Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 51964 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:23:
[...]

dus van avi naar agp en andersom :)
Ik gebruik 3gptoavi Studio 3.0. Een prima programma, alleen de site is volgens mij down :( Er is ook een alternatief, dat staat geloof ik in de openingspost, maar die krijg ik niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114218

Kheb nu een 6230 en ben er heel tevreden mee, meer dan tevreden eigenlijk. Alleen ben me al aan het orienteren voor volgend jaar want dan kan ik namelijk verlengen.

Kheb zitten flirten met de samsung d500 maar de reviews waren neit al te goed. Ik vind de mp3 functie super, cker met die uitbreidbare kaart. De nwe nokia's zijn mij te groot, enig voorstel voor een waardige opvolger??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Lord_T schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:24:
[...]

ok dan nu de vraag hoe je het doet...

ik doe het als volgt...

Ik maak nieuwe playlist aan (lege)
ik copieer die naar de telefoon
ik doe er rechter muisknop op en voeg een paar mp3tjes toe...

en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg....
Ik doe het nog weer anders, werkt prima:

- Ik maak een nieuwe playlist aan door te klikken op de rechtermuisknop te klikken -> Nieuwe afspeellijst maken
- Naampje geven en opslaan
- Vervolgens klik ik met deze afspeellijst geselecteerd op Toevoegen, voeg de nummers van het album toe (pas op, het laatste nummer wordt bovenaan geplaatst, de rest van de volgorde klopt wel)
- Hierna maak ik een mapje op mijn geheugenkaart in de telefoon aan, selecteer deze, en klik op Overbrengen (de playlist moet in het bovenste scherm geselecteerd zijn, niet een los nummer)

Nu wordt alles naar de telefoon gekopieerd en de playlist wordt automagisch in bij de afspeellijsten geplaatst in plaats van in het mapje met de muziek, ook al zie je dat niet in de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Anoniem: 114218 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:59:
Kheb nu een 6230 en ben er heel tevreden mee, meer dan tevreden eigenlijk. Alleen ben me al aan het orienteren voor volgend jaar want dan kan ik namelijk verlengen.

Kheb zitten flirten met de samsung d500 maar de reviews waren neit al te goed. Ik vind de mp3 functie super, cker met die uitbreidbare kaart. De nwe nokia's zijn mij te groot, enig voorstel voor een waardige opvolger??
Als je tevreden bent... waarom geen cashback :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 04:23
@Hatsekie_D
Ik doe het zelfde. Alleen dan in omgekeerde volgorde. Ik maak (lokaal) een nieuwe play list aan. Voeg daar alle nummers toe en kies er dan voor om de playlist te uploaden naar de map waar ik de mp3tjes wil op slaan op de MMC. Dat gaat allemaal prima.

Ik heb het volgende probleem. Het is in deel 11 ook al eens genoemd
Als ik met de audio Manager van PC Suite (6.4.8 EN en of NL) ga naar de de map A:/Afspeellijstn dan loopt de audio manager vast. Ik weet niet hellemaal zeker maar volgens mij had ik het zelfde probleem met 5.8NL.
In deel 11 hadden de mensen het met 04.28 en ik heb het zelfde met 04.44.
Toen was de oplossing een andere versie van PC Suite te gebruiken. Nu kan ik op de site van nokia geen andere versie vinden |:(
Ben nu via andere kanalen een oudere versie aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

grolle schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:33:
@Hatsekie_D
Ik doe het zelfde. Alleen dan in omgekeerde volgorde. Ik maak (lokaal) een nieuwe play list aan. Voeg daar alle nummers toe en kies er dan voor om de playlist te uploaden naar de map waar ik de mp3tjes wil op slaan op de MMC. Dat gaat allemaal prima.

Ik heb het volgende probleem. Het is in deel 11 ook al eens genoemd
Als ik met de audio Manager van PC Suite (6.4.8 EN en of NL) ga naar de de map A:/Afspeellijstn dan loopt de audio manager vast. Ik weet niet hellemaal zeker maar volgens mij had ik het zelfde probleem met 5.8NL.
In deel 11 hadden de mensen het met 04.28 en ik heb het zelfde met 04.44.
Toen was de oplossing een andere versie van PC Suite te gebruiken. Nu kan ik op de site van nokia geen andere versie vinden |:(
Ben nu via andere kanalen een oudere versie aan het downloaden.
Dit probleem heb ik ook, ik ben er echter achter gekomen dat dit alleen gebeurt als je veel op je geheugenkaartje hebt staan. Als je kaartje leeg is, duurt het ook wel eventjes (een paar seconden) maar daarna kun je de afspeellijsten gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Hatsekie_D schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:39:
[...]

Dit probleem heb ik ook, ik ben er echter achter gekomen dat dit alleen gebeurt als je veel op je geheugenkaartje hebt staan. Als je kaartje leeg is, duurt het ook wel eventjes (een paar seconden) maar daarna kun je de afspeellijsten gewoon verwijderen.
Ik had m'n MMC bijna leeg gegooid. Er stond nog 1 cd a 50MB op. Er stonden wel een stuk of 4 foutiefe afspeel lijsten in de map.
Ik heb ne MobiMB gedownload. En die kon wel die mappen zonder problemen benaderen.

Ik heb overgens nu PC Suit 5.0.28.014 geinstalleerd. Maar de bij geleverde audio manager (4.0) zegt zelf dat er een map B:\afspeellijst is. A:\afspeel lijst is er niet :( En op B:\ is ie leeg. Vreemd.
Maar goed. Ik stuur nu weer een nieuwe map en afspeel lijst naar de MMC en dan zien we wel weer.

