Shailesh schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:06:
[...]
Misschien mis ik het punt maar het ziet er nogal overduidelijk uit
Je moet als je bij die stenen deur staat, vierkantje ingedrukt houden, en dan slaat de prins een gat in de muur (probeer niet ook nog een die artwork te pakken=bijna onmogelijk). En wel een beetje snel anders breekt de grond onder je.
Om even verder te gaan met wat ik hierboven zei:
Ik zie aan de screenshots van FD-man dat hij 'gewoon' speelt als PoP...
Ook ziet de kamer er heel kleurrijk uit met mooie zonnestralen. Dit laatste ligt waarschijnlijk en hopelijk aan het feit dat ik het speel op de ps2, en dat die dan wat minder mooi is. Maar dat hij speelt als de PoP, vind ik wel raar. Ik speel nl als een soort mummie. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die mummy ben geworden, maar ik weet niet of het wat uitmaakt of wat het betekent.... Ik hoop niet dat ik opnieuw moet beginnen ofzo, want ik heb geen save games meer van ervoor... ik heb de hele tijd lopen overwriten, dat deed ik nl ook bij SoT.
Kan iemand me duidelijk vertellen wat het betekent als ik het spel speel terwijl ik eem mummy ben en HOE ik een mummy ben geworden....
Ook snap ik niet wat je moet in de Sacrificial Altar... Je kan daar in dat dingen lopen zodat je de Eye of the Storm krijgt. Hierdoor valt het gebouw zeg maar uit elkaar... Als je dit doet en je speelt verder, kom je waar ik vast loop in het berichtje hierboven.
Echter doe je dit nog een keer, dan komt het gebouw zeg maar weer bij elkaar en wordt alles weer mooi, dan kom ik een heel stuk verder op een hele andere manier. Ik heb op die manier al een aardig stuk gespeeld, maar zit dan ook vast waar Stoney187 ook vast zat, waarop Shailesh reageert dat je gewoon vierkantje moet indrukken zodat ie een gat slaat in de muur. Dat wilt bij ook niet werken! Ik zit daar dus ook vast...
Ik vind het dus een beetej raar dat ik op 2 verschillende plekken vast zit! Ligt dit eraan dat ik als een mummy speel???
Want ik nam eigenlijk aan dat dat later in het spel wel goed komt....
Bij voorbaat dank van iemand die de hulp echt goed kan gebruiken!!