Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Ángel Barro (45322023) 17 years, passable form, healthy A popular guy who is balanced and upright. Has disastrous experience and inadequate leadership abilities. Speciality: Powerful Nationality: España Total Skill Index (TSI): 680 Wage: 638 €/week Stamina: poor Goaltending: disastrous Playmaking: weak Passing: poor Winger: solid Defending: passable Scoring: wretched Set Pieces: inadequate |
Ik was eigenlijk van plan om nooit meer een passable def. te kopen om te gaan trainen. Maar deze kon ik voor 175k op de kop tikken en ik had toch nog een trainingsplaats over. Ik denk wel dat hij vrij laag passable is, maar dat komt ook wel goed
Verder is hij powerful, popular en ook nog inadequate sp (wat niet echt indrukwekkend is, maar toch). Al met al een leuke aankoop denk ik
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Leukste logo ooit gezien!
Verwijderd
Inderdaad, erg goed gevonden.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:08:
Zag net op het forum het volgende team voorbij komen : teamid=8487
Leukste logo ooit gezien!![]()
Hoe bedenk je 't!
Ik heb het weleens eerder gezien maar iid erg leukVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:08:
Hoe bedenk je 't!
Daar zag ik toen al dit:

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
55% ThijeVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 17:45:
(het is namelijk zo dat de verdedigers die je aanvallend zet 40% PM gebruiken ongeveer)
@ Frits: aanvallende verdedigers DOEN!!! al hebben je verdedigers maar zwak defending, als je ze aanvallend zet met bijvoorbeeld uitmuntend PM zal je zien dat je middenveld omhoog knalt. Believe me
@ Royz: idd, broer en zus, ik ken ze allebei
maar het idee voor het logo is wel supercool zeg!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
haha echt humorVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:08:
Hoe bedenk je 't!
Ze komen toch niet op GoT he?Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 09:29:
[...]
@ Royz: idd, broer en zus, ik ken ze allebei
maar het idee voor het logo is wel supercool zeg!!!
Dat logo is eigenlijk best wel komisch
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze voor supporters geen systeem bedenken dat ze sneller over de servers kunnen fietsen dan non-supporters. Ik erger me daar soms echt dood aan gewoon. Je betaald gewoon en je krijgt soms gewoon geen toegang omdat het te druk is. Laat ze bijvoorbeeld voor non-registered users iets hebben als 'max: 200 kb dataverkeer per dag', of 'max: 1 uur inloggen per dag' of 'max: 2 kb/s verkeer' of zoiets, ze kunnen toch wel iets verzinnen
[ Voor 54% gewijzigd door Paniohitus op 23-10-2004 12:11 ]
BF1: Don-Panio
Wingers zijn duur geworden heb ik gemerkt...Preddie schreef op 23 oktober 2004 @ 12:07:
[...]
Dat logo is eigenlijk best wel komisch, ik lees trouwens wel veel hoor, maar post niet zo vaak hier, hehe. Maar me team gaat wel goed, heb alleen een winger nodig, maarja
Ik had er ook 1 nodig omdat een 29 jarig goed winger van me vanavond weggaat aangezien er al 125K is geboden.
Ik ben twee dagen bezig geweest en uiteindelijk heb ik net een 20 jarig uitstekend winger met specialiteit snel teruggekocht voor 123K.
Hij heeft wel iets minder bijstats maar dat mag de pret niet drukken.
Ja, ik vind het zo zonde ook, ik heb best goede wingers, maar me team kampt nu met een enorme vorm-daling dat ik er geen meer heb. Kan wel een winger kopen van 4/5 ton, die zou me huidige makkelijk overtreffen (door de vorm), maar dan zit ik straks weer met teveel wingers als ze in vorm stijgen. Is altijd een lastig probleem vind ik...GaMbiNo schreef op 23 oktober 2004 @ 12:11:
[...]
Wingers zijn duur heb ik gemerkt...
Ik had er ook 1 nodig omdat een 29 jarig goed winger van me vanavond weggaat aangezien er al 125K is geboden.