Ohja, het langzaam laden bij een volle MMC kun je ook voor komen door je MMC te verweideren. In deel 11 wordt dan gezegt dat je ook zonder problemen met PC suit 6.4 bij A:\afspeellijst kunt komen zonder crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Nog een mannieer om MP3 in een map op de MMC te zetten en af te spelen met de media player

Je kunt een *.m3u ook op je computer openen met kladblok en dan aan passen
Even een voorbeeld hoe ik het gedaan heb

Afspeel lijst van winamp zoals opgeslagen op de computer
code:
1
2
3
4
5
6
7
#EXTM3U
#EXTINF:407,Metallica - Nothing Else Matters
E:\alles van de oude HD\mp3\Metallica - S&M\cd 2\Metallica - S & M (Disc 2) - 01 - Nothing Else Matters.mp3
#EXTINF:270,Metallica - Until It Sleeps
E:\alles van de oude HD\mp3\Metallica - S&M\cd 2\Metallica - S & M (Disc 2) - 02 - Until It Sleeps.mp3
#EXTINF:292,Metallica - For Whom The Bell Tolls
E:\alles van de oude HD\mp3\Metallica - S&M\cd 2\Metallica - S & M (Disc 2) - 03 - For Whom The Bell Tolls.mp3

Een beetje knip en plak werk.:
code:
1
2
3
4
5
6
7
#EXTM3U
#EXTINF:-1,Metallica - Nothing Else Matters
B:\muziek\SM2\Metallica - S & M (Disc 2) - 01 - Nothing Else Matters.mp3
#EXTINF:-1,Metallica - Until It Sleeps
B:\muziek\SM2\Metallica - S & M (Disc 2) - 02 - Until It Sleeps.mp3
#EXTINF:-1,Metallica - For Whom The Bell Tolls
B:\muziek\SM2\Metallica - S & M (Disc 2) - 03 - For Whom The Bell Tolls.mp3

Ik zeg wel knip en plak werk maar je kunt natuurlijk beter werken met "Vervangen".
Waar je ook even op moet letten is:
Orgineel Vervang door
#EXTINF:407]#EXTINF:-1
#EXTINF:270#EXTINF:-1
#EXTINF:292#EXTINF:-1

Deze nieuw gemaakte lijst verstuur je (uiteraard nadat je de mp3tjes hebt verstuurd) naar A:\afspeellijst met MobilMB
Dit omdat ik lees dat sommige (net als mij) problemen hebben met de audio manager van nokia zelf.

Het werkt bij mij in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85730

Makkie80 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:52:
[...]

Op de site van Sitecom staat bij de drivers/manuals van de CN-500 een mooi documentje m.b.t. SP2 waar je misschien wel wat aan hebt... er staan overigens meerdere handige documenten bij problemen met de installatie... Er is zelfs een speciale handleiding voor de dongle i.c.m. de Nokia 6230!
Na de manual met betrekking tot XP SP2 door genomen te hebben,
ben ik helaas nog niks wijzer geworden en werkt mijn bluetooth nog steeds niet
zoals het zou moeten werken ;(

Ook de handleiding met deze dongle in combinatie met de Nokia 6230
leverde helaas geen oplossing voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Weet iemand waar ik een Old Phone Ringtone vandaan kan halen? Zoek er al een tijdje naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:37:
Weet iemand waar ik een Old Phone Ringtone vandaan kan halen? Zoek er al een tijdje naar.
Iemand met een Sony Ericsson lief aankijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26766

dirkdirk schreef op woensdag 10 november 2004 @ 21:19:
1gb kaartjes van transcend schijnen ook goed te werken volgens telecomvergelijker.nl
Ik kan dat bevestigen, ze werken meteen.
Eergisteren besteld bij telecomtelecom.nl vandaag in huis. Telefoon herkende hem gelijk hoewel hij niet overal de juiste grootte aangeeft doet hij het prima en kan ik hem vullen.

Jammer genoeg heb ik alleen nog Bluetooth dus helemaal vullen duurt ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101049

heeft het zin om mijn Btoes (msi 10m) te verkopen en een Msi 100m te kopen? enzo dus een groter bereik te hebben.
welke klasse heeft de gsm eigenlijk?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

Anoniem: 86614 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:37:
Ik heb ringin.wav uit m'n windows map geconverteerd naar mp3. Klaar :Y)
Anoniem: 26766 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 02:46:
[...]
Jammer genoeg heb ik alleen nog Bluetooth dus helemaal vullen duurt ff.
OMG... ik vind 256 MB al lang duren :X

Haal ergens een cardreader voor een tientje ofzo, dat doe ik ook. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Padvinder op 04-12-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:21

Haan

dotnetter

Anoniem: 101049 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:07:
heeft het zin om mijn Btoes (msi 10m) te verkopen en een Msi 100m te kopen? enzo dus een groter bereik te hebben.
welke klasse heeft de gsm eigenlijk?

bedankt
Telefoon is klasse 1 (*kuch* handleiding*..) dus het heeft geen zin om een klasse 2 dongle te kopen.

edit:
*het staat niet in de handleiding :| Maar wel op de Nokia site :)

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 04-12-2004 11:39 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Eh.. 100m = class 1

Het heeft dus wel zin om een class 1 dongle te kopen.. class 2= 10m..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 25556 op 04-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 25556 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:30:
Eh.. 100m = class 1

Het heeft dus wel zin om een class 1 dongle te kopen..
O, dan heb ik me vergist in de benaming :) In ieder geval heeft de telefoon een bereik van 10 m, dus heeft het geen zin om een dongle met een bereik van 100 m te nemen. :)

Nog even iets heel anders, ik zag in de startpost dat er maar 2 verschillende uitvoeringen zijn, maar dat is niet waar, tegenwoordig heb je ook de zwarte telefoon met zilveren toetsen.

[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 04-12-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Ik heb een probleempje met de MMS-instellingen invoeren in mijn telefoon. Deze instellingen kan je via de Orange-site naar je telefoon laten sturen, echter als ik deze ontvangen heb en wil opslaan, vraagt de telefoon mij om een pincode.
Ik heb echter geen idee welke dat is. Het is niet de pincode die benodigd is om de telefoon aan te zetten, en ook niet 0000...
Weet iemand toevallig welke dit is ? In de handleiding kan ik er ook niks over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

je moet lezen wat er op de site van Orange staat, als je die instellingen aanvraagt. Volgens mij was de pincode 0 maar kan ook anders zijn. Als het goed is staat het bovenaan het scherm waar je je telefoon selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:12
MYST schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:29:
[...]

