[PC/PS2/Xbox/GC] Prince of Persia: Warrior Within

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
"Who so ever shall open the Sands, must die."

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Rafe/pics/pop-warriorwithin.jpg

Prince of Persia: Warrior Within is het vervolg op The Sands of Time. In het eerste deel opende de Prins per ongeluk de Sands of Time met de Dagger of Time, waardoor iedereen in het kasteel in sandcreatures veranderde. Hij heeft zijn fout rechtgezet, waardoor de tijd terugging en het leek als of er niets is gebeurd. Maar zijn daad blijft hem achtervolgen...

De release date voor Warrior Within is 2 december 2004.

Verhaal:
The Old Man said to the Prince, "Your fate has been written. You will die."

Our story begins a few years after the conclusion of Prince of Persia: The Sands of Time. The Prince has returned home to Babylon, to find himself hunted by a supernatural creature bent on his destruction. Forced to live a life on the run, he seeks counsel from an old mystic, who explains that his actions have spawned an immortal incarnation of Fate, known as the Dahaka. In his quest to save the Sultan's palace from destruction, the Prince created a rift in the Timeline.

Hunted by the Dahaka, the Prince embarks upon a path of both carnage and mystery to defy his preordained death. He quickly comes to realize that there's only one possible way to stay alive: journey to the birthplace of the Sands of Time, find a way to travel back into the past, and stop the Sands from being created. Without the Sands, the Prince's last adventure will not occur - and the Dahaka will vanish. His journey leads him to the infernal core of a cursed island stronghold harboring mankind's greatest fears.

Features:
• A Warrior Reborn
The Prince has matured immeasurably since his courageous fight in Prince of Persia The Sands of Time. He returns here with deadlier skills, a darker heart and a craving for battle.

• Free-Form Fighting System
Create your own fighting style using projectiles, enemies, the environment and 5 classes of weapons.

• Control the Ravages of Time
Bolster your fighting arsenal with the devastating new combative powers of the Sands of Time, opening up astounding variations in gameplay.

• A Violent Underworld Revealed
Explore and conquer a cursed island underworld, breeding ground for the most brutal, unrelenting monsters to torment mankind.

• Fight Harder, Play Longer
Hours upon hours of action await in your fight for survival, including various bonus incentives for those who finish the game.

System requirements:
Supported OS: Win98SE/2000/XP
Processor: Pentium III 1 GHz or AMD Athlon 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: DirectX 9-compliant graphics card (see supported list*)
Sound Card: DirectX 8-compliant sound card
DirectX Version: 9.0c (included on disc)
CD-ROM: 16X CD-ROM or 4X DVD-ROM
Hard Drive Space: 2Gigs

Supported Video Cards at Time of Release
NVIDIA GeForce 3/4/FX series (including 4MX)
ATI Radeon 7500/8500/9000 families or newer

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some CD-RW, DVD-RW, and virtual drives.

Downloads:
Multi-language demo (472MB):
3D Gamers
Gamershell
FilePlanet
FileShack

Video's

Screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik heb net de demo gespeeld, en die beviel me uitstekend. Tijdens het spelen van TSOT had ik soms wel eens van "wat zou het vet zijn als je dit en dat kon", en een hoop daarvan kan nu. Vijanden weggooien, met twee wapens tegelijkertijd vechten, meer combo's die je kan maken, etc. Ik kijk uit naar de full version. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57

IJsrace

null

Eindelijk _/-\o_

Wel stoer al die nieuwe functies, nog meer manieren om je vijanden te verslaan!
Hoop dat ik met de Full version (kan niet wachten :9 ) weer lekker wat speluurtjes te gaan heb!
Toch maar snel TSOT nog even uitspelen :+

[ Voor 21% gewijzigd door IJsrace op 16-10-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Yip, demo was tof, net ff gespeeld. Kan niet op het uiteindelijke 2e spel wachten. PoP 1 was een van de betere console games. Demo op PC is leuk, maar ja, duidelijk dat íe op console beter tot zijn recht komt. Nog ff geen idee waar ik heen moet in de demo. Ik heb een vermoeden dat ik aan zo'n heen-en-weer swingend touw moet springen, maar de actie is te cool, ik blijf meppen :). En de combo's zijn inderdaad veel stoerder. PoP 1 had al stijl, deze heeft nog meer stijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Boss is wel fucking annoying :)

Vooral omdat je 1/4 health verliest als ie je raakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op 16 oktober 2004 @ 00:36:
Boss is wel fucking annoying :)

Vooral omdat je 1/4 health verliest als ie je raakt :(
Mooi!!! Hehe, ja, moeilijkere boss fights = goed!!! Ik kan nu niet zeggen dat die boss uit PoP 1 nu zo tough was. Platforming was het beste van het hele spel, ik denk nu dat de actie beter is, en hopelijk het platformen net zo goed tot beter!

Vanavond maar weer proberen, nu ff geen tijd, moet nog steeds uitzoeken waar ik nu op dat dek heenmoet :). Die moves zijn wel supergoed!!! Half november kwam dit beestje uit toch? Hopelijk niet net als vorig jaar voor de Cube pas het volgende jaar .... maar ja, maakt de keuze Metroid Echoes, Devil May Cry 3 en PoP 2 wel makkelijker, games komen geloof ik binnen een maand alle drie uit!

