Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.523 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:02:
hoé maak je zo'm stoer logo??
met een animated gif editor en dan al die gifs van je mannetjes downloaden. best een werk nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:04:
[...]

Niet zo moeilijk hoor. Een animatorprogramma starten en wat knippen en plakken ;)
okee, dan moet je wel zo'n proggie hebben, downloaden!?? trouwens thije hoe heb jij dat logo gemaakt waar je je team zag, die teamfoto, neem aan dat het iest meer wads dan knippen plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
1-3 voor maar de tegenstander had 55% balbezit.
Billen knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:06:
[...]

okee, dan moet je wel zo'n proggie hebben, downloaden!?? trouwens thije hoe heb jij dat logo gemaakt waar je je team zag, die teamfoto, neem aan dat het iest meer wads dan knippen plakken
Ik gebruik daar zelf Adobe Photoshop voor.... Is wel een duur programma... Je kunt een Trial proberen.... Er zijn natuurlijk meer programma's te vinden op het net..

Denk aan Jasc Paintshop Pro etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel altijd vleugel aanval en zit er nu over te denken om 4-5-1 te spelen omdat mn verdeiging zuigt is dit een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:07:
[...]

Ik gebruik daar zelf Adobe Photoshop voor.... Is wel een duur programma... Je kunt een Trial proberen.... Er zijn natuurlijk meer programma's te vinden op het net..

Denk aan Jasc Paintshop Pro etc. etc.
Oh dus jij hebt adobe gekocht?

Right! O-)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

gaat paar seizoenen mee, is goedkoper. tegen die tijd koop je weer een nieuwe of heb je een andere speler die er klaar voor is :) zo is mijn tactiek nu tenminste.

zo dat is een erg gaaf logo van kdbunited inderdaad! maar wie zijn die 3 eeuwige helden vraag je je dan af.
Ik hoopte al op die vraag ;)
Links ziet u Klaas Jan van Aert. Een allrounder uit de begintijden van kdbunited. Recordhouder met 61 wedstrijden.
In het midden de onverschrokken Rafael Beunderman, de beste speler ooit in sterren (6,5) en tot wereldklasse verdedigen getraind.
Uiterst rechts tot slot ziet u de nieuwe held: Kovalev wist vorig jaar kdbunited in de IV te houden door tegen de directe concurrent in beide wedstrijden een hattrick te maken. Dit seizoen staat de teller in de beker al op 7 :)

Ik heb btw PSP gebruikt, evt goedkoop te verkrijgen via uni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

hoé maak je zo'm stoer logo??
Timminio-Mestra, LogoosRus lid van de GoT-HT fed, hem vragen

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:24:
[...]

Ik hoopte al op die vraag ;)
Links ziet u Klaas Jan van Aert. Een allrounder uit de begintijden van kdbunited. Recordhouder met 61 wedstrijden.
In het midden de onverschrokken Rafael Beunderman, de beste speler ooit in sterren (6,5) en tot wereldklasse verdedigen getraind.
Uiterst rechts tot slot ziet u de nieuwe held: Kovalev wist vorig jaar kdbunited in de IV te houden door tegen de directe concurrent in beide wedstrijden een hattrick te maken. Dit seizoen staat de teller in de beker al op 7 :)

Ik heb btw PSP gebruikt, evt goedkoop te verkrijgen via uni :)
Trouwens! Waarom was je weg bij de fed? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:26:
[...]

Trouwens! Waarom was je weg bij de fed? :(
Sorry, zoals ik al schreef in yared gastenboek:
"Ik heb nu m'n eigen fed (Zoeterwoude Toppers) :P
Daarnaast moest ik m'n set pieces talentjes ff aan de man brengen in verschillende federaties. Diep in m'n hart blijft GoT natuurlijk #1 ;) "
GoT blijft erg leuk, maar lid zijn van de federatie voegt niet veel toe tov alleen dit forum. Maar ik ben toch maar waar lid geworden nu Thije de GoT ratings weer in ere heeft herstelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:33:
[...]

Sorry, zoals ik al schreef in yared gastenboek:
"Ik heb nu m'n eigen fed (Zoeterwoude Toppers) :P
Daarnaast moest ik m'n set pieces talentjes ff aan de man brengen in verschillende federaties. Diep in m'n hart blijft GoT natuurlijk #1 ;) "
GoT blijft erg leuk, maar lid zijn van de federatie voegt niet veel toe tov alleen dit forum. Maar ik ben toch maar waar lid geworden nu Thije de GoT ratings weer in ere heeft herstelt _/-\o_
Overloper!