Ik wil dit wel doen, maar aangezien ik in België(Oost-Vlaanderen)woon wordt dat een beetje moeilijk he :+
Indien je De Post(geen idee wat de naam van de nederlandse posterijen is) vertrouwd wil ik het gerust doen(zonder aansprakelijk kunnen gesteld te worden natuurlek ;) )
Voeg mij maar toe che_shum@hotmail.com dan ga we ver onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Anoniem: 98752 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:02:
je moet lezen wat er op de site van Orange staat, als je die instellingen aanvraagt. Volgens mij was de pincode 0 maar kan ook anders zijn. Als het goed is staat het bovenaan het scherm waar je je telefoon selecteerd.
he bedankt, ik had niet goed gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om in een bepaald profiel automatisch op te laten nemen met de speakerfunctie? Mijn 6230 past niet in de carkit van m'n vader :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Net als Mverbo heb ik ook vastlopers/zichzelf uitschakelen bij het gebruik van voicedailing met mijn Nokia HDW-3 Bluetooth headset. Ik heb firmware 4.44. Is dit de laatse versie trouwens? Ik heb wel ontdekt dat het beter gaat als ik eerst Bluetooth activeer op m'n telefoon en dan pas mijn headset aanzet (verbinding wordt dan ook automatisch gemaakt) Vervolgens iets van 10 seconden wachten en dan pas voicedailing gebruiken. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
julio6230 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:37:
kan iemand misschien mij uitleggen/ een tutorial geven hoe ik spelletjes op men gsm kan zetten? als ik een jad/jar bestand op men kaartje zet, geeft men telefoon aan dat het bestandsformaat niet ondersteund wordt...? btw hoe zit het met hele films op je telfeoon zette? kan dat ehct, zoja hoe dan? thnx

Moet je met aplication installer in de software doen. De .jar gewoon uitpakken. Films kan maar daarvoor moet je de 3pg converter uit de startpost even downloaden.

Application installer??? voor de duidelijkheid:ik zet die .jar files direct op men memory card, heb namelijk geen dongle/ datakabel... maakt dat verschil?

no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Anoniem: 123454 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:12:
[...]

Bij welke ebay-winkel heb je dat kabeltje besteld? Is serieel net zo snel als USB?
Het was iets van 2.90€, winkel heette blue-blacklight.de dacht ik (verkoper: blue-backlight). Heb het maar 2 dagen kunnen testen aangezien mijn 6230 nu in reparatie is (hoop en al 4 weken voor een brakke batterij) Mijns inziens is USB heel wat sneller dan serieel. (anders ff googlen op doorvoorsnelheden van beide.) Bevindingen waren wel goed en kabel gaat als een tierelier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124578

Klopt het dat de keypad van de pearlwhite 6230 zilverkleurig is, zodat ik met een zwart frontje dus zwart/zilver als kleurstelling kan vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Anoniem: 124578 schreef op zondag 05 december 2004 @ 03:23:
Klopt het dat de keypad van de pearlwhite 6230 zilverkleurig is, zodat ik met een zwart frontje dus zwart/zilver als kleurstelling kan vormen?
* Anoniem: 25556 kijkt in de topicstart

* Anoniem: 25556 ziet

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/main_page/banners/6230_banner_534x150.jpg

Welke kleur is dat volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

julio6230 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:30:
julio6230 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:37:
kan iemand misschien mij uitleggen/ een tutorial geven hoe ik spelletjes op men gsm kan zetten? als ik een jad/jar bestand op men kaartje zet, geeft men telefoon aan dat het bestandsformaat niet ondersteund wordt...? btw hoe zit het met hele films op je telfeoon zette? kan dat ehct, zoja hoe dan? thnx

Moet je met aplication installer in de software doen. De .jar gewoon uitpakken. Films kan maar daarvoor moet je de 3pg converter uit de startpost even downloaden.

Application installer??? voor de duidelijkheid:ik zet die .jar files direct op men memory card, heb namelijk geen dongle/ datakabel... maakt dat verschil?
Zoals je in de startpost kunt lezen met dat met application installer met een datakabel, infrarood of bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84391

Anoniem: 124578 schreef op zondag 05 december 2004 @ 03:23:
Zal er niet mooier op worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 84391 schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:29:
[...]

Zal er niet mooier op worden..
Wie zegt dat, ik dat gezien bij iemand en het is best goed aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Zoals ik hier boven ergens al zei, is er ook gewoon een zwarte 6230 met zilveren toetsen nu. * Haan heeft er een.
Ik vond hem mooier dan met zwarte toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

hantheman.tk schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:34:
Zoals ik hier boven ergens al zei, is er ook gewoon een zwarte 6230 met zilveren toetsen nu. * janklp heeft er een.
Vind je dit niet een beetje spam voor je eigen naam? Verwijder het maar voordat je een waarschuwing krijgt.

[small]niks aan de hand, hij gebruikt gewoon de [norml]/me[/] tag voor z'n nickname :) Ik heb de rest van de berichten hierover weggehaald[/]

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 05-12-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg bemused niet aan de praat. Mijn telefoon vindt niks.

Wat zou het probleem zijn?
Oke dit doet het nu dus na veel kloten.
edit

Hij connect nu wel met mn telefoon.. MAar hij kan de playlist niet laden. Hij loopt dan vast en zegt toepassingsfout..

Wat kan ik hieraan doen??