PoP zou perfect zijn als het echt de combat uit Ninja Gaiden had en de platforming .... ehhh .... van zichzelf .... Ninja Gaiden heeft wel een grotere verscheidenheid aan enemies, ik hoop dat we in PoP ook verschillende soorten baddies tegen gaan komen, zo niet .... is het nog top HAHA!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 16-10-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Hij speelt erg lekker, hoewel er een hoop combo's zijn die me soms gebeuren maar ik nog niet echt kan sturen.

Ik ben alleen bang dat het aantal speel uren weer onder de maat zal zijn, net als bij zijn voorganger.

Ook is de resolutie bagger. Ik dacht toch dat maximaal 1024*768 verleden tijd was.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 95352 op 16-10-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
Anoniem: 95352 schreef op 16 oktober 2004 @ 12:55:
Ook is de resolutie bagger. Ik dacht toch dat maximaal 1024*768 verleden tijd was.
Heb zelf een GF6800GT, maar ik speel in die resolutie nog regelmatig, lekker AA en AF voluit zetten, al het detail op high, helemaal goed.

Maar als maximum is 't wel een beetje karig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

Heb de eerste bug al ondekt. Was aan het vechten tegen boss lady en ik viel op de grond, meteen block knoppie ingedrukt maar nu wil me prince niet meer opstaan en zij valt mij niet meer aan :?, kan dus helemaal niks meer.

edit: hmm, ben nu bij de 2de boss en die is 4/5x zo groot als jij bent :D

[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 16-10-2004 13:56 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat combat
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/pop2_combat.gif

Hier ging het een beetje mis :P
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/pop2_woops.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 16 oktober 2004 @ 13:02:
[...]

Heb zelf een GF6800GT, maar ik speel in die resolutie nog regelmatig, lekker AA en AF voluit zetten, al het detail op high, helemaal goed.

Maar als maximum is 't wel een beetje karig :).
Weleens van native resolution gehoord? Nou die van mijn monitor is 1280*1024, dus bij mij ziet het er bagger uit.

Dat tweede boss level zit trouwens ook stampvol met bugs. Die stenen gast komt regelmatig vast te zitten en doet ook niks meer dan. Kun ik mezelf gaan doodmaken om die gast weer aan het vechten te krijgen.

Ook is het camerastandpunt erg irritant in die hal waar je tegen die gast vecht. Schiet constant heen en weer en dus ren je regelmatig spontaan de andere kant op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 95352 schreef op 16 oktober 2004 @ 14:10:
[...]

Weleens van native resolution gehoord? Nou die van mijn monitor is 1280*1024, dus bij mij ziet het er bagger uit.

Dat tweede boss level zit trouwens ook stampvol met bugs. Die stenen gast komt regelmatig vast te zitten en doet ook niks meer dan. Kun ik mezelf gaan doodmaken om die gast weer aan het vechten te krijgen.

Ook is het camerastandpunt erg irritant in die hal waar je tegen die gast vecht. Schiet constant heen en weer en dus ren je regelmatig spontaan de andere kant op. :(
Bij mij kwam die ook vast te zitten, en die camerapunten zijn af en toe cker erg irri en als ik met me muis de camera wil bewegen reageert die niet of nauwelijks of juist enorm snel.

De muziek is erg goed :D
Anoniem: 95352 schreef op 16 oktober 2004 @ 12:55:
1280x960 is de hoogste reso hoor :)

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 16-10-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op 16 oktober 2004 @ 14:15:
[...]

Bij mij kwam die ook vast te zitten, en die camerapunten zijn af en toe cker erg irri en als ik met me muis de camera wil bewegen reageert die niet of nauwelijks of juist enorm snel.

De muziek is erg goed :D

[...]

1280x960 is de hoogste reso hoor :)
?? Ik kan het ingame maximaal instellen tot 1024*768. Nou had ik al gezien in een of andere ini file dat 1280*960 het hoogste was, maar ik kon geen file vinden die dat regelde(En leesbaar was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 95352 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:12:
[...]

?? Ik kan het ingame maximaal instellen tot 1024*768. Nou had ik al gezien in een of andere ini file dat 1280*960 het hoogste was, maar ik kon geen file vinden die dat regelde(En leesbaar was).
Vaag, ik kan het ingame gewoon op 1280x960 zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Ik heb hem net ook even gespeeld, nooit het orgineel (de 3d versie dan, 2d versie wel nog op de commodore64) gespeeld dus het vechtsysteem was even wennen. Maar hoe kun je tegen muren aan jumpen? Ik ben nu bij het gedeelte waar je via muren naar een boven gelegen stuk moet springen, maar als ik tegen een muur aanspring val ik meteen naar beneden in de spikes. PS: ik speel met toetsenbord. :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 116912 op 16-10-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm zo eens kijken. :) Ga deze trouwens gewoon op de gamecube halen, speelt wat lekkerder vind ik. :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 16-10-2004 15:34 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 116912 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:32:
Ik heb hem net ook even gespeeld, nooit het orgineel (de 3d versie dan, 2d versie wel nog op de commodore64) gespeeld dus het vechtsysteem was even wennen. Maar hoe kun je tegen muren aan jumpen? Ik ben nu bij het gedeelte waar je via muren naar een boven gelegen stuk moet springen, maar als ik tegen een muur aanspring val ik meteen naar beneden in de spikes. PS: ik speel met toetsenbord. :Y)
Right mouse button ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:00

edward2

Schieten op de beesten

Hoe kom je van dat schip af :?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

edward2 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:53:
Hoe kom je van dat schip af :?
Je moet die moves doen die in de tutorial gegeven worden en daarna kan je eigenlijk maar een kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:00

edward2

Schieten op de beesten

bAdmuTs schreef op 16 oktober 2004 @ 15:55:
[...]

