[PC/PS2/Xbox/GC] Prince of Persia: Warrior Within

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb net ook PoP:WW op de Xbox gespeeld, mijn eerste indruk: het voelt helemaal niet meer als Prince of Persia meer :| of ligt het aan mij. Al die rockmuziek op de achtergrond word er gek van, stemmen van mezelf en van monsters zijn ook erg slecht (dat schreeuwen klinkt echt lelijk - zoals die ninjachicks die dirty tegen je praten) graphics zien er niet echt bijzonder uit voor een xboxgame, de fighting system is ook heel erg wennen, maar moet toch concluderen dat het niet vloeit. Ik vind het heel tof dat je een 2de wapen kan oppikken, maar je kan dan niet je 1ste weggooien?

mijn allergrootste ergenis is toch wel de feel van de game, heb me kapot lopen ergeren aan de Game Over scherm: druipend bloed, vage symbol en what not, met alle respect: ben toch geen Mortal Kombat of Resident Evil aan het spelen? 8)7 Ik vind het heel erg jammer dat het de duistere kant op is gegaan met WW alsof het duister is geworden om 'stoer' te zijn. don't get me wrong, duister kan heel cool zijn, mits het bij het spel past en goed is toegepast. Shame on you Ubisoft, PoP is stoer op zichzelf :Y)

hopelijk wordt het beter naarmate ik verder kom.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik was dit net op de PC aan het spelen. En als ik dat filmpje heb gezien bij zeg maar die oude dood lijkende gast heb gezien. Word me scherm wit. Ik zie alleen dat health ding nog. Verder niks. Weet iemand hoe dit komt ? Ik kan nog wel lopen en vechten etc. maar ik zie helemaal niks. Alles ervoor zie ik wel.

Weet iemand hoe je dit moet verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij mischien verder helpen.
ben net voor de eerste keer achtervolgd door dat beest en ben net daarna in de tijdmachine gestapt. Mijn missie is to reach the hourglass chamber, maar heb alles al geprobeerd maar vind de weg gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:12:
[...]

spoiler:
Ja die barst is het en ik denk dat ik weet wat je fout doet. Probeer in plaats van te hakken, de 'slaan'-knop INGEDRUKT te houden.
Ik zit hier ook vast maar er gebeurt gewoon niks :(
spoiler:
Stort gewoon in dat platform en dan ga je dood :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ja je moet ook snel zijn :)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik beuk me de tering op dat ding maar de rots met de breuk ketst m'n zwaard zeg maar af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Wat is de naam van de savegame dan kijk ik ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
[FrEEzEr] schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:25:
Wat is de naam van de savegame dan kijk ik ff
De donkere hand van het lot - heden
Als het goed is. En zit op een klif.
Alvast bedankt :)
/edit
heb nu een stuk opnieuw gedaan en ben nu geen wraith, kreeg ook ander cutscenetje, dus daar zal het wel aan gelegen hebben denk ik?

[ Voor 22% gewijzigd door Xrenity op 05-12-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Dus je bent er nu voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Nee door een cutscene werd er een hek opengebroken die eerst dicht was. Nu heb ik dus een andere route :)
Ben net een groot monster tegengekomen waarvoor ik moest vluchten.
/edit
dat was dus de Dahaka :)

[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 05-12-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Heeft iemamd een idee hoe lang hij is?

alstie langer is als deel 1 ben ik wel van plan hem te kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Stuk langer. Deel 1 heb ik ongeveer 5 uur over gedaan en deel 2 14 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ergens 'vast'
spoiler:
in het Gardens level, dan kom ik bovenaan, zegt vriend Prince, dat íe terug moet naar een andere tijd .... ik kan daarboven dus nergens heen, maar ik loop terug, eerst een confrontatie met de ravenknakker .... dan moet ik terug zien te komen. Er gaat zo'n balk met punten op en neer, maar hoe ik ook wall-walk, ik kom niet bij dat touw. Hoe ga ik dat doen?

Ik vind het trouwens nog steeds als Prince of Persia aanvoelen. Die muziek is best lekker, past ook goed .... gameplay is als vanouds en beter .... dus waar mensen het vandaan halen dat íe niet meer aanvoelt als .... onzin!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:58:
Ik zit ergens 'vast'
spoiler:
in het Gardens level, dan kom ik bovenaan, zegt vriend Prince, dat íe terug moet naar een andere tijd .... ik kan daarboven dus nergens heen, maar ik loop terug, eerst een comfontatie met de ravenknakker .... dan moet ik terug zien te komen. Er gaat zo'n balk met punten op en neer, maar hoe ik ook wall-walk, ik kom niet bij dat touw. Hoe ga ik dat doen?

Ik vind het trouwens nog steeds als Prince of Persia aanvoelen. Die muziek is best lekker, past ook goed .... gameplay is als vanouds en beter .... dus waar mensen het vandaan halen dat íe niet meer aanvoelt als .... onzin!
Je kunt daarboven nog wel ergens heen :)
spoiler:
Je moet wallrunnen en via die palen springen

Waar ik eerst zat als wraith ben ik nu nog niet langs geweest, best wel lomp :P
Wel moeilijk spel! Ook op makkelijk zit je soms nog aardig te kloten :) Bijvoorbeeld met die klote Dahaka ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:03:
Kan iemand mij mischien verder helpen.
ben net voor de eerste keer achtervolgd door dat beest en ben net daarna in de tijdmachine gestapt. Mijn missie is to reach the hourglass chamber, maar heb alles al geprobeerd maar vind de weg gewoon niet
Hier zit ik ook vast, als dat beest niet door het water heen komt. Wat moet je hierna doen? In die tijdmachine stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Brammel schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:11:
[...]

Hier zit ik ook vast, als dat beest niet door het water heen komt. Wat moet je hierna doen? In die tijdmachine stappen?
ja.
En misschien nog activaten door over de 4 icoontjes te wallrunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Xrenity schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:16:
[...]

ja.
En misschien nog activaten door over de 4 icoontjes te wallrunnen
hij is geactiveerd, maar als ik er in stap, kom ik ergens waar ik al geweest ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Brammel schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:41:
[...]

hij is geactiveerd, maar als ik er in stap, kom ik ergens waar ik al geweest ben
Mja dat kan heh :{
Gewoon doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Brammel schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:41:
[...]