En nu weer beetje terugkomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
[...]

gaat paar seizoenen mee, is goedkoper. tegen die tijd koop je weer een nieuwe of heb je een andere speler die er klaar voor is :) zo is mijn tactiek nu tenminste.

zo dat is een erg gaaf logo van kdbunited inderdaad! maar wie zijn die 3 eeuwige helden vraag je je dan af.
Ik denk dat ik je advies ga opvolgen.
Mij gaat het er dus vooral om dat ik een aanvallend coach heb. Opvallend vond ik wel dat de HATstat rating omlaag gaat als ik een aanvallend/normaal coach heb ipv een verdedigende. Voor de wedstrijd van vandaag zou die van ongeveer 173 omlaag gaan naar rond de 162 (volgens de line-up tool van HAM). Mijn team is met een aanvallend coach wel veel gebalanceerder.

Ik heb trouwens een erg spannende wedstrijd. Ik ben het PICcen tegen een iets mindere tegenstander in een thuiswedstrijd. Hij 3 kansen, ik 3 en het staat 1-0 voor mijn team. In de 80e minuut is mijn stermiddenvelder eruit gestuurd :( met rood. Ik hoop dat dit goedgaat...

[ Voor 5% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-10-2004 21:40 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
mn 19 jarige middenvelder geeft binnen 15 minuten zomaar ff 2 kansen weg, waaruit 1 doelpunt volgt.... grmbl

0-1 achter dus...

maar 2 doelpunten in 5 minuten:
2-1....

spannend komende minuten!!!

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 24-10-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 24 oktober 2004 @ 21:36:
[...]

Overloper!

En nu weer beetje terugkomen???
Zeikerds! Ik ben altijd hier gebleven! O-) Ik overweeg trouwens de fed weer te verlaten, ik ben nog nauwelijks binnen of m'n reeks van 9 wedstrijden ongeslagen gaat er al weer aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, 1 van mijn spitsen scoort in de 39e minuut, en 2 keer in de 40e minuut, hattrick! Volgens mij zijn eerste :) Wel een beetje onrealistisch moet ik zeggen, maar goed.
0-4 voor nu, kan ik wel mee leven :P

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 24-10-2004 21:43 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
neeeeeeeeee

offtopic:
0-1 Chiel Henke (72)
1-1 Altan Dicle (79)
2-1 Fedor Bulsink (87)
2-2 Thom Dijkstra (90)

***sakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k%#spel :P 0-3 verloren, dat wordt vechten tegen degradatie naar div IV :(

hoezo vormcrisis, mijn mythical playmaking haalde maar 3.5 sterren :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:40:
[...]

Zeikerds! Ik ben altijd hier gebleven! O-) Ik overweeg trouwens de fed weer te verlaten, ik ben nog nauwelijks binnen of m'n reeks van 9 wedstrijden ongeslagen gaat er al weer aan :(
wat heeft die reeks ongeslagen wedstrijden te maken met het verlaten van onze fed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
bij ht-live is het doelpunt in de 90e minuut nog steeds niet doorgerekend.... zou het dan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Joss schreef op 24 oktober 2004 @ 21:51:
bij ht-live is het doelpunt in de 90e minuut nog steeds niet doorgerekend.... zou het dan... |:(
Vergeet het maar...die informatie komt niet uit de lucht vallen. Zal wel even duren voordat alles bijgewerkt is.

Zelf trouwens met 1-0 gewonnen in een zeer spannende wedstrijd. Redelijk aantal kansen en veel missers :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Op 3-3 gehouden door een team met veel minder sterren maar hij speelde thuis en had alles naar het middenveld gezet en dus meer balbezit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ja ik weet het, pff das 2 wedstrijden oprij vanachter gepakt door HT :X, dit keer 2 maal met een excuusje voor de twee tegendoelpunten

[ Voor 33% gewijzigd door Joss op 24-10-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

A- keeper 5 weken dr uit
B- keeper pleister (was erger)

En 3-2 verloren Bah

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Koen Opperhoofd in Zoeterwoude Toppers? :+
Ik vraag me idd ook weleens af wat de meerwaarde is van een fed... en pas dat vervolgens toe op onze fed.

Dus om nou te zeggen dat onze fed alleen dit forum is, is de plank mis etc.. :D

Een fed moet gewoon veel hebben of een duidelijk doel, anders is het alleen voor de heb.

Lokale feds zijn alleen leuk wanneer er heel veel mensen uit de beurt lid worden en vaak kennen mensen elkaar dan ook al.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
Heerlijk. Thuis met 2 - 0 gewonnen van de promovendus uit de VI, die niet onverdienstelijke ratings haalt, ik ook niet trouwens ;)

Op naar de bekerwedstrijd van woensdag! :)

/edit

O ja, aangezien mijn stadion op enkele tientallen plekken na was uitverkocht, en dat in de 1e thuiswedstrijd van het seizoen, heb ik meteen maar even een blik bouwvakkers opengetrokken, en die gaan in 9 dagen even 12.000 extra zetels monteren in de in heel Friesland gevreesde arena (aka 'the sandcastle'), waarna de capaciteit 52.000 wordt :D