Ik ben twee dagen bezig geweest en uiteindelijk heb ik net een 20 jarig uitstekend winger met specialiteit snel teruggekocht voor 123K.
BF1: Don-Panio
Of je moet de wingers die uit vorm zijn direct weer doorverkopen natuurlijk...zoals Yared altijd zegt: verandering is goed (oidPreddie schreef op 23 oktober 2004 @ 12:15:
[...]
Ja, ik vind het zo zonde ook, ik heb best goede wingers, maar me team kampt nu met een enorme vorm-daling dat ik er geen meer heb. Kan wel een winger kopen van 4/5 ton, die zou me huidige makkelijk overtreffen (door de vorm), maar dan zit ik straks weer met teveel wingers als ze in vorm stijgen. Is altijd een lastig probleem vind ik...
Verwijderd
Geen nadelenph4ge schreef op 23 oktober 2004 @ 10:41:
Ik heb nog ff een vraagje. Als je een speler die in je basis team zit ook als coach zou willen gebruiken heeft dit dan nadelen? Want een coach kan je nog opstellen toch?Of kan ik beter wachten totdat hij met pensioen moet (hij is nu 30).
hattrickRoyz schreef op 23 oktober 2004 @ 12:07:
Ze komen toch niet op GoT he?Ken je ze van HT of woon je toevallig daar in de buurt?
Verwijderd
de verklaring van Ron:
"De prediction tool werkt op statistisch beschikbare informatie omtrent de ratings..... Aangezien dit een nieuw seizoen is, en de beschikbare informatie omtrent uit-thuis ratings nog summier is, is deze de 1e week niet echt betrouwbaar..... Gegevens van voorgaande seizoenen worden NIET meegenomen."
weten jullie dat ook weer even
Verwijderd
Ron heeft overigens speciaal voor mijn league alvast de TSI top 20 en salary top 20 geplaatst op mijn forum. Ziet er erg mooi uit, vanaf maandag ook voor jullie beschikbaar.
Bijstats van winger zijn ook niet zo enorm belangrijkGaMbiNo schreef op 23 oktober 2004 @ 12:11:
[...]
Wingers zijn duur geworden heb ik gemerkt...
Whahaha vet!Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 17:25:
kennen jullie het hattrick-lied trouwens al?
Divine (raise a hand)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Mensen jullie hebben nog ongeveer 24 uur om de toto in te vullen!
Succes!
http://gottrick.bitxs.com
Verwijderd
Het is zaterdagavond en er wordt amper gepost op GoT. Waarom komt Thije niet met wat leuks?
Daarom ben ik zo sociaal om toch wat leuks te bedenken, uit te voeren en hier op GoT te posten.
----------------------------------------------------------------------------------
Ik heb namelijk een onderzoekje gedaan waaruit bleek dat het merendeel van de Hattrick managers (zeg maar grofweg ALLE hattrick managers) tussen 20:55 en 21:00 niets gepost hebben in dit topic.
Deze belangrijke informatieve maar vooral interessante feitjes heb ik even verwerkt in een tabelletje:
1
2
3
4
5
6
| 20:55 0 posts 20:56 0 posts 20:57 0 posts 20:58 0 posts 20:59 0 posts 21:00 0 posts |
Reacties op dit grote onderzoek kun je kwijt in mijn gastenboek.
En ohja Grooviee? Kun je dit onderzoekje opnemen in de Startpost?
Als je dan toch niks te doen hebt...ga je alle 27 delen langs en voor elke zaterdag noteer je hoeveel posts er zijn van de laatste 5 minuten voordat het 9 uur is...Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 21:06:
En nu hoor ik jullie denken....
Het is zaterdagavond en er wordt amper gepost op GoT. Waarom komt Thije niet met wat leuks?
Daarom ben ik zo sociaal om toch wat leuks te bedenken, uit te voeren en hier op GoT te posten.
----------------------------------------------------------------------------------
Ik heb namelijk een onderzoekje gedaan waaruit bleek dat het merendeel van de Hattrick managers (zeg maar grofweg ALLE hattrick managers) tussen 20:55 en 21:00 niets gepost hebben in dit topic.