Dat zal je nog meer overkomen ;). Beetje sneaky manier van ubisoft om de gameplay te verlengen zonder dat je het gevoel hebt dat je iets 2x doet. Ik vind al die vrijheid trouwens niet echt geweldig. Soms zit ik echt hele stukken overnieuw te doen, omdat ik niet weet waar ik heen moet en dan ga je maar wat doen. En dan blijf je wel ff zoeken.

spoiler:
Ik vind het verhaal zo geweldig uitgewerkt. Ook hoe je als zandmonster telkens op de plaatsen komt waar je jezelf hebt gezien, geweldig plot.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb de machine geactiveerd en ga nu weer naar het verleden, maar dan kom ik alles weer opniew tegen en vind geen nieuwe weg ergens. :/ Weet iemand toevallig hoe ik dan moet gaan. :?

/edit

Laat maar al gevonde ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:04:
Ok heb de machine geactiveerd en ga nu weer naar het verleden, maar dan kom ik alles weer opniew tegen en vind geen nieuwe weg ergens. :/ Weet iemand toevallig hoe ik dan moet gaan. :?

/edit

Laat maar al gevonde ;)
vertel dan meteen ff hoe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Oke ik heb het spel nu ook ff gespeeld op de PC...

Verhaal begint goed :) denk niet dat ik me daar druk over moet maken... En ik dacht dat dat pixelkontje van alex (hl2) lekker was, maar hier zag ik ook wat :p

Verder voelt het vechten meteen goed aan, maar op de PC is het toch wel wat vaag omdat je nu meer toetsen nodig hebt dan met SOT, en dan denk ik toch dat je een stuk beter uit bent op de console...

En die camera? WAARDELOOS... Ik had er bij SOT niet echt erg veel last van, maar dit is echt ruk, en soms denk je dat je hem eindelijk zelf een beetje lekker gedraait hebt, zet die computer hem weer op een andere stant. En boven is beneden en beneden is boven met kijken, en je kan je muis op inverted zetten maar dan kloppen links en rechts niet meer. Kortom erg frustrerend, maar ik hoop dus dat het een kwestie van wennen is. (voorbeeld, je hangt op een paal, denkt naar de andere paal te springen maar dan zit je er dus een kwart naast... klopt dus geen hol van gevoelsmatig)...

Maare als ik hier aan kan wennen is het echt wel een vet spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips, Freezer, maar ik ben nog geen stap verder. Ik houd het op een bug. Ik speel overigens op de xbox maar de andere platforms zullen wel hetzelfde zijn maar misschien hebben die dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:10:
[...]

Je kunt daarboven nog wel ergens heen :)
spoiler:
Je moet wallrunnen en via die palen springen

Waar ik eerst zat als wraith ben ik nu nog niet langs geweest, best wel lomp :P
Wel moeilijk spel! Ook op makkelijk zit je soms nog aardig te kloten :) Bijvoorbeeld met die klote Dahaka ;)
Thnx, kon het ff niet vinden ;). Maar die paal lijkt van afstand veel verder van de muur ;).

Over de camera .... het is een keuze, of je maakt dit soort games side-scroller 2D platform en je hebt nooit camera problemen .... of je hebt ze wel. Ik heb niet meer of minder problemen dan bij sands of time eigenlijk. Zo erg is het nu ook weer niet, misschien op PC, maar ja, dit soort games zijn daar dan ook niet voor bedoeld, of je speelt het met een controler. Ik vond het in ieder geval vervelend spelen met de demo, en het voelt ook minder echt aan. Het spel is gewoon een tandje moeilijk, dat dan weer wel. En met platformen mis ik nooit een paal, je hebt nog verschillende camera standen, je kunt altijd nog in 1st person mode om je heen kijken, er is goed over nagedacht hoor!! Met de Cube versie is dat met de vierpuntstoets, omhoog is 1st person mode view, omlaag is uitzoomen voor een betere overview .... daarnaast met wat gedraai met de camera kom je er altijd, geen probleem.

Blijft een waardige opvolger, ik heb zelfs Metroid Prime 2 en Paper Mario 2 nog op de plank liggen, dit spel wilde ik echt het liefst spelen, dat zegt wel wat. Vorige jaar (of was het begin dit jaar) baalde ik al dat ik hem uit had ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik vond de camera eerst ook supergaar met die inverted zooi allemaal. Nu ben ik eraan gewend en gaat het allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Camera is best mee te leven.. voor de PC moet je gewoon af en toe 'X' indrukken, dan werkt het best.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Penny Arcade heeft inmiddels ook geschreven over het spel.....ik moet zeggen dat ik het wel redelijk eens met ze ben. De mooiste twee opmerkingen vind ik de walvis bij een maaltijd en de opmerking over splinter cell....zie www.penny-arcade.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang de camera net zoals bij SoT heel af en toe gebeurt niet te veel uit zich zelf standpunten gaat aannemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@werkhoven
ik heb exact hetzelfde probleem! zodra in het introfilmpje de nederlandse ondertitels in beeld komen flipt ie eruit en zegt ie idd dat ik de readme moet lezen... gedaan natuurlijk, maar nix wijzer geworden
specs:
P4 1800
geforce 3 ti200
512 ram

ps: ik speel het spel in veilige modus omdat ie bij de eerste keer opstarten er al uitvloog toen in een profiel moest aanmaken...

edit: ook in normale modus hetzelfde probleem....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:51:
spoiler:
nadat je 2 gevechten tegen ninjadames op balken hebt gedaan en aan een hendel hebt gehangen kan je door een deur lopen en daar is een groot gat met spikes er in en aan de overkant een plateau, ik kan maar niet op de overkant komen, het lijkt alsof er kleine balkjes in het gat zitten waar je op zou moeten springen maar het is me tot op heden nog niet gelukt (erg frustrerend want na 3x proberen is je zand op en kan je opnieuw het hele stuk doorlopen). iemand die weet wat ik hier moet doen?
spoiler:
je moet langs die gordijn af glijden tot het einde en dan eraf springen je komt dan precies op die eerste balk terecht.. de rest verwijst zichzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Kzit hier dus vast Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/hier_zit_ik_vast.jpg

Pic ff lichter gemaakt.. ik kom wel op dat platform maar verder :? Geen idee ;(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Tegen de muur oprennen en bovenaan springen...vervolgens langs de muur rennen en dan pakt ie als het goed is die pilaar vast...