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 84391 op 05-12-2004 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Anoniem: 84391 schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:25:

edit

Hij connect nu wel met mn telefoon.. MAar hij kan de playlist niet laden. Hij loopt dan vast en zegt toepassingsfout..

je moet een inkomende poort hebben, niet een gewone com poort.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 14:31
Anoniem: 84391 schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:25:

edit

Waarschijnlijk is je playlist in Winamp dan te lang. Dat was bij mij in ieder geval het geval. Met een kortere playlist werkt het wel. Een andere, naar mijn mening betere, oplossing is puppetmaster installeren. Werkt beter (bij mij) en je kunt er meer mee... Alleen is het helaas geen freeware, maar daar valt altijd wel wat op te vinden (betalen bijvoorbeeld ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:09
Eey huys! Tijd geleden dat ik hier geweest ben en met zoeken vind ik het niet dus kan iemand mij misschien vertellen of er inmiddels al mogelijkheden zijn om een pop-port adapter/converter te kopen ergens om je gewone oordopjes/headset aan te sluiten op je nokia?

Pls let me know.. (mail me op elvin.roest@wanadoo.nl)

Greetz,
Elvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Klopt het trouwens dat het niet mogelijk is om de smileys die al in de telefoon staan te editen? Ik gebruik bijv. liever : D(maar dan zonder spatie, maar dan wordt het hier als :D weergegeven) zonder streepje ipv :-D en het is een beetje irritant om telkens het streepje weg te moeten halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Haan op 06-12-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

nivvle schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:43:
Eey huys! Tijd geleden dat ik hier geweest ben en met zoeken vind ik het niet dus kan iemand mij misschien vertellen of er inmiddels al mogelijkheden zijn om een pop-port adapter/converter te kopen ergens om je gewone oordopjes/headset aan te sluiten op je nokia?

Pls let me know.. (mail me op elvin.roest@wanadoo.nl)

Greetz,
Elvin
Nee dat kan nog niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

hantheman.tk schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:44:
Klopt het trouwens dat het niet mogelijk is om de smileys die al in de telefoon staan te editen? Ik gebruik bijv. liever : D(maar dan zonder spatie, maar dan wordt het hier als :D weergegeven) zonder streepje ipv :-D en het is een beetje irritant om telkens het streepje weg te moeten halen.
totally agree, echt irritand die streepjes
volgens mij kan het wel moet alleen nog ff uitzoeken hoe...via sjablonen kan het denk ik alleen moet je dan steeds sjabloon toevoegen doen, mwah dan maar het streepje weg halen :S

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Ik heb wat zaken zitten lezen over de 6230. Ik vind het persoonlijk een vreselijk mooi toestel en hij is zeker ZEER compleet !!

Nu is de vraag: Is het op dit moment nog wel een toestel dat enige tijd mee kan ? Hij lijkt mij dusdanic geavanceerd dat je dat zou mogen denken. Wat zou een alternatief zijn voor dit toestel ? Ik wil hoe dan ook nokia...... ben aan het merk gehecht geraakt namelijk.

Owja.... ook niet onaardig.... een XBOX er gratiz bij vind ik wel leuk namelijk ;) Maar dat even ter zijde !

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BacardiBreezer schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:13:
Ik heb wat zaken zitten lezen over de 6230. Ik vind het persoonlijk een vreselijk mooi toestel en hij is zeker ZEER compleet !!

Nu is de vraag: Is het op dit moment nog wel een toestel dat enige tijd mee kan ? Hij lijkt mij dusdanic geavanceerd dat je dat zou mogen denken. Wat zou een alternatief zijn voor dit toestel ? Ik wil hoe dan ook nokia...... ben aan het merk gehecht geraakt namelijk.

Owja.... ook niet onaardig.... een XBOX er gratiz bij vind ik wel leuk namelijk ;) Maar dat even ter zijde !
Nog steeds prima toestel.

Ik zou hem gewon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Anoniem: 84391 schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:35:
[...]

Nog steeds prima toestel.

Ik zou hem gewon halen.
Top !! zo zat ik namelijk ook te denken ! Lekker tijdloos en toch vreselijk modern :)

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 11:42
FYI
MMC kaartje v Extrememory 1 gb werkt helaas niet in mijn 6230. :( (hij ziet m niet, formateren mocht niet helpen)

Ik moet er wel ff bijzeggen dat ik nog de oude firmware heb (3.15). Heb niet echt tijd doordeweeks om deze te laten updaten en in de avonduren/weekenden is het tot nu toe godsonmogelijk om dit voor elkaar te krijgen: de helft vd aangegeven Nokia-SP's kan het niet en de rest heeft geen tijd (of wil niet helpen omdat ze er niks aan verdienen ;)) Service tot aan de deur dus..

Anywave.. Verder wel blij met toestel hoor ;)
alleen een soort bemused voor mn msn zou nog wel leuk zijn

[ Voor 6% gewijzigd door borq op 06-12-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

hantheman.tk schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:34:
Zoals ik hier boven ergens al zei, is er ook gewoon een zwarte 6230 met zilveren toetsen nu. * janklp heeft er een.
Sorry voor de eerdere reactie, ik dacht dat het een reclame voor een webshop van jezelf was. Mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Laatst online: 18-11-2022
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om die screensaver (klok) uit te zetten nadat je een gesprek hebt gemist of een berichtje hebt ontvangen?

Nu staat er alleen een mini telefoonhoorntje bij, dan loop ik de hele dag langs m'n phone zonder te zien dat ik een gesprek heb gemist.

De 6610 ging dan niet meer op de screensaver, dat was wat duidelijker

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

muis schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:44:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om die screensaver (klok) uit te zetten nadat je een gesprek hebt gemist of een berichtje hebt ontvangen?

Nu staat er alleen een mini telefoonhoorntje bij, dan loop ik de hele dag langs m'n phone zonder te zien dat ik een gesprek heb gemist.

De 6610 ging dan niet meer op de screensaver, dat was wat duidelijker
Nee, helaas kan dat (nog) niet. En ja, dat is inderdaad gruwelijk irritant. Ik zie de meerwaarde van dat klokje ook niet echt en ik heb ook wel eens niet gezien dat ik een oproep had gemist of een sms had ontvangen.