[ Voor 51% gewijzigd door Sandyman538 op 24-10-2004 22:20 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trainee er voor 2 weken uitgeschopt, kut! wel 1-6 gewonnen Vraag: kirjgt die nu wel training?? en invaller was reserve trainee, kijgt die ook training??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

5-2 gewonnen met PIC :)
Maar wel weer rood voor een aanvaller. Gaat lekker. 1 geblesseerd, de andere rood :/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 22:21:
trainee er voor 2 weken uitgeschopt, kut! wel 1-6 gewonnen Vraag: kirjgt die nu wel training?? en invaller was reserve trainee, kijgt die ook training??
Invaller krijgt sowieso training, en als die andere op de dag van de training (vrijdag) '+1 maar kan wel trainen' of zoiets heeft, dan krijgt hij ook training.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 22:21:
Edit: foute opmerking over training weg..

1-1 (74e minuut). Ik hoop dit keer toch wel te winnen.

[ Voor 7% gewijzigd door vargo op 24-10-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag

wat is nu belangrijker voor een coach, leiderschap of ervaring ?

afgezien van de stats als coach natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 22:40:
vraag

wat is nu belangrijker voor een coach, leiderschap of ervaring ?

afgezien van de stats als coach natuurlijk
Ervaring maakt geen barst uit voor een coach; leiderschap is belangrijk om de TS hoog te houden.
Ervaring is WEL zeer belangrijk voor toekomstige coaches. Een jongen met solid ervaring kun je een solid coach maken, iemand met inadequate ervaring een inadequate coach. Dit gaat zo door tot excellent. Na excellent worden de coaches alleen nog maar goedkoper bij meer ervaring, je kan dan geen betere coach meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
:( 1-1 gelijkgespeeld én mijn back (trainnee) voor 5 weken aan de kant! Dit is al mijn 2e back die aan de kant zit! Misschien maar een 2e arts erbij nemen.

Enige positieve was mijn verdediger welke 4.5 sterren haalde! Die gaat voor 990K op de lijst... Eens kijken of ik daar flink voor kan vangen. Wat is het beste moment om de speler te verkopen? Ik denk rond een uur of 8 / 9 's avonds? Maar op wat voor dag...? Dinsdag te koop zetten zodat deze vrijdag verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
verloren met 1-3 maar wel erg raar..

ik > counter-attack

slechts 1 kans gekregen (en benut) terwijl mijn defence en attack beter waren en mijn midfield nauwelijks slechter..

echt zwaar vaag dat ik maar 1 kans heb gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
loona35 schreef op 24 oktober 2004 @ 23:15:
verloren met 1-3 maar wel erg raar..

ik > counter-attack

slechts 1 kans gekregen (en benut) terwijl mijn defence en attack beter waren en mijn midfield nauwelijks slechter..

echt zwaar vaag dat ik maar 1 kans heb gekregen :/
Mja counteren valt dit seizoen nog tegen. Ik vind het een mooie taktiek om moeilijke wedstrijden toch een goede kans te geven, maar ik wil straks toch ook wat andere speelstijlen kunnen beoefenen (AOW bijv).
Mijn #1 tegenstander van de league heeft echter wel met counteren gewonnen vandaag en nagenoeg dezelfde ratings als ik zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Na 2 wedstrijden heeft iedereen 3 punten in IV.53!! :)
Volgende week tegen kdb, gaat moeilijk worden. denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Janspj op 24-10-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op 24 oktober 2004 @ 23:11:
:( 1-1 gelijkgespeeld én mijn back (trainnee) voor 5 weken aan de kant! Dit is al mijn 2e back die aan de kant zit! Misschien maar een 2e arts erbij nemen.

Enige positieve was mijn verdediger welke 4.5 sterren haalde! Die gaat voor 990K op de lijst... Eens kijken of ik daar flink voor kan vangen. Wat is het beste moment om de speler te verkopen? Ik denk rond een uur of 8 / 9 's avonds? Maar op wat voor dag...? Dinsdag te koop zetten zodat deze vrijdag verkocht wordt?
Mijn spelers vallen als bosjes....vandaag mijn enige keeper eruit geschopt (gelukkig voor maar 1 weekje) Mijn coach heeft zijn plaats ingenomen :>....uiteindelijk toch nog gelijk gespeeld. Zelfs nadat een van mijn 2 spitsen erook uitgeschopt was. Inmiddels al 4 van de 18 spelers geblesseerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net thuis van me werk. Altijd spannend , gelijk HT checken...en...en...

JAAAAAAAAAAAAA!

3-4 winst!! Woei!

Niet verwacht en daarom nog mooier.

Die fedstats zijn echt relax. 10e plaats mag ik best trots op zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

2-1 gewonnen met mijn B-Team :) Alleen me enige A-Mid zijn derde gele kaart, dus schorsing. :(

[ Voor 72% gewijzigd door GandalfTheGrey op 25-10-2004 01:59 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
4-2 gewonnen :)

Was tevreden over m'n stats, maar ik kan ze nu niet posten omdat HT down is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 24 oktober 2004 @ 22:03:
@Koen Opperhoofd in Zoeterwoude Toppers? :+
Ik vraag me idd ook weleens af wat de meerwaarde is van een fed... en pas dat vervolgens toe op onze fed.

Dus om nou te zeggen dat onze fed alleen dit forum is, is de plank mis etc.. :D

Een fed moet gewoon veel hebben of een duidelijk doel, anders is het alleen voor de heb.

Lokale feds zijn alleen leuk wanneer er heel veel mensen uit de beurt lid worden en vaak kennen mensen elkaar dan ook al.
Fed is zeker meer dan dit forum, sorry voor allen die zich daar zo voor inzetten. Maar GoT forum @ hattrick is niet veel....
Maar ZT is wel errug gezellig hoor, en omdat iedereen elkaar nu veel makkelijker kan volgen wordt 't spelletje door iedereen wat intensiever gespeelt. Er wordt zelfs gesproken over een meeting :o

edit: 4-2 verloren :( Maar volgende week wel eitje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 07:43:
[...]Maar volgende week wel eitje ;)
LOL :)

kwam jij nou ook op de meeting trouwens??

Gisteren bloedeloos 0-0 gespeeld, ach, toch mooi een puntje meegenomen. Had wel 5 spelers met 4,5*, was ik wel blij mee.

Hattrick down tot 12:30 uur :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 2-3 verloren van een mogelijke titelkandidaat. Op voorhand wel tevreden, met dit kleine verlies, totdat ik zag dat mijn ratings gewoon beter waren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 24 oktober 2004 @ 18:56:
[...]

Ik heb nog niet vaak, lees: nooit, iemand zien spelen met aanvallande verdedigers trouwens :) Wordt je midfield daardoor beter oid?
oh jawel hoor ik al af en toe. ik speel 3-5-2 en soms zijn de tegenstanders zo brak dat je 1 normaal zet en 1 aanvallend(kep er ook 1 die dat goed kan) dan krik je toch wel wat je mid op. Je CD gaat wel 2/3 stappen achteruit, maarja als de tegenstander het toelaat... (handig is om het in combi te doen met AIM zodat je CD toch nog een boost krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guru's een analyse aub. ik ben geloof ik weer eens op mijn buik gelegd en is er een dikke neger langs gekomen. luistert en vooral huivert:

mijn ratigs(ff uit mijn hoofd ht is down)

mid:zwak
RD/CD/LD formidabel
RW/CA/LW redelijk

tegenstander:
mid: slecht/waardeloos
RD/CD/LD uitmuntend, briljant formidabel ofzo.
RW/CA/LW 3x matig

ik had 75/80% balbezit en heb met 1-0 verloren

gaarne even uitleg, want bombrief richting stokholm is al bijna gefrankeerd... :)

edit: die ondertitel komt steeds vaker van pas bij dit spelletje... vorige week ook al gelijkgespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 11:22:
gaarne even uitleg, want bombrief richting stokholm is al bijna gefrankeerd... :)
Is geen uitleg voor, is simpelweg de pechfactor binnen HT. Het is jammer dat HT plat ligt, anders had ik je even een match id gegeven (staat gebookmarked) waarbij het klasseverschil gigantisch is en er ook onterecht 1-0 verloren werd. Heel veel mensen vragen altijd, hoe kan het toch dat ik verloren heb? Ik was veel beter.

Maar het antwoord moeten we die personen altijd schuldig blijven, die geluks/pech factor is te onvoorspelbaar.

by the way:
Update
Our hard disk vendor has experienced a problem in configuring the new drives. The problem is now resolved and the site is expected to go live at 15:00 HT time. We apologise for the delay.
:( :( :( het moet niet erger worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben stoom aan het afblazen door het maken van flink stevige techno :)

Maarja dus vorige week ook al gelijkgespeeld. En ik ben gewoon qua ratings de beste van mijn compo. Alleen vorm is dramatisch (matig/redelijk voorin) , beste def op zwak, beste mid op zwak... keeper op matig :(((

ahja.. ik bonk bonk weer lekker verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik ben gisteren weg geweest en weet dus niet wat ik gedaan heb zondagavond.. Kun je dat nog ergens op een andere site zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Komt het OOIT wel eens voor dat de hattrick site weer terug in de lucht is op het geplande tijdstip??? Niet vaak in elk geval!!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jamal schreef op 25 oktober 2004 @ 12:26:
Komt het OOIT wel eens voor dat de hattrick site weer terug in de lucht is op het geplande tijdstip??? Niet vaak in elk geval!!
vorige week zelfs een half uur te vroeg, maar nu dus minimaal 3 uur en 30 minuten te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

nu is de site zeker tot 16.00 offline

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
1-6 verloren thuis :'( :'( :'( :'(

Daar gaat de landstitel :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:39

GaMbiNo

1337

Gister thuis 5-1 gewonnen maar helaas won mijn concurrent ook en dus sta ik nog steeds 3 punten achter hem nadat ik vorige week uit 4-2 verloor bij hem.

Nu maar zorgen dat ik blijf winnen zodat ik hem in de laatste wedstrijd van het seizoen thuis in kan pakken. :)

Ik heb nu overigens 2x op rij gepict en daarmee is mijn ts slechts 2 niveaus gestegen? :?
De TS stond voor de beide wedstrijden op geirriteerd en na 1 wedstrijd was het bedaard en nu nog maar kalm terwijl ik een coach heb met redelijk leiderschap.
Hoort die TS niet sneller te stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmmm nog 15 minuten :D Wie telt er mee af? :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Damien2004 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:45:
Hmmm nog 15 minuten :D Wie telt er mee af? :D
En daarna kunnen we nog niet meteen want dan gaan alle HT-ers tegelijk en is de site zo traag als... :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op 25 oktober 2004 @ 15:47:
[...]

En daarna kunnen we nog niet meteen want dan gaan alle HT-ers tegelijk en is de site zo traag als... :)
Haha ja dat is waar :D Iedereen wil dan inloggen en dan leggen we die site meteen weer plat :p

Wel grappig imo.

Een vraagje tussendoor, ik wil een middenvelder kopen die echt bijdrage levert aan mijn elftal. Ik spel zelf in de 8ste divisie en vroeg mij af waar moet ik voor kijken en wat mag het kosten?

Ik neem aan zoiets als passing: goed en positie spel: goed maar wat mag dit allemaal wel niet gaan kosten of is dit misschien te hoog gegrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zeg reusachtig positiespel, matig passen...
Kost 6 miljoen, en je hebt 7 sterren er bij..Dan win je wel in de 8e divisie.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op 25 oktober 2004 @ 15:53:
Ik zeg reusachtig positiespel, matig passen...
Kost 6 miljoen, en je hebt 7 sterren er bij..Dan win je wel in de 8e divisie.
Hmmmm.....*bekijkt bank saldo*....kom net 5 euro te kort :( iemand 5 euro voor me? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Een 20-jarige middenvelder met uitstekend conditie en goed positiespel + goed passen kost je ongeveer 2 ton. Oude bokken zijn wat goedkoper(+/- 125k), maar als de geblesseerd raken ben je wel de pisang: duurt eeuwen voordat ze weer hersteld zijn.
Ik weet niet wat je te besteden hebt maar als beginner is 't al heel lekker als je gewoon 3 middenvelders met minimaal redelijk positiespel en minimaal goed conditie op kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Zullen we zoals afgesproken in de OP het klagen op het down zijn van de HT site weer even iets minderen.

Dit is de tweede vriendelijke reminder in nog geen week tijd.

Reden waarom we dit in de OP hebben opgenomen is omdat in het verleden de site veel en vele malen erger down is geweest zoals de meeste oudgedienden nog af en toe met een melachonieke herinnering aan terugdenken, en toen complete threads ontaarden in gewee en geklaag :D

@Hein, ik heb er een kampioenschap mee verspeeld en geleerd dat; 'de bal is rond'. :+

@Damien, mijn tip, kijk wat je tegenspelers hebben en koop/spaar voor een speler die altijd minimaal 2 skills hoger is dan de concurrentie heeft.
Zo heb ik tijden met een formidable keeper gespeeld terwijl de meeste een solid hadden of hun geld te snel uitgaven aan een uitstekkend skill.
Nu heb ik een bovennatuurlijk keeper gekocht en die is echt VET voor IV :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ik het dus niet mee eens Yared. Zeker in de lage divisies kun je beter 2 redelijke spelers hebben dan 1 betere. ten eerste m.b.t. de kans tot blessures en ten tweede zal je team beter presteren. Als in elke linie 2 goede hebt ipv 1 hele goede dan zul je zien dat je meer wint. :) Daarnaast is het moeilijk te betalen voor een lage divisionist zo'n hele goede speler. de kunst is zo goed mogelijk te trainen. daarmee kun je je echt onderscheiden in de begin seizoenen. en dat is in principe ook de eenvoudigste manier om een goed team op te bouwen en naar hogere divisies te promoveren.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:01:
ik ben ik het dus niet mee eens Yared. Zeker in de lage divisies kun je beter 2 redelijke spelers hebben dan 1 betere. ten eerste m.b.t. de kans tot blessures en ten tweede zal je team beter presteren. Als in elke linie 2 goede hebt ipv 1 hele goede dan zul je zien dat je meer wint. :) Daarnaast is het moeilijk te betalen voor een lage divisionist zo'n hele goede speler. de kunst is zo goed mogelijk te trainen. daarmee kun je je echt onderscheiden in de begin seizoenen. en dat is in principe ook de eenvoudigste manier om een goed team op te bouwen en naar hogere divisies te promoveren.
trainen is idd een must, maar om een verschil te maken en sowieso om een voorsprong te houden is het beter te sparen en dan een goede speler te kopen dan je geld meteen uit te geven zodra het op je rekening staat voor een speler die net aan een seizoen voldoet.

* yared heeft nog een paar miljoen op zijn rekening staan tot hij een miljoentje meer heeft voor een goede middenvelder. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Damn.....gaat kdb bieden op een speler die ik net wilde halen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 25 oktober 2004 @ 17:28:
[...]

trainen is idd een must, maar om een verschil te maken en sowieso om een voorsprong te houden is het beter te sparen en dan een goede speler te kopen dan je geld meteen uit te geven zodra het op je rekening staat voor een speler die net aan een seizoen voldoet.

* yared heeft nog een paar miljoen op zijn rekening staan tot hij een miljoentje meer heeft voor een goede middenvelder. 8)
ja ok als je het zo stelt wel. altijd vooruit kijken over een seizoen heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 25 oktober 2004 @ 17:30:
Damn.....gaat kdb bieden op een speler die ik net wilde halen... :P
sorry, had ik uiteraard niet door.
Ik zoek nog 10 spelertjes, omdat ik ze op 't moment sneller verkoop dan inkoop (ik had weinig tijd). Ik let dus niet altijd op wie ik overbied. (wat is je ht naam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:40:
[...]

sorry, had ik uiteraard niet door.
Ik zoek nog 10 spelertjes, omdat ik ze op 't moment sneller verkoop dan inkoop (ik had weinig tijd). Ik let dus niet altijd op wie ik overbied. (wat is je ht naam?)
Geeft niet want dat kon je ook niet weten. ;)
Mij ht-naam is GaMbiNo_GoT maar ik had op het moment van je bod ook nog niet geboden, dat wilde ik net doen toen ik zag dat jij net geboden had.
Maar hij gaat nu alsnog voor veel teveel geld weg dus hij is aan mij ook niet besteed helaas.
Ik zoek nog ff verder dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister gewoon met 0-10 verloren hij had 55% balbezit wtf! hij heeft elke kans die hij heeft gehad 10 dus gescoord ik heb 3 kansen gehad en niet gescoord :(

hij was wel beter en ik verwachte een nederlaag maar zo erg.

mijn supporters zijn van in de wolken naar geiriteerd gegaan 8)7

ook is mn zelfvertrouwen van wonderbaarlijk naar rampzalig. lekker hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FED-STATS is weer geupdate.

Hier de FED-Rating top 50 (Aangezien m'n beeldscherm dat net aan toe laat ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedratings2.jpg

Voor meer info en de rest van de ratings: http://www.go-2-it.com/Fe...dID=2731&Season=24&Week=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even offtopic, maar misschien leuk om als federatie aan mee te doen: www.happyhour.nl.

Mocht je het leuk vinden om mee te doen, stuur me dan even een mailtje (webmaster@osv-amsterdam.nl). Enige dat ik nodig heb is je e-mailadres. Hiermee kan ik je uitnodigen om mee te doen aan got.happyhour.nl.

Voor uitleg over de site (waarin je als teams tegen elkaar strijdt en ook onderling strijdt) verwijs ik je naar de uitleg op de site. De leukste ondewerpen zijn m.i. het Syndicaat en de weekopdracht, waar je uiteenlopende vragen moet beantwoorden.

Mocht je dit geen geslaagd initiatief vinden... doe je toch lekker niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Coole stats. De eerste die ik zie die ook de lagere divisies (dus mijn team :P) opneemt. Ik sta in ieder geval al in de top 100 ;)

[edit]Vaag, zie dat er nog best veel teams uit divisie VI en VII (ik speel in VIII) onder mij staan :)

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 25-10-2004 18:21 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:05:
FED-STATS is weer geupdate.

Hier de FED-Rating top 50 (Aangezien m'n beeldscherm dat net aan toe laat ;) )

Voor meer info en de rest van de ratings: http://www.go-2-it.com/Fe...dID=2731&Season=24&Week=2
woei 9 plaatsen gestegen. ik ben 80e! (en ondanks mijn verlieszondag maakt het boven vele VI/VII'ers staan het een stukje dragelijker :D)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, da's lekker. Van 59 naar 111 8)7 Ik had dan wel n WO en volgende week weer dus echt spannend is het niet deze weken. Daarna wel weer een spannende wedstrijd als imo een sterk team uit de divisie op bezoek komt. Ik zie net ook dat ik in de tweede wedstrijd tegen die ploeg kan MOTS'en want daarna heb ik weer een WO (misschien zelfs 2) dat komt dan wel weer fijn uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op 25 oktober 2004 @ 15:52:
[...]

Haha ja dat is waar :D Iedereen wil dan inloggen en dan leggen we die site meteen weer plat :p

Wel grappig imo.

Een vraagje tussendoor, ik wil een middenvelder kopen die echt bijdrage levert aan mijn elftal. Ik spel zelf in de 8ste divisie en vroeg mij af waar moet ik voor kijken en wat mag het kosten?

Ik neem aan zoiets als passing: goed en positie spel: goed maar wat mag dit allemaal wel niet gaan kosten of is dit misschien te hoog gegrepen?
Te koop

21 jarige middenvelder. Uitstekende Conditie, Goed Positiespel, Redelijk Spelhervatten(in combinatie met onvoorspelbaar een leuke bijkomstigheid voor afstandschoten vanaf het meddenveld)

Passing/Verdedigen is geen must bij middenvelders, maar een extra.

Dus als je hem wilt weet je waar je hem kan halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 19:50:
[...]

Te koop

21 jarige middenvelder. Uitstekende Conditie, Goed Positiespel

Passing/Verdedigen is geen must bij middenvelders, maar een extra.

Dus als je hem wilt weet je waar je hem kan halen.
Flapje... Doe dit nou op het HT-GoT-Forum wat daarvoor bestemd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kom ik niet. Dat forum zuigt kont. En aangezien hij er hier om vroeg geef ik er ook hier antwoord op. Anders leest ie het toch niet? Flapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Mensen met een WO worden niet meegerekend als je sorteert op stats... dus hoeveel plaatsen je zakt of stijgt is niet belangrijk. Hou gewoon per week je hatstats bij! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik had na de opmerking van federatiepapa Yared over de kunst van het loslaten maar weer eens enkele spelers op de transferlijst gezet en ik ben er niet bepaald minder door geworden. :9

Ik heb uiteindelijk een 29 jarige solid winger ingeruild voor een 20 jarige snelle excellent winger en een 28 jarige solid verdediger voor een 22 jarige snelle excellent verdediger! :9

W00000t, en nu doorgaan om alle spelers op minimaal excellent hoofdstats te krijgen, misschien moet ik daarvoor nog maar enkele verkopen. :)

Bovendien ben ik al de #4 van de 40 VI clubs uit de fed. :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 25-10-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik schommel tussen de 105-115 ongeveer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GaMbiNo schreef op 25 oktober 2004 @ 23:03:
Ik had na de opmerking van federatiepapa Yared over de kunst van het loslaten maar weer eens enkele spelers op de transferlijst gezet en ik ben er niet bepaald minder door geworden. :9

Ik heb uiteindelijk een 29 jarige solid winger ingeruild voor een 20 jarige snelle excellent winger en een 28 jarige solid verdediger voor een 22 jarige snelle excellent verdediger! :9

W00000t, en nu doorgaan om alle spelers op minimaal excellent hoofdstats te krijgen, misschien moet ik daarvoor nog maar enkele verkopen. :)

Bovendien ben ik al de #4 van de 40 VI clubs uit de fed. :Y)
_/-\o_ _/-\o_ de kunst vh loslaten!

Ik heb een formidabel pm/redelijk def verkocht en zoek nu eentje jonger, met special en minimaal solid def of pass en een beter spelhervatting max 1.9miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 21:36
3-3 gespeeld, gelukkig geen blessures

zojuist 10 spelers ontspelers ontslagen, heb er nu nog 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@H3!N Tnx voor de speler maar heb gisteren al een aardige zak met duiten voor een aanvallende middenvelder / spit neergelegd zo'n 160k :'(

Hoop dat hij gaat brengen wat mijn team nog mist :D

ps. Ben kapot goed :D Sta 1ste in de toto! hehe Tenminste nog iets wat ik win :+
en deze keer heb ik niet gegokt! :p

[ Voor 31% gewijzigd door Swanfield op 26-10-2004 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er aan de hand!?? de laatste 9!! uur geen bercihten, dt moet een record zijn!

Ben beizg met een keeper, wat er nu in de goal staat is flut alleen nu d8 ik, divisie 8, moet ik dan een goed of een uitstekend nemen, heb nu een redelijk....

verschil in keepen tussen redelijk en goed is volgens mij niet zoo groot... wat zeggen jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Tweakers was aan het verhuizen, dat was er aan de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik denk dat de meeste VIII'ers het nog moeten doen met een matig/redelijk keeper.
Zoveel ploegen zul je niet tegenkomen met een goed keeper denk ik.

Je hebt nu een laag redelijk keeper zag ik, mocht je dan een nieuwe keeper willen halen zou ik voor een hoog goed keeper gaan als je dat kan betalen.
Mocht je dat niet kunnen betalen zou ik het gewoon nog ff doen met de laag redelijk die je nu hebt en dan ff doorsparen.

Overigens is het verschil tussen redelijk/goed net zo groot als tussen matig/redelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

lama :S

[ Voor 92% gewijzigd door NiMu83 op 26-10-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Wohoo, we mogen weer!