[ Voor 47% gewijzigd door Walkman op 06-12-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

hier dan maar : hoe kan je nou teurg in tijd dus als je dood gaat. Ik zit bij die kraaienman maar ik heb dus soms ff extra leven nodig. R doet niets ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
LeKKeRVaaG schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:11:
hier dan maar : hoe kan je nou teurg in tijd dus als je dood gaat. Ik zit bij die kraaienman maar ik heb dus soms ff extra leven nodig. R doet niets ???
Ik denk dat ik weet waar je bent. De eerste encounter met die dude van de vogels :P
Dan heb je die 'kracht' nog niet, dat krijg je later pas ;)
simpele manier om die gast dood te krijgen, hele tijd overheen springen en slaan ;)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Wat een fucking irritant spel is dit... echt vastzitten op zo'n stom stukje :{

Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/endan.jpg

Rennen langs de muur helpt nie.. flikker er gewoon af en de andere kant op val ik dood dus.. wat doe'k fout ?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Dennahz schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:30:

[afbeelding]

Rennen langs de muur helpt nie.. flikker er gewoon af en de andere kant op val ik dood dus.. wat doe'k fout ?
Ten eerste het niet resizen van je pics :P

En niet langs de muur rennen, maar tegen de muur op rennen volgens Walkman. En vervolgens boven aan op spatie drukken, zodat je wegspringt van de, zojuist belopen, muur.

Edit: @ Vanitas?..Ohja..hoeft dat niet meer met de nieuwe template?..stoer :D .. Helaas krijg ik koppijn van die nieuwe template :? ...te fel/wit denk ik. Dus heb ik nog de goeie oude GoT temp.

[ Voor 50% gewijzigd door Yellowneck op 06-12-2004 17:43 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dennahz schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:30:

[afbeelding]

Haha, het is toch leuk dat je er niet doorheen knalt in een paar seconden
Dat vond ik ook leuk in deel 1 die puzzels.
YellowNeck schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:38:
[...]

En niet langs de muur rennen, maar tegen de muur op rennen
Tja dat hoeft niet meer met de nieuwe template.

[ Voor 25% gewijzigd door Vanitas op 06-12-2004 17:41 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Kom er niet meer uit

spoiler:
Ben nu in de grote klok, (waar je voor de eerste keer 'ninja's' tegenkomt) spring zonder moeite door eerste rad heen (draait lekker langzaam) en door de 2de lukt ook nog wel. Vervolgens vuurkorf 180graden draaien om het liftje in beweging te zetten.... maar toen :S, krijg het maar niet voor elkaar om van het liftje af (naar links) een wallwalk te doen en vervolgens er meteen achteraan tussen 2 muren omhoog te springen (waar je absoluut geen fout mag maken, anders mag je het hele level overdoen)... is hier geen simpelere weg (zie ik misschien iets zwaar over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
'k moet nu terug naar de troon kamer (heden)
Hoe kom ik daar nu weer :/edit
heb het :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xrenity op 06-12-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:04:
@werkhoven
ik heb exact hetzelfde probleem! zodra in het introfilmpje de nederlandse ondertitels in beeld komen flipt ie eruit en zegt ie idd dat ik de readme moet lezen... gedaan natuurlijk, maar nix wijzer geworden
specs:
P4 1800
geforce 3 ti200
512 ram

ps: ik speel het spel in veilige modus omdat ie bij de eerste keer opstarten er al uitvloog toen in een profiel moest aanmaken...

:P heb ergens gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is (bij de CloneCD rip :X )
wanneer je de legale versie hebt kun je denk ik het beste gewoon ff CINE100.BIK kopieëren vanaf de cd. Blijft dit probleem zich voordoen gewoon een mailtje sturen naar ondersteuning @ ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Voor alle opstart problemen: NO Cd image; die kun je gewoon mounten en wordt wel goed gelezen door PoP..

beetje suf eigenlijk dat de beveiliging van de CD's zo goed is dat deze niet meer goed gelezen kan worden door het programma zelf...

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

YellowNeck schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:38:
[...]

En niet langs de muur rennen, maar tegen de muur op rennen volgens Walkman. En vervolgens boven aan op spatie drukken, zodat je wegspringt van de, zojuist belopen, muur.

Edit: @ Vanitas?..Ohja..hoeft dat niet meer met de nieuwe template?..stoer :D .. Helaas krijg ik koppijn van die nieuwe template :? ...te fel/wit denk ik. Dus heb ik nog de goeie oude GoT temp.
Worden automatisch geresized hier :)

Hoe kan ik tegen die muur oprennen dan.. er zit een ruimte tussen.. t'is vrijwel onmogelijk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor Bobje zit weer vast ;( .... ;)!

spoiler:
in de achtervolgingsscene .... ook in het garden-level .... ik tik een vat kapot .... ga naar binnen .... klimp omhoog .... wallwalk en klim de rang op en kan doorlopen .... waar moet ik hierna in godesnaam heen? Ik weet dat ik bij een 'waterdeur' uit moet komen .... alleen hoe er te komen? Het stukje ervoor kan ik nu bijna met mijn ogen dicht doen, ik zie het kennelijk echt niet ;)! (en nee, ik geef de camera niet de schuld, ik zie het gewoon niet!)

.... ok, nu heb ik dat wel kunnen doen .... maar dan rest er toch nog 1 ding .... als ik terug kom in de andere tijd .... dan heb ik meerdere keuzes .... als je binnenkomt heb je eerst weer die ravengast .... dan aan 1 kant van dei stangen, de andere kant een drupknop .... ik dacht dat die die duer zou openen .... niet dus, er komt iets uit de muur .... als ik dat traject af ga, krijg ik 1 kistjes .... maar dan .... kom ik NIET meer terug .... moet ik eerst weer naar beneden, kom ik weer in de tijd terug en dan .... geen idee ..... volgens mij een stuk wat ik al gehad heb, is er een andere mogelijkheid??? Zo niet, pech voor die kistjes .... maar dan nog .... hoe krijg ik de deur aan de andere kant open? Als ik om de hoek ga, door die deur loop, kom ik in een nieuw gebied, en dan is die andere deur dus DICHT! .... vreemde zaak. Wat is de juiste beslissing hier? Geen zin om hele levels die ik al gedaan heb over te spelen. Het wordt echt tijd dat er een walkthrough online komt!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 21:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Nou ja, bij mij (demo versie) blijft die grote reus van ergens in een hoekje hangen en doet ie nix meer; daarna lvl opnieuw gespeeld en weer gaat ie naar hetzelfde hoekje om daar te zitten nixen
monstertje heeft straf gekregen ofzo?

edit: en dan doodleuk bij aflsuiten: Order your copy of Pop - WW now ? ja amehoela!