Deze belangrijke informatieve maar vooral interessante feitjes heb ik even verwerkt in een tabelletje:
code:
1 2 3 4 5 6 20:55 0 posts 20:56 0 posts 20:57 0 posts 20:58 0 posts 20:59 0 posts 21:00 0 posts
Reacties op dit grote onderzoek kun je kwijt in mijn gastenboek.
En ohja Grooviee? Kun je dit onderzoekje opnemen in de Startpost?
Gezellig...met een biertje erbij! Leuk toch?
dude...Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 21:06:
bla bla bla

[ Voor 78% gewijzigd door Loona35 op 23-10-2004 21:12 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 17:25:
kennen jullie het hattrick-lied trouwens al?
Divine (raise a hand)

Verwijderd
Hij zei dat je stonk, maar dat heeft hij gauw weggeëditVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 21:44:
[...]
Ik heb zomaar een flauw vermoeden dat je hebt genoten van dit uitgebreide onderzoek?
sorryVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 21:44:
[...]
Ik heb zomaar een flauw vermoeden dat je hebt genoten van dit uitgebreide onderzoek?
Heb wel een dikke enkel door het voetballen komt een idioot vol op me enkels in dus die gloeien nu nog na
Verwijderd
op deze mooie tijd ben net trug van het stappen en hoopte op een mooie pull. Heeft iemand een idee of het wat uitmaakt op welk tijdstip en wanneer in de week dat je je pull doet???
of goeie ervaringen met zoiets?
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 05:17 ]
Dag pull!
Verwijderd
Beetje overdreven, maar trots zijn we natuurlijk wel.En zondag natuurlijk nog tegen de Pielewiepers. Sterrenteam van de Gathering of Tweakers community.
En het ergste is nog dat het m'n beste pull van de afgelopen anderhalve maand is
Waar gehackt wordt vallen spaanders
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 950
Wage: 1 427 €/week
Owner: FC Getah
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: poor Set Pieces: disastrous
Nouja.. tenminste te verkopen.. staat voor 40k op de lijst
Verwijderd
die zou ik niet verkopen maar coesterenGetah schreef op 24 oktober 2004 @ 10:19:
Co Ester (45865198)
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 950
Wage: 1 427 €/week
Owner: FC Getah
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: poor Set Pieces: disastrous
Nouja.. tenminste te verkopen.. staat voor 40k op de lijst
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Zelf zou ik deze verkopen, lijkt me dat hij wel getraind kan worden als aanvaller, of is daar geen beginnen aan en kan ik beter ontslaan? (zelf train ik verdedigen dus dat wordt niks)
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Hmmm ik denk dat je het echt nog niet snapt. Geen belediging hoor want dat deed ik in mijn begin ook niet.Yoeri schreef op 24 oktober 2004 @ 10:30:
Teun Peeters (45866582)
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Zelf zou ik deze verkopen, lijkt me dat hij wel getraind kan worden als aanvaller, of is daar geen beginnen aan en kan ik beter ontslaan? (zelf train ik verdedigen dus dat wordt niks)
19 jaar is al vrij oud, trainen duurt dan al 10 weken om hem 1 level hoger te krijgen. Denk jij dat íemand hier meer dan 1k voor gaat betalen?
Dit is mijn pull:
Leroy Klijbroek (45867052)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 580 €/week
Eigenaar: FC Strijen
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Ik moet blij zijn als ik deze voor een redelijke prijs kan verkopen, maar we zullen zien.
Stelregel: als alle hoofdstats onder redelijk zijn ==> prullenbakYoeri schreef op 24 oktober 2004 @ 10:30:
Nou, een 17 jarige matige scoren, goede passen en goede spelhervatting ga ik gewoon trainen hoors_de_hoog schreef op 24 oktober 2004 @ 10:42:
[...]
Stelregel: als alle hoofdstats onder redelijk zijn ==> prullenbak
(er wordt tegenwoordig echt (te) hoog geboden voor secundaire stats...)