Je moet die moves doen die in de tutorial gegeven worden en daarna kan je eigenlijk maar een kant op :)
Thanx, die tutorial had ik even overgeslagen of gemist.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 116912 schreef op 16 oktober 2004 @ 15:32:
Jump naar muur, dan andere kant movement ingedrukt houden en jump indrukken als je de muur raakt, je zet je dan af en springt weer terug maar een stuk hoger, dan weer andere kant op indrukken en weer jumpen als je de muur raakt etc

Ik kan het nu vlekkeloos maar voor jou zal t ff wennen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Anoniem: 114195 schreef op 16 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

Jump naar muur, dan andere kant movement ingedrukt houden en jump indrukken als je de muur raakt, je zet je dan af en springt weer terug maar een stuk hoger, dan weer andere kant op indrukken en weer jumpen als je de muur raakt etc

Ik kan het nu vlekkeloos maar voor jou zal t ff wennen zijn :)
Gelukt :) Je hoeft zelfs niet een richting aan te geven, je gaat op de rigel staan en drukt op links dan op jump, daarna als je de linker muur raakt nog een keer op jump en als je dan de rechter muur raakt nog een keer op jump.

Het enigste was dat als ik wsad controls gebruik dat ik dan de uiters links op m'n spatiebalk druk, m'n spatie balk is schijnbaar nogal brak want toen ik in het midden van m'n spatie balk drukt ging het wel. 8)7

De boss die na het jump muur stukje komt is overigens wel moeilijk! Ik mis de quick save optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quicksave is voor losers :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Het ziet er allemaal wat minder sprookjesachtig uit t.o.v. het vorige deel SoT maar de combat moves zijn echt cool, nu heb je tenminste keuzes i.p.v. op de knoppen te rammen (wat soms ook leuk is). Alleen jammer dat de tutorial aanwijzingen via het toetsenbord geeft en niet de gamepad, kom dus ook nog niet ver in de demo. :X

Waar is de quicksave nou?

[ Voor 5% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 17-10-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Ligt het nou aan mij, of is er een fixed camerapositie in Warrior Within?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Schopje. :)

Volgens de website van Ubisoft is de releasedate 2 december. Op de website zijn naast nieuwe filmpjes ook nieuwe screenshots van verschillende platformen te vinden. Persoonlijk vind ik de soundtrack in het inbtrofilmpje erg strak, past goed bij de duistere sfeer van de game.

Verder is op Within Warrior Within, het weblog van het Prince of Persia-team, een stukje verschenen over de wijzigingen die het team heeft aangebracht na de release van de demo halverwege oktober. Uit dit bericht blijkt dat de Perzische muziek terugkomt (te beluisteren via de europesche website, rechtsbovenin) en dat de mensen die de demo brak vonden niets hoeven te vrezen: de demo die halverwege oktober uitkwam was gebaseerd op de E3-versie van mei, dus de bugs en andere oneffenheden zullen er ondertussen waarschijnlijk wel zijn uitgehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Ik zit alweer vast |:( :)

De 1e 'baas' vind het nodig om mij te vermoorden :'(

Iemand tips? :)

Verder ziet het er erg gelikt uit, de muziek past er helemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals: Is het normaal dat de camera zich in een bepaalde hoek bevindt? Dit had Prince of Persia SOT toch niet? Heb de demo gespeeld en viel me op, dat de camera zich niet achter het ventje bevindt. Vind dit toch wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:59
@Sjoan: Ik neem aan dat je die stenen golem (of whatever) bedoelt, je moet proberen achter hem te komen en vervolgens in zijn been hakken. Op het moment dat hij keert moet je ervoor zorgen dat je weer achter hem staat. Vervolgens valt ie neer, klim je op hem, beetje buttonbashen, en vervolgens word je erafgegooid. En dit een paar keer herhalen, dan is ie wel dood.

@_Fonz: kan je geen screen posten, dat maakt het misschien wat duidelijker? Ik snap wel wat je bedoelt maar om nou blind te oordelen of dat geen bug is :7
offtopic:
Ik zie dat Ubisoft bij deze versie de Geforce MX 4 wél ondersteunt. Bij SoT was dit niet het geval ivm met pixelshaders ofzo, maar nu weer wel dus, top hoor Ubisoft ( ik heb een gf 4 ti, dus no problem:9)

[ Voor 34% gewijzigd door B-Bandit op 23-11-2004 19:42 . Reden: Lonz>>>>>>>>Fonzzzzzz ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Shailesh schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:15:
@Sjoan: Ik neem aan dat je die stenen golem (of whatever) bedoelt, je moet proberen achter hem te komen en vervolgens in zijn been hakken. Op het moment dat hij keert moet je ervoor zorgen dat je weer achter hem staat. Vervolgens valt ie neer, klim je op hem, beetje buttonbashen, en vervolgens word je erafgegooid. En dit een paar keer herhalen, dan is ie wel dood.

@_Lonz: kan je geen screen posten, dat maakt het misschien wat duidelijker? Ik snap wel wat je bedoelt maar om nou blind te oordelen of dat geen bug is :7
offtopic:
Ik zie dat Ubisoft bij deze versie de Geforce MX 4 wél ondersteunt. Bij SoT was dit niet het geval ivm met pixelshaders ofzo, maar nu weer wel dus, top hoor Ubisoft ( ik heb een gf 4 ti, dus no problem:9)
Nee dat vrouwtje op de boot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:02:
Nogmaals: Is het normaal dat de camera zich in een bepaalde hoek bevindt? Dit had Prince of Persia SOT toch niet? Heb de demo gespeeld en viel me op, dat de camera zich niet achter het ventje bevindt. Vind dit toch wel erg jammer.
Je kan First Person-view selecteren in de optie. Tenminste, dat zag ik net staan, heb het nog niet geprobeerd. Zal het zo ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ermm tis _Fonz ...