[ Voor 16% gewijzigd door FlyEragon op 06-12-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik zit nu ook vast.

Het is bij het punt dat je leert om van muur naar muur heen en weer omhoog te jumpen... Dit keer is het van muur naar paal (daar leer je het), en daarboven hangt zo'n stok waarmee je naar zo'n plateautje moet zwaaien... maar ik zou niet weten hoe ik bij die stok komt.

Je kan van muur naar paal totdat je op het topje van die paal komt, maar je kan daar niet opstaan, dus hij springt als het waren dan over de paal heen de afgrond in.

Je kan ook niet via de muur zijwaarts naar die stok lopen... En je kan ook niet aan dat zij richeltje van die paal hangen om zo naar die stok te jumpen want hij wil op 1 of andere vage manier niet springen vanaf dat kleine zijkantje....

Hoop dat iemand uberhaubt snap wat ik bedoel :p, ik kan ook al geen screenshots maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ViRaX- schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:52:
Je kan ook niet via de muur zijwaarts naar die stok lopen... En je kan ook niet aan dat zij richeltje van die paal hangen om zo naar die stok te jumpen want hij wil op 1 of andere vage manier niet springen vanaf dat kleine zijkantje....
als je via walljumps aan een richel die ongeveer op dezelfde hoogte als de stang is hangt, moet je al hangend overpakken zodat je een kwartslag om de paal draait. (waaraan je hangt dus)

Dan moet je achteruitspringen en zo de stang pakken :) hoppaaa.. succes :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ja aan de zijkant van die paal springen richting die stok lijkt me ook het meest logische... Maar die zijkant is erg dun en als ik op boven en rechts klikt gaat ie naar de ene kant van de paal ipv dat ie springt, en als ik op beneden of links klik gaat ie naar de andere zijkant ipv dat ie springt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55
Vanitas schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:40:
[...]

Haha, het is toch leuk dat je er niet doorheen knalt in een paar seconden
Dat vond ik ook leuk in deel 1 die puzzels.

[...]

Tja dat hoeft niet meer met de nieuwe template.
Niet iedereen heeft de nieuwe template ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:18
LaborGardens schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:41:
Bij mij crasht de game tijdens het intro-filmpje. Als ie op z'n boot staat en begint te praten over de storm, dan klapt het spel eruit en krijg ik de melding dat ik voor technische ondersteuning in de readme.txt moet kijken.
Ik snap er niks van m'n systeem voldoet aan alle eisen (specs zie sig.) en ik gebruik de laatste nVidia drivers: ForceWare 66.93 WHQL. Nog meer mensen die er last van hebben?
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:04:
@werkhoven
specs:
P4 1800
geforce 3 ti200
512 ram

Ik had ditzelfde probleem, het ligt idd niet aan de drivers o.i.d., ik gebruik namelijk nog steeds 45.23 Detonators omdat mijn Geforce 4 Ti dan veel meer fps haalt :D (bijna 't dubbele in oude spellen als Half-Life 1, Quake2 enz.).

De oplossing:

Download ergens een NoCD Crack van en gebruik die, daarna deed ie 't bij mij perfect :D.

Wat vaak ook wel helpt is een full install doen, zodat alle filmpjes in de dir zelf staan, niet geporbeerd dus weet 't niet zeker.

[ps: ik mag geen linkjes naar NoCD Cracks hier neer zetten, maar als je er geen weet te vinden moet je maar ff mailen naar feikoo [at] gmail [dot] com.

[ontopic]

Wat zijn die eindbazen moeilijk geworden zeg, jezus, ik moet nog wel ff wennen aan het feit dat je echt heel voorzichtig moet zijn :X. En wat ik bij de kraaien eindbaas had was dat ik em bijna dood had, en vervolgens van het randje af viel omdat ik over hem heen sprong |:( . Verder vind ik het counter attacken nog steeds heel vet! Ook het geluid daarvan is zo cool.
Tegen meerdere beesten vechten vind ik toch nog steeds leuker dan tegen 1tje.

Vraagje, welke combo's gebruiken jullie meestal?

Bij 1 (eindbaas bv.) block ik heel vaak en probeer ik als ik veel health heb een counter attack te doen, en met weinig health gewoon wachten en soms aanvallen en meteen weer blocken.

Bij meerdere tegenstanders doe ik vaak [CTRL] + [Mouse1] wat bij mij resulteert in een slag en vervolgens zo'n rond draaiende slag. Ook [Mouse1] + [CTRL] doe ik dan vaak, bijna hetzelfde maar ziet er iets anders uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Kan ieman me hieruit helpen?

spoiler:
Nadat ik de tuin gedeelte heb gehad ben ik doorgegaan naar de linker toren. Na veel slachtwerk van monsters ben ik op een punt gekomen waar ik niet verder kom. Ik zit helemaal boven in de toren er zijn zijn 2 hangijzer( zo een waarop je moet gaan hangen om deuren te openen) de eerste hangijzer heb ik open die naar de zandtijd kamertje gaat verder kan ik niets in die kamertje doen omdat er geen zand vloeit.als ik tegen de schakelaars aanloop werken ze ook niet. terug op de bovenste vediping werkt de andere schakelaar niet( er staat alleen een artwork bij ma er zit geen beweging in dat ding. Achter de kamertje waarbij je de reus doodt zit er ook een gang ma kennelijk is dat niet belopen. Lijkt wel of je van andere kant hoort te komen. Ik zie namelijk 2 touwen tegen de muur hangen aan de rechter muur. hoe verder??

Zit al 3 dagen vast help :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Weet iemand wat het verschil is tussen de DVD en de CD versie??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het lijkt me dat de een is voor mensen die nog geen dvd-speler in de PC hebben en de ander die dat wel hebben. Lijkt me sterk dat daar verschillen tussen zullen zijn qua spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit idd geen verschil in inhoud tussen de CD & DVD.