[ Voor 14% gewijzigd door Kentut op 24-10-2004 11:16 ]
onzins_de_hoog schreef op 24 oktober 2004 @ 10:42:
[...]
Stelregel: als alle hoofdstats onder redelijk zijn ==> prullenbak
>> me youth is eindelijk naar uitstekend gegaan <<
wel bagger pull deze week
Daarom zei ik ook stelregel, met meerdere bijstats is hij nog wel verkoopbaar.Kentut schreef op 24 oktober 2004 @ 11:12:
[...]
Nou, een 17 jarige matige scoren, goede passen en goede spelhervatting ga ik gewoon trainen hoor
(er wordt tegenwoordig echt (te) hoog geboden voor secundaire stats...)
Ik betwijfel trouwens of zo'n speler nog meer dan 10k opbrengt, want matig is gewoon te laag als je serieus traint.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Chris Dieleman (45872362) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 280 Loon: 544 €/week Eigenaar: AC VooDoo Waarschuwingen: 0 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: waardeloos Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht |
Verwijderd
Gerwald van Nijnanten (45816396)
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 706 €/week
Eigenaar: brainmania
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Wat zou ik voor deze speler kunnen vragen?
Verwijderd
Verwijderd
stel ik heb een speler verkocht voor een mil. dan kan ik een andere speler voor een mil kopen bij wijzen van dan sta ik dus een mil rood als ik verder 0 euro stond want de economische update komt pas op zondag kan ik dan failiet gaan?
Verwijderd
http://www.go-2-it.com/Fe...dID=2731&Season=24&Week=1
-------------------------------------------
'Dream Team' setup 3-5-2 in Week 1 of Gathering of Tweakers Nederland
Keeper
Eryk Zakrzewski (23 yo) [playerid=7483384]
Graxies United [teamid=21465] II.2 [leagueid=2197]
Stars: 8.00 Form: excellent TSI: 58440
Wing back
Jabir Mantsur (20 yo) [playerid=21749462]
Fiets 'em d'r in [teamid=143034] V.11 [leagueid=8128]
Stars: 6.00 Form: excellent TSI: 22480
Central Defenders
Antonakis Tahmatzidis (21 yo) [playerid=15276800]
foray [teamid=143651] III.13 [leagueid=2212]
Stars: 6.00 Form: passable TSI: 40880
Wing back
Norbert Madarász (19 yo) [playerid=27335173]
foray [teamid=143651] III.13 [leagueid=2212]
Stars: 6.00 Form: excellent TSI: 13550
Wing
Alberto Yabar (20 yo) [playerid=20737639]
kiddy [teamid=145381] III.4 [leagueid=2203]
Stars: 7.00 Form: excellent TSI: 74710
Midfielders
Tore Sahl (25 yo) [playerid=4192121]
Pielewiepers [teamid=21436] Eredivisie [leagueid=2195]
Stars: 8.00 Form: excellent TSI: 159040
Willem Louwinger (26 yo) [playerid=3743844]
Stars: 9.00 Form: passable TSI: 301630
Gert Petronia (26 yo) [playerid=2461603]
kiddy [teamid=145381] III.4 [leagueid=2203]
Stars: 8.00 Form: solid TSI: 214420
Wing
Bill Hageltorp (22 yo) [playerid=11318556]
OO0nMe's Dreamteam [teamid=144796] III.2 [leagueid=2201]
Stars: 6.50 Form: solid TSI: 52720
Forwards
Anton Hasselerberg (25 yo) [playerid=4252336]
Stars: 6.50 Form: solid TSI: 51110
Nils Landlius (22 yo) [playerid=12189371]
1337s United [teamid=144178] IV.48 [leagueid=2263]
Stars: 6.00 Form: excellent TSI: 41190
TOTAL STARS: 77
TOTAL TSI: 1030170
AVG FORM: 7.4
Information gathered from Fed-Stats. [link=http://www.go-2-it.com/Fed-Stats]
[link=http://www.go-2-it.com/Fed-Stats/index.php?FedID=2731&Season=24&Week=1&What=DreamTeam]
@maestrotim, ik kijk er zeker overheen maar gebruik zelden meer iinfo op topstats dan de vergelijking.