1st person = vanuit ogen ventje
3rd person = achter het ventje

En de camera stand waar ik het over heb is gewoon vanuit een hoek ofzo. Vaste stand. Je ziet de Prince aankomen, een vijand wordt automatisch gelockt en rammen maar :/ WTF man. De ene keer staat de camera in de ene hoek van het scherm en als je even verder rent zie je de Prince van voren en dan weer van rechts .. enz ..

ZzzzZ

Heb em al gedelete, maar zal hem nog wel even weer downloaden. Gewoon testen of er geen andere camera optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:02:
Op de boot was dat wel zo, het level daarna is precies hetzelfde als in SOT.

Er is gisteren trouwens een nieuw filmpje verschenen waarin de verschillende geintjes die je uit kan halen met de tijd worden getoond: http://www.gamershell.com/download_7632.shtml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Nu Rafe het zegt snap ik wat je bedoelt _Fonz...
Maar zoals die al zegt, dat is alleen op de boot zo, beetje vaag, maar oke.
Nog maar 2 dagen:D

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Om die vrouw op de boot dood te krijgen vooral veel blokken. En je troosten met de gedachten dat haar levensbalk niet helemaal leeg hoeft. Wat is het spel trouwens moeilijk zeg. Ik flikker ook om de haverklap in een ravein, omdat die camera blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Rafe schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:20:
[...]

Op de boot was dat wel zo, het level daarna is precies hetzelfde als in SOT.

Er is gisteren trouwens een nieuw filmpje verschenen waarin de verschillende geintjes die je uit kan halen met de tijd worden getoond: http://www.gamershell.com/download_7632.shtml :)
Wat voor codec heb ik daar nu weer voor nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik had er eerst ook problemen mee, na een reboot van mijn PC deed 'ie opeens wel. :? WMP10 beweerd hier iig dat het om "Indeo® video 5.10 Decompression Filter" gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
vaag, nu doet hij het 'ineens' wel.
Vage zooi :D
Leuk filmpje wel trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

bAdmuTs schreef op zaterdag 16 oktober 2004 @ 13:35:
Heb de eerste bug al ondekt. Was aan het vechten tegen boss lady en ik viel op de grond, meteen block knoppie ingedrukt maar nu wil me prince niet meer opstaan en zij valt mij niet meer aan :?, kan dus helemaal niks meer.

edit: hmm, ben nu bij de 2de boss en die is 4/5x zo groot als jij bent :D
Weet je het zeker? Je kan als je op de grond ligt vanaf de grond doorvechten.

• B-Bandit
Vandaag bij de mediamarkt te koop gezien, zag er wel leuk uit. Had hem bijna gekocht, maar had ff geen geld :9

[ Voor 34% gewijzigd door B-Bandit op 25-11-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb 'm even gespeeld en hij is wel leuk, maar ik vind nu de sfeer van de eerste toch mijn voorkeur hebben. De muziek is verschrikkelijk (electrische gitaren is toch niet te vergelijken met het geluid uit de eerste).
Ik heb nog niet genoeg gespeeld om er echt een oordeel over te kunnen geven, maar al het klimmen (wat ik zelf het leukste vindt) zit er gelukkig nog allemaal in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 23:44
Net een stuk gespeeld. Het sfeer is inderdaad een stuk grimmiger dan in het eerste deel. De graphics hebben volgens mij ook weer een stevige beurt gehad. En het speelt weer heerlijk. Alleen is het wel een stuk moeilijker dan het eerste deel. (Normal moeilijkheidsgraad) Dat vrouwtje op die boot heb ik na een keer of twee proberen verslagen, maar de volgende 'baas', een mannetje dat zich opbouwt uit raven is wel erg sterk. Na 20 keer proberen ben ik er nog steeds niet voorbij. Misschien dat ik eens opnieuw begin, maar dan op easy :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ben zelf ook maar geswitched naar easy.....ik speel spellen voor het plezier en het vechten vind ik toch minder leuk dan het klimmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spelen jullie de PC versie of zo dan? Zal best moeilijk zijn dan ivm de controls, dit is naar mijn idee niet echt een titel voor PC, althans, ik speel hem liever op console.

Gister de Cube versie gehaald. Ik 'moet' nu kiezen, deze spelen of Metroid 2 .... toch deze gekozen (had ik zelf ook niet verwacht). Sfeer is goed, hij is inderdaad moeilijker dan deel 1, de combat, maar ook de rest vind ik pittiger (vooral de traps).

De moves zijn goed, two-handed weapon-gedoe is echt fantastisch uitgewerkt. Die eerste boss molde mij ook 2 keer, maar als je d'r moves goed bekijkt, is ze best eitje. Die raven-knakker was simpeler hoor (serieus).

Muziek, ja ik vind het wel wat hebben. Twee games met dezelfde muziek .... dás ook niets, en het past er best wel bij. Ik mis alleen het geluidje met water drinken, maar ja, dat past dan weer niet bij al dat gitaarwerk, snap ik ook best.