Sjeez, tov SoT is deze toch wel ff 10x moeilijker. Die biatch in 't begin heb ik meteen al meer moeite mee dan de eindbaas van SoT (of welke ander stuk van SoT eigenlijk).
Nog tips hoe je haar kunt verslaan? Ik kan wel veel blokken, maar lukt me niet echt haar te raken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Jezelf van de muur/reling afzetten en dan met zwaard en al tegen haar aan knallen werkte wel goed voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
UItgespeeld _O_
Geweldige game!
Hoor op fora veel over een 2e eind. Kan ik die ook op een of andere manier zien zonder het halen van alle health upgrades en 'watersword'?
/edit
Je kan dus in je Pop/video/cine map cine0004 en cine0005 naar elkaar vernoemen, dan krijg je het 2e einde te zien :)

[ Voor 30% gewijzigd door Xrenity op 07-12-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Walkman schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:53:
Het lijkt me dat de een is voor mensen die nog geen dvd-speler in de PC hebben en de ander die dat wel hebben. Lijkt me sterk dat daar verschillen tussen zullen zijn qua spel.
Ik ben nu beide versies aan het download (ze gaan beide langzaam).
De CD-versie is 2.2 GB en dan DVD-versie is bijna 4 GB.
Dat vind ik nogal een groot verschil.

Welke PoP vinden jullie trouwens de beste?
Ik heb PoP SoT heel veel gespeeld, dus lijkt me WW ook wel leuk, alleen voordat ik hem koop wil ik hem graag even testen. En aan een demo heb je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
kadikoylu schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:34:
Kan ieman me hieruit helpen?

spoiler:
Nadat ik de tuin gedeelte heb gehad ben ik doorgegaan naar de linker toren. Na veel slachtwerk van monsters ben ik op een punt gekomen waar ik niet verder kom. Ik zit helemaal boven in de toren er zijn zijn 2 hangijzer( zo een waarop je moet gaan hangen om deuren te openen) de eerste hangijzer heb ik open die naar de zandtijd kamertje gaat verder kan ik niets in die kamertje doen omdat er geen zand vloeit.als ik tegen de schakelaars aanloop werken ze ook niet. terug op de bovenste vediping werkt de andere schakelaar niet( er staat alleen een artwork bij ma er zit geen beweging in dat ding. Achter de kamertje waarbij je de reus doodt zit er ook een gang ma kennelijk is dat niet belopen. Lijkt wel of je van andere kant hoort te komen. Ik zie namelijk 2 touwen tegen de muur hangen aan de rechter muur. hoe verder??

Zit al 3 dagen vast help :/
kennelijk hoor ik bij deze stuk paar bomhonden tegen te komen maar die komen neit te voorschijn:

kamer

kennelijk een bug? weet iemand hoe je dat kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik vind SOT beter... Dat was voor mij vernieuwender... En ik vind die camera hier een stuk irritanter en die portals om het spel te rekken vind ik ook irritant want heb nu (ondanks dat ik het pas 2 dagen speel) al een keer voor jan met de korte achternaam een heel stuk overnieuw gelopen terwijl ik dus ergens anders heen moest... maar ja dat is dus zo onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
oplossing al gevonden..

[ Voor 93% gewijzigd door napauleon op 08-12-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 22:44
Zit idd geen verschil in inhoud tussen de CD & DVD.
Er zit wel degelijk verschil in hoor. Alleen niet wat betreft inhoud, maar wel wat betreft compressie. De dvd versie heeft minder gecomprimeerde filmpjes, veeeel minder gecomprimeerde filmpjes zelfs. Bij mij (dvd versie) zijn de filmpjes(video map) alleen al 2.00 gb, en dat zou bij de cd versie al krap worden. Van wat ik heb gehoord, zijn de filmpjes van de cd versie zo'n 700 mb. Maar goed, de filmpjes zien er prachtig uit:)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Ik speel dit sinds vandaag ook, alleen zit al meteen vast bij het eerste hek niet ver van het stand waar de game begint. Hoe komt ik door dat hek heen? En weet iemand hoe ik mn primaire wapen weggooi als er betere anternatieven op de grond liggen?

Thanx!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Je moet over dat hek heen klimmen...gewoon goed naar de omgeving kijken.

En weet niet waar je het op speelt, maar op de PS2 is het driehoekje om je wapen weg te gooien.
Vanitas schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:25:
[...]

Ik ben nu beide versies aan het download (ze gaan beide langzaam).
De CD-versie is 2.2 GB en dan DVD-versie is bijna 4 GB.
Dat vind ik nogal een groot verschil.
Download...als ik dat had geweten had ik niet de moeite genomen te antwoorden...

[ Voor 54% gewijzigd door Walkman op 08-12-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Walkman schreef op woensdag 08 december 2004 @ 08:30:
Download...als ik dat had geweten had ik niet de moeite genomen te antwoorden...
Wat maakt dat nou uit. :? Als ik kan help ik ook gewoon iemand door z'n vragen te beantwoorden. Ookal weet ik dat hij het download.
Shailesh schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:46:
Er zit wel degelijk verschil in hoor. Alleen niet wat betreft inhoud, maar wel wat betreft compressie. De dvd versie heeft minder gecomprimeerde filmpjes, veeeel minder gecomprimeerde filmpjes zelfs. Bij mij (dvd versie) zijn de filmpjes(video map) alleen al 2.00 gb, en dat zou bij de cd versie al krap worden. Van wat ik heb gehoord, zijn de filmpjes van de cd versie zo'n 700 mb. Maar goed, de filmpjes zien er prachtig uit:)
Thnx.

[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 08-12-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:00

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik heb nou net de empress gekilled, en dan krijg je paar filmpjes.. dan sta ik een een grote hal, en als ik de trap oploop kom dat tijd monster (ben ff schrijfwijze van naam kwijt ;P)
en die maakt me gelijk dood, wat moet ik hier wel doen om verder te kunnen ?

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadikoylu schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:53:
[...]

kennelijk hoor ik bij deze stuk paar bomhonden tegen te komen maar die komen neit te voorschijn:

kamer

kennelijk een bug? weet iemand hoe je dat kunt oplossen?
Ik zit daar ook vast :(
spoiler:
Alleen in die kamer komt er (bij mij) een groot monster, dan kan ik kiezen om rechts af tegaan: dan kom je in een bak met water, hendel overgehaalt(deur gaat open) versla 2 ninja's en dan kom je bij die timetravel (sand machine) maar dan kan ik niet meer terug omdat er een allemaal messen op een stukhout draait waar je niet overheen of onder door kan.

Als je vanaf die kamer links af gaat kom ik ook niet verder lijkt wel of dat touw veels te verweg hangt ik haal het niet met een muur-run.