Wellicht in een nieuwe firmware versie? Zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Januszjes schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:33:
[...]

Sorry voor de eerdere reactie, ik dacht dat het een reclame voor een webshop van jezelf was. Mijn excuses :)
Aanvaard :)

Ik heb trouwens het spelletje Trailbiker II gedownload van Nokia 8) Best grappig als je 's avonds in bed ligt en niet kan slapen, heb intussen course 3 & 4 ge-unlockt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
hantheman.tk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:13:
[...]

Aanvaard :)

Ik heb trouwens het spelletje Trailbiker II gedownload van Nokia 8) Best grappig als je 's avonds in bed ligt en niet kan slapen, heb intussen course 3 & 4 ge-unlockt _/-\o_
Hebbie een link naar dat spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nee, ik haalde het gewoon via de telefoon binnen. Via speldownloads ->Nokia.com. Daar heb ik ook Snake II vandaan, maar dat is een beetje afgezaagd na 3 jaar een Nokia gehad te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
hantheman.tk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:55:
Nee, ik haalde het gewoon via de telefoon binnen. Via speldownloads ->Nokia.com. Daar heb ik ook Snake II vandaan, maar dat is een beetje afgezaagd na 3 jaar een Nokia gehad te hebben :)
Had ooit eens op m'n 6610 Snake 2EX gedowned. Vond 't irritant dat ik 't nie op m'n 6230 kon gebruiken en nu is dat alsnog gelukt. Hier de instructies die ik heb toegepast voor als mensen zoiets willen gaan uitvreten:
  • Tik ergens Oxygen Phone Manager op de kop
  • Lees de Java-toepassingen ermee uit en klik rechts op de toepassing die je wilt transferren
  • Klik op het pijltje naast de Save-knop in het werkbalkje boven de toepassingen en kies "Save as Java".
  • Grijp de Nokia Application Manager bij de kraag en installeer het spul op je foon.
Nu staat het spul hoe dan ook in de collection-map. Wil je het in de Games-map hebben, dan moet de applicatie uitgelezen worden uit de doeltelefoon en vervolgens met Oxygen in de games-map worden geplaatst. Als je dit in één keer doet (vanaf een andere telefoon rechtstreeks naar de 6230-games-map) dan kán het mis gaan, hetgeen resulteert in onverwachte application errors. Waaróm dat is weet ik niet. Misschien een andere signature/header :?

* csteelooper heeft nu iig Snake II EX op z'n foon in de games-map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Laatst online: 28-05 10:53
hantheman.tk schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:55:
Nokia.com staat er bij mij niet bij (wel t-games). Als ik handmatig nokia.com toevoeg opent ie een gprs verbinding naar nokia.com en zegt ie na 20 seconden dat mijn geheugen vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 13-06 20:19
Zover ik weet is er nog geen programma die een spel op je PC laat om te kijken wat voor spel het is en ook laat zien op welke telefoon deze game zal werken. Nu moet je eerst kijken of het spel op je telefoon werkt en daarna kun je kijken of het spel een beetje leuk is. Niet echt handig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
Mr.Vulcano schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:59:
Zover ik weet is er nog geen programma die een spel op je PC laat om te kijken wat voor spel het is en ook laat zien op welke telefoon deze game zal werken. Nu moet je eerst kijken of het spel op je telefoon werkt en daarna kun je kijken of het spel een beetje leuk is. Niet echt handig vind ik.
gosh lijkt me wel leuk hoor, zo'n ding, maar hoe zou dat dan mogelijk moeten zijn? in theorie is java dan wel platform-onafhankrlijk, de telefoons ondersteunen lang niet allemal dezelfde functies (Games voor Series40 werken wel op Series40-modellen, maar die voor Series60 uiteraard niet. Of Series40-games wel op Series60 werken is mij niet bekend). Om zo'n soort tooltje te hebben moet er dus iemand zijn die er zoveel van af weet dat-ie dat in elkaar kan zetten. Lijkt mij eerlijk gezegd nogal een kl*te-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Joepie, ik mag mijn adapter gaan binnen brengen, en dan krijg ik een nieuwe(door irriterend zoemgeluid) Ook wordt mijn simkaart ge-updated, dus voor degene die met het probleem zitten dat de code #121# niet werkt(proximus), gewoon naar nokiacenter/proximus gaan, en simkaart laten updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Is dat Puppetmaster eigenlijk wel veilig?

Ik bedoel, je kunt de bestanden op je hele pc bekijken.... is dat niet een beetje erg inbraakgevoelig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 14:31
TangLeFuzZ schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:30:
Is dat Puppetmaster eigenlijk wel veilig?

Ik bedoel, je kunt de bestanden op je hele pc bekijken.... is dat niet een beetje erg inbraakgevoelig? :)
Zolang er niemand bij je in de buurt (bij binnen 10m) zit met een bluetoothapparaat dat jij hebt geaccepteerd om op je computer te kijken, lijkt het mij vrij veilig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

barrymossel schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:35:
[...]

Zolang er niemand bij je in de buurt (bij binnen 10m) zit met een bluetoothapparaat dat jij hebt geaccepteerd om op je computer te kijken, lijkt het mij vrij veilig...
Je moet de telefoon toch ook configureren met de pc dus dat zal lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 19-05 18:21
Jongens, mijn 6230 maakt me nog zot.

Blijkbaar kan ik geen enkel ander mmc kaartje voor 100% gebruiken dan dat van Nokia zelf.

Andere kaartjes werken wel, hij ziet ze, kan ze hernoemen, formatteren, files opzetten, maar een mp3 als ringtone gebruiken lukt dus niet. Dan doet hij het niet of hij crashed.
Afspelen van de mp3's via de mediaspeler lukt dan weer wel zonder problemen.

Ik heb al een no name, transcend en extreme memory geprobeerd, telkens 256mb.
Iemand nog suggesties? Oh ja, firmware is 4.44 (of zoiets), 3 weken geleden laten updaten.

:-( voor de rest vind ik het een fijne gsm zonder enige problemen, behalve dit dan.

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107709

Misschien ff een andere bijt, of juist niet.

Weet iemand of en zoja hoe je kleurenschema op de 6230 kan aanpassen?
En is eer daarnaast ook nog de mogelijkheid om lettertypekleur te wijzigen?
ivm zwarte wall, zwarte lett.type.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

'Atta way, baby!

anglico schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:37:
Jongens, mijn 6230 maakt me nog zot.

Blijkbaar kan ik geen enkel ander mmc kaartje voor 100% gebruiken dan dat van Nokia zelf.

Andere kaartjes werken wel, hij ziet ze, kan ze hernoemen, formatteren, files opzetten, maar een mp3 als ringtone gebruiken lukt dus niet. Dan doet hij het niet of hij crashed.
Afspelen van de mp3's via de mediaspeler lukt dan weer wel zonder problemen.

Ik heb al een no name, transcend en extreme memory geprobeerd, telkens 256mb.
Iemand nog suggesties? Oh ja, firmware is 4.44 (of zoiets), 3 weken geleden laten updaten.

:-( voor de rest vind ik het een fijne gsm zonder enige problemen, behalve dit dan.
Probeer je niet toevallig een veel te groot mp3tje als beltoon in te stellen? het is namelijk zo dat als de telefoon niet snelgenoeg toegang tot de mp3 kan krijgen dat hij dan de standaard tune automatisch pakt. Het heeft dus deels te maken met de snelheid van je kaartje maar een heel groot bestand als beltoon is ook niet echt bevordelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 107709 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:48:
Misschien ff een andere bijt, of juist niet.

Weet iemand of en zoja hoe je kleurenschema op de 6230 kan aanpassen?
Instellingen > Weergaveinstellingen > kleurenschema's :?
En is eer daarnaast ook nog de mogelijkheid om lettertypekleur te wijzigen?
ivm zwarte wall, zwarte lett.type.
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 19-05 18:21
heb verschillende mp3's erop staan, of het nu 500kb of 4mb is, telkens hetzelfde resultaat :-(
en diezelfde mp3's werken perfekt als ringtone op het origineel kaartje dus daaraan kan het niet liggen hoor.

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 22:11

RUFFNECK

Poentje

Zo hey, al bij deel 12, paar maanden niet geweest maar goed.
Had voor mijn vriendin paar maanden terug geprobeerde de operator logo weg te halen, had dus de tips gebruikt zoals in de startpost.

Ik kan me niet herinneren of het was gelukt (zit sinds toen in het buitenland voor stage), maar net zei ze me dat ze nu ineens een vakje met een vraagteken daar op et scherm krijgt.
Ik heb gezocht op et forum en een paar mensen zaten met het probleem ook, maar geen oplossingen kon ik vinden.

Wie weet hoe ze dit kan verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Weird, ik had dit gisteren ook! Ik heb de batterij er uit gehaald en terug gestoken, en vraagtekentje was weg...
Hopelk helpt het je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik heb gewoon een blanco logo met MobiMB naar het toestel gestuurd.
Die ingesteld als operator logo en foetsie is mijn Orange logo.

Ik heb btw de Tin Grey kleur die een paar posts terug ook staat.
Mijn toestel komt van origin uit Duitsland en is een ex-T-mobile toestel.
Ja je leest het goed ex T-Mobile.

Heb zelf mijn toestel geflashed zodat alles van TM eruit was.

Ik heb nu software versie v4.44 erin gezet en die heeft een hoop bugs eruit gehaald en zelfs is de cam kwaliteit er beter van geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Laatst online: 19-05 16:12
* nugscree heeft zich bij de nokia 6320 club gevoegt. :7

Wie van jullie heeft z'n telefoon al gemod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120469

Ik heb het probleem dat sommige MP3 bestanden maar 15 seconden worden afgespeeld. Daarna stopt het nummer en begint het volgende. Zijn er meer die dit probleem hebben?? Of belangrijker, zijn er mensen die hier een oplossing voor weten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Ik zou wel eens willen weten van de mensen die hem ook als mp3 speler gebruiken of bij jullie ook het volgende voor komt. Vooral als ik in de trein zit en naar mp3's luister heb ik wel eens dat er een stukje over geslagen word. hij speelt dan wel gewoon door. Maar heb het idee dat dat gebeurt als je heel even je netwerk kwijt bent. Aangezien het altijd op de zelfde stukken ongeveer gebeurt.

Verder komt t bij mij de laatste tijd ook vaker voor dat het toestel zich helemaal reset.
Niet dat dit nou zo erg is. Maar heb dat in de laatste maand al ckr 4 of 5x gehad terwijl hij de eerste 3 maanden dit nog nooit gedaan heeft.

Heb fw 4.28 en heb er een 256mb Apacer MMC in die bijna helemaal vol staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Ik heb nu een 512mb mmc dane-elec, en heb dit soms voor, als ik mp3 en gprs tesamen op heb staan(dus actief gprs'en).
@nugscree, wat bedoel je met telefoon modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nugscree
  • Laatst online: 19-05 16:12
@ MYST

Frontjes spuiten in een andere kleur, andere led's er op solderen, een window in je frontjes maken enzz. (al hoewel me dat niet erg verstandig lijkt voor de sterkte van je frontjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 20:44

Mach

[END]Avengers

Na lang wikken en wegen tussen de 6230 en de K700i vanmiddag de 6230 gehaald. Wat een heerlijk toestel!!!!

Nu nog ff 12 delen GoT doorlezen voor de beste tips en trucs :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mach schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:00:
Na lang wikken en wegen tussen de 6230 en de K700i vanmiddag de 6230 gehaald. Wat een heerlijk toestel!!!!