De vijanden zijn afwisselender en moeilijker .... gelukkig, maar daar zijn de moves dan weer op afgestempt. Je kunt tweehandig beter hordes aan namelijk, wapen wegmikken voor íe verrot gaat is ook tof, ik merk dat verassingsaanvallen vaak resulteren in de vijand in 1 keer te mollen, dus wapen werpen voordat ze je zien.

Ik vind deze game-serie echt zo goed. Ubisoft Montreal maakt zowieso alleen maar top-games (SC, RB6 en ook deze).

Het verhaal is trouwens ook best goed, geen afgezaagd verhaal, wordt leuk verteld. En ben best benieuwd hoe het afloopt, ik heb zo'n vermoeden dat het niet als 'en ze leven nog lang en gelukkig' eindigt, maar dat merken we wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb met de demo last van een enorme mouse-lag in het menu en ook het spel loopt absoluut niet lekker.

Specs:
XP2500+
512 MB Ram
Radeon 9700np

Maar ik haal met 1024*768, 2xAA en 8xAF maar zo'n 10-15 frames per seconde, dat lijkt me niet echt kloppen.......heel vreemd. Iemand enig idee?

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 16:52
Op mijn xbox loopt het prima :) (duh :P ) . Mensen vinden dit spel lelijker als de vorige versie, maar volgens mij komt dit puur omdat de setting een stuk minder kleurrijk is.
Dit zie je bijvoorbeeld ook als je warcraft 3 speelt, ik vind het echt een lelijk spel al speel ik undead, maar elk ander ras vind ik dan weer prachtig.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Undeclinable schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:33:
Ik heb met de demo last van een enorme mouse-lag in het menu en ook het spel loopt absoluut niet lekker.

Specs:
XP2500+
512 MB Ram
Radeon 9700np

Maar ik haal met 1024*768, 2xAA en 8xAF maar zo'n 10-15 frames per seconde, dat lijkt me niet echt kloppen.......heel vreemd. Iemand enig idee?
Accept it :P Je hebt een 9700 non pro, en die is al behoorlijk verouderd, misschien wat minder AF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 30-03 09:33
Heb hem net op mijn xbox uitgespeeld. Wat een SUPER game!!! Eerste game sinds tijden die ik helemaal uitspeel _/-\o_

Snap alleen het eind filmpje niet :?

spoiler:
Op het laatst zie je die stad branden en dan hoor je de prins roepen: 'Wat heb ik gedaan?!'... Waarom brand die stad hij heeft toch net zijn lot veranderd of heb ik wat gemist?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Wanneer komt ie nou uit voor de PC?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Ik vond deel 1 leuk, maar te vaak "creepy" (daarom heb ik doom 3 niet gespeeld :P ), een uitdaging vind ik leuk maar ik wil me niet steeds de tyfus schrikken...hoe is deel 2?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 16:52
Euh, vond je pop:sands of time creepy? Dit spel heeft een meer donkere sfeer als zijn voorganger, maar ik vond pop:sot nou niet bepaald eng ofzo, voor mij is dit vragen of de sims 2 enger is als zijn voorganger...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

hij is uit in het minder legale circuit, dus lang zal het niet meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Mja ik heb hem nu dus op pc en het is een zeer mooi spel alleen .... ik zit nu al vast :'( Ik krijg dat vrouwtje op het schip in level 1 niet dood ... weet iemand hoe ik haar moet killen ?? Ik speel zelfs op easy :+ en nog lukt het me niet.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik kan hem echt niet vinden voor de pc. Ook illegale releases kan ik alleen die voor de xbox en ps2 vinden ;(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Er schijnen nogal wat problemen te zijn met dit spel, op sommige pc's wil het niet opstarten, dit is ook zo met de legale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Woej ben nu eindelijk voorbij dat vrouwtje en aanbeland op het eiland .. lekkere sfeer daaro :) Alleen is en blijft die camera irritant .. maarja gewoon aan wennen. Ga mssn zo maar een gamepad aanschaffen ( hoe duur zijn die krengen ongeveer ?? )

Btw. met mijn ''versie'' tot nu toe geen problemen ... alleen dat muziek soms weg gaat .. maarja volgens Gamers.nl is dat een foutje van de makers.

Had trouwens net ook een bug ... loop ik tegen een grote rots op om erop te komen loopt ie dwars door de rots en *bam* valt door naar beneden :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 08:40
Timocos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:33:
Woej ben nu eindelijk voorbij dat vrouwtje en aanbeland op het eiland .. lekkere sfeer daaro :) Alleen is en blijft die camera irritant .. maarja gewoon aan wennen. Ga mssn zo maar een gamepad aanschaffen ( hoe duur zijn die krengen ongeveer ?? )
Die gamepads zijn niet zo duur, voor 25 e heb je al een mooie PS look a like.
Timocos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:33:
Btw. met mijn ''versie'' tot nu toe geen problemen ... alleen dat muziek soms weg gaat .. maarja volgens Gamers.nl is dat een foutje van de makers.

Had trouwens net ook een bug ... loop ik tegen een grote rots op om erop te komen loopt ie dwars door de rots en *bam* valt door naar beneden :/ |:(
Er zal vast wel een oatch uitkomen die al deze bugs gaat wegwerken, in ieder geval veel van de bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Ja je zult ook wel wat vastlopers gaan krijgen, maar dat is meestal gelijk na een savepunt en is dus geen probleem (xbox versie praat ik nu over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Locutus-of-Borg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:27:
Ik kan hem echt niet vinden voor de pc. Ook illegale releases kan ik alleen die voor de xbox en ps2 vinden ;(
Vreemd, bij die mediamarkt bij mij (rotterdam alexandrium) hebben ze hem al ruim een week voor 47 euro dacht ik. Voor de pc, ps2 en xbox. Dus de pc versie is allang uit, hoewel je anders zou denken ivm de vage releasedate van 2 december (?) en ik heb geen warez versie kunnen spotten, maar ben ook niet op zoek geweest... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
spoiler:
Pfff wat is die gozer irritant die helemaal uit van die kraaien bestaat .. ongelovelijk ... als ik hem 2 keer heb verslagen moet ik hem nog een keer verslaan maar ik weet neit hoe ik daarboven op kom ... + die gozer is echt goed met zjin zwaard .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Timocos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:50:
spoiler:
Pfff wat is die gozer irritant die helemaal uit van die kraaien bestaat .. ongelovelijk ... als ik hem 2 keer heb verslagen moet ik hem nog een keer verslaan maar ik weet neit hoe ik daarboven op kom ... + die gozer is echt goed met zjin zwaard .......
spoiler:
Die is juist super simpel. Ga op een afstandje staan dan ren je naar hem toe en druk je op: spring, slaan, slaan. Kan die niks tegen doen :)

En dan is het een kwestie van weer naar hem toe gaan en hetzelfde trucje doen.

Ben nu bezig met POP:SOT en ben na 5 uur al op 83% :/ Deel 2 is sowieso veeeeeeel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100623

spoiler:
Ik ben nu bezig met level "Fate's Dark Hand" waar alles onder je voeten instort. Op een gegeven moment kom je, al lopend tegen een muur, iemand tegen die je weg moet slaan. Als dat gelukt is, kom je op een plateau dat na een paar seconden ook weer instort. Weet iemand wat ik daar moet doen want ik kom niet verder?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 100623 op 02-12-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
spoiler:
Als je daar staat zie je een grote muur waar je 3x tegenaan moet slaan. Dan kan je naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97783

spoiler:
Die gast met die kraaien die kill ik easy maar dan vliegt ie dus ergens anders heen en hoe kom ik daar ?
ben al wel op het eerste plateau gekomen maar daarna weet ik het niet meer..

Maar wel een vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Bij mij crasht de game tijdens het intro-filmpje. Als ie op z'n boot staat en begint te praten over de storm, dan klapt het spel eruit en krijg ik de melding dat ik voor technische ondersteuning in de readme.txt moet kijken.
Ik snap er niks van m'n systeem voldoet aan alle eisen (specs zie sig.) en ik gebruik de laatste nVidia drivers: ForceWare 66.93 WHQL. Nog meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Anoniem: 97783 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:09:
spoiler:
Die gast met die kraaien die kill ik easy maar dan vliegt ie dus ergens anders heen en hoe kom ik daar ?
ben al wel op het eerste plateau gekomen maar daarna weet ik het niet meer..

Maar wel een vette game :)
Ik zou het niet meer weten... sorry

Net trouwens POP:SOT uitgespeeld. Eindbaas super simpel en het spel is veels te kort, geef mij deel twee maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

Voor de PC ligt ie al in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Mmmm, nou ja, in 't illegale circuit zijn alle releases nog genuked. Nog even de tijd dus om SoT uit te spelen. Zit al op 70% >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 02-12-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:06:
Mmmm, nou ja, in 't illegale circuit zijn alle releases nog genuked. Nog even de tijd dus om SoT uit te spelen. Zit al op 70% >:)
Alle releases genuked ?? Knap ... ik heb gewoon een 1.1 copy ...

Verder is het echt een heftig spel alleen een paar bugs enzo ;)
Bug: stel je bent een keer doodgegaan op een plaats .. je moet weer een stuk lopen en dan komt er weer een filmpje wat je al gezien hebt ... dus die skip je .. alleen daarna is al het geluid vertraagd .... best maf ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Poehh, ik dacht SoT is een simpel spelletje dus kan ik WW wel ff op hard spelen. Maar dat heeft als gevolg dat ik nu constant zit te laden, en doodga, en naja, tis een stuk moeilijker:9 en om nou alles weer opnieuw te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[FrEEzEr] schreef op donderdag 02 december 2004 @ 09:34:
spoiler:
Als je daar staat zie je een grote muur waar je 3x tegenaan moet slaan. Dan kan je naar binnen.
spoiler:
Hmm.... Hoe vaak ik ook op die muur beuk, er gebeurt niets. Volgens mij is er iets mis met het spel... Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
spoiler:
Het is de rots. Dus als je op het stenen platform springt draai je een kwartslag naar rechts en daar beuken. Tenminste dat is wat ik heb gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 22-04 14:23

Valkyre

Kitesurf FTW!

Timocos schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:50:
spoiler:
vet vond SOT ook super vet, vooral dat verhaal met dat sletje :D jammer dat zei er niet meer in terug komt :(

spoiler:
die kraaiengast was vet makkelijk, je kan sowieso telkens over hem heen springen en bashen.

ik den trouwens dat die oude man, die tegen je praat, dat JIJ datzelf bent.

wel vette moves heeft ie nu, wat ik wel lame vind is dat je secondary zwaard steeds minder word.(tenimste de icoon word steeds roder) neem aan dat ie dan minder damage doet!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Vindt trouwens wel jammer dat je in de PS2 versie niet kan zien hoe ver je bent. Als ik me goed herinner kon je in het vorige deel bij de savegame zien hoe ver je was en hoeveel uur je had gespeeld....nu is dat helaas niet zo...vindt het altijd wel interessant om te weten hoe ver ik ben....