Hier een plaatje (voor de gene die het verhaal van mij onduidelijk vinden :P)waar ik niet meer terug kan als ik in het heden zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.onky.demon.nl/Screenshot0000.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 16-09 11:24
@Legan Volgens mij weet ik waar je bent...

spoiler:
uitgaande van het plaatje, zit er dan achter je nog zo'n blok dat steeds tegen de muur aan beukt.
Indien dit het geval is moet je op dat blok achter je gaan staan en dan een wall-walk doen en dan kom je over die horizontale balk met messen heen

[ Voor 3% gewijzigd door _Johannn_ op 08-12-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
je moet niet zo dichtbij de messen gaan staan ga terug totdat je net niet geraakt wordt door de verticale messenzuil die achter je staat. liefst aan je linker kant tegen de muur en als de steen blok voor je de muur heeft geramd moet je een muurwalk doen zo kom je wel over die messen heen. Ik zit daar verder dus vast als ik de reus voor de zoveelste keer verslagen heb komen er geen bomhonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de hulp johan en kadikoylu ben er eindelijk voorbij.
Soms is het zo simpel maar kom je er gewoon niet op :P

@ kadikoylu zit je wel in de goede tijd?
De screenshot van jou lijkt wel het verleden en volgens mij
komen die bomhonden in het heden en dan komt er geen
reus in die kamer, dat stukje heb ik namelijk net gedaan.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 18:14 . Reden: foutje B) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Laatst online: 13-08-2024
Nou, ik zit dus ook vast... verdikkie! :(

spoiler:
Ik zit vast in Central Hall (zo heet ie op de kaart). Je moet daar dan 5 van die krengen verslaan en dan heb je 4 grote pilaren in het midden van de kamer. Voor de duidelijkheid: Ik zit in het verleden, en moet dat vrouwtje in zwart door het kasteel volgen.

Hoe gaat die deur open?

[ Voor 28% gewijzigd door Yuri op 08-12-2004 18:37 ]

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik zit niet ECHT vast. Ik weet waar ik heen moet, alleen kan ik er niet komen:

Het is in de tuin. Daar krijg je eerst een lever om de ene deur dicht te doen en dan de andere open. Vervolgens moet je een bende van die ventjes neerslaan. Dat is op de begane grond van de tuin. Daarna ga je omhoog via allerlei dingen waaronder een grote boom (de takken ervan) 2 keer. Dan moet je aan een lever hangen om een brug neer te laten.

het laatste stukje zou zijn dat je vanaf de button (begin van de brug) naar de te openen deur moet rennen. Dit lukt niet, omdat ik ook een verdieping omlaag moet en dus heb ik te weinig tijd (ook met vertraging). Aan de overkant van de brug staat wel een kist. Moet ik hier iets mee of is de deur wel te bereiken met vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:10
ik vind dit echt waardeloze besturing voor een 3th person game. Ik heb liever gewoon een camera waarbij ik constant achter de prins zit in plaats van de hele tijd dat gedraai met die camera, en als je eventjes 1st person doet en je wilt doorlopen protesteert het meteen en gaat het weer terug naar die slechte camera. :( nu ik deze net weer heb gespeeld begrijp ik meteen weer waarom ik nooit zoveel verder ben gegaan in SoT, ook vanwege de camera. alhoewel het probleem daar toch wat minder was. ik vind Prince of Persia Sands of Time en deze nieuwe Warror Within allebei ook wel erg frustrerend, niet alles gaat zoals jij wilt dat jij het zou gaan (daarbij speelt dat ook met de camera).

[ Voor 39% gewijzigd door Jorn1986 op 08-12-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Zit vast:(

spoiler:
Ik heb net die zwarte chick verslagen om dat mokkel in het rood te redden. Beetje geklommen enzow en daarna moest je iets van 5 vrouwtjes verslaan. Dan na een paar opstakels kom ik bij een gangetje met wat spikes in de afgrond , 1 touw link met een op-en-neer gaand mes en 1 touw rechts met een op-en-neer gaand mes. Maar heb dus geen idee hoe ik aan de overkant kom. Hoop dat het een beetje duidelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

sjaakhaar schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:39:
ik vind dit echt waardeloze besturing voor een 3th person game. Ik heb liever gewoon een camera waarbij ik constant achter de prins zit in plaats van de hele tijd dat gedraai met die camera, en als je eventjes 1st person doet en je wilt doorlopen protesteert het meteen en gaat het weer terug naar die slechte camera. :( nu ik deze net weer heb gespeeld begrijp ik meteen weer waarom ik nooit zoveel verder ben gegaan in SoT, ook vanwege de camera. alhoewel het probleem daar toch wat minder was. ik vind Prince of Persia Sands of Time en deze nieuwe Warror Within allebei ook wel erg frustrerend, niet alles gaat zoals jij wilt dat jij het zou gaan (daarbij speelt dat ook met de camera).
Helemaal mee eens :P

Hartstikke goed spel, helaas wordt het helemaal verpest door die waardeloze camera (heb er altijd ruzie mee :( )
Wel jammer dat het verhaal een beetje heel erg voorspelbaar is en er eigenlijk vrij weinig logica zit in de missies die je doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

napauleon schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:51:
Ik zit niet ECHT vast. Ik weet waar ik heen moet, alleen kan ik er niet komen:

Het is in de tuin. Daar krijg je eerst een lever om de ene deur dicht te doen en dan de andere open. Vervolgens moet je een bende van die ventjes neerslaan. Dat is op de begane grond van de tuin. Daarna ga je omhoog via allerlei dingen waaronder een grote boom (de takken ervan) 2 keer. Dan moet je aan een lever hangen om een brug neer te laten.

het laatste stukje zou zijn dat je vanaf de button (begin van de brug) naar de te openen deur moet rennen. Dit lukt niet, omdat ik ook een verdieping omlaag moet en dus heb ik te weinig tijd (ook met vertraging). Aan de overkant van de brug staat wel een kist. Moet ik hier iets mee of is de deur wel te bereiken met vertraging?
spoiler:
Euhm... hint: kist is verschuifbaar, is zwaar en schakelaar is op de grond ;)..... combineer die 3 dingen
meer zeg ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Geweldig spel zeg :). Heb deel 1 (Sands of Time bedoel ik dus he, niet PoP1 ;)) ook met veel plezier gespeeld. Ik vraag me alleen wel af. Kan je na de installatie nog de taal wijzigen? Heb gezocht maar kan niet vinden waar.. Dat Nederlands irriteert echt zeg :/

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Damn, supergaaf maar ook echt erg lastig. Ik ben pas een savepoint of 7 verder gekomen in best een aardige tijd spelen.

Lekkere feel, beetje wennen aan de camera (maar went snel ;)). Yep, wat mij betreft een prima opvolger van SoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage

The_Savage

wEiRd

IceStorm schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:36:
Damn, supergaaf maar ook echt erg lastig. Ik ben pas een savepoint of 7 verder gekomen in best een aardige tijd spelen.