Nu nog ff 12 delen GoT doorlezen voor de beste tips en trucs :)
Goede keus lijkt mij, heb ik ook gedaan paar weekjes geleden. En ben echt helemaal in mn nopjes :P met dit toestel!

Behalve dat Bemused geen playlist wil laden bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 12:06

DeZzL

Rocket surgeon

Anoniem: 84391 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:40:
[...]

Goede keus lijkt mij, heb ik ook gedaan paar weekjes geleden. En ben echt helemaal in mn nopjes :P met dit toestel!

Behalve dat Bemused geen playlist wil laden bij mij :(
Probeer anders Puppetmaster eens. Je kunt er een demo van downloaden alvorens tot aanschaf over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Goed, ik vrees dat ik er nu al niet meer uitkom :)

Ik heb dus vanmiddag de 6230 gekocht, geleverd met cellink usb-BT-dongle. De BT-software is IVT BlueSoleil.

Ik ben er in geslaagd om de pc te pairen met de 6230 en via de interface van BlueSoleil kan ik gegevens tussen pc en 6230 uitwisselen.

Vervolgens heb ik de Nokia PC Suite geinstalleerd met de bedoeling om mijn outlook-gegevens te syncen met de 6230 (via de BT-dongle uiteraard).

Helaas helaas, wat ik ook probeer, ik zie in de nokia connection manager alleen maar een mogelijke infrared verbinding of een seriele kabel verbinding. Ik heb niet veel zin om 11 delen van deze topic op "bluetooth" te doorzoeken dus hierbij mijn vriendelijke verzoek om mij met raad en daad bij te staan :)

Iemand een idee ??

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Download PC-Suite 6.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

heh, zou het zo simpel zijn ????

* Mach leeches 6.4

[edit]
6.4 gedownd en installed, helaas nog geen BT vanuit PC Suite.....blijf uiteraard proberen

[ Voor 49% gewijzigd door Mach op 09-12-2004 21:03 ]

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Is er al iemand bezig met de nieuwe sp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Mach schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:41:
heh, zou het zo simpel zijn ????

* Mach leeches 6.4

[edit]
6.4 gedownd en installed, helaas nog geen BT vanuit PC Suite.....blijf uiteraard proberen
Het is sowieso raar dat je alleen serieel en infrarood ziet. Je ziet dus ook geen USB?
Ik ben bang dat ik verder ook geen oplossing weet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Puppetmaster is echt een prachtig programma, ik heb de full version, en is echt een plezier om mee te werken!
Heb zelf ook de keuze moeten maken tussen k700 en nokia6230, en ben niet kwaad om mn keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach

Mach

[END]Avengers

Haan schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:08:
[...]

Het is sowieso raar dat je alleen serieel en infrarood ziet. Je ziet dus ook geen USB?
Ik ben bang dat ik verder ook geen oplossing weet ;(
Met 6.4 zie ik ook nog usb, maar geen BT :/

Ik rommel wel wat verder.....

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114218

als ik het trucje met de playlist en de mapjes probeer loopt die gekke nokia suite steeds vast, dan kapt hij af en vergeet de laatste paar nummers op te slaan. Zou het komen omdat die nummers iets te groot zijn of een te hoog kbit/sec hebben?? iemand een idee?? het pc suite 4.0 trouwens en 3.15 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Anoniem: 114218 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:39:
als ik het trucje met de playlist en de mapjes probeer loopt die gekke nokia suite steeds vast, dan kapt hij af en vergeet de laatste paar nummers op te slaan. Zou het komen omdat die nummers iets te groot zijn of een te hoog kbit/sec hebben?? iemand een idee?? het pc suite 4.0 trouwens en 3.15 6230
Ik pleur bestanden van 15mb met bitrates van 320kbps op de telefoon, werkt prima.
Dat lijkt me dus niet het probleem. Ik zou wel even upgraden naar een nieuwe PC Suite trouwens, 4.0 is best oud... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Kan iemand mij misschien helpen met de gprs instellingen bij T-mobile. MMS ontvangen en versturen gaat wel prima, maar GPRS'en lukt gewoon niet. Ik heb al van alles geprobeerd. De instellingen naar me toe laten zenden vanaf de t-mobile site, vanaf de nokia site, handmatig ingevoerd samen met de t-mobile helpdesk, laten sms'en vanaf de t-mobile helpdesk, en nog steeds krijg ik iedere keer de melding als ik naar een homepage wil gaan "Meld u aan bij GPRS" en daarna "inbelverbinding mislukt". Iemand enig idee waar het aan kan liggen??

[ Voor 11% gewijzigd door e1f op 10-12-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120469

Niemand??? Please???
Anoniem: 120469 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:40:
Ik heb het probleem dat sommige MP3 bestanden maar 15 seconden worden afgespeeld. Daarna stopt het nummer en begint het volgende. Zijn er meer die dit probleem hebben?? Of belangrijker, zijn er mensen die hier een oplossing voor weten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Heb je het standaard mmc kaartje erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
8)7

Gister was ik in amsterdam en ben toen ook maar even naar de nokia store geweest om me gsm te laten maken, met de nieuwe software zou ie het wel doen.
Ik had 4.28 en nu 4.44 maar het probleem blijft.
Als ik namelijk een bestand via bleutooth naar de gsm stuur dan loopt de gsm vast en start zich zelf opnieuw op.
2 maanden geleden heb ik hier al contact met nokia over gehad en ze erkende het probleem toen maar ze moesten wachten op nieuwe software, die heb ik dus nu en nu is het nog steeds niet goed.
Dus als iemand een tip heeft om het toch te kunnen oplossen graag, anders eis ik van nokia me geld terug (desnoods via advokaat met schade claim, ben echt heel pissed nu) en koop ik weer een xda, nou ja de opvolger dan mda 3 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Laatst online: 19-06 07:56
na 2,5 maand wachten op mijn 6230 pearl white, heeft hij het welgeteld een maand gedaan... :(
vorige week stond ie ineens uit, en ging ie nooit meer aan...
ben nu bezig met de garantieafhandeling. had hem bij het verlengen van mn abbo via vodafone besteld. blijkt dus dat de pakbon tevens je garantiebewijs is.
die had ik dus net een week daarvoor weggegooit. 8)7
gelukkig konden ze hem gewoon bij vodafone opnieuw naar me opsturen. (duurt 6 dagen, maargoed)
vodafone city-point is nu bezig met de reparatie/ vervanging :)
dus: bewaren dat pakbonnetje.
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem weer terug heb. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 09:15

pim

Een vriend van mij heeft net een 6230 gekocht, met de allernieuwste firmware erop, maar..
De helderheid van het scherm is véél lager dan die van mij, en de kleuren zijn veel minder intens !? :?

Verkopen ze lowbudget modellen ineens ofzo? Ik vind het geen stijl, en vind dat ie recht heeft op een versie die even goed is als die van mij..

Iemand die er wat van weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30
* Valkje heeft vandaag ook zn 6230 binnengekregen.

Je kan zeker alleen via je pc zien welke firmware op de telefoon staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Laatst online: 17-06 09:15

pim

Moet je dit intoetsen: *#0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30
Zag het ondertussen staan in de handleiding :z

Heb v.4.44
is er 21-9 al opgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60783

Heb zoveel mogelijk van dit topic doorgelezen (wel veel hoor :P)
Maar nu vroeg ik mij alleen nog af of je via je bluetooth verbinding ook nog kan ''internetten'' op je telefoon ? :X
4 Dagen Trotse Bezitter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 60783 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:02:
Heb zoveel mogelijk van dit topic doorgelezen (wel veel hoor :P)
Maar nu vroeg ik mij alleen nog af of je via je bluetooth verbinding ook nog kan ''internetten'' op je telefoon ? :X
4 Dagen Trotse Bezitter :D
dacht het niet alleen met gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Laatst online: 06:31
borq schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:48:
FYI
MMC kaartje v Extrememory 1 gb werkt helaas niet in mijn 6230. :( (hij ziet m niet, formateren mocht niet helpen)
Je kan het kaartje het beste met een cardreader formatteren. Mijn ervaringen met mijn eigen 1GB-kaartje zijn echter dat sommige oudere cardreaders het ding niet eens kunnen happen. Dus je zou goed moeten opletten als je zo'n ding koopt. Mijn kaartje heb ik overigens uiteindelijk met een N-Gage geformatteerd. :)

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110942

Ik ben ook van plan een Nokia 6230 te halen hij heeft een mooi disgne en niet zo kiddy als die nieuwe Samsung SGH-D500. :9
Maar goed, ik wil wat informatie over de kwaliteit van het beeldscherm.
Ik heb gehoord dat het beeldscherm niet echt geweldig is ?
Wat is hier van waar en hoe goed of slecht is het dan wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

MYST schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:26:
Joepie, ik mag mijn adapter gaan binnen brengen, en dan krijg ik een nieuwe(door irriterend zoemgeluid) Ook wordt mijn simkaart ge-updated, dus voor degene die met het probleem zitten dat de code #121# niet werkt(proximus), gewoon naar nokiacenter/proximus gaan, en simkaart laten updaten!
Als mijn telefoon uit garantie komt, laat ik dat zeker doen! Bedankt voor de tip..
* ScSi telt ondertussen de dagen af tot ik weer mijn fijne 6230 in mn handen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:16

d0s

sssst

Ik heb nu ook een paar weken de 6230, zal even wat ervaringen delen:

pros:

Enorm veelzijdig, zowel mp3 speler als radio zijn van hoge kwaliteit (radio onverwacht goed!)
Snel menu (in tegenstelling tot mijn oude 6610)
Verbinding (mmc, bluetooth, usb-cable, infarood)
Uiterlijk natuurlijk ;)

mins:

Beetje simpele agenda voor zo'n telefoon (vond ik bij de 6610 ook al)
Bluetooth kreeg ik niet naar behoren aan het werk
Scherm is SLECHT (jongen uit me klas heeft ook 6230 en hij klaagde hier ook al over. Je hebt al snel vage/doffe plekjes en er komen snel krassen op)

Al met al een goed telefoontje met enkele minpunten, bluetooth kreeg ik niet stabiel aan de praat en daarom heb ik gister een cardreader gekocht (gaat echt ENORM snel zo).

Voor iedereen die twijfelt tussen de k700i en de 6230 kan ik jullie vertellen dat het beide gewoon enorm goede telefoons zijn. De menu's zijn bij de k700i wel stijlvoller maar daar komt bij dat ze ook iets langzamer zijn dan bij de Nokia 6230. De reden om voor de Nokia te gaan waren bij mij toch wel het design en het uitbreidbaar geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:51

Polycom

Poes van goud

nog een dikke min is het menu knopje.. die is veel te klein voor mij
(en nee ik heb geen dikke worsten vingers) ik moest echt met mijn pink heel de tijd dat knopje in drukken als ik het menu is wilde..
lekker die telefoon ingeruild, pauper ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

nog een dikke min is het menu knopje..
helemaal niet mee eens :|

Ik snap echt niet dat je zoiets zegt :#

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 20-06 07:18

Atmoz

Techno!!

Deze week sturen ze me de Nokia 6230 op.

Dat je er mee kan MSN'en weet ik. Maar dit kost geld (via GPRS ofzoiets). Kun je ook via bluetooth MSN erop krijgen? Mijn PC heeft een bluetooth adapter, dus die kan verbinding met de GSM maken. In principe kun je dan toch ook gratis MSN of internet erop krijgen toch? Weet iemand of/hoe dat gaat? Ik heb gezocht op GoT, maar dan krijg ik alleen iets te zien over MSN via GPRS enzo. En kan ik ook bijvoorbeeld dingen ermee besturen op mijn computer? Dus de GSM gebruiken als afstandsbediening?

Ik hoor het graag van jullie.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.