Ik heb 'm nog wat mer gespeeld en vindt wel dat de omgevingen wat mooier worden en gelukkig niet heel de tijd zo donker.
Wat ik ook leuk vindt aan het spel is dat je af en toe stukken hebt waar je echt geen idee hebt hoe je nou ergens moet komen en dat je het na een tijdje ineens doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
/dev/null/ :)

[ Voor 97% gewijzigd door SH4D3H op 03-12-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 21-04 10:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn vriendin heeft hem voor mijn verjaardag gekocht voor me. Op de PS2. Helaas heb ik dus geen PS2.... en ze heeft ook nog het plastic eraf gehaald zodat de winkel hem niet wil ruilen :/

Iemand die hem van me wil overnemen zodat ik de goeie versie kan kopen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Laatst online: 05-04 08:20
Ik heb zelf de pc versie en hij werkt perfect heb aleen een paar minpuntjes:

- De vertaaling naar het nederlands is soms echt waardeloos, het eerste nederlandse wordt staat al verkeerd geschreven; "lading" moet laden zijn :D
- Regelmatig kom ikzelf toch grafische fouten tegen, dingen die dwars door muren heen gaan gescripte filpjes met gaten in de modellen, etc
- Af en toe wil het geluid tijdens de gescripte filmpjes vooruit lopen op het filmpje.
- Regelmatig willen de combo's niet mee werken waardoor hij eindeloos dezelfde slagen blijft maken :(

En nog wel de grootse van allemaal: DE CAMERA, blijft leuk alie opeens 90graden draait als je net over een ravijn wilt springen.

Het save systeem vind ik heerlijk omdat ik meestal geneigd ben om iedere 10m of na iedre sprong te saven.

spoiler:
Die kraaien gast is juist supersimpel, negeer em, draai meteen naar rechts en klim de muur op. Op deze manier kan je gemakkelijk doorlopen/springen naar de schakkelaar zonder health kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-04 16:32
TheEagle schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:53:
Ik heb zelf de pc versie en hij werkt perfect heb aleen een paar minpuntjes:

- De vertaaling naar het nederlands is soms echt waardeloos, het eerste nederlandse wordt staat al verkeerd geschreven; "lading" moet laden zijn :D
Misschien had jij beter het spel kunnen vertalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
Hehe, mijn spelling is ook niet perfect maar het soort fouten er voorkomen in pop2 zijn soms gewoon te dom voor worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
TheEagle schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:18:
Hehe, mijn spelling is ook niet perfect maar het soort fouten er voorkomen in pop2 zijn soms gewoon te dom voor worden ;)
Moet je eens kijken onder extra's bij artwork>weapons. Hauftwafen dan weet je het wel, duitser:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Omg wat valt deze game tegen, heb hem net op de xbox lopen spelen. En vergeleken met NG reageert de prince gewoon veels te traag, hier door wordt de combat onnodig moeielijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Heb het al een paar keer gespeeld en vindt het een erg toffe game,
ik zit op het moment helaas vast,

spoiler:
nadat je 2 gevechten tegen ninjadames op balken hebt gedaan en aan een hendel hebt gehangen kan je door een deur lopen en daar is een groot gat met spikes er in en aan de overkant een plateau, ik kan maar niet op de overkant komen, het lijkt alsof er kleine balkjes in het gat zitten waar je op zou moeten springen maar het is me tot op heden nog niet gelukt (erg frustrerend want na 3x proberen is je zand op en kan je opnieuw het hele stuk doorlopen). iemand die weet wat ik hier moet doen?

oops, spoiler tags :P

[ Voor 4% gewijzigd door D4V3 op 03-12-2004 17:55 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
spoiler:
Weet niet precies waar je zit, maar probeer eens te rennen langs een muur over het gat en dan naar rechts/links te springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben eigenlijk nog vrij aan het begin, maar weet niet precies waar'k heen moet.. heb net dat geval verslagen die gemaakt wordt door die vleermuizen maar heb geen idee hoe ik boven bij em kom ?

Draait btw super @ m'n GF2mxje... ook al ondersteund ie hem niet :?

[ Voor 17% gewijzigd door Dennahz op 03-12-2004 19:57 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
D4V3 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:51:
Heb het al een paar keer gespeeld en vindt het een erg toffe game,
ik zit op het moment helaas vast,

spoiler:
nadat je 2 gevechten tegen ninjadames op balken hebt gedaan en aan een hendel hebt gehangen kan je door een deur lopen en daar is een groot gat met spikes er in en aan de overkant een plateau, ik kan maar niet op de overkant komen, het lijkt alsof er kleine balkjes in het gat zitten waar je op zou moeten springen maar het is me tot op heden nog niet gelukt (erg frustrerend want na 3x proberen is je zand op en kan je opnieuw het hele stuk doorlopen). iemand die weet wat ik hier moet doen?

oops, spoiler tags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik lees dat er dus meer mensen last hebben van die camera .. best wel shit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 08:32

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik ben ondertussen al wat verder en moet nu tegen een monster vechten welke bijna 4 keer zo groot is als dat ik zelf ben, heb alleen geen flauw idee hoe ik deze dood krijg, iemand een idee ?

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[FrEEzEr] schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:40:
spoiler:
Het is de rots. Dus als je op het stenen platform springt draai je een kwartslag naar rechts en daar beuken. Tenminste dat is wat ik heb gedaan :)
spoiler:
Ik beuk me een ongeluk maar er gebeurt niets. Er lijkt wel een soort doorgang te zijn (er zit een grote barst in de muur). Verder staat er een kist waar je artwork kan unlocken. Vreemd dat ik niet verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127608

Ik heb nu het genoegen om hem te installeren, mag straks beginnen met spelen wat natuurlijk nog veel beter is.. Van wat ik ervan heb gezien ben ik wel benieuwd, ik hoop dat mijn verwachtingen kloppen over deze prachtgame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Anoniem: 100623 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 02:18:
[...]

spoiler:
Ik beuk me een ongeluk maar er gebeurt niets. Er lijkt wel een soort doorgang te zijn (er zit een grote barst in de muur). Verder staat er een kist waar je artwork kan unlocken. Vreemd dat ik niet verder kom.
spoiler:
Ja die barst is het en ik denk dat ik weet wat je fout doet. Probeer in plaats van te hakken, de 'slaan'-knop INGEDRUKT te houden.
kaasszje schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:22:
Ik ben ondertussen al wat verder en moet nu tegen een monster vechten welke bijna 4 keer zo groot is als dat ik zelf ben, heb alleen geen flauw idee hoe ik deze dood krijg, iemand een idee ?
spoiler:
Je moet van achteren op zijn benen slaan. Op een gegeven moment zakt hij dan door zijn knieën en dan spring je op hem en dan is het een kwestie van zijn handen ontwijken en op zijn kop rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Dennahz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:57:
Ik ben eigenlijk nog vrij aan het begin, maar weet niet precies waar'k heen moet.. heb net dat geval verslagen die gemaakt wordt door die vleermuizen maar heb geen idee hoe ik boven bij em kom ?

Draait btw super @ m'n GF2mxje... ook al ondersteund ie hem niet :?
Iemand? Snap het echt niet zie wel ergens waar ik heen _kan_ alleen kom steeds niet op dat stuk.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
[qoute]Iemand? Snap het echt niet zie wel ergens waar ik heen _kan_ alleen kom steeds niet op dat stuk.[/qoute]
Aan je rechterkant is een wand waar je op kan klimmen. Vanaf daar zou je het wel moeten vinden.
En de gf2 mx wordt vreemd genoeg wel ondersteund, terwijl dat in pop sot niet zo was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Shailesh schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:39:
[qoute]Iemand? Snap het echt niet zie wel ergens waar ik heen _kan_ alleen kom steeds niet op dat stuk.[/qoute]
Aan je rechterkant is een wand waar je op kan klimmen. Vanaf daar zou je het wel moeten vinden.
En de gf2 mx wordt vreemd genoeg wel ondersteund, terwijl dat in pop sot niet zo was...
Ja, die heb ik gevonden alleen hoe ik dan weer op dat volgende ding kom.. tegen de muuroplopen helpt niet en gewoon springen red ie niet :(

Idd, de vorige pop ondersteunde m'n gf2 niet.. naja vind het wel best.. tziet er nog best goed uit ook :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij kwam je nadat je op de muur had geklommen, op een klif, vervolgens moet je omhoog springen, en dan naar rechts, naar een platform. Maar als je me ff de naam van de savegame geeft, kan ik het ook ff zelf bekijken, alhoewel ik betwijfel of het werkt met die savegames die allemaal dezelfde naam hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-04 09:27

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb de game op de PC en hij is zo enorm strak. Echt een geweldige game. Vorige week zaterdag gekocht en zondag op mijn verjaardag gekregen :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Heb net de game weer geladen maar op een of andere manier krijg ik nu een ander model, werkt print scrn niet en ga ik langzaam dood (tot aan een kwart van m'n leven)
Weet iemand wat er aan de hand is? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
spoiler:
Later is het spel, nadat je een masker opgezet hebt, word je een sandwrath ofzoiets. Dat ben jij nu waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:21:
spoiler:
Later is het spel, nadat je een masker opgezet hebt, word je een sandwrath ofzoiets. Dat ben jij nu waarschijnlijk.
Kan me niks van een masker herinneren, en heb hetzelfde stuk al eerder even gespeeld en toen was er niks aan de hand...
Nouja ik ga wel verder, alhoewel ik vast zit... :{
spoiler:
Onder in het midden zijn 2 van die ninja-vrouwtjes en een paar van die 'zombies' ik kan daar achter walljumpen en omhoog maar wanneer ik de weg gewoon volg kom ik weer bij het begin uit... :S
(Duistere hand van het lot - heden)

/edit
nvm heb het al :)

[ Voor 28% gewijzigd door Xrenity op 04-12-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Shailesh schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:08:
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij kwam je nadat je op de muur had geklommen, op een klif, vervolgens moet je omhoog springen, en dan naar rechts, naar een platform. Maar als je me ff de naam van de savegame geeft, kan ik het ook ff zelf bekijken, alhoewel ik betwijfel of het werkt met die savegames die allemaal dezelfde naam hebben...
Ik ben inmiddels iets verder naar boven gekomen, maar nu moet ik op een platform springen waar ik onmogelijk bij kan.. screenshots maken werkt niet dus pruts nog wel wat :)

Thx iig

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Naja, t'is echt niet te doen zulke kut stukjes.. ik ben dus op't eerste platform gekomen maar dan verder? Flikker ik of naar beneden of in dat zwarte gat > dood dus.. super irritant.

Iemand nog enig idee hoe verder :? Heb geen zin om nog langer met dit stuk bezig te zijn.

Twitter

Pagina: 1 2 3 4 Laatste