* Ronald Koeman waant zich in het nachttopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen enkel mailtje ontvangen op mijn oproep op pagina 27 :?
Zo oninteressant was het toch ook niet?!
Mensen, het is leuk!!! Humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:10:
Nog geen enkel mailtje ontvangen op mijn oproep op pagina 27 :?
Zo oninteressant was het toch ook niet?!
Mensen, het is leuk!!! Humor!
Is tijdgebrek een goed excuus?? :)
Heb er even rondgesnuffeld maar weet niet of ik het wat vind..... kan me er zo weinig bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:17:
[...]
Is tijdgebrek een goed excuus?? :)
Heb er even rondgesnuffeld maar weet niet of ik het wat vind..... kan me er zo weinig bij voorstellen.
Eerlijk gezegd doet de 'free-tour' de site niet helemaal eer aan wat betreft de dingen die ik wel aardig vind.

Zo heb je de Weekopdracht: iedereen krijgt 11 vragen over zaken die de afgelopen week in het nieuws waren. Dit is een leuk competitie-element.
Verder heb je het Syndicaat: hierin worden wekelijks 3 deelnemers gekozen die van een vooraf bekend onderwerp vragen gaan beantwoorden. Hiermee strijd je tegen alle andere aanwezige teams.
Dat zijn wat mij betreft de geinigste zaken op happyhour.

Oftewel: competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Dit seizoen gaat mijn team drastisch veranderen:
- ruim de helft van mijn trainnees gaan verkocht worden en daar moeten nieuwe spelers voor in de plaats komen.
- mijn opa wingers zijn denk ik beiden aan hun laatste seizoen bezig. Alhoewel 1 ook mijn coach is.
- en ik wil minstens 1 goede/uitstekende middenvelder en een uitstekende spits erbij halen.

En dan hoop ik ook nog te promoveren, maar ik heb nu pas 2 punten weten te behalen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:36:
[...]

woei 9 plaatsen gestegen. ik ben 80e! (en ondanks mijn verlieszondag maakt het boven vele VI/VII'ers staan het een stukje dragelijker :D)
Nou ik sta net 1 plaatsje boven je... dus doe je best.... :P Op naar de top 50!

Jammer dat ik een walkover had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Welkom Rargegast ;)

Had je je al voorgesteld? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 27 oktober 2004 @ 09:30:
[...]
Welkom Rargegast ;)

een beetje ja :)

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag 26 oktober is wel een beetje een dieptepuntje in het bestaan van onze fed hoor, slechts 11 postings op 1 dag :(

Thije, zeg er eens wat van!

Vanavond weer lekker bekeren, iedereen weer op IRC vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Vanavond bekerwedstrijd tegen mede Vi-er, wordt zware wedstrijd :(
't Enige dilemma wat ik heb: Top verdediger heeft pleistertje, als ik hem opstel maak ik nog een kans, doe ik dat niet dan zijn m'n kansen op winst véél kleiner. Maar als ik em opstel en hij raakt geblesseerd ben ik echt de l*l ;)
Ik ga het er denk ik maar gewoon op gokken en hem opstellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
kweenie schreef op 27 oktober 2004 @ 11:51:
Vanavond bekerwedstrijd tegen mede Vi-er, wordt zware wedstrijd :(
't Enige dilemma wat ik heb: Top verdediger heeft pleistertje, als ik hem opstel maak ik nog een kans, doe ik dat niet dan zijn m'n kansen op winst véél kleiner. Maar als ik em opstel en hij raakt geblesseerd ben ik echt de l*l ;)
Ik ga het er denk ik maar gewoon op gokken en hem opstellen :D
Wie niet waagt wie niet wint :D

Kortom gewoon doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
Ik vind competitie wedstrijden toch wel belangrijker, en al je spelers hebben toch echt training nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 11:40:
Dinsdag 26 oktober is wel een beetje een dieptepuntje in het bestaan van onze fed hoor, slechts 11 postings op 1 dag :(

Thije, zeg er eens wat van!

Vanavond weer lekker bekeren, iedereen weer op IRC vanavond?
GoT lag er dus de halve dag uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 12:29:
[...]

GoT lag er dus de halve dag uit
en dinsdag is sowieso een saaie hattrick dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
yared schreef op 27 oktober 2004 @ 09:30:
[...]
Welkom Rargegast ;)

Wat wil je weten? :Y)

De Jakhalzen gaan er voor om de 7de divisie te halen. Misschien dat we kampioen worden misschien niet... Eigenlijk zit er naast mij maar 1 sterke sterke ploeg in de league, dus we hopen er het beste maar van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:39

Ottooo

Vuurvlieg

Speel op het moment een oefenpot in België (weer een vlaggetje! :D ) tegen iemand die ik van een ander forum ken, maar nu is hij dus vergeten zijn opstelling te veranderen en staan mijn reserves dus met 5-0 achter...

Dit is niet goed voor het zelfvertrouwen van mijn ploeg :p
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.