004 14:50
]