@hattricklied, zo ff luisteren
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Een top 25 voor nu even

P.s. niet zeuren over de layout
Verwijderd
Jan-Willem Beerenburg-Esnaider (45876814)
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 543 €/week
Eigenaar: F.C. Golden Goal
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nou ja, heb em maar in de verkoop voor 1 euro. Ben al blij als ik er 10k voor krijg.
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 270
Wage: 624 €/week
Owner: FC Knoeiers
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: inadequate Set Pieces: passable
Deze heb ik vandaag, ga ik lekker trainen.
Hartstikke cool thije!Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:43:
Hiermee kunnen we ook de GoT Ratings weer in leven roepen voor op de GoTtrick site.
Een top 25 voor nu even(en de rest staat dus op die Fed-Stat site)
[afbeelding]
Keep up the good work
Overigens best een lekkere yp vandaag:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Rieks Fredriksz (45884819) 17 years, passable form, healthy A nasty fellow who is balanced and infamous. Has disastrous experience and poor leadership abilities. Nationality: Nederland Total Skill Index (TSI): 930 Wage: 724 €/week Owner: FC Zjwame Warnings: 0 Stamina: inadequate Goaltending: disastrous Playmaking: poor Passing: weak Winger: solid Defending: weak Scoring: inadequate Set Pieces: inadequate |
Echt veel zal hij waarschijnlijk niet opbrengen. Hij gaat gewoon voor 0 Euro op de transferlijst en dan zien we wel
Dit is wel mijn eerste 17 jarige ooit met een solid skill.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Vanavond wordt een counter wedstrijd bij uitstek. Ik leg het duidelijk af tegen zijn middenveld, maar mijn verdediging moet een stuk sterker zijn dan zijn aanval, en mijn aanval sterker dan zijn verdediging. Nu maar hopen dat het eindelijk een keer een beetje mee zal zitten.
Valt dit te autmatiseren of kun je gewoon elke week dit posten?
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 14:56 ]
Qua sterren sta ik 1 plekje onder je... maar ik neem aan dat ratings de top 25 bepalen en dan stijg ik ineens 7 plaatsen. Zal nog wel een paar seizoenen duren voordat ik uberhaubt mag ruiken aan de top 35
Verwijderd
Tot welke leeftijd/stat trainen de meeste eigenlijk door?? Ik ben nu eigenlijk van plan om de trainees te verkopen bij de eerste pop in het 20ste levensjaar.
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: matig
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
1-1 Gelijkspel... had gehoopt te winnen
En ondertussen even mijn stadion met 3050 plaatsen uitbreiden want dat zat met 7880 toeschouwers aardig vol. En ik het toch wat financiële marge dus dat komt wel in orde
Kaartverkoop 53 180
Sponsorgeld 30 593
[ Voor 25% gewijzigd door Yoeri op 24-10-2004 15:26 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Word nu getipt als 4e terwijl ze begonnen met die HH eindigt als laatste
Eind vh seizoen zijn allebei mijn wingers Mythisch en krijg ik genoeg geld binnen op mijn trainees om volgend seizoen ook zonder superyp te scoren
Ik baal er de laatste tijd van dat de TPE functie steeds vaker spelers blanco laat.. zal wel te maken hebben met het uitvallen van de transfervergelijking en het feit dat ze steeds hogere skills hebben/spoeling dan dunner is
[ Voor 26% gewijzigd door yared op 24-10-2004 15:33 ]
Verwijderd
Als hij net zo goed speelt als zijn naam mooi is, zit het wel snor
Ik zal niet met 3050 uitbreiden...maar meteen een wat grotere stap maken...maybe 10000 erbij? Anders doe je het over een half seizoen weer...en dat zou zonde zijn van het geldYoeri schreef op 24 oktober 2004 @ 15:19:
En ondertussen even mijn stadion met 3050 plaatsen uitbreiden want dat zat met 7880 toeschouwers aardig vol. En ik het toch wat financiële marge dus dat komt wel in orde
Kaartverkoop 53 180
Sponsorgeld 30 593
Verwijderd
Zoveel geld hebben ze niet hoor, je begint maar met 300k he, dan is dit een rib uit je lijf, ookal ben je al enkele weken onderweg.Brainpower schreef op 24 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
Ik zal niet met 3050 uitbreiden...maar meteen een wat grotere stap maken...maybe 10000 erbij? Anders doe je het over een half seizoen weer...en dat zou zonde zijn van het geld
Verwijderd
Hmm ja das ook wel zo...toendertijd begon ik eerst in het handelen van keepers en daarvan investeerde ik toen asap in een groter stadion...Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 16:10:
[...]
Zoveel geld hebben ze niet hoor, je begint maar met 300k he, dan is dit een rib uit je lijf, ookal ben je al enkele weken onderweg.
Maar idd...zoveel geld hebben we niet
Verwijderd
Ik weet het niet hoor, maar ik sta boven allerlei VII en VI'ers met mijn net 1 seizoen oude team. Ben ik nou zo goed of zij zo slecht? Je mag toch wel verwachten van iemand die 2 divisies hoger zit beter te zijn dan een VIII'er?Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:43:
Hiermee kunnen we ook de GoT Ratings weer in leven roepen voor op de GoTtrick site.
Een top 25 voor nu even(en de rest staat dus op die Fed-Stat site)
Het zal wel aan mij liggen
PS waar is het op gebaseerd? Op de laatste wedstrijd?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 16:23 ]
Uhm, in IV pas?Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 16:14:
ik had de eerste week in de IX meteen uitgebreid naar 14k. Was 2,5 ton ofzo. Even een eenmalige investering die seizoenen lang mee gaat... Pas in de IV ofzo ga een groter stadion nodig hebben.
Mijn volgende bekertegenstander speelt in div6, en haalde vorige week (ja, das 1e week van de competitie) al meer dan 30K supporters. Ik hoop aan het eind van de competitie er ook zo'n 20K binnen te hebben zitten, en als het meezit nog wat meer. Ik speelt in div7 btw
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als je van plan bent in de IV pas een groter stadion te nemen, dan kan ik je verklappen dat je de IV nooit gaat bereiken. Volgens mij zijn de gemiddelde stadions in de VI al rond de 30k, en in de V rond de 40 a 45k. Als je in de IV speelt hebben de meesten toch wel een stadion groter dan 50k volgens mij.Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 16:14:
ik had de eerste week in de IX meteen uitgebreid naar 14k. Was 2,5 ton ofzo. Even een eenmalige investering die seizoenen lang mee gaat... Pas in de IV ofzo ga een groter stadion nodig hebben.
Dus je zult binnenkort wel weer eens uit moeten breiden, als je een positieve cashflow wilt houden.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nee, maar ik moest die link plaatsenvargo schreef op 24 oktober 2004 @ 16:46:
ff offtopic: ik zie dat een aantal smileys van GoTtrick van KZN komen (klan zonder naam / klan.nl)... Zit er toevallig iemand van KZN hier?
ach, ik own je tochRoyz schreef op 24 oktober 2004 @ 14:57:
[...]
Qua sterren sta ik 1 plekje onder je... maar ik neem aan dat ratings de top 25 bepalen en dan stijg ik ineens 7 plaatsen. Zal nog wel een paar seizoenen duren voordat ik uberhaubt mag ruiken aan de top 35
Nu ben ik dus weer investeringsplannen aan het maken
Ik ben er hard over aan het denken om een nieuwe coach te nemen. Ik heb nu een verdedigende solid coach met inadequate leadership.
Het probleem is echter dat mijn verdediging altijd enorm goed is (supernatural-divine) en mijn aanval behoorlijk slecht (passable-excellent).
Ik heb ongeveer 2.000.000 te besteden.
Ik kan nu een eigen speler met solid exp. en inadequate leadership coach maken voor 650.000. Nu weet ik niet of ik dan een neutrale coach of een aanvallende coach moet pakken om mijn aanval te boosten.
Ik zou ook extern een coach kunnen aannemen: solid coach skills met passable leadership kost 1.700.000. Ik betwijfel alleen of het de moeite waard is om ruim 1 miljoen te besteden om een coach 1 leiderschapsstapje hoger te maken...
Natuurlijk kan ik er ook een goede aanvaller bij kopen ipv die coach. Wat zeggen jullie ervan???
Verwijderd
Heeft spelmaken of passen totaal GEEN belang voor verdedigers?
spelmaken niet.. passen geloof ik wel. Weet zo niet precies uit mijn hoofd waarvoor maar volgens mij met counteraanval bijv.Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:12:
Ben pas 2 weken met Hattrick bezig, heb een paar FAQ's gelezen, maar er is nog steeds iets wat ik niet begrijp.
* Ik zou geen 1 miljoen meer betalen voor 1 stapje leiderschap.dreamtheater schreef op 24 oktober 2004 @ 17:21:
Bla bla lang verhaal
* Ik zou een aanvallend coach nemen als je verdedigende ratings met een verdedigend coach op divine zitten. Laat het 3 stapjes of 4 stapjes teruggaan, en je aanval 3 vooruit, dan ben je veel beter gebalanceerd.
* Voor die 1 miljoen die je overhoudt, koop je tevens nog een leuk spitsje, om nogmaals de aanvalsratings te boosten.
Dit is in ieder geval hoe ik het zou doen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Aanvallende verdedigers gebruiken spelmaken en passen hebben verdedigers alleen nodig bij het counteren. Maar als verdedigers normaal of verdedigend staan, gebruiken ze alleen verdedigen.Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:12:
Ben pas 2 weken met Hattrick bezig, heb een paar FAQ's gelezen, maar er is nog steeds iets wat ik niet begrijp.
by the way: goed bezig door alle FAQ door te lezen!! top!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 18:48 ]
Ik heb nog niet vaak, lees: nooit, iemand zien spelen met aanvallande verdedigers trouwensVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:47:
[...]
Aanvallende verdedigers gebruiken spelmaken en passen hebben verdedigers alleen nodig bij het counteren. Maar als verdedigers normaal of verdedigend staan, gebruiken ze alleen verdedigen.
by the way: goed bezig door alle FAQ door te lezen!! top!
[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 24-10-2004 18:57 ]
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 558 €/week
Eigenaar: Whoozer
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Opzich wel te verkopen... jammer alleen dat hij 19 is..
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
wel het forum blijven lezen heVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 09:29:
[...]
@ Frits: aanvallende verdedigers DOEN!!! al hebben je verdedigers maar zwak defending, als je ze aanvallend zet met bijvoorbeeld uitmuntend PM zal je zien dat je middenveld omhoog knalt. Believe meheb het zelf ervaren.
Ik ben alvast weer klaar met bookmarken dus van mij mag het alvast beginnen.
Verwijderd
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 725 €/week
Eigenaar: Junior Stars
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
nu een aantal vragen:
-wanneer te koop zetten
- voor hoeveel( 0 lijkt me het best)
- wat gaat die volgens jullie opleveren ( 3 ton??)
Verwijderd
- vanavond te koop zetten en woensdag mee laten spelenVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 19:52:
-wanneer te koop zetten
- voor hoeveel( 0 lijkt me het best)
- wat gaat die volgens jullie opleveren ( 3 ton??)
- 0 is prima, wordt hij lekker veel gebookmart, en de servers zijn de laatste dagen stabiel genoeg, zodat ze niet op moment van deadline plat liggen
- pffff, ben geen expert wat betreft 17 jarige spitsentalentjes..... maar paar ton zal hij wel opleveren ja, 500k ofzo???
Het ligt weer platVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:01:
[...]
en de servers zijn de laatste dagen stabiel genoeg, zodat ze niet op moment van deadline plat liggen
[...]

[edit]even, en het werkt al weer
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 24-10-2004 20:05 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Laat ik nou net van dat 'even' geprofiteerd hebben! Dat zijn dus 2 koopjes voor kdbunitedMarzman schreef op 24 oktober 2004 @ 20:05:
[...]
Het ligt weer plat
[edit]even, en het werkt al weer
Verwijderd
ah gewoon website erg overbelast.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 20:36 ]
Het verwisselen van coach (van verdedigend naar aanvalllend dus) was ook wat ik in gedachten had.Sandyman538 schreef op 24 oktober 2004 @ 18:20:
[...]
* Ik zou geen 1 miljoen meer betalen voor 1 stapje leiderschap.
* Ik zou een aanvallend coach nemen als je verdedigende ratings met een verdedigend coach op divine zitten. Laat het 3 stapjes of 4 stapjes teruggaan, en je aanval 3 vooruit, dan ben je veel beter gebalanceerd.
* Voor die 1 miljoen die je overhoudt, koop je tevens nog een leuk spitsje, om nogmaals de aanvalsratings te boosten.
Dit is in ieder geval hoe ik het zou doen
Overigens, voor 1 miljoen is het lastig om een echte aanvulling op mijn ploeg te kopen. Ik heb nu 1 excellent en 1 formidabele spits, die helaas allebei niet in vorm zijn (zwak en matig). In solid vorm halen ze allebei 4 sterren.
Misschien een beetje doorsparen en dan een echt goede spits kopen (magnificent/world class).
Of nog een paar honderd k ophoesten en een solid/solid coach aantrekken. Ik denk er nog even over na
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 24-10-2004 20:36 ]
Verwijderd
aanvallende coach doen met passable leadership. (betere prijs/kwaliteit verhouding).dreamtheater schreef op 24 oktober 2004 @ 20:35:
[...]
Het verwisselen van coach (van verdedigend naar aanvalllend dus) was ook wat ik in gedachten had.
Overigens, voor 1 miljoen is het lastig om een echte aanvulling op mijn ploeg te kopen. Ik heb nu 1 excellent en 1 formidabele spits, die helaas allebei niet in vorm zijn (zwak en matig). In solid vorm halen ze allebei 4 sterren.
Misschien een beetje doorsparen en dan een echt goede spits kopen (magnificent/world class).
Of nog een paar honderd k ophoesten en een solid/solid coach aantrekken. Ik denk er nog even over na
(10 dagen geleden investering van 10 naar 20k gezet)
Sammy van der Linde
TSI=880 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap [Krachtig]
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
En daarnaast onverwacht met 1-2 voor in een wedstrijd die ik d8 te verliezen
(Edit 2-2)
't kan niet op vandaag
Wat zou ik hiervoor kunnen vangen?
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 24-10-2004 21:07 ]
Unknown
Maar goed/goed gaat een paar seizoen langer mee dan goed/redelijk coach...Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:39:
[...]
aanvallende coach doen met passable leadership. (betere prijs/kwaliteit verhouding).
Ik ben nu ook aan het sparen voor een goed/goed coach...
Of heb jij een betere argumentatie voor een goed/redelijk?

Verwijderd
gaat paar seizoenen mee, is goedkoper. tegen die tijd koop je weer een nieuwe of heb je een andere speler die er klaar voor isBrainpower schreef op 24 oktober 2004 @ 20:54:
[...]
Maar goed/goed gaat een paar seizoen langer mee dan goed/redelijk coach...
Ik ben nu ook aan het sparen voor een goed/goed coach...
Of heb jij een betere argumentatie voor een goed/redelijk?
zo dat is een erg gaaf logo van kdbunited inderdaad! maar wie zijn die 3 eeuwige helden vraag je je dan af.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 21:03 ]
[edit]45 minuten: De ruststand was 0 - 0. Sheepproductions had het meeste balbezit, namelijk 76 procent.
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 24-10-2004 21:20 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Niet zo moeilijk hoor. Een animatorprogramma starten en wat knippen en plakkenVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 21:02:
hoé maak je zo'm stoer logo??
Dit topic is gesloten.