Lekkere feel, beetje wennen aan de camera (maar went snel ;)). Yep, wat mij betreft een prima opvolger van SoT
Mjah... volgens mij is het dan ook exact dezelfde engine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

LaborGardens schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:41:
Bij mij crasht de game tijdens het intro-filmpje. Als ie op z'n boot staat en begint te praten over de storm, dan klapt het spel eruit en krijg ik de melding dat ik voor technische ondersteuning in de readme.txt moet kijken.
Ik snap er niks van m'n systeem voldoet aan alle eisen (specs zie sig.) en ik gebruik de laatste nVidia drivers: ForceWare 66.93 WHQL. Nog meer mensen die er last van hebben?
* Spruit_elf meld

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:28:
Geen idee, ik weet wel dat een van de twee op CD staat, de ander op DVD .... daar zit het verschil 'm in ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:09:
[...]

Geen idee, ik weet wel dat een van de twee op CD staat, de ander op DVD .... daar zit het verschil 'm in ;)!
Kijk =>
Shailesh schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ben eindelijk voorbij die kraaiengast, maar nu het volgende stukje.. geen idee waar ik precies heen moet.

Gaat dit het hele spel zo? Dan kan ik beter direct stoppen :X

Kzit nu hier :

Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/pop.jpg

Maar kan daar niet op komen ;( En zou niet weten waar ik anders heenkan.. kan wel ergens naar boven maar kan dan nog niet verder.

Iemand een idee ?

[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 09-12-2004 18:00 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
Weet iemand waar je de DVD versie kunt kopen hier in NL? Ik kan alleen CD ROM versies vinden bij de MM en FRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Fijn....hij doet et hier nie.
Wanneer ik een nieuwe game begin krijg je zo'n introfilmpje. En bij het stukje wanneer je op een schip staat, dan hoor je iemand roepen " This storm shows us no mercy" en dan vliegt ie eruit :'( .

Ik krijg een melding van " The game ended unexpectedly..blabla". Kzie zojuist een crash.txt:

**
** Crash Report for: Prince of Persia
** Date: 12/09/2004 19:53:53
** Executable Size: 5,533,696
** Executable Time: Sat Dec 04 00:03:50 2004
**

-- DESCRIPTION --

Access Violation: Attempt to write data at 0x03EA4000
Error occured in thread: 0x00000990 (2448)

-- EXCEPTION --

Exception at: 0x3001C33F
Integer Registers: EDI=FFFCEB95 ESI=00000013 EAX=03EA4000 EBX =03C62602 ECX =00000001 EDX =00026430
Control Registers: EBP=0012FB30 EIP=3001C33F ESP=0012F810 EFlags=00010297 SegCS=0000001B SegSS=00000023

-- MEMORY STATUS --

Load = 55 Total Physical = 1,073,201,152 Available Physical = 481,247,232
Total Virtual = 2,147,352,576 Available Virtual = 1,953,230,848

Systeem is verder uiterst stabiel :P. In et kort; AMD 2500+ @ 3200+, GF FX5900XT, en 1024MB

[ Voor 34% gewijzigd door Yellowneck op 09-12-2004 20:00 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Heb nu beide torens gehaald, vervolgens weer terug naar die zandloper. Krijg je daar een baas-gevecht, die is echt super moeilijk. Straks nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die problemen hebben met de eerste intro movie kan dit helpen.

1. Go into your C:/Program Files/Ubisoft/Prince of Persia Warrior Within/Video/Cine folder.

2. Find CINE0100.bik.

3. MOVE DO NO DELETE CINE0100.bik from that folder.

4. Go into the game and although that opening cinematic doesn't trigger, you can still play.

This fix REMOVES the opening cinematic from the beginning of the game rpeventing it from triggering and leads you straight into the part after the cinematic.

@ Johan

Ik zit ook bij die eindbaas vast, is me 2x bijna gelukt dus 3de x moet het lukken
volgens een bepaald gezegde. Heb jij al een keer je live-meter verlengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
ik zit vast :(

spoiler:
de eerste baas moet je die vrouw verslaan die intussen bezig is met een ander vrouwtje hoe kan ik haar het beste aanvallen ? mijn slagen komen wel aan alleen gaat er zo weinig af. bepaalde techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
@ Johan

Ik zit ook bij die eindbaas vast, is me 2x bijna gelukt dus 3de x moet het lukken
Het is niet de eindbaas, maar een tussenbaas. want voor zover ik weet moet je die Dahakra(of hoe je het ook spelt) nog verslaan. Ik heb al 5 keer mijn levens verlengend en ik weet dat er nog 4 in het spel verstopt zitten. Voor de grote zandloper staan namelijk icoontjes op de grond en ieder staat voor een extra stuk leven. Dus als je ze alle negen hebt dan moet heel die cirkel volgens mij gloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney187 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:04:
ik zit vast :(

spoiler:
de eerste baas moet je die vrouw verslaan die intussen bezig is met een ander vrouwtje hoe kan ik haar het beste aanvallen ? mijn slagen komen wel aan alleen gaat er zo weinig af. bepaalde techniek?
Ze doet steeds dezelfde combo. Even goed kijken hoe ze die doet, terwijl je blokt. Vervolgens steeds wachten (terwijl je blokt) tot ze die combo heeft gedaan. Dan sla je haar zo vaak mogelijk, totdat ze weer met die combo komt, dan blokken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Dennahz schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:00:
Ben eindelijk voorbij die kraaiengast, maar nu het volgende stukje.. geen idee waar ik precies heen moet.

Gaat dit het hele spel zo? Dan kan ik beter direct stoppen :X

Kzit nu hier :

[afbeelding]

Maar kan daar niet op komen ;( En zou niet weten waar ik anders heenkan.. kan wel ergens naar boven maar kan dan nog niet verder.

Iemand een idee ?
spoiler:
Er staat zo'n paal in het midden, daar zit een blok bij waar je mee omhoog kunt klimmen.. dan een beetje opzij en je kunt helemaal omhoog. Dan even muurlopen daar die randen op je screenshot en je kunt zo naar de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:44:
Voor mensen die problemen hebben met de eerste intro movie kan dit helpen.

1. Go into your C:/Program Files/Ubisoft/Prince of Persia Warrior Within/Video/Cine folder.

2. Find CINE0100.bik.

3. MOVE DO NO DELETE CINE0100.bik from that folder.

4. Go into the game and although that opening cinematic doesn't trigger, you can still play.

This fix REMOVES the opening cinematic from the beginning of the game rpeventing it from triggering and leads you straight into the part after the cinematic.

@ Johan

Nee, helaas, dit heb ik al geprobeerd (stond op het messageboard van PoP toch?), CINE0100.bik verplaatst, maar mocht helaas nie baten. Krijg het introfilmpje nog steeds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
sjaakhaar schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:39:
Ik neem aan dat je de PC versie hebt? Ik heb namelijk SoT op de xbox, en dat speelt erg goed.Ik kan me eigenlijk niet indenken hoe ze deze besturing net zo goed uit hebben laten komen op de PC, de analoge stickjes van een controller lijken me zo veel meer controle bieden dan een toestenbord (qua lopen).
Denk daarom dat deze game toch een stuk beter speelt op een console, then again, ik heb de pc versie nooit gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:56:
Ze doet steeds dezelfde combo. Even goed kijken hoe ze die doet, terwijl je blokt. Vervolgens steeds wachten (terwijl je blokt) tot ze die combo heeft gedaan. Dan sla je haar zo vaak mogelijk, totdat ze weer met die combo komt, dan blokken etc.
Ik zit op het zelfde stuk vast. Ik wacht (=blok) gewoon telkens tot ze allebei haar wapens 'omhoog steekt' en dan slaan. Gaat op zich prima.
Enige puntje is, soms trapt ze me weg en soms ontstaat er een deadlock. Vooral die laatste is kut want ik weet niet hoe ik die moet winnen (en dat kost me elke keer 20% van mijn health oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yellowneck
je krijgt dat filmpje nog steeds omdat ie die van je speelcd/dvd afspeelt... als je ervoor zorgt dat je die niet nodig hebt om het spel te spelen zou het moeten zijn opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar ik de soundtrack (lijst) kan vinden van PoP: WW ??

Google enzo vind niks en op de officiële site staat het ook niet :(. Weet iemand het misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

IceStorm schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:58:
[...]

Ik zit op het zelfde stuk vast. Ik wacht (=blok) gewoon telkens tot ze allebei haar wapens 'omhoog steekt' en dan slaan. Gaat op zich prima.
Enige puntje is, soms trapt ze me weg en soms ontstaat er een deadlock. Vooral die laatste is kut want ik weet niet hoe ik die moet winnen (en dat kost me elke keer 20% van mijn health oid).
heb je een keer eerder gehad als het goed is, althans wat je dan moet doen. je kan in ieder geval winnen door als een rsi-wannahave op die linkermuisknop te rammen (of actionkey of wat ook ;)). gebruik ook veel special moves zoals eroverheen hupsen en dan meteen meppen.

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:19
YellowNeck schreef op donderdag 09 december 2004 @ 19:58:
Fijn....hij doet et hier nie.
Wanneer ik een nieuwe game begin krijg je zo'n introfilmpje. En bij het stukje wanneer je op een schip staat, dan hoor je iemand roepen " This storm shows us no mercy" en dan vliegt ie eruit :'( .

Ik krijg een melding van " The game ended unexpectedly..blabla". Kzie zojuist een crash.txt:

**
** Crash Report for: Prince of Persia
** Date: 12/09/2004 19:53:53
** Executable Size: 5,533,696
** Executable Time: Sat Dec 04 00:03:50 2004
**

-- DESCRIPTION --

Access Violation: Attempt to write data at 0x03EA4000
Error occured in thread: 0x00000990 (2448)

-- EXCEPTION --

Exception at: 0x3001C33F
Integer Registers: EDI=FFFCEB95 ESI=00000013 EAX=03EA4000 EBX =03C62602 ECX =00000001 EDX =00026430
Control Registers: EBP=0012FB30 EIP=3001C33F ESP=0012F810 EFlags=00010297 SegCS=0000001B SegSS=00000023

-- MEMORY STATUS --

Load = 55 Total Physical = 1,073,201,152 Available Physical = 481,247,232
Total Virtual = 2,147,352,576 Available Virtual = 1,953,230,848

Systeem is verder uiterst stabiel :P. In et kort; AMD 2500+ @ 3200+, GF FX5900XT, en 1024MB
* LaborGardens meld nu ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dennahz schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:00:

Iemand een idee ?
ik heb je pic even ge-edit, met uitleg en gestuurd via mail. ikzelf zat daar ook een hele tijd vast 8)7
soms heb je van die sections lijken onmogelijk maar zijn dan zo simpel...

ben nu inmiddels een stuk verder, doodgaan vind ik niet zo erg, maar die gameover screens, word er helemaal gek van.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Heeft iemand hier last van een enorme ruis tijdens het spelen. Volgens mij het bekende SoundBlaster Live! probleem maargoed. Ik moet nu elke keer voordat ik Prince speel mijn hardware acceleratie uitzetten maar wellicht heeft iemand een betere oplossing?

Het gaat dus om het ontstaan van een enorme ruis (storing) in het geluid.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Terryb47 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 08:57:
[...]

ik heb je pic even ge-edit, met uitleg en gestuurd via mail. ikzelf zat daar ook een hele tijd vast 8)7
soms heb je van die sections lijken onmogelijk maar zijn dan zo simpel...

ben nu inmiddels een stuk verder, doodgaan vind ik niet zo erg, maar die gameover screens, word er helemaal gek van.
Thx, zal het straks es ff uitproberen.. als meer mensen hier vast zitten kan ik de screenshot wel ff posten? :)
party42 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:16:
Heeft iemand hier last van een enorme ruis tijdens het spelen. Volgens mij het bekende SoundBlaster Live! probleem maargoed. Ik moet nu elke keer voordat ik Prince speel mijn hardware acceleratie uitzetten maar wellicht heeft iemand een betere oplossing?

Het gaat dus om het ontstaan van een enorme ruis (storing) in het geluid.
Nee geen last van met m'n SBlive..

[ Voor 32% gewijzigd door Dennahz op 10-12-2004 11:24 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

py.mosjuh schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 01:34:
heb je een keer eerder gehad als het goed is, althans wat je dan moet doen. je kan in ieder geval winnen door als een rsi-wannahave op die linkermuisknop te rammen (of actionkey of wat ook ;)). gebruik ook veel special moves zoals eroverheen hupsen en dan meteen meppen.
Ok, dit hielp behoorlijk, nou had ik haar verslagen en 75% health